Er was gewoon niet zoveel om positief over te zijn.quote:
Rekenen was niet je sterkste vak zeker?quote:Op zondag 26 juli 2009 23:23 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja. Ajax is laatste geworden in het zojuist gespeelde toernooi.
Ja ik vergeet die puntentelling telkensquote:
Nou ja ... allemaal gelijk"waardige" spelers. Kiezen voor de minst slechte spelers is nogal wat voor een coach. Zeker als je coach bent van Ajax. Een club waar een titel geëist wordt!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:25 schreef w00h00 het volgende:
Ik schrik wel van het niveau. Ik zie nog geen hand van Jol en ze ploeteren nog steeds voort.
Daarnaast is er nog geen vaste formatie en basis. Een week voor de start van de competitie moeten zulke dingen toch al duidelijk zijn.
Kom op zeg. Door zo'n fluttoernooitje met az-publiek? Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:25 schreef navigator het volgende:
Ik zie het somber in op dit moment.
Je zou allang een gretige en uitgebalanceerde groep moeten hebben.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:26 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou ja ... allemaal gelijk"waardige" spelers. Kiezen voor de minst slechte spelers is nogal wat voor een coach. Zeker als je coach bent van Ajax. Een club waar een titel geëist wordt!
Dat klopt, maar veel spelers vallen individueel erg tegen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kom op zeg. Door zo'n fluttoernooitje met az-publiek? Stel je niet zo aan.
Hoe kut het ook is, het AT zegt heel weinig omdat er gewoon nog steeds geexperimenteerd wordt.
2 gespeeld 6 tegen zegt mij meer dan prutstoernooi en kutpubliek. Volgende week bij Grunn lekker verder experimenteren?!quote:Op zondag 26 juli 2009 23:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kom op zeg. Door zo'n fluttoernooitje met az-publiek? Stel je niet zo aan.
Hoe kut het ook is, het AT zegt heel weinig omdat er gewoon nog steeds geexperimenteerd wordt.
Als je experimenteert is het ook niet de bedoeling om zo veel fouten te maken en tegengoals te krijgen inderdaad. Maarja, de transfermarkt is nog tot 1 september open. En Jol wil vast nog De Zeeuw erin proppen.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:30 schreef navigator het volgende:
[..]
2 gespeeld 6 tegen zegt mij meer dan prutstoernooi en kutpubliek. Volgende week bij Grunn lekker verder experimenteren?!
We moeten heel erg oppassen niet in oktober al achter de feiten aan te lopen.
Maar als spelers geen mentale en tactische kwaliteit hebben ...quote:Op zondag 26 juli 2009 23:29 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Je zou allang een gretige en uitgebalanceerde groep moeten hebben.
Maar als ik sommige spelers toch zie lopen of een duel aan zie gaan
Ajax en hoge voorzettenquote:Op zondag 26 juli 2009 23:35 schreef dronkeykong het volgende:
Hoe vaak moet er een corner, voorzet hoog voor het doel gegeven worden voordat ze doorhebben dat dat niet werkt
2 aanvallen via de grond en je scoort.
Dat mag best gezegd worden inderdaad. Die fout van Rommedahl tegen Atletico bijvoorbeeld. Zoiets zie ik echt niet gebeuren in een officiele Europese wedstrijd hoor. Wed maar dat iedereen dan véél scherper is.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:39 schreef Wooldoor het volgende:
Ach de helft van die tegendoelpunten kwam 100% door eigen fouten of zelfs eigen goal. Echt veel uitgespeelde kansen heeft Benfica niet gehad.
quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef Barca het volgende:
We zijn verdedigend zo zwak dat we zelfs met Káká en Messi nog voor schut staan.
Kansloos.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
![]()
Gaat alweer goed hier zie ik. Wat een tyfusaankoop die de Zeeuw, en dan verzwijgen ze de waarschijnlijk verschrikkelijk hoge transfersom ook nog eens om de fans niet de kast op te jagen. Fucking idioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |