Lijkt me wel handig dat de spullen ook inderdaad bij Dierenthuis in Brabant terecht gaan komen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:48 schreef willempjewever het volgende:
Ik sponsor de dierenambulance hier in mijn stad, dus doe niet mee, maar lees wel even mee
Hoe zit dat met vervoer? Dat is zeker in Brabant? (ik woon in Friesland, dus dan sla ik even over).
wehehequote:Op woensdag 29 juli 2009 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig dat de spullen ook inderdaad bij Dierenthuis in Brabant terecht gaan komen.
Oh hou op, ik heb het al twee keer via hun site geprobeerd, foutmelding.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:51 schreef Qwea het volgende:
Greys? Ik zie in de mail staan dat je cup a soup mail retour is gekomen. Had je hem daarna nog eens verstuurd? Of ligt die mail gewoon plat?
Hmmquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hou op, ik heb het al twee keer via hun site geprobeerd, foutmelding.
Toen gebeld voor het rechtstreekse mailadres en ook daarvan komt ie terug. Dus ik denk dat er daar iets mis gaat. Ik probeer het zo weer en anders nog van een ander mailadres!
Er is iets misgegaan denk ik, want ik zie geen mail.quote:
Ik zie mail genoegquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er is iets misgegaan denk ik, want ik zie geen mail.
Ik krijg nu zelfs al "Helaas is er iets mis gegaan, probeert u het later nog eens" als ik alleen maar via www.cup-a-soup.nl en dan naar CONTACT ga en dan op 'vraag' klikquote:
it issa wurking herequote:Op woensdag 29 juli 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg nu zelfs al "Helaas is er iets mis gegaan, probeert u het later nog eens" als ik alleen maar via www.cup-a-soup.nl en dan naar CONTACT ga en dan op 'vraag' klik
Dan is het inderdaad wat lastig voor mij, dacht dat ze misschien diverse locaties hadden, dan had ik wel noord nederland voor mijn rekening willen nemen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig dat de spullen ook inderdaad bij Dierenthuis in Brabant terecht gaan komen.
quote:
Ik kwam vanochtend niet eens bij contact.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg nu zelfs al "Helaas is er iets mis gegaan, probeert u het later nog eens" als ik alleen maar via www.cup-a-soup.nl en dan naar CONTACT ga en dan op 'vraag' klik
Ook als je op VRAAG klikt daarna? Ik kreeg dan twee keer eerder wel dat invulscherm, heb ik het ingevuld en een heel verhaal, druk op verzenden.... Helaas er is iets misgegaanquote:
Wel heel lief gedacht van je hoor! We waarderen eigen initiatief!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:02 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad wat lastig voor mij, dacht dat ze misschien diverse locaties hadden, dan had ik wel noord nederland voor mijn rekening willen nemen.
*braaf gaat doen wat haar wordt opgedragenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als je op VRAAG klikt daarna? Ik kreeg dan twee keer eerder wel dat invulscherm, heb ik het ingevuld en een heel verhaal, druk op verzenden.... Helaas er is iets misgegaan
Maar de mail die ik wilde sturen staat in verzonden items op Gmail, dus je kunt het eens proberen als je zou willen?Dan knip je dat verhaal gewoon uit de Gmail!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
*braaf gaat doen wat haar wordt opgedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |