abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 17:59:38 #251
5428 crew  miss_sly
pi_71464922
Stiemie, ik weet niet welk kraamzorgbureau je hebt, maar de mijne nam vanaf de 36e week contact op voor de intake, en toen kwamen ze ook vrij snel hoor. Maar goed, alsnog was het in mijn geval inderdaad vrij kort voor de bevalling
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 juli 2009 @ 18:10:42 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71465172
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 17:24 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, wat ongelooflijk irritant dat je je zo bagger blijft voelen. hoever ben je nu? Hopelijk gaat het snel beter!
Ik ben pas 11 weken
Fijn dat jij in elk geval vooruit bent gegaan bij de fysio
Mexicaanse griep maak ik me eigenlijk ook niet druk om. Zal wel loslopen...
En verder waren er nog wat zaken die ter sprake kwamen maar dat ben ik dus mooi weer allemaal kwijt. Hoe doen die dames dat met die prachtige lijstjes?

Maar ik heb wel volgende vrijdag een minimeet met Ca.ra!!
pi_71466383
Hee wat leuk een minimeet! Veel plezier Asy en Ca.ra!

En minstens net zo leuk: Weer nieuwe aanwinst! Papa_mama gefeliciteerd
Is er sprake van een kloon trouwens?

Ik heb de middag weer overleefd, pff blij dat er weer rust in de tent is.

Oh trouwens, toen ik net mijn eten uit de oven haalde en bukte, zag ik ineens keiveel lichtflitsen/sterretjes Niet dat ik duizelig was ofzo maar ineens waren ze er. Ben nog recht gaan staan om te checken of er iets uit de lucht kwam vallen ofzo maar het was toch echt zo dat het aan mij lag.
Is dit iets om in de gaten te houden of komt dit vaker voor bij de LL?
#geen
pi_71466551
Het komt wel vaker voor, maar wel even in de gaten houden! Als je ook hoofdpijn krijgt sowieso even de VK bellen!
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:07:41 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71466751
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 18:53 schreef DuchessX het volgende:
Hee wat leuk een minimeet! Veel plezier Asy en Ca.ra!

En minstens net zo leuk: Weer nieuwe aanwinst! Papa_mama gefeliciteerd
Is er sprake van een kloon trouwens?

Ik heb de middag weer overleefd, pff blij dat er weer rust in de tent is.

Oh trouwens, toen ik net mijn eten uit de oven haalde en bukte, zag ik ineens keiveel lichtflitsen/sterretjes Niet dat ik duizelig was ofzo maar ineens waren ze er. Ben nog recht gaan staan om te checken of er iets uit de lucht kwam vallen ofzo maar het was toch echt zo dat het aan mij lag.
Is dit iets om in de gaten te houden of komt dit vaker voor bij de LL?
Het komt vaker voor en kan te maken hebben met zowel lage als hoge bloeddruk.

Als het zomaar ineens op komt zetten als je op de bank niks ligt te doen en je krijgt er ook nog eens hoofdpijn, onverwacht veel vocht vasthouden of een rare buikpijn (hoog in je buik/maag) bij dan moet je de vk bellen.

Zo na het bukken of opstaan is het niets. Ik heb het inmiddels ook al weer een paar keer gehad weer.

(Althans, zo is het mij verteld/uitgelegd. )

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 30-07-2009 19:13:39 ]
pi_71466913
Thanks Freecelleke en BE
#geen
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:14:24 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71466964
Oh, en bij twijfel... bellen he!
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:25:26 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_71467276
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:19 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Mooi dat je goedgekeurd bent Duchess!

En geen idee of het vroeg is of niet, ze zei dat het normaal was, er netjes uitzag en dat ik rustig deze 2 weken op vakantie mocht gaan...dus het zal wel

Ik heb net bij Zeeman een lading Barbapapa en Snoopyrompertjes ingeslagen en de proefdruk van het geboortekaartje opgehaald, met de envelopjes erbij

En Troelleke, was jij net bij de Appie?
Nopes

Maar zit je echt hier in de buurt dan? Kom dan volgende week een keertje een bakkie doen?!

Edit: huh? de : N is toch helemaal geen

[ Bericht 5% gewijzigd door Troel op 30-07-2009 19:42:38 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:35:11 #259
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71467598
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:50 schreef amaranta het volgende:

Incatrix, Ik hoop dat je rugpijn inmiddels over is. En flink uitgeleefd in het winkelcentrum. Wat lief dat je zo aan je liefje denkt!
Wat vervelend van die trouwfoto, gelukkig is er niks stuk. KUn je hem niet voorlopig in een la leggen ofzo??
Wat lief dat je het vraagt Mag ik in de klaagmodus? -> Helaas, vandaag was zo mogelijk nog erger als gisteren: naast de rugpijn ook nog een knelzittende nekspier (leuk op de fiets kwam ik achter, achterom kijken lukt nu niet ), pijn in mijn bovenbenen en in mijn pauze een raar verkrampt gevoel in mijn buik waarvan ik half-om-half vermoed dat het mijn eerste harde buik was Vervolgens moest ik vandaag ook nog eens overgeven en toen ik in de middag ook nog een wegtrekker had kon ik echt wel huilen gewoon.. Ik ben vanavond dan ook even niet van de lange posts mensen, hele erge sorry, maar ik ga zo mijn bed in. Misschien neem ik zelfs wel een paracetamol ofzo. Ik zie nu al op tegen morgen, maar ziekmelden vind ik ook weer zoiets.. <- /klaagmodus

Bright side: de foto is sindsdien niet meer omgevallen/aangeraakt, dus ik heb goede hoop. Misschien was de nieuwsgierigheid even wat te veel van het goede

Ik wilde wel nog even tegen Octo zeggen dat het echt een supermooie echo is, gefeliciteerd Wat is dat toch lief, zo'n klein mensje
3!
pi_71468313
Incantrix: ziekmelden is vervelend, maar soms wel even het beste om gewoon goed uit te rusten
Dus bij twijfel gewoon keertje ziekmelden
  donderdag 30 juli 2009 @ 19:57:13 #261
100412 mefke79
komt goed!
pi_71468354
Oh, fijn dat die sterretjes gewoon bij bukken horen. Ik had em hier al op de lijst voor de vk staan. Heb het ook echt alleen als ik buk...
Incantrix, beetje rustig aan doen kan geen kwaad lijkt me zo. Tis ook zo lastig om je eigen grens te bepalen zonder er keihard overheen te schieten.
Asy, de truc met de lijstjes: zet je word of je kladbox open en begin te lezen. En dan tiep je daarin alles wat j wil zeggen, meteen nadat je een post gelezen hebt. Uiteindelijk plak je het in je reactiescherm. Tis de enige manier om het te doen voor mij, want ik vergeet anders driekwart...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:30:39 #262
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71469596
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:35 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Wat lief dat je het vraagt Mag ik in de klaagmodus? -> Helaas, vandaag was zo mogelijk nog erger als gisteren: naast de rugpijn ook nog een knelzittende nekspier (leuk op de fiets kwam ik achter, achterom kijken lukt nu niet ), pijn in mijn bovenbenen en in mijn pauze een raar verkrampt gevoel in mijn buik waarvan ik half-om-half vermoed dat het mijn eerste harde buik was Vervolgens moest ik vandaag ook nog eens overgeven en toen ik in de middag ook nog een wegtrekker had kon ik echt wel huilen gewoon.. Ik ben vanavond dan ook even niet van de lange posts mensen, hele erge sorry, maar ik ga zo mijn bed in. Misschien neem ik zelfs wel een paracetamol ofzo. Ik zie nu al op tegen morgen, maar ziekmelden vind ik ook weer zoiets.. <- /klaagmodus

Bright side: de foto is sindsdien niet meer omgevallen/aangeraakt, dus ik heb goede hoop. Misschien was de nieuwsgierigheid even wat te veel van het goede

Ik wilde wel nog even tegen Octo zeggen dat het echt een supermooie echo is, gefeliciteerd Wat is dat toch lief, zo'n klein mensje

en wat freecell zegt over ziekmelden

@mefke: och ja natuurlijk, niet aan gedacht
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:45:26 #263
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71470125
*burps* ik heb te veel lasagna gegeten
en mijn kleine man schopt in mijn maag, de gemenerik

En aangezien ik toch al aan het burpsen was heb ik er ook nog maar twee ijsjes achteraan gegooid Van die ouderwetse vrieslollies, in het kader van jeugdsentiment.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71470228
Oooh, ijsjes!
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:51:03 #265
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71470305
Ooh, lasagna!!
pi_71470341
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Nopes

Maar zit je echt hier in de buurt dan? Kom dan volgende week een keertje een bakkie doen?!

Edit: huh? de : N is toch helemaal geen
Zit nu bij mijn mams, die woont op Achterveld, jij Zenderpark toch? Ik wil best komen buurten hoor! Laat je me dan een doek zien? Ben wel nieuwsgierig! Vindt je dat niet raar, we kennen elkaar helemaal niet
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:05:05 #267
35189 Troel
scherp en bot
pi_71470796
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:51 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Zit nu bij mijn mams, die woont op Achterveld, jij Zenderpark toch? Ik wil best komen buurten hoor! Laat je me dan een doek zien? Ben wel nieuwsgierig! Vindt je dat niet raar, we kennen elkaar helemaal niet
Zenderpark ja. Doeken zat om te showen Ik kende mijn buren eerst ook niet, daar heb ik ook gewoon de stoute schoenen aangetrokken

PM maar even
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:08:33 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71470925
Mefke, als hij al op het lijstje staat, doe maar even toch melden/vragen dan als je de vk spreekt... het is geen gillende spoed, maar het is wel fijn als ze het weten denk ik.
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:11:43 #269
57497 happyme28
I'm so happy
pi_71471032
Halloooo allemaal, hier weer een berichtje vanaf de boot. We liggen nu in Almere dus al weer bijna in de thuishaven.

Alles goed hier, vanavond lekker uit eten geweest, dus plof nu bijna uit elkaar, maar de misselijkheid wordt minder, dus dat is prettig. Nog wel moe en mega zere (.)(.) maar verder voel ik me ok. Eergister wel gevallen met de vouwfiets stuur zat niet helemaal goed vast dus hier en daar blauwe plekken maar gelukkig verder geen last in mijn buik ofzo. Wel erg geschrokken.

Ik las hier trouwens goede berichten van sindell, mooie mijlpaal!! en Octopussy, mooie echo zeg. Als het goed is ziet onze kleine er ook zo uit ongeveer aanstaande dinsdag.

Asy, ondanks dat je je nu wel weer iets beter voelt, toch een dikke

Verder een paar voor de dames met meldplicht voor de laatste loodjes en een speciale voor innepin. Had wel gehoopt om een verse beeb toen ik inlogde, maar jij zelf waarschijnlijk nog het meest

BE, heerlijk hormonster ben je toch deze zwangerschap hopen dat het niet te lang meer duurt.

Verder hoop ik dat je snel meer duidelijkheid krijgt Vlindur, die onzekerheid lijkt me vreselijk veel energie vreten. Hopenlijk kan je gyn jullie geruststellen en juiste instructies geven.

Verder voor alle meiden want zwanger zijn valt soms echt niet mee!!

Groetjesssss
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:37:47 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71471820
Ik ook van jou Happy!
Fijn dat je je wat beter begint te voelen qua misselijkheid!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:47:42 #271
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71472106
happy geniet nog maar even fijn van jullie vakantie, zeker nu de misselijkheid af begint te nemen
Duch bellen he zodra je het maar even niet vertrouwd

Hier daarnet een hormoraal emo moment.
hadden de mobiel aangezet en onze jongste kattenaanwinst was daar heel gebilogeerd (ofzoiets) naar aan het kijken, en ineens besefte ik me strakjes ligt daar ons kindje in de box ook zo te kijken naar de mobiel
en toen moest ik echt snotteren
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71472160
Agos Bar!

Tis wel een heel lief plaatje zo, met poezel! en waar komt je box vandaan?
Lotte!
Noah!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:51:06 #273
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71472214
box hebben we gehaald bij de babydump.
hadden eerst een gekleurde box, alleen die rammelde bijna uit elkaar, dus vorige week maar om een andere gereden.
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:52:28 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71472272
Lieve foto Bar! Mooi he? Dat daar straks een kindje ligt te spelen!
  donderdag 30 juli 2009 @ 21:54:35 #275
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_71472363
het blijft een bijzonder iets zwanger zijn, en dan straks nog eventjes, ligt er idd daar een kindje van mij, van ons
sorry hoor dit moest even
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')