abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juli 2009 @ 17:37:51 #251
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_71370873
2 vingers in de Neus Barca?
10 man opstellen ipv 11?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 27 juli 2009 @ 17:40:46 #252
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71370933
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:37 schreef fuckbuddy het volgende:
2 vingers in de Neus Barca?
10 man opstellen ipv 11?
As I said: foutje. Al aangepast!!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71371182
Barca moet je vooral niet te serieus nemen, als hij het voor het zeggen had zou hij bij Barcelona misschien net Messi laten staan, de rest komt natuurlijk gewoon kwaliteit tekort
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
  maandag 27 juli 2009 @ 18:03:30 #254
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71371455
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ongeloofelijk dat de directeur betaald voetbal van de KNVB zich hier over uitlaat. Had ik ook gevonden als ie Feyenoord hoger had gezet. En maar janken dat die doodsbedreigingen ontvangt.
Net zoiets wanneer de Koningin een politieke voorkeur geeft. Not done.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 27 juli 2009 @ 18:09:50 #255
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_71371615
Zondag gaat wel lukken tegen Groningen. 3-2 voor Ajax.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 27 juli 2009 @ 18:11:28 #256
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71371648
Hopelijk komt Keirrison er nog bij, ben niet onder de indruk van Cvita en Bodul lijkt niet de kans te krijgen onder Jol.
WOS'ser for life.
pi_71371779
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:11 schreef Gabbylicious het volgende:
Hopelijk komt Keirrison er nog bij, ben niet onder de indruk van Cvita en Bodul lijkt niet de kans te krijgen onder Jol.
Ga er maar niet vanuit.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 27 juli 2009 @ 18:18:41 #258
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71371824
quote:
Op maandag 27 juli 2009 05:25 schreef OreO het volgende:

[..]

Welke dure aankopen in de verdediging? dat is de rede dat we er 6 in laten gaan, omdat die er niet zijn!
Waar zie je me zeggen dat ik het over dure aankopen in de verdediging heb?
Ik heb het er over dat ajax in de afgelopen 4 jaar pakweg 6 spelers heeft gekocht die duurder zijn dan de duurste aankoop van Feyenoord ooit. Nou hebben die aankopen wel goed uitgepakt, daar niet van, maar dan scout je toch niet helemaal goed... Een uitzondering aan dure aankopen ok, maar elk jaar.....
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 27 juli 2009 @ 18:22:55 #259
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71371929
Bij het horen van de naam atouba denk ik overigens iedere keer gelijk aan die andere donkere verdediger die jullie een tijdje geleden gratis op konden pikken in Duitsland, jullie variant op Philippe Léonard zeg maar . Hoe heette die ook weer?
pi_71372102
Kuffour?

Al kwam die over uit Italie, maar een andere neger kan ik me niet voor de geest halen.
  maandag 27 juli 2009 @ 18:40:15 #261
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71372336
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:30 schreef BertMaalderink het volgende:
Kuffour?

Al kwam die over uit Italie, maar een andere neger kan ik me niet voor de geest halen.
Die ja
Klopt, foutje. Had wel bijna heel z'n carriere in Duitsland gespeeld, was even in de war.
pi_71372437
Langzaam aan nog maar weinig spelers waar ik een Ajax gevoel mee heb binnen de 'basis' 15. Alleen al omwille van behoud van een eigen herkenbaar elftal zou ik Vertongen en Urby altijd willen zien spelen.
pi_71372771
quote:
Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Het eerste half jaar speelde die redelijk, laatste jaar vond ik 'm maar vrij matig. Ik zal er niet rouwig om zijn, lijkt toch wat explosiviteit te missen.
Laatste jaar was iedereeeheeeeen matig. Daarnaast prima bankzitter die nooit zeurt.
pi_71372983
quote:
Op maandag 27 juli 2009 18:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Langzaam aan nog maar weinig spelers waar ik een Ajax gevoel mee heb binnen de 'basis' 15. Alleen al omwille van behoud van een eigen herkenbaar elftal zou ik Vertongen en Urby altijd willen zien spelen.
Ik word graag nog een keer kampioen en zou Urby graag zsm getransfereerd willen zien worden.

Aisatti, Suarez en Sulejmani zijn ook wel echte Ajax spelers. Geen eigen kweek alleen, daar zul je wel op doelen?
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  maandag 27 juli 2009 @ 19:47:14 #265
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_71374322
Gaan er hier nog mensen naar de Open dag woensdag?
#FreeHat
pi_71375632
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Neuh.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  maandag 27 juli 2009 @ 20:28:39 #267
30220 Barca
pi_71375669
Dure aankopen? Hm ... vooral goed en gericht aankopen! En, daar schort het bij ons helaas nogal vaak aan. Voorbije seizoenen aanvallers (Sulejmani, Cvitanich en dit seizoen willen gaan voor Elia) terwijl we verdedigers nodig hebben, dit seizoen een (weliswaar niet zo heel dure) redelijk overbodige 3e keeper in plaats van een target man voor in de spits. (Hoewel we nog belangstelling toonden voor Marcus Berg.)

Is Atouba (misschien wel een goede speler) niet duurder dan Braafheid en Obradovic?

En ... er worden nauwelijks overbodige spelers verhuurd of verkocht. Terwijl we de afgelopen jaren wat betreft toppers (Heitinga, Van der Vaart, Sneijder, Huntelaar) wel wat meer de poot stijf hadden moeten houden.

Zul je zien dat vlak voor het sluiten van de markt of in de winterstop Suarez voor een schijntje vertrekt. Nu denk ik dat het goed is om hem dit seizoen te verkopen omdat zijn waarde nauwelijks meer zal stijgen en hij meer en meer een storende factor lijkt te worden, maar je moet wel een goede vervanger hebben.

Gokken op Cvitanich en Sulejmani vind ik heel erg riskant.
pi_71375784
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef Barca het volgende:
Zul je zien dat vlak voor het sluiten van de markt of in de winterstop Suarez voor een schijntje vertrekt. Nu denk ik dat het goed is om hem dit seizoen te verkopen omdat zijn waarde nauwelijks meer zal stijgen en hij meer en meer een storende factor lijkt te worden, maar je moet wel een goede vervanger hebben.
Waar haal je dát nou weer vandaan?
pi_71375858
quote:
Dure aankopen? Hm ... vooral goed en gericht aankopen! En, daar schort het bij ons helaas nogal vaak aan. Voorbije seizoenen aanvallers (Sulejmani, Cvitanich en dit seizoen willen gaan voor Elia) terwijl we verdedigers nodig hebben, dit seizoen een (weliswaar niet zo heel dure) redelijk overbodige 3e keeper in plaats van een target man voor in de spits. (Hoewel we nog belangstelling toonden voor Marcus Berg.)

Is Atouba (misschien wel een goede speler) niet duurder dan Braafheid en Obradovic?
En ... er worden nauwelijks overbodige spelers verhuurd of verkocht. Terwijl we de afgelopen jaren wat betreft toppers (Heitinga, Van der Vaart, Sneijder, Huntelaar) wel wat meer de poot stijf hadden moeten houden.

Gokken op Cvitanich en Sulejmani vind ik heel erg riskant.
Nee. Dat lijkt me niet. Kwam transfervrij, verdient goed, maar Obradovic en Braafheid kwamen ook heus niet voor een appel en een ei voetballen.
pi_71376026
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
yep ik ga ook, neem de kleine voor de praktijk les mee. geestelijk is hij al voorbereid en er klaar voor.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_71376119
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:40 schreef badboynova het volgende:

[..]

yep ik ga ook, neem de kleine voor de praktijk les mee. geestelijk is hij al voorbereid en er klaar voor.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:47:36 #272
30220 Barca
pi_71376286
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:32 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Waar haal je dát nou weer vandaan?
Zo komt hij op mij over. Alsof hij zich ergert aan ploeggenoten die in zijn ogen niet zo goed zijn als hij. Verder probeert hij nogal vaak (niet geheel onlogisch) in zijn eentje wedstrijden te beslissen.
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:35 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Nee. Dat lijkt me niet. Kwam transfervrij, verdient goed, maar Obradovic en Braafheid kwamen ook heus niet voor een appel en een ei voetballen.
Dat valt dan mee. Zeker na Cvitanich en Sulejmani. Daar hebben we veel te veel voor betaald. Zeker gezien prijs - kwaliteitsverhouding.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:48:14 #273
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_71376310
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:47 schreef Barca het volgende:

[..]

Zo komt hij op mij over. Alsof hij zich ergert aan ploeggenoten die in zijn ogen niet zo goed zijn als hij. Verder probeert hij nogal vaak (niet geheel onlogisch) in zijn eentje wedstrijden te beslissen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 27 juli 2009 @ 20:48:57 #274
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_71376331
quote:

Klinkt leuk, maar volledig onrealistisch. Je houdt dat soort spelers niet vast.
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 27 juli 2009 @ 20:49:50 #275
30220 Barca
pi_71376362
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ja, daar hoef je het niet mee eens te zijn. Maar zijn spel en zijn opmerkingen in de media geven mij dat gevoel.
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaan ze toch wel, ja. Maar ... speel het spel wat meer en je haalt er meer uit. ik vind echt dat wij te soft zijn.
pi_71376380
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Helaas.
Striving to be more than average.
pi_71377518
Heeft onze Luque nou gescoord voor Malaga .
pi_71377553
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Het is echt weer hilarisch inderdaad .
pi_71377626
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:26 schreef Nashje het volgende:
Heeft onze Luque nou gescoord voor Malaga .
hoezo dat opeens?
  maandag 27 juli 2009 @ 21:31:23 #280
30220 Barca
pi_71377661
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Het is echt weer hilarisch inderdaad .
Inderdaad. We spelen fantastisch goed!

Luis nooit te pingelen. Luis heeft nooit kritiek op zijn ploeggenoten.
pi_71377757
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:30 schreef Dhill0n het volgende:

[..]

hoezo dat opeens?
http://www.liveuitslagen.nl/

Check Malaga - Atlante.
pi_71378029
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:34 schreef Nashje het volgende:

[..]

http://www.liveuitslagen.nl/

Check Malaga - Atlante.
Er speelt nog 'n Luque bij Málaga, José Juan Luque
Vermoed dat hij het is.
Striving to be more than average.
pi_71378179
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:43 schreef Daniane het volgende:

[..]

Er speelt nog 'n Luque bij Málaga, José Juan Luque
Vermoed dat hij het is.
Blij maar dooie mus enzo .
pi_71378212
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:31 schreef Barca het volgende:

[..]

Inderdaad. We spelen fantastisch goed!

Luis nooit te pingelen. Luis heeft nooit kritiek op zijn ploeggenoten.
Misschien heeft ie dat wel omdat hij het idee heeft dat die ploeggenoten er niet volledig voor gaan, dit in tegenstelling tot Suarez.

Daarbij is het bij iedereen al duidelijk dat Luis veel meer praat nu hij die band om heeft.
pi_71378272
Luis praat helemaal niet meer nu hij die band omheeft, en hoe wil jij als aanvaller sowieso je verdedigers en je keeper bereiken, en hoe wil jij in gebrekkig Nederlands duidelijk maken wat je bedoelt. Denk dat hier toch echt een taak voor Jol ligt i.p.v. Suarez, hopen op een andere aanvoerder imo.
pi_71378296
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:05 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik word graag nog een keer kampioen en zou Urby graag zsm getransfereerd willen zien worden.

Aisatti, Suarez en Sulejmani zijn ook wel echte Ajax spelers. Geen eigen kweek alleen, daar zul je wel op doelen?
Nee niet per se eigen kweek. Ook eigen scouts, zoals Dario. (al zit die er nog maar kort bij). Bij Gabri heb ik inmiddels ook wel een 'ajax-gevoel'. En Suarez ook langzaam aan.

Maar Aissati bv, hoe gecharmeerd ik ook van hem ben, zie ik nog altijd als de speler die we van PSV hebben gekocht ipv de architect van ons middenveld.
pi_71379353
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:52 schreef De_kromme het volgende:
Luis praat helemaal niet meer nu hij die band omheeft, en hoe wil jij als aanvaller sowieso je verdedigers en je keeper bereiken, en hoe wil jij in gebrekkig Nederlands duidelijk maken wat je bedoelt. Denk dat hier toch echt een taak voor Jol ligt i.p.v. Suarez, hopen op een andere aanvoerder imo.
Suarez praat wel degelijk meer sinds hij aanvoerder is.

Dat is te zien in de wedstrijden en zowel de teamgenoten als Jol hebben het gezegd. Qua taal heb je wel een beetje gelijk, al valt dat ook wel mee. Je gaat tenslotte geen hele gesprekken voeren in het veld.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:26:45 #288
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_71379405
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:25 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Suarez praat wel degelijk meer sinds hij aanvoerder is.

Dat is te zien in de wedstrijden en zowel de teamgenoten als Jol hebben het gezegd. Qua taal heb je wel een beetje gelijk, al valt dat ook wel mee. Je gaat tenslotte geen hele gesprekken voeren in het veld.
Suarez is gewoon de beste speler van Ajax. Die moet je natuurlijk wel een grote rol geven. Ik denk niet dat Luis erg makkelijk kan accepteren dat een veel beperktere voetballer als Jantje Vertonghen die band krijgt.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_71379940
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef PhifeDawg het volgende:

[..]

Suarez is gewoon de beste speler van Ajax. Die moet je natuurlijk wel een grote rol geven. Ik denk niet dat Luis erg makkelijk kan accepteren dat een veel beperktere voetballer als Jantje Vertonghen die band krijgt.
Wat is dat nou voor bullshit? Suarez moet je juist niet teveel taken/verantwoordelijkheden geven. Gewoon lekker zijn ding laten doen en soms mensen aansporen, en jij denkt dus dat hij het erg gaat vinden als iemand anders de aanvoerdersband krijgt? Denk je dat dat de beweegreden was van Jol?
pi_71381705
quote:

pi_71381917
@ Barca: Wat ben ik blij dat jij niks te zeggen hebt bij Ajax
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:27:01 #292
30220 Barca
pi_71383013
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:50 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Misschien heeft ie dat wel omdat hij het idee heeft dat die ploeggenoten er niet volledig voor gaan, dit in tegenstelling tot Suarez.

Daarbij is het bij iedereen al duidelijk dat Luis veel meer praat nu hij die band om heeft.
Kan, maar ook dan brengt zo'n speler de groep uit balans. En, hoe goed bedoelt, het resultaat is zelden positief. Voor zo'n speler zich door ergernis uit zijn spel haalt, kun je beter gaan cashen. Zorg echter wel voor een goede opvolger. LET OP OF HIJ IN DE GROEP PAST, DA'S BELANGRIJKER DAN EEN HEEL GOEDE SPELER ZIJN.
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:47 schreef Mr.Rude het volgende:
@ Barca: Wat ben ik blij dat jij niks te zeggen hebt bij Ajax
Ik ben blij voor je.
pi_71383393
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:27 schreef Barca het volgende:
Ik ben blij voor je.
Wat lief van je
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:44:45 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71383412
Zonder Suarez spelen we voor plekkie 5 t/m 7, dus voor mijn part is het de verpersoonlijking van de Hellehond, maar we verkopen 'm mooi niet.

Suarez for president.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71383728
Suarez willen verkopen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_71383758
Gebruikt iemand van jullie de RSS van een site voor Ajaxnieuws? Zo ja, welke? Ik gebruik nu die van AN omdat die niet zo veel geruchten en onzin erop gooien maar soms is t ook TE weinig.. is er een betere?
pi_71383825
quote:

[..]

Kan, maar ook dan brengt zo'n speler de groep uit balans. En, hoe goed bedoelt, het resultaat is zelden positief. Voor zo'n speler zich door ergernis uit zijn spel haalt, kun je beter gaan cashen. Zorg echter wel voor een goede opvolger. LET OP OF HIJ IN DE GROEP PAST, DA'S BELANGRIJKER DAN EEN HEEL GOEDE SPELER ZIJN.

WAT ZEGGIE?
pi_71386856
quote:

[..]

Wat loop je nou te kletsen. Iedereen kijkt naar hem op en is blij met hem. Iedereen prijst zijn instelling zowel op het veld als daarbuiten.

Verder sluit ik me aan bij de rest:
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef PhifeDawg het volgende:

[..]

Toen hij de band nog niet had was dat denk ik niet zo'n probleem. Nu is hij er trots op dat hij de aanvoerder is. Het weer afpakken van die band zou inderdaad een probleem zijn denk ik.

Als Jol had gezegd van nou we maken Wielaerdt (bijvoorbeeld) aanvoerder omdat hij het spelletje van achteruit beter kan overzien dan vanuit de spits, had Suarez daar denk ik ook geen probleem van gemaakt.
pi_71386889
wft barca, heb heel wat opmerkingen van je gezien en net als je denkt dat het niet meer dommer kan, gooi je er zo'n opmerking uit.
Echt serieus
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:52:02 #300
30220 Barca
pi_71386986
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:46 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Wat loop je nou te kletsen. Iedereen kijkt naar hem op en is blij met hem. Iedereen prijst zijn instelling zowel op het veld als daarbuiten.

Verder sluit ik me aan bij de rest:
[..]

Toen hij de band nog niet had was dat denk ik niet zo'n probleem. Nu is hij er trots op dat hij de aanvoerder is. Het weer afpakken van die band zou inderdaad een probleem zijn denk ik.

Als Jol had gezegd van nou we maken Wielaerdt (bijvoorbeeld) aanvoerder omdat hij het spelletje van achteruit beter kan overzien dan vanuit de spits, had Suarez daar denk ik ook geen probleem van gemaakt.
Jouw amitieuze collega ligt ook goed in de groep?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')