Niet weer, nog steeds. of vind jij het puntenpakkers allebeiquote:Op maandag 27 juli 2009 15:05 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ah, dus nu zijn alle keepers weer dramatisch
Hopen dat ze sowieso Lugano aan kunnen trekken, Keirisson zou ook mooi zijn, maar de prioriteit ligt toch wel bij een echte sloper achterin.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef Frankz0rz het volgende:
Volgens een poster op AN (zijn bron is goedgekeurd door de mods) is er contact geweest tussen Barca en Ajax m.b.t Keirisson en heeft een delegatie van Ajax met de zaakwaarnemer van Lugano gesproken
Hij is denk in de war met all die clubs waar hij supporter van isquote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Niet weer, nog steeds. of vind jij het puntenpakkers allebei
Oja sorry, ik moet eerst de vorige 5 topics doorlezen en dan pas mag ik die vraag stellenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Anders lees je het vorige topic even terug?![]()
AFC Ajax #1372: Waar was de Marsch?!
Hey ik imiteer je ook maar hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oja sorry, ik moet eerst de vorige 5 topics doorlezen en dan pas mag ik die vraag stellen.
Da's meer met nieuwsberichten. Nieuwsberichten van 10:23 hoeven om 14:15 niet meer gepost te worden nee.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey ik imiteer je ook maar hoor.
Meestal ben jij diegene die met dit soort azijnpisserige opmerkingen strooit.
Zoals Atouba en Gabri tegen Groningen. Denk dat Vertonghen daar linksback speelt en Alderweireld in het centrum begint. Misschien dat Donald en De Zeeuw dan verdedigend het middenveld moeten bewaken. Geen idee hoe het met Enoh staat.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef Mr-Sander het volgende:
Kijkend naar de wedstrijd gisteren, denk ik dat de volgende opstelling Ajax kampioen gaat maken![]()
Waarbij uiteraard Sulejmani veel creatieve vrijheid heeft en een aanvallender rol heeft dan De Zeeuw. Ik denk dat verder spelers als Enoh, Emanuelson, Alderweireld, Oleguer en die jeugdspelers genoeg kansen krijgen omdat bij ons spelers regelmatig een paar weken niet speelklaar zijn.
De magie van Goedhart is dat Kevin.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef kevin6188 het volgende:
Lol. HighLow faalt weer eens harder dat ze al deden. Schreeuwen dat Blind zaterdag geblesseerd is geraakt en wat niet allemaal. Traint Blind vandaag doodleuk mee.
quote:Eerste werkdag voor De Zeeuw
Kersverse Ajacied Demy de Zeeuw trainde maandagmiddag voor het eerst mee met de selectie van Ajax 1. In de grote partijvorm speelde De Zeeuw volop mee. De middenvelder, afkomstig van landskampioen AZ, tekende vrijdag een contract voor vier seizoenen.
De basisspelers van de wedstrijd tegen Benfica werkten met conditie- en hersteltrainer René Wormhoudt een apart programma af. Na het voltooien van de training op het achterste veld van de Toekomst, voegden de basisspelers zich toe bij de rest van de groep.
ze zien er nieuw uit!!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Klopt, AZ speelt nooit in rood en wit.
Nou nou, wat een ontzettend lompe actie van Sno, dat lopen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:02 schreef Dhill0n het volgende:
Speciale kicksen voor ajax gekocht
En sno krijgt het zelfs voor elkaar om op een foto lomp eruit te zien![]()
Om aan Demon te laten zien dat ik al op 'm gereageerd had!!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:02 schreef Mr.Rude het volgende:
[..]
Waarom quote je nou jezelf? Jan van Halst zei dat Vermeer te klein is...
Denk niet dat het timing of spelinzicht is hoor, dat is er wel, zoals ik al zei denk ik dat het onzekerheid is, maar dat mag, hij is nog jong en niet klaar om eerste keeper te worden.
Don't think so!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef Mr-Sander het volgende:
Kijkend naar de wedstrijd gisteren, denk ik dat de volgende opstelling Ajax kampioen gaat maken![]()
-------------------------------------Stekelenburg-------------------------------------
---------------------------Wielaert---------------Vertonghen------------------------
-----v.d. Wiel------------------------------------------------------------Atouba-----
------------------------------------------Gabri------------------------------------------
----------------de Zeeuw-------------------------------------Sulejmani-------------
-----------------------------------------Aissati----------------------------------------
----------------------------Suarez----------------Cvitanich--------------------------
Waarbij uiteraard Sulejmani veel creatieve vrijheid heeft en een aanvallender rol heeft dan De Zeeuw. Ik denk dat verder spelers als Enoh, Emanuelson, Alderweireld, Oleguer en die jeugdspelers genoeg kansen krijgen omdat bij ons spelers regelmatig een paar weken niet speelklaar zijn.
Doemdenker. Denk je echt dat PSV, AZ, Feyenoord en Twente zo veel beter zijn?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Barca het volgende:
Zelfs met verbeteringen als Alderweireld op de positie van Vertonghen, De Zeeuw op de plek van Gabri, Enoh op de plek van De Zeeuw en Lindgren op de plek van Sulejmani wordt het niks.
Niet veel beter, maar wel beter. Hun verdediging zal denk ik meer solide zijn. Dat is de basis. Je zag het aan AZ vorig seizoen. Speelden compact, weinig ruimte tussen de linies, gaven daardoor geen of nauwelijks kansen weg.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Mr.Rude het volgende:
[..]
Doemdenker. Denk je echt dat PSV, AZ, Feyenoord en Twente zo veel beter zijn?
Ik vrees van wel.quote:
Dat denk ik niet, wel denk ik dat AZ als team een stukje verder is. Het zal wel weer een jaar worden waar alles weer zo dicht bij elkaar zit. Feyenoord en Twente zie ik nog geen kampioen worden. PSV, AZ en Ajax zullen het denk ik vooral onderling moeten gaat uit maken wie er kampioen wordt. In dat geval heb je met Koeman wel een held in huis die een expert is in het teren op het succes van de vorige trainer.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Mr.Rude het volgende:
[..]
Doemdenker. Denk je echt dat PSV, AZ, Feyenoord en Twente zo veel beter zijn?
Mwah, ik denk dat het een beetje vroeg is om nu al conclusies te trekken, onze verdediging mag dan misschien niet solide ogen, de aanval van AZ of PSV acht ik een stuk minder sterk dan die van, pakweg, Atlético of Benfica.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Niet veel beter, maar wel beter. Hun verdediging zal denk ik meer solide zijn. Dat is de basis. Je zag het aan AZ vorig seizoen. Speelden compact, weinig ruimte tussen de linies, gaven daardoor geen of nauwelijks kansen weg.
Niet tegen jou persoonlijk, maar sommigen zijn zo veranderlijk als het weer. Dan is speler X weer goed, en nog geen wedstrijd later is het een knuppel die de club per direct mag gaan verlaten...quote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Niet weer, nog steeds. of vind jij het puntenpakkers allebei
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Beter lezen, kneus. Heb onze verdediging helemaal niet lopen verdedigen, ik zeg alleen dat dit team nog ingespeeld moet worden, er nog geexperimenteerd werd en er niet verwacht mag worden dat er na 4 weekjes Jol al meteen een CL-team staat.
2 weken geleden was iedereen nog in hosanna want we hadden Bristol en Southampton opgerold, nu is het ineens weer kut en klote en ziet het er allemaal somber uit. Ajax-publiek.
Daar kan ik me wel in vinden, alleen zou er op de plek van Vertonghen iemand mogen staan die iets meedogenlozer is. En dan Vertonghen linksback als Atouba niks is.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:14 schreef Pritt het volgende:
Dit wordt hem als het aan mij ligt
-------------------------------------Stekelenburg-------------------------------------
---------------------------Wielaert---------------Vertonghen------------------------
-----v.d. Wiel------------------------------------------------------------Atouba-----
---------------------------------------de Zeeuw--------------------------------------
----------------Enoh-------------------------------------------Emanuelson----------
-----------------------------------------Aissati----------------------------------------
----------------------------Suarez----------------Cvitanich--------------------------
Waar Cvitanich en Emanuelson soms vervangen kunnen worden door Sulejmani en als Gabri fit is Enoh vervangt.
Maar nog wel sterk genoeg om ons heel veel pijn te doen. Bovendien gaat het om de kracht van de ploeg als team. Daarin zijn AZ, Twente en PSV verder dan wij, en dat zie ik ook niet goed komen. In tegenstelling tot Feyenoord. Been maakt er wel een team van. Makaay scoorde vorig seizoen uiteindelijk ng 16? keer en Tomasson 9? keer. Dat gaat dit seizoen meer zijn.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:52 schreef Mr.Rude het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het een beetje vroeg is om nu al conclusies te trekken, onze verdediging mag dan misschien niet solide ogen, de aanval van AZ of PSV acht ik een stuk minder sterk dan die van, pakweg, Atlético of Benfica.
Het eerste half jaar speelde die redelijk, laatste jaar vond ik 'm maar vrij matig. Ik zal er niet rouwig om zijn, lijkt toch wat explosiviteit te missen.quote:
OMGquote:Op maandag 27 juli 2009 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Een glimlach kon ik toch niet onderdrukken. Schitterend.![]()
Vermeer had Issi normaal gesproken ook niet moeten aanspelen bij zo'n drukbezet middenveld met voornamelijk spelers van Benfica. Dat weet hij dondersgoed.
Ja, ik zou ook 3-3-3 spelenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar nog wel sterk genoeg om ons heel veel pijn te doen. Bovendien gaat het om de kracht van de ploeg als team. Daarin zijn AZ, Twente en PSV verder dan wij, en dat zie ik ook niet goed komen. In tegenstelling tot Feyenoord. Been maakt er wel een team van. Makaay scoorde vorig seizoen uiteindelijk ng 16? keer en Tomasson 9? keer. Dat gaat dit seizoen meer zijn.
----------------------------------------Wielaert---------------------------------------
-----v.d. Wiel-----------------------------------------------------Alderweireld-----
-------------------------Sno------------------------Donald--------------------------
---------------------------------------De Zeeuw-------------------------------------
--------------------Aissati---------------------------------Suarez-------------------
-----------------------------------------Cvitanich-------------------------------------
Nog geen grootse ploeg, maar de minste zwakke optie.
Sorry hoor, maar deze slaat echt helemaal nergens op. Sno niet zwak? Alderweireld linksback? Donald controlerende middenvelder? Ik begin het idee te krijgen dat je erg weinig verstand van voetbal hebtquote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar nog wel sterk genoeg om ons heel veel pijn te doen. Bovendien gaat het om de kracht van de ploeg als team. Daarin zijn AZ, Twente en PSV verder dan wij, en dat zie ik ook niet goed komen. In tegenstelling tot Feyenoord. Been maakt er wel een team van. Makaay scoorde vorig seizoen uiteindelijk ng 16? keer en Tomasson 9? keer. Dat gaat dit seizoen meer zijn.
----------------------------------------Wielaert---------------------------------------
-----v.d. Wiel-----------------------------------------------------Alderweireld-----
-------------------------Sno------------------------Donald--------------------------
---------------------------------------De Zeeuw-------------------------------------
--------------------Aissati---------------------------------Suarez-------------------
-----------------------------------------Cvitanich-------------------------------------
Nog geen grootse ploeg, maar de minste zwakke optie.
Je hebt gelijk. Inmiddels gecorrigeerd.quote:
Ik zeg niet dat Sno niet zwak is. Hij is de minste slechte keuze.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef Mr.Rude het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar deze slaat echt helemaal nergens op. Sno niet zwak? Alderweireld linksback? Donald controlerende middenvelder? Ik begin het idee te krijgen dat je erg weinig verstand van voetbal hebt
As I said: foutje. Al aangepast!!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:37 schreef fuckbuddy het volgende:
2 vingers in de Neus Barca?
10 man opstellen ipv 11?
Net zoiets wanneer de Koningin een politieke voorkeur geeft. Not done.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ongeloofelijk dat de directeur betaald voetbal van de KNVB zich hier over uitlaat. Had ik ook gevonden als ie Feyenoord hoger had gezet. En maar janken dat die doodsbedreigingen ontvangt.
Ga er maar niet vanuit.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:11 schreef Gabbylicious het volgende:
Hopelijk komt Keirrison er nog bij, ben niet onder de indruk van Cvita en Bodul lijkt niet de kans te krijgen onder Jol.
Waar zie je me zeggen dat ik het over dure aankopen in de verdediging heb?quote:Op maandag 27 juli 2009 05:25 schreef OreO het volgende:
[..]
Welke dure aankopen in de verdediging? dat is de rede dat we er 6 in laten gaan, omdat die er niet zijn!
Die jaquote:Op maandag 27 juli 2009 18:30 schreef BertMaalderink het volgende:
Kuffour?
Al kwam die over uit Italie, maar een andere neger kan ik me niet voor de geest halen.
Laatste jaar was iedereeeheeeeen matig. Daarnaast prima bankzitter die nooit zeurt.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Het eerste half jaar speelde die redelijk, laatste jaar vond ik 'm maar vrij matig. Ik zal er niet rouwig om zijn, lijkt toch wat explosiviteit te missen.
Ik word graag nog een keer kampioen en zou Urby graag zsm getransfereerd willen zien worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Langzaam aan nog maar weinig spelers waar ik een Ajax gevoel mee heb binnen de 'basis' 15. Alleen al omwille van behoud van een eigen herkenbaar elftal zou ik Vertongen en Urby altijd willen zien spelen.
Neuh.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de Open dag woensdag?
Waar haal je dát nou weer vandaan?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef Barca het volgende:
Zul je zien dat vlak voor het sluiten van de markt of in de winterstop Suarez voor een schijntje vertrekt. Nu denk ik dat het goed is om hem dit seizoen te verkopen omdat zijn waarde nauwelijks meer zal stijgen en hij meer en meer een storende factor lijkt te worden, maar je moet wel een goede vervanger hebben.
Nee. Dat lijkt me niet. Kwam transfervrij, verdient goed, maar Obradovic en Braafheid kwamen ook heus niet voor een appel en een ei voetballen.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef Barca het volgende:
Dure aankopen? Hm ... vooral goed en gericht aankopen! En, daar schort het bij ons helaas nogal vaak aan. Voorbije seizoenen aanvallers (Sulejmani, Cvitanich en dit seizoen willen gaan voor Elia) terwijl we verdedigers nodig hebben, dit seizoen een (weliswaar niet zo heel dure) redelijk overbodige 3e keeper in plaats van een target man voor in de spits. (Hoewel we nog belangstelling toonden voor Marcus Berg.)
Is Atouba (misschien wel een goede speler) niet duurder dan Braafheid en Obradovic?
En ... er worden nauwelijks overbodige spelers verhuurd of verkocht. Terwijl we de afgelopen jaren wat betreft toppers (Heitinga, Van der Vaart, Sneijder, Huntelaar) wel wat meer de poot stijf hadden moeten houden.
Zul je zien dat vlak voor het sluiten van de markt of in de winterstop Suarez voor een schijntje vertrekt. Nu denk ik dat het goed is om hem dit seizoen te verkopen omdat zijn waarde nauwelijks meer zal stijgen en hij meer en meer een storende factor lijkt te worden, maar je moet wel een goede vervanger hebben.
Gokken op Cvitanich en Sulejmani vind ik heel erg riskant.
yep ik ga ook, neem de kleine voor de praktijk les mee. geestelijk is hij al voorbereid en er klaar voor.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de Open dag woensdag?
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
yep ik ga ook, neem de kleine voor de praktijk les mee. geestelijk is hij al voorbereid en er klaar voor.
Zo komt hij op mij over. Alsof hij zich ergert aan ploeggenoten die in zijn ogen niet zo goed zijn als hij. Verder probeert hij nogal vaak (niet geheel onlogisch) in zijn eentje wedstrijden te beslissen.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:32 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Waar haal je dát nou weer vandaan?
Dat valt dan mee. Zeker na Cvitanich en Sulejmani. Daar hebben we veel te veel voor betaald. Zeker gezien prijs - kwaliteitsverhouding.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:35 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nee. Dat lijkt me niet. Kwam transfervrij, verdient goed, maar Obradovic en Braafheid kwamen ook heus niet voor een appel en een ei voetballen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Zo komt hij op mij over. Alsof hij zich ergert aan ploeggenoten die in zijn ogen niet zo goed zijn als hij. Verder probeert hij nogal vaak (niet geheel onlogisch) in zijn eentje wedstrijden te beslissen.
Klinkt leuk, maar volledig onrealistisch. Je houdt dat soort spelers niet vast.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef Barca het volgende:
En ... er worden nauwelijks overbodige spelers verhuurd of verkocht. Terwijl we de afgelopen jaren wat betreft toppers (Heitinga, Van der Vaart, Sneijder, Huntelaar) wel wat meer de poot stijf hadden moeten houden.
Ja, daar hoef je het niet mee eens te zijn. Maar zijn spel en zijn opmerkingen in de media geven mij dat gevoel.quote:
Uiteindelijk gaan ze toch wel, ja. Maar ... speel het spel wat meer en je haalt er meer uit. ik vind echt dat wij te soft zijn.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar volledig onrealistisch. Je houdt dat soort spelers niet vast.
Helaas.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar volledig onrealistisch. Je houdt dat soort spelers niet vast.
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:26 schreef Nashje het volgende:
Heeft onze Luque nou gescoord voor Malaga.
Inderdaad. We spelen fantastisch goed!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het is echt weer hilarisch inderdaad.
Er speelt nog 'n Luque bij Málaga, José Juan Luquequote:Op maandag 27 juli 2009 21:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
http://www.liveuitslagen.nl/
Check Malaga - Atlante.
Blij maar dooie mus enzoquote:Op maandag 27 juli 2009 21:43 schreef Daniane het volgende:
[..]
Er speelt nog 'n Luque bij Málaga, José Juan Luque
Vermoed dat hij het is.
Misschien heeft ie dat wel omdat hij het idee heeft dat die ploeggenoten er niet volledig voor gaan, dit in tegenstelling tot Suarez.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad. We spelen fantastisch goed!
Luis nooit te pingelen.Luis heeft nooit kritiek op zijn ploeggenoten.
Nee niet per se eigen kweek. Ook eigen scouts, zoals Dario. (al zit die er nog maar kort bij). Bij Gabri heb ik inmiddels ook wel een 'ajax-gevoel'. En Suarez ook langzaam aan.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:05 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik word graag nog een keer kampioen en zou Urby graag zsm getransfereerd willen zien worden.![]()
Aisatti, Suarez en Sulejmani zijn ook wel echte Ajax spelers. Geen eigen kweek alleen, daar zul je wel op doelen?
Suarez praat wel degelijk meer sinds hij aanvoerder is.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:52 schreef De_kromme het volgende:
Luis praat helemaal niet meer nu hij die band omheeft, en hoe wil jij als aanvaller sowieso je verdedigers en je keeper bereiken, en hoe wil jij in gebrekkig Nederlands duidelijk maken wat je bedoelt. Denk dat hier toch echt een taak voor Jol ligt i.p.v. Suarez, hopen op een andere aanvoerder imo.
Suarez is gewoon de beste speler van Ajax. Die moet je natuurlijk wel een grote rol geven. Ik denk niet dat Luis erg makkelijk kan accepteren dat een veel beperktere voetballer als Jantje Vertonghen die band krijgt.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:25 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Suarez praat wel degelijk meer sinds hij aanvoerder is.
Dat is te zien in de wedstrijden en zowel de teamgenoten als Jol hebben het gezegd. Qua taal heb je wel een beetje gelijk, al valt dat ook wel mee. Je gaat tenslotte geen hele gesprekken voeren in het veld.
Wat is dat nou voor bullshit? Suarez moet je juist niet teveel taken/verantwoordelijkheden geven. Gewoon lekker zijn ding laten doen en soms mensen aansporen, en jij denkt dus dat hij het erg gaat vinden als iemand anders de aanvoerdersband krijgt? Denk je dat dat de beweegreden was van Jol?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Suarez is gewoon de beste speler van Ajax. Die moet je natuurlijk wel een grote rol geven. Ik denk niet dat Luis erg makkelijk kan accepteren dat een veel beperktere voetballer als Jantje Vertonghen die band krijgt.
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef Barca het volgende:
Kan, maar ook dan brengt zo'n speler de groep uit balans. En, hoe goed bedoelt, het resultaat is zelden positief. Voor zo'n speler zich door ergernis uit zijn spel haalt, kun je beter gaan cashen. Zorg echter wel voor een goede opvolger. LET OP OF HIJ IN DE GROEP PAST, DA'S BELANGRIJKER DAN EEN HEEL GOEDE SPELER ZIJN.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:50 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat wel omdat hij het idee heeft dat die ploeggenoten er niet volledig voor gaan, dit in tegenstelling tot Suarez.
Daarbij is het bij iedereen al duidelijk dat Luis veel meer praat nu hij die band om heeft.
quote:
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:47 schreef Mr.Rude het volgende:
@ Barca:![]()
Wat ben ik blij dat jij niks te zeggen hebt bij Ajax
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Kan, maar ook dan brengt zo'n speler de groep uit balans. En, hoe goed bedoelt, het resultaat is zelden positief. Voor zo'n speler zich door ergernis uit zijn spel haalt, kun je beter gaan cashen. Zorg echter wel voor een goede opvolger. LET OP OF HIJ IN DE GROEP PAST, DA'S BELANGRIJKER DAN EEN HEEL GOEDE SPELER ZIJN.
Wat loop je nou te kletsen. Iedereen kijkt naar hem op en is blij met hem. Iedereen prijst zijn instelling zowel op het veld als daarbuiten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Kan, maar ook dan brengt zo'n speler de groep uit balans. En, hoe goed bedoelt, het resultaat is zelden positief. Voor zo'n speler zich door ergernis uit zijn spel haalt, kun je beter gaan cashen. Zorg echter wel voor een goede opvolger. LET OP OF HIJ IN DE GROEP PAST, DA'S BELANGRIJKER DAN EEN HEEL GOEDE SPELER ZIJN.
Toen hij de band nog niet had was dat denk ik niet zo'n probleem. Nu is hij er trots op dat hij de aanvoerder is. Het weer afpakken van die band zou inderdaad een probleem zijn denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Suarez is gewoon de beste speler van Ajax. Die moet je natuurlijk wel een grote rol geven. Ik denk niet dat Luis erg makkelijk kan accepteren dat een veel beperktere voetballer als Jantje Vertonghen die band krijgt.
Jouw amitieuze collega ligt ook goed in de groep?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:46 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Wat loop je nou te kletsen. Iedereen kijkt naar hem op en is blij met hem. Iedereen prijst zijn instelling zowel op het veld als daarbuiten.
Verder sluit ik me aan bij de rest:
[..]
Toen hij de band nog niet had was dat denk ik niet zo'n probleem. Nu is hij er trots op dat hij de aanvoerder is. Het weer afpakken van die band zou inderdaad een probleem zijn denk ik.
Als Jol had gezegd van nou we maken Wielaerdt (bijvoorbeeld) aanvoerder omdat hij het spelletje van achteruit beter kan overzien dan vanuit de spits, had Suarez daar denk ik ook geen probleem van gemaakt.
Toevallig wel ja.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Jouw amitieuze collega ligt ook goed in de groep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |