abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 07:17:37 #151
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71448836
Goeiemorgen!

Twinkly, wij hebben eeb paar katoenen dekens gekocht, maar ons kindje komt dan ook in september, dus nog tijd genoeg om wat anders te kopen als ik bang ben dat het te koud is voor de winter. Maar we hebben ook wat warme slaapzakjes, dus ik denk dat dat wel mee gaat vallen.

We hebben trouwens de dekentjes van de Hema, superzacht
En ik vond ze ook leuk voor een jongetje, stoere streepies.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 30 juli 2009 @ 07:27:07 #152
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71448859

Hier nu iets fruitiger dan gisteren...
ben gisteren al om 21:15u in mijn bed gecrashed, had eventjes niet zo'n last van mijn rug, wel nog 2x wakker geweest maar uiteindelijk toch redelijk goed geslapen.
Deze ochtend nog werken en dan heb ik alweer weekend
  donderdag 30 juli 2009 @ 07:52:10 #153
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71448928
Jeujjj Asy fris en fruitig...
Ik lig nog lekker in bedje op de foon te fokken dadelijk nog even omdraaien en de oogjes dicht. Ik heb gisteravond weer eens veel te lang liggen lezen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71449130
Môge... (gaap)
hier echt een waardeloze nacht gehad met meer wakker dan slaap, nu weer aan den arbeid...
pi_71449290
Troel, brrrr .

Ik meld me weer, alles rustig. Alleen steeds als ik buk ofzo irritante kramp in mn liezen. Begin van de week was dat nog af en toe, maar nu is het steeds vaker en het is rete-irritant! Zijn dat mn banden?
Krijg zometeen visite, dus lekker ff afleiding, gaat de dag ook een beetje vlot. Of in elk geval de ochtend.
Fake it till you make it...
pi_71449309
Goedemorgen Dames,

Ik heb bijgelezen maar weer niks onthouden heel irritant die zwangerschapsdementie.... voor iedereen dan maar even een

Vanavond is er koopavond, dus ik ga eindelijk baby shoppen .... Heb een paar kadobonnen gehad voor mn verjaardag van de Prenetal en de Hema, dus ik ga me ff uitleven
pi_71449378
Moggeh

Vandaag officieel 12 weken

Maar loopt tegen het einde van de week dus wel ontzettend maar ja. Heb een beetje te druk gedaan de afgelopen 2 dagen denk ik.

En het wordt hier ook wel weer eens tijd voor nieuwe beebjes he? *kijkt streng* (misschien helpt het )

Oh en als er al een modje wakker is, mag mijn datum naar 11 februari?...
pi_71449498
Slecht geslapen, pijn en vandaag schoonouders op bezoek
Bluh.

Sindell 12 weken, hoera!
#geen
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:55:10 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71449499
Sindell, de datum is aangepast hoor!

Pfff, is Sasha uit logeren, dus ik kon net zo lang in bed blijven liggen als ik wilde, ben ik het om 7 uur echt zo zat al! Ben tot 8 uur blijven liggen, maar toen was het echt wel klaar.

Het wordt trouwens voor iedereen hier in huis wel echt tijd dat de baby zich aan dient hoor. Ik kan zelfs de katten niet meer luchten of zien. Ze zijn zo strontvervelend bij vlagen.
Het is dat F. met tegen houdt anders zou ik zo in staat zijn om ze naar het asiel te rijden. Die haren overal, dat gepies in de schuur, dat gebedel om naar boven te mogen etc. etc.
Gek he? Als het goed is, is dat weer over na de bevalling. Mijn ergernis dan he? Dat zeiken en die haren blifjt wel.

Zometeen het hemeltje voor sproet-je's hangwiegje fabriceren en maar eens even naar de stad. Kraamkadootje halen en naar het postkantoor...

/einde dagboek...
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:55:20 #160
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71449502
wtf BE jij was snel!

sindell, je eerste mijlpaal
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71449522
He net de termijnecho gehad en alles zag er goed uit

De uitgerekende datum is iets aangepast (dit was ook onze originele datum) naar 14 februari. Een valentijnskindje dus ja, ik weet dat ik hoogstwaarschijnlijk niet op de uitgerekende datum beval

Kindje zag er helemaal compleet uit incl. kloppend hartje en hij/zij was lekker aan het rondstuiteren en zwaaien in de baarmoeder

Lief scant de foto's in, dus die komen later vandaag.

Ik zit hier echt als een malloot te grijnzen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:58:56 #162
190853 RockabeIIa
pi_71449551
Lekker hoor, octo! Geniet maar fijn vandaag!
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:01:58 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71449603
Rocka! Zo voel ik me dus ook weer vandaag, gisteren niet vooruit te branden, maar vandaag kan ik alles weer aan!
Heb jij Octo al aangepast in het lijstje?

Octo, fijn dat alles goed was! Zo heerlijk, die allereerste echo's
pi_71449662
Nijna ik heb ooit ergens gelezen dat pijn in je liezen ook indalingsweeen kunnen zijn, maar ik weet niet of je baby al ingedaald was? Maar bandenpijn zou ook goed kunnen lijkt me..

sindell 12 weken

BE (en omgeving van BE ) succes nog even met wachten op de baby

Octo fijn dat de echo goed was en ik ben benieuwd naar de foto's

Ik heb best aardig geslapen vannacht Wel heel veel wakker geweest tussendoor en ook vooral op andere tijden dan normaal zodat ik niet begreep dat ik gewoon naar de wc moest , maar toen ik dat eenmaal door had daarna telkens ook wel weer snel in slaap gevallen

Ik ga vandaag maar eens wat dingetjes in huis doen, wilde eigenlijk naar allerlei winkels maar ik denk dat het verstandiger is dat ik even geen auto meer rij, ging gisteren niet helemaal lekker met die pijn in mn hoofd en algehele niet lekkere gevoel.
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:13:31 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71449839
Beter idd dan even rustig aan vandaag Chan.
pi_71449905
Sindell, 12 weken .

BE, knutsel ze!

Octo, wat fijn dat het er goed uitzag!

Chan... kind ligt al vast in mn bekken... dus nog meer indalen is meer eruit komen... *insert hoopvolle smile* ??? . Mijn moeder merkte droog op dat het misschien wel van mn uitglij actie van gister is... zit ook wat in natuurlijk...
Pas je goed op jezelf . Hoofdpijn en niet lekker voelen is .
Fake it till you make it...
pi_71449916
Ha goedemorgen!

Octo, wat fijn dat de echo goed was

Arme BE kan me ergens nog voorstellend at je je nu aan de katten ergert ook Maar het gaat vast weer over inderdaad!

Dutchess sterkte vandaag dan maar

En een hoeraaaaatje voor Sindell! 12 weken! hoezee!

Hier wat beter dan gisteren, hoewel rare nacht (enorme onweersbui die lang bleef hangen hierboven) wel minder moe dan gisteren!
pi_71449925
goodmorning

Sindell 12 weken woehoe!!

en Octo een mooie echo en een valentijnskindje ook nog

Chan lekker rustig aan idd

wij gaan vandaag heen en weer naar babydump om een luieremmer op te halen die besteld was hij s gewoon al binnen! jeuh!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71449950
Octopussy fijn dat alles goed was! ben zeer benieuwd naar de plaatjes van jullie mini mensje

Chan hopelijk gaat het snel beter
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:34:04 #170
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71450362
goedemorgen dames

lekker een dagje vrij vandaag!

@BE; kan me voorstellen dat je dr wel aan toe bent inmiddels.... en wachten duurt ALTIJD zoooooo lang...
hoop dat je snel je beebje in je armen kunt nemen.

@Chan; wat fijn dat je toch nog een beetje slaapt snachts... denk dat je daar de hele dag profijt van hebt uiteindelijk. succes met de laatste loodjes!

Voor Sindell een , want 12 weken!

en Octo: een goede echo! gefeliciteerd meid!!!

Ik heb vanacht ook eindelijk weer eens echt lekker (en diep geslapen) en maar 2 keer eruit geweest...
fijn hoor. Straks lekker met mijn mams de stad in. (mijn moeder is geopereerd aan haar arm vorige week, dus komt de deur niet zoveel uit.. mag niet autorijden)....

en o ja, vandaag 18 weken
(nog 2 weekjes en dan de echo )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71450396
Waar is Innepin????
BE
Huup voor de luieremmer!
Octo, fijn dat alles goed is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71450447
Vicky het is nog geen 12 uur dus die ligt nog lekker te slapen en rustig wakker te worden.. Hoewel ik voor haar hoop dat ze aan het bevallen is
pi_71450457
das waar..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71450846
Hehe bedankt voor alle jompels, het is ook best een mijlpaal natuurljik.
Mijn 1e

Octo een goede echo!! Leuk is dat he?
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:00:52 #175
100412 mefke79
komt goed!
pi_71450984
Octo gefeliciteerd met je goede echo en Sindell al weer 12 weken...
Ik word er een beetje emo van, het lijkt al weer zo lang geleden dat ik 12 weken was. En ik vond het zo lang duren, die tijd tussen test en 12 weken.
Hier alles oke, ik ga zo maar eens douchen, aankleden en dan opruimen hier. Oja, en veel groene thee drinken om te kijken of ik wat vocht kan kwijtraken. Als ik de puf heb ga ik nog wat groene appels scoren (al vind ik die lang niet zo lekker als elstars ed) en eventueel wat bleekselderij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:03:44 #176
190853 RockabeIIa
pi_71451053
ik geloof dat ik eens ga spitten naar het topic waar ik meldde dat ik zwanger was van B. Ben benieuwd wat ik toen schreef allemaal.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:11:03 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71451211
BJ, fijn dat je zo goed geslapen hebt.

Enneh, zo zielig ben ik niet hoor meiden. 37w1d hier. Ik mag eig. helemaal nog niet klagen enzo.
En het zat zijn... ja, een beetje wel, maar als ik dan aan Innepin denk word ik geljik weer heel nederig enzo.

Hier overigens andere plannen voor de dag. Vriendinnetje zou vanmiddag komen en dan ook meteen maar weer de monteur voor de cv. De laatste komt nu zometeen al (niet naar de stad dus nog even) en mijn vriendinnetje heeft auto-pech dus die komt volgende week pas.

Mss dat ik dan toch de salontafel wel in de was ga zetten vandaag.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:11:48 #178
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71451238
Mefke, brandnetelthee werkt ook heel goed, maar ik weet niet of je dat weg krijgt.

Nu moet ik echt opstaan en snel gaan douchen, anders ben ik nog te laat bij de dokter!
pi_71451426
Sindell, gefeli met je 12 weken!

Octo een goede echo! * wacht op foto's *

Nijna met uitglijer...doe je voorzichtig meid?

En nu weet ik het al niet meer, haha! Ben vannacht aangekomen in NL, na goed gekeurd te zijn bij de gyn. Baarmoedermond was zich aan het voorbereiden zei ze. Hij was nog niet verkort, maar ze kon er wel met een vingertopje in. Kon wel nog rustig hierheen komen, want dat duurde nog wel eventjes. Nou, gelukkig maar, ze moet toch echt nog even blijven zitten

Ca.ra, succes bij de dokter! Baby-dokter?
Lotte!
Noah!
pi_71451512
komt ie dan

ik ben vlieft
pi_71451537
Oh, wat een mooi octopusje hebt je! Al zo echt en af hè?
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:25:49 #182
190853 RockabeIIa
pi_71451538
Mooie echo's van je ukkie
pi_71451549
Sindell, gefeliciteerd met je hele echte eerste mijlpaal! Stiekem toch wel een hele fijne hè, 12 weken

Octo, gefeliciteerd met je goeie eerste echo, wat heerlijk toch om zo'n klein mupke op t beeld te zien verschijnen en je te realiseren dat dat toch echt in jouw buik groeit!

Ik heb zojuist mn allereerste striae ontdekt... Buhhhhhh!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71451551
voor Sindell en Octopussy!! Ik ben benieuwd naar de echofoto's Octo!

Heej, als bij de Prenatal, Hema en de Babydump helemaal geen wollen dekentjes aangeboden worden zullen ze wel niet echt nodig zijn he Pff waar je je 's nachts al niet druk om maakt.
Ik denk dat ik maar twee katoenen dekentjes haal bij de Prenatal want ik vind die kleurtjes zo leuk! Rood en Turquoise
Gisteren heb ik bij de IKEA stofjes gekocht voor de gordijnen en ik wil daar ook lakentjes van maken, wordt een experiment, ik heb het nog nooit gedaan. De stofjes zitten nu in de wasmachine
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_71451571
Oh Octo wat mooi!!! Een echt mensje al!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:27:28 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71451584
lieve echo foto's van je beebje Octo

Goede morgen ladies, hier alles rustig, en weinig te melden.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71451667
Kijk nou
Wat een mooie duidelijke foto's!
pi_71451725
Okay wat een supermooie duidelijke echo!!

kusje voor je streepje Poppedeinske
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:37:34 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71451830
Och kijk nou hoe lief! Echt een heel klein mini-babietje!
pi_71452128
Oh Octo, wat mooi!!
idd echt een minimensje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:50:47 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71452172
Chan wat fijn dat de CTG goed was. En dat je maandag terugmoet is denk ik alleen maar positief. Ze houden je goed in de gaten.
En inderdaad, wel handig dat de zaadjes van papa rekening houden met de voettemperatuur van mama. Maar hoe zit het dan met de mama's die zowel zoontjes als dochtertjes krijgen?

BeessieJen. Wat werk je toch hard meid! En al 18 weken! Wow. Begint je bauk al te groeien??

Incatrix, Ik hoop dat je rugpijn inmiddels over is. En flink uitgeleefd in het winkelcentrum. Wat lief dat je zo aan je liefje denkt!
Wat vervelend van die trouwfoto, gelukkig is er niks stuk. KUn je hem niet voorlopig in een la leggen ofzo??

Bar, ik denk dat ik wel snap dat helemaal emo wordt van het kaartje. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Je post hem toch wel in het kaartjes topic als het zo ver is?

Aoraki, een zoontje. Wat leuk! Gefeliciteerd.

Karin, vandaag je laatste werkdag! Heerlijk. Wat heb je voor traktatie gemaakt???

Hmm barbapapa rompers? Wel leuk. Ga ook een kijkje nemen dan.

Nijna was je aan oefenen voor dancing with babies ofzo? Hopelijk heb je geen schade aangericht. En meer aan jezelf bedoel ik dan.

Guus, mooi is dat he, als je je buik op en neer ziet gaan. Ik voel het goed maar zie ng niks. Ben elke keeer net te laat.

Mefke, hoe is het daar? Balen dat je pootjes zo opgezet zijn zeg. Maar ook voor jou nog maar heel even en dan wordt je beloond

Troel, he bah wat een vieze droom. Ik zou daar ook wakker van gaan liggen. Sterker nog, ik zou de hele koffer omzoeken enzo.

~~~~~~~~~
En het is donderdag....

Aysiniur weer lekkerder in dr velletje, gelukkig! Zo rot voelen is ook niet leuk.

Ca.ra lekker vanaf je foon. Ik maak altijd enorm veel fouten als ik vanaf de iphone post. Dus je kan het wel merken aan mn postgedrag.

LIjnloos, werkze.

Nijna heeft zich weer gemeld.

Sindell, je eerste mijlpaal! Super, gefeliciteerd!

Duch, wat balen dat je weer slecht geslapen hebt.

Be toch, kun je lekker uitslapen sta je alsnog vroeg op! En lekker nesteldrangen!!

Octo ook een mooie echo gehad, we willen de fotos zien! Gaaf hoor! Geniet lekker!

Car,a opschieten!
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:51:42 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71452196
Oh, daar zijn de fotos al!
pi_71453034
Octopussy: Mooie echo, kan me heel goed voorstellen dat je verliefd wordt op zo'n perfect minimensje

Wie had het ook al weer over dekentjes?
Ik heb ook een deken dilemma, had al een post gezet in de aanbod/vraag kinderspullen. Maar denk dat hij meer hier thuis hoort. Ik vind die wafel dekentjes van Koeka helemaal geweldig maar ze zijn zo verschrikkelijk duur, zo rond de 60 euro. Weet iemand een goedkoper alternatief? En geeft een katoenen dekentje voldoende warmte?
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:23:41 #194
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71453133
hier gewoon de dekentjes van de hema en van de prenatal.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71453662
Katoenen dekentjes zijn goed hoor Katoen geeft veel warmte, maar kan wel ademen. Prima spul.
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:44:00 #196
100412 mefke79
komt goed!
pi_71453763
Martine, wij hebben ook de dekentjes van de hema gekocht, de gewone witte. En daarna een gaaf stofje en daarvan weer een hoes gemaakt. Al met al veel goedkoper dan de dekens van koeka en je hoeft (hopelijk) niet de hele deken in de was te gooien als de hoes vies is. Omdat wij eerst een wiegje hebben en dan een ledikant ga ik er vanuit dat ik de wiegdeken als extraatje bij de ledikantdeken kan doen indien het te koud wordt, dus over die katoen maak ik me niet zo druk.
Ik heb schoenen aan vandaag en het gaat redelijk met de pootjes. Heb ook al een halve liter groene thee op en ik heb het idee dat die haar werk wel doet. De brandnetelthee is er tegenwoordig ook in smaakjes bij zonnatura, dus als ze die hier bij de ah hebben, dan ga ik die vanavond ook maar eens kopen. Ik zo blij dat ik vandaag weer wat energie heb en minder last van mijn bekken, kan ik gewoon weer vooruit en wat doen. Krijg zelfs spontaan last van nesteldrang geloof ik...
Poppedein, een streepje... niet leuk, maar trekt vast mooi weg, geloof me!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:49:22 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_71453908
octo

Een babyoctopussy in je buik!

(Bert vind de babyinktvis altijd het lekkerst bij de wok )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:52:21 #198
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71454008
Bah wat een vies weer. Buiten in de wind is het nog wel lekker, maar nu ik stilzit zit ik helemaal te plakken joh. Kan zo weer in de douche

En niet naar de baby-dokter maar naar de echte-grotemensen-dokter dit keer. Ik heb al jaren een stukje wild vlees op mijn rug, verder niet echt last van. Maar sinds gisteren doet hij pijn en als ik in de spiegel probeer te kijken is hij ook anders van kleur. Dus toch maar even laten checken voor de zekerheid.
Het ding was aan het afsterven, dus de dokter heeft hem nu weggebrand om infecties te voorkomen. Dat zit al een stuk lekkerder zo!

Enneh, Octo, sorry maar deze moet even hoor: die baby van jou heeft veels te weinig armen voor een Octo-baby!

Sorry sorry..... hihihi,.... Maar wel hele mooie foto's. Gek he, zo klein en dan is het al echt een mensje aan het worden. Dat vond ik zo mooi om te zien.

Linda ook goed aangekomen in Nederland zie ik. Mooi zo. Fijne reis gehad? Ik vind dat zo'n mooi stuk met de trein langs de Rijn.
Oeh en je bmm al zachter aan het worden.... jeetje! Ik mag woensdag weer voor controle, kijken wat ze dan bij mij zeggen.
pi_71454123
Even iets anders:

link

Normaalgesproken zit ik echt niet met dat soort dingen, maar nu vraag ik me toch wel af of ik voorzichtiger moet zijn met mensenmassa's etc. Meer van jullie die er over in zitten? Of hebben jullie zoiets van: nah valt wel mee allemaal.
  donderdag 30 juli 2009 @ 11:56:04 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71454136
Innepin is nog niet langsgeweest ofwel???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')