Chan, jemig, niks wordt je ook gespaard, bluh zeg

Nouja, dan hoop ik maar dat kusje, over helpt...

Aah, Vlindur, dat is wel naar, ookal probeer je je er niet te druk om te maken en sta je onder goed toezicht, ik kan me voorstellen dat je je echt even afvraagt waarom dit jóu toch allemaal overkomt.. Voor jou ook een dikke

hoor, ik hoop dat je snel meer weet en dat de info geruststellend zal zijn! Weet je al wanneer je terecht kan? Zou fijn zijn als je niet te lang hoeft te wachten..
Asy, hè, ook even een knuffel nodig..

Soms héb je van die dagen.. Take care meissie, doe ff rustigaan. Hoop dat je je snel beter voelt.

voor Poppejans (dank voor de Barbapappa-rompertjes-tip!) en Huups, goedgekeurd zijn is altijd weer ff lekker toch?
En heb mezelf een beetje rugpijn bezorgd, ik ging dus kijken voor een zwangerschaps-BH (mijn omtrek is ook een maar groter geworden ondertussen, blijkt

) en daar ben ik met vlag en wimpel voor geslaagd. Nu was in dit winkelcentrumpje toevallig markt, dus ik dacht 'laat ik even verse nootjes meenemen voor mijn liefje, hij zorgt altijd zo goed voor mij' en daarna dacht ik 'ohja, bij de poelier hier hebben ze altijd van die lekkere scharrel-kippies' en daarna dacht ik 'laat ik even naar de Zeeman om te kijken voor die Barbapappa-rompertjes' en toen dacht ik 'ohja, hier bij de dierenwinkel hebben ze ook dat ene zeldzame voertje dat mijn hypergevoelige kat altijd eet.. En nouja, so on and on, heb ook nog een Wii-spelletje gekocht voor mijn lief om hem te bedanken dat hij nu zo veel doet enzo, en boodschappen gedaan zodat hij dat niet hoeft na zijn werk.. En toen kwam ik thuis en heb ik ook nog even mijn opruim-uurtje dat ik in de planning had uitgevoerd, dus lief zal strakjes wel boos op me zijn, heb gisteren met de hand op mijn hart beloofd niet te veel te doen en niet door te gaan tot ik rugpijn had

Maar het huis is wel aan kant én ik heb een boel fijne spullies en eten-tjes in huis

Oeps, en nu maken mijn katten iets heel erg stuk, ik hoor iets kapotknallen, dagdag!