As I said: foutje. Al aangepast!!quote:Op maandag 27 juli 2009 17:37 schreef fuckbuddy het volgende:
2 vingers in de Neus Barca?
10 man opstellen ipv 11?
Net zoiets wanneer de Koningin een politieke voorkeur geeft. Not done.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ongeloofelijk dat de directeur betaald voetbal van de KNVB zich hier over uitlaat. Had ik ook gevonden als ie Feyenoord hoger had gezet. En maar janken dat die doodsbedreigingen ontvangt.
Ga er maar niet vanuit.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:11 schreef Gabbylicious het volgende:
Hopelijk komt Keirrison er nog bij, ben niet onder de indruk van Cvita en Bodul lijkt niet de kans te krijgen onder Jol.
Waar zie je me zeggen dat ik het over dure aankopen in de verdediging heb?quote:Op maandag 27 juli 2009 05:25 schreef OreO het volgende:
[..]
Welke dure aankopen in de verdediging? dat is de rede dat we er 6 in laten gaan, omdat die er niet zijn!
Die jaquote:Op maandag 27 juli 2009 18:30 schreef BertMaalderink het volgende:
Kuffour?
Al kwam die over uit Italie, maar een andere neger kan ik me niet voor de geest halen.
Laatste jaar was iedereeeheeeeen matig. Daarnaast prima bankzitter die nooit zeurt.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Het eerste half jaar speelde die redelijk, laatste jaar vond ik 'm maar vrij matig. Ik zal er niet rouwig om zijn, lijkt toch wat explosiviteit te missen.
Ik word graag nog een keer kampioen en zou Urby graag zsm getransfereerd willen zien worden.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Langzaam aan nog maar weinig spelers waar ik een Ajax gevoel mee heb binnen de 'basis' 15. Alleen al omwille van behoud van een eigen herkenbaar elftal zou ik Vertongen en Urby altijd willen zien spelen.
Neuh.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de Open dag woensdag?
Waar haal je dát nou weer vandaan?quote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef Barca het volgende:
Zul je zien dat vlak voor het sluiten van de markt of in de winterstop Suarez voor een schijntje vertrekt. Nu denk ik dat het goed is om hem dit seizoen te verkopen omdat zijn waarde nauwelijks meer zal stijgen en hij meer en meer een storende factor lijkt te worden, maar je moet wel een goede vervanger hebben.
Nee. Dat lijkt me niet. Kwam transfervrij, verdient goed, maar Obradovic en Braafheid kwamen ook heus niet voor een appel en een ei voetballen.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef Barca het volgende:
Dure aankopen? Hm ... vooral goed en gericht aankopen! En, daar schort het bij ons helaas nogal vaak aan. Voorbije seizoenen aanvallers (Sulejmani, Cvitanich en dit seizoen willen gaan voor Elia) terwijl we verdedigers nodig hebben, dit seizoen een (weliswaar niet zo heel dure) redelijk overbodige 3e keeper in plaats van een target man voor in de spits. (Hoewel we nog belangstelling toonden voor Marcus Berg.)
Is Atouba (misschien wel een goede speler) niet duurder dan Braafheid en Obradovic?
En ... er worden nauwelijks overbodige spelers verhuurd of verkocht. Terwijl we de afgelopen jaren wat betreft toppers (Heitinga, Van der Vaart, Sneijder, Huntelaar) wel wat meer de poot stijf hadden moeten houden.
Zul je zien dat vlak voor het sluiten van de markt of in de winterstop Suarez voor een schijntje vertrekt. Nu denk ik dat het goed is om hem dit seizoen te verkopen omdat zijn waarde nauwelijks meer zal stijgen en hij meer en meer een storende factor lijkt te worden, maar je moet wel een goede vervanger hebben.
Gokken op Cvitanich en Sulejmani vind ik heel erg riskant.
yep ik ga ook, neem de kleine voor de praktijk les mee. geestelijk is hij al voorbereid en er klaar voor.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de Open dag woensdag?
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
yep ik ga ook, neem de kleine voor de praktijk les mee. geestelijk is hij al voorbereid en er klaar voor.
Zo komt hij op mij over. Alsof hij zich ergert aan ploeggenoten die in zijn ogen niet zo goed zijn als hij. Verder probeert hij nogal vaak (niet geheel onlogisch) in zijn eentje wedstrijden te beslissen.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:32 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Waar haal je dát nou weer vandaan?
Dat valt dan mee. Zeker na Cvitanich en Sulejmani. Daar hebben we veel te veel voor betaald. Zeker gezien prijs - kwaliteitsverhouding.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:35 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Nee. Dat lijkt me niet. Kwam transfervrij, verdient goed, maar Obradovic en Braafheid kwamen ook heus niet voor een appel en een ei voetballen.
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Zo komt hij op mij over. Alsof hij zich ergert aan ploeggenoten die in zijn ogen niet zo goed zijn als hij. Verder probeert hij nogal vaak (niet geheel onlogisch) in zijn eentje wedstrijden te beslissen.
Klinkt leuk, maar volledig onrealistisch. Je houdt dat soort spelers niet vast.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef Barca het volgende:
En ... er worden nauwelijks overbodige spelers verhuurd of verkocht. Terwijl we de afgelopen jaren wat betreft toppers (Heitinga, Van der Vaart, Sneijder, Huntelaar) wel wat meer de poot stijf hadden moeten houden.
Ja, daar hoef je het niet mee eens te zijn. Maar zijn spel en zijn opmerkingen in de media geven mij dat gevoel.quote:
Uiteindelijk gaan ze toch wel, ja. Maar ... speel het spel wat meer en je haalt er meer uit. ik vind echt dat wij te soft zijn.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar volledig onrealistisch. Je houdt dat soort spelers niet vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |