Hebben jullie al een spits?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:14 schreef Prosac het volgende:
Mwoa, ik dacht dat mijn post over de aankomende wedstrijd dat wel was.
Aangezien ik v/d Wiel soms ook vind tegenvallen heb ik ze beide maar daar neergezet.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij hebt Silva vandaag zeker niet zien spelen he
Gaat mij er meer om dat het nog tijden duurt voordat die gast uberhaupt fit is.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wacht nou gewoon eens af en kijk eerst eens hoe hij speelt.
Ik hoop van wel. Laat de oefencampagne van alle clubs een voorbode op het seizoen zijn.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:14 schreef Kopbal het volgende:
Zo'n oefenwedstrijdje verliezen zegt toch niks joh.
Toch zeker wel 3.quote:
Ongeloofelijk dat de directeur betaald voetbal van de KNVB zich hier over uitlaat. Had ik ook gevonden als ie Feyenoord hoger had gezet. En maar janken dat die doodsbedreigingen ontvangt.quote:Kesler denkt dat Ajax de titel pakt
ZEIST - Henk Kesler ziet in Ajax komend seizoen de nieuwe landskampioen. De directeur betaald voetbal van de KNVB voorspelt in zijn column op de website van de voetbalbond dat de Amsterdammers bovenaan eindigen in de eredivisie.
Henk Kesler. FOTO ANP
PSV krijgt de tweede plaats toebedeeld, titelverdediger AZ eindigt volgens Kesler op de derde plaats. Hij ziet Feyenoord geen plek in de top zes veroveren.
Of Ajax nou zo blij moet zijn met de prognose van Kesler valt te betwijfelen. De directeur bekent op de KNVB-site dat zijn voorspellingen zelden uitkomen.
Dit is wel erg dom jaquote:Op maandag 27 juli 2009 00:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ongeloofelijk dat de directeur betaald voetbal van de KNVB zich hier over uitlaat. Had ik ook gevonden als ie Feyenoord hoger had gezet. En maar janken dat die doodsbedreigingen ontvangt.
Hij brengt bewust zichzelf en z'n gezin in gevaar, en eigenlijk vraagt ie er ook gewoon nog om. Een beetje olie op het vuur gooien...quote:
Wat een bullshit.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:26 schreef Ritmo het volgende:
en eigenlijk vraagt ie er ook gewoon nog om.
Nee. Bij elke dubieuze beslissing van de KNVB trekt ie met dit soort opmerkingen mensen met minder remmingen over de streep.quote:
Jouw opmerkingen worden ook met de post dommer.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee. Bij elke dubieuze beslissing van de KNVB trekt ie met dit soort opmerkingen mensen met minder remmingen over de streep.
Want? Ik zou het zelf uiteraard nooit doen, maar dit is gewoon vragen om problemen.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:29 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen worden ook met de post dommer.
Je hoeft geen TBS'er te zijn om een keer volledig door te draaien als in de laatste minuut een winnende treffer van Wijnaldum tegen Ajax onterecht afgekeurd wordt.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je losgeslagen idioten die eigenlijk TBS verdienen bedoelde, my bad.
Hij geeft gewoon een voorspelling, dat een paar idioten daar niet tegen kunnen is hun probleem.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Ik zou het zelf uiteraard nooit doen, maar dit is gewoon vragen om problemen.
Wat heeft dat met een voorspelling te maken?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hoeft geen TBS'er te zijn om een keer volledig door te draaien als in de laatste minuut een winnende treffer van Wijnaldum tegen Ajax onterecht afgekeurd wordt.
Die voorspelling moet ie gewoon niet doen, de KNVB verliest hiermee z'n neutrale gezicht, voor zover ze dat al hadden. Half Nederland vindt de KNVB al te pro-Ajax, hiermee wakker je het vuur onnodig aan.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon een voorspelling, dat een paar idioten daar niet tegen kunnen is hun probleem.
Daar heb je nog altijd ME'ers voor.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hoeft geen TBS'er te zijn om een keer volledig door te draaien als in de laatste minuut een winnende treffer van Wijnaldum tegen Ajax onterecht afgekeurd wordt.
Wat voor nut heeft zo'n voorspelling?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon een voorspelling, dat een paar idioten daar niet tegen kunnen is hun probleem.
Ga jij je eigen nu al indekken?quote:Op maandag 27 juli 2009 00:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |