Mag ik vragen hoe hoog hij is? Op de een of andere manier, kan ik alleen maar knie-hoge boxen vinden in Dld...dus dan moettie toch echt vanaf hier komen volgens mij...En hoe groot was de verpakking? sorry voor het vragenvuurquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef _Bar_ het volgende:
box hebben we gehaald bij de babydump.
hadden eerst een gekleurde box, alleen die rammelde bijna uit elkaar, dus vorige week maar om een andere gereden.
Dank uquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:57 schreef _Bar_ het volgende:
@linda
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=6144&groep_id=196&merk=855&m=855
het gaat om deze box
Ok, want ze leveren niet in Dld, dus mn mama moet 'm meenemen in de autoquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef _Bar_ het volgende:
en het pakket, was net zo groot als de afmetingen van de box, in platte toestand.
zitten op het randje, adem inhouden, been snel er over en dan gaan staan. Het bad is hoger dan de vloer natuurlijk, dus je andere been kost dan minder moeite. Bij het zitten een beetje achterover leunen maakt het ook makkelijker. En opstaan doe ik met zo'n steun die er bij ons aan de muur hangt, met veel gezucht en gesteun en af en toe een hand van mn lief onder mn oksel.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:10 schreef mefke79 het volgende:
Oja, hoe krijgen jullie het voor elkaar om in bad te stappen? Ik wilde gisteren even mijn voetjes spoelen in bad, maar kreeg mijn been eigenlijk niet hoog genoeg om over de rand te komen, doet pijn ergens in mijn bekken. En ik wil toch echt wel heel graag nog een keertje in bad...dus alle tips welkom!
Ik kan mijn been ook niet meer optillen en doe het andersom.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:10 schreef mefke79 het volgende:
Linda, wij hebben ongeveer dezelfde box, maar dan met lade. De lade is dan een extra pakket. Let wel op, ik vond em echt heel zwaar.
Meiden, trusten allemaal, ik ben kapot. Morgen weer uitpuffen op kantoor, de allerlaatste vrijdag voor dit jaar.
En Be, ik ga em zeker ook wel melden bij de vk, maar dan weet ik vast dat ik me er tot dinsdag niet druk over hoef te maken tenzij allerlei andere dingen ook opduiken. Moest toch ook al de vochtpootjes melden.
Oja, hoe krijgen jullie het voor elkaar om in bad te stappen? Ik wilde gisteren even mijn voetjes spoelen in bad, maar kreeg mijn been eigenlijk niet hoog genoeg om over de rand te komen, doet pijn ergens in mijn bekken. En ik wil toch echt wel heel graag nog een keertje in bad...dus alle tips welkom!
Oh, wat een verschrikkelijk mooie box! (voor zover boxen mooi kunnen zijn haha) die brede spijlen vind ik super!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:57 schreef _Bar_ het volgende:
@linda
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=6144&groep_id=196&merk=855&m=855
het gaat om deze box
Nou, meer alsof het gewoon in 2-en ligt. En dat dat dan zo lekker over elkaar schuurt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Voelt echt alsof je schaambeen gebroken is op 16 verschillende plekken he?
Ik heb vandaag de bedden verschoond, da's echt zo'n k**werk nu!
Ca.ra, jij had gewoon teveel gegeten
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 06:21 schreef Ca.ra het volgende:mannen die de grote lamp op de slaapkamer aandoen omdat ze het juiste shirt zoeken in de kast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |