abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71449309
Goedemorgen Dames,

Ik heb bijgelezen maar weer niks onthouden heel irritant die zwangerschapsdementie.... voor iedereen dan maar even een

Vanavond is er koopavond, dus ik ga eindelijk baby shoppen .... Heb een paar kadobonnen gehad voor mn verjaardag van de Prenetal en de Hema, dus ik ga me ff uitleven
pi_71449378
Moggeh

Vandaag officieel 12 weken

Maar loopt tegen het einde van de week dus wel ontzettend maar ja. Heb een beetje te druk gedaan de afgelopen 2 dagen denk ik.

En het wordt hier ook wel weer eens tijd voor nieuwe beebjes he? *kijkt streng* (misschien helpt het )

Oh en als er al een modje wakker is, mag mijn datum naar 11 februari?...
pi_71449498
Slecht geslapen, pijn en vandaag schoonouders op bezoek
Bluh.

Sindell 12 weken, hoera!
#geen
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:55:10 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71449499
Sindell, de datum is aangepast hoor!

Pfff, is Sasha uit logeren, dus ik kon net zo lang in bed blijven liggen als ik wilde, ben ik het om 7 uur echt zo zat al! Ben tot 8 uur blijven liggen, maar toen was het echt wel klaar.

Het wordt trouwens voor iedereen hier in huis wel echt tijd dat de baby zich aan dient hoor. Ik kan zelfs de katten niet meer luchten of zien. Ze zijn zo strontvervelend bij vlagen.
Het is dat F. met tegen houdt anders zou ik zo in staat zijn om ze naar het asiel te rijden. Die haren overal, dat gepies in de schuur, dat gebedel om naar boven te mogen etc. etc.
Gek he? Als het goed is, is dat weer over na de bevalling. Mijn ergernis dan he? Dat zeiken en die haren blifjt wel.

Zometeen het hemeltje voor sproet-je's hangwiegje fabriceren en maar eens even naar de stad. Kraamkadootje halen en naar het postkantoor...

/einde dagboek...
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:55:20 #160
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71449502
wtf BE jij was snel!

sindell, je eerste mijlpaal
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71449522
He net de termijnecho gehad en alles zag er goed uit

De uitgerekende datum is iets aangepast (dit was ook onze originele datum) naar 14 februari. Een valentijnskindje dus ja, ik weet dat ik hoogstwaarschijnlijk niet op de uitgerekende datum beval

Kindje zag er helemaal compleet uit incl. kloppend hartje en hij/zij was lekker aan het rondstuiteren en zwaaien in de baarmoeder

Lief scant de foto's in, dus die komen later vandaag.

Ik zit hier echt als een malloot te grijnzen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:58:56 #162
190853 RockabeIIa
pi_71449551
Lekker hoor, octo! Geniet maar fijn vandaag!
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:01:58 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71449603
Rocka! Zo voel ik me dus ook weer vandaag, gisteren niet vooruit te branden, maar vandaag kan ik alles weer aan!
Heb jij Octo al aangepast in het lijstje?

Octo, fijn dat alles goed was! Zo heerlijk, die allereerste echo's
pi_71449662
Nijna ik heb ooit ergens gelezen dat pijn in je liezen ook indalingsweeen kunnen zijn, maar ik weet niet of je baby al ingedaald was? Maar bandenpijn zou ook goed kunnen lijkt me..

sindell 12 weken

BE (en omgeving van BE ) succes nog even met wachten op de baby

Octo fijn dat de echo goed was en ik ben benieuwd naar de foto's

Ik heb best aardig geslapen vannacht Wel heel veel wakker geweest tussendoor en ook vooral op andere tijden dan normaal zodat ik niet begreep dat ik gewoon naar de wc moest , maar toen ik dat eenmaal door had daarna telkens ook wel weer snel in slaap gevallen

Ik ga vandaag maar eens wat dingetjes in huis doen, wilde eigenlijk naar allerlei winkels maar ik denk dat het verstandiger is dat ik even geen auto meer rij, ging gisteren niet helemaal lekker met die pijn in mn hoofd en algehele niet lekkere gevoel.
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:13:31 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71449839
Beter idd dan even rustig aan vandaag Chan.
pi_71449905
Sindell, 12 weken .

BE, knutsel ze!

Octo, wat fijn dat het er goed uitzag!

Chan... kind ligt al vast in mn bekken... dus nog meer indalen is meer eruit komen... *insert hoopvolle smile* ??? . Mijn moeder merkte droog op dat het misschien wel van mn uitglij actie van gister is... zit ook wat in natuurlijk...
Pas je goed op jezelf . Hoofdpijn en niet lekker voelen is .
Fake it till you make it...
pi_71449916
Ha goedemorgen!

Octo, wat fijn dat de echo goed was

Arme BE kan me ergens nog voorstellend at je je nu aan de katten ergert ook Maar het gaat vast weer over inderdaad!

Dutchess sterkte vandaag dan maar

En een hoeraaaaatje voor Sindell! 12 weken! hoezee!

Hier wat beter dan gisteren, hoewel rare nacht (enorme onweersbui die lang bleef hangen hierboven) wel minder moe dan gisteren!
pi_71449925
goodmorning

Sindell 12 weken woehoe!!

en Octo een mooie echo en een valentijnskindje ook nog

Chan lekker rustig aan idd

wij gaan vandaag heen en weer naar babydump om een luieremmer op te halen die besteld was hij s gewoon al binnen! jeuh!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71449950
Octopussy fijn dat alles goed was! ben zeer benieuwd naar de plaatjes van jullie mini mensje

Chan hopelijk gaat het snel beter
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:34:04 #170
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71450362
goedemorgen dames

lekker een dagje vrij vandaag!

@BE; kan me voorstellen dat je dr wel aan toe bent inmiddels.... en wachten duurt ALTIJD zoooooo lang...
hoop dat je snel je beebje in je armen kunt nemen.

@Chan; wat fijn dat je toch nog een beetje slaapt snachts... denk dat je daar de hele dag profijt van hebt uiteindelijk. succes met de laatste loodjes!

Voor Sindell een , want 12 weken!

en Octo: een goede echo! gefeliciteerd meid!!!

Ik heb vanacht ook eindelijk weer eens echt lekker (en diep geslapen) en maar 2 keer eruit geweest...
fijn hoor. Straks lekker met mijn mams de stad in. (mijn moeder is geopereerd aan haar arm vorige week, dus komt de deur niet zoveel uit.. mag niet autorijden)....

en o ja, vandaag 18 weken
(nog 2 weekjes en dan de echo )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71450396
Waar is Innepin????
BE
Huup voor de luieremmer!
Octo, fijn dat alles goed is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71450447
Vicky het is nog geen 12 uur dus die ligt nog lekker te slapen en rustig wakker te worden.. Hoewel ik voor haar hoop dat ze aan het bevallen is
pi_71450457
das waar..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71450846
Hehe bedankt voor alle jompels, het is ook best een mijlpaal natuurljik.
Mijn 1e

Octo een goede echo!! Leuk is dat he?
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:00:52 #175
100412 mefke79
komt goed!
pi_71450984
Octo gefeliciteerd met je goede echo en Sindell al weer 12 weken...
Ik word er een beetje emo van, het lijkt al weer zo lang geleden dat ik 12 weken was. En ik vond het zo lang duren, die tijd tussen test en 12 weken.
Hier alles oke, ik ga zo maar eens douchen, aankleden en dan opruimen hier. Oja, en veel groene thee drinken om te kijken of ik wat vocht kan kwijtraken. Als ik de puf heb ga ik nog wat groene appels scoren (al vind ik die lang niet zo lekker als elstars ed) en eventueel wat bleekselderij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:03:44 #176
190853 RockabeIIa
pi_71451053
ik geloof dat ik eens ga spitten naar het topic waar ik meldde dat ik zwanger was van B. Ben benieuwd wat ik toen schreef allemaal.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:11:03 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71451211
BJ, fijn dat je zo goed geslapen hebt.

Enneh, zo zielig ben ik niet hoor meiden. 37w1d hier. Ik mag eig. helemaal nog niet klagen enzo.
En het zat zijn... ja, een beetje wel, maar als ik dan aan Innepin denk word ik geljik weer heel nederig enzo.

Hier overigens andere plannen voor de dag. Vriendinnetje zou vanmiddag komen en dan ook meteen maar weer de monteur voor de cv. De laatste komt nu zometeen al (niet naar de stad dus nog even) en mijn vriendinnetje heeft auto-pech dus die komt volgende week pas.

Mss dat ik dan toch de salontafel wel in de was ga zetten vandaag.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:11:48 #178
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71451238
Mefke, brandnetelthee werkt ook heel goed, maar ik weet niet of je dat weg krijgt.

Nu moet ik echt opstaan en snel gaan douchen, anders ben ik nog te laat bij de dokter!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71451426
Sindell, gefeli met je 12 weken!

Octo een goede echo! * wacht op foto's *

Nijna met uitglijer...doe je voorzichtig meid?

En nu weet ik het al niet meer, haha! Ben vannacht aangekomen in NL, na goed gekeurd te zijn bij de gyn. Baarmoedermond was zich aan het voorbereiden zei ze. Hij was nog niet verkort, maar ze kon er wel met een vingertopje in. Kon wel nog rustig hierheen komen, want dat duurde nog wel eventjes. Nou, gelukkig maar, ze moet toch echt nog even blijven zitten

Ca.ra, succes bij de dokter! Baby-dokter?
Lotte!
Noah!
pi_71451512
komt ie dan

ik ben vlieft
pi_71451537
Oh, wat een mooi octopusje hebt je! Al zo echt en af hè?
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:25:49 #182
190853 RockabeIIa
pi_71451538
Mooie echo's van je ukkie
pi_71451549
Sindell, gefeliciteerd met je hele echte eerste mijlpaal! Stiekem toch wel een hele fijne hè, 12 weken

Octo, gefeliciteerd met je goeie eerste echo, wat heerlijk toch om zo'n klein mupke op t beeld te zien verschijnen en je te realiseren dat dat toch echt in jouw buik groeit!

Ik heb zojuist mn allereerste striae ontdekt... Buhhhhhh!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71451551
voor Sindell en Octopussy!! Ik ben benieuwd naar de echofoto's Octo!

Heej, als bij de Prenatal, Hema en de Babydump helemaal geen wollen dekentjes aangeboden worden zullen ze wel niet echt nodig zijn he Pff waar je je 's nachts al niet druk om maakt.
Ik denk dat ik maar twee katoenen dekentjes haal bij de Prenatal want ik vind die kleurtjes zo leuk! Rood en Turquoise
Gisteren heb ik bij de IKEA stofjes gekocht voor de gordijnen en ik wil daar ook lakentjes van maken, wordt een experiment, ik heb het nog nooit gedaan. De stofjes zitten nu in de wasmachine
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71451571
Oh Octo wat mooi!!! Een echt mensje al!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:27:28 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71451584
lieve echo foto's van je beebje Octo

Goede morgen ladies, hier alles rustig, en weinig te melden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71451667
Kijk nou
Wat een mooie duidelijke foto's!
pi_71451725
Okay wat een supermooie duidelijke echo!!

kusje voor je streepje Poppedeinske
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:37:34 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71451830
Och kijk nou hoe lief! Echt een heel klein mini-babietje!
pi_71452128
Oh Octo, wat mooi!!
idd echt een minimensje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:50:47 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71452172
Chan wat fijn dat de CTG goed was. En dat je maandag terugmoet is denk ik alleen maar positief. Ze houden je goed in de gaten.
En inderdaad, wel handig dat de zaadjes van papa rekening houden met de voettemperatuur van mama. Maar hoe zit het dan met de mama's die zowel zoontjes als dochtertjes krijgen?

BeessieJen. Wat werk je toch hard meid! En al 18 weken! Wow. Begint je bauk al te groeien??

Incatrix, Ik hoop dat je rugpijn inmiddels over is. En flink uitgeleefd in het winkelcentrum. Wat lief dat je zo aan je liefje denkt!
Wat vervelend van die trouwfoto, gelukkig is er niks stuk. KUn je hem niet voorlopig in een la leggen ofzo??

Bar, ik denk dat ik wel snap dat helemaal emo wordt van het kaartje. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Je post hem toch wel in het kaartjes topic als het zo ver is?

Aoraki, een zoontje. Wat leuk! Gefeliciteerd.

Karin, vandaag je laatste werkdag! Heerlijk. Wat heb je voor traktatie gemaakt???

Hmm barbapapa rompers? Wel leuk. Ga ook een kijkje nemen dan.

Nijna was je aan oefenen voor dancing with babies ofzo? Hopelijk heb je geen schade aangericht. En meer aan jezelf bedoel ik dan.

Guus, mooi is dat he, als je je buik op en neer ziet gaan. Ik voel het goed maar zie ng niks. Ben elke keeer net te laat.

Mefke, hoe is het daar? Balen dat je pootjes zo opgezet zijn zeg. Maar ook voor jou nog maar heel even en dan wordt je beloond

Troel, he bah wat een vieze droom. Ik zou daar ook wakker van gaan liggen. Sterker nog, ik zou de hele koffer omzoeken enzo.

~~~~~~~~~
En het is donderdag....

Aysiniur weer lekkerder in dr velletje, gelukkig! Zo rot voelen is ook niet leuk.

Ca.ra lekker vanaf je foon. Ik maak altijd enorm veel fouten als ik vanaf de iphone post. Dus je kan het wel merken aan mn postgedrag.

LIjnloos, werkze.

Nijna heeft zich weer gemeld.

Sindell, je eerste mijlpaal! Super, gefeliciteerd!

Duch, wat balen dat je weer slecht geslapen hebt.

Be toch, kun je lekker uitslapen sta je alsnog vroeg op! En lekker nesteldrangen!!

Octo ook een mooie echo gehad, we willen de fotos zien! Gaaf hoor! Geniet lekker!

Car,a opschieten!
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:51:42 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71452196
Oh, daar zijn de fotos al!
pi_71453034
Octopussy: Mooie echo, kan me heel goed voorstellen dat je verliefd wordt op zo'n perfect minimensje

Wie had het ook al weer over dekentjes?
Ik heb ook een deken dilemma, had al een post gezet in de aanbod/vraag kinderspullen. Maar denk dat hij meer hier thuis hoort. Ik vind die wafel dekentjes van Koeka helemaal geweldig maar ze zijn zo verschrikkelijk duur, zo rond de 60 euro. Weet iemand een goedkoper alternatief? En geeft een katoenen dekentje voldoende warmte?
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:23:41 #194
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71453133
hier gewoon de dekentjes van de hema en van de prenatal.
pi_71453662
Katoenen dekentjes zijn goed hoor Katoen geeft veel warmte, maar kan wel ademen. Prima spul.
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:44:00 #196
100412 mefke79
komt goed!
pi_71453763
Martine, wij hebben ook de dekentjes van de hema gekocht, de gewone witte. En daarna een gaaf stofje en daarvan weer een hoes gemaakt. Al met al veel goedkoper dan de dekens van koeka en je hoeft (hopelijk) niet de hele deken in de was te gooien als de hoes vies is. Omdat wij eerst een wiegje hebben en dan een ledikant ga ik er vanuit dat ik de wiegdeken als extraatje bij de ledikantdeken kan doen indien het te koud wordt, dus over die katoen maak ik me niet zo druk.
Ik heb schoenen aan vandaag en het gaat redelijk met de pootjes. Heb ook al een halve liter groene thee op en ik heb het idee dat die haar werk wel doet. De brandnetelthee is er tegenwoordig ook in smaakjes bij zonnatura, dus als ze die hier bij de ah hebben, dan ga ik die vanavond ook maar eens kopen. Ik zo blij dat ik vandaag weer wat energie heb en minder last van mijn bekken, kan ik gewoon weer vooruit en wat doen. Krijg zelfs spontaan last van nesteldrang geloof ik...
Poppedein, een streepje... niet leuk, maar trekt vast mooi weg, geloof me!
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:49:22 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_71453908
octo

Een babyoctopussy in je buik!

(Bert vind de babyinktvis altijd het lekkerst bij de wok )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:52:21 #198
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71454008
Bah wat een vies weer. Buiten in de wind is het nog wel lekker, maar nu ik stilzit zit ik helemaal te plakken joh. Kan zo weer in de douche

En niet naar de baby-dokter maar naar de echte-grotemensen-dokter dit keer. Ik heb al jaren een stukje wild vlees op mijn rug, verder niet echt last van. Maar sinds gisteren doet hij pijn en als ik in de spiegel probeer te kijken is hij ook anders van kleur. Dus toch maar even laten checken voor de zekerheid.
Het ding was aan het afsterven, dus de dokter heeft hem nu weggebrand om infecties te voorkomen. Dat zit al een stuk lekkerder zo!

Enneh, Octo, sorry maar deze moet even hoor: die baby van jou heeft veels te weinig armen voor een Octo-baby!

Sorry sorry..... hihihi,.... Maar wel hele mooie foto's. Gek he, zo klein en dan is het al echt een mensje aan het worden. Dat vond ik zo mooi om te zien.

Linda ook goed aangekomen in Nederland zie ik. Mooi zo. Fijne reis gehad? Ik vind dat zo'n mooi stuk met de trein langs de Rijn.
Oeh en je bmm al zachter aan het worden.... jeetje! Ik mag woensdag weer voor controle, kijken wat ze dan bij mij zeggen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71454123
Even iets anders:

link

Normaalgesproken zit ik echt niet met dat soort dingen, maar nu vraag ik me toch wel af of ik voorzichtiger moet zijn met mensenmassa's etc. Meer van jullie die er over in zitten? Of hebben jullie zoiets van: nah valt wel mee allemaal.
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:56:04 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71454136
Innepin is nog niet langsgeweest ofwel???
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:58:23 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_71454228
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:55 schreef sindell het volgende:
Even iets anders:

link

Normaalgesproken zit ik echt niet met dat soort dingen, maar nu vraag ik me toch wel af of ik voorzichtiger moet zijn met mensenmassa's etc. Meer van jullie die er over in zitten? Of hebben jullie zoiets van: nah valt wel mee allemaal.
Zwangere vrouwen zijn altijd meer vatbaar voor dit soort dingen, dus het is logisch dat je daar toch even van schrikt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:59:07 #202
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71454255
ik maak me er tot op heden nog niet echt druk om Sindell.
pi_71454302
Sindell 12 weken! Mooie mijlpaal is dat.

Octo, wat een ontzettend mooie en duidelijke echo!

voor iedereen die slecht geslapen heeft. Zo irritant is dat he. Maar dat is gelukkig wel iets wat gelijk na de bevalling weer weg gaat. Alleen dan heb je een beebje wat je af en toe wakker maakt, maar dat is toch heel anders dan zomaar voor niks in de nacht naar het plafond liggen staren.

BE, ik had dat ook met onze katten... alleen is het nu nog niet weg
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:01:47 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71454350
Sindell, toen het net uitgebroken was moest ik nog een keer vliegen (naar Italie) en toen heb ik er wel even bij stil gestaan omdat het toch uit Mexico kwam enzo en als je dan ergens risico's loopt, dan toch wel op vliegvelden, maar nu... nee, ik geloof het niet.
Goed je handen blijven wassen enzo.
Mensenmassa's hoeven van mij sowieso niet zo.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:02:55 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71454389
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef tessie het volgende:
BE, ik had dat ook met onze katten... alleen is het nu nog niet weg
Oei...
Nou ja, F. en ik hebben iig afgesproken dat we het nog even aankijken tot na de bevalling en anders gaan we idd maatregelen nemen. Nu na 2,5 jaar gedoe met piesen enzo is de maat wel een klein beetje vol.
En dan met kleine kinderen moet je constant van alles in de gaten gaan houden of er niet gezeken is etc. etc.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:06:47 #206
100412 mefke79
komt goed!
pi_71454498
Sindell, ik heb besloten me er maar niet te druk over te maken. De kans dat je het oploopt in zo'n mensenmassa is niet veel groter dan dat je het oploopt ergens anders. Hier in Zuid-Oost Brabant zijn sowieso meer gevallen door alle expats van Philips, ASML enzo, dus tja, dan kan ik nergens meer buiten komen. Het enige waar ik op let is dat ik niet bij iemand kom die sowieso ziekjes is.
Bovendien, tegen de tijd dat ze gaan inenten ben je als eerste aan de beurt, juist vanwege je zwangerschap, terwijl ik tegen die tijd al bijna moet bevallen en of ik dan nog een enting krijg is maar de vraag (tis niet duidelijk of dat verstandig is dan) en kleine ukken lopen ook meer gevaar. Maar ook daar ga ik me maar niet te druk over maken, ik heb er toch geen invloed op en ik kan tegen die tijd me nog zorgen genoeg maken. Oja, als je meer info wilt, op de site van het RIVM staat een heel hoofdstukje over enten en zwangerschap enzo.
pi_71454588
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 11:40 schreef freecell het volgende:
Katoenen dekentjes zijn goed hoor Katoen geeft veel warmte, maar kan wel ademen. Prima spul.
Ah thnx
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:14:36 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_71454727
Overigens maak ik me wellicht wat meer druk dan de gemiddelde zwangere, omdat ik niet zwanger al een behoorlijk risico loop als ik een gewone griep zou krijgen
Hier dus wel meteen gebeld met huisarts toen Bert griepklachten had vorige week, maar dat was gelukkig geen Mexicaanse variant.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71454757
Ik maak me er ook best zorgen om, zijn we een extra risicogroep als zwangeren, en ik werk zelf ook nog eens in de zorg ,bij een instelling die helemaal nog geen protocol heeft klaarliggen. Werk met verstandelijk gehandicapte mensen die niet zo gauw zelf zullen aangeven als ze zich niet zo lekker voelen, dus dan zou het eigenlijk al veel te laat zijn als 1 iemand het zou krijgen op de groep.
Toch maar eens gauw bij mijn leidinggevende aan de bel trekken dat ik me afvraag wanneer er een protocol beschikbaar is ''wat te doen bij...''
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:19:32 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_71454871
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:16 schreef Poppejans het volgende:
Ik maak me er ook best zorgen om, zijn we een extra risicogroep als zwangeren, en ik werk zelf ook nog eens in de zorg ,bij een instelling die helemaal nog geen protocol heeft klaarliggen. Werk met verstandelijk gehandicapte mensen die niet zo gauw zelf zullen aangeven als ze zich niet zo lekker voelen, dus dan zou het eigenlijk al veel te laat zijn als 1 iemand het zou krijgen op de groep.
Toch maar eens gauw bij mijn leidinggevende aan de bel trekken dat ik me afvraag wanneer er een protocol beschikbaar is ''wat te doen bij...''
Ik heb dit jaar aangegeven dat ik sowieso de gewone griepprik wil, maar die komt pas vlak voordat ik uitgerekend ben, dus dat wordt pas een tijdje na de bevalling dat ik die krijg. Prikken tegen de Mexicaanse griep worden pas in september verwacht, dus daar schiet je nu nog niets mee op en tegen die tijd ben jij ook al met verlof denk ik?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71454992
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik heb dit jaar aangegeven dat ik sowieso de gewone griepprik wil, maar die komt pas vlak voordat ik uitgerekend ben, dus dat wordt pas een tijdje na de bevalling dat ik die krijg. Prikken tegen de Mexicaanse griep worden pas in september verwacht, dus daar schiet je nu nog niets mee op en tegen die tijd ben jij ook al met verlof denk ik?
nee, midden oktober ga ik met verlof (wel gewoon lekker 6 weken van tevoren hoor). Dus die prik haal ik zeker wel
Ik vind het echt zeer raar dat wij als personeel of ouders/familie gewoon nog helemaal niks van de organisatie gehoord hebben. Ga er meteen eens achteraan vanmiddag.
Mijn vader werkt op kantoor, en die hebben gewoon een heel draaiboek klaarliggen wat ze moeten doen als ze alleen al het vermoeden hebben in aanmerking te zijn geweest met iemand met Mexicaanse griep. Moeten ze meteen naar huis en mogen ze 7 dagen niet op hun werk komen e.d maatregelen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:23:57 #212
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71455033
Innepin hoe is het met je?
pi_71455060
Sindell, 12 weken Da's een hele mooie mijlpaal

BE, zo ongeduldig joh De arme katten kunnen er ook niks aan doen En je hoeft niet nederig te doen hoor. Je mág gewoon bevallen. Dat ik overtijd loop betekent niet dat jij niet gewoon met 37w2d ofzo kan bevallen

Octopussy, fijn dat alles goed was bij de echo. Mooie datum, 14 februari En wat een mooie plaatjes

Poppedein bij de streepjesclub balen! Ik weet hoe je je voelt

Hier alles goed hoor. Vriendje heeft vakantie, dus we doen lekker rustig aan, ontbijt op bed enzo. En dan ga ik pas online als hij onder de douche staat. Echt, ik denk dat ik me pas op vroegere tijden ga melden als er wél iets gebeurt
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:25:21 #214
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_71455064
mama_papa zijn uitgerekend op 14 februari Van ons eerste beebje
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_71455078
Dit komt uit de Times van vandaag:

30/07/2009
The Times

By: David Rose
Pregnant women 'must be flu jab priority'
Pregnant women should be at the front of the queue when a swine flu vaccine becomes available as they are up to four times more likely to become seriously ill with the virus, research from the United States suggests. A study by the US Centres for Disease Control and Prevention (CDC) has now found that expectant mothers are more likely to need hospital treatment, or suffer fatal complications, if they catch the H1N1 virus. Pregnant women are offered the antiviral treatments Relenza (zanamivir) or Tamiflu (oseltamivir). The Health Protection Agency has said that antiviral treatments are relatively safe for pregnant and breastfeeding women. Relenza is preferred because it can be inhaled and has less chance of crossing the placenta. Studies from Canada and Japan suggest that neither drug affects foetal development. Boon Lim, a spokesman for the Royal College of Obstetricians and Gynaecologists, said: "Currently, in the UK, pregnant women are advised to be immunised against the seasonal flu. The recommendation by the CDC to immunise pregnant women from swine flu is an extension of this principle and one which we support."
pi_71455102
Innepin, als je nou morgen gaat bevallen dan heb je grote kans dat mijn vriendin komt kramen.. die heeft vanaf morgen weer wachtdienst..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:27:26 #217
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71455125
van harte Mama_Papa

Ik ging er ook niet vanuit eigenlijk dat je al bezig was Innepin
maar was benieuwd of je lekker geslapen had enzo.
maar samen genieten nu is ook erg belangrijk en fijn
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:28:28 #218
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_71455162
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:27 schreef _Bar_ het volgende:
van harte Mama_Papa

Ik ging er ook niet vanuit eigenlijk dat je al bezig was Innepin
maar was benieuwd of je lekker geslapen had enzo.
maar samen genieten nu is ook erg belangrijk en fijn
Bedankt!
Alle dames die zwanger zijn ook allemaal gefeliciteerd
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_71455186
mexicaanse griep maak ik me ook niet druk om. in mijn ogen wordt t allemaal veel te veel opgeblazen, het is een heftige griep... maar niet ongeneeselijk. Tijdens de 'gewone' griep golven overlijden er ook mensen om dat ze niet voldoende weerstand hebben en dat zal denk ik bij deze niet anders zijn. Ik wacht het maar gewoon rustig af wat er gaat gebeuren.

Innepin waar ben je?
pi_71455210
mama_papa, welkom en gefeliciteerd

Martine, zie post 213

Bar, ik heb heerljk geslapen Bij jou ook alles goed?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71455235
zie net dat innepin zich heeft gemeld.... had de pagina te lang open staan denk ik

Mama_Papa welkom en gefeliciteerd
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:33:45 #222
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71455302
ja prima heerlijk rustig moet zeggen dat ik dat ergens ook niet echt heel vervelend vind. kom je zelf op de een of andere mannier ook meer tot rust.
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:37:51 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71455417
Innepin, ik ben niet ongeduldig hoor! Op dit moment gewoon lekker aan het rommelen.
Het is alleen dat ik me heel erg erger aan de katten en dat ik daarvanaf wil. Vind het sneu voor ze.
We wachten het gewoon lekker af hier.
Ik heb net de salontafel in de was gezet, dus ik kan weer wat van mijn lijstje schrappen. Ik kom mijn tijd wel door.
Jij mag eerst!

Ik vind het idee van die griep wel heel eng straks voor ons kindje, zo klein en kwetsbaar. Zelf komt het wel goed. *afklopt* De meeste griepjes gaan hier sowieso de deur voorbij. *afklopt*
  donderdag 30 juli 2009 @ 12:41:25 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71455519
Ik zag een hele mooie echo nu wil ik er ook nog eentje <insert stampvoet smiley>
Volgende week vrijdag kan ik terecht bij de bekkentherapeut
pi_71455790
Ik ben ook niet zo bang voor de griep Over het algemeen heb ik een dijk van een weerstand. Na de bevalling was het een maand of 5 dik drama en kreeg ik samen met L. elk verkoudheidje, maar sinds een maand of 5 is hier nu al niemand zelfs maar verkouden geweest in huis

En tegen de tijd dat de baby er is, is die griep wel weer voorbij

Ik zit aan de warme melk? En daar houd ik helemaal niet van, maar 't is wel lekker
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:01:30 #226
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71456054
Mijlpaal voor Sindell een mooie echo voor Octo, gefeliciteerd dames!

Voor de rest ben ik te gaar om te reageren maar heb wel alles gelezen.

Zelf uiteindelijk toch nog goedgekeurd. Gyn vond me er slecht uitzien en vetrouwde de hoofdpijn niet. Urine bleek spoortje eiiwit te bevatten dus bloed is gecheckt en ik werd net gebeld met de uitslag. Niks aan de hand, eiwit kwam ws. van de tegenwoordig in grote getale aanwezige afscheiding. Ik moet meer drinken, meer rusten en naar de fysio.
Alles doet me pijn en ik ben misselijk, ga lekker even tukken nu Devin ook slaapt
.... met gevoel voor drama....
pi_71456190
Zooo ben weer goedgekeurd bij de vlos

Octo ik vind je echo zo mooi! Zo lief die kleine tentakeltjes beentjes

Hoi Linda, wb! Enne, nu al aan het verweken? Is dat niet wat vroeg nog?

Innepin lekker verwend door

Kersenvrouwtje!

Asy fijn dat je volgende week terechtkunt, ik hoop dat het heel goed en snel zal helpen
#geen
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:07:26 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71456208
He bah Kersjes, wat fijn dat toch voor jou ook het einde in zicht komt zeg! Tijd om je lichaam weer een beetje op orde te brengen.
Slaap ze!
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:10:06 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71456282
welkom mama_papa
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:14:12 #230
190853 RockabeIIa
pi_71456398
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:25 schreef mama_papa het volgende:
mama_papa zijn uitgerekend op 14 februari Van ons eerste beebje
Van harte! Geniet er van en welkom!
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:15:27 #231
190853 RockabeIIa
pi_71456435
Kersjes... en andere dames die zich niet lekker voelen
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:20:44 #232
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71456571
Welkom papa_mama Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Kersjes het is inderdaad wel fijn dat je weet dat het nu geen maanden meer gaat duren zeg in jouw geval

Pff over de mexicaanse griep probeer ik me gewoon maar niet te druk te maken. Dat kan altijd nog zeg maar...

Jeetje wat een wind zeg buiten. Had af en toe het gevoel dat ik met fiets en al zou omwaaien.
Vanmorgen weer bij de verloskundige geweest en ons meisje ligt eindelijk met haar koppie beneden. Helaas was van indalen nog geen sprake. En ze heeft ze nog wel heel veel bewegingsvrijheid dus ze kan makkelijk weer andersom komen te liggen. Ze gaan de ligging nu in ieder geval goed in de gaten houden en als ze twijfelen maken ze een echo. Da's wel een erg fijn idee om verrassingen bij de bevalling te voorkomen.

Verder had de verloskundige volgens mij wel erg het idee dat de baby eerder kon komen want ze zit al erg laag en ik kreeg nu al alle bel-instructies en ik ben pas 33 weken. Nou ja we zien wel weer!
pi_71457419
Octo mooi hoor!

Martine, wij hebben gewoon een dekentje van de prenatal (ik denk dat het katoen is). Ik vind dat spul van Koeka best mooi, maar zoveel zou ik er zelf niet voor over hebben...
Bij Mirte hebben we toen het dekentje niet warm genoeg leek te zijn er nog een dekentje overheen gelegd. Heb van Ikea een fleece en een katoenen dekentje nog los die ik zonodig kan gebruiken.

Sindell, ik probeer me er niet te druk over te maken. Ten eerste heb je er toch geen controle over of je het krijgt of niet. Tenzij je jezelf opsluit in je huis en met niemand meer contact hebt (wat nagenoeg onmogelijk is). Je hebt als zwangere toch al wat minder weerstand...

Innepin, lekker dat vriendje vakantie heeft!

Freecell, proost. Kan best lekker zijn warme melk.

Kers, gelukkig was je bloed goed! Hopelijk voel je je gauw wat beter weer.

Mijn visite is weer weg, mn broodje zit erin, kind ligt in bed en ik denk dat ik ook maar even ga .
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 13:53:25 #234
5428 crew  miss_sly
pi_71457567
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het idee van die griep wel heel eng straks voor ons kindje, zo klein en kwetsbaar. Zelf komt het wel goed. *afklopt* De meeste griepjes gaan hier sowieso de deur voorbij. *afklopt*
Ik vond die hele mexicaanse griep ook neit zo belangrijk...zolang Senna in mijn buik zat. Toen ze eenmaal geboren was, was het toch anders. Mijn schoonmoeder heeft de vierdaagse gelopen, en daar liepen dus een aantal militairen rond met de mex. griep. Vond ik toch niet een heel fijn idee, eigenlijk...zo'n klein kindje is zoo kwetsbaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71458403
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:06 schreef DuchessX het volgende:
Zooo ben weer goedgekeurd bij de vlos

Hoi Linda, wb! Enne, nu al aan het verweken? Is dat niet wat vroeg nog?
Mooi dat je goedgekeurd bent Duchess!

En geen idee of het vroeg is of niet, ze zei dat het normaal was, er netjes uitzag en dat ik rustig deze 2 weken op vakantie mocht gaan...dus het zal wel

Ik heb net bij Zeeman een lading Barbapapa en Snoopyrompertjes ingeslagen en de proefdruk van het geboortekaartje opgehaald, met de envelopjes erbij

En Troelleke, was jij net bij de Appie?
Lotte!
Noah!
pi_71459424
Duchess goedgekeurd

Kersjes soort van goedgekeurd fijn dat er niets aan de hand is, pas goed op jezelf hoor jij!

Innepinsel lekker langzaam wakker worden heerlijk ik heb vannacht ook in 1 ruk geslapen tot 9 uur ofzo maar daarna moest k wel heul hard rennen naar de wc, duidelijk dat k er niet uit was geweest 's nachts

Oeh Stiemie dat klinkt stiekem best spannend! was Linde niet ook aan de vroege kant?

mama_papa welkom en gefeliciteerd!!

En ik wilde nog meer zeggen maar k weet het niet meer

ohja griep... griep schmiep... ik maak me met vlagen zorgen, vooral 's nachts als k niets te doen heb maar uiteindelijk is er gewoon nog te weinig over te zeggen hoe het allemaal zal verlopen in het najaar enzo, afwachten aankijken en je gezonde verstand gebruiken lijkt me voor nu het handigst.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71460390
Mama_papa gefeliciteerd en welkom uiteraard!
Octo wat een mooie mini-octo....!
Sindell ik denk er wel over na, maar ik denk dat we het toch maar moeten afwachten, ook al zijn we een risicogroep. Aan de andere kant zijn we dan ook weer de eersten die geholpen worden in case of...
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:23:58 #238
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71460482
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:29 schreef martine1984 het volgende:
mexicaanse griep maak ik me ook niet druk om. in mijn ogen wordt t allemaal veel te veel opgeblazen, het is een heftige griep... maar niet ongeneeselijk. Tijdens de 'gewone' griep golven overlijden er ook mensen om dat ze niet voldoende weerstand hebben en dat zal denk ik bij deze niet anders zijn. Ik wacht het maar gewoon rustig af wat er gaat gebeuren.
Ik kom net terug van de huisarts, voor iets anders hoor, maar vroeg hem direct even naar de Mexicaanse griep omdat ik hoorde dat er een onevenredig aantal zwangere vrouwen onder de sterfgevallen zat. Volgens hem viel dat reuze mee, het was wel zo dat er meer zwangeren overleden dan niet zwangeren, maar het aantal zwangeren dat de griep overleeft is nog altijd aanmerkelijk groter. En het percentage besmettingen is momenteel nog ongelooflijk klein.
Wel raadde hij aan om een inenting te halen als die voorhanden is. Verder verloopt deze griep niet veel anders dan normaal, alleen is de kans op complicaties wat groter, zoals longontsteking enzo. Maar ook daar is goede medicatie voor mits je er op tijd bij bent.

Ik maak me zelf absoluut geen overdreven zorgen, maar ben wel allert. In ons dorp is vorige week al een Mexicaanse griepgeval bekend (iemand die in Mexico was geweest) dus het is een kwestie van tijd dat het zich ook hier uitbreidt.
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:35:10 #239
100412 mefke79
komt goed!
pi_71462334
Ik ben echt een emo-kip: ik krijg net de proefpdfjes van ons geboortekaartje, voorzien van meisjes en jongensnaam en nou zit ik met tranen in mijn ogen... Zooo raar om die namen zo te zien en te weten dat 1 van de 2 van je eigen kindje wordt.....
ik ga maar snel nog even wat poetsen, want anders blijf ik naar het scherm staren...
pi_71462843
Dussss... Zit ik net bij de halte op de bus te wachten, staat er een groepje vrouwen druk en op luide toon te discusieren over die mexicaanse griep... Dat het zo spannend is en bla bla. Zegt een van die miepen "nou ik zou echt niet zwanger willen zijn nu hoor!".... Ik moest me echt even heel erg inhouden zeg, wat een achterlijke opmerking vond ik dat!

On a different note, bijna thuis en dan snel nog ff tukkie doen voor lief thuiskomt en vanavond lekker pannenkoeken eten...... Gewoon omdat ze lekker zijn!
pi_71462918
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:35 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben echt een emo-kip: ik krijg net de proefpdfjes van ons geboortekaartje, voorzien van meisjes en jongensnaam en nou zit ik met tranen in mijn ogen... Zooo raar om die namen zo te zien en te weten dat 1 van de 2 van je eigen kindje wordt.....
ik ga maar snel nog even wat poetsen, want anders blijf ik naar het scherm staren...
Ik heb vandaag het kaartje opgehaald. Dat was minstens net zo emo als toen ik het pdf-je kreeg. Dus bereid je maar vast voor
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:55:29 #242
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71462921
Mefke dat klinkt wel heel lief hoor Raar idee he dat 1 van die kaartjes straks gewoon voor je kindje is

Tan klinkt best als een geruststelling als ik je verhaal zo lees! Al lijkt een geval in de buurt me dan wel weer wat griezeliger

Huup bij Linde zijn toen net na 37 weken mijn vliezen gebroken. Maar ja dat is natuurlijk geen garantie dat dat nu weer gaat gebeuren. Al ga ik na dat bezoekje van vandaag maar wel alvast mijn matrasbeschermer op bed leggen denk ik

Andere 17-september-uitgerekende-mama's-to-be? Hebben jullie al bericht gehad van kraamzorg? Of ben ik gewoon te ongeduldig?
pi_71462985
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Stiemie het volgende:
Mefke dat klinkt wel heel lief hoor Raar idee he dat 1 van die kaartjes straks gewoon voor je kindje is

Tan klinkt best als een geruststelling als ik je verhaal zo lees! Al lijkt een geval in de buurt me dan wel weer wat griezeliger

Huup bij Linde zijn toen net na 37 weken mijn vliezen gebroken. Maar ja dat is natuurlijk geen garantie dat dat nu weer gaat gebeuren. Al ga ik na dat bezoekje van vandaag maar wel alvast mijn matrasbeschermer op bed leggen denk ik

Andere 17-september-uitgerekende-mama's-to-be? Hebben jullie al bericht gehad van kraamzorg? Of ben ik gewoon te ongeduldig?
Nee, maar ik heb dan ook geen kraamzorg Maar ik kan me van andere mama's herinneren dat ze het kort van te voren hadden, dus volgens mij kan je nog wel even wachten. Ik geloof dat Miss de intake pas een week voor Senna's geboorte had (correct me if I'm wrong). Je hebt natuurlijk ook nog 4 weken tot dat het "mag"

edit: en anders gewoon even bellen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Linda2205 op 30-07-2009 17:03:24 ]
Lotte!
Noah!
pi_71463294
Hier een 16 oktober mama en ik heb de kraamzorg 3 weken geleden al op bezoek gehad .

Maar deze organisatie is er altijd zo vroeg bij geloof ik, tenminste de andere meiden van de zwangerschaspgym hadden ook al bezoek gehad.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_71463477
Hihi Mefke leuk is dat he? lekker zwijmelen bij het idee dat dit straks het kaartje gaat zijn dat mensen door de bus valt nadat je kindje er is

Over kraamzorg, ik had ook vrij vroeg al een intake, ik weet niet meer precies wanneer maar het was wel ruim voor de 30 weken. Volgens mij verschilt het van maatschappij tot maatschappij ofzo.

Stiemie haha toch voor de zekerheid maar erop alvast
ik moet het ding er ook nog op doen, hij ligt klaar, vanavond maar erop leggen. Mn lief was hevig verontwaardigt dat het maar 80 cm breed is (en dus duidelijk voor 1 kant van het bed bedoelt) --> "jamaar hey! jij eindigt 's nachts altijd op mijn helft en dan zul je net zien dat dan die vliezen van je breken "
mafkees
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:24:05 #246
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71463894
Zo, bijgelezen!

Rocka, hoe gaat het met jouw streepjes, nog meer bijgekomen?
Poppedein,balen van je eerste streepje. hopelijk blijft het daarbij!

asy, wat ongelooflijk irritant dat je je zo bagger blijft voelen. hoever ben je nu? Hopelijk gaat het snel beter!

ik zag een hele mooi echo voorbijflitsen van mini-octopussy!
en een nieuwe zwangere! gefeliciteerd!

kersjes, fijn dat er niks ernsitgs was! hebben ze al een pkan de campagne tot hoever ze je laten lopen? of mag je nog een keer tot 42wk aanmodderen?

vandaag weer bij de fysio geweest en hij was helemaal tevreden!! zegt-ie subtiel: "Vorige keer was je zo stijf als een plank, maar nu zitten er maar een paar plekjes, het grootste deel is soepel"
Goed, he? Ben trots op mezelf
Dit betekent wel dat ik wel echt bij 4u/d moet blijven werken, want bij de gedachte dat het wel weer heel goed ging, en ik dandus misschien wel weer kon gaan werken, want ik voelde me weer helemaal prima, sprong rugje alweer op tilt...

vwb mexicaanse griep, wie dan leeft, wie dan zorgt...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71463945
Ik kan mij nu pas inschrijven voor kraamzorg na de 20 weken, haha
Bij L. moest het vóór de 8e week als het even kon, zelfde maatschappij Maar die is ook in vakantie-tijd geboren
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:35:34 #248
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71464261
Stiemie, kraamzorg-intake is hier een paar weken geleden geweest. Ik meen 3 weken terug maar ik raak met dat thuiszitten de tel zo snel kwijt...

Even in de agenda gespiekt, het was 2 weken terug. Ik zou ook even bellen voor de zekerheid, zeker als je nog niks gehoord hebt. Want die afspraak was al een dikke maand eerder gemaakt, dus als je nu nog niks gehoord hebt lijkt het me vervelend.
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:35:51 #249
100412 mefke79
komt goed!
pi_71464267
Stiemie, hier ook nog niets gehoord. En in de bevestiging van de aanmelding stond dat ze in de 8ste maand contact opnemen. Lekker ruim begrip, want een maand is 4 weken. Maar goed, ik hou het er maar op dat het druk is vanwege vakantie en dat het nog wel zal komen. En ja, ik ben ook erg ongeduldig....zal de vk dinsdag eens vragen hoe of wat. Oja, dinsdag groei echo. Ik kan vast verklappen: Driekus is gegroeid. Ondanks dat mijn buik gezakt is, voel ik weer voetjes tegen mijn ribben.
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:37:09 #250
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71464296
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Stiemie het volgende:

Ja, maar het was iemand die het in Mexico had opgelopen en dus niet hier. Die persoon zal er ws. wel alles aan doen om besmetting te voorkomen mag ik aannemen. En verder... nou ja we zien wel.
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 17:59:38 #251
5428 crew  miss_sly
pi_71464922
Stiemie, ik weet niet welk kraamzorgbureau je hebt, maar de mijne nam vanaf de 36e week contact op voor de intake, en toen kwamen ze ook vrij snel hoor. Maar goed, alsnog was het in mijn geval inderdaad vrij kort voor de bevalling
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:10:42 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71465172
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:24 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, wat ongelooflijk irritant dat je je zo bagger blijft voelen. hoever ben je nu? Hopelijk gaat het snel beter!
Ik ben pas 11 weken
Fijn dat jij in elk geval vooruit bent gegaan bij de fysio
Mexicaanse griep maak ik me eigenlijk ook niet druk om. Zal wel loslopen...
En verder waren er nog wat zaken die ter sprake kwamen maar dat ben ik dus mooi weer allemaal kwijt. Hoe doen die dames dat met die prachtige lijstjes?

Maar ik heb wel volgende vrijdag een minimeet met Ca.ra!!
pi_71466383
Hee wat leuk een minimeet! Veel plezier Asy en Ca.ra!

En minstens net zo leuk: Weer nieuwe aanwinst! Papa_mama gefeliciteerd
Is er sprake van een kloon trouwens?

Ik heb de middag weer overleefd, pff blij dat er weer rust in de tent is.

Oh trouwens, toen ik net mijn eten uit de oven haalde en bukte, zag ik ineens keiveel lichtflitsen/sterretjes Niet dat ik duizelig was ofzo maar ineens waren ze er. Ben nog recht gaan staan om te checken of er iets uit de lucht kwam vallen ofzo maar het was toch echt zo dat het aan mij lag.
Is dit iets om in de gaten te houden of komt dit vaker voor bij de LL?
#geen
pi_71466551
Het komt wel vaker voor, maar wel even in de gaten houden! Als je ook hoofdpijn krijgt sowieso even de VK bellen!
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:07:41 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71466751
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef DuchessX het volgende:
Hee wat leuk een minimeet! Veel plezier Asy en Ca.ra!

En minstens net zo leuk: Weer nieuwe aanwinst! Papa_mama gefeliciteerd
Is er sprake van een kloon trouwens?

Ik heb de middag weer overleefd, pff blij dat er weer rust in de tent is.

Oh trouwens, toen ik net mijn eten uit de oven haalde en bukte, zag ik ineens keiveel lichtflitsen/sterretjes Niet dat ik duizelig was ofzo maar ineens waren ze er. Ben nog recht gaan staan om te checken of er iets uit de lucht kwam vallen ofzo maar het was toch echt zo dat het aan mij lag.
Is dit iets om in de gaten te houden of komt dit vaker voor bij de LL?
Het komt vaker voor en kan te maken hebben met zowel lage als hoge bloeddruk.

Als het zomaar ineens op komt zetten als je op de bank niks ligt te doen en je krijgt er ook nog eens hoofdpijn, onverwacht veel vocht vasthouden of een rare buikpijn (hoog in je buik/maag) bij dan moet je de vk bellen.

Zo na het bukken of opstaan is het niets. Ik heb het inmiddels ook al weer een paar keer gehad weer.

(Althans, zo is het mij verteld/uitgelegd. )

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 30-07-2009 19:13:39 ]
pi_71466913
Thanks Freecelleke en BE
#geen
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:14:24 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71466964
Oh, en bij twijfel... bellen he!
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:25:26 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_71467276
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:19 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Mooi dat je goedgekeurd bent Duchess!

En geen idee of het vroeg is of niet, ze zei dat het normaal was, er netjes uitzag en dat ik rustig deze 2 weken op vakantie mocht gaan...dus het zal wel

Ik heb net bij Zeeman een lading Barbapapa en Snoopyrompertjes ingeslagen en de proefdruk van het geboortekaartje opgehaald, met de envelopjes erbij

En Troelleke, was jij net bij de Appie?
Nopes

Maar zit je echt hier in de buurt dan? Kom dan volgende week een keertje een bakkie doen?!

Edit: huh? de : N is toch helemaal geen

[ Bericht 5% gewijzigd door Troel op 30-07-2009 19:42:38 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:35:11 #259
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71467598
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:50 schreef amaranta het volgende:

Incatrix, Ik hoop dat je rugpijn inmiddels over is. En flink uitgeleefd in het winkelcentrum. Wat lief dat je zo aan je liefje denkt!
Wat vervelend van die trouwfoto, gelukkig is er niks stuk. KUn je hem niet voorlopig in een la leggen ofzo??
Wat lief dat je het vraagt Mag ik in de klaagmodus? -> Helaas, vandaag was zo mogelijk nog erger als gisteren: naast de rugpijn ook nog een knelzittende nekspier (leuk op de fiets kwam ik achter, achterom kijken lukt nu niet ), pijn in mijn bovenbenen en in mijn pauze een raar verkrampt gevoel in mijn buik waarvan ik half-om-half vermoed dat het mijn eerste harde buik was Vervolgens moest ik vandaag ook nog eens overgeven en toen ik in de middag ook nog een wegtrekker had kon ik echt wel huilen gewoon.. Ik ben vanavond dan ook even niet van de lange posts mensen, hele erge sorry, maar ik ga zo mijn bed in. Misschien neem ik zelfs wel een paracetamol ofzo. Ik zie nu al op tegen morgen, maar ziekmelden vind ik ook weer zoiets.. <- /klaagmodus

Bright side: de foto is sindsdien niet meer omgevallen/aangeraakt, dus ik heb goede hoop. Misschien was de nieuwsgierigheid even wat te veel van het goede

Ik wilde wel nog even tegen Octo zeggen dat het echt een supermooie echo is, gefeliciteerd Wat is dat toch lief, zo'n klein mensje
3!
pi_71468313
Incantrix: ziekmelden is vervelend, maar soms wel even het beste om gewoon goed uit te rusten
Dus bij twijfel gewoon keertje ziekmelden
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:57:13 #261
100412 mefke79
komt goed!
pi_71468354
Oh, fijn dat die sterretjes gewoon bij bukken horen. Ik had em hier al op de lijst voor de vk staan. Heb het ook echt alleen als ik buk...
Incantrix, beetje rustig aan doen kan geen kwaad lijkt me zo. Tis ook zo lastig om je eigen grens te bepalen zonder er keihard overheen te schieten.
Asy, de truc met de lijstjes: zet je word of je kladbox open en begin te lezen. En dan tiep je daarin alles wat j wil zeggen, meteen nadat je een post gelezen hebt. Uiteindelijk plak je het in je reactiescherm. Tis de enige manier om het te doen voor mij, want ik vergeet anders driekwart...
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:30:39 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71469596
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Wat lief dat je het vraagt Mag ik in de klaagmodus? -> Helaas, vandaag was zo mogelijk nog erger als gisteren: naast de rugpijn ook nog een knelzittende nekspier (leuk op de fiets kwam ik achter, achterom kijken lukt nu niet ), pijn in mijn bovenbenen en in mijn pauze een raar verkrampt gevoel in mijn buik waarvan ik half-om-half vermoed dat het mijn eerste harde buik was Vervolgens moest ik vandaag ook nog eens overgeven en toen ik in de middag ook nog een wegtrekker had kon ik echt wel huilen gewoon.. Ik ben vanavond dan ook even niet van de lange posts mensen, hele erge sorry, maar ik ga zo mijn bed in. Misschien neem ik zelfs wel een paracetamol ofzo. Ik zie nu al op tegen morgen, maar ziekmelden vind ik ook weer zoiets.. <- /klaagmodus

Bright side: de foto is sindsdien niet meer omgevallen/aangeraakt, dus ik heb goede hoop. Misschien was de nieuwsgierigheid even wat te veel van het goede

Ik wilde wel nog even tegen Octo zeggen dat het echt een supermooie echo is, gefeliciteerd Wat is dat toch lief, zo'n klein mensje

en wat freecell zegt over ziekmelden

@mefke: och ja natuurlijk, niet aan gedacht
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:45:26 #263
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71470125
*burps* ik heb te veel lasagna gegeten
en mijn kleine man schopt in mijn maag, de gemenerik

En aangezien ik toch al aan het burpsen was heb ik er ook nog maar twee ijsjes achteraan gegooid Van die ouderwetse vrieslollies, in het kader van jeugdsentiment.
pi_71470228
Oooh, ijsjes!
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:51:03 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71470305
Ooh, lasagna!!
pi_71470341
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Nopes

Maar zit je echt hier in de buurt dan? Kom dan volgende week een keertje een bakkie doen?!

Edit: huh? de : N is toch helemaal geen
Zit nu bij mijn mams, die woont op Achterveld, jij Zenderpark toch? Ik wil best komen buurten hoor! Laat je me dan een doek zien? Ben wel nieuwsgierig! Vindt je dat niet raar, we kennen elkaar helemaal niet
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:05:05 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_71470796
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Zit nu bij mijn mams, die woont op Achterveld, jij Zenderpark toch? Ik wil best komen buurten hoor! Laat je me dan een doek zien? Ben wel nieuwsgierig! Vindt je dat niet raar, we kennen elkaar helemaal niet
Zenderpark ja. Doeken zat om te showen Ik kende mijn buren eerst ook niet, daar heb ik ook gewoon de stoute schoenen aangetrokken

PM maar even
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:08:33 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71470925
Mefke, als hij al op het lijstje staat, doe maar even toch melden/vragen dan als je de vk spreekt... het is geen gillende spoed, maar het is wel fijn als ze het weten denk ik.
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:11:43 #269
57497 happyme28
I'm so happy
pi_71471032
Halloooo allemaal, hier weer een berichtje vanaf de boot. We liggen nu in Almere dus al weer bijna in de thuishaven.

Alles goed hier, vanavond lekker uit eten geweest, dus plof nu bijna uit elkaar, maar de misselijkheid wordt minder, dus dat is prettig. Nog wel moe en mega zere (.)(.) maar verder voel ik me ok. Eergister wel gevallen met de vouwfiets stuur zat niet helemaal goed vast dus hier en daar blauwe plekken maar gelukkig verder geen last in mijn buik ofzo. Wel erg geschrokken.

Ik las hier trouwens goede berichten van sindell, mooie mijlpaal!! en Octopussy, mooie echo zeg. Als het goed is ziet onze kleine er ook zo uit ongeveer aanstaande dinsdag.

Asy, ondanks dat je je nu wel weer iets beter voelt, toch een dikke

Verder een paar voor de dames met meldplicht voor de laatste loodjes en een speciale voor innepin. Had wel gehoopt om een verse beeb toen ik inlogde, maar jij zelf waarschijnlijk nog het meest

BE, heerlijk hormonster ben je toch deze zwangerschap hopen dat het niet te lang meer duurt.

Verder hoop ik dat je snel meer duidelijkheid krijgt Vlindur, die onzekerheid lijkt me vreselijk veel energie vreten. Hopenlijk kan je gyn jullie geruststellen en juiste instructies geven.

Verder voor alle meiden want zwanger zijn valt soms echt niet mee!!

Groetjesssss
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:37:47 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71471820
Ik ook van jou Happy!
Fijn dat je je wat beter begint te voelen qua misselijkheid!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:47:42 #271
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71472106
happy geniet nog maar even fijn van jullie vakantie, zeker nu de misselijkheid af begint te nemen
Duch bellen he zodra je het maar even niet vertrouwd

Hier daarnet een hormoraal emo moment.
hadden de mobiel aangezet en onze jongste kattenaanwinst was daar heel gebilogeerd (ofzoiets) naar aan het kijken, en ineens besefte ik me strakjes ligt daar ons kindje in de box ook zo te kijken naar de mobiel
en toen moest ik echt snotteren
pi_71472160
Agos Bar!

Tis wel een heel lief plaatje zo, met poezel! en waar komt je box vandaan?
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:51:06 #273
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71472214
box hebben we gehaald bij de babydump.
hadden eerst een gekleurde box, alleen die rammelde bijna uit elkaar, dus vorige week maar om een andere gereden.
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:52:28 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71472272
Lieve foto Bar! Mooi he? Dat daar straks een kindje ligt te spelen!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:54:35 #275
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71472363
het blijft een bijzonder iets zwanger zijn, en dan straks nog eventjes, ligt er idd daar een kindje van mij, van ons
sorry hoor dit moest even
pi_71472378
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef _Bar_ het volgende:
box hebben we gehaald bij de babydump.
hadden eerst een gekleurde box, alleen die rammelde bijna uit elkaar, dus vorige week maar om een andere gereden.
Mag ik vragen hoe hoog hij is? Op de een of andere manier, kan ik alleen maar knie-hoge boxen vinden in Dld...dus dan moettie toch echt vanaf hier komen volgens mij...En hoe groot was de verpakking? sorry voor het vragenvuur
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:57:36 #277
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71472470
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:58:30 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71472567
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:03:20 #280
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71472699
en het pakket, was net zo groot als de afmetingen van de box, in platte toestand.
pi_71472916
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef _Bar_ het volgende:
en het pakket, was net zo groot als de afmetingen van de box, in platte toestand.
Ok, want ze leveren niet in Dld, dus mn mama moet 'm meenemen in de auto
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:10:28 #282
100412 mefke79
komt goed!
pi_71473007
Linda, wij hebben ongeveer dezelfde box, maar dan met lade. De lade is dan een extra pakket. Let wel op, ik vond em echt heel zwaar.

Meiden, trusten allemaal, ik ben kapot. Morgen weer uitpuffen op kantoor, de allerlaatste vrijdag voor dit jaar.
En Be, ik ga em zeker ook wel melden bij de vk, maar dan weet ik vast dat ik me er tot dinsdag niet druk over hoef te maken tenzij allerlei andere dingen ook opduiken. Moest toch ook al de vochtpootjes melden.

Oja, hoe krijgen jullie het voor elkaar om in bad te stappen? Ik wilde gisteren even mijn voetjes spoelen in bad, maar kreeg mijn been eigenlijk niet hoog genoeg om over de rand te komen, doet pijn ergens in mijn bekken. En ik wil toch echt wel heel graag nog een keertje in bad...dus alle tips welkom!
pi_71473130
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:10 schreef mefke79 het volgende:
Oja, hoe krijgen jullie het voor elkaar om in bad te stappen? Ik wilde gisteren even mijn voetjes spoelen in bad, maar kreeg mijn been eigenlijk niet hoog genoeg om over de rand te komen, doet pijn ergens in mijn bekken. En ik wil toch echt wel heel graag nog een keertje in bad...dus alle tips welkom!
zitten op het randje, adem inhouden, been snel er over en dan gaan staan. Het bad is hoger dan de vloer natuurlijk, dus je andere been kost dan minder moeite. Bij het zitten een beetje achterover leunen maakt het ook makkelijker. En opstaan doe ik met zo'n steun die er bij ons aan de muur hangt, met veel gezucht en gesteun en af en toe een hand van mn lief onder mn oksel.
Lotte!
Noah!
pi_71473727
lieve foto Bar

Linda mijn box was ook een plat pakket, ging prima achterin de auto met de stoelen neergeklapt, maar het was wel erg zwaar idd dus misschien moet je mams daar dan wel even rekening mee houden.

ik heb eigk helemaal geen last van in en uit bad stappen. Ik ben wel krampachtig voorzichtig maar das meer omdat ik bang ben om met buik op de rand te stuiteren. Maar helpt zo'n steun waar Linda het over heeft niet anders Mefke? of iets anders waar je je vast aan kunt houden?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:31:53 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71473938
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:10 schreef mefke79 het volgende:
Linda, wij hebben ongeveer dezelfde box, maar dan met lade. De lade is dan een extra pakket. Let wel op, ik vond em echt heel zwaar.

Meiden, trusten allemaal, ik ben kapot. Morgen weer uitpuffen op kantoor, de allerlaatste vrijdag voor dit jaar.
En Be, ik ga em zeker ook wel melden bij de vk, maar dan weet ik vast dat ik me er tot dinsdag niet druk over hoef te maken tenzij allerlei andere dingen ook opduiken. Moest toch ook al de vochtpootjes melden.

Ik kan mijn been ook niet meer optillen en doe het andersom.
Eh... dus niet je been voor je omhoog tillen, maar je knie buigen en dan op die manier je been over de rand heen helpen. Snap je het? Desnoods terwijl je zelf voorover leunt en op het bad steunt zeg maar. Echt zijwaards erin.

Het valt nu nog wel mee, maar de vorige keer bij Sasha moest ik alles zo doen. Ik begin het nu ook te merken met de knip op de schuurdeur. De onderste doe ik altijd met mijn voet en dat doet pijn in mijn schaambeen nu.

Ik kan overigens ook niet meer op 1 been staan om een (onder)broek aan te trekken. Dat doe ik gewoon zittend op de rand van mijn bed.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:34:24 #286
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71474085
Och walvisjes toch, wat gemeen he die bekkenklachten. Maar een badje is dan juist wel lekker!

Een rennie en een derde ijsje later is mijn brandend maagzuur weer helemaal weg. Kwam vast door het ijsje....
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:35:31 #287
190853 RockabeIIa
pi_71474141
Voelt echt alsof je schaambeen gebroken is op 16 verschillende plekken he?
Ik heb vandaag de bedden verschoond, da's echt zo'n k**werk nu!
Ca.ra, jij had gewoon teveel gegeten
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:37:58 #288
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71474241
snietes
pi_71474255
quote:
Oh, wat een verschrikkelijk mooie box! (voor zover boxen mooi kunnen zijn haha) die brede spijlen vind ik super!
Heb nog geen box, misschien gaat het deze ook wel worden, die kleur is iig ook mooi
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:39:29 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71474300
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Voelt echt alsof je schaambeen gebroken is op 16 verschillende plekken he?
Ik heb vandaag de bedden verschoond, da's echt zo'n k**werk nu!
Ca.ra, jij had gewoon teveel gegeten
Nou, meer alsof het gewoon in 2-en ligt. En dat dat dan zo lekker over elkaar schuurt.
pi_71474761
Ja die brede spijlen zijn mooi! Maar ja, gaan er maar geen nieuwe voor aanschaffen
Als dat spook hier net zo doet als Meike is de box zo weer foetsie.
Leuke mobile ook trouwens, Bar.

Sindell gefeli met je mijlpaal!
Octo, wat een mooie kleine inkie heb je daar! Leuk zeg!
Asy, je bent al bijna 12 weken joh, daarna gaat het vast beter worden met je toestand!
Innepin dus nog steeds gevuld met baby.....
En Nijna, nog lekker geslapen?

Zo lag ik ook even lekker te pitten vanmi, net een half uurtje RRRRRRRRRRRRRingggg! Deurbel.....
Dus ik maar met een duffe kop naar beneden, 2 meisjes.."mogen wij een heitje voor een karweitje doen?"
#$%$#&^%*& NEE!
Nou ja, toen was ik dus toch wakker, en ben maar verder gegaan met de babykamer....die is nu zo goed als af! Nou ja, de muurschildering dan. Ik ben nog in dubio of ik er nog meer bijschilder.....

Zal morgen een foto plaatsen in het kinderkamerfototopic....! (leuk woord voor Scrabble, 80x woordwaarde)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:56:30 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71474916
Oh da's balen Karin
Ik laat hier mijn mobiel beneden liggen, de bel gaat los en de telefoon boven op stil. Het gebeurde mij ook iets te vaak dat ik ergens voor wakker gebeld werd...
pi_71474949
Oh ik wilde nog veel meer zeggen maar nu weet ik alleen maar de lieve foto van _Bar_ nog en haar emo-moment

Succes met badderen dames en wees voorzichtig! Vraag es aan Nijna hoe zij het doet, zij gaat elke avond voor het naar bed gaan badderen volgens mij

Grr zo irritant dat ik niet meer weet wat ik wilde schrijven! En ik ben té energieloos en moe om terug te lezen. Sorry lieve dames Slaap lekker allemaal
#geen
pi_71476814
Badderen, ehm nou je leunt op de rand en zwiert (klinkt veel eleganter dan het is) 1 been t bad in, als je er dan met 1 in staat volgt nr 2. Dan laat je je al leunend op twee handen zakken. Eruit... Ik sjor mezelf omhoog aan de kraan, zolang die nog hangt . Of ik ga op mn knieen en dan omhoog. Niet ideaal en ook niet altijd even fijn, maar badderen zelf is wel erg lekker.
En ik slaap er net ff lekkerder van. Dat ga ik nu dan ook doen, trusten. Hopelijk morgen uitslaapochtendje...
  vrijdag 31 juli 2009 @ 06:21:46 #295
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71480011
mannen die de grote lamp op de slaapkamer aandoen omdat ze het juiste shirt zoeken in de kast...
pi_71480047
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 06:21 schreef Ca.ra het volgende:
mannen die de grote lamp op de slaapkamer aandoen omdat ze het juiste shirt zoeken in de kast...

heel irritant!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 31 juli 2009 @ 06:42:31 #297
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71480063

Maar aan de andere kant: geen pijn meer op mijn rug waar de dokter mijn bultje heeft weggehaald

wel weer een beetje pijnlijk stuitje bij het wakker worden
pi_71480156
Cara, lekker dan van dat licht...
Fijn dat dat plekje niet meer zeer doet!

Ik meld me weer, alles rustig, vandaag 40 weken. Ik zou van t weekend wel mooi vinden... Vanmiddag vk, zal ff vragen of ze beeb wil toespreken! Wie weet helpt het.
pi_71480225
Haha, slaan CARA Knap vervelend wel trouwens! Wel fijn van je rug!

Nijna: misschien kan ze ook wel even v(w)oelen Ik zat eens te denken hè?Als ik behoorlijk overtijd zou lopen zou ik geloof ik op een gegeven moment zélf die baarmoedermond een duwtje geven

Hier begint 'vage pijn' toch steeds meer 'bekkenpijn' te worden.
Maar ik vind het zo bizar vroeg
pi_71480230
Wow Nijna, al 40 weken!

Innepin's baby! Kom maar!
♥mama van het liefste jongetje♥
  vrijdag 31 juli 2009 @ 07:35:38 #301
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71480242
Cara ook goede morgen, gelukkig dat je geen last van je rug meer hebt. balen van je stuitje en jammer dat er een groot licht aan moest vanmorgen

Nijna, nu hoorde ik dat het a.s donderdag volle maan is, niet dat dat veel wilt gaan zeggen natuurlijk

Hier niet echt rustig, er rommeld wel wat, werd er ook serieus wakker van vanmorgen, zo afentoe heel vervelende steken kris kras door m'n buik, met uitstraling naar rug. (heb ook aan peter gevraagd vanmorgen of hij eens terug wilde duwen en wrijfen op m'n rug)
dat hielp wat gelukkig.
gezellig er mee uit gegaan vanmorgen en toen was alles even weg, en nu ik weer rustig op de bank hang, begint het weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')