abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:01:30 #226
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71456054
Mijlpaal voor Sindell een mooie echo voor Octo, gefeliciteerd dames!

Voor de rest ben ik te gaar om te reageren maar heb wel alles gelezen.

Zelf uiteindelijk toch nog goedgekeurd. Gyn vond me er slecht uitzien en vetrouwde de hoofdpijn niet. Urine bleek spoortje eiiwit te bevatten dus bloed is gecheckt en ik werd net gebeld met de uitslag. Niks aan de hand, eiwit kwam ws. van de tegenwoordig in grote getale aanwezige afscheiding. Ik moet meer drinken, meer rusten en naar de fysio.
Alles doet me pijn en ik ben misselijk, ga lekker even tukken nu Devin ook slaapt
.... met gevoel voor drama....
pi_71456190
Zooo ben weer goedgekeurd bij de vlos

Octo ik vind je echo zo mooi! Zo lief die kleine tentakeltjes beentjes

Hoi Linda, wb! Enne, nu al aan het verweken? Is dat niet wat vroeg nog?

Innepin lekker verwend door

Kersenvrouwtje!

Asy fijn dat je volgende week terechtkunt, ik hoop dat het heel goed en snel zal helpen
#geen
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:07:26 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71456208
He bah Kersjes, wat fijn dat toch voor jou ook het einde in zicht komt zeg! Tijd om je lichaam weer een beetje op orde te brengen.
Slaap ze!
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:10:06 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_71456282
welkom mama_papa
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:14:12 #230
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71456398
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:25 schreef mama_papa het volgende:
mama_papa zijn uitgerekend op 14 februari Van ons eerste beebje
Van harte! Geniet er van en welkom!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:15:27 #231
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71456435
Kersjes... en andere dames die zich niet lekker voelen
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:20:44 #232
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71456571
Welkom papa_mama Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Kersjes het is inderdaad wel fijn dat je weet dat het nu geen maanden meer gaat duren zeg in jouw geval

Pff over de mexicaanse griep probeer ik me gewoon maar niet te druk te maken. Dat kan altijd nog zeg maar...

Jeetje wat een wind zeg buiten. Had af en toe het gevoel dat ik met fiets en al zou omwaaien.
Vanmorgen weer bij de verloskundige geweest en ons meisje ligt eindelijk met haar koppie beneden. Helaas was van indalen nog geen sprake. En ze heeft ze nog wel heel veel bewegingsvrijheid dus ze kan makkelijk weer andersom komen te liggen. Ze gaan de ligging nu in ieder geval goed in de gaten houden en als ze twijfelen maken ze een echo. Da's wel een erg fijn idee om verrassingen bij de bevalling te voorkomen.

Verder had de verloskundige volgens mij wel erg het idee dat de baby eerder kon komen want ze zit al erg laag en ik kreeg nu al alle bel-instructies en ik ben pas 33 weken. Nou ja we zien wel weer!
pi_71457419
Octo mooi hoor!

Martine, wij hebben gewoon een dekentje van de prenatal (ik denk dat het katoen is). Ik vind dat spul van Koeka best mooi, maar zoveel zou ik er zelf niet voor over hebben...
Bij Mirte hebben we toen het dekentje niet warm genoeg leek te zijn er nog een dekentje overheen gelegd. Heb van Ikea een fleece en een katoenen dekentje nog los die ik zonodig kan gebruiken.

Sindell, ik probeer me er niet te druk over te maken. Ten eerste heb je er toch geen controle over of je het krijgt of niet. Tenzij je jezelf opsluit in je huis en met niemand meer contact hebt (wat nagenoeg onmogelijk is). Je hebt als zwangere toch al wat minder weerstand...

Innepin, lekker dat vriendje vakantie heeft!

Freecell, proost. Kan best lekker zijn warme melk.

Kers, gelukkig was je bloed goed! Hopelijk voel je je gauw wat beter weer.

Mijn visite is weer weg, mn broodje zit erin, kind ligt in bed en ik denk dat ik ook maar even ga .
Fake it till you make it...
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 13:53:25 #234
5428 crew  miss_sly
pi_71457567
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het idee van die griep wel heel eng straks voor ons kindje, zo klein en kwetsbaar. Zelf komt het wel goed. *afklopt* De meeste griepjes gaan hier sowieso de deur voorbij. *afklopt*
Ik vond die hele mexicaanse griep ook neit zo belangrijk...zolang Senna in mijn buik zat. Toen ze eenmaal geboren was, was het toch anders. Mijn schoonmoeder heeft de vierdaagse gelopen, en daar liepen dus een aantal militairen rond met de mex. griep. Vond ik toch niet een heel fijn idee, eigenlijk...zo'n klein kindje is zoo kwetsbaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71458403
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 13:06 schreef DuchessX het volgende:
Zooo ben weer goedgekeurd bij de vlos

Hoi Linda, wb! Enne, nu al aan het verweken? Is dat niet wat vroeg nog?
Mooi dat je goedgekeurd bent Duchess!

En geen idee of het vroeg is of niet, ze zei dat het normaal was, er netjes uitzag en dat ik rustig deze 2 weken op vakantie mocht gaan...dus het zal wel

Ik heb net bij Zeeman een lading Barbapapa en Snoopyrompertjes ingeslagen en de proefdruk van het geboortekaartje opgehaald, met de envelopjes erbij

En Troelleke, was jij net bij de Appie?
Lotte!
Noah!
pi_71459424
Duchess goedgekeurd

Kersjes soort van goedgekeurd fijn dat er niets aan de hand is, pas goed op jezelf hoor jij!

Innepinsel lekker langzaam wakker worden heerlijk ik heb vannacht ook in 1 ruk geslapen tot 9 uur ofzo maar daarna moest k wel heul hard rennen naar de wc, duidelijk dat k er niet uit was geweest 's nachts

Oeh Stiemie dat klinkt stiekem best spannend! was Linde niet ook aan de vroege kant?

mama_papa welkom en gefeliciteerd!!

En ik wilde nog meer zeggen maar k weet het niet meer

ohja griep... griep schmiep... ik maak me met vlagen zorgen, vooral 's nachts als k niets te doen heb maar uiteindelijk is er gewoon nog te weinig over te zeggen hoe het allemaal zal verlopen in het najaar enzo, afwachten aankijken en je gezonde verstand gebruiken lijkt me voor nu het handigst.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71460390
Mama_papa gefeliciteerd en welkom uiteraard!
Octo wat een mooie mini-octo....!
Sindell ik denk er wel over na, maar ik denk dat we het toch maar moeten afwachten, ook al zijn we een risicogroep. Aan de andere kant zijn we dan ook weer de eersten die geholpen worden in case of...
  donderdag 30 juli 2009 @ 15:23:58 #238
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71460482
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:29 schreef martine1984 het volgende:
mexicaanse griep maak ik me ook niet druk om. in mijn ogen wordt t allemaal veel te veel opgeblazen, het is een heftige griep... maar niet ongeneeselijk. Tijdens de 'gewone' griep golven overlijden er ook mensen om dat ze niet voldoende weerstand hebben en dat zal denk ik bij deze niet anders zijn. Ik wacht het maar gewoon rustig af wat er gaat gebeuren.
Ik kom net terug van de huisarts, voor iets anders hoor, maar vroeg hem direct even naar de Mexicaanse griep omdat ik hoorde dat er een onevenredig aantal zwangere vrouwen onder de sterfgevallen zat. Volgens hem viel dat reuze mee, het was wel zo dat er meer zwangeren overleden dan niet zwangeren, maar het aantal zwangeren dat de griep overleeft is nog altijd aanmerkelijk groter. En het percentage besmettingen is momenteel nog ongelooflijk klein.
Wel raadde hij aan om een inenting te halen als die voorhanden is. Verder verloopt deze griep niet veel anders dan normaal, alleen is de kans op complicaties wat groter, zoals longontsteking enzo. Maar ook daar is goede medicatie voor mits je er op tijd bij bent.

Ik maak me zelf absoluut geen overdreven zorgen, maar ben wel allert. In ons dorp is vorige week al een Mexicaanse griepgeval bekend (iemand die in Mexico was geweest) dus het is een kwestie van tijd dat het zich ook hier uitbreidt.
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:35:10 #239
100412 mefke79
komt goed!
pi_71462334
Ik ben echt een emo-kip: ik krijg net de proefpdfjes van ons geboortekaartje, voorzien van meisjes en jongensnaam en nou zit ik met tranen in mijn ogen... Zooo raar om die namen zo te zien en te weten dat 1 van de 2 van je eigen kindje wordt.....
ik ga maar snel nog even wat poetsen, want anders blijf ik naar het scherm staren...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71462843
Dussss... Zit ik net bij de halte op de bus te wachten, staat er een groepje vrouwen druk en op luide toon te discusieren over die mexicaanse griep... Dat het zo spannend is en bla bla. Zegt een van die miepen "nou ik zou echt niet zwanger willen zijn nu hoor!".... Ik moest me echt even heel erg inhouden zeg, wat een achterlijke opmerking vond ik dat!

On a different note, bijna thuis en dan snel nog ff tukkie doen voor lief thuiskomt en vanavond lekker pannenkoeken eten...... Gewoon omdat ze lekker zijn!
pi_71462918
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:35 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben echt een emo-kip: ik krijg net de proefpdfjes van ons geboortekaartje, voorzien van meisjes en jongensnaam en nou zit ik met tranen in mijn ogen... Zooo raar om die namen zo te zien en te weten dat 1 van de 2 van je eigen kindje wordt.....
ik ga maar snel nog even wat poetsen, want anders blijf ik naar het scherm staren...
Ik heb vandaag het kaartje opgehaald. Dat was minstens net zo emo als toen ik het pdf-je kreeg. Dus bereid je maar vast voor
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 16:55:29 #242
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_71462921
Mefke dat klinkt wel heel lief hoor Raar idee he dat 1 van die kaartjes straks gewoon voor je kindje is

Tan klinkt best als een geruststelling als ik je verhaal zo lees! Al lijkt een geval in de buurt me dan wel weer wat griezeliger

Huup bij Linde zijn toen net na 37 weken mijn vliezen gebroken. Maar ja dat is natuurlijk geen garantie dat dat nu weer gaat gebeuren. Al ga ik na dat bezoekje van vandaag maar wel alvast mijn matrasbeschermer op bed leggen denk ik

Andere 17-september-uitgerekende-mama's-to-be? Hebben jullie al bericht gehad van kraamzorg? Of ben ik gewoon te ongeduldig?
pi_71462985
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Stiemie het volgende:
Mefke dat klinkt wel heel lief hoor Raar idee he dat 1 van die kaartjes straks gewoon voor je kindje is

Tan klinkt best als een geruststelling als ik je verhaal zo lees! Al lijkt een geval in de buurt me dan wel weer wat griezeliger

Huup bij Linde zijn toen net na 37 weken mijn vliezen gebroken. Maar ja dat is natuurlijk geen garantie dat dat nu weer gaat gebeuren. Al ga ik na dat bezoekje van vandaag maar wel alvast mijn matrasbeschermer op bed leggen denk ik

Andere 17-september-uitgerekende-mama's-to-be? Hebben jullie al bericht gehad van kraamzorg? Of ben ik gewoon te ongeduldig?
Nee, maar ik heb dan ook geen kraamzorg Maar ik kan me van andere mama's herinneren dat ze het kort van te voren hadden, dus volgens mij kan je nog wel even wachten. Ik geloof dat Miss de intake pas een week voor Senna's geboorte had (correct me if I'm wrong). Je hebt natuurlijk ook nog 4 weken tot dat het "mag"

edit: en anders gewoon even bellen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Linda2205 op 30-07-2009 17:03:24 ]
Lotte!
Noah!
pi_71463294
Hier een 16 oktober mama en ik heb de kraamzorg 3 weken geleden al op bezoek gehad .

Maar deze organisatie is er altijd zo vroeg bij geloof ik, tenminste de andere meiden van de zwangerschaspgym hadden ook al bezoek gehad.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_71463477
Hihi Mefke leuk is dat he? lekker zwijmelen bij het idee dat dit straks het kaartje gaat zijn dat mensen door de bus valt nadat je kindje er is

Over kraamzorg, ik had ook vrij vroeg al een intake, ik weet niet meer precies wanneer maar het was wel ruim voor de 30 weken. Volgens mij verschilt het van maatschappij tot maatschappij ofzo.

Stiemie haha toch voor de zekerheid maar erop alvast
ik moet het ding er ook nog op doen, hij ligt klaar, vanavond maar erop leggen. Mn lief was hevig verontwaardigt dat het maar 80 cm breed is (en dus duidelijk voor 1 kant van het bed bedoelt) --> "jamaar hey! jij eindigt 's nachts altijd op mijn helft en dan zul je net zien dat dan die vliezen van je breken "
mafkees
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:24:05 #246
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71463894
Zo, bijgelezen!

Rocka, hoe gaat het met jouw streepjes, nog meer bijgekomen?
Poppedein,balen van je eerste streepje. hopelijk blijft het daarbij!

asy, wat ongelooflijk irritant dat je je zo bagger blijft voelen. hoever ben je nu? Hopelijk gaat het snel beter!

ik zag een hele mooi echo voorbijflitsen van mini-octopussy!
en een nieuwe zwangere! gefeliciteerd!

kersjes, fijn dat er niks ernsitgs was! hebben ze al een pkan de campagne tot hoever ze je laten lopen? of mag je nog een keer tot 42wk aanmodderen?

vandaag weer bij de fysio geweest en hij was helemaal tevreden!! zegt-ie subtiel: "Vorige keer was je zo stijf als een plank, maar nu zitten er maar een paar plekjes, het grootste deel is soepel"
Goed, he? Ben trots op mezelf
Dit betekent wel dat ik wel echt bij 4u/d moet blijven werken, want bij de gedachte dat het wel weer heel goed ging, en ik dandus misschien wel weer kon gaan werken, want ik voelde me weer helemaal prima, sprong rugje alweer op tilt...

vwb mexicaanse griep, wie dan leeft, wie dan zorgt...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71463945
Ik kan mij nu pas inschrijven voor kraamzorg na de 20 weken, haha
Bij L. moest het vóór de 8e week als het even kon, zelfde maatschappij Maar die is ook in vakantie-tijd geboren
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:35:34 #248
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71464261
Stiemie, kraamzorg-intake is hier een paar weken geleden geweest. Ik meen 3 weken terug maar ik raak met dat thuiszitten de tel zo snel kwijt...

Even in de agenda gespiekt, het was 2 weken terug. Ik zou ook even bellen voor de zekerheid, zeker als je nog niks gehoord hebt. Want die afspraak was al een dikke maand eerder gemaakt, dus als je nu nog niks gehoord hebt lijkt het me vervelend.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:35:51 #249
100412 mefke79
komt goed!
pi_71464267
Stiemie, hier ook nog niets gehoord. En in de bevestiging van de aanmelding stond dat ze in de 8ste maand contact opnemen. Lekker ruim begrip, want een maand is 4 weken. Maar goed, ik hou het er maar op dat het druk is vanwege vakantie en dat het nog wel zal komen. En ja, ik ben ook erg ongeduldig....zal de vk dinsdag eens vragen hoe of wat. Oja, dinsdag groei echo. Ik kan vast verklappen: Driekus is gegroeid. Ondanks dat mijn buik gezakt is, voel ik weer voetjes tegen mijn ribben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:37:09 #250
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71464296
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Stiemie het volgende:

Ja, maar het was iemand die het in Mexico had opgelopen en dus niet hier. Die persoon zal er ws. wel alles aan doen om besmetting te voorkomen mag ik aannemen. En verder... nou ja we zien wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')