Gewoon Humbug?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:20 schreef conobram het volgende:
Ben eigenlijk niet zo tevreden met de titel, iemand een beter idee?
Vol verwachting klopt ons hart?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:20 schreef conobram het volgende:
Ben eigenlijk niet zo tevreden met de titel, iemand een beter idee?
I agree. Of: 'What came first, the chicken or the dickhead?'. Awesome.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:41 schreef TC03 het volgende:
Doe maar een leuke quote uit mijn propellor als TT.
Dat gaat hem wordenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:46 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
I agree. Of: 'What came first, the chicken or the dickhead?'. Awesome.
Jezelf nog steeds in kunnen houdenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:34 schreef Aisumasen het volgende:
Voor de mensen die niet kunnen wachten op het complete album, ook "Dance Little Liar" is te vinden.
Nog maar vier tracks te gaan, met een beetje geluk is overmorgen het hele album gelektquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:41 schreef Aisumasen het volgende:
Jazeker, enkel de openingstrack gehoord. Vind het zonde om dit album in puzzelstukjes te horen. Heb liever over een paar dagen een complete album-belevenis. Want als er 5 minuten uit de slot-scene van een langverwachte film 'lekt', ga je dat toch ook niet kijken... Ok, ontzettend slecht voorbeeld, maar you get the point.
Op basis van... wat?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:50 schreef Vatta het volgende:
Mijn god Dance little liar wat een dijk van een song, ik had alleen een heel ander nummer verwacht in de zin van 'Dancing shoes' of 'I bet you look good on the dancefloor'.
Ik ga nu ook nog niet steeds naar de nummers luisteren. Heb alleen Crying Lightning vaker dan 1 keer aangezet. Ik ben zo iemand die het album alweer zat zou zijn voordat hij officieel gereleased isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:41 schreef Aisumasen het volgende:
Jazeker, enkel de openingstrack gehoord. Vind het zonde om dit album in puzzelstukjes te horen. Heb liever over een paar dagen een complete album-belevenis. Want als er 5 minuten uit de slot-scene van een langverwachte film 'lekt', ga je dat toch ook niet kijken... Ok, ontzettend slecht voorbeeld, maar you get the point.
die fotoquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:28 schreef Merkie het volgende:
http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/46368
De rest van die Mojo-webpagina is ook nice: http://www.mojo4music.com/blog/arctic_monkeys_contents.shtml Alleen die top 10 songs is natuurlijk weer treurigquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Kijana het volgende:
http://www.mojo4music.com(...)humbug_track-by.html
Mojo die de tracks van Humbug afloopt, wel grappig om te lezen.
Ja ik ga 'em zeker ook kopen. Misschien dat ik Uncut Magazine dan ook koop als het een leuk artikel is. Enig idee wanneer de nieuwe Mojo hier in de winkels ligt?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:08 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De rest van die Mojo-webpagina is ook nice: http://www.mojo4music.com/blog/arctic_monkeys_contents.shtml Alleen die top 10 songs is natuurlijk weer treurig. Ze besteden er ook in het magazine heel veel aandacht aan. Nog geen scans kunnen vinden, maar ik ga 'em sowieso kopen. Ook in het Uncut Magazine staat een artikel over "Humbug" en een interview met Alex.
Geen idee, dat verschilt vaak. In Amsterdam zijn ze vaak wel snel, maar zelfs in Utrecht moest ik bijna 2 weken wachten op de NME... Ik koop de Uncut ook sowieso, ze hebben (voor de verandering) een cover-artikel over The Beatlesquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:15 schreef Kijana het volgende:
[..]
Ja ik ga 'em zeker ook kopen. Misschien dat ik Uncut Magazine dan ook koop als het een leuk artikel is. Enig idee wanneer de nieuwe Mojo hier in de winkels ligt?
Tot nu toe zijn het allemaal crappy 128 kbps-rips toch? En dan die previews... Moet er niet aan denken dat ik bijvoorbeeld 2 jaar terug "505" al weken kende, maar dan enkel de climax van een preview ofzo. Ben blij dat ik straks van begin tot eind een gloednieuw album te horen krijgquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:13 schreef Merkie het volgende:
Het was een slechte kwaliteit rip.Vond het niet het luisteren waard.
Het zijn allemaal niet hele goede rips, maar de DA studio versie leek wel opgenomen te zijn met een microfoon terwijl hij afgespeeld werd.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:22 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Geen idee, dat verschilt vaak. In Amsterdam zijn ze vaak wel snel, maar zelfs in Utrecht moest ik bijna 2 weken wachten op de NME... Ik koop de Uncut ook sowieso, ze hebben (voor de verandering) een cover-artikel over The Beatles. En oh ja, de nieuwe NME met een interview met Alex is vandaag ook uitgekomen.
[..]
Tot nu toe zijn het allemaal crappy 128 kbps-rips toch? En dan die previews... Moet er niet aan denken dat ik bijvoorbeeld 2 jaar terug "505" al weken kende, maar dan enkel de climax van een preview ofzo. Ben blij dat ik straks van begin tot eind een gloednieuw album te horen krijg. Want aan de reacties te merken valt het niet tegen!
Wel fantastisch hoe ze dat regelen, om steeds iedereen helemaal gek te maken met één track per dag. Betere promotie kunnen ze zich niet wensen.
Ik dacht eerst ook iets van het nieuwe album, maar realiseerde mij later dat Aisu daar nog vrij weinig van gehoord heeft (toch?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:02 schreef Panic_A het volgende:
Het vormt grote gelijkenis met Cornerstone?
Godzijdank. Wat een slecht nummer is dat zeg. Dat + Only Ones Who Know zorgde er lange tijd voor dat ik de debuutplaat beter vond. Verknalt echt het hele mooie blok dat bij Do Me A Favour wordt ingezet. Inmiddels skip ik die twee gewoon en houd ik een album over dat ik beter vind dan Whatever People Say I Am, That's What I Am Not.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef Xrenity het volgende:
En dat ze het allemaal eens zijn dat er een ander nummer had moeten staan ipv The Bad Thing
quote:Humbug © 2009 Domino Records Ltd.
1. My Propeller © Domino Records Ltd. 2009
Lyrics by Alex Turner. Music by Arctic Monkeys and Josh Homme.
2. Crying Lightning © Domino Records Ltd. 2009
Lyrics by Alex Turner. Music by Arctic Monkeys and Josh Homme
3. Dangerous Animals © Domino Records Ltd. 2009
4. Secret Door © Domino Records Ltd. 2009
Lyrics by Jamie Cook and Alex Turner. Music by Arctic Monkeys
5. Potion Approaching © Domino Records Ltd. 2009
6. The Fire And The Thud © Domino Records Ltd. 2009
7. Cornerstone © Domino Records Ltd. 2009
Lyrics by Alex Turner. Music by Arctic Monkeys.
8. Dance Little Liar © Domino Records Ltd. 2009
9. Pretty Visitors © Domino Records Ltd. 2009
10. The Jeweller's Hands © Domino Records Ltd. 2009
All tracks produced by Josh Homme, *except tracks 4 and 7, produced by James Ford.
All music by Arctic Monkeys.
Arctic Monkeys
Alex Turner - Vocals, Guitar
Jamie Cook - Guitar
Nick O'Malley - Bass, Vocals
Josh Homme - Guitar, Vocals
Matt Helders - Drums, Vocals
John Ashton - Keyboards
Running Time: 39:11
Helderquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:15 schreef belsen het volgende:
Nou, dat was weer gezellig. Ieder die nu nog roept om een PM gaat er direct aan. Alle posts, ook de leeggemaakte, zijn genote, pak je de een tweede ga je er ook direct af. Jullie moeten ondertussen de spelregels kennen.
Gaat dit zo door, dan gooi ik het topic dicht tot ik het album in mijn kast heb staan.
Ik weet niet of je het antwoord wil, maar:quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:18 schreef febster het volgende:
Overigens vermoed (en hoop) ik dat Cornerstone de 'Only Ones Who Know' is van Humbug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:29 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het antwoord wil, maar:Ik bedoelde meer het rustige nummer, wat ik dit keer wel kan waarderen. Only Ones Who Know en Riot Van zijn toch wel mijn minst beluisterde nummersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
sorry Aisumasen" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:00 schreef Aisumasen het volgende:
Net voor jullie geüpload op YouTube: Dion met "Only You Know", van het 4-sterren-album "Born To Be With You" uit 1975, geproduceerd door Phil Spector. Waarom ik dit in het Arctic Monkeys-topic post? Luister en kom er zelf achter... Schouderklopje voor degene die het weet.
* Aisumasen geeft het beloofde schouderklopjequote:Op woensdag 29 juli 2009 19:42 schreef Xrenity het volgende:
[..] Oh en het Dion raadsel ook opgelost
Ik dacht serieus dat het Jarvis Cocker was met Don't Let Him Waste Your Timequote:
Pardon? Die vind ik echt fantastisch.quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:49 schreef conobram het volgende:
Ik weet niet wat ik van The Jeweller's Hands moet vindenNu al minst favoriete track van het album.
Wereldwijde release is op 24 augustus, dus in Nederland op 20/21 augustus in de winkels.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:08 schreef belsen het volgende:
Wanneer is eigenlijk de preciese releasedatum? Ik wordt nu ook wel benieuwd.
Josh tourt volgens mij nooit mee met EODM.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:57 schreef Aisumasen het volgende:
De laatste keer dat ik Eagles Of Death Metal zag, deed Josh Homme niet mee. Zou dat anders zijn op Lowlands, waar ze op dezelfde dag als Arctic Monkeys spelen in de Alpha?
Puik plan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Josh tourt volgens mij nooit mee met EODM.
Het lijkt me trouwens tijd worden dat Alex Miles aan de kant gooit en verder gaat met Josh Homme als "Queens Of The Shadow Puppets".
Vind het nummer te lang duren zonder dat er iets 'gebeurt'. Dan vind ik Secret Door toch interessanter.quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:41 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Puik plan.
Mijn favoriet is toch écht Cornerstone. Dat einde is zo mooi. Sowieso vind ik de tweede helft van het album beter dan de eerste helft. De laatste vier nummers zijn echt ontzettend goed. Minst favoriet is Dangerous Animals. Oja en ik heb steeds de neiging om bij My Propeller "And have a spin of my... umbrella" te blèren.
Je kan denk ik ook beter Joey Castillo op drums hebben dan Joshe Homme eerlijk gezegdquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:57 schreef Aisumasen het volgende:
De laatste keer dat ik Eagles Of Death Metal zag, deed Josh Homme niet mee. Zou dat anders zijn op Lowlands, waar ze op dezelfde dag als Arctic Monkeys spelen in de Alpha?
Helaas, dat word dus geen 7" zoals Matador/Da Frame 2Rquote:Op donderdag 30 juli 2009 16:47 schreef Aisumasen het volgende:
B-kanten van "Crying Lightning" zijn dezelfde nummers als de Japanse bonus-tracks, volgens Play.com.
Helemaal mee eens, favoriete track na "Cornerstone", en "Secret Door"quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:31 schreef conobram het volgende:
We moeten Potion Aproaching trouwens niet onderschatten, deze is geweldig
Het is bevestigd dat ze 5 tracks spelen, en laten de songs die ze op dit moment live spelen nu net die 5 tracks zijnquote:
Of daarom juist de andere 5 tracksquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:45 schreef Aisumasen het volgende:
Het is bevestigd dat ze 5 tracks spelen, en laten de songs die ze op dit moment live spelen nu net die 5 tracks zijn. Maar hopelijk worden we verrast!
Eh...niet dusquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:12 schreef Aisumasen het volgende:
Toch "Pretty Visitors" als tweede single? Vanavond "Hottest Record In The World" bij Zane Lowe op BBC Radio 1.
Las op teletekst dat oor.nl hem ook streamed (daar draait de trailer nu ook), en daarnaast nog een site, maar die ben ik vergetenquote:Op donderdag 30 juli 2009 19:48 schreef febster het volgende:
Zouden de servers het van AM.com het houden denken jullie?
Denk wel dat ze daar op berekent zijn. Maar of mijn internet, wat al de hele dag brak is, het trekt...quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:48 schreef febster het volgende:
Zouden de servers het van AM.com het houden denken jullie?
Dat zou dan wel de doodsteek voor TLSP zijn. Miles maakt die band qua songs, sound en performance imho.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Josh tourt volgens mij nooit mee met EODM.
Het lijkt me trouwens tijd worden dat Alex Miles aan de kant gooit en verder gaat met Josh Homme als "Queens Of The Shadow Puppets".
Qua impact kan dat wel heel wat schelen, zeker omdat het gewoon irritant klinkt als je low bitrate mp3's over goede speakers pompt. Maar je hebt gelijk dat je aan een goede compositie meteen hoort dat het een goede song is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef =HellFire= het volgende:
Ja en nee. Hoe mooi de kwaliteit ook is, een kutnummer is en blijft een kutnummer. Tenzij een nummer het expliciet van de subtiliteiten moet hebben... dan maakt de bitrate heel wat uit. Logisch ook.
Dat waren ze eigenlijk qua sound al sinds FWN niet meer, en eigenlijk nooit geweest omdat ze zich altijd hebben onderscheiden met zeer goede liedjes. Maar de personen die dat zeggen, zullen dat altijd blijven beweren, omdat ze bang zijn dat hun exemplaren van "If You're Feeling Sinister", "I Am A Bird Now" en "Neon Bible" anders worden afgepakt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:31 schreef Toad het volgende:
Bij mij moet de plaat nog een beetje groeien, maar dat is eigenlijk een goed teken.
Wie trouwens nu nog durft te beweren dat de Monkeys een doorsnee britpopbandje is...
Daarom geef ik het ook een nieuwe naamquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat zou dan wel de doodsteek voor TLSP zijn. Miles maakt die band qua songs, sound en performance imho.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ben bang dat die klok niet scheef is
F5?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef Jacobuspower het volgende:
ik heb nog geen klok gezien, kijk nu al voor de 30ste keer naar die trailer
Misschien is ctrl+refreshen danquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:01 schreef Jacobuspower het volgende:
ik heb nog geen klok gezien, kijk nu al voor de 30ste keer naar die trailer
Waarschijnlijk een re-encode, ik check het laterquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef Panic_A het volgende:
Er zwerft als het goed is nu ook een 192 kb/s versie rond.
Las ergens dat dat gewoon de 128kbits versie is maar dan naar 192 gecode. Oftewel; alsof je een videoband naar een DVD brand en zeggen dat de film nu in DVD kwaliteit verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef Panic_A het volgende:
Er zwerft als het goed is nu ook een 192 kb/s versie rond.
Same here.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef Yevgeni het volgende:
Het is alsof ik fucking zelf in die ruimte zit, zo heerlijk is het hier, met een laptop, volledig donkere kamer en koptelefoon.
Geweldig!
Omdat 't een cover isquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Afgelopen...
woow vooral Red Right Handwaarom hebben ze die niet in godsnaam op het album gezet? veel beter dan PA imo
Wordt een bonustrack voor de Japanse editie, no worries dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Afgelopen...
woow vooral Red Right Handwaarom hebben ze die niet in godsnaam op het album gezet? veel beter dan PA imo
What If You Were Right The First Time is nog wel wat harder denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:38 schreef Haunter het volgende:
Net terug van een paar dagen strand, en zit nu meteen het album te luisteren... wow!Heerlijk.
Pretty Visitors MOET haast wel het heftigste nummer van AM zijn
Ohja, die is ook heerlijk! Maar die is vooral snel, PV (net als enkele andere nummers op Humbug) zijn heavy.. Van die nummers waar je moeilijk van gaat kijken, en langzaam met je hoofd op en neer gaatquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
What If You Were Right The First Time is nog wel wat harder denk ik.
Heerlijk omschrevenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:50 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ohja, die is ook heerlijk! Maar die is vooral snel, PV (net als enkele andere nummers op Humbug) zijn heavy.. Van die nummers waar je moeilijk van gaat kijken, en langzaam met je hoofd op en neer gaat
Vond ik ook. De drumpartijen kwamen beter over.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:06 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ik vond CL eigenlijk stiekem beter dan op de plaat.
Vond het eerst ook, maar dat was denk ik gewenning. Ik vind het nu prettiger om naar de studioversie te luisteren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vond ik ook. De drumpartijen kwamen beter over.
Wat is volgens jou het "echte" AM geluid? Ik vind dat ze hun eigen geluid wel enigszins bewaard hebben, maar daarnaast vooral een volwassen en heavy sound hebben neergezet, die ik erg waardeer op dit momentquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:18 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik vind het toch jammer dat het ''échte'' AM geluid er niet helemaal in zit.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het "echte" AM geluid? Ik vind dat ze hun eigen geluid wel enigszins bewaard hebben, maar daarnaast vooral een volwassen en heavy sound hebben neergezet, die ik erg waardeer op dit momentBen juist blij dat ze niet het zelfde trucje hebben uitgehaald als voorheen. Een goed voorbeeld vind ik The Kooks, die hetzelfde trucje hebben gebruikt en daardoor een album gemaakt hebben die veel minder blijft hangen en totaal niet spannend is. Zonde vind ik dat.
Ik vind de sound van de eerste 2 albums authentieker. Zonder compromissen. Harder, rauwer en origineler.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wat is volgens jou het "echte" AM geluid? Ik vind dat ze hun eigen geluid wel enigszins bewaard hebben, maar daarnaast vooral een volwassen en heavy sound hebben neergezet, die ik erg waardeer op dit momentBen juist blij dat ze niet het zelfde trucje hebben uitgehaald als voorheen. Een goed voorbeeld vind ik The Kooks, die hetzelfde trucje hebben gebruikt en daardoor een album gemaakt hebben die veel minder blijft hangen en totaal niet spannend is. Zonde vind ik dat.
Niet erg ambitieus. Kijk, als Humbug nou vol zou staan met slechte nummers had je een punt, maar het staat vol met goede en originele nummers. Ja, het klinkt heel anders, maar als je met een andere sound ook goede muziek kan maken, waarom zou je jezelf dan niet mogen ontwikkelen? Beter dan 5 nagenoeg exacte albums uitbrengen, die dan wel weer 'lekker rauw' zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:30 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik vind de sound van de eerste 2 albums authentieker. Zonder compromissen. Harder, rauwer en origineler.
Wat mij betreft hadden ze juist hetzelfde trucje mogen herhalen, want dat is wat ze zo goed maakt. Je moet niet gaan veranderen om het veranderen, zodat je kan zeggen dat je muziek verder is ontwikkeld. Blijf gewoon dicht bij jezelf, en doe wat je het beste kan.
Nagenoeg hetzelfde is overdreven. Als je de nummers één voor één luistert kan je in veel gevallen horen op welk album ze passen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niet erg ambitieus. Kijk, als Humbug nou vol zou staan met slechte nummers had je een punt, maar het staat vol met goede en originele nummers. Ja, het klinkt heel anders, maar als je met een andere sound ook goede muziek kan maken, waarom zou je jezelf dan niet mogen ontwikkelen? Beter dan 5 nagenoeg exacte albums uitbrengen, die dan wel weer 'lekker rauw' zijn.
Dat is misschien omdat dit ablum nieuw is en je er nog niet aan gewend bent, ik hoor wel duidelijk dat het dezelfde band is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:40 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Nagenoeg hetzelfde is overdreven. Als je de nummers één voor één luistert kan je in veel gevallen horen op welk album ze passen.
Dit album had ook van een andere band kunnen zijn, de twee voorgaande niet. Dat vind ik jammer. Want ze hadden juist iets unieks.
Zou goed kunnen!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is misschien omdat dit ablum nieuw is en je er nog niet aan gewend bent, ik hoor wel duidelijk dat het dezelfde band is.
quote:what came first, the @zanelowe profile slogan or the arctic monkeys lyric?
skinnermike
Mike Skinner (The Streets)
Vind ik niet, juist op die plaat staan heerlijke nummers die nooit gaan vervelen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:40 schreef Merkie het volgende:
Ik luisterde gisteren nog eens naar het debuut, en eigenlijk vind ik die helemaal niet zo goed in vergelijking met FWN (en Humbug, hoewel die vergelijking eigenlijk nauwelijks te maken is). Ik snap dat het een grote hit was, maar FWN is in alle opzichten eigenlijk beter en zal de tijd des tands ook beter doorstaan denk ik.
Zoals Zane Lowe zelf al zei: "@skinnermike as we all know, the Monkeys follow no-one." En zo is hetquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Zoals Zane Lowe zelf al zei: "@skinnermike as we all know, the Monkeys follow no-one." En zo is het.
Hopelijk ript iemand het in HD, hebben we tenminste een gedeelte van de web transmission in goede kwaliteit.quote:Arctic Monkeys on The Culture Show
Arctic Monkeys shall be appearing on The Culture Show next week. The band shall be interviewed and tracks from the recent Web Transmission shall be broadcast.
The Culture Show airs on BBC 2 in the UK on Wednesday 5th August at 7.00pm
Dance Little Liar vanaf 2.59quote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:23 schreef Haunter het volgende:
Iemand al een persoonlijk hoogtepuntje tot nu toe?
Voor mij toch wel Dance Little Liar vanaf 3.17, ik wist niet wat ik hoorde de eerste keer!
Ik vind het eerste album nog altijd het beste album. Catchy as tits on parade! .quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:40 schreef Merkie het volgende:
Ik luisterde gisteren nog eens naar het debuut, en eigenlijk vind ik die helemaal niet zo goed in vergelijking met FWN (en Humbug, hoewel die vergelijking eigenlijk nauwelijks te maken is). Ik snap dat het een grote hit was, maar FWN is in alle opzichten eigenlijk beter en zal de tijd des tands ook beter doorstaan denk ik.
Ja, ik vind FWN ook echt stukken beter. Eerst niet, maar misschien komt het omdat ik nu zelf ook ouder ben ofzoquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:40 schreef Merkie het volgende:
Fire And The Thud vind ik erg goed. Maar ik luister eigenlijk bijna altijd met de lyrics erbij (Winamp plugin), dat biedt veel meerwaarde bij nummers als Fire And The Thud en Cornerstone. Kan ik wel aanraden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 10:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht eerst dat Secret Door een saai nummer was, maar die is eigenlijk best wel geweldig.
My Propeller, Potion Approaching, Fire And The Thud en Cornerstone vind ik minder goed, maar de rest van het album is lekker, het is wel anders dan de vorige albums, maar zeker niet minder goed. Vooral Pretty Visitors is![]()
Die plugin heb ik toevallig ook, dus dan zal ik eens een keertje luisteren met de lyrics erbij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Fire And The Thud vind ik erg goed. Maar ik luister eigenlijk bijna altijd met de lyrics erbij (Winamp plugin), dat biedt veel meerwaarde bij nummers als Fire And The Thud en Cornerstone. Kan ik wel aanraden.
Heerlijke lyrics soms hoor.quote:And then like a butler pushin on a bookshelf
I'm unveiling the unexpected
quote:
Ben ik de enige die juist elke keer bij deze regels denk "wat is dit nou weer voor een el cheapo rijmwoordenboek versje" ? Tenenkrommend werkelijk.quote:I thought I saw you in the parrots beak
messing with the smoke alarm
it was too loud for me to hear her speak
and she had a broken arm
helemaal nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:24 schreef El_jefe07 het volgende:
Btw, nog vergeten te melden hier.. had mijn muziek library op shuffle en kwam dit nummer tegen:
Get Well Soon - Heading Home To The Pole
Lijkt erop dat dit ook is gebruikt in de intro van Apollo DVD? Vond dat al een gave intro (de wachtmuziek in het menu) en dat komt ook voor in bovenstaand nummer. Dacht dat het de Arctic Monkeys zelf waren maar het lijkt toch Get Well Soon te zijn. Kan helaas geen YouTube link vinden dus zelf even zoeken mensen.
Blij dat ze het een en ander gedropt hebben waar ze overduidelijk vorige maand geen plezier meer aan beleefden. Maar toch... Een nummer 1-hit skippen? Give the people what they want...quote:Pretty Visitors
This House Is A Circus
Brianstorm
If You Were There, Beware
Potion Approaching
Fluorescent Adolescent
Cornerstone
The View From The Afternoon
I Bet You Look Good On The Dancefloor
My Propeller
Do Me A Favour
Crying Lightning
Wees blij dat hij zich nog niet heeft gemeld in dit topicquote:Op zondag 2 augustus 2009 04:26 schreef =HellFire= het volgende:
Valt mij wel een beetje tegen dat Tong80 Arctic Monkeys niet kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?! "If You Were There, Beware" vind ik één van de hoogtepunten van FWN, wat live ook altijd een goede climax is, maar vooral "The View From The Afternoon" is het laatste beetje wat me nog doet denken aan de energieke live-sets uit de begin-periode.quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:56 schreef Merkie het volgende:
"The View From The Afternoon" en "If You Were There, Beware" mogen ze wel weglaten van mij.
Hell yeah !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |