abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71472378
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef _Bar_ het volgende:
box hebben we gehaald bij de babydump.
hadden eerst een gekleurde box, alleen die rammelde bijna uit elkaar, dus vorige week maar om een andere gereden.
Mag ik vragen hoe hoog hij is? Op de een of andere manier, kan ik alleen maar knie-hoge boxen vinden in Dld...dus dan moettie toch echt vanaf hier komen volgens mij...En hoe groot was de verpakking? sorry voor het vragenvuur
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:57:36 #277
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71472470
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:58:30 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71472567
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:03:20 #280
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71472699
en het pakket, was net zo groot als de afmetingen van de box, in platte toestand.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71472916
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef _Bar_ het volgende:
en het pakket, was net zo groot als de afmetingen van de box, in platte toestand.
Ok, want ze leveren niet in Dld, dus mn mama moet 'm meenemen in de auto
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:10:28 #282
100412 mefke79
komt goed!
pi_71473007
Linda, wij hebben ongeveer dezelfde box, maar dan met lade. De lade is dan een extra pakket. Let wel op, ik vond em echt heel zwaar.

Meiden, trusten allemaal, ik ben kapot. Morgen weer uitpuffen op kantoor, de allerlaatste vrijdag voor dit jaar.
En Be, ik ga em zeker ook wel melden bij de vk, maar dan weet ik vast dat ik me er tot dinsdag niet druk over hoef te maken tenzij allerlei andere dingen ook opduiken. Moest toch ook al de vochtpootjes melden.

Oja, hoe krijgen jullie het voor elkaar om in bad te stappen? Ik wilde gisteren even mijn voetjes spoelen in bad, maar kreeg mijn been eigenlijk niet hoog genoeg om over de rand te komen, doet pijn ergens in mijn bekken. En ik wil toch echt wel heel graag nog een keertje in bad...dus alle tips welkom!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71473130
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:10 schreef mefke79 het volgende:
Oja, hoe krijgen jullie het voor elkaar om in bad te stappen? Ik wilde gisteren even mijn voetjes spoelen in bad, maar kreeg mijn been eigenlijk niet hoog genoeg om over de rand te komen, doet pijn ergens in mijn bekken. En ik wil toch echt wel heel graag nog een keertje in bad...dus alle tips welkom!
zitten op het randje, adem inhouden, been snel er over en dan gaan staan. Het bad is hoger dan de vloer natuurlijk, dus je andere been kost dan minder moeite. Bij het zitten een beetje achterover leunen maakt het ook makkelijker. En opstaan doe ik met zo'n steun die er bij ons aan de muur hangt, met veel gezucht en gesteun en af en toe een hand van mn lief onder mn oksel.
Lotte!
Noah!
pi_71473727
lieve foto Bar

Linda mijn box was ook een plat pakket, ging prima achterin de auto met de stoelen neergeklapt, maar het was wel erg zwaar idd dus misschien moet je mams daar dan wel even rekening mee houden.

ik heb eigk helemaal geen last van in en uit bad stappen. Ik ben wel krampachtig voorzichtig maar das meer omdat ik bang ben om met buik op de rand te stuiteren. Maar helpt zo'n steun waar Linda het over heeft niet anders Mefke? of iets anders waar je je vast aan kunt houden?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:31:53 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71473938
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:10 schreef mefke79 het volgende:
Linda, wij hebben ongeveer dezelfde box, maar dan met lade. De lade is dan een extra pakket. Let wel op, ik vond em echt heel zwaar.

Meiden, trusten allemaal, ik ben kapot. Morgen weer uitpuffen op kantoor, de allerlaatste vrijdag voor dit jaar.
En Be, ik ga em zeker ook wel melden bij de vk, maar dan weet ik vast dat ik me er tot dinsdag niet druk over hoef te maken tenzij allerlei andere dingen ook opduiken. Moest toch ook al de vochtpootjes melden.

Ik kan mijn been ook niet meer optillen en doe het andersom.
Eh... dus niet je been voor je omhoog tillen, maar je knie buigen en dan op die manier je been over de rand heen helpen. Snap je het? Desnoods terwijl je zelf voorover leunt en op het bad steunt zeg maar. Echt zijwaards erin.

Het valt nu nog wel mee, maar de vorige keer bij Sasha moest ik alles zo doen. Ik begin het nu ook te merken met de knip op de schuurdeur. De onderste doe ik altijd met mijn voet en dat doet pijn in mijn schaambeen nu.

Ik kan overigens ook niet meer op 1 been staan om een (onder)broek aan te trekken. Dat doe ik gewoon zittend op de rand van mijn bed.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:34:24 #286
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71474085
Och walvisjes toch, wat gemeen he die bekkenklachten. Maar een badje is dan juist wel lekker!

Een rennie en een derde ijsje later is mijn brandend maagzuur weer helemaal weg. Kwam vast door het ijsje....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:35:31 #287
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71474141
Voelt echt alsof je schaambeen gebroken is op 16 verschillende plekken he?
Ik heb vandaag de bedden verschoond, da's echt zo'n k**werk nu!
Ca.ra, jij had gewoon teveel gegeten
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:37:58 #288
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71474241
snietes
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71474255
quote:
Oh, wat een verschrikkelijk mooie box! (voor zover boxen mooi kunnen zijn haha) die brede spijlen vind ik super!
Heb nog geen box, misschien gaat het deze ook wel worden, die kleur is iig ook mooi
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:39:29 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71474300
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Voelt echt alsof je schaambeen gebroken is op 16 verschillende plekken he?
Ik heb vandaag de bedden verschoond, da's echt zo'n k**werk nu!
Ca.ra, jij had gewoon teveel gegeten
Nou, meer alsof het gewoon in 2-en ligt. En dat dat dan zo lekker over elkaar schuurt.
pi_71474761
Ja die brede spijlen zijn mooi! Maar ja, gaan er maar geen nieuwe voor aanschaffen
Als dat spook hier net zo doet als Meike is de box zo weer foetsie.
Leuke mobile ook trouwens, Bar.

Sindell gefeli met je mijlpaal!
Octo, wat een mooie kleine inkie heb je daar! Leuk zeg!
Asy, je bent al bijna 12 weken joh, daarna gaat het vast beter worden met je toestand!
Innepin dus nog steeds gevuld met baby.....
En Nijna, nog lekker geslapen?

Zo lag ik ook even lekker te pitten vanmi, net een half uurtje RRRRRRRRRRRRRingggg! Deurbel.....
Dus ik maar met een duffe kop naar beneden, 2 meisjes.."mogen wij een heitje voor een karweitje doen?"
#$%$#&^%*& NEE!
Nou ja, toen was ik dus toch wakker, en ben maar verder gegaan met de babykamer....die is nu zo goed als af! Nou ja, de muurschildering dan. Ik ben nog in dubio of ik er nog meer bijschilder.....

Zal morgen een foto plaatsen in het kinderkamerfototopic....! (leuk woord voor Scrabble, 80x woordwaarde)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:56:30 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71474916
Oh da's balen Karin
Ik laat hier mijn mobiel beneden liggen, de bel gaat los en de telefoon boven op stil. Het gebeurde mij ook iets te vaak dat ik ergens voor wakker gebeld werd...
pi_71474949
Oh ik wilde nog veel meer zeggen maar nu weet ik alleen maar de lieve foto van _Bar_ nog en haar emo-moment

Succes met badderen dames en wees voorzichtig! Vraag es aan Nijna hoe zij het doet, zij gaat elke avond voor het naar bed gaan badderen volgens mij

Grr zo irritant dat ik niet meer weet wat ik wilde schrijven! En ik ben té energieloos en moe om terug te lezen. Sorry lieve dames Slaap lekker allemaal
#geen
pi_71476814
Badderen, ehm nou je leunt op de rand en zwiert (klinkt veel eleganter dan het is) 1 been t bad in, als je er dan met 1 in staat volgt nr 2. Dan laat je je al leunend op twee handen zakken. Eruit... Ik sjor mezelf omhoog aan de kraan, zolang die nog hangt . Of ik ga op mn knieen en dan omhoog. Niet ideaal en ook niet altijd even fijn, maar badderen zelf is wel erg lekker.
En ik slaap er net ff lekkerder van. Dat ga ik nu dan ook doen, trusten. Hopelijk morgen uitslaapochtendje...
Fake it till you make it...
  vrijdag 31 juli 2009 @ 06:21:46 #295
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71480011
mannen die de grote lamp op de slaapkamer aandoen omdat ze het juiste shirt zoeken in de kast...
pi_71480047
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 06:21 schreef Ca.ra het volgende:
mannen die de grote lamp op de slaapkamer aandoen omdat ze het juiste shirt zoeken in de kast...

heel irritant!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 06:42:31 #297
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71480063

Maar aan de andere kant: geen pijn meer op mijn rug waar de dokter mijn bultje heeft weggehaald

wel weer een beetje pijnlijk stuitje bij het wakker worden
pi_71480156
Cara, lekker dan van dat licht...
Fijn dat dat plekje niet meer zeer doet!

Ik meld me weer, alles rustig, vandaag 40 weken. Ik zou van t weekend wel mooi vinden... Vanmiddag vk, zal ff vragen of ze beeb wil toespreken! Wie weet helpt het.
Fake it till you make it...
pi_71480225
Haha, slaan CARA Knap vervelend wel trouwens! Wel fijn van je rug!

Nijna: misschien kan ze ook wel even v(w)oelen Ik zat eens te denken hè?Als ik behoorlijk overtijd zou lopen zou ik geloof ik op een gegeven moment zélf die baarmoedermond een duwtje geven

Hier begint 'vage pijn' toch steeds meer 'bekkenpijn' te worden.
Maar ik vind het zo bizar vroeg
pi_71480230
Wow Nijna, al 40 weken!

Innepin's baby! Kom maar!
♥mama van het liefste jongetje♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')