Wijsneus, dat heeft ze al gedaanquote:
Dat heb ik toch ook al gedaan?quote:
Ja, dat bedoelde ik tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wijsneus, dat heeft ze al gedaan
Alhoewel greeees, je kan ook natuurlijk telefonisch die shizzle aftroggelen!
En als ze zeggen van nee, dreig je met een poederbrief
"Ja hoi, met grees. Ik heb gebeld voor mijn verzoek, en toen kreeg ik een mail adres waar dat heen moest. Haske mooi, maar zorg dan wel dat die troep doet!"quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook al gedaan?
Toen had ik dat irritante wachtapparaat, hierboven beschreven!
En toen kreeg ik een mailadres waar ik dat soort verzoeken heen moet sturen.
Alleen die doet het dus ook niet
"En anders haal ik Kweeja erbij,quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja hoi, met grees. Ik heb gebeld voor mijn verzoek, en toen kreeg ik een mail adres waar dat heen moest. Haske mooi, maar zorg dan wel dat die troep doet!"
-Ja maar mevr..
"Verbind me maar door met je leidinggevende"
Dat durf ik dan weer nét nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja hoi, met grees. Ik heb gebeld voor mijn verzoek, en toen kreeg ik een mail adres waar dat heen moest. Haske mooi, maar zorg dan wel dat die troep doet!"
-Ja maar mevr..
"Verbind me maar door met je leidinggevende"
Ik eerder al.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Qwea het volgende:
Ik had een PM van Noekjeik moest haar even de datum vertellen
"En die heeft heel veel pizza's hoor!"quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"En anders haal ik Kweeja erbij,."
Hihi,quote:
Kuppazzzzzoep?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik drink ff een bakje mee...gesjellig hoor
Ja schat...dat zie ik aan dat leuke gele enveloppie ook welquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef Qwea het volgende:
greys, ing, pm
nou, dan ben je gelukkig niet blindquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja schat...dat zie ik aan dat leuke gele enveloppie ook wel
Dat is zo vervelend he, mensen die je een mailtje sturen en dan bellen/smsen met de boodschap 'ik heb je een mailtje gestuurd'quote:
Als ze mailen en dan smssen dan denk ik soms echt dat ik gek word ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is zo vervelend he, mensen die je een mailtje sturen en dan bellen/smsen met de boodschap 'ik heb je een mailtje gestuurd'
Ja drol dat zie ik ook wel
Ik bel/sms nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is zo vervelend he, mensen die je een mailtje sturen en dan bellen/smsen met de boodschap 'ik heb je een mailtje gestuurd'
Ja drol dat zie ik ook wel
Wut!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben vanavond weinig tot niet beschikbaar voor de actie.
Heb visite vanavond! Dus eventuele groentjes komen dan wat later op de avond aan de beurt
Ik vannacht gewoon nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben er vanavond hopelijk ook niet, ik heb halve week slaap in te halenVannacht ook maar een uurtje
Gewoon een avondje op slot gooien de zaak anders joh!quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Het belooft een gezellige avond te worden heb ik wel in de gaten![]()
Okidoki, houden we in de gaten! Van welke bank komt het en heb je je nick er bij gezet?quote:
komt van ING bank vandaan, ben alleen vergeten me nick erbij te zettenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Okidoki, houden we in de gaten! Van welke bank komt het en heb je je nick er bij gezet?
Eigenlijk zou iedereen die ingehaald wordt in het raadtopic vrijwillig nog een euro moeten storten of zoquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:54 schreef nieslief het volgende:
Wat is de tussenstand?
Ik ga echt vet verliezen met die raad de eindstand wedstrijd![]()
![]()
hahaquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen die ingehaald wordt in het raadtopic vrijwillig nog een euro moeten storten of zo
quote:
Ai hef noo aidiequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben even e.e.a. aan het checken, maar Judeljuud staat wel in de fipo lijst maar is niet groen.
Weet iemand nog of zij soms niet groen wilde?Of ben ik het vergeten?
Purple, ik ga je groen laten maken, dank voor je donatie, het is binnen!
Okiquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben even e.e.a. aan het checken, maar Judeljuud staat wel in de fipo lijst maar is niet groen.
Weet iemand nog of zij soms niet groen wilde?Of ben ik het vergeten?
Purple, ik ga je groen laten maken, dank voor je donatie, het is binnen!
Jeujjjjjjjquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |