De mijne heeft er 14quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De trap in mijn huis ook!!![]()
![]()
![]()
En in mijn vorige huis ook!!![]()
![]()
Daar tel ik er trouwens 8.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef Amos_ het volgende:
Die foto van dat podium heeft er helemaal geen 13 maar goed.
Die 13e trede is namelijk de 'bovenkant' van de piramide (en valt ook nog eens buiten de piramide-vorm)
Bij die piramide van jou tel ik er 26 en met bovenkant erbij tel ik er 19.quote:Ik dacht, als ik zeg dat mijn piramide 14 treden heeft, dan zien jullie ook wel in dat die foto dan "13" treden heeft.
Als ik de bovenkant niet meetel, dan tel ik er bij dat podium 16.quote:Als je namelijk niet de 'bovenkant' van de piramide meerekent, dan heeft dat podium ook maar 12 treden.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef DeMolay het volgende:
darling nicky van prince achteruit draaien (moet je wel de LP hebben)
Hello....how are yo i am fine...becouse i know that the lord is comming....comming sooooooooon
the skin of mexico under that moon ....
later kwam de EO er achter en hebben ze 'm van de lijsyt gehaald
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef Amos_ het volgende:
Die foto van dat podium heeft er helemaal geen 13 maar goed.
Die 13e trede is namelijk de 'bovenkant' van de piramide (en valt ook nog eens buiten de piramide-vorm)
Ik dacht, als ik zeg dat mijn piramide 14 treden heeft, dan zien jullie ook wel in dat die foto dan "12" treden heeft.
Als je namelijk niet de 'bovenkant' van de piramide meerekent, dan heeft dat podium ook maar 12 treden.
Ik laat de discussie expres links liggen, ik ga toch niet telkens alles uitleggen. Heb je trouwens al door dat de dollar piramide geen 14 maar toch echt 13 treden bevat?quote:
Dan heb je mijn post dus niet begrepen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik laat de discussie expres links liggen, ik ga toch niet telkens alles uitleggen. Heb je trouwens al door dat de dollar piramide geen 14 maar toch echt 13 treden bevat?
Gast echt.. de logica.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:17 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dan heb je mijn post dus niet begrepen.
De piramide heeft 13/14 treden. Net zoals de "piramide" van dat podium 12/13 treden heeft.
Dus het is een photoshop?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:32 schreef Amos_ het volgende:
Kijk nou maar goed naar die afbeelding van dat podium. Dat zijn geen 13 maar 12 treden, als je dezelfde redenering aanhoudt als bij de dollar-piramide.
Ja leuk is pareidolie hequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:26 schreef DeMolay het volgende:
darling nicky van prince achteruit draaien (moet je wel de LP hebben)
Hello....how are yo i am fine...becouse i know that the lord is comming....comming sooooooooon
the skin of mexico under that moon ....
later kwam de EO er achter en hebben ze 'm van de lijsyt gehaald
Die geheime boodschap begrijp ík zelfs, het zijn er 7!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja leuk is pareidolie he!
En Amos_, je kan niet tellen, het zijn er 8! Niet meer en niet minder. Hier heb je een bosje mooie narcissen:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je de geheime boodschap die ik in de narcissen heb gestopt, wel begrijpt.
Dan heb je zeker die aan de bovenkant niet meegeteld. Als je die namelijk ook meetelt, dan kom je op 3 in totaal. Enne:quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
Die geheime boodschap begrijp ik zelfs, het zijn er 7!
Toch??![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dan heb je zeker die aan de bovenkant niet meegeteld. Als je die namelijk ook meetelt, dan kom je op 3 in totaal. Enne:
Three is the magic number!
quote:In de pilotaflevering van de tv-serie 'The Lone Gunmen' werden begin 2001 de aanslagen op de Twin Twers in New York voorspeld, die maanden later op 11 september daadwerkelijk zouden plaatsvinden
Hetzelfde lijkt nu het geval te zijn met de ramp met het Deepwater Horizon boorplatform in de Golf van Mexico, die de allergrootste milieuramp uit de hele geschiedenis dreigt te worden. In de vorig jaar uitgekomen bioscoopfilm 'Knowing' (waar we op 7 juli 2009 al eerder aandacht aan besteedden), met het aanstaande einde van de wereld als thema, kijkt hoofdrolspeler Nicolas Cage naar het journaal, waar op dat moment bericht wordt over een grote ontploffing op een boorplatform in de Golf van Mexico (1). 'Weer' slechts toeval?
Ik heb knowing verder niet gezien, maar volgens mij gaat het thema ook over samenzweringen? Of heb ik dat mis.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:18 schreef ender_xenocide het volgende:
ik weet niet of deze hier al genoemd zijn.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
wat zijn jullie ook erg he !! niet te geloven....PRINCE HEEFT DIT EXRES GEDAAN EN HET GRAPPIGE IS HET KLINK VOORUIT EN ACHTERUITquote:Ja leuk is pareidolie he !
Ben je boos?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:23 schreef DeMolay het volgende:
wat zijn jullie ook erg he !! niet te geloven....PRINCE HEEFT DIT EXRES GEDAAN EN HET GRAPPIGE IS HET KLINK VOORUIT EN ACHTERUIT
en zelfs tellen is een probleem voor deze mensen ( "Jullie" voor amos )
Leuk hequote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens wat ook wel leuk is (en het past een beetje in het verlengde van het bandstemmen-onderwerp):
Mijn vriend en ik gaan soms naar buitenlandse (bijvoorbeeld Poolse, Russische, Turkse) radiozenders luisteren en stukjes daarvan opnemen. Vervolgens gaan we zoeken naar stukjes die klinken als Nederlandse woorden en Nederlandse zinnen/zinsdelen en dan verwerkt hij ze in een muziekstukje, zodat het lijkt op een Nederlandstalig liedje, maar dan wel met een heel typische tekst
.
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:23 schreef DeMolay het volgende:
en zelfs tellen is een probleem voor deze mensen ( "Jullie" voor amos )
Eeehquote:Op maandag 24 mei 2010 08:50 schreef DeMolay het volgende:
nee je begrijpt het klaarblijkelijk nog steeds niet.
en dat je dit expres doet om een rel uit te lokken begint wel heel overduidelijk te worden.
waar komt deze uitquote:-... Congratulations. You have just discovered the secret message. Please send your answer to Old Pink, care of the Funny Farm, Chalfont...
-Roger! Carolyne's on the phone!
-Okay.
En ik vertelde je dat ik dat ook weleens expres doequote:Op maandag 24 mei 2010 11:27 schreef DeMolay het volgende:
Ik vertel je net dat prince dit expres heeft gedaan en dan kom jij weer met "Pareidolie"aanzetten , doe je dit nu expres of wijger je gewoon je in de materie "backmasking" in te lezen zodat je spelletje door kunt blijven spelen.
Alleen dan niet wat achteruit draaien betreft, maar wel expres bewust pareidolie-effecten gebruiken en verwerken in muziekquote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Trouwens wat ook wel leuk is (en het past een beetje in het verlengde van het bandstemmen-onderwerp):
Mijn vriend en ik gaan soms naar buitenlandse (bijvoorbeeld Poolse, Russische, Turkse) radiozenders luisteren en stukjes daarvan opnemen. Vervolgens gaan we zoeken naar stukjes die klinken als Nederlandse woorden en Nederlandse zinnen/zinsdelen en dan verwerkt hij ze in een muziekstukje, zodat het lijkt op een Nederlandstalig liedje, maar dan wel met een heel typische tekst
.
Vermoeiend ben je , Leuk dat je met je vriend aan pareidolie montages doet.quote:En ik vertelde je dat ik dat ook weleens expres doe :
Expres ja, net zoals ik dat ook expres doequote:Op maandag 24 mei 2010 11:37 schreef DeMolay het volgende:
Vermoeiend ben je , Leuk dat je met je vriend aan pareidolie montages doet.
Maar wat heeft dat te maken met het fijt dat prince dit expres deed en dit dus geen pareidolie is maar Backmasking hetgeen wat jij eerst (omdat je de fijten niet kent) ontkende ?
Geen zin in en tijd voor quizjes nuquote:P.S. heb je nou al door dat dat backmasking geintje van Pink-Floyd was ?
Laten we er niet omheen draaien, je vriend kan waarschijnlijk gewoon niet schilderen en schuift dit dan mooi af onder de noemer pareidolie.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
"Is het een berg of een hond?"
"Is het een anus of een gezicht?"
"Is het een piemel of een boom?"
Heb je zijn werken gezien? Dat is nou abstracte kunst. Dat jij dit als semi-flame gebruikt..nouja so be itquote:Op maandag 24 mei 2010 17:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Laten we er niet omheen draaien, je vriend kan waarschijnlijk gewoon niet schilderen en schuift dit dan mooi af onder de noemer pareidolie.
Nah, voornamelijk surrealistisch en magisch realistisch. Alhoewel hij daar niet meer zoveel mee doet. Tegenwoordig houdt hij zich het meest bezig met karikaturenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:58 schreef Amos_ het volgende:
Heb je zijn werken gezien? Dat is nou abstracte kunst. Dat jij dit als semi-flame gebruikt..nouja so be it
nieuwe Christina Aquilera ontleed door vigilantcitizen http://vigilantcitizen.com/?p=3825quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:25 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi, zijn er nog nieuwe booschappen in hedendaagse muziekjes![]()
(poging om de boel weer on topic te duwenmee lurken is namelijk minder leuk nu hihi )
Echt he, maf wijfquote:
Die zou ik ook doenquote:
Niiiicequote:Op maandag 24 mei 2010 11:42 schreef DeMolay het volgende:
Nog een express gedaan en toegegeven door de sound enginear
2 min 10
Join us (tis een Satanic band ) terwijl het vooruit als say-e-not lklinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |