quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:41 schreef Asyniur het volgende:
heel slecht geslapen vannacht, daardoor dus supermoe, middagdutje ben ik niet van opgeknapt, al vanaf vanochtend supermisselijk en niks helpt, ik kan niet meer staan/liggen/lopen/zitten van de pijn in mijn rug (morgen bekkentherapeut bellen) en mijnvertrekt nu pas vanuit den haag en verwacht pas rond half acht thuis te zijn. Ik zou echt wel een potje willen janken en de tranen zitten heel erg hoog maar ze komen maar niet. En ik heb op dit moment niemand die ik even kan bellen om tegenaan te zeuren dus zijn jullie de klos
![]()
Maar jullie lieve reacties geven me in elk geval een steuntje in de rug
Asy!quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:30 schreef Asyniur het volgende:
Even klein ego-postje mijnerzijds:
wat een kutdag vandaag zeg!![]()
Aw vrouwke toch, blegh dat zijn echt van die vervelende emo-dagen héquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:41 schreef Asyniur het volgende:
heel slecht geslapen vannacht, daardoor dus supermoe, middagdutje ben ik niet van opgeknapt, al vanaf vanochtend supermisselijk en niks helpt, ik kan niet meer staan/liggen/lopen/zitten van de pijn in mijn rug (morgen bekkentherapeut bellen) en mijnvertrekt nu pas vanuit den haag en verwacht pas rond half acht thuis te zijn. Ik zou echt wel een potje willen janken en de tranen zitten heel erg hoog maar ze komen maar niet. En ik heb op dit moment niemand die ik even kan bellen om tegenaan te zeuren dus zijn jullie de klos
![]()
Maar jullie lieve reacties geven me in elk geval een steuntje in de rug
ow jammerquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh, dan heb je mazzel BarAnders kreeg je billenkoek!
Leuk een klein ventjequote:Op woensdag 29 juli 2009 18:21 schreef Aoraki het volgende:
Vlindur, wat vervelend zeg. Maar je kan op zulke dingen maar beter goed voorbereid zijn.
Veel dames met meldplicht en gerommel hier! Gaat echt super snel! toen ik begon met lurken zaten jullie pas net bij 20 weken![]()
Mefke, wat een voetjes!
Incantrix, wat fijn dat je je verlof zo goed geregeld hebt. Ik moet tot 5 november en mijn ouderschapsverlof is onbetaaldEnne, wel een beetje rustig aan he? (look who's talking
)
Rocka of BE, in de OP mag erbij dat ik ook een jochie krijg!
Heul over hene gelezenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:57 schreef Chan het volgende:
BE van harte met je 37-weken mijlpaal
Asy hopelijk is het morgen beter![]()
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis, de ctg was prima maar mijn bloeddruk is te hoog en dus moest ik mn urine en bloed laten testen, vanavond de uitslag. En maandag weer terugkomen ipv volgende week donderdag.
Ik denk dat ik graag sokken aan wil tijdens de bevalling, heb heel snel koude voeten..
hihiquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:52 schreef Aoraki het volgende:
Duch, we wisten het al twee weken van ons jochie, hier ook meegedeeld, maar het stond nog niet in de OP...![]()
Hoe is het met jouw krampen?
Oja, stom van me...quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hihije moet het er even bijzeggen als je dat in de OP wilt hebben
modjes doen dat nie standaard geloof ik want niet iedereen wil dat ivm makkelijk terug te vinden voor meelezers ofzo als t nog eigk geheim is
Oh, dan heb ik dat helemaal niet meegekregen, of alweer vergeten (ik had de andere dames ook even ''aangemeld'' voor een ''jongen achter de naam)quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:52 schreef Aoraki het volgende:
Duch, we wisten het al twee weken van ons jochie, hier ook meegedeeld, maar het stond nog niet in de OP...![]()
Dat was ook precies de reden dat ze me meteen binnenstebuiten gekeerd hebben en ik maandag al terug moet komen ipv over een weekquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fijn Chan, dat de uitslagen goed zijn. Sterkte met je hoofdpijn!
Moet je wel mee uitkijken he, hoofdpijn en hoge bloeddruk zijn niet zulke goeie combi's.
ben benieuwd! doe je foto's plaatsen als t af is?quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:54 schreef Aoraki het volgende:
Nou, de kamer hebben we gelukkig al! Die staat al een aantal weken. We hebben de kamer van marktplaats gehaald. Super mooi, helemaal onbeschadigd, en helemaal onze smaak. Die had ik zelf ook uit de showroom kunnen kiezen. De kamer is een lichte houtkleur met witte deurtjes en lades. Dus eigenlijk kan elke kleur erbij... (wordt het alleen maar moeilijker...)
Maar we zien wel... alleen er mee bezig zijn is al leuk
Bedankt voor de link, alle inspiratie is welkom!
idd dat lijkt me dan weer wel heul pijnlijkquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:02 schreef freecell het volgende:
Nijna!Ja-knikken lijkt me helemaal pijnlijk voor Huups!
nou vooruit dan maarquote:
Ik had eik al zo'n vermoeden, maar wist het niet meer zeker met al die jongetjes-meldingen, dus voor de zekerheid heb ik toch gejompeldquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:52 schreef Aoraki het volgende:
haha idemquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Zo irri dat ik de klok er gewoon mee op tijd kan zetten! Ik word elke dag op de minuut af wakker op hetzelfde tijdstip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |