Wat enórm lief van je!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:07 schreef Ynske het volgende:
tis hier niet breed nu maar ik kan wel een pakketje A missen
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat enórm lief van je!
Vooral als je het niet breed hebt en dan toch aan deze actie denken! Ik ga je een PM sturen met de gegevens!
Ik heb je email net beantwoord
Je groene kleurtje is al aangevraagd!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
centjes zijn overgemaakt.ben blij toch een beetje mee te kunnen helpen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:07 schreef Ynske het volgende:
tis hier niet breed nu maar ik kan wel een pakketje A missen
Jij nogmaals bedankt he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:09 schreef bigbird het volgende:We gaan goehoeeeed
allemaal lieve mensen die willen helpen
dat is wel een optie, k ga erover nadenken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief!
Je kan wel een leuke huisdierenfotoshoot in een marktkraampje zetten volgende week, ik zou dr wel wat voor over hebben !!
MissBliss is onze vaste Asielactie-fotogroof, maar hoe meer foto's hoe beterquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is wel een optie, k ga erover nadenken.
mochten jullie nog iemand nodig hebben voor foto's tijdens t brengen, geef dan even een gilletje
Dat dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief!
Je kan wel een leuke huisdierenfotoshoot in een marktkraampje zetten volgende week, ik zou dr wel wat voor over hebben !!
nog beterquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
MissBliss is onze vaste Asielactie-fotogroof, maar hoe meer foto's hoe beter![]()
Bedankt voor je bijdrage trouwens!![]()
Oooooh Bliss..hebbie NatteBever al gebeld?
Drie keer radenquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie keer raden![]()
Een en al telefoontjes, mijn moeder, de Flying Blue Club van Heer Gen nog wat andere.
En nu komen mijn schoonouders al over een kwartier. Nou ja, dan maar weer niet he?
Oh gadver! Dat stinkt zo vreselijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn poestel had verstopte anaalklieren,.
Bij het uitdrukken spoot het zo in het gezicht v/d DA.![]()
![]()
Oké! Deal!quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gadver! Dat stinkt zo vreselijk![]()
Arme DA![]()
Heb trouwens ff gekeken Chipsie...je kunt het snelst met de trein naar Meppel, pik ik je daar op
omg das zo nastyquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn poestel had verstopte anaalklieren,.
Bij het uitdrukken spoot het zo in het gezicht v/d DA.![]()
![]()
is het nog boeiend?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
ik reis elke dag over Utrecht centraal...als die mevrouw wil, mag ze met me afspreken op Utrecht CS, en stuur ik het wel op via mn werk. Ze mag het ook aan mijn collega's geven, die werken in het centrum, op de steenweg, dan komt het ook wel bij mij
Er had zich vanochtend iemand gemeld geloof ik die het wel wilde doen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
EVEN MET HOOFDLETTERS, MAAR JULLIE HEBBEN ER GISTER OVERHEEN GELEZEN![]()
![]()
![]()
er was iemand die wat i8n Utrecht had, en daar reageerde ik op
[..]
is het nog boeiend?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:35 schreef tirannetje24 het volgende:
Ik zag gisteren iets over spullen in Utrecht ophalen.
Is dit al geregeld?
was gisteren te brak/lam om te reageren![]()
Wordt aangewerkt dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
PM de gegevens maar. Dan neem ik contact op met die gene die de spullen heeft staan!
huh? ik snap niks van je postquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:35 schreef Loontjah het volgende:
Lol, toen wij Gerdje gingen ophalen, zei FDF nog hier is het.
Maar het was het niet maar wel stichting Dierenhuis. Was wel apart eigelijk.
We hebben de locatie dus al gezien.
Nee hoor, die heb ik niet gemistquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:42 schreef Loontjah het volgende:
Lol, jullie hebben een topic gemist
Gedumpt katje zoekt nieuw baasje
Ik wil graag trouwens mijn dvd collectie ter beschikbaar stellen voor de verkoop en de opbrengst gaat naar aarle!!
Was het nou wel of niet Dierenthuis?quote:Maar het was het niet maar wel stichting Dierenhuis. Was wel apart eigelijk.
We hebben de locatie dus al gezien.
In 1 post ben ik gewoon 3 jaar ouder gewordenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:42 schreef Loontjah het volgende:
Lol, jullie hebben een topic gemist
Gedumpt katje zoekt nieuw baasje
Ik wil graag trouwens mijn dvd collectie ter beschikbaar stellen voor de verkoop en de opbrengst gaat naar aarle!!
ingetje76: het gaat goed met gerdje hoorde ik van fille, ze had rond 15:00 haar eerste behoefte al in de kattenbak gedaan.
Ik ga jou een PM sturenquote:
Ik zag het net jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Tof! Heb net al gemaild maar dat maakt niet uit
Heb het overgemaakt.. Mocht er nog vervoer in omgeving Westland nodig zijn hou ik me aanbevolenquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zag het net ja![]()
Ach, laten we het maar op enthousiasme houden
Ach, dan kunnen we er in ieder geval vanuit gaan dat jullie de stand tot nu toe nog niet hebben verraden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:45 schreef Loontjah het volgende:
Sorry haha.
Fille dacht dat het asiel het "Dierenthuis" was, maar ik zei nog: het is een straat verder.
Maar dat Dierenthuis is dus de begunstigde van deze actie * wist ik nog niet, schaam* .
Neequote:Op woensdag 29 juli 2009 @ 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
MissBliss is onze vaste Asielactie-fotogroof, maar hoe meer foto's hoe beter![]()
Bedankt voor je bijdrage trouwens!![]()
Oooooh Bliss..hebbie NatteBever al gebeld?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Heb het overgemaakt.. Mocht er nog vervoer in omgeving Westland nodig zijn hou ik me aanbevolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |