Wijsneus, dat heeft ze al gedaanquote:
Dat heb ik toch ook al gedaan?quote:
Ja, dat bedoelde ik tochquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wijsneus, dat heeft ze al gedaan
Alhoewel greeees, je kan ook natuurlijk telefonisch die shizzle aftroggelen!
En als ze zeggen van nee, dreig je met een poederbrief
"Ja hoi, met grees. Ik heb gebeld voor mijn verzoek, en toen kreeg ik een mail adres waar dat heen moest. Haske mooi, maar zorg dan wel dat die troep doet!"quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook al gedaan?
Toen had ik dat irritante wachtapparaat, hierboven beschreven!
En toen kreeg ik een mailadres waar ik dat soort verzoeken heen moet sturen.
Alleen die doet het dus ook niet
"En anders haal ik Kweeja erbij,quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja hoi, met grees. Ik heb gebeld voor mijn verzoek, en toen kreeg ik een mail adres waar dat heen moest. Haske mooi, maar zorg dan wel dat die troep doet!"
-Ja maar mevr..
"Verbind me maar door met je leidinggevende"
Dat durf ik dan weer nét nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja hoi, met grees. Ik heb gebeld voor mijn verzoek, en toen kreeg ik een mail adres waar dat heen moest. Haske mooi, maar zorg dan wel dat die troep doet!"
-Ja maar mevr..
"Verbind me maar door met je leidinggevende"
Ik eerder al.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Qwea het volgende:
Ik had een PM van Noekjeik moest haar even de datum vertellen
"En die heeft heel veel pizza's hoor!"quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"En anders haal ik Kweeja erbij,."
Hihi,quote:
Kuppazzzzzoep?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik drink ff een bakje mee...gesjellig hoor
Ja schat...dat zie ik aan dat leuke gele enveloppie ook welquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef Qwea het volgende:
greys, ing, pm
nou, dan ben je gelukkig niet blindquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja schat...dat zie ik aan dat leuke gele enveloppie ook wel
Dat is zo vervelend he, mensen die je een mailtje sturen en dan bellen/smsen met de boodschap 'ik heb je een mailtje gestuurd'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |