Wie de rest van de 75 foto's wil bekijken, moet ff op onderstaand linkje klikken:quote:Meer dan 2.000 persoonlijke objecten van Michael Jackson komen tegen zijn zin onder de hamer. De veiling is door het popidool zelf bedacht omdat hij kampt met een nijpend geldtekort. Verkocht worden onder meer de hekken van Jacksons ranch Neverland. Het landgoed zelf had Jackson eerder al verkocht. De witte glitterhandschoen die de zanger in de videoclip van het nummer Billie Jean droeg, gaat ook onder de hamer. Zanger Mika heeft al gezegd het kleinood, dat meer dan 15.000 dollar kost, per se te willen bemachtigen voor zijn optredens. Een zilveren Rolls Royce waarvan het interieur is versierd met 24-karaats goud, zal naar verwachting tussen de 140.000 en 160.000 dollar opbrengen. Een met goud geverfde troon zal vermoedelijk voor 1500 tot 2500 dollar van de hand gaan. Julien's Auctions brengt de spullen van Jackson van 22 tot en met 25 april onder de hamer. De totale verwachte opbrengst ligt tussen de 1,5 en 3 miljoen dollar
IK snap het nietquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kwam gisteren via een of ander forum de volgende link tegen:
http://lenonhonorfilms.com/WhatLiesInPlainSight.html
De clip en songtekst van Beat It is niet wat je denkt dat het is. Het is ...![]()
Mijn vraag aan jullie:
Lult die vent maar wat, of heeft ie een punt? Bepaalde dingen zijn wel bizar, maar toch...![]()
![]()
![]()
Check de site ook eens verder, want er staan nog meer briljante analyses!
http://lenonhonorfilms.com/
Ben benieuwd!
Hier verder alvast wat pics die doen vermoeden dat Jackson 'iets' met de vrijmetselaarij van doen had:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat spul werd onlangs geveild:
[..]
Wie de rest van de 75 foto's wil bekijken, moet ff op onderstaand linkje klikken:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)acksons-wereld.dhtml
Hij zegt: het filmpje wordt binnen enkele minuten geopend...... wrom opent die niet gewoon meteenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk het filmpje... en er zal een wereld voor je open gaan
Kijk eens goed naar die Album hoes:quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:19 schreef Dragorius het volgende:
Ik zie hier geen bewijzen voor vrijmetselaarij in, meer een creatieve geest met teveel geld
Ach... wie weet komen er nog wel leuke dingen boven water. Wat als blijkt als ie werkelijk vermoord is bijvoorbeeld? Kijk maar eens naar dat laatste filmpje in de startpost. Daar haalt ie in 2003 flink uit naar Sony. Sony komt het maar al te goed uit dat deze man kapot is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:30 schreef Chewbalhaar het volgende:
Tsjah.
Er gaan al zo lang zo veel geruchten...
Of het nou een vrijmetselaar, satanist, pedofiel of gewoon een geweldige artiest, creatieve geest en gebruikte ster is, een Christen, een Moslim of een atheist, we zullen het nooit weten. Ik heb dan ook een erg dubbel gevoel bij hem, zijn muziek en z'n dood.
Spannend muziekje en geheimzinnige teksten in het begin!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
Toevallig werkte een ander filmpje van de site in de OP eerder dan die gegeven is, namelijk deze: http://lenonhonorfilms.com/Demonsintheoutfield.html
Hier heb ik een stukje van gekeken, en ik vind het best vermakelijk, maar wel dermate onzinnig en vergezocht dat ik die site nog niet 1% meer serieus neem.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:01 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik heb die site van Mark Ryden met z'n "kunstwerken" eens een beetje bekeken, en wat een afschuwelijke, zieke geest is dat in vredesnaam... Alleen al dat je zo iemand je cover laat maken doet hem flink dalen in m'n aanzien.
quote:Screaming Roots
Mark Ryden is een in 1963 geboren en in Californië woonachtige Amerikaanse kunstenaar. Ryden's schilderijen zijn op het eerste oog mierzoete stripachtige taferelen, maar ze hebben vaak een sterk surrealistische ondertoon. Zijn schilderijen worden vrijwel zonder uitzondering bevolkt door vrolijk ogende speelgoedbeesten in snoepkleurige tinten en door popachtige meisjesfiguren, vaak met enorme ogen.
De meeste schilderijen hebben ondanks hun schijnbare kinderkleurboekthematiek een duister of verontrustend randje. De figuren, met name de alomtegenwoordige konijnen, lijken zonder uitzondering weggelopen uit de Alice in Wonderland verhalen van Lewis Caroll. Naast konijnen, tovert Ryden op zijn doeken ook opvallend vaak president Abraham Lincoln uit de hoge hoed.
Toevallig stuitte ik onlangs op onderstaand werk van Ryden, met de titel 'The Birth' (1994). Daarop zien we de geboorte via een keizersnee van - hoe kan het anders - een blauwgroen speelgoedkonijn. De moeder is deze keer geen onschuldig poppevrouwtje, maar een heuse alruinwortel (mandrakeroot), waarover ik natuurlijk eerder schreef in Hitler's Alruinwortel.
Bron: http://speervanger.web-log.nl/mijn_weblog/2009/02/index.htmlquote:Ryden illustreert daarnaast ook albumcovers, onder meer van Michael Jackson's Dangerous (1991) en One Hot Minute (1995) van de Red Hot Chili Peppers. Een albumhoes van Ryden die me al enigszins bekend voorkwam, was die van Uncle Anesthesia (1991) een grunge-klassieker van The Screaming Trees, destijds een van de betere gitaarbands. Heb ze nog gezien in de lokale poptempel Vera, ergens begin jaren 90.
Voormalig Screaming Trees zanger/gitarist Mark Lanegan is bij het grote publiek waarschijnlijk vooral bekend toen hij in 2000 toetrad tot de Queens Of The Stone Age. Lanegan maakte tevens deel uit van de legendarische bezetting - met Josh Homme en Nick Olivieri (beiden ex-Kyuss) en David Grohl (ex-Nirvana, Foo Fighters) - die in 2002 het uiterst succesvolle album Songs For The Deaf afleverde; met afstand hun beste plaat. Luister nog maar eens naar het hypnotiserende Go With The Flow.
Dank uquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:06 schreef ToT het volgende:
EmJay topic #127......
Mja ff laten lopen.....heeft wel potentie.
Vrij bizar als een Jehova's getuige zijn hoezen door Mark Ryden laat ontwerpen.quote:"Due to my strong personal convictions I wish to stress that this film in no way endorses a believe in the occult
Michael Jackson"
Nee!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:12 schreef ToT het volgende:
Overigens kunnen dingen als symboliek van de vrijmetselarij in videoclips e.d. ook puur interessantdoenerij zijn he!
Natuurlijk is dat zo, maar soms druipt het er gewoon keihard vanaf. Bovendien denk ik dat MJ helemaal niet zo Wacko was als dat de mensen denken. Ik acht het goed mogelijk dat hij bij de vrijmetselaarij betrokken is geweest. De man had in zijn top jaren zooooo veel geld. Iedereen wilde daar van profiteren, dus zou zomaar kunnen dat ie in een apart 'kliekje' verzeild is geraakt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef Dragorius het volgende:
Net zoals die Drone-UFO's , de serie van The Terminator nam dat over voor hun serie, omdat ze dat op internet zagen. Symbolen worden vaak zat gebruikt voor "opleuking" zonder enige kennis erachter
ehh?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:15 schreef Dragorius het volgende:
Net zoals die Drone-UFO's , de serie van The Terminator nam dat over voor hun serie, omdat ze dat op internet zagen.
Die man had geen tijd voor vrijmetselaarijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo, maar soms druipt het er gewoon keihard vanaf. Bovendien denk ik dat MJ helemaal niet zo Wacko was als dat de mensen denken. Ik acht het goed mogelijk dat hij bij de vrijmetselaarij betrokken is geweest. De man had in zijn top jaren zooooo veel geld. Iedereen wilde daar van profiteren, dus zou zomaar kunnen dat ie in een apart 'kliekje' verzeild is geraakt.
Daarmee bedoel ik, ook vrijmetselaarij-symbolen zijn wijdverspreid en kunnen interessant eruitzien voor op bv je site of een andere plek. Zoals een hoes.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vindt de analyse van zijn lyrics heel ver gezocht hoor.
Lyrics hoeven niet altijd een achterliggende boodschap te hebben. Vergeet niet dat Michael vooral een entertainergroup masturbator was.
Dat snapte ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik, ook vrijmetselaarij-symbolen zijn wijdverspreid en kunnen interessant eruitzien voor op bv je site of een andere plek. Zoals een hoes.
Michael had in zijn hoogtij dagen enorm veel invloed op mensen. Al liet hij een scheet in een potje, kon ie het zo verkopen voor $500.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, dat vind ik ook wel. Maar stel nou dat er mensen op aarde zijn die niet doorhebben dat ze door donkere machten worden gebruikt voor bepaalde doeleinden. Dat die boodschappen er dus als het ware onbewust in worden gestopt door de artiesten.
Sommige tonen zijn wel iets anders maar denk dat deze gast dit express heeft gedaan, nu ik ondertussen luister vind ik t nog steeds raar maar blijf bij mn standpuntquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://www.myspace.com/peterpanpyt
Oke scroll n beetje naar beneden dan rechts staat een soort voice mail player met de naam Peter Pan's Voice nog wat.
Zet eerst de music player rechts bovenaan even uit voor de handigheid..lol...sorry dit is echt freaky, er staan 85 messages ga naar 3 van 85 van new user op 14 juli..... luister... die stem..... dat lijkt fuckin Michael Jackson wel pratende over zijn eigen dood??
Hier een direct linkje!
http://www.zshare.net/audio/63071001fd809b57/
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een hele interessante!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:00 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Sommige tonen zijn wel iets anders maar denk dat deze gast dit express heeft gedaan, nu ik ondertussen luister vind ik t nog steeds raar maar blijf bij mn standpunt![]()
Btw goed topic![]()
Interessant dit, weet ongeveer niks van vrijmetselarij af dus ik ga me hier morgen maar een in verdiepen
Ik had 'm nog niet helemaal afgekeken, maar damn, wat kunnen mensen ver zoeken om maar een onzinnig punt door te drukkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Spannend muziekje en geheimzinnige teksten in het begin!Nu verder kijkt
Ja hahaha.. ik heb nog geen 5 minuten gekeken en toen heb ik hem al weggeklikt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet helemaal afgekeken, maar damn, wat kunnen mensen ver zoeken om maar een onzinnig punt door te drukkenWat een ongelooflijk kansloos filmpje
Dit topic gaat overigens ook een beetje de verkeerde kant op, met die kerel die praat als Michael Jackson. Nu WAS hij ineens niet alleen een vrijmetselaar, maar IS hij het ook nog?
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat dat een vrijmetselaarslint is en niet gewoon een doodnormale medaile of zo ietsquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weet niet of het wat is..
54 sec (HD), metselaars lintje? rechts van michael jackson aan de wand..
Ik moest vroeger op de kleuterschool weleens op een triangeltje spelenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat dat een vrijmetselaarslint is en niet gewoon een doodnormale medaile of zo iets
![]()
hij hangt in een driehoek
![]()
driehoeken zijn slecht, want dat zijn eigenlijk piramides en en en
quote:A lot of talk is going on about Beyonce's alter ego named Sasha Fierce. Who is Sasha Fierce? Is it just an innocent stage name or is it something more?
Bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 29 juli 2009 01:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ben de film uit de OP nog aan het kijken. Maar heb al wel een paar leuke aanvullingen op dit topic, over Beyonce, Jay-Z en Ludacris.
Deze video's vertegenwoordigen niet mijn overtuiging op deze zaken. Al vind ik die over Beyonce wel aardig overtuigend, gebaseerd op andere informatie die ik over de aangehaalde onderwerpen heb verzameld.
[..]
Oog van Horus:
[ afbeelding ]
Zie geitenkop en schedel in vuur op shirt/borstplaat. Ik probeerde uit te vinden wat ze nu eigenlijk vasthoudt, en zie nu dat het een onderdeel van een motor is: stuur, spiegels, plaat. Beyonce stelt hier een Hell's Angel voor. Hell's Angel? Zie boven geplaatste video voor meer details:
[ afbeelding ]
En over de hip hop wereld in het algemeen en verschillende artiesten. Veel info over vrijmetselarij in de hip hop wereld:
Deze is ook leuk, al laat de kwaliteit en professionaliteit te wensen over, en als je tegen christelijke dingen kan, bevat wel waardevolle informatie/interviews/statements van de muzikanten zelf:
http://video.google.com/videoplay?docid=2494291415376995856&ei=RZRvSt_eJYuW-Aa09cRc&q=they+sold+their+souls+to+rock+and+roll
21 En een sterke engel hief een steen op als een groten molensteen, en wierp dien in de zee, zeggende: Aldus zal de grote stad Babylon met geweld geworpen worden, en zal niet meer gevonden worden.
22 En de stem der citerspelers, en der zangers, en der fluiters, en der bazuiners, zal niet meer in u gehoord worden; ... want door uw toverij zijn alle volken verleid geweest...
Ja. De oorlog is een strijd om ieders bewustzijn en gedrag: of je God gehoorzaamt of niet. Zolang je God niet gehoorzaamt is de duivel tevreden, als je God gehoorzaamt is God tevreden. De duivel probeert mensen op allerlei manieren te manipuleren, verleiden, brainwashen om er maar voor te zorgen dat ze God ongehoorzaam zijn. God wil slechts met je praten en dat je vrijwillig kiest om Hem te gehoorzamen. De duivel haat mensen. Ongehoorzaamheid aan God leidt tot de dood. Zodoende probeert hij iedereen te laten zondigen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage![]()
Ik zit nu op mijn werk, dus heb geen tijd om die filmpjes te kijken. Wellicht vanavond.
Maar goed, ik snap waar je heen wilt, denk ik. Je wilt blijkbaar zeggen dat het mogelijk is dat sommige artiesten banden hebben met het occulte en dus een soort van 'bezeten' zijn. De artiesten worden door "the darkside" gebruikt om de mens ongehoorzaam te laten zijn aan god? Ze worden als wapen gebruikt in de oorlog tegen god? Zoiets?
http://www.associatedcont(...)_when_you_watch.htmlquote:If you experience "mind fog" after watching television, you are not alone. Studies have shown that watching television induces low alpha waves in the human brain. Alpha waves are brainwaves between 8 to 12 HZ. and are commonly associated with relaxed meditative states as well as brain
states associated with suggestibility. (hypnose)
While Alpha waves achieved through meditation are beneficial (they promote relaxation and insight), too much time spent in the low Alpha wave state caused by TV can cause unfocussed daydreaming and inability to concentrate. Researchers have said that watching television is similar to staring at a blank wall for several hours..
In de video over rock & roll wordt aangetoond dat de aard van die muziek 'rebellie' is. In de flower power tijd is onder invloed van muziek en drugs effectief een einde gemaakt aan de traditionele christelijke cultuur. De meeste van deze artiesten geven zelf toe satanisten te zijn of te ervaren dat ze bezeten waren tijdens hun optredens. Ze geloven zelf dat de muziek duivels van aard is. Ook heel veel new age invloeden in hun muziek. Het is een culturele revolutie geweest waardoor we nu de maatschappij hebben die we hebben, die alles wat je satanisch zou kunnen noemen stimuleert, en alles wat christelijk is (familie, naastenliefde, nederigheid) ziet als zwak en dom.quote:One cannot underestimate the role of music as a device for the desensitizing and conditioning of modern society. There is nothing new in the concept that music has the power to adjust and channel the collective consciousness of massive groups of people.
It is amazing to notice that, even in the days of philosophers like Plato and Socrates, they had a profound understanding and respect for the tremendous influence that music can have on its listeners. Much of their research was based solely on the practice of careful observation (a method which is still most successfully employed today); tracing certain musical influences and using the cause to effect principles of critical deduction. Plato, for example, observed the effect that music had on society in his day and made this thought provoking statement. "In order to take the spiritual temperature of an individual or society, one must mark the music."
Socrates also did extensive study into the effects of music, recognizing its potential as an instrument of indoctrination and character development:
"Musical training is a more potent instrument than any other, because rhythm and harmony find their way into the inward places of the soul, on which they mightily fasten, imparting grace, and making the soul of him who is rightly educated graceful, or of him who is ill-educated ungraceful." He also understood the significance of training while still in the time of youth. ". . . now in the days of his youth, even before he is able to know the reason why" (The Republic of Plato, translated by Benjamin Jowett. Oxford Clarendon Press, 1888, page 88)
One can gauge the seriousness of Socrates" view on certain musical modes by the following statement:Philosopher Plato
"Any musical innovation is full of danger to the whole state, and ought to be prohibited . . . when modes of music change, the fundamental laws of the state always change with them."
(Aristotle, The Politics, translated by T. A. Sinclair, revised by T. J. Saunders, London: Penguin, 1981, book 8, section 5, page 466)
It seems that Aristotle believed that Socrates was too liberal because he permitted the Phrygian mode to be added to the Dorian. Aristotle's view was that this combination made the music too orgiastic and emotional. Nevertheless, it is plain to see that both these philosophers viewed with extreme regard the immense power of music.
Perhaps some of the theories presented by these thinkers of yesterday may seem somewhat exaggerated by today's standards, especially when seen through the eyes of the liberated 90's. But perhaps, as one continues studying, the logic of old may start to make plenty of sense today.
Vrijmetselarij is zo'n 'mystery school'.quote:The use of music in sacred ceremonies and shamanic rituals has occurred since ancient times. It has recently been verified that sound can be used to effect and change our brainwaves. The changes of these rates creates changes in consciousness allowing mystically induced states to be induced. The relationship between the occult wisdom and sound may at first seem far removed. Yet, in the ancient mystery schools of Egypt, Rome, Greece, Tibet, India and other centers of learning knowledge of sound was a highly refined science.
Ik denk omdat men gelooft dat die symbolen zelf occulte kracht hebben.quote:Ik ben niet gelovig, maar laat ik eens doen alsof... stel nu dat dit waar is he. Waarom zou de duivel dan toch overduidelijke tekens laten zien van zijn aanwezigheid in de muziekwereld. Zou het niet handiger zijn om compleet verborgen te blijven?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:39 schreef ToT het volgende:
Klopt ja, dat soort bands zijn ook behoorlijk populair, maar ik heb er toch een HEEL naar gevoel bij als je bij raggende gitaren en harde drums een keihard zwaar gruntende deathmetalstem woest hoort brullen: "BWOAAAAAARGH!!! JOHANNES DE DOPER ZEI TEGEN JEZUS: ....." etc.....![]()
(Serieus op tv gezien!)
Er zijn zelfs bands met een christelijke insteek die satanistisch zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:34 schreef Dragorius het volgende:
Er zijn ook bands met een christelijke insteek, zoals ehm... POD toch? (Ik ben daar niet zo goed in thuis, die stroming)
Dat is als hardcore aanzetten bij een romantisch diner.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:39 schreef ToT het volgende:
Klopt ja, dat soort bands zijn ook behoorlijk populair, maar ik heb er toch een HEEL naar gevoel bij als je bij raggende gitaren en harde drums een keihard zwaar gruntende deathmetalstem woest hoort brullen: "BWOAAAAAARGH!!! JOHANNES DE DOPER ZEI TEGEN JEZUS: ....." etc.....![]()
(Serieus op tv gezien!)
Interessant verhaal. Ik hiel nooit van feesten op MDMA omdat het je zo gevoelig maakt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vanuit eigen (negatieve) ervaring er ook van overtuigd ben dat er iets is met muziek. Jaren geleden ben ik onder invloed van een boel MDMA, of iets wat er voor door moest gaan, op een Gabberparty in een duivelse trip belandt. Dit was echt te bizar voor woorden. Wat ik daar allemaal zag konden mijn ogen niet geloven, maar ik zag het toch echt en ik werd me een partij bang!!
Ik zat op de tribune en keek op mijn horloge. Heel de avond was al een beetje apart verlopen en daardoor had ik het eigenlijk allemaal wel gezien. Ik wilde naar huis. Ik keek dus op mijn horloge en zag de wijzers van mijn horloge plotseling keihard ronddraaien. Echt een WTF-moment. Ik keek nog een keer, maar nog steeds gingen ze in de rondte. De muziek was snoeihard en werd steeds intenser. Ik had het gevoel dat de vocals in de Gabbermuziek direct aan mij en het publiek gericht waren. De muziek had ineens een zwaar duistere boodschap met als doel 'ons' alles te laten doen wat niet goed voor je was. De muziek leek echt beheerst door iets bovennatuurlijks. Het lachte ons uit, het maande ons aan om drugs te gebruiken, te liegen, sex te hebben en weet ik wat nog meer voor boodschappen er uit voort kwamen.
Ik werd dus bang en wilde naar huis. Vanaf de tribune keek ik naar beneden en alles zag er 'anders' uit. Er hing een soort wazige rook die ik niet thuis kon brengen. Het zag er nep uit, maar toch ook weer niet. Op een gegeven moment zag ik een stroom mensen door het publiek 666 achter elkaar aan sjokken op de maat van de muziek. Ik knipperde met mijn ogen en plotseling zat de hele zaal met hun gezichten dezelfde kant uit op de grond. Ik weer knipperen en toen ging die 666 stroom weer verder. De muziek werd nog intenser en het leek wel alsof ik de enige was die dit 'mocht' zien. Ik probeerde weg te vluchten, maar het leek wel alsof het me onmogelijk werd gemaakt. De muziek had de touwtjes in handen. Letterlijk, want de gabbers leken wel marionetten zonder eigen wil. "Dance motherfuckers... Ill behaviour suckers" "We are slaves to the raves" etc etc. Dit heeft voor mijn gevoel nog uren geduurd alvorens ik naar huis ben 'gevlucht'.
Kortom, ja... ik geloof best dat muziek iets met je doet. Sowieso is het stemming bepalend. Of het je als het ware ook kan programmeren zoals men hierboven zegt... dat weet ik niet. Het zou kunnen. Drugs zetten iig poorten open die normaal potdicht zitten en in combinatie met muziek, kun je dan in aanraking komen met zaken die voor het daglicht verborgen zijn.
Dat Britney verhaal is idd bizar. Ook eens iets over gelezen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
knip.
Dit is muziek die in sommige kerken gespeeld wordt door bands. Het zijn dezelfde cults die hier achter zitten als bij de hip hop business, voornamelijk vrijmetselarij. Disney is hier ook onderdeel van volgens mij. Het is dan niet zo verwonderlijk meer dat Britney Spears uiteindelijk ontspoord is en geloofde dat ze de antichrist was, 666 op haar voorhoofd schreef. Dit zijn illuminati mind control slaven of ze zijn gelokt met geld, faam, sex, drugs.
Interessant. Ik heb er wel eens een korte versie van gezien, dat madonna Britney en Christina kust en daardoor de macht overgeeft.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat Britney verhaal is idd bizar. Ook eens iets over gelezen.
Er schijnt een docu te zijn die bestaat uit iets van 40 delen Doordrenkt met geloof maar de kern schijnt overeind te blijven.
Ze leggen helemaal uit hoe bv dat optreden van Britney, Madonna en Christina verliep, op een checkered floor (freemason), Madonna kwam uit een piramide met 13 treden. De gene die die docu zag werd duidelijk dat Britney "eruit" ging en het werd doorgepassed naar Christina. En wat gebeurde er daarna? Christina was hot op elk blad en programma, terwijl britney door het slijk gehaald werd!
De rest is history.
Dus als je niet met hun bent, breken ze je blijkbaar. Past ook wel in de lijnen van Jackson zijn leven.
Hij wou niet meer, en dus hebben ze hem gebroken!
Just a theory of course
Is dat de manier om macht over te dragen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb er wel eens een korte versie van gezien, dat madonna Britney en Christina kust en daardoor de macht overgeeft.
Ik heb daar een paar jaar terug wat van gezien/gehoord/gelezen. Ik herhaal een vage herinnering. Je kan proberen om de analyse van dat optreden op te zoeken, help je het topic ook mee. Ik moet er nu vandoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Is dat de manier om macht over te dragen?Op basis waarvan beweer je dit en wordt dit beweerd?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:46 schreef Ticker het volgende:
Answer...
Male number 1 is a new recruit, and must be initiated in the male-homosexual...
![]()
"here... we have 2 homo sexual males, emurging from a manhole"
Tuurlijk... dat was me al duidelijk toen ik die clip voor de eerste keer zag!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:54 schreef Ticker het volgende:
The conclusion is simple, a manhole is actually not a manhole as like a sewer system.
It is actually a [b]man's hole!![/b]
Pies bijna in me broek!![]()
En de grootste grap zou nog zijn, als de makers echt zulke intenties hadden.. maargoed daar zul je noooooit achterkomen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk... dat was me al duidelijk toen ik die clip voor de eerste keer zag!
Dat is dus een interessante vraag. Zouden de makers dit bewust doen, of zit er een onzichtbare macht achter die dit doet?quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:00 schreef Ticker het volgende:
[..]
En de grootste grap zou nog zijn, als de makers echt zulke intenties hadden.. maargoed daar zul je noooooit achterkomen.
Of het waar is wat ik heb gezien ... tja... moeilijk te zeggen. Hallucinaties kunnen ook van een heel andere strekking zijn. Moet dat dan ook waar zijn? Moet wel zeggen dat het in die tijd best even een impact op me heeft gehad, maar het is niet zo dat ik daardoor meteen gelovig ben geworden. Ik heb altijd wel geloofd dat er meer is tussen hemel en aarde, maar heb eigenlijk nooit zo in het bijbelverhaal geloofd. Het was mij allemaal te symbolisch.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Interessant verhaal. Ik hiel nooit van feesten op MDMA omdat het je zo gevoelig maakt.
Ik ben het met je eens dat drugs maar ook de muziek zelf poorten op kunnen zetten, poorten naar de spirituele wereld of bot gezegd poorten naar de hel. Wat je hebt gezien is denk ik meer waar dan het idee dat het gewoon allemaal een leuk feestje is en dat er verder niets kwaads in zit. Het was echter zo duister dat je het haast niet kon geloven denk ik?
Ik lachte vroeger de naar house bussen uit, nu weet ik wel beter.
Als dat zo is, dan is dat natuurlijk ook een slechte boodschap om aan de jeugd door te geven. Luister maar eens naar Gansta rap. Wat daar allemaal niet in wordt gezegd...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Ticker het volgende:
Tja maar volgens mij gaat heel Beat It gewoon over jeugdbendes.
Don't want to be a boy, but you want to be a Man.
Maak jezelf mannelijk, initieer jezelf in een bende.
Vervolgens een donkere steeg waar allemaal duistere figuren uit hoeken en gaten (oh jee.. gaten.. misschien dan toch?) komen.
Zijn de turtles dan ook flikkers?
Ja maar hij geeft aan, ik weet wat je wilt, maar ga weg, doe het niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is dat natuurlijk ook een slechte boodschap om aan de jeugd door te geven. Luister maar eens naar Gansta rap. Wat daar allemaal niet in wordt gezegd...
De vette letters geven stukken aan waar Michael Jackson zich verplaatst in het gevoel van de persoon.quote:They're Out To Get You, Better Leave While You Can
Don't Wanna Be A Boy, You Wanna Be A Man
You Wanna Stay Alive, Better Do What You Can
So Beat It, Just Beat It
You Have To Show Them That You're Really Not Scared
You're Playin' With Your Life, This Ain't No Truth Or Dare
They'll Kick You, Then They Beat You,
Then They'll Tell You It's Fair
So Beat It, But You Wanna Be Bad
Eensch.... daarom staat het begin van de startpost ook vol metquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja maar hij geeft aan, ik weet wat je wilt, maar ga weg, doe het niet.
[..]
De vette letters geven stukken aan waar Michael Jackson zich verplaatst in het gevoel van de persoon.
Je wilt dit en dat.. maar vervolgens waarschuwt hij, je krijgt klappen jongen! Nie doen!!! Rennuhhhh
Waar het hart vol van is ...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eensch.... daarom staat het begin van de startpost ook vol metVeel van die Lenon Honor filmpjes zijn gewoon gestoord. De man is blijkbaar geobsedeerd door pedofilie en homosexuele gedragingen en ziet overal dit soort zaken in terug.
Ik bedoel eigenlijk ook niet 'echt' in de zin van dat die mensen echt op de grond zaten, maar dat je de boel met een spirituele bril kon zien, omdat je bewustzijn die dimensie in werd getrokken onder invloed van drugs.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Of het waar is wat ik heb gezien ... tja... moeilijk te zeggen. Hallucinaties kunnen ook van een heel andere strekking zijn. Moet dat dan ook waar zijn? Moet wel zeggen dat het in die tijd best even een impact op me heeft gehad, maar het is niet zo dat ik daardoor meteen gelovig ben geworden. Ik heb altijd wel geloofd dat er meer is tussen hemel en aarde, maar heb eigenlijk nooit zo in het bijbelverhaal geloofd. Het was mij allemaal te symbolisch.
Wat ik wel apart vind is dat Gabber muziek eigenlijk altijd wel demonische tonen en teksten in zich heeft. De flyers en merchandising versterken dat idee alleen maar. Dit wordt dus bewust of onbewust door de designers, producers en DJ's in stand gehouden.
Overigens liegt de symboliek die je op die feesten tegenkomt er ook niet om. Ondersteboven kruizen, hellehonden, pentagrammen en weet ik wat je er nog meer terugvindt. Ik denk ook dat jongeren er enorm door aangetrokken worden, mede door het duistere sfeertje dat er wordt neergezet. Ik bedoel.. het is natuulijk stoer om er in mee te gaan.
Nee nog niet naar gevraagd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef Dragorius het volgende:
Ali, even een zijspoortje, had je nog naar de mensen hogerop bij de ZDA dat van de WHO aangekaart waar ik jou op wees?Ben ik benieuwd naar
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vanuit eigen (negatieve) ervaring er ook van overtuigd ben dat er iets is met muziek. Jaren geleden ben ik onder invloed van een boel MDMA, of iets wat er voor door moest gaan, op een Gabberparty in een duivelse trip belandt. Dit was echt te bizar voor woorden. Wat ik daar allemaal zag konden mijn ogen niet geloven, maar ik zag het toch echt en ik werd me een partij bang!!
Ik zat op de tribune en keek op mijn horloge. Heel de avond was al een beetje apart verlopen en daardoor had ik het eigenlijk allemaal wel gezien. Ik wilde naar huis. Ik keek dus op mijn horloge en zag de wijzers van mijn horloge plotseling keihard ronddraaien. Echt een WTF-moment. Ik keek nog een keer, maar nog steeds gingen ze in de rondte. De muziek was snoeihard en werd steeds intenser. Ik had het gevoel dat de vocals in de Gabbermuziek direct aan mij en het publiek gericht waren. De muziek had ineens een zwaar duistere boodschap met als doel 'ons' alles te laten doen wat niet goed voor je was. De muziek leek echt beheerst door iets bovennatuurlijks. Het lachte ons uit, het maande ons aan om drugs te gebruiken, te liegen, sex te hebben en weet ik wat nog meer voor boodschappen er uit voort kwamen.
Ik werd dus bang en wilde naar huis. Vanaf de tribune keek ik naar beneden en alles zag er 'anders' uit. Er hing een soort wazige rook die ik niet thuis kon brengen. Het zag er nep uit, maar toch ook weer niet. Op een gegeven moment zag ik een stroom mensen door het publiek 666 achter elkaar aan sjokken op de maat van de muziek. Ik knipperde met mijn ogen en plotseling zat de hele zaal met hun gezichten dezelfde kant uit op de grond. Ik weer knipperen en toen ging die 666 stroom weer verder. De muziek werd nog intenser en het leek wel alsof ik de enige was die dit 'mocht' zien. Ik probeerde weg te vluchten, maar het leek wel alsof het me onmogelijk werd gemaakt. De muziek had de touwtjes in handen. Letterlijk, want de gabbers leken wel marionetten zonder eigen wil. "Dance motherfuckers... Ill behaviour suckers" "We are slaves to the raves" etc etc. Dit heeft voor mijn gevoel nog uren geduurd alvorens ik naar huis ben 'gevlucht'.
Kortom, ja... ik geloof best dat muziek iets met je doet. Sowieso is het stemming bepalend. Of het je als het ware ook kan programmeren zoals men hierboven zegt... dat weet ik niet. Het zou kunnen. Drugs zetten iig poorten open die normaal potdicht zitten en in combinatie met muziek, kun je dan in aanraking komen met zaken die voor het daglicht verborgen zijn.
Nope, dat wist ik niet. Ik heb de bijbel dan ook nooit gelezen. Wel eens een poging gedaan, puur uit interesse, maar ik kwam er gewoon niet doorheen. Het taalgebruik stond me toen niet aan. Maar goed, als dat er staat, dan is dat vrij bizar eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:31 schreef 7keer70 het volgende:
[..]
Hallo J0kkebr0k. Ik vind je verhaal helemaal niet vreemd. God heeft je persoonlijk de waarheid laten zien over muziek... ... ...
Wist jij dat in de bijbel staat dat satan vóór zijn rebellie tegen God onder andere gemaakt was voor het maken van aanbiddingsmuziek in de hemel? Muziek is dé specialiteit van satan. In een passage van de bijbel wordt omschreven wie satan eigenlijk was. Dit stuk gaat over zijn val, maar ook over wie hij was voor de val. Onder andere staat er het volgende:
“The workmanship of your timbrels and pipes was prepared for you on the day you were created,” (Ezekiel 28:13)
God schiep muziek voor slechts één doel: om Hem te aanbidden (Zie Ezechiël 28). Nu gebruikt satan muziek op aarde, zodat hij aanbeden wordt.
Ach, wat maakt het uit. Opzich vinden de mensen het tot nu toe nog wel interessant, geloof ik. Wellicht moet de topic titel binnenkort aangepast worden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:52 schreef Chewbalhaar het volgende:
P.O.D., welke hier eerder al werd genoemd, is ook dubieus te noemen, oa:
http://www.eaec.org/expose/pod_sym.htm (al staat op die site ook veel onzin)
Verder zijn de bekendste figuren wat betreft beschuldigingen van satanisme, vrijmetselarij etc. natuurlijk
2 3
Led Zeppelin 2
Ozzy Osbourne / Black Sabbath 2
Marilyn Manson
en Jimmy Hendrix.
Voor allemaal maar een enkele bron toegevoegd en misschien ook niet allemaal als te besten (heb niet alles nagelezen nu), nu ff geen zin/tijd om betere/meer te zoeken.
Maareehm... waar moet het heen met dit topic??
Het begon geloof ik met het verband tussen Michael Jackson en de Vrijmetselarij, en ondertussen gaat het over het anti-christelijke in alle muziek
Van nature zijn we juist wel ontvankelijk voor het onzichtbare! Maar satan, die zo graag vereerd wilt worden en op God wilt lijken (de frustraatquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nope, dat wist ik niet. Ik heb de bijbel dan ook nooit gelezen. Wel eens een poging gedaan, puur uit interesse, maar ik kwam er gewoon niet doorheen. Het taalgebruik stond me toen niet aan. Maar goed, als dat er staat, dan is dat vrij bizar eigenlijk.
In theorie zou je dus kunnen stellen dat wij van nature blind zijn en dat er dingen gebeuren die met het blote oog en het normale verstand niet zichtbaar zijn voor de mens?
Hoe zie jij trouwens de betreffende artiesten? Zijn dit helpers van Satan, of zijn zij zich er niet van bewust dat ze die boodschappen uitdragen?
Kun je dat stuk uit de bijbel waaraan je refereert ajb eens posten?
Even een klein verbeteringetje aanbrengen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:11 schreef Saphia het volgende:
Dus... Michael Jackson zingt over een groep homoseksuele mannen die een highschool/minderjarig jongetje onder druk zetten om te gaan groepsmastuberen??? :
![]()
Op het moment zelf was ik zo ver heen dat ik weldegelijk dacht dat het echt was allemaal. Ik bedoel, je ziet het met je eigen ogen en wat je ziet.... juist.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Interessant verhaal. Ik hiel nooit van feesten op MDMA omdat het je zo gevoelig maakt.
Ik ben het met je eens dat drugs maar ook de muziek zelf poorten op kunnen zetten, poorten naar de spirituele wereld of bot gezegd poorten naar de hel. Wat je hebt gezien is denk ik meer waar dan het idee dat het gewoon allemaal een leuk feestje is en dat er verder niets kwaads in zit. Het was echter zo duister dat je het haast niet kon geloven denk ik?
Ik lachte vroeger de naar house bussen uit, nu weet ik wel beter.
Thanks! Zelf kan ik weinig met die teksten. Blijft verder wel vrij bizar dat dus blijkbaar in de bijbel staat dat Satan de meester van de muziek is.quote:
Zou je hier meer over kunnen vertellen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
. Ik prikte als het ware door iedereen heen. Dingen werden heel zwart wit allemaal. Ik kon dat op een gegeven moment niet meer handelen en ben toen genokt met blowen.
Er valt niet zoveel te vertellen eigenlijk. Sowieso moeilijk uit te leggen. Ik werd gewoon erg wazig na het roken van een dikke tjaap en kon er niet goed meer tegen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Zou je hier meer over kunnen vertellen?
Bij mij was het meer dat ik meer mensenkennis kreeg, althans dat leek zo. Als iemand iets zei, dan had ik meteen de achterliggende gedachte door zeg maar. Alleen dan klonk alles heel cheesy. Net alsof je naar iemand zat te luisteren die 10 jaar jonger was, terwijl dat niet zo was natuurlijk. Bovendien kon muziek heel doordringend en zelfs spooky klinken, maar dat zal ook wel met mijn muzieksmaak te maken hebben gehad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:19 schreef Ticker het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt.
Ik heb die ervaringen een enkele keer als ik drugs gebruik.
Voornamelijk met paddestoelen, op een of andere manier worden me zintuigen zo geprikkeld, dat alles wat iedereen doet, er uitziet alsof we robots zijn. Niets is meer met emotie, emoties lijkt ik totaal te kunnen negeren, ik observeer dan puur het systeematische in de mens.
Ja, maar dat heb ik laat maar zeggen van mezelf al heel erg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij mij was het meer dat ik meer mensenkennis kreeg, althans dat leek zo. Als iemand iets zei, dan had ik meteen de achterliggende gedachte door zeg maar. Alleen dan op een hele cheesy manier. Bovendien kon muziek heel doordringend en zelfs spooky klinken, maar dat zal ook wel met mijn muzieksmaak te maken hebben gehad.
Hij heeft het over een conspiracy tegen hem, omdat zijn album op dat moment over de hele wereld op 1 staat, behalve in the US. Hij reageert geschrokken op de vraag die hem gesteld wordt en wil er verder niets meer over zeggen. Interesting.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:46 schreef MrLazy het volgende:
Wat betreft Michael Jackson vind ik zeker verdachte dingen terug in zijn lyrics. Ik heb het al in een topic over MJ gepost. Nog maar eens dan. Het liedje Cry (http://nl.wikipedia.org/wiki/Cry_(Michael_Jackson)) werd uitgebracht in de dagen na 9/11. Maar enkel Amerika heeft dit liedje verboden. Waarom ? Het enige wat ik dan in de lyrics terugvind dat een reden kan zijn is het volgende:
Stories buried and untold
Someone is hiding the truth (Hold on)
When will this mystery unfold
And will the sun ever shine
In the blind mans eyes when he cries
In het volgende clipje van het 60 minutes interview moet je eens luisteren vanaf 2.25
begrijp me niet verkeerd, ik ben geen kenner... maar de clip an sich bekijkend, valt een homo-erotische verwijzing toch niet te missen, lijkt me...quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Ticker het volgende:
Tja maar volgens mij gaat heel Beat It gewoon over jeugdbendes.
Don't want to be a boy, but you want to be a Man.
Maak jezelf mannelijk, initieer jezelf in een bende.
Vervolgens een donkere steeg waar allemaal duistere figuren uit hoeken en gaten (oh jee.. gaten.. misschien dan toch?) komen.
Zijn de turtles dan ook flikkers?
Mwah...in de jaren 80 zagen gangs er gewoon zo uit joh. Dat was toen stoer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:47 schreef Orwell het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd, ik ben geen kenner... maar de clip an sich bekijkend, valt een homo-erotische verwijzing toch niet te missen, lijkt me...
Je bedoeld de (mind-controlled) gangs op de afterparty's in het witte huis...quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mwah...in de jaren 80 zagen gangs er gewoon zo uit joh. Dat was toen stoer.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:56 schreef Orwell het volgende:
[..]
Je bedoeld de (mind-controlled) gangs op de afterparty's in het witte huis...
Ik ben het daar toch niet mee eens.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is ...
Soort van zoeken naar maatschappelijke acceptatie
quote:Mariken werd er dood verlegen mee; zij pakte haar voorraad weer bijeen en verliet de ongastvrije woning. Zij ging uit de stad, op weg naar oom Gijsbrecht, moe en mismoedig, gekweld door de honger, angstig in de duisternis. En in die angst riep zij om hulp, al was het ook van de duivel. Deze lag al lang op de loer.
Nauwelijks had Mariken in haar nood om hem geroepen, of hij was er al. Hij stond voor haar in de gedaante van een knappe, jonge man. Hij was zo vriendelijk en dienstvaardig, hij zou haar wel helpen. "Wie ben je dan?"
"Ik ben een meester in de zeven vrije kunsten; ik ben Moenen; ik ben rijk en zal je van alles voorzien, waar je hart naar haakt; en ik kan toveren ook."
"O, dat kan oom Gijsbrecht ook. Die heeft een toverboek en daarmee kan hij de duivel wel jagen door het oog van een naald."
En zo wist hij haar te bekoren, dat zij met hem mee zou gaan. Maar zij moest haar naam veranderen; Mariken, nee, dat hoorde Moenen niet graag. En ook mocht zij het kruisteken niet meer maken.
Nee, zij wou haar naam niet missen, het was zulk een zoete naam.
Nu, dan alleen de eerste letter maar; ze zou dan Emmeken heten.
Je wil niet weten wat voor verschillende soorten metal, maar ook klassiek ik luisterquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ben het daar toch niet mee eens.
Ok die over beat it vind ik zelf ook niet het meest overtuigend, maar de andere video's getuigen naar mijn mening wel van zeer groot inzicht in de werking van de menselijke geest en hoe die gemanipuleerd wordt in satanische richting. Ik kijk niet vrolijk verder.
Daar doelt Ali niet op denk ik. Waarschijnlijk bedoelt ie dat het om meer subtiele invloeden vanuit de muziek gaat. Dingen die zo 1 2 3 geen invloed lijken te hebben op je gedrag en dergelijke, maar dat ze je langzaamaan steeds verder van God vervreemden. En dat is volgens de christenen het doel van Satan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor verschillende soorten metal, maar ook klassiek ik luister
Toch weet ik 100% zeker dat ik geen enkele duivelse invloed in me heb, sterker nog, ik zou uberhaupt nooit iemand kwaad kunnen doen en gun iedereen een eerlijke kans, waar dan ook.
Wat maakt mij dat?
Ik ontken zelf niets, hoewel ik het bestaan van een duivel eigenlijk ook gewoon in twijfel trek.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Dragorius het volgende:
Maar ik ontken het bestaan van een Satan, dus dan wordt het toch extra lastig? Ik geloof bewust niet in zo'n bestaan. Ook niet in "een" God tevens. Ik heb een ander "geloof"
En ik weet 100% zeker dat je dat wel hebt. Dat heeft iedereen namelijk. Bepaalde muziek en beelden kunnen het alleen versterken. Niemand is 100% puur.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat voor verschillende soorten metal, maar ook klassiek ik luister
Toch weet ik 100% zeker dat ik geen enkele duivelse invloed in me heb, sterker nog, ik zou uberhaupt nooit iemand kwaad kunnen doen en gun iedereen een eerlijke kans, waar dan ook.
Wat maakt mij dat?
In dat geval kan je satan nog steeds als representatie van dingen zien, zoals egoïsme, hebzucht, narcisme, perversie, agressie, haat, geweld, misleiding, onderdrukking, ongevoeligheid, exploitatie, gierigheid, psychotische denkbeelden, grootheidswaanzin, bedrieglijkheid, diefstal, onvolwassenheid, geen zelfrespect, hedonisme, nihilisme, overemotioneel, opgeblazen, arrogantie, etc. etc. Allemaal zaken die niet samen kunnen gaan met 'puurheid': eerlijkheid, vredelievendheid, naastenliefde, doorzettingsvermogen, maximale potentieel, bescheidenheid, nederigheid, geduld, reinheid, etc.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Dragorius het volgende:
Maar ik ontken het bestaan van een Satan, dus dan wordt het toch extra lastig? Ik geloof bewust niet in zo'n bestaan. Ook niet in "een" God tevens. Ik heb een ander "geloof"
En je hebt een avatar van een man die aan zijn eigen tepel likt (Family guyquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:28 schreef Dragorius het volgende:
Het enige "duivelse" verwijt dat ik mezelf zou kunnen maken is overemotioneel kunnen zijn met bepaalde zaken.
In de bijbel wordt drugs 'pharmacea' genoemd geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:59 schreef birrrd het volgende:
Hmm ik vraag me af in hoeverre het slechte gewoon niet bij de mens hoort. Zoals al is gezegd is het vrijwel onmogelijk om puur te zijn, lijkt mij dat het kwade niet los kan staan zonder het goede en andersom. Nogal zwart-wit uitgelegd, maar misschien moet je het maar ook zo zien. Van het kwade kan je leren; hoe het niet moet dus, waardoor er misschien wel een hernieuwde definitie van goed ontstaat.
En het christendom is tegen drugsgebruik? Waarom "zie" of ervaar je sommige slechte dingen (zoals eerder beschreven drugservaringen van users) dan op die momenten zo sterk waardoor je inzichten krijgt die je na je drugsroes goed kunt gebruiken..? Is dat dan niet het "goede"?
Ik vind hem ook meer Op Crowley lijken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar die Album hoes:
- All seeing eye
- en wie zien we daar rechts onder in? Juist, Albert Pike, en wie dat is? zie link: http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Pike
Een vrijmetselaar...en wat voor een...
Overigens beweren sommigen dat die man Alistair Crowley is. Ook een freemason en zou zich zwaar met occulte zaken bezighouden.
en zo zijn er nog veel meer tekenen van een Masonic achtergrond...
Ik ook eigenlijk. Overigens kan het ook nog zo zijn dat Jackson niet eens heeft geweten wie er met die kerel wordt bedoeld. De (zieke) geest van een Mark Ryden heeft die hoes ontworpen. Dit soort zaken zijn een terugkerend thema in zijn werk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:34 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik vind hem ook meer Op Crowley lijken.
Met alle respect, even daargelaten of de duivel sowieso wel bestaat, maar wat je nu zegt is wel erg simpel. "Duivels" is in dit verband natuurlijk synoniem voor alles wat volgens gelovigen en mensen met een moraal 'slecht' is. Dit kan dus, zoals de waarheid in de post onder je suggereert extreem 'groepsmaturbatie' (dude wtfquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:28 schreef Dragorius het volgende:
Het enige "duivelse" verwijt dat ik mezelf zou kunnen maken is overemotioneel kunnen zijn met bepaalde zaken.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Whoehoeeeeeeeeeeee!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn topique is still alive!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elk filmpje vereist meerdere weergaven en een kennis van het occulte om er iets uit te kunnen halen.quote:The art of realizing meaningful coincidence in the seemingly mundane with mystical or esoteric significance."
--Jake Kotze, The Brave New World Order weblog
Synchromysticism appears to be a relatively new phenomenon within the outer fringes of the online Occult, Esoteric and Conspiracy circles. It involves taking a slew of movies, music lyrics, historical happenings and so-called "esoteric knowledge", and drawing connections between all elements usually to prove a general or specific point of the authors. The justification or the rationality for this type of activity usually involves a direct or indirect reference to the "collective unconscious mind", thus the "Synchro-" in "Synchromystical", refering to Synchronicity.
Thus the ability to (for example) draw paralells between the movie "Stargate" and its actor Kurt Russell, and that same actors role in Escape From New York where he lands a "glider" atop one of the worldtrade centers. The connection between the "Stargate" and a plane or plane-like object flying towards one of the Twin Towers is here made through an actor who was one of the main characters in both movies. They call these types of people or connectors "Resonators".
Here we have the 3 elements which normally seem to make up Synchromysticism:
Occult Knowledge - often involving esoteric fraternities, cults and secret rituals.
Politics - almost always involves the "elite", the hidden masterminds which seem all-prevalent in conspiracy theories (probably because they have the money and therefore the power).
Mass Media - this is usually where the effects of the interaction between the previous two show up, either on purpose or as
a side-effect of synchronistic occurence.
Ik heb die van die Disney film (angels in the outfield) en die 3-delige ove Rihanna gezien. Wat mij betreft is die kerel echt volslagen idioot. Hij wil overal dingen in zien, en de enige die gekke dingen ziet is hij zelf.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Welke video's van Lenon Honor heb jij nog meer bekeken?
Ik heb er niet veel gekeken. Die van Rihanna bestaat uit meerdere delen geloof ik, maar daar ik heb ik maar 1 deeltje van bekeken. Dat is de meest 'normale' van wat ik van die vent gezien heb. Wat een geniale analyses maakt die man zeg...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 01:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Welke video's van Lenon Honor heb jij nog meer bekeken?
Ik weet t niet. Disney is berucht om allerlei subliminale dingen in hun films te stoppen, veelal sexueel getint. Nu kunnen dat grapjes van de tekenaars zijn of echt bij de film horen, dat is nu niet met zekerheid vast te stellen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 03:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb die van die Disney film (angels in the outfield) en die 3-delige ove Rihanna gezien. Wat mij betreft is die kerel echt volslagen idioot. Hij wil overal dingen in zien, en de enige die gekke dingen ziet is hij zelf.
minstens 90% van wat hij zegt is volslagen onzinnige speculatie.
Die 5% die nog wel enigszins ergens op slaat is in het geval van Rihanna overigens wel op z'n minst apart te noemen.
@ Ali: Goede post!quote:De boodschap van de huidige popmuziek
Veel jongeren luisteren per dag uren naar popmuziek, maar praten misschien maar een kwartiertje met hun ouders. Dit wetende, is het zeker geen overbodige luxe om ons eens te verdiepen in de boodschap die popmuziek brengt.
Songteksten en uitspraken
We zullen hieronder een aantal voorbeelden geven van songteksten en uitspraken van artiesten, waarin iets naar voren komt van de boodschap die zij brengen:
Rapper Eminem
We beginnen met één van de populairste artiesten van de beginjaren van de 21e eeuw: de rapper Eminem. Zijn populariteit is zo groot dat er binnen één week 1,76 miljoen albums van hem verkocht werden! Hij zingt in één van zijn liedjes over het vermoorden van zijn vrouw. In het liedje dumpt hij haar in een meer met behulp van zijn dochtertje. Eminem weet dat zijn fans hem “als een voorbeeld zien en tegen hem opkijken als een god”. In zijn nummer “Role Model” zingt hij: “Volg mij en doe precies wat het nummer zegt. Rook wiet, slik pillen, ga van school af, vermoord mensen en drink.”
"(..) aanzetten tot strafbare feiten door minderjarigen en promotie van pornografie."
Een andere rapper, Dr Dré, is zo uitgesproken in zijn teksten, waarin hij perversiteiten, geweld en drugs propageert, dat de Amerikaanse politie hem dreigde met een tenlastelegging wegens het “aanzetten tot strafbare feiten door minderjarigen en promotie van pornografie.”
Limp Bizkit: onthoofden en villen met een kettingzaag
Fred Durst is de zanger van de populaire rockband Limp Bizkit. Hij zingt in het nummer “Break Stuff” over iemand onthoofden en daarna villen met een kettingzaag. Hij zegt over hun muziek: “Er zijn jongeren die naar ieder woord van mij zullen luisteren.” Tijdens het festival van Woodstock 1999 braken bezoekers een podium en 12 verschillende trailers af, naar aanleiding van optredens van bands zoals Limp Bizkit. Tijdens dit optreden zei Fred Durst: “Het is tijd om je helemaal te laten gaan. Er gelden geen regels meer…”.
Backstreet Boys
Een populaire boyband is de Backstreet Boys. Zij worden door veel ouders als een band met goede moraal gezien. Zij zingen echter teksten als: “Schatje, laat me je vasthouden, om je te geven wat je nodig hebt. Kom naast me liggen, je kunt in mij komen, net als ik in jou.” Veel van hun fans zijn zeven of acht jaar oud...
Spice Girls
De girlband de Spice Girls heeft zelfs seksueel afwijkend en lesbisch gedrag aangemoedigd tegenover jonge fans die soms nog maar zeven of acht jaar oud zijn. Een lid van de groep, Mel B, heeft openlijk gezegd dat het hun doel was om “de boodschap over te brengen.” En dat er “net als Madonna, veel meer mensen moeten komen die zo open zijn over seks”. In hun liedje “Do it” zingen ze dat hen niet door hun moeder verteld hoeft te worden wat ze moeten doen: “Ik laat me niet vertellen dat ik mijn mond moet houden en mijn benen bij elkaar…” En verder: “maak je eigen regels om naar te leven. Vooruit en doe het!”.
Andere voorbeelden
Naast deze voorbeelden van uitspraken en songteksten van enkele artiesten uit de popmuziek willen we nog een tweetal typerende voorbeelden noemen uit de wereld van de popmuziek:
Tijdens de uitreiking van de MTV-awards 2004 kust Madonna de jonge vrouwelijke artiesten Britney Spears en Christina Aguilera openlijk op de mond. Deze openlijke promotie van lesbische seksualiteit werd als schokkend ervaren door de meeste kijkers. Toch blijkt dit een trend te hebben gezet. Muziek is blijkbaar een goed middel om de boodschap over te brengen.
Een ander voorbeeld zagen we tijdens de Super Bowl 2004 Dit is Amerika’s grootste sportwedstrijd, met 90 miljoen (jonge) tv-kijkers. Tijdens het pauzeprogramma traden de artiesten Janet Jackson en Justin Timberlake gezamenlijk op. Aan het eind van het optreden trok Timberlake een gedeelte van het kostuum van Jackson uit, waardoor haar rechterborst ontbloot werd. Later zouden ze hun excuses nog maken, maar is dit niet een van de vele voorbeelden van wat de platenmanager van de Rolling Stones, Richard Oldham, al eens zei: “Rockmuziek is seks en je moet hen (de tieners) ermee in het gezicht slaan.”?!
Schijnwereld
De wereld van de popmuziek is een wereld van showbizz, die op het eerste gezicht mooi en sprookjesachtig lijkt. Maar is dit ook echt zo? Limp Bizkit-zanger Fred Durst is heel eerlijk als hij zegt: “Ik ben opzettelijk de pooier aan het spelen. Op MTV zitten de meisjes me altijd op te hitsen en te masseren. Ze liepen heus niet spontaan achter me aan. We moeten ze gewoon inhuren. Ik wil dat iedereen denkt dat ik het geweldig naar mijn zin heb. Maar in werkelijkheid ben ik alleen en ongelukkig.”
Harde realiteit
In deze uitspraak vinden we iets terug van de harde realiteit binnen de wereld van de popmuziek, waarin contracten worden afgesloten voor vele miljoenen euro’s en er dus grote belangen op het spel staan. Er wordt vaak een grote druk gelegd op artiesten. Er zijn talloze voorbeelden te noemen van artiesten die de druk van het artiestenleven niet meer aan konden. Zij zijn hun toevlucht gaan zoeken in drank, drugs en soms uiteindelijk zelfs in de dood. Veel artiesten stierven jong als gevolg van hun verwoestende levensstijl. Enkele bekende namen zijn Elvis Presley, Jim Morrison, Kurt Cobain en Tupac Shakur.
“Want wat zou het een mens baten, als hij de gehele wereld won, maar schade leed aan zijn ziel?” (Matth. 16:26)
Bron: http://www.naarhouse.nl
Kom op Ali, als jij in net zo'n pose staat op het moment dat er een foto genomen wordt en iemand beschuldigt jou van pedofilie, hoe zou jij je dan voelen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat denken we hier van?
Michael geen pedofiel of toch wel??
[ afbeelding ]
![]()
Nou.... dit is overduidelijk bewijs! Als deze foto tijdens de rechtzaak aan de jury getoond had geworden, dan had ie voor gaas gegaan!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kom op Ali, als jij in net zo'n pose staat op het moment dat er een foto genomen wordt en iemand beschuldigt jou van pedofilie, hoe zou jij je dan voelen?
Google maar eens op awkward photos ofzo, dit is een normaal fenomeen
de dag van dat meisje haar leven.. MAAR nee. in het politiek correcte nld is dit een bewijs van pedofilie? Geloof me, daar komt veel meer bij kijken dan dit hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:53 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Wat denken we hier van?
Michael geen pedofiel of toch wel??
[ afbeelding ]
![]()
Ja, is interessant, ook over Jay-z die zich Jay-Hova (Jehovah) noemt. Zie voor gehele analyse:quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb voor de grap eens gekeken wat de stichting "Naar House" (je weet wel, van die rode bus bij houseparty's met "Get Saved by Jesus Christ" op de zijkant) over dit onderwerp te melden heeft:
[..]
@ Ali: Goede post!![]()
Dat van Beyoncé wist ik niet. Ze zegt dus een 2de persoonlijkheid te bezitten die haar inmiddels volledig over heeft genomen. Best freaky.
Ja heb die ook gezien, is ook een subliminal, je ziet hem maar heel kort, maar kan m ook niet op internet vinden.quote:In 1 van die filmpjes die over Rihanna gaat, zag je haar zitten in het donker met haar hoofd voorover gebogen en haar armen in de lucht.... in die houding leek haar lichaam net de kop van een duivel ofzo... Ik heb al gezocht naar een afbeelding hiervan, maar kan deze nergens vinden helaas.
Ik zeg toch nergens DIT IS HET BEWIJS DAT MICHAEL EEN PEDOFIEL IS.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kom op Ali, als jij in net zo'n pose staat op het moment dat er een foto genomen wordt en iemand beschuldigt jou van pedofilie, hoe zou jij je dan voelen?
Google maar eens op awkward photos ofzo, dit is een normaal fenomeen
Omdat het als het een subliminal is hij erg ranzig is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:49 schreef Dragorius het volgende:
Ali, waarom dan een kots-smiley?
Oh en, de jongen die hem met zijn ouders had aangeklaagd, gaf nu na zijn dood toe dat het om het geld ging en van zijn ouders moest. Die zaak hadden ze geschikt voor dik veel geld.
deel 1 is de meest onzinnige van die 3. De video heeft op zich inderdaad wel iets aparts op sommige punten, al is ook daar een groot deel onzin.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel gekeken. Die van Rihanna bestaat uit meerdere delen geloof ik, maar daar ik heb ik maar 1 deeltje van bekeken. Dat is de meest 'normale' van wat ik van die vent gezien heb. Wat een geniale analyses maakt die man zeg...Na het zien van die "Beat It" analyse en de eerste 5 minuten van een analyse van een Disney film, heb ik het wel gehad met deze onzin.
Maar goed... voor degenen die nog niets hebben gezien... als je eens goed wilt lachen, kijk dan die "Beat It" analyse!
Dat ging "gewoon om zaken als seksualisering hoor...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier een interessant kort filmpje over het nummer "Umbrella" van Rihanna.
Dit verklaart waarschijnlijk het feit dat aziatische moslims haar optreden verboden hebben. Ze noemden haar "Demonic" en bedreigden haar met de dood als ze zou optreden.
Heftig verhaal, dacht aan dit nr.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:27 schreef Chewbalhaar het volgende:
Toevallig heb ik wel eens eea geluisterd van Eminem, 1 van de meest expliciet uitgesproken artiesten met slechte boodschappen, en mijn conclusie is dat hij helemaal niet zo slecht is als veel mensen je willen doen geloven, en dat hij vooral rapt over negatieve invloeden op z'n leven, omdat hij een erg moeilijke jeugd heeft gehad etc. In sommige nummers heeft hij juist leerzame/positieve sidemarks.
Zal ik later nog wel eens paar quotes uit nummers plaatsen.
Maar..quote:And as we proceed,
To Mosh through this desert storm,
In these closing statements, if they should argue
Let us beg to differ
As we set aside our differences
And assemble our own army
To disarm this Weapon of Mass Destruction
That we call our President, for the present
And Mosh for the future of our next generation
To speak and be heard
Mr. President, Mr. Senator
Do you guy's hear us...hear us...
Dat wordt ook niet zozeer gedacht. Er wordt hooguit gezegd dat hij een heel negatieve invloed heeft op de jeugd, al dan niet omdat hij bezeten zou kunnen zijn oid. Ik heb nog nooit gehoord (op bovenstaande reactie na dan, kga zo ff dat filmpje kijken) dat hij met occulte genootschappen oid in verband is gebracht.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:02 schreef Ticker het volgende:
Ja hoor weer zo'n 'entering the stargate' terwijl hij door een deur loopt.
Net als met Michael Jackson.
Kom op, Eminem heeft niets met geheime of occulte shit te maken.
Er wordt ook nergens gezegd dat alles op iedereen dezelfde uitwerking heeft. Drugs hoeven ook geen probleem te zijn, maar kunnen levensgevaarlijk zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:08 schreef OOOOOOOH het volgende:
Ik geloof niet in de slechte invloed van muziek. Ik luister al jaren lang metal met de meest ranzige en slechte teksten die geweld, haat, satanisme en weet ik veel wat nog meer dingen verheerlijken maar ik doe geen vlieg kwaad
Je hoeft ook geen vlieg kwaad te doen om er door beinvloed te zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:08 schreef OOOOOOOH het volgende:
Ik geloof niet in de slechte invloed van muziek. Ik luister al jaren lang metal met de meest ranzige en slechte teksten die geweld, haat, satanisme en weet ik veel wat nog meer dingen verheerlijken maar ik doe geen vlieg kwaad
Dat op zijn arm is een Hexagon, net een filmpje over gezien.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou.... dit is overduidelijk bewijs! Als deze foto tijdens de rechtzaak aan de jury getoond had geworden, dan had ie voor gaas gegaan!![]()
Is dat trouwens een pentagram op zijn arm?![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:26 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Dat op zijn arm is een Hexagon, net een filmpje over gezien.
p.s Filmpje gaat niet over comics maar over BWO.
hahah michael heeft msn en facebook!! (TVPquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://www.myspace.com/peterpanpyt
Oke scroll n beetje naar beneden dan rechts staat een soort voice mail player met de naam Peter Pan's Voice nog wat.
Zet eerst de music player rechts bovenaan even uit voor de handigheid..lol...sorry dit is echt freaky, er staan 85 messages ga naar 3 van 85 van new user op 14 juli..... luister... die stem..... dat lijkt fuckin Michael Jackson wel pratende over zijn eigen dood??
Hier een direct linkje!
http://www.zshare.net/audio/63071001fd809b57/
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
In 1 van die filmpjes die over Rihanna gaat, zag je haar zitten in het donker met haar hoofd voorover gebogen en haar armen in de lucht.... in die houding leek haar lichaam net de kop van een duivel ofzo... Ik heb al gezocht naar een afbeelding hiervan, maar kan deze nergens vinden helaas.
Die zijn er ter verduidelijking ingezet door Lenon.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:09 schreef Dragorius het volgende:
Lijkt wel alsof iemand die "ogen" er zelf in heeft gezet
Maar dan lijkt het meer op Pareidolie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:17 schreef Meursault het volgende:
[..]
Die zijn er ter verduidelijking ingezet door Lenon.
De maker zal waarschijnlijk ook bekend zijn met Pareidolie. Op zich is het op z'n minst opmerkelijk dat deze frame zoveel bewerkt is terwijl het minder dan een halve seconde in beeld is (stukje over de anatomale onmogelijkheid van de lichamelijke positie en bewerking van het haar).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar dan lijkt het meer op Pareidolie.
Een gezicht herkennen, omdat je hersenen dat willen. Zonder die "ogen" zie ik het namelijk zo goed als niet. En dan kan ieder frame iets "zijn" naar mijn mening. MET die ogen is het ineens creepy
Anatomische onmogelijkheid van deze positie? Nee hoor, is goed mogelijk deze positie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef Meursault het volgende:
[..]
(stukje over de anatomale onmogelijkheid van de lichamelijke positie en bewerking van het haar).
Heb je het stukje gezien?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Anatomische onmogelijkheid van deze positie? Nee hoor, is goed mogelijk deze positie.
Wat ik begrijp uit dit filmpje, dat Beat it..matuberen is, dat er twee homogangs gingen mastuberen, en dat MJquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kwam gisteren via een of ander forum de volgende link tegen:
http://lenonhonorfilms.com/WhatLiesInPlainSight.html
De clip en songtekst van Beat It is niet wat je denkt dat het is. Het is ...![]()
Mijn vraag aan jullie:
Lult die vent maar wat, of heeft ie een punt? Bepaalde dingen zijn wel bizar, maar toch...![]()
![]()
![]()
Check de site ook eens verder, want er staan nog meer briljante analyses!
http://lenonhonorfilms.com/
Ben benieuwd!
Hier verder alvast wat pics die doen vermoeden dat Jackson 'iets' met de vrijmetselaarij van doen had:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat spul werd onlangs geveild:
[..]
Wie de rest van de 75 foto's wil bekijken, moet ff op onderstaand linkje klikken:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)acksons-wereld.dhtml
Oh.. en check deze cd hoes:
[ afbeelding ]
Ontworpen door Mark Ryden. Check zijn bizarre kunst op http://www.markryden.com
En dan als afsluiter nog even dit filmpje kijken. Jackson is pissed off!:
EDIT: Nog een zeer boeiende link:
http://g8ors.blogspot.com/2009/06/michael-and-ark.html
Medisch-anatomisch gezien is het geen onmogelijke positiequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:48 schreef Meursault het volgende:
[..]
Heb je het stukje gezien?
Vanaf 5.00 hoor je zijn uitleg en interpretatie.
ja, ik weet wat je bedoelt... dat logo zag ik gisteren in Nieuwegein Business Center. Het was verwerkt in een metalen plaat die volgens mij als eerste steen was bedoeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:41 schreef amber83 het volgende:
Die van Rihanna lijkt ook wel wat op dat teken van vrijmetselaars. Een passer met zo'n hoek-meetlat dinges.. Of blokhoekhaak.
Ik zou wel willen, maar helaas kom ik daar niet meer. Had 3 dagen cursus in Nieuwegein en die is nu afgerond. Als je in de buurt bent kun je gewoon naar binnen wandelen. Het bordje hangt direct rechts van de schuifdeuren bij de ingang....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:57 schreef Boswachtertje het volgende:
Kun je daar een keer een foto van maken ofzo? Ben wel benieuwd Jokkebrok (en niet eens vanwege je naam)!
quote:Order of Royal and Select Masters
Een van de vervolggraden voor de leden van het Heilig Koninklijk Gewelf is
de Royal and Select Masters. Deze orde is in 1873 in Engeland opgericht. De
werkwijze van de Royal and Select Masters staat bekend als die van de
‘Cryptic degrees’. Deze benaming is feitelijk niet geheel correct, daar slechts
twee van de vier graden naar de crypte refereren. Deze crypte, of kluis, onder
de Tempel van Salomo zou geheimen bevatten die een verduidelijking zijn
van de geheimen van het Heilig Koninklijk Gewelf.
Sinds 24 januari 1990 heeft deze orde een 'Council' in Nederland: het
Council The Netherlands, met anciënniteitnummer 163. De bijeenkomsten
van dit council zijn in Business Centrum de Blokhoeve in Nieuwegein, op de
3e zaterdag in januari en de 2e zaterdag in april en oktober. Op deze laatste
datum vinden eventuele installaties van nieuwe leden plaats.
Bron: via google op dit document gestuit: http://www.wachttorenkijk(...)20Vrijmetselarij.pdf
Tja, zou kunnen, er postte hier s iemand die beweerde bij pixar te werken, de vraag waarom er trails in animatiefilms gebruikt werden bleef helaas onbeantwoord. Maatschappij kritische noten dacht hij.quote:Op zondag 13 september 2009 23:21 schreef ToT het volgende:
Ik zit net de übersneue film Lawnmowerman 2 te kijken.
In een ZEER korte flits zag je de combinatie van de V en ^ op het scherm van een computer, zoals je in de Da Vinci code zag: het mannelijke en het vrouwelijke, Mars en Venus, maar het lijkt qua basisvorm ook sterk op de hierboven al afgebeelde:
[ afbeelding ]
Overigens ben ik persoonlijk van mening dat die filmbazen dat soort dingen er gewoon in gooien om het er allemaal wat interessanter uit te laten zien!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Drugs kunnen je niet de voldoening geven die God je kan geven. Als je met God leeft, heb je geen drugs meer nodig, en er geen behoefte meer aan.
Door drugs kun je controle verliezen en dingen doen die niet goed zijn voor jezelf, voor anderen, of voor God.
Door drugs kun je de deuren naar de spirituele dimensie openen en allerlei kwaadaardige 'geesten' (demonen) binnenlaten in je bewustzijn, die jou vervolgens kunnen beinvloeden.
Door drugs kun je schade aan je lichaam toebrengen, terwijl je lichaam een tempel is voor de Heilige Geest.
Drugs kunnen surrogaatmiddelen zijn voor wat Gods geest zelf kan brengen. Zo is MDMA liefde niet echte liefde, maar surrogaatliefde. De ware liefde van komt van God en drugs kan dat niet vervangen.
De inzichten die je krijgt, leiden je niet per se naar de waarheid die in de bijbel te vinden is. Misschien wel nooit.
Megalomaniaquote:Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Could someone tell me please
The good news is, she can't have babies
And won't accept gifts from me
What are they for?
They'll just grow up, and break the laws you've loved
Take off your disguise
I know that underneath it's me
Useless device, it won't suffice
I want a new game to play
When I am gone
It won't be long, before I disturb you in the dark
Paradise comes at a price
That I am not prepared to pay
What were we built for?
Will someone tell me please
Take off your disguise
I know that underneath it's me
Furyquote:You're so happy now
Burning a candle at both ends
Your self-loving soothes
And softens the blows you've invented
Breathe in deep and cleanse away our sins
And we'll pray that there's no God
To punish us and make a fuss
Crack's healing up
Future soul forgive this mess
You waste twenty years
And wind up alone, demented
http://vigilantcitizen.com/?p=2153quote:
Dit vind ik erg interessant.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zelf maar weer eens wat posten hier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luister eens goed wat ze in de trailer van intoxicated zeggen !!!
Intoxicated 2009 - Official Trailer by Cyndium
The stronger it gets (satan) , the more minds it needs to controle !!
Is het ook wel. Hoewel ik ook gewoon denk dat de bedenkers en ontwerpers gewoon een beetje fucken met die symbolen. Beetje mind-fuck zeg maar. Ik bedoel... het maakt het hele geheel spannender en ook wel aantrekkelijker. Als ze dit topic zien lachen ze zich dood volgens mij. "Missie geslaagd"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit vind ik erg interessant.
Vroeg me al lange tijd af of sensation ook geen occulte onderlaag heeft. Black vs white, yin yang, goed vs kwaad, is typisch occult. In 2007 geloof ik was het hele thema het genesis verhaal met de slang.
Dance valley zag ik hierboven al staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dit vind ik erg interessant.
Vroeg me al lange tijd af of sensation ook geen occulte onderlaag heeft. Black vs white, yin yang, goed vs kwaad, is typisch occult. In 2007 geloof ik was het hele thema het genesis verhaal met de slang.
Dat filmpje van in qontrol!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is het ook wel. Hoewel ik ook gewoon denk dat de bedenkers en ontwerpers gewoon een beetje fucken met die symbolen. Beetje mind-fuck zeg maar. Ik bedoel... het maakt het hele geheel spannender en ook wel aantrekkelijker. Als ze dit topic zien lachen ze zich dood volgens mij. "Missie geslaagd"
Hier nog wat spul om over na te denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Illuminati TV Spot - MTV Wishes You A Masonic And Satanic Christmas]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh... en ik weet niet of ik deze al gepost had. Promofilmpje van In Qontrol:
Zo!
Zou het niet gewoon een thema shift zijn? Vroeger waren de thema's van de hardere varianten van de housemuziek doorspekt van de horror elementen. Nu is het even de vrijmetselarij, mind control en weet ik wat nog meer. Over een paar jaar is het wellicht 2012 en later weer iets anders. De muziek heeft iets 'mysterieus' en duisters over zich en daar hoort natuurlijk wel een thema bij dat hierop aansluit.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 01:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat filmpje van in qontrol!!
Die stukken waarin de politici geciteerd worden zijn onderdeel van het promotiefilmpje??
Het kan best zijn dat er slechts gespeeld wordt met de symbolen. Maar als het zo frequent is en ook steeds verder gaat zoals met t laatste filmpje wordt de kans op toeval wel steeds kleiner denk ik.
Het is typisch dat in het in qontrol filmpje gezegd wordt dat we onder controle staan en het een uitnodiging is om te komen in de volgende dimensie.
Volgens de oprichter van de illuminati Adam Weishaupt verloopt de geschiedenis in verschillende cycli beschreven in de discordian calender:
: Chaos, Discord, Confusion, Bureaucracy, and The Aftermath.
http://en.wikipedia.org/wiki/Discordian_calendar
Adam geloofde dat als je die cycli kan 'vatten' je kan heersen. Op dit moment bevinden we ons in de bureaucratiefasie van controle. Daarna komt dus aftermath, de werkelijke bedoelde new world order, de new age, dat waar men over spreekt bij 2012, een sprong in de evolutie van het menselijk bewustzijn.
Het is zeker geen rare gedachte om te geloven dat onze moderne muziek industrie er volop aan meewerkt om ons hierop voor te bereiden. Muziek is het middel voor sociale verandering.
Dat zou ook zeker kunnen. Ik denk dat we er nog geen uitsluitsel over kunnen geven.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon een thema shift zijn? Vroeger waren de thema's van de hardere varianten van de housemuziek doorspekt van de horror elementen. Nu is het even de vrijmetselarij, mind control en weet ik wat nog meer. Over een paar jaar is het wellicht 2012 en later weer iets anders. De muziek heeft iets 'mysterieus' en duisters over zich en daar hoort natuurlijk wel een thema bij dat hierop aansluit.
quote:Zie in de openingspost een paar foto's staan van Q-dance events waarbij de link gelegd wordt met illuminati...
Ja die link is er misschien ook wel, maar dan op een totaal andere manier dan de topicopener denkt. Je kunt ook een beetje TE ver doorslaan
Laat Q-dance nou m'n grootste opdrachtgever zijn en ik dus weten dat degenen die daar over de decorbouw en thema's gaan enzo zelf juist ook geïnteresseerd zijn in dit soort theorieën. Als je het kantoor binnenkomt liggen er tijdschriften en flyers en daar ligt ook dat tijdschrift tussen waarvan ik ^&^%% niet op de naam kan komen maar wat dus volledig aan dit soort zaken gewijd is (er zit een 'o' in, kom er echt effe niet op). Dat er voor zo'n Qlimax gekozen wordt voor het thema 'sacred geometry' zegt toch wel genoeg? Of dat hele thema rondom In Qontrol (who is in control? You are being controlled!). Dat werd toch juist met de bezoekers gedeeld?
Je vergist je echt compleet, de creatieve geesten bij deze organisatie staan eerder aan jouw kant en verdiepen zich juist in dezelfde zaken. Dat zijn tevens geen multimiljonairs of wereldleiders, gewoon een paar creatieve jongens die tegelijkertijd ook nog voor een stukje bewustzijn willen zorgen bij de bezoekers door juist dit soort thema's te gebruiken.
Tjeempie zeg. Je kunt ook wel heel erg ver doordraven, zo kun je echt overal wel wat achter gaan zoeken.
Oke, dat is wel leuk om te weten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een hoop van die meuk die ik gisteren heb gepost heb ik van het partyflock forum.
Zojuist zie ik de volgende reactie van een lid:
[..]
http://partyflock.nl/topic/1070922/PAGE/1.htmlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Oke, dat is wel leuk om te weten.
Kun je de link naar het topic plaatsen?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef Idiota het volgende:
In The Lion King zit het verliefde stelletje naar de sterren te kijken terwijl de sterrren het woord SEX vormenKan het even niet vinden op youtube
![]()
Dus als je kind begint te vragen wat sex is, heeft hij/zij The Lion King gekeken![]()
Wat een slecht filmpjequote:
Wat is de significantie hiervan dan? Kun je het even toelichten want ik snap niet wat er opmerkelijk aan is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:56 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
"THE SINGAPORE SOLUTION" by National Geographic
En voor de oplettende kijker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
--
Niet om te trollen, maar dan heb je wel een ontzettend slecht gekeken of heb je geen idee van gelijkenis.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:09 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat is de significantie hiervan dan? Kun je het even toelichten want ik snap niet wat er opmerkelijk aan is.
En die cijfers dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef Ticker het volgende:
[..]
Niet om te trollen, maar dan heb je wel een ontzettend slecht gekeken of heb je geen idee van gelijkenis.
Het is je dus niet opgevallen dat je een piramide met een oog erop hebt?
Zoals ik zeg, ik troll niet, dus geen FB klacht ervan maken, maar t'is wel een puntje van kritiek voor jezelf.
De vorm zit er wel degelijk in. Hij mag iets afwijken maar als je echt niet in de gaten hebt dat de significatie van een piramide met het oog, vooral in het oog zit.. tja.. hoe duidelijk wil je het hebben. Dat je vervolgens niet geloofd in deze zooi is wat anders, maargoed dan zou ik zeggen dat je dagelijks ook het google logo niet meer herkent omdat deze vervormt is in een ander thema.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:14 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En die cijfers dan?
En nouja, piramide. dat lijkt op een piramide omdat de lijnen zijn getrokken en het vanaf dit oogpunt is getekend/genomen. Want die trap die loopt dan dwars door het centrum van de piramide, dat strookt niet met de vorm.
Zonder die lijnen is het gewoon een podium.
Toon het met paint zou ik zeggen, want uitleggen zal denk ik lastig gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:26 schreef Amos_ het volgende:
Ik tel toch echt 14 treden in die piramide van dat plaatje.
Ben ermee bezig, maar hoe kan ik dat op Fok! plaatsen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:28 schreef Ticker het volgende:
[..]
Toon het met paint zou ik zeggen, want uitleggen zal denk ik lastig gaan.
www.tinypic.comquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ben ermee bezig, maar hoe kan ik dat op Fok! plaatsen?
Uploaden op tinypic.com bijvoorbeeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Amos_ het volgende:
Ben ermee bezig, maar hoe kan ik dat op Fok! plaatsen?
1 |
Amos.. kijk eens goed, je zit vooral bovenin ineens willekeurig streepjes te trekken.quote:
Open het origineel in Paint, gebruik het vergrootglas en zie, dat de bovenste verdiepingen vrij dun zijn. De lijnen die ik trek zijn om te janken wellicht, maar het zijn echt 14 stappen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Amos.. kijk eens goed, je zit vooral bovenin ineens willekeurig streepjes te trekken.
Dus je ziet bijvoorbeeld niet eens dat je de bovenste rij telt, en ze nog eens telt als geheel wat van top-view zichtbaar is.. dus dat grote plakkaat wat gewoonweg de top is?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:35 schreef Amos_ het volgende:
En ja, de lijnen lijken wat rommelig, maar het zijn echt 14 etages
Dat doe ik dus niet, zoals gezegd de lijnen staan wat krom en beginnen soms erbuiten, maar ik tel er 14. Vergroot het origineelquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dus je ziet bijvoorbeeld niet eens dat je de bovenste rij telt, en ze nog eens telt als geheel wat van top-view zichtbaar is.. dus dat grote plakkaat wat gewoonweg de top is?
en hoeveel tel je er hier? Gewoon nieuwsgierig..quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Open het origineel in Paint, gebruik het vergrootglas en zie, dat de bovenste verdiepingen vrij dun zijn. De lijnen die ik trek zijn om te janken wellicht, maar het zijn echt 14 stappen.
O, het zijn de lijnen die krom zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet, zoals gezegd de lijnen staan wat krom en beginnen soms erbuiten, maar ik tel er 14. Vergroot het origineel
Daar tel ik er 13. Maar dat is niet hetzelfde plaatje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
en hoeveel tel je er hier? Gewoon nieuwsgierig..
[ afbeelding ]
Wat een kinderlijke reactie, uiteraard zijn de lijnen zelf krom. In de haast heb ik snel wat lijnen getrokken op de 14 etages dus die zijn niet recht nee.quote:
Ik zie al waar het mis gaat. Jij telt het bovenste laagje mee.... maar dat mag niet, want de piramide is in perspectief getekend en jij telt dus de platte bovenkant mee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:43 schreef Amos_ het volgende:
Ik zie er nog steeds 14
Dus of ik heb een afwijking, of de Illuminati are playing M.C. Escher tricks on us ...
Dat zei ik al, hij telt die grote witte plak wat de top is, als 1 steen. Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zie al waar het mis gaat. Jij telt het bovenste laagje mee.... maar dat mag niet, want de piramide is in perspectief getekend en jij telt dus de platte bovenkant mee.
Die tel ik dus niet meequote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zie al waar het mis gaat. Jij telt het bovenste laagje mee.... maar dat mag niet, want de piramide is in perspectief getekend en jij telt dus de platte bovenkant mee.
En ik ben stekeblind, dus dat tellen, daar begin ik niet aanquote:
Rekenen is ook niet mijn sterkste kantquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En ik ben stekeblind, dus dat tellen, daar begin ik niet aan!
Ja.. dat klopt hij zette 14 lijnen neer en ik 13...quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dan ben ik blijkbaar ook een troll, want in het filmpje van Amos tel ik er 14 maar in die van Ticker 13.
Met alle respect, dit is geen troll, maar dat is dan een makke in je persoonlijkheid. Als ik een fout zou maken (wat mogelijk is, ik zal het straks nog eens beter bekijken) dan zou dat jou niet hoeven frustrerenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:52 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja dit is echt bizar man.. ik raak echt gefrustreerd hiervan.
Tekening bedoel ik, he, doe niet zo moeilijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:57 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja.. dat klopt hij zette 14 lijnen neer en ik 13...
Dus je telt goed.![]()
Zit je nou ook te trollen lavenderr of ben je echt serieus?
Ennuh filmpje?
Nee hoor, het hoeft helemaal niet doodstil te blijven als er maar normaal tegen elkaar gedaan wordt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef Ticker het volgende:
Maar we blijven dus nu doodstil? Het tot 13 tellen blijft echt een opgaaf waar niemand zich meer aan gaat wagen?
Ja best wel he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. we zijn er uit!!![]()
![]()
Valt nog mee dan.... hé
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:05 schreef meneerseruis het volgende:
iedereen die denk dat hip hop dood is omdat verkracht wordt door t-pain,lil wayne etc zit goed maar,
er is een licht puntje en dat is immortle technique. deze gast is rauw en real. luister goed naar de tekst.
hier een filmpje
natuurlijk heb je nog meer rappers die weten hoe laat het is.
zo als
-tupac
-krs one
-mos def
- en nog veel meer...
quote:[..]
When the sun climbs the pyramid and opens its eye
to shine a cold light down on the capital steps
the enemy slithers by in slick business attire
Grand Imperial Lizards
take regimented steps down
streets paved with bone
from a bed of cement
I heard the steady drone build into a deafening tone;
RFID chip, fingerprint, cellular phone
Satellites light up the globe
Your positions are known
What was written in stone will be built into silicone
Total synthesis, centralized control
Secret Oaths; Bohemian Grove
The ritual
The code
The pyramid
The pinnacle
The priviledged few
use these symbols to communicate
beware and be careful who you choose to illuminate
you never know who's the snake until its too late
[..]
ja al je rooie lijnen telt klopt datquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, het hoeft helemaal niet doodstil te blijven als er maar normaal tegen elkaar gedaan wordt.
En ja, bij het plaatje van jou tel ik er 13, en bij die van Amos 14.
De trap in mijn huis ook!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ja al je rooie lijnen telt klopt dat
piramide heeft 13 treden
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De trap in mijn huis ook!!![]()
![]()
![]()
En in mijn vorige huis ook!!![]()
![]()
De mijne heeft er 14quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De trap in mijn huis ook!!![]()
![]()
![]()
En in mijn vorige huis ook!!![]()
![]()
Daar tel ik er trouwens 8.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef Amos_ het volgende:
Die foto van dat podium heeft er helemaal geen 13 maar goed.
Die 13e trede is namelijk de 'bovenkant' van de piramide (en valt ook nog eens buiten de piramide-vorm)
Bij die piramide van jou tel ik er 26 en met bovenkant erbij tel ik er 19.quote:Ik dacht, als ik zeg dat mijn piramide 14 treden heeft, dan zien jullie ook wel in dat die foto dan "13" treden heeft.
Als ik de bovenkant niet meetel, dan tel ik er bij dat podium 16.quote:Als je namelijk niet de 'bovenkant' van de piramide meerekent, dan heeft dat podium ook maar 12 treden.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef DeMolay het volgende:
darling nicky van prince achteruit draaien (moet je wel de LP hebben)
Hello....how are yo i am fine...becouse i know that the lord is comming....comming sooooooooon
the skin of mexico under that moon ....
later kwam de EO er achter en hebben ze 'm van de lijsyt gehaald
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef Amos_ het volgende:
Die foto van dat podium heeft er helemaal geen 13 maar goed.
Die 13e trede is namelijk de 'bovenkant' van de piramide (en valt ook nog eens buiten de piramide-vorm)
Ik dacht, als ik zeg dat mijn piramide 14 treden heeft, dan zien jullie ook wel in dat die foto dan "12" treden heeft.
Als je namelijk niet de 'bovenkant' van de piramide meerekent, dan heeft dat podium ook maar 12 treden.
Ik laat de discussie expres links liggen, ik ga toch niet telkens alles uitleggen. Heb je trouwens al door dat de dollar piramide geen 14 maar toch echt 13 treden bevat?quote:
Dan heb je mijn post dus niet begrepen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik laat de discussie expres links liggen, ik ga toch niet telkens alles uitleggen. Heb je trouwens al door dat de dollar piramide geen 14 maar toch echt 13 treden bevat?
Gast echt.. de logica.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:17 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan heb je mijn post dus niet begrepen.
De piramide heeft 13/14 treden. Net zoals de "piramide" van dat podium 12/13 treden heeft.
Dus het is een photoshop?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:32 schreef Amos_ het volgende:
Kijk nou maar goed naar die afbeelding van dat podium. Dat zijn geen 13 maar 12 treden, als je dezelfde redenering aanhoudt als bij de dollar-piramide.
Ja leuk is pareidolie hequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef DeMolay het volgende:
darling nicky van prince achteruit draaien (moet je wel de LP hebben)
Hello....how are yo i am fine...becouse i know that the lord is comming....comming sooooooooon
the skin of mexico under that moon ....
later kwam de EO er achter en hebben ze 'm van de lijsyt gehaald
Die geheime boodschap begrijp ík zelfs, het zijn er 7!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja leuk is pareidolie he!
En Amos_, je kan niet tellen, het zijn er 8! Niet meer en niet minder. Hier heb je een bosje mooie narcissen:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je de geheime boodschap die ik in de narcissen heb gestopt, wel begrijpt.
Dan heb je zeker die aan de bovenkant niet meegeteld. Als je die namelijk ook meetelt, dan kom je op 3 in totaal. Enne:quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
Die geheime boodschap begrijp ik zelfs, het zijn er 7!
Toch??![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan heb je zeker die aan de bovenkant niet meegeteld. Als je die namelijk ook meetelt, dan kom je op 3 in totaal. Enne:
Three is the magic number!
quote:In de pilotaflevering van de tv-serie 'The Lone Gunmen' werden begin 2001 de aanslagen op de Twin Twers in New York voorspeld, die maanden later op 11 september daadwerkelijk zouden plaatsvinden
Hetzelfde lijkt nu het geval te zijn met de ramp met het Deepwater Horizon boorplatform in de Golf van Mexico, die de allergrootste milieuramp uit de hele geschiedenis dreigt te worden. In de vorig jaar uitgekomen bioscoopfilm 'Knowing' (waar we op 7 juli 2009 al eerder aandacht aan besteedden), met het aanstaande einde van de wereld als thema, kijkt hoofdrolspeler Nicolas Cage naar het journaal, waar op dat moment bericht wordt over een grote ontploffing op een boorplatform in de Golf van Mexico (1). 'Weer' slechts toeval?
Ik heb knowing verder niet gezien, maar volgens mij gaat het thema ook over samenzweringen? Of heb ik dat mis.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:18 schreef ender_xenocide het volgende:
ik weet niet of deze hier al genoemd zijn.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
wat zijn jullie ook erg he !! niet te geloven....PRINCE HEEFT DIT EXRES GEDAAN EN HET GRAPPIGE IS HET KLINK VOORUIT EN ACHTERUITquote:Ja leuk is pareidolie he !
Ben je boos?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:23 schreef DeMolay het volgende:
wat zijn jullie ook erg he !! niet te geloven....PRINCE HEEFT DIT EXRES GEDAAN EN HET GRAPPIGE IS HET KLINK VOORUIT EN ACHTERUIT
en zelfs tellen is een probleem voor deze mensen ( "Jullie" voor amos )
Leuk hequote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens wat ook wel leuk is (en het past een beetje in het verlengde van het bandstemmen-onderwerp):
Mijn vriend en ik gaan soms naar buitenlandse (bijvoorbeeld Poolse, Russische, Turkse) radiozenders luisteren en stukjes daarvan opnemen. Vervolgens gaan we zoeken naar stukjes die klinken als Nederlandse woorden en Nederlandse zinnen/zinsdelen en dan verwerkt hij ze in een muziekstukje, zodat het lijkt op een Nederlandstalig liedje, maar dan wel met een heel typische tekst
.
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:23 schreef DeMolay het volgende:
en zelfs tellen is een probleem voor deze mensen ( "Jullie" voor amos )
Eeehquote:Op maandag 24 mei 2010 08:50 schreef DeMolay het volgende:
nee je begrijpt het klaarblijkelijk nog steeds niet.
en dat je dit expres doet om een rel uit te lokken begint wel heel overduidelijk te worden.
waar komt deze uitquote:-... Congratulations. You have just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farm, Chalfont...
-Roger! Carolyne's on the phone!
-Okay.
En ik vertelde je dat ik dat ook weleens expres doequote:Op maandag 24 mei 2010 11:27 schreef DeMolay het volgende:
Ik vertel je net dat prince dit expres heeft gedaan en dan kom jij weer met "Pareidolie"aanzetten , doe je dit nu expres of wijger je gewoon je in de materie "backmasking" in te lezen zodat je spelletje door kunt blijven spelen.
Alleen dan niet wat achteruit draaien betreft, maar wel expres bewust pareidolie-effecten gebruiken en verwerken in muziekquote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens wat ook wel leuk is (en het past een beetje in het verlengde van het bandstemmen-onderwerp):
Mijn vriend en ik gaan soms naar buitenlandse (bijvoorbeeld Poolse, Russische, Turkse) radiozenders luisteren en stukjes daarvan opnemen. Vervolgens gaan we zoeken naar stukjes die klinken als Nederlandse woorden en Nederlandse zinnen/zinsdelen en dan verwerkt hij ze in een muziekstukje, zodat het lijkt op een Nederlandstalig liedje, maar dan wel met een heel typische tekst
.
Vermoeiend ben je , Leuk dat je met je vriend aan pareidolie montages doet.quote:En ik vertelde je dat ik dat ook weleens expres doe :
Expres ja, net zoals ik dat ook expres doequote:Op maandag 24 mei 2010 11:37 schreef DeMolay het volgende:
Vermoeiend ben je , Leuk dat je met je vriend aan pareidolie montages doet.
Maar wat heeft dat te maken met het fijt dat prince dit expres deed en dit dus geen pareidolie is maar Backmasking hetgeen wat jij eerst (omdat je de fijten niet kent) ontkende ?
Geen zin in en tijd voor quizjes nuquote:P.S. heb je nou al door dat dat backmasking geintje van Pink-Floyd was ?
Laten we er niet omheen draaien, je vriend kan waarschijnlijk gewoon niet schilderen en schuift dit dan mooi af onder de noemer pareidolie.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
"Is het een berg of een hond?"
"Is het een anus of een gezicht?"
"Is het een piemel of een boom?"
Heb je zijn werken gezien? Dat is nou abstracte kunst. Dat jij dit als semi-flame gebruikt..nouja so be itquote:Op maandag 24 mei 2010 17:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Laten we er niet omheen draaien, je vriend kan waarschijnlijk gewoon niet schilderen en schuift dit dan mooi af onder de noemer pareidolie.
Nah, voornamelijk surrealistisch en magisch realistisch. Alhoewel hij daar niet meer zoveel mee doet. Tegenwoordig houdt hij zich het meest bezig met karikaturenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:58 schreef Amos_ het volgende:
Heb je zijn werken gezien? Dat is nou abstracte kunst. Dat jij dit als semi-flame gebruikt..nouja so be it
nieuwe Christina Aquilera ontleed door vigilantcitizen http://vigilantcitizen.com/?p=3825quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:25 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi, zijn er nog nieuwe booschappen in hedendaagse muziekjes![]()
(poging om de boel weer on topic te duwenmee lurken is namelijk minder leuk nu hihi )
Echt he, maf wijfquote:
Die zou ik ook doenquote:
Niiiicequote:Op maandag 24 mei 2010 11:42 schreef DeMolay het volgende:
Nog een express gedaan en toegegeven door de sound enginear
2 min 10
Join us (tis een Satanic band ) terwijl het vooruit als say-e-not lklinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |