abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71421681
Ik moet zeggen dat ik vanuit eigen (negatieve) ervaring er ook van overtuigd ben dat er iets is met muziek. Jaren geleden ben ik onder invloed van een boel MDMA, of iets wat er voor door moest gaan, op een Gabberparty in een duivelse trip belandt. Dit was echt te bizar voor woorden. Wat ik daar allemaal zag konden mijn ogen niet geloven, maar ik zag het toch echt en ik werd me een partij bang!!

Ik zat op de tribune en keek op mijn horloge. Heel de avond was al een beetje apart verlopen en daardoor had ik het eigenlijk allemaal wel gezien. Ik wilde naar huis. Ik keek dus op mijn horloge en zag de wijzers van mijn horloge plotseling keihard ronddraaien. Echt een WTF-moment. Ik keek nog een keer, maar nog steeds gingen ze in de rondte. De muziek was snoeihard en werd steeds intenser. Ik had het gevoel dat de vocals in de Gabbermuziek direct aan mij en het publiek gericht waren. De muziek had ineens een zwaar duistere boodschap met als doel 'ons' alles te laten doen wat niet goed voor je was. De muziek leek echt beheerst door iets bovennatuurlijks. Het lachte ons uit, het maande ons aan om drugs te gebruiken, te liegen, sex te hebben en weet ik wat nog meer voor boodschappen er uit voort kwamen.

Ik werd dus bang en wilde naar huis. Vanaf de tribune keek ik naar beneden en alles zag er 'anders' uit. Er hing een soort wazige rook die ik niet thuis kon brengen. Het zag er nep uit, maar toch ook weer niet. Op een gegeven moment zag ik een stroom mensen door het publiek 666 achter elkaar aan sjokken op de maat van de muziek. Ik knipperde met mijn ogen en plotseling zat de hele zaal met hun gezichten dezelfde kant uit op de grond. Ik weer knipperen en toen ging die 666 stroom weer verder. De muziek werd nog intenser en het leek wel alsof ik de enige was die dit 'mocht' zien. Ik probeerde weg te vluchten, maar het leek wel alsof het me onmogelijk werd gemaakt. De muziek had de touwtjes in handen. Letterlijk, want de gabbers leken wel marionetten zonder eigen wil. "Dance motherfuckers... Ill behaviour suckers" "We are slaves to the raves" etc etc. Dit heeft voor mijn gevoel nog uren geduurd alvorens ik naar huis ben 'gevlucht'.

Kortom, ja... ik geloof best dat muziek iets met je doet. Sowieso is het stemming bepalend. Of het je als het ware ook kan programmeren zoals men hierboven zegt... dat weet ik niet. Het zou kunnen. Drugs zetten iig poorten open die normaal potdicht zitten en in combinatie met muziek, kun je dan in aanraking komen met zaken die voor het daglicht verborgen zijn.
pi_71421795
Madonna is ook erg interessant.

Madonna is een andere naam voor 'Maria' of de godin van de vruchtbaarheid, waar Beyonce tegenwoordig over zingt met Ave Maria.

Madonna heeft natuurlijk een enorme rol gespeeld in het veranderen van normen en waarden met betrekking tot vrouwelijke sexualiteit en identiteit.

Zij is kabbaliste en kabbalah is de religie van vrijmetselarij.

De muziek en entertainment industrie is ook zo'n enorme rabbithole. Goed dat dit topic geopend is.

pi_71421934
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vanuit eigen (negatieve) ervaring er ook van overtuigd ben dat er iets is met muziek. Jaren geleden ben ik onder invloed van een boel MDMA, of iets wat er voor door moest gaan, op een Gabberparty in een duivelse trip belandt. Dit was echt te bizar voor woorden. Wat ik daar allemaal zag konden mijn ogen niet geloven, maar ik zag het toch echt en ik werd me een partij bang!!

Ik zat op de tribune en keek op mijn horloge. Heel de avond was al een beetje apart verlopen en daardoor had ik het eigenlijk allemaal wel gezien. Ik wilde naar huis. Ik keek dus op mijn horloge en zag de wijzers van mijn horloge plotseling keihard ronddraaien. Echt een WTF-moment. Ik keek nog een keer, maar nog steeds gingen ze in de rondte. De muziek was snoeihard en werd steeds intenser. Ik had het gevoel dat de vocals in de Gabbermuziek direct aan mij en het publiek gericht waren. De muziek had ineens een zwaar duistere boodschap met als doel 'ons' alles te laten doen wat niet goed voor je was. De muziek leek echt beheerst door iets bovennatuurlijks. Het lachte ons uit, het maande ons aan om drugs te gebruiken, te liegen, sex te hebben en weet ik wat nog meer voor boodschappen er uit voort kwamen.

Ik werd dus bang en wilde naar huis. Vanaf de tribune keek ik naar beneden en alles zag er 'anders' uit. Er hing een soort wazige rook die ik niet thuis kon brengen. Het zag er nep uit, maar toch ook weer niet. Op een gegeven moment zag ik een stroom mensen door het publiek 666 achter elkaar aan sjokken op de maat van de muziek. Ik knipperde met mijn ogen en plotseling zat de hele zaal met hun gezichten dezelfde kant uit op de grond. Ik weer knipperen en toen ging die 666 stroom weer verder. De muziek werd nog intenser en het leek wel alsof ik de enige was die dit 'mocht' zien. Ik probeerde weg te vluchten, maar het leek wel alsof het me onmogelijk werd gemaakt. De muziek had de touwtjes in handen. Letterlijk, want de gabbers leken wel marionetten zonder eigen wil. "Dance motherfuckers... Ill behaviour suckers" "We are slaves to the raves" etc etc. Dit heeft voor mijn gevoel nog uren geduurd alvorens ik naar huis ben 'gevlucht'.

Kortom, ja... ik geloof best dat muziek iets met je doet. Sowieso is het stemming bepalend. Of het je als het ware ook kan programmeren zoals men hierboven zegt... dat weet ik niet. Het zou kunnen. Drugs zetten iig poorten open die normaal potdicht zitten en in combinatie met muziek, kun je dan in aanraking komen met zaken die voor het daglicht verborgen zijn.
Interessant verhaal. Ik hiel nooit van feesten op MDMA omdat het je zo gevoelig maakt.

Ik ben het met je eens dat drugs maar ook de muziek zelf poorten op kunnen zetten, poorten naar de spirituele wereld of bot gezegd poorten naar de hel. Wat je hebt gezien is denk ik meer waar dan het idee dat het gewoon allemaal een leuk feestje is en dat er verder niets kwaads in zit. Het was echter zo duister dat je het haast niet kon geloven denk ik?

Ik lachte vroeger de naar house bussen uit, nu weet ik wel beter.
pi_71421962
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
knip.

Dit is muziek die in sommige kerken gespeeld wordt door bands. Het zijn dezelfde cults die hier achter zitten als bij de hip hop business, voornamelijk vrijmetselarij. Disney is hier ook onderdeel van volgens mij. Het is dan niet zo verwonderlijk meer dat Britney Spears uiteindelijk ontspoord is en geloofde dat ze de antichrist was, 666 op haar voorhoofd schreef. Dit zijn illuminati mind control slaven of ze zijn gelokt met geld, faam, sex, drugs.
Dat Britney verhaal is idd bizar. Ook eens iets over gelezen.

Er schijnt een docu te zijn die bestaat uit iets van 40 delen Doordrenkt met geloof maar de kern schijnt overeind te blijven.

Ze leggen helemaal uit hoe bv dat optreden van Britney, Madonna en Christina verliep, op een checkered floor (freemason), Madonna kwam uit een piramide met 13 treden. De gene die die docu zag werd duidelijk dat Britney "eruit" ging en het werd doorgepassed naar Christina. En wat gebeurde er daarna? Christina was hot in elk blad en programma, terwijl britney door het slijk gehaald werd!

De rest is history.
Dus als je niet met hun bent, breken ze je blijkbaar. Past ook wel in de lijnen van Jackson zijn leven.
Hij wou niet meer, en dus hebben ze hem gebroken!

Just a theory of course

Let even op de vloer...

Deze gebeurtenis kennen we allemaal wel....maar wat gebeurde hier eigelijk..

Let even op de vloer...

Hier kust de opper diva Britney tijdelijk ''vaarwel''

Dag meid..mooie bondjassen trouwens....

De nieuwe aanwinst word hier verwelkomt....britney heeft haar mic maar even tussen haar borsten geplaatst..(tijd voor een pauze) en wat is dat daar op de achtergrond...?

Op een plateau... Christina Anguelera's inwijding door de opper pop diva Madonna.

Een mooie (welkoms)ceremonie.. en dat allemaal te zien op MTV

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2009 12:03:39 ]
pi_71422055
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat Britney verhaal is idd bizar. Ook eens iets over gelezen.

Er schijnt een docu te zijn die bestaat uit iets van 40 delen Doordrenkt met geloof maar de kern schijnt overeind te blijven.

Ze leggen helemaal uit hoe bv dat optreden van Britney, Madonna en Christina verliep, op een checkered floor (freemason), Madonna kwam uit een piramide met 13 treden. De gene die die docu zag werd duidelijk dat Britney "eruit" ging en het werd doorgepassed naar Christina. En wat gebeurde er daarna? Christina was hot op elk blad en programma, terwijl britney door het slijk gehaald werd!

De rest is history.
Dus als je niet met hun bent, breken ze je blijkbaar. Past ook wel in de lijnen van Jackson zijn leven.
Hij wou niet meer, en dus hebben ze hem gebroken!

Just a theory of course
Interessant. Ik heb er wel eens een korte versie van gezien, dat madonna Britney en Christina kust en daardoor de macht overgeeft.

Dit is allemaal zo bizar. Maar er is niet echt iets tegenin te brengen, als je genoeg doorzoekt liggen de feiten zo op tafel.

Misschien is het niet eens zo dat ze het niet meer ermee eens waren, maar simpelweg afgeserveerd werden.
De duivel gebruikt je zolang je nuttig bent en daarna maakt ie je kapot. Ik heb daar zelf ook aan ondervonden.

Dit is het optreden.

Zit nu de lyrics te analyseren. Het is net als bij Beyonce prijzing van Lucifer.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 29 juli 2009 @ 11:27:12 #56
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_71422271
Die veiling die je noemt in de OP is volgens mij afgeblazen toen, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_71422295
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Interessant. Ik heb er wel eens een korte versie van gezien, dat madonna Britney en Christina kust en daardoor de macht overgeeft.
Is dat de manier om macht over te dragen? Op basis waarvan beweer je dit en wordt dit beweerd?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71422390
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:28 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Is dat de manier om macht over te dragen? Op basis waarvan beweer je dit en wordt dit beweerd?
Ik heb daar een paar jaar terug wat van gezien/gehoord/gelezen. Ik herhaal een vage herinnering. Je kan proberen om de analyse van dat optreden op te zoeken, help je het topic ook mee. Ik moet er nu vandoor.
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:46:18 #59
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71422827
Answer...

Male number 1 is a new recruit, and must be initiated in the male-homosexual...

"here... we have 2 homo sexual males, emurging from a manhole"

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71422920
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:46 schreef Ticker het volgende:
Answer...

Male number 1 is a new recruit, and must be initiated in the male-homosexual...

"here... we have 2 homo sexual males, emurging from a manhole"

Mooi he. Zo droog!
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:54:53 #61
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71423111
The conclusion is simple, a manhole is actually not a manhole as like a sewer system.
It is actually a man's hole!!

Pies bijna in me broek!
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71423233
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:54 schreef Ticker het volgende:
The conclusion is simple, a manhole is actually not a manhole as like a sewer system.
It is actually a [b]man's
hole!![/b]

Pies bijna in me broek!
Tuurlijk... dat was me al duidelijk toen ik die clip voor de eerste keer zag!
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:00:34 #63
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71423279
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tuurlijk... dat was me al duidelijk toen ik die clip voor de eerste keer zag!
En de grootste grap zou nog zijn, als de makers echt zulke intenties hadden.. maargoed daar zul je noooooit achterkomen.
pi_71423334
Tuurlijk joh, het leven is 1 grote combinatie van Het Bernini Mysterie en De Da Vinci Code
pi_71423518
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:00 schreef Ticker het volgende:

[..]

En de grootste grap zou nog zijn, als de makers echt zulke intenties hadden.. maargoed daar zul je noooooit achterkomen.
Dat is dus een interessante vraag. Zouden de makers dit bewust doen, of zit er een onzichtbare macht achter die dit doet?

Even vooropstellend dat ik het op zijn minst opmerkelijk vindt. Okay, dat van "Beat It" is wel heel erg ver gezocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2009 12:16:14 ]
pi_71423658
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Interessant verhaal. Ik hiel nooit van feesten op MDMA omdat het je zo gevoelig maakt.

Ik ben het met je eens dat drugs maar ook de muziek zelf poorten op kunnen zetten, poorten naar de spirituele wereld of bot gezegd poorten naar de hel. Wat je hebt gezien is denk ik meer waar dan het idee dat het gewoon allemaal een leuk feestje is en dat er verder niets kwaads in zit. Het was echter zo duister dat je het haast niet kon geloven denk ik?

Ik lachte vroeger de naar house bussen uit, nu weet ik wel beter.
Of het waar is wat ik heb gezien ... tja... moeilijk te zeggen. Hallucinaties kunnen ook van een heel andere strekking zijn. Moet dat dan ook waar zijn? Moet wel zeggen dat het in die tijd best even een impact op me heeft gehad, maar het is niet zo dat ik daardoor meteen gelovig ben geworden. Ik heb altijd wel geloofd dat er meer is tussen hemel en aarde, maar heb eigenlijk nooit zo in het bijbelverhaal geloofd. Het was mij allemaal te symbolisch.

Wat ik wel apart vind is dat Gabber muziek eigenlijk altijd wel demonische tonen en teksten in zich heeft. De flyers en merchandising versterken dat idee alleen maar. Dit wordt dus bewust of onbewust door de designers, producers en DJ's in stand gehouden.

Overigens liegt de symboliek die je op die feesten tegenkomt er ook niet om. Ondersteboven kruizen, hellehonden, pentagrammen en weet ik wat je er nog meer terugvindt. Ik denk ook dat jongeren er enorm door aangetrokken worden, mede door het duistere sfeertje dat er wordt neergezet. Ik bedoel.. het is natuulijk stoer om er in mee te gaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2009 12:19:15 ]
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:16:38 #67
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71423703
Tja maar volgens mij gaat heel Beat It gewoon over jeugdbendes.
Don't want to be a boy, but you want to be a Man.

Maak jezelf mannelijk, initieer jezelf in een bende.

Vervolgens een donkere steeg waar allemaal duistere figuren uit hoeken en gaten (oh jee.. gaten.. misschien dan toch? ) komen.
Zijn de turtles dan ook flikkers?
pi_71423728
Ook Bill Hicks zag een link tussen popsterren en de duivel:
(vanaf 1.28)

WAARSCHUWING: De omschrijving "supergrof" is de understatement of the century bij dit filmpje!
pi_71423822
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Ticker het volgende:
Tja maar volgens mij gaat heel Beat It gewoon over jeugdbendes.
Don't want to be a boy, but you want to be a Man.

Maak jezelf mannelijk, initieer jezelf in een bende.

Vervolgens een donkere steeg waar allemaal duistere figuren uit hoeken en gaten (oh jee.. gaten.. misschien dan toch? ) komen.
Zijn de turtles dan ook flikkers?
Als dat zo is, dan is dat natuurlijk ook een slechte boodschap om aan de jeugd door te geven. Luister maar eens naar Gansta rap. Wat daar allemaal niet in wordt gezegd...
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:24:05 #70
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71423893
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:21 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan is dat natuurlijk ook een slechte boodschap om aan de jeugd door te geven. Luister maar eens naar Gansta rap. Wat daar allemaal niet in wordt gezegd...
Ja maar hij geeft aan, ik weet wat je wilt, maar ga weg, doe het niet.
quote:
They're Out To Get You, Better Leave While You Can
Don't Wanna Be A Boy, You Wanna Be A Man
You Wanna Stay Alive, Better Do What You Can
So Beat It, Just Beat It

You Have To Show Them That You're Really Not Scared
You're Playin' With Your Life, This Ain't No Truth Or Dare
They'll Kick You, Then They Beat You,
Then They'll Tell You It's Fair
So Beat It, But You Wanna Be Bad
De vette letters geven stukken aan waar Michael Jackson zich verplaatst in het gevoel van de persoon.
Je wilt dit en dat.. maar vervolgens waarschuwt hij, je krijgt klappen jongen! Nie doen!!! Rennuhhhh
pi_71424353
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:24 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ja maar hij geeft aan, ik weet wat je wilt, maar ga weg, doe het niet.
[..]

De vette letters geven stukken aan waar Michael Jackson zich verplaatst in het gevoel van de persoon.
Je wilt dit en dat.. maar vervolgens waarschuwt hij, je krijgt klappen jongen! Nie doen!!! Rennuhhhh
Eensch.... daarom staat het begin van de startpost ook vol met Veel van die Lenon Honor filmpjes zijn gewoon gestoord. De man is blijkbaar geobsedeerd door pedofilie en homosexuele gedragingen en ziet overal dit soort zaken in terug.

Hier een deel van de Dance Valley 2009 flyer:

Hier nog een afbeelding van Madonna:

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2009 12:49:44 ]
pi_71424555
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Eensch.... daarom staat het begin van de startpost ook vol met Veel van die Lenon Honor filmpjes zijn gewoon gestoord. De man is blijkbaar geobsedeerd door pedofilie en homosexuele gedragingen en ziet overal dit soort zaken in terug.
Waar het hart vol van is ...
Soort van zoeken naar maatschappelijke acceptatie
Mr. Prolapse 2009
pi_71424864
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Of het waar is wat ik heb gezien ... tja... moeilijk te zeggen. Hallucinaties kunnen ook van een heel andere strekking zijn. Moet dat dan ook waar zijn? Moet wel zeggen dat het in die tijd best even een impact op me heeft gehad, maar het is niet zo dat ik daardoor meteen gelovig ben geworden. Ik heb altijd wel geloofd dat er meer is tussen hemel en aarde, maar heb eigenlijk nooit zo in het bijbelverhaal geloofd. Het was mij allemaal te symbolisch.

Wat ik wel apart vind is dat Gabber muziek eigenlijk altijd wel demonische tonen en teksten in zich heeft. De flyers en merchandising versterken dat idee alleen maar. Dit wordt dus bewust of onbewust door de designers, producers en DJ's in stand gehouden.

Overigens liegt de symboliek die je op die feesten tegenkomt er ook niet om. Ondersteboven kruizen, hellehonden, pentagrammen en weet ik wat je er nog meer terugvindt. Ik denk ook dat jongeren er enorm door aangetrokken worden, mede door het duistere sfeertje dat er wordt neergezet. Ik bedoel.. het is natuulijk stoer om er in mee te gaan.
Ik bedoel eigenlijk ook niet 'echt' in de zin van dat die mensen echt op de grond zaten, maar dat je de boel met een spirituele bril kon zien, omdat je bewustzijn die dimensie in werd getrokken onder invloed van drugs.

Ik heb zelf onder invloed van paddo's ook dit soort dingen meegemaakt. Dat ik iemand op een webcam als duivel zag. Die persoon heeft me later in mijn leven emotioneel vrijwel kapot gemaakt. Ik denk dat ik toen iets kon zien wat ik normaal niet kon zien, de spirituele kracht achter die persoon (toen was ik nog niet gelovig). Zo ook jij met het feest denk ik.

In wezen zijn housefeesten ook niets anders dan een kunstmatige halluciniogene trip. De lichten en lasers zijn de visuals. De muziek is wat je normaal gesproken in je eigen hoofd zou kunnen horen onder invloed van drugs (al kan ik me herinneren dat dat vaak om veel bizarder dingen ging). Het ritme brengt je in trance en dans en de texten beinvloeden je. Verder zet de trance je ook open voor werkelijk spirituele invloeden, oftewel demonische bezitting. Dit hoeft niet altijd te leiden tot exorcist achtige taferelen. Maar zie bijv. dit:

Dit is extremer wat je normaal op een housefeest ziet omdat de mensen zich volledig laten gaan, het onder begeiding is, het volle potentieel van dit soort praktijken wordt nagestreefd.

Het zijn eeuwenoude heidense rituelen van drank, drugs, muziek en dans en eventueel sex zoals in de now & wow je van die feesten had met de DJ als hogepriester, waarbij de goden geeerd worden zoals Bacchus en Dionysos, welke op hun beurt weer representaties van Horus en in de laatste analyse Lucifer zijn.

Alleen nu weten de participanten zelf niet waar ze in verzeild zijn geraakt, of hebben niet door dat de symbolen werkelijk betekenis hebben, en denken dat ze gewoon een leuk feestje om de dagelijkse realiteit aangenamer te maken bezoeken.

Maar dat is aan iedereen zelf om te beoordelen.
pi_71425041
Ali, even een zijspoortje, had je nog naar de mensen hogerop bij de ZDA dat van de WHO aangekaart waar ik jou op wees? Ben ik benieuwd naar
Mr. Prolapse 2009
pi_71425173
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef Dragorius het volgende:
Ali, even een zijspoortje, had je nog naar de mensen hogerop bij de ZDA dat van de WHO aangekaart waar ik jou op wees? Ben ik benieuwd naar
Nee nog niet naar gevraagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')