Die man had geen tijd voor vrijmetselaarijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo, maar soms druipt het er gewoon keihard vanaf. Bovendien denk ik dat MJ helemaal niet zo Wacko was als dat de mensen denken. Ik acht het goed mogelijk dat hij bij de vrijmetselaarij betrokken is geweest. De man had in zijn top jaren zooooo veel geld. Iedereen wilde daar van profiteren, dus zou zomaar kunnen dat ie in een apart 'kliekje' verzeild is geraakt.
Daarmee bedoel ik, ook vrijmetselaarij-symbolen zijn wijdverspreid en kunnen interessant eruitzien voor op bv je site of een andere plek. Zoals een hoes.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
Ik vindt de analyse van zijn lyrics heel ver gezocht hoor.
Lyrics hoeven niet altijd een achterliggende boodschap te hebben. Vergeet niet dat Michael vooral een entertainergroup masturbator was.
Dat snapte ikquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:21 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik, ook vrijmetselaarij-symbolen zijn wijdverspreid en kunnen interessant eruitzien voor op bv je site of een andere plek. Zoals een hoes.
Michael had in zijn hoogtij dagen enorm veel invloed op mensen. Al liet hij een scheet in een potje, kon ie het zo verkopen voor $500.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, dat vind ik ook wel. Maar stel nou dat er mensen op aarde zijn die niet doorhebben dat ze door donkere machten worden gebruikt voor bepaalde doeleinden. Dat die boodschappen er dus als het ware onbewust in worden gestopt door de artiesten.
Sommige tonen zijn wel iets anders maar denk dat deze gast dit express heeft gedaan, nu ik ondertussen luister vind ik t nog steeds raar maar blijf bij mn standpuntquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://www.myspace.com/peterpanpyt
Oke scroll n beetje naar beneden dan rechts staat een soort voice mail player met de naam Peter Pan's Voice nog wat.
Zet eerst de music player rechts bovenaan even uit voor de handigheid..lol...sorry dit is echt freaky, er staan 85 messages ga naar 3 van 85 van new user op 14 juli..... luister... die stem..... dat lijkt fuckin Michael Jackson wel pratende over zijn eigen dood??
Hier een direct linkje!
http://www.zshare.net/audio/63071001fd809b57/
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook een hele interessante!quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:00 schreef Krabcent het volgende:
[..]
Sommige tonen zijn wel iets anders maar denk dat deze gast dit express heeft gedaan, nu ik ondertussen luister vind ik t nog steeds raar maar blijf bij mn standpunt![]()
Btw goed topic![]()
Interessant dit, weet ongeveer niks van vrijmetselarij af dus ik ga me hier morgen maar een in verdiepen
Ik had 'm nog niet helemaal afgekeken, maar damn, wat kunnen mensen ver zoeken om maar een onzinnig punt door te drukkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Spannend muziekje en geheimzinnige teksten in het begin!Nu verder kijkt
Ja hahaha.. ik heb nog geen 5 minuten gekeken en toen heb ik hem al weggeklikt.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:37 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik had 'm nog niet helemaal afgekeken, maar damn, wat kunnen mensen ver zoeken om maar een onzinnig punt door te drukkenWat een ongelooflijk kansloos filmpje
Dit topic gaat overigens ook een beetje de verkeerde kant op, met die kerel die praat als Michael Jackson. Nu WAS hij ineens niet alleen een vrijmetselaar, maar IS hij het ook nog?
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat dat een vrijmetselaarslint is en niet gewoon een doodnormale medaile of zo ietsquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weet niet of het wat is..
54 sec (HD), metselaars lintje? rechts van michael jackson aan de wand..
Ik moest vroeger op de kleuterschool weleens op een triangeltje spelenquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:44 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat dat een vrijmetselaarslint is en niet gewoon een doodnormale medaile of zo iets
![]()
hij hangt in een driehoek
![]()
driehoeken zijn slecht, want dat zijn eigenlijk piramides en en en
quote:A lot of talk is going on about Beyonce's alter ego named Sasha Fierce. Who is Sasha Fierce? Is it just an innocent stage name or is it something more?
Bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 29 juli 2009 01:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ben de film uit de OP nog aan het kijken. Maar heb al wel een paar leuke aanvullingen op dit topic, over Beyonce, Jay-Z en Ludacris.
Deze video's vertegenwoordigen niet mijn overtuiging op deze zaken. Al vind ik die over Beyonce wel aardig overtuigend, gebaseerd op andere informatie die ik over de aangehaalde onderwerpen heb verzameld.
[..]
Oog van Horus:
[ afbeelding ]
Zie geitenkop en schedel in vuur op shirt/borstplaat. Ik probeerde uit te vinden wat ze nu eigenlijk vasthoudt, en zie nu dat het een onderdeel van een motor is: stuur, spiegels, plaat. Beyonce stelt hier een Hell's Angel voor. Hell's Angel? Zie boven geplaatste video voor meer details:
[ afbeelding ]
En over de hip hop wereld in het algemeen en verschillende artiesten. Veel info over vrijmetselarij in de hip hop wereld:
Deze is ook leuk, al laat de kwaliteit en professionaliteit te wensen over, en als je tegen christelijke dingen kan, bevat wel waardevolle informatie/interviews/statements van de muzikanten zelf:
http://video.google.com/videoplay?docid=2494291415376995856&ei=RZRvSt_eJYuW-Aa09cRc&q=they+sold+their+souls+to+rock+and+roll
21 En een sterke engel hief een steen op als een groten molensteen, en wierp dien in de zee, zeggende: Aldus zal de grote stad Babylon met geweld geworpen worden, en zal niet meer gevonden worden.
22 En de stem der citerspelers, en der zangers, en der fluiters, en der bazuiners, zal niet meer in u gehoord worden; ... want door uw toverij zijn alle volken verleid geweest...
Ja. De oorlog is een strijd om ieders bewustzijn en gedrag: of je God gehoorzaamt of niet. Zolang je God niet gehoorzaamt is de duivel tevreden, als je God gehoorzaamt is God tevreden. De duivel probeert mensen op allerlei manieren te manipuleren, verleiden, brainwashen om er maar voor te zorgen dat ze God ongehoorzaam zijn. God wil slechts met je praten en dat je vrijwillig kiest om Hem te gehoorzamen. De duivel haat mensen. Ongehoorzaamheid aan God leidt tot de dood. Zodoende probeert hij iedereen te laten zondigen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage![]()
Ik zit nu op mijn werk, dus heb geen tijd om die filmpjes te kijken. Wellicht vanavond.
Maar goed, ik snap waar je heen wilt, denk ik. Je wilt blijkbaar zeggen dat het mogelijk is dat sommige artiesten banden hebben met het occulte en dus een soort van 'bezeten' zijn. De artiesten worden door "the darkside" gebruikt om de mens ongehoorzaam te laten zijn aan god? Ze worden als wapen gebruikt in de oorlog tegen god? Zoiets?
http://www.associatedcont(...)_when_you_watch.htmlquote:If you experience "mind fog" after watching television, you are not alone. Studies have shown that watching television induces low alpha waves in the human brain. Alpha waves are brainwaves between 8 to 12 HZ. and are commonly associated with relaxed meditative states as well as brain
states associated with suggestibility. (hypnose)
While Alpha waves achieved through meditation are beneficial (they promote relaxation and insight), too much time spent in the low Alpha wave state caused by TV can cause unfocussed daydreaming and inability to concentrate. Researchers have said that watching television is similar to staring at a blank wall for several hours..
In de video over rock & roll wordt aangetoond dat de aard van die muziek 'rebellie' is. In de flower power tijd is onder invloed van muziek en drugs effectief een einde gemaakt aan de traditionele christelijke cultuur. De meeste van deze artiesten geven zelf toe satanisten te zijn of te ervaren dat ze bezeten waren tijdens hun optredens. Ze geloven zelf dat de muziek duivels van aard is. Ook heel veel new age invloeden in hun muziek. Het is een culturele revolutie geweest waardoor we nu de maatschappij hebben die we hebben, die alles wat je satanisch zou kunnen noemen stimuleert, en alles wat christelijk is (familie, naastenliefde, nederigheid) ziet als zwak en dom.quote:One cannot underestimate the role of music as a device for the desensitizing and conditioning of modern society. There is nothing new in the concept that music has the power to adjust and channel the collective consciousness of massive groups of people.
It is amazing to notice that, even in the days of philosophers like Plato and Socrates, they had a profound understanding and respect for the tremendous influence that music can have on its listeners. Much of their research was based solely on the practice of careful observation (a method which is still most successfully employed today); tracing certain musical influences and using the cause to effect principles of critical deduction. Plato, for example, observed the effect that music had on society in his day and made this thought provoking statement. "In order to take the spiritual temperature of an individual or society, one must mark the music."
Socrates also did extensive study into the effects of music, recognizing its potential as an instrument of indoctrination and character development:
"Musical training is a more potent instrument than any other, because rhythm and harmony find their way into the inward places of the soul, on which they mightily fasten, imparting grace, and making the soul of him who is rightly educated graceful, or of him who is ill-educated ungraceful." He also understood the significance of training while still in the time of youth. ". . . now in the days of his youth, even before he is able to know the reason why" (The Republic of Plato, translated by Benjamin Jowett. Oxford Clarendon Press, 1888, page 88)
One can gauge the seriousness of Socrates" view on certain musical modes by the following statement:Philosopher Plato
"Any musical innovation is full of danger to the whole state, and ought to be prohibited . . . when modes of music change, the fundamental laws of the state always change with them."
(Aristotle, The Politics, translated by T. A. Sinclair, revised by T. J. Saunders, London: Penguin, 1981, book 8, section 5, page 466)
It seems that Aristotle believed that Socrates was too liberal because he permitted the Phrygian mode to be added to the Dorian. Aristotle's view was that this combination made the music too orgiastic and emotional. Nevertheless, it is plain to see that both these philosophers viewed with extreme regard the immense power of music.
Perhaps some of the theories presented by these thinkers of yesterday may seem somewhat exaggerated by today's standards, especially when seen through the eyes of the liberated 90's. But perhaps, as one continues studying, the logic of old may start to make plenty of sense today.
Vrijmetselarij is zo'n 'mystery school'.quote:The use of music in sacred ceremonies and shamanic rituals has occurred since ancient times. It has recently been verified that sound can be used to effect and change our brainwaves. The changes of these rates creates changes in consciousness allowing mystically induced states to be induced. The relationship between the occult wisdom and sound may at first seem far removed. Yet, in the ancient mystery schools of Egypt, Rome, Greece, Tibet, India and other centers of learning knowledge of sound was a highly refined science.
Ik denk omdat men gelooft dat die symbolen zelf occulte kracht hebben.quote:Ik ben niet gelovig, maar laat ik eens doen alsof... stel nu dat dit waar is he. Waarom zou de duivel dan toch overduidelijke tekens laten zien van zijn aanwezigheid in de muziekwereld. Zou het niet handiger zijn om compleet verborgen te blijven?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:39 schreef ToT het volgende:
Klopt ja, dat soort bands zijn ook behoorlijk populair, maar ik heb er toch een HEEL naar gevoel bij als je bij raggende gitaren en harde drums een keihard zwaar gruntende deathmetalstem woest hoort brullen: "BWOAAAAAARGH!!! JOHANNES DE DOPER ZEI TEGEN JEZUS: ....." etc.....![]()
(Serieus op tv gezien!)
Er zijn zelfs bands met een christelijke insteek die satanistisch zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:34 schreef Dragorius het volgende:
Er zijn ook bands met een christelijke insteek, zoals ehm... POD toch? (Ik ben daar niet zo goed in thuis, die stroming)
Dat is als hardcore aanzetten bij een romantisch diner.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:39 schreef ToT het volgende:
Klopt ja, dat soort bands zijn ook behoorlijk populair, maar ik heb er toch een HEEL naar gevoel bij als je bij raggende gitaren en harde drums een keihard zwaar gruntende deathmetalstem woest hoort brullen: "BWOAAAAAARGH!!! JOHANNES DE DOPER ZEI TEGEN JEZUS: ....." etc.....![]()
(Serieus op tv gezien!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |