abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71355487
Ajax heeft nog een goede keeper and verdediger nodig. Stekelenburg is geen slechte keeper maar echt punten pakken doet hij ook niet.
pi_71355494
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:40 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ga jij je eigen nu al indekken?
Nee hoor, we winnen gewoon 2 keer met 3-0 van jullie, daar kan zelfs jood Kessler niets aan doen.
-
  maandag 27 juli 2009 @ 02:51:20 #128
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71355943
Niet best, 6 goals tegen. Als dat niet snel 'gerepareerd' wordt kun je zomaar in 2 maanden titelkandidaat-af zijn.

Blijft me toch verbazen, iedere keer weer die dure aankopen van ajax.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 27 juli 2009 @ 02:52:14 #129
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71355948
quote:
Op maandag 27 juli 2009 01:38 schreef OreO het volgende:
Ajax heeft nog een goede keeper and verdediger nodig. Stekelenburg is geen slechte keeper maar echt punten pakken doet hij ook niet.
Jij wilt vermeer én stekelenburg op de bank zetten?
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71356320
Vermeer verhuren zodat hij ervaring op kan doen wat erg nodig is. Stekelenburg heeft een echte concurrent nodig.
pi_71356323
quote:
Op maandag 27 juli 2009 02:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
Niet best, 6 goals tegen. Als dat niet snel 'gerepareerd' wordt kun je zomaar in 2 maanden titelkandidaat-af zijn.

Blijft me toch verbazen, iedere keer weer die dure aankopen van ajax.
Welke dure aankopen in de verdediging? dat is de rede dat we er 6 in laten gaan, omdat die er niet zijn!
pi_71356498
Oke ik heb gisteren de wedstrijd niet gekeken, maar ik hoor weinig goeds. Die eigen goal van Aissati wel gezien op de dumpert
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 27 juli 2009 @ 08:21:33 #133
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71356788

Zo dan, wat een grafstemming hier
Kom op, je speelt twee wedstrijden tegen teams die doodleuk voetballers als Agüero, Saviola, Reyes, Aimar, Forlan, Simao en Maxi Rodriguez opstellen.
Beide elftallen zijn (helaas) gewoon een stap(je) verder dan Ajax, maar je wordt nou ook weer niet kansloos van de mat geveegd.
Als je dan ook nog eens ziet dat er doelpunten op knullige wijze worden weggegeven zegt dat absoluut iets over de verdediging die er zeker niet best uitziet, maar voor een deel is het ook pure pech.
Het is zeker nog geen team dat volledig op elkaar is ingespeeld, maar ik zie toch wel potentie als ik kijk naar het middenveld en de aanval.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_71356907
quote:
Jol: aanvallend was het goed

26 juli 2009 RvN

Martin Jol gaf na afloop bij RTL7 aan redelijk tevreden te zijn over het optreden van Ajax op het Amsterdam Tournament. Verdedigend was het niet goed genoeg, maar aanvallend wel. 'Als je in twee wedstrijden tegen het soort ploegen als Benfica en Atletico Madrid vijf keer scoort, doe je het aanvallend gewoon goed. We zijn duidelijk nog niet op het niveau van de ploegen waar we dit weekend tegen hebben gespeeld, al hadden we vrijdag wel kunnen winnen van Atletico. Zondag was het echter een goede ploeg tegen een leuke ploeg. Ik mag hopen dat de ploegen in Nederland iets minder zijn. Dan zijn we goed op weg."
Ajax Netwerk
"We moeten minder balverlies leiden en beter en solide gaan verdedigen. Ook wat concreter zijn. Af en toe zie je toch hachelijke momenten die met een concrete ingreep te voorkomen zijn."
pi_71356985
quote:
Op maandag 27 juli 2009 08:36 schreef versteegrob het volgende:

[..]

versteegrobje?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_71357023
quote:
Op maandag 27 juli 2009 08:21 schreef BoNi het volgende:

Zo dan, wat een grafstemming hier
Kom op, je speelt twee wedstrijden tegen teams die doodleuk voetballers als Agüero, Saviola, Reyes, Aimar, Forlan, Simao en Maxi Rodriguez opstellen.
Beide elftallen zijn (helaas) gewoon een stap(je) verder dan Ajax, maar je wordt nou ook weer niet kansloos van de mat geveegd.
Als je dan ook nog eens ziet dat er doelpunten op knullige wijze worden weggegeven zegt dat absoluut iets over de verdediging die er zeker niet best uitziet, maar voor een deel is het ook pure pech.
Het is zeker nog geen team dat volledig op elkaar is ingespeeld, maar ik zie toch wel potentie als ik kijk naar het middenveld en de aanval.
Middenveld en aanval is het probleem ook niet, dat ligt achterin.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  maandag 27 juli 2009 @ 08:57:33 #137
53851 BoNi
pi_71357095
quote:
Op maandag 27 juli 2009 08:50 schreef navigator het volgende:

[..]

Middenveld en aanval is het probleem ook niet, dat ligt achterin.
Joh.....

Maar de stemming is hier alsof we kansloos van de mat zijn gespeeld, terwijl je ook kunt onderkennen dat beide tegenstanders (op dit moment) minimaal een niveau beter zijn dan Ajax, maar dat we toch in beide wedstrijden niet onder deden voor beide tegenstanders.
Met wat scherper verdedigen en minder pech had je beide wedstrijden zelfs kunnen winnen.
Schitterend!
pi_71357118
Vette goal van Donald.
  maandag 27 juli 2009 @ 09:15:59 #139
148059 Pritt
Atheïst
pi_71357298
Ik ben het wel eens met Boni, het veldspel was niet slecht, vooral 1e helft Benfica was best goed.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 27 juli 2009 @ 09:39:40 #140
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_71357608
Mensen die dramatisch gaan doen om een oefenwedstrijd. Ik voel wel voor de visie die eerder werd uitgesproken: mooi dat de defensieve zwakheden nu aan het licht komen. Jol weet hoe hij moet coachen en snapt dat alles staat of valt met duidelijke afspraken en een 'will do' mentaliteit. Gewoon veel praten met de verdediging en routine inslijpen. En verder geloof ik dat Jol ook wel wil adviseren dat ballen desnoods de tribune ingaan. Ik kan me niet voorstellen dat er een Ajacied is die daar moeite mee heeft komend jaar, als het ons een titel oplevert.
Life is what you make it.
pi_71357627
Gister werd maar weer eens duidelijk dat Stekelenburg eerste keeper gaat worden, voor vermeer zou het beter zijn als hij zijn heil ergens anders zoekt.

Anita is geen linksback en om hem nu als zoveelste verdedigende middenvelder te houden zie ik niet zitten, dus verkoop hem maar. Silva greep zijn laatste kans ook niet echt, je zou nog bijna liever Ogaragu kunnen opstellen of als reserve back houden. oleguer is nuttig als backup voor Wielaert.

Zeegelaar en Donald hebben mij erg verrast, hoop dat ze deze lijn door kunnen trekken en regelmatig minuten kunnen maken.

Kennedy en Lugue mogen vertrekken, rommedahl kan van nut zijn als je snelheid nodig hebt en zal na het tournooi waarschijnlijk wel mogen blijven.

Siem, tsja.. je kan hem erbij houden, maar of het een meerwaarde is... misschien een jaartje verhuren?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 27 juli 2009 @ 09:46:06 #142
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_71357693
Haha, zie nu pas dat eigen doelpunt van Aissati.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 27 juli 2009 @ 09:46:51 #143
245787 ATKS
De nieuwe Boys
pi_71357704
El tanque in Mexico?

Beste ,grootste, mooiste.
PARIS SAINT GERMAIN
pi_71357834
Ik was blij Silva weer eens te kunnen zien spelen toen de wedstrijd begon, maar daar kwam ik snel van terug. Verdedigend niet sterk en er is geloof ik geen voorzet in de buurt van de goal gekomen. Niet dat v.d. Wiel dat veel beter doet, maar die vind ik verdedigend gewoon een stuk sterker.

Vermeer ook niet z'n sterkste optreden in de basis; Stekelenburg nummer 1 wat mij betreft. Mensen die zeggen dat hij geen punten kan/zal pakken: . Eén wedstrijd gekeept met heftig gepruts voor z'n ogen, wat wil je nou.

Prachtige goal van Donald, die was lekker sterk en fel. Zoals ik heel de eerste helft Ajax best fel op de bal vond, goed om te zien. Gewoon minder naïef verdedigen en dan komt het gewoon goed.
  maandag 27 juli 2009 @ 10:01:22 #145
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71357925
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:46 schreef buddyb het volgende:
alsof het met 1 speler, de zeeuw, opeens goed zal gaan draaien en er een team zal staan.

dat werd er over de komst van wielaert ook gezegd
Natuurlijk niet!

http://sport.fok.nl
quote:
Op zondag 26 juli 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Pfff... wat een goals hebben we weggeven dit tournooi, ongelooflijk. Wat een gekluns.
Silva, Oleguer, Wielaert, Anita... pfff... niet bepaald 'Ajax-niveau'.

Beoordeling:
Vermeer 5 Blijf toch teveel een grabbelaar

Anita 4 Is totaal geen linksback
Vertonghen 6 De minst slechtste van de verdediging
Oleguer 5 Niet de beoogde leider van de defensie
Silva 4 Verdedigend zo ongelooflijk zwak, aanvallend ook niet veel.

Emanuelson 5 Speelde weer matig
Donald 7 Lichtpuntje vanavond al was het af en toe nog wat onwennig
Aissati 6,5 Jammer van die ongelooflijke eigen goal, voor de rest niet slecht gespeeld

Sulejmani 6,5 Vond hem toch bij vlagen best redelijk
Suarez 6 Te slordig
Rommedahl 10 Topscorer AT
Wat ben je lief voor ze!

Over de onvoldoendes zal ik maar niks zeggen maar over de voldoendes:
Vertonghen - 4
Emanuelson - 4
Donald - 6
Aissati - 4
Sulejmani - 4
Suarez - 5
Rommedahl - 5

[ Bericht 25% gewijzigd door Prosac op 27-07-2009 15:22:27 (staat al in je sig, dat is voldoende) ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71358225
Zo en weer terug, en een hoop gebeurd merk ik. Maar gisteren was het dus weer hopeloos?
pi_71358246
quote:
Martin Jol lijkt alles op alles te zetten om Gareth Bale naar Amsterdam te halen. De trainer van Ajax is volgens The Daily Star meer dan geïnteresseerd in een hereniging met het talent uit Wales.

Volgens de krant heeft Jol zijn voormalig werkgever Tottenham Hotspur het voorstel gedaan om Darko Bodul een seizoen op huurbasis naar White Hart Lane te sturen en Bale (20) in de omgekeerde weg te laten afleggen.

Jol vreest voor de toekomst van Bale in Londen, waar hij een reserverol vertolkt. De ontdekker van de linkspoot uit Wales wil zijn protegé dan ook maar wat graag helpen zijn loopbaan nieuw leven in te blazen door hem naar Amsterdam te halen.

Bale kwam in 2007 over van Southampton. In totaal kwam de linkspoot, met puntgave traptechniek, tot 24 optredens in het eerste elftal van de Spurs. Wel is hij een vaste waarde in de nationale ploeg van Wales.

Bodul (20) staat in Amsterdam te boek als een groot talent. De Britse krant is er van overtuigd dat de Kroaat Europa binnenkort zal gaan veroveren en kijkt er dan ook niet raar van op dat Jol juist hem naar de Spurs wil sturen als ruilmateriaal.
Voetbalprimeur.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door Prosac op 27-07-2009 10:26:38 ]
  maandag 27 juli 2009 @ 10:21:30 #148
53851 BoNi
pi_71358303
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Blijft een merkwaardig bericht.
Schitterend!
pi_71358337
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:21 schreef BoNi het volgende:

[..]

Blijft een merkwaardig bericht.
En ongeloofwaardig. Nergens staat iets wat Jol er zelf over heeft gezegd.
pi_71358377
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:23 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

En ongeloofwaardig. Nergens staat iets wat Jol er zelf over heeft gezegd.
tsja, ik verzin ze niet ter plekke, hij is wel van vp, wat is die bale eigenlijk voor speler?
hebben we eigenlijk nog muntjes gekregen van de transfers van Ibrahimovic en maxwell naar barca?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')