Boven de 5 miljoen moeten ze het toch naar buiten brengen?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
![]()
Gaat alweer goed hier zie ik. Wat een tyfusaankoop die de Zeeuw, en dan verzwijgen ze de waarschijnlijk verschrikkelijk hoge transfersom ook nog eens om de fans niet de kast op te jagen. Fucking idioten.
En van beide had ik al t gevoel van te voren dat t nutteloze aankopen zijn. Fuck die eredivisieaankopen en scout nou eens net als Groningen of Heerenveen een echte topper. 20 keer zo goedkoop en vaak beter. Miljoenen voetballers in Z-Amerika, Afrika en Azië, en Ajax kijkt niet verder dan 100 kmquote:Op zondag 26 juli 2009 23:46 schreef buddyb het volgende:
alsof het met 1 speler, de zeeuw, opeens goed zal gaan draaien en er een team zal staan.
dat werd er over de komst van wielaert ook gezegd
VI meldde sowieso al 7,5 miljoen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Boven de 5 miljoen moeten ze het toch naar buiten brengen?
Steek is nu heel wat betrouwbaarder dan Vermeer. Dit toernooi is een prima experiment en hij heeft niet met de beste elf gestart. We weten dat we zondag i.i.g niet met Sno, Kennedy,Wielaert,Silva,Vermeer of Anita gaan starten. Allemaal teveel middelmaat.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat mag best gezegd worden inderdaad. Die fout van Rommedahl tegen Atletico bijvoorbeeld. Zoiets zie ik echt niet gebeuren in een officiele Europese wedstrijd hoor. Wed maar dat iedereen dan véél scherper is.
De competitie begint volgende week al...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:39 schreef Wooldoor het volgende:
Ach de helft van die tegendoelpunten kwam 100% door eigen fouten of zelfs eigen goal. Echt veel uitgespeelde kansen heeft Benfica niet gehad. Deze wedstrijd heeft gewoon duidelijk gemaakt waar het werkt voor Jol ligt. En met de Zeeuw, Gabri en Atouba heb je een hoop ervaring en kwaliteit erbij. Ik zie het wel positief in.
En jullie aanval is niet zoals die van Atletico en Benfica, dus wij winnen gewoon makkelijk.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:50 schreef Prosac het volgende:
Ondanks jullie schijnbaar defensief matige vertoning, begint het volgende week natuurlijk pas echt.
En ik teken nog altijd voor gewoon een gelijkspel hoor. Jullie aanval is gewoon goed.
Misschien was het 5 miljoen + nog een flink percentage bij doorverkoop ofzo.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Alles moet uiteindelijk(na een kwartaal) op papier staan volgens mij. Aandeelhouders hebben het recht om de financiën te kennen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ja, het bestuur, dat heb je goed gezien. Benieuwd welke speler Jol nog meer uit de hoge hoed tovert, mag hopen dat het er nog een stuk of 3 zijn.quote:
Ik ben ook wel wat meer voor Stekelenburg ja. Hij moet wel kappen met die zinloze lange ballen, want daar kan ik echt pissig om worden.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:50 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Steek is nu heel wat betrouwbaarder dan Vermeer. Dit toernooi is een prima experiment en hij heeft niet met de beste elf gestart. We weten dat we zondag i.i.g niet met Sno, Kennedy,Wielaert,Silva,Vermeer of Anita gaan starten. Allemaal teveel middelmaat.
Geef hem ajb de tijd om een elftal te kneden en re vormen naar zijn hand. Eerst maar het rotte wegsaneren en dat is na dit toernooi wel duidelijk.
Dat is nog een hele week waar je met Atouba en de Zeeuw volle bak op je zwakke punten kan trainen. Tevens speelt Ajax tegen een op papier zwakkere tegenstander dan Athletico en Benfica.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
De competitie begint volgende week al...
7,5 miljoen? Tyfus zeg, maar wat verwacht je ook van de grootste concurrent volgend jaar met een speler met een doorlopend contract.quote:
Precies. Jij snapt het.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:53 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat is nog een hele week waar je met Atouba en de Zeeuw volle bak op je zwakke punten kan trainen. Tevens speelt Ajax tegen een op papier zwakkere tegenstander dan Athletico en Benfica.
En zo extreem slecht als vele het hier schrijven was het allemaal niet, gewoon veel fouten aan de kant van Ajax als je nog niet scherp ben.
Is dit bericht serieus? Heb je Rommedahl uberhaupt zien spelenquote:Op zondag 26 juli 2009 23:52 schreef koningdavid het volgende:
Pfff... wat een goals hebben we weggeven dit tournooi, ongelooflijk. Wat een gekluns.
Silva, Oleguer, Wielaert, Anita... pfff... niet bepaald 'Ajax-niveau'.
Beoordeling:
Vermeer 5 Blijf toch teveel een grabbelaar
Anita 4 Is totaal geen linksback
Vertonghen 6 De minst slechtste van de verdediging
Oleguer 5 Niet de beoogde leider van de defensie
Silva 4 Verdedigend zo ongelooflijk zwak, aanvallend ook niet veel.
Emanuelson 5 Speelde weer matig
Donald 7 Lichtpuntje vanavond al was het af en toe nog wat onwennig
Aissati 6,5 Jammer van die ongelooflijke eigen goal, voor de rest niet slecht gespeeld
Sulejmani 6,5 Vond hem toch bij vlagen best redelijk
Suarez 6 Te slordig
Rommedahl 10 Topscorer AT
Jezus, is die vent nog steeds niet verkocht? Kan iemand mij inlichten of er al spelers verkocht zijn trouwens? En een paar concrete transfergeruchten misschien?quote:
Ik hoop deze volgende week in het plank misgeslagen topic te kunnen posten.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
En jullie aanval is niet zoals die van Atletico en Benfica, dus wij winnen gewoon makkelijk.
dan vraag ik me af wat hij binnen 1 (!) week wel kanquote:Precies. Jij snapt het.
Net of Jol ook binnen een paar weken een team kan smeden
Tot dit toernooi waren de tegenstanders nou ook niet echt van niveau.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:54 schreef Ritmo het volgende:
Toch vreemd, tot dit toernooi vond ik Ajax wel een opvallend goede voorbereiding spelen.
Het was sarcasme mayn.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Is dit bericht serieus? Heb je Rommedahl uberhaupt zien spelen? Ja, hij maakt een paar goals, maar niet dankzij zijn kwaliteiten. Hij verspeelde genoeg ballen. Ik zou Rommedahl een krappe 6 geven.
Ja wat zal ik me dan kut voelen zeg ojeequote:Op zondag 26 juli 2009 23:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hoop deze volgende week in het plank misgeslagen topic te kunnen posten.
Prutspelers krijg je niet verkocht, en al helemaal niet als ze salarissen verdienen die andere clubs niet op kunnen hoesten.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jezus, is die vent nog steeds niet verkocht? Kan iemand mij inlichten of er al spelers verkocht zijn trouwens? En een paar concrete transfergeruchten misschien?
Een 10 is idd sterk overdreven maar hij pakte wel weer zijn goaltjes mee.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Is dit bericht serieus? Heb je Rommedahl uberhaupt zien spelen? Ja, hij maakt een paar goals, maar niet dankzij zijn kwaliteiten. Hij verspeelde genoeg ballen. Ik zou Rommedahl een krappe 6 geven.
AZ had een heel seizoen nodig, flappie.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:57 schreef buddyb het volgende:
[..]
dan vraag ik me af wat hij binnen 1 (!) week wel kan
Ja voor jou wel.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:59 schreef buddyb het volgende:
dus het wordt weer een opbouwjaar.
Martin van Geel was dat wel geluktquote:Op zondag 26 juli 2009 23:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Prutspelers krijg je niet verkocht, en al helemaal niet als ze salarissen verdienen die andere clubs niet op kunnen hoesten.
Wij weten daar alles van.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Prutspelers krijg je niet verkocht, en al helemaal niet als ze salarissen verdienen die andere clubs niet op kunnen hoesten.
Dat krijg je met elk jaar een nieuwe trainer met een andere visie en die daarvoor spelers wil aantrekken.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:59 schreef buddyb het volgende:
dus het wordt weer een opbouwjaar.
Doe ze desnoods van de hand, hoewel ik er van overtuigd ben dat ze gewoon verkocht kunnen worden aan sub-toppers voor weinig geld, betaal desnoods wat salaris erbij. Selectie moet ook nog uitgedund worden.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die kerel hadden we gewoon moeten behouden voor de afdeling Verkopenquote:
VoetbalPrimeurquote:Jol: "Ingrediënten om sterk te worden"
Martin Jol toonde zich zondagavond na het 2-3 verlies tegen Benfica ontevreden over zijn defensie. Ajax kreeg tijdens de twee wedstrijden op het Amsterdam Tournament zes tegentreffers om de oren.
Jelmer van der Dussen
AMSTERDAM
De manier waarop die doelpunten tot stand kwamen baren Jol zorgen. De verdediging gaf zowel tegen Atlético Madrid als tegen Benfica de tegendoelpunten op kinderlijke wijze weg.
"We moeten beter en solide gaan verdedigen, veel concreter zijn. Af en toe zie je hachelijke momenten die je met concreet ingrijpen makkelijk kan verhelpen", zei Jol na afloop op de persconferentie.
"Desondanks waren het voor ons twee prima wedstrijden. Met een jonge ploeg tegen goede tegenstanders kan je nu eenmaal verliezen. Atlético en Benfica hebben een goede ploeg, wij een leuke."
Ajax begint volgende week de competitie met een lastige uitwedstrijd tegen FC Groningen. De trainer hoopt dat zijn team dan klaar is voor het grote werk. "Het valt te hopen dat de ploegen in Nederland minder sterk zijn dan deze twee tegenstanders", zei Jol met een knipoog. "Dan zijn we aardig op weg. We hebben de ingrediënten om sterk te worden, maar we zijn het nog niet."
Of Thimothée Atouba er in de Euroborg bij is, lijkt onwaarschijnlijk. De linksback kampt met een trainingsachterstand. "Atouba hoeft niet honderd procent fit te zijn om te spelen. Maar hij zit nog niet op niveau om negentig minuten te spelen. Groningen komt waarschijnlijk ook te vroeg", aldus Jol.
Dat wordt november denk ik.quote:De linksback kampt met een trainingsachterstand. "Atouba hoeft niet honderd procent fit te zijn om te spelen. Maar hij zit nog niet op niveau om negentig minuten te spelen. Groningen komt waarschijnlijk ook te vroeg", aldus Jol.
Ik ga wel weer, een grapje is blijkbaar even not done.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja wat zal ik me dan kut voelen zeg ojee.
Nu hij ziet dat de verdediging inderdaad niet goed is hoop ik nog wel dat ie een centrale haalt. Oleguer is te wisselvallig en Wielaert is gewoon niks. Vertongen daar neerzetten met een nieuwe, Alderweireld is te jong en onervaren voor nu. Atouba - Vertongen - ? - v/d Wiel of Silvaquote:
Je hebt gewoon weinig inhoudelijks toe te voegen Prosacquote:Op maandag 27 juli 2009 00:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ga wel weer, een grapje is blijkbaar even not done.![]()
Jij hebt Silva vandaag zeker niet zien spelen hequote:Op maandag 27 juli 2009 00:12 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nu hij ziet dat de verdediging inderdaad niet goed is hoop ik nog wel dat ie een centrale haalt. Oleguer is te wisselvallig en Wielaert is gewoon niks. Vertongen daar neerzetten met een nieuwe, Alderweireld is te jong en onervaren voor nu. Atouba - Vertongen - ? - v/d Wiel of Silva
Wacht nou gewoon eens af en kijk eerst eens hoe hij speelt.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:12 schreef Nashje het volgende:
Tja lekker nuttig zo'n linksback. Waarom hebben ze godverdomme niet gewoon die Obradovic gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |