Van harte! Geniet er van en welkom!quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:25 schreef mama_papa het volgende:
mama_papa zijn uitgerekend op 14 februariVan ons eerste beebje
Ik vond die hele mexicaanse griep ook neit zo belangrijk...zolang Senna in mijn buik zat. Toen ze eenmaal geboren was, was het toch anders. Mijn schoonmoeder heeft de vierdaagse gelopen, en daar liepen dus een aantal militairen rond met de mex. griep. Vond ik toch niet een heel fijn idee, eigenlijk...zo'n klein kindje is zoo kwetsbaar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het idee van die griep wel heel eng straks voor ons kindje, zo klein en kwetsbaar. Zelf komt het wel goed. *afklopt* De meeste griepjes gaan hier sowieso de deur voorbij. *afklopt*
Mooi dat je goedgekeurd bent Duchess!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:06 schreef DuchessX het volgende:
Zooo ben weer goedgekeurd bij de vlos![]()
Hoi Linda, wb! Enne, nu al aan het verweken?Is dat niet wat vroeg nog?
Ik kom net terug van de huisarts, voor iets anders hoor, maar vroeg hem direct even naar de Mexicaanse griep omdat ik hoorde dat er een onevenredig aantal zwangere vrouwen onder de sterfgevallen zat. Volgens hem viel dat reuze mee, het was wel zo dat er meer zwangeren overleden dan niet zwangeren, maar het aantal zwangeren dat de griep overleeft is nog altijd aanmerkelijk groter. En het percentage besmettingen is momenteel nog ongelooflijk klein.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:29 schreef martine1984 het volgende:
mexicaanse griep maak ik me ook niet druk om. in mijn ogen wordt t allemaal veel te veel opgeblazen, het is een heftige griep... maar niet ongeneeselijk. Tijdens de 'gewone' griep golven overlijden er ook mensen om dat ze niet voldoende weerstand hebben en dat zal denk ik bij deze niet anders zijn. Ik wacht het maar gewoon rustig af wat er gaat gebeuren.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:35 schreef mefke79 het volgende:
Ik ben echt een emo-kip: ik krijg net de proefpdfjes van ons geboortekaartje, voorzien van meisjes en jongensnaam en nou zit ik met tranen in mijn ogen...Zooo raar om die namen zo te zien en te weten dat 1 van de 2 van je eigen kindje wordt.....
ik ga maar snel nog even wat poetsen, want anders blijf ik naar het scherm staren...
Nee, maar ik heb dan ook geen kraamzorgquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Stiemie het volgende:
Mefke dat klinkt wel heel lief hoorRaar idee he dat 1 van die kaartjes straks gewoon voor je kindje is
![]()
Tan klinkt best als een geruststelling als ik je verhaal zo lees! Al lijkt een geval in de buurt me dan wel weer wat griezeliger
Huup bij Linde zijn toen net na 37 weken mijn vliezen gebroken. Maar ja dat is natuurlijk geen garantie dat dat nu weer gaat gebeuren. Al ga ik na dat bezoekje van vandaag maar wel alvast mijn matrasbeschermer op bed leggen denk ik![]()
Andere 17-september-uitgerekende-mama's-to-be? Hebben jullie al bericht gehad van kraamzorg? Of ben ik gewoon te ongeduldig?
Ja, maar het was iemand die het in Mexico had opgelopen en dus niet hier. Die persoon zal er ws. wel alles aan doen om besmetting te voorkomen mag ik aannemen. En verder... nou ja we zien wel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:55 schreef Stiemie het volgende:
Tan klinkt best als een geruststelling als ik je verhaal zo lees! Al lijkt een geval in de buurt me dan wel weer wat griezeliger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |