Ik ben pas 11 wekenquote:Op donderdag 30 juli 2009 17:24 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, wat ongelooflijk irritant dat je je zo bagger blijft voelen. hoever ben je nu? Hopelijk gaat het snel beter!
Het komt vaker voor en kan te maken hebben met zowel lage als hoge bloeddruk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef DuchessX het volgende:
Hee wat leuk een minimeet! Veel plezier Asy en Ca.ra!
En minstens net zo leuk: Weer nieuwe aanwinst! Papa_mama gefeliciteerd
Is er sprake van een kloon trouwens?
Ik heb de middag weer overleefd, pff blij dat er weer rust in de tent is.
Oh trouwens, toen ik net mijn eten uit de oven haalde en bukte, zag ik ineens keiveel lichtflitsen/sterretjesNiet dat ik duizelig was ofzo maar ineens waren ze er. Ben nog recht gaan staan om te checken of er iets uit de lucht kwam vallen ofzo
maar het was toch echt zo dat het aan mij lag.
Is dit iets om in de gaten te houden of komt dit vaker voor bij de LL?
Nopesquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Mooi dat je goedgekeurd bent Duchess!
En geen idee of het vroeg is of niet, ze zei dat het normaal was, er netjes uitzag en dat ik rustig deze 2 weken op vakantie mocht gaan...dus het zal wel
Ik heb net bij Zeeman een lading Barbapapa en Snoopyrompertjes ingeslagen en de proefdruk van het geboortekaartje opgehaald, met de envelopjes erbij
En Troelleke, was jij net bij de Appie?
Wat lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:50 schreef amaranta het volgende:
Incatrix, Ik hoop dat je rugpijn inmiddels over is. En flink uitgeleefd in het winkelcentrum. Wat lief dat je zo aan je liefje denkt!
Wat vervelend van die trouwfoto, gelukkig is er niks stuk. KUn je hem niet voorlopig in een la leggen ofzo??
quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wat lief dat je het vraagtMag ik in de klaagmodus? -> Helaas, vandaag was zo mogelijk nog erger als gisteren: naast de rugpijn ook nog een knelzittende nekspier (leuk op de fiets kwam ik achter, achterom kijken lukt nu niet
), pijn in mijn bovenbenen en in mijn pauze een raar verkrampt gevoel in mijn buik waarvan ik half-om-half vermoed dat het mijn eerste harde buik was
Vervolgens moest ik vandaag ook nog eens overgeven en toen ik in de middag ook nog een wegtrekker had kon ik echt wel huilen gewoon.. Ik ben vanavond dan ook even niet van de lange posts mensen, hele erge sorry, maar ik ga zo mijn bed in. Misschien neem ik zelfs wel een paracetamol ofzo. Ik zie nu al op tegen morgen, maar ziekmelden vind ik ook weer zoiets.. <- /klaagmodus
Bright side: de foto is sindsdien niet meer omgevallen/aangeraakt, dus ik heb goede hoop. Misschien was de nieuwsgierigheid even wat te veel van het goede![]()
Ik wilde wel nog even tegen Octo zeggen dat het echt een supermooie echo is, gefeliciteerdWat is dat toch lief, zo'n klein mensje
Zit nu bij mijn mams, die woont op Achterveld, jij Zenderpark toch? Ik wil best komen buurten hoor! Laat je me dan een doek zien? Ben wel nieuwsgierig!quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Nopes
Maar zit je echt hier in de buurt dan? Kom dan volgende week een keertje een bakkie doen?!
Edit: huh? de : N is toch helemaal geen![]()
Zenderpark ja. Doeken zat om te showenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Zit nu bij mijn mams, die woont op Achterveld, jij Zenderpark toch? Ik wil best komen buurten hoor! Laat je me dan een doek zien? Ben wel nieuwsgierig!Vindt je dat niet raar, we kennen elkaar helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |