Chan wat fijn dat de CTG goed was. En dat je maandag terugmoet is denk ik alleen maar positief. Ze houden je goed in de gaten.
En inderdaad, wel handig dat de zaadjes van papa rekening houden met de voettemperatuur van mama. Maar hoe zit het dan met de mama's die zowel zoontjes als dochtertjes krijgen?
BeessieJen. Wat werk je toch hard meid! En al 18 weken! Wow. Begint je bauk al te groeien??
Incatrix, Ik hoop dat je rugpijn inmiddels over is. En flink uitgeleefd in het winkelcentrum. Wat lief dat je zo aan je liefje denkt!
Wat vervelend van die trouwfoto, gelukkig is er niks stuk. KUn je hem niet voorlopig in een la leggen ofzo??
Bar, ik denk dat ik wel snap dat helemaal emo wordt van het kaartje. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Je post hem toch wel in het kaartjes topic als het zo ver is?
Aoraki, een zoontje. Wat leuk! Gefeliciteerd.
Karin, vandaag je laatste werkdag! Heerlijk. Wat heb je voor traktatie gemaakt???
Hmm barbapapa rompers? Wel leuk. Ga ook een kijkje nemen dan.
Nijna was je aan oefenen voor dancing with babies ofzo? Hopelijk heb je geen schade aangericht. En meer aan jezelf bedoel ik dan.
Guus, mooi is dat he, als je je buik op en neer ziet gaan. Ik voel het goed maar zie ng niks. Ben elke keeer net te laat.
Mefke, hoe is het daar? Balen dat je pootjes zo opgezet zijn zeg. Maar ook voor jou nog maar heel even en dan wordt je beloond
Troel, he bah wat een vieze droom. Ik zou daar ook wakker van gaan liggen. Sterker nog, ik zou de hele koffer omzoeken enzo.
~~~~~~~~~
En het is donderdag....
Aysiniur weer lekkerder in dr velletje, gelukkig! Zo rot voelen is ook niet leuk.
Ca.ra lekker vanaf je foon. Ik maak altijd enorm veel fouten als ik vanaf de iphone post. Dus je kan het wel merken aan mn postgedrag.
LIjnloos, werkze.
Nijna heeft zich weer gemeld.
Sindell, je eerste mijlpaal! Super, gefeliciteerd!
Duch, wat balen dat je weer slecht geslapen hebt.
Be toch, kun je lekker uitslapen sta je alsnog vroeg op! En lekker nesteldrangen!!
Octo ook een mooie echo gehad, we willen de fotos zien! Gaaf hoor! Geniet lekker!
Car,a opschieten!