Wat enórm lief van je!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:07 schreef Ynske het volgende:
tis hier niet breed nu maar ik kan wel een pakketje A missen
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat enórm lief van je!
Vooral als je het niet breed hebt en dan toch aan deze actie denken! Ik ga je een PM sturen met de gegevens!
Ik heb je email net beantwoord
Je groene kleurtje is al aangevraagd!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
centjes zijn overgemaakt.ben blij toch een beetje mee te kunnen helpen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:07 schreef Ynske het volgende:
tis hier niet breed nu maar ik kan wel een pakketje A missen
Jij nogmaals bedankt he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:09 schreef bigbird het volgende:We gaan goehoeeeed
allemaal lieve mensen die willen helpen
dat is wel een optie, k ga erover nadenken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief!
Je kan wel een leuke huisdierenfotoshoot in een marktkraampje zetten volgende week, ik zou dr wel wat voor over hebben !!
MissBliss is onze vaste Asielactie-fotogroof, maar hoe meer foto's hoe beterquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is wel een optie, k ga erover nadenken.
mochten jullie nog iemand nodig hebben voor foto's tijdens t brengen, geef dan even een gilletje
Dat dusquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief!
Je kan wel een leuke huisdierenfotoshoot in een marktkraampje zetten volgende week, ik zou dr wel wat voor over hebben !!
nog beterquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
MissBliss is onze vaste Asielactie-fotogroof, maar hoe meer foto's hoe beter![]()
Bedankt voor je bijdrage trouwens!![]()
Oooooh Bliss..hebbie NatteBever al gebeld?
Drie keer radenquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie keer raden![]()
Een en al telefoontjes, mijn moeder, de Flying Blue Club van Heer Gen nog wat andere.
En nu komen mijn schoonouders al over een kwartier. Nou ja, dan maar weer niet he?
Oh gadver! Dat stinkt zo vreselijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn poestel had verstopte anaalklieren,.
Bij het uitdrukken spoot het zo in het gezicht v/d DA.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |