Zwangere vrouwen zijn altijd meer vatbaar voor dit soort dingen, dus het is logisch dat je daar toch even van schrikt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:55 schreef sindell het volgende:
Even iets anders:
link
Normaalgesproken zit ik echt niet met dat soort dingen, maar nu vraag ik me toch wel af of ik voorzichtiger moet zijn met mensenmassa's etc. Meer van jullie die er over in zitten? Of hebben jullie zoiets van: nah valt wel mee allemaal.
Oei...quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:00 schreef tessie het volgende:
BE, ik had dat ook met onze katten... alleen is het nu nog niet weg
Ah thnxquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:40 schreef freecell het volgende:
Katoenen dekentjes zijn goed hoorKatoen geeft veel warmte, maar kan wel ademen. Prima spul.
Ik heb dit jaar aangegeven dat ik sowieso de gewone griepprik wil, maar die komt pas vlak voordat ik uitgerekend ben, dus dat wordt pas een tijdje na de bevalling dat ik die krijg. Prikken tegen de Mexicaanse griep worden pas in september verwacht, dus daar schiet je nu nog niets mee op en tegen die tijd ben jij ook al met verlof denk ik?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:16 schreef Poppejans het volgende:
Ik maak me er ook best zorgen om, zijn we een extra risicogroep als zwangeren, en ik werk zelf ook nog eens in de zorg ,bij een instelling die helemaal nog geen protocol heeft klaarliggen. Werk met verstandelijk gehandicapte mensen die niet zo gauw zelf zullen aangeven als ze zich niet zo lekker voelen, dus dan zou het eigenlijk al veel te laat zijn als 1 iemand het zou krijgen op de groep.
Toch maar eens gauw bij mijn leidinggevende aan de bel trekken dat ik me afvraag wanneer er een protocol beschikbaar is ''wat te doen bij...''
nee, midden oktober ga ik met verlof (wel gewoon lekker 6 weken van tevoren hoor). Dus die prik haal ik zeker welquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar aangegeven dat ik sowieso de gewone griepprik wil, maar die komt pas vlak voordat ik uitgerekend ben, dus dat wordt pas een tijdje na de bevalling dat ik die krijg. Prikken tegen de Mexicaanse griep worden pas in september verwacht, dus daar schiet je nu nog niets mee op en tegen die tijd ben jij ook al met verlof denk ik?
Bedankt!quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:27 schreef _Bar_ het volgende:
van harteMama_Papa
Ik ging er ook niet vanuit eigenlijk dat je al bezig was Innepin![]()
maar was benieuwd of je lekker geslapen had enzo.
maar samen genieten nu is ook erg belangrijk en fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |