abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2009 @ 00:56:34 #101
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_71447255
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mwah...in de jaren 80 zagen gangs er gewoon zo uit joh. Dat was toen stoer.

[ afbeelding ]
Je bedoeld de (mind-controlled) gangs op de afterparty's in het witte huis...
Huig
pi_71447368
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 00:56 schreef Orwell het volgende:

[..]

Je bedoeld de (mind-controlled) gangs op de afterparty's in het witte huis...
Please explain
  donderdag 30 juli 2009 @ 01:23:36 #103
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_71447609
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Please explain
was een wilde gok nav je foto
Huig
pi_71447805
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Waar het hart vol van is ...
Soort van zoeken naar maatschappelijke acceptatie
Ik ben het daar toch niet mee eens.
Ok die over beat it vind ik zelf ook niet het meest overtuigend, maar de andere video's getuigen naar mijn mening wel van zeer groot inzicht in de werking van de menselijke geest en hoe die gemanipuleerd wordt in satanische richting. Ik kijk niet vrolijk verder.
  donderdag 30 juli 2009 @ 02:17:20 #105
263440 birrrd
letterpret
pi_71448006
Wat is dat trouwens met bezetenheid en het veranderen van je naam? In het verhaal Mariken van Nieumeghen uit de 16e eeuw verandert Mariken haar naam in Emmeken (betekent kleine m) toen zij met Moenen (de duivel) meeging.
quote:
Mariken werd er dood verlegen mee; zij pakte haar voorraad weer bijeen en verliet de ongastvrije woning. Zij ging uit de stad, op weg naar oom Gijsbrecht, moe en mismoedig, gekweld door de honger, angstig in de duisternis. En in die angst riep zij om hulp, al was het ook van de duivel. Deze lag al lang op de loer.

Nauwelijks had Mariken in haar nood om hem geroepen, of hij was er al. Hij stond voor haar in de gedaante van een knappe, jonge man. Hij was zo vriendelijk en dienstvaardig, hij zou haar wel helpen. "Wie ben je dan?"

"Ik ben een meester in de zeven vrije kunsten; ik ben Moenen; ik ben rijk en zal je van alles voorzien, waar je hart naar haakt; en ik kan toveren ook."

"O, dat kan oom Gijsbrecht ook. Die heeft een toverboek en daarmee kan hij de duivel wel jagen door het oog van een naald."

En zo wist hij haar te bekoren, dat zij met hem mee zou gaan. Maar zij moest haar naam veranderen; Mariken, nee, dat hoorde Moenen niet graag. En ook mocht zij het kruisteken niet meer maken.

Nee, zij wou haar naam niet missen, het was zulk een zoete naam.

Nu, dan alleen de eerste letter maar; ze zou dan Emmeken heten.

[ Bericht 99% gewijzigd door birrrd op 30-07-2009 02:41:33 ]
one day I fly awaaaaaaay
pi_71449112
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:44 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik ben het daar toch niet mee eens.
Ok die over beat it vind ik zelf ook niet het meest overtuigend, maar de andere video's getuigen naar mijn mening wel van zeer groot inzicht in de werking van de menselijke geest en hoe die gemanipuleerd wordt in satanische richting. Ik kijk niet vrolijk verder.
Je wil niet weten wat voor verschillende soorten metal, maar ook klassiek ik luister
Toch weet ik 100% zeker dat ik geen enkele duivelse invloed in me heb, sterker nog, ik zou uberhaupt nooit iemand kwaad kunnen doen en gun iedereen een eerlijke kans, waar dan ook.

Wat maakt mij dat?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71451019
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:22 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Je wil niet weten wat voor verschillende soorten metal, maar ook klassiek ik luister
Toch weet ik 100% zeker dat ik geen enkele duivelse invloed in me heb, sterker nog, ik zou uberhaupt nooit iemand kwaad kunnen doen en gun iedereen een eerlijke kans, waar dan ook.

Wat maakt mij dat?
Daar doelt Ali niet op denk ik. Waarschijnlijk bedoelt ie dat het om meer subtiele invloeden vanuit de muziek gaat. Dingen die zo 1 2 3 geen invloed lijken te hebben op je gedrag en dergelijke, maar dat ze je langzaamaan steeds verder van God vervreemden. En dat is volgens de christenen het doel van Satan.

Het is maar waar je in geloofd.
pi_71451104
Maar ik ontken het bestaan van een Satan, dus dan wordt het toch extra lastig? Ik geloof bewust niet in zo'n bestaan. Ook niet in "een" God tevens. Ik heb een ander "geloof"
Mr. Prolapse 2009
pi_71451368
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Dragorius het volgende:
Maar ik ontken het bestaan van een Satan, dus dan wordt het toch extra lastig? Ik geloof bewust niet in zo'n bestaan. Ook niet in "een" God tevens. Ik heb een ander "geloof"
Ik ontken zelf niets, hoewel ik het bestaan van een duivel eigenlijk ook gewoon in twijfel trek.

"The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist".

Ik ben niet gelovig in de zin dat ik een bepaalde geloofsovertuiging heb. Moet wel zeggen dat als je de dingen vergelijkt die je om je heen ziet gebeuren met dingen die volgens zeggen in de bijbel worden genoemd, dat deze zaken best bizar zijn. Zo ook dat verhaal over Satan en zijn muziek. Maar goed.. zo heb ik ook interesse in de zoektocht naar buitenaards leven etc.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:18:23 #110
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71451377
Ik denk dat Satan een synoniem is voor corruptie, hebzucht en het materialisme.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71451433
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:22 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wat maakt mij dat?
En ik weet 100% zeker dat je dat wel hebt. Dat heeft iedereen namelijk. Bepaalde muziek en beelden kunnen het alleen versterken. Niemand is 100% puur.

Verder is het hele verhaal over homseksualiteit en pedofilie niet vreemd. Vrijmetselarij, waar het vandaan komt, is berucht om beschuldigingen hierover. Er is ook een docu over een pedofielen netwerk in washington DC, onder elitaire mensen. Het hele disney bedrijf is ook niet vreemd van allerlei sexuele boodschappen in hun films.

Dit is de docu, gemaakt voor Discovery, is nooit uitgezonden. Maar nu op internet te vinden.

Conspiracy of silence

In bepaalde magie zouden homosexualiteit en vooral pedofilie grote krachten brengen.
pi_71451585
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:05 schreef Dragorius het volgende:
In dat geval kan je satan nog steeds als representatie van dingen zien, zoals egoïsme, hebzucht, narcisme, perversie, agressie, haat, geweld, misleiding, onderdrukking, ongevoeligheid, exploitatie, gierigheid, psychotische denkbeelden, grootheidswaanzin, bedrieglijkheid, diefstal, onvolwassenheid, geen zelfrespect, hedonisme, nihilisme, overemotioneel, opgeblazen, arrogantie, etc. etc. Allemaal zaken die niet samen kunnen gaan met 'puurheid': eerlijkheid, vredelievendheid, naastenliefde, doorzettingsvermogen, maximale potentieel, bescheidenheid, nederigheid, geduld, reinheid, etc.

We krijgen daar allemaal default een bepaalde mate van mee of mate van ontvankelijkheid. Dit soort muziek en beelden kan je in de verkeerde richting te sturen, of de makers zich daar nu bewust van zijn of niet.

Jij bent daar geen uitzondering op.
pi_71451602
Het enige "duivelse" verwijt dat ik mezelf zou kunnen maken is overemotioneel kunnen zijn met bepaalde zaken.
Mr. Prolapse 2009
pi_71451702
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:28 schreef Dragorius het volgende:
Het enige "duivelse" verwijt dat ik mezelf zou kunnen maken is overemotioneel kunnen zijn met bepaalde zaken.
En je hebt een avatar van een man die aan zijn eigen tepel likt (Family guy ). Wat is de volgende stap... deelnemen aan groepsmasturbatie?
pi_71451890
Die UI is een vorm van zelfverheerlijking gecombineerd met desecratie van het lichaam maar ook een "display" van foute humor
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 30 juli 2009 @ 14:59:29 #116
263440 birrrd
letterpret
pi_71459716
Hmm ik vraag me af in hoeverre het slechte gewoon niet bij de mens hoort. Zoals al is gezegd is het vrijwel onmogelijk om puur te zijn, lijkt mij dat het kwade niet los kan staan zonder het goede en andersom. Nogal zwart-wit uitgelegd, maar misschien moet je het maar ook zo zien. Van het kwade kan je leren; hoe het niet moet dus, waardoor er misschien wel een hernieuwde definitie van goed ontstaat.

En het christendom is tegen drugsgebruik? Waarom "zie" of ervaar je sommige slechte dingen (zoals eerder beschreven drugservaringen van users) dan op die momenten zo sterk waardoor je inzichten krijgt die je na je drugsroes goed kunt gebruiken..? Is dat dan niet het "goede"?
one day I fly awaaaaaaay
pi_71459783
Of is de waarheid niet altijd per se "goed"
Mr. Prolapse 2009
pi_71460675
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:59 schreef birrrd het volgende:
Hmm ik vraag me af in hoeverre het slechte gewoon niet bij de mens hoort. Zoals al is gezegd is het vrijwel onmogelijk om puur te zijn, lijkt mij dat het kwade niet los kan staan zonder het goede en andersom. Nogal zwart-wit uitgelegd, maar misschien moet je het maar ook zo zien. Van het kwade kan je leren; hoe het niet moet dus, waardoor er misschien wel een hernieuwde definitie van goed ontstaat.

En het christendom is tegen drugsgebruik? Waarom "zie" of ervaar je sommige slechte dingen (zoals eerder beschreven drugservaringen van users) dan op die momenten zo sterk waardoor je inzichten krijgt die je na je drugsroes goed kunt gebruiken..? Is dat dan niet het "goede"?
In de bijbel wordt drugs 'pharmacea' genoemd geloof ik.
De redenen waarom dit verboden is zijn denk ik de volgende:

Drugs kunnen je niet de voldoening geven die God je kan geven. Als je met God leeft, heb je geen drugs meer nodig, en er geen behoefte meer aan.
Door drugs kun je controle verliezen en dingen doen die niet goed zijn voor jezelf, voor anderen, of voor God.
Door drugs kun je de deuren naar de spirituele dimensie openen en allerlei kwaadaardige 'geesten' (demonen) binnenlaten in je bewustzijn, die jou vervolgens kunnen beinvloeden.
Door drugs kun je schade aan je lichaam toebrengen, terwijl je lichaam een tempel is voor de Heilige Geest.
Drugs kunnen surrogaatmiddelen zijn voor wat Gods geest zelf kan brengen. Zo is MDMA liefde niet echte liefde, maar surrogaatliefde. De ware liefde van komt van God en drugs kan dat niet vervangen.
De inzichten die je krijgt, leiden je niet per se naar de waarheid die in de bijbel te vinden is. Misschien wel nooit.

Misschien zijn er nog andere redenen.
pi_71469723
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk eens goed naar die Album hoes:

- All seeing eye
- en wie zien we daar rechts onder in? Juist, Albert Pike, en wie dat is? zie link: http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Pike

Een vrijmetselaar...en wat voor een...

Overigens beweren sommigen dat die man Alistair Crowley is. Ook een freemason en zou zich zwaar met occulte zaken bezighouden.

en zo zijn er nog veel meer tekenen van een Masonic achtergrond...
Ik vind hem ook meer Op Crowley lijken.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_71470867
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:34 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik vind hem ook meer Op Crowley lijken.

Ik ook eigenlijk. Overigens kan het ook nog zo zijn dat Jackson niet eens heeft geweten wie er met die kerel wordt bedoeld. De (zieke) geest van een Mark Ryden heeft die hoes ontworpen. Dit soort zaken zijn een terugkerend thema in zijn werk.

Muziek achterste voren draaien en dan horen "I believe it was Satan in me" vind ik dan weer wat ver gaan. Ik bedoel, als ik een verhaal zou voorlezen en we luisteren het achterste voren terug, dan zullen er vast ook wel wat 'duivelse' zinnetjes in voorkomen.
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:43:56 #121
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71474468
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:28 schreef Dragorius het volgende:
Met alle respect, even daargelaten of de duivel sowieso wel bestaat, maar wat je nu zegt is wel erg simpel. "Duivels" is in dit verband natuurlijk synoniem voor alles wat volgens gelovigen en mensen met een moraal 'slecht' is. Dit kan dus, zoals de waarheid in de post onder je suggereert extreem 'groepsmaturbatie' (dude wtf ) maar hieronder kan natuurlijk elke vorm van losbandigheid zijn, oneerlijkheid, hoogmoed, jaloezie, hebzucht etc etc etc.

Muziek heeft op iedereen wel iets van een vorm van invloed, zeker jongeren, die er een deel van hun identiteit aan ontlenen. Hoe ver dat wel of niet gaat is natuurlijk bediscusieerbaar...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71474594
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
pi_71478288
Whoehoeeeeeeeeeeee!!
Mijn topique is still alive!!
pi_71478584
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Whoehoeeeeeeeeeeee!!
Mijn topique is still alive!!
Gefeliciteerd

Welke video's van Lenon Honor heb jij nog meer bekeken?
pi_71479482
De video's op deze website gaan nog een stap verder:

http://www.youtube.com/Seallion

Nu worden niet alleen video's op zich geanalyseerd, maar er wordt gezocht naar links in verschillende video's/beelden/culturele verschijnselen die hetzelfde verhaal vertellen maar op een praktisch onbewust niveau.

Deze techniek heet synchromysticism.
quote:
The art of realizing meaningful coincidence in the seemingly mundane with mystical or esoteric significance."
--Jake Kotze, The Brave New World Order weblog

Synchromysticism appears to be a relatively new phenomenon within the outer fringes of the online Occult, Esoteric and Conspiracy circles. It involves taking a slew of movies, music lyrics, historical happenings and so-called "esoteric knowledge", and drawing connections between all elements usually to prove a general or specific point of the authors. The justification or the rationality for this type of activity usually involves a direct or indirect reference to the "collective unconscious mind", thus the "Synchro-" in "Synchromystical", refering to Synchronicity.

Thus the ability to (for example) draw paralells between the movie "Stargate" and its actor Kurt Russell, and that same actors role in Escape From New York where he lands a "glider" atop one of the worldtrade centers. The connection between the "Stargate" and a plane or plane-like object flying towards one of the Twin Towers is here made through an actor who was one of the main characters in both movies. They call these types of people or connectors "Resonators".

Here we have the 3 elements which normally seem to make up Synchromysticism:

Occult Knowledge - often involving esoteric fraternities, cults and secret rituals.
Politics - almost always involves the "elite", the hidden masterminds which seem all-prevalent in conspiracy theories (probably because they have the money and therefore the power).
Mass Media - this is usually where the effects of the interaction between the previous two show up, either on purpose or as
a side-effect of synchronistic occurence.
Elk filmpje vereist meerdere weergaven en een kennis van het occulte om er iets uit te kunnen halen.

Dit is of het werk van een geniaal iemand of van iemand die als in een psychose verbanden ziet die er niet echt zijn en op basis daarvan een wereldbeeld construeert.

Nu is de invloed van occultisme in onze cultuur niet te ontkennen en de kans is dus groot dat dit gewoon briljante, geniale analyses zijn en geen random beelden.

Maar ik moet er eerst nog meer van zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')