abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71376380
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Klinkt leuk, maar volledig onrealistisch. Je houdt dat soort spelers niet vast.
Helaas.
Striving to be more than average.
pi_71377518
Heeft onze Luque nou gescoord voor Malaga .
pi_71377553
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Het is echt weer hilarisch inderdaad .
pi_71377626
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:26 schreef Nashje het volgende:
Heeft onze Luque nou gescoord voor Malaga .
hoezo dat opeens?
  maandag 27 juli 2009 @ 21:31:23 #280
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71377661
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:27 schreef Nashje het volgende:

[..]

Het is echt weer hilarisch inderdaad .
Inderdaad. We spelen fantastisch goed!

Luis nooit te pingelen. Luis heeft nooit kritiek op zijn ploeggenoten.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71377757
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:30 schreef Dhill0n het volgende:

[..]

hoezo dat opeens?
http://www.liveuitslagen.nl/

Check Malaga - Atlante.
pi_71378029
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:34 schreef Nashje het volgende:

[..]

http://www.liveuitslagen.nl/

Check Malaga - Atlante.
Er speelt nog 'n Luque bij Málaga, José Juan Luque
Vermoed dat hij het is.
Striving to be more than average.
pi_71378179
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:43 schreef Daniane het volgende:

[..]

Er speelt nog 'n Luque bij Málaga, José Juan Luque
Vermoed dat hij het is.
Blij maar dooie mus enzo .
pi_71378212
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:31 schreef Barca het volgende:

[..]

Inderdaad. We spelen fantastisch goed!

Luis nooit te pingelen. Luis heeft nooit kritiek op zijn ploeggenoten.
Misschien heeft ie dat wel omdat hij het idee heeft dat die ploeggenoten er niet volledig voor gaan, dit in tegenstelling tot Suarez.

Daarbij is het bij iedereen al duidelijk dat Luis veel meer praat nu hij die band om heeft.
pi_71378272
Luis praat helemaal niet meer nu hij die band omheeft, en hoe wil jij als aanvaller sowieso je verdedigers en je keeper bereiken, en hoe wil jij in gebrekkig Nederlands duidelijk maken wat je bedoelt. Denk dat hier toch echt een taak voor Jol ligt i.p.v. Suarez, hopen op een andere aanvoerder imo.
pi_71378296
quote:
Op maandag 27 juli 2009 19:05 schreef navigator het volgende:

[..]

Ik word graag nog een keer kampioen en zou Urby graag zsm getransfereerd willen zien worden.

Aisatti, Suarez en Sulejmani zijn ook wel echte Ajax spelers. Geen eigen kweek alleen, daar zul je wel op doelen?
Nee niet per se eigen kweek. Ook eigen scouts, zoals Dario. (al zit die er nog maar kort bij). Bij Gabri heb ik inmiddels ook wel een 'ajax-gevoel'. En Suarez ook langzaam aan.

Maar Aissati bv, hoe gecharmeerd ik ook van hem ben, zie ik nog altijd als de speler die we van PSV hebben gekocht ipv de architect van ons middenveld.
pi_71379353
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:52 schreef De_kromme het volgende:
Luis praat helemaal niet meer nu hij die band omheeft, en hoe wil jij als aanvaller sowieso je verdedigers en je keeper bereiken, en hoe wil jij in gebrekkig Nederlands duidelijk maken wat je bedoelt. Denk dat hier toch echt een taak voor Jol ligt i.p.v. Suarez, hopen op een andere aanvoerder imo.
Suarez praat wel degelijk meer sinds hij aanvoerder is.

Dat is te zien in de wedstrijden en zowel de teamgenoten als Jol hebben het gezegd. Qua taal heb je wel een beetje gelijk, al valt dat ook wel mee. Je gaat tenslotte geen hele gesprekken voeren in het veld.
  maandag 27 juli 2009 @ 22:26:45 #288
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_71379405
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:25 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Suarez praat wel degelijk meer sinds hij aanvoerder is.

Dat is te zien in de wedstrijden en zowel de teamgenoten als Jol hebben het gezegd. Qua taal heb je wel een beetje gelijk, al valt dat ook wel mee. Je gaat tenslotte geen hele gesprekken voeren in het veld.
Suarez is gewoon de beste speler van Ajax. Die moet je natuurlijk wel een grote rol geven. Ik denk niet dat Luis erg makkelijk kan accepteren dat een veel beperktere voetballer als Jantje Vertonghen die band krijgt.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_71379940
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef PhifeDawg het volgende:

[..]

Suarez is gewoon de beste speler van Ajax. Die moet je natuurlijk wel een grote rol geven. Ik denk niet dat Luis erg makkelijk kan accepteren dat een veel beperktere voetballer als Jantje Vertonghen die band krijgt.
Wat is dat nou voor bullshit? Suarez moet je juist niet teveel taken/verantwoordelijkheden geven. Gewoon lekker zijn ding laten doen en soms mensen aansporen, en jij denkt dus dat hij het erg gaat vinden als iemand anders de aanvoerdersband krijgt? Denk je dat dat de beweegreden was van Jol?
pi_71381705
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef Barca het volgende:

Zul je zien dat vlak voor het sluiten van de markt of in de winterstop Suarez voor een schijntje vertrekt. Nu denk ik dat het goed is om hem dit seizoen te verkopen omdat zijn waarde nauwelijks meer zal stijgen en hij meer en meer een storende factor lijkt te worden, maar je moet wel een goede vervanger hebben.
pi_71381917
@ Barca: Wat ben ik blij dat jij niks te zeggen hebt bij Ajax
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:27:01 #292
30220 Barca
pi_71383013
quote:
Op maandag 27 juli 2009 21:50 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Misschien heeft ie dat wel omdat hij het idee heeft dat die ploeggenoten er niet volledig voor gaan, dit in tegenstelling tot Suarez.

Daarbij is het bij iedereen al duidelijk dat Luis veel meer praat nu hij die band om heeft.
Kan, maar ook dan brengt zo'n speler de groep uit balans. En, hoe goed bedoelt, het resultaat is zelden positief. Voor zo'n speler zich door ergernis uit zijn spel haalt, kun je beter gaan cashen. Zorg echter wel voor een goede opvolger. LET OP OF HIJ IN DE GROEP PAST, DA'S BELANGRIJKER DAN EEN HEEL GOEDE SPELER ZIJN.
quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:40 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 27 juli 2009 23:47 schreef Mr.Rude het volgende:
@ Barca: Wat ben ik blij dat jij niks te zeggen hebt bij Ajax
Ik ben blij voor je.
pi_71383393
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 00:27 schreef Barca het volgende:
Ik ben blij voor je.
Wat lief van je
  dinsdag 28 juli 2009 @ 00:44:45 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71383412
Zonder Suarez spelen we voor plekkie 5 t/m 7, dus voor mijn part is het de verpersoonlijking van de Hellehond, maar we verkopen 'm mooi niet.

Suarez for president.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71383728
Suarez willen verkopen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_71383758
Gebruikt iemand van jullie de RSS van een site voor Ajaxnieuws? Zo ja, welke? Ik gebruik nu die van AN omdat die niet zo veel geruchten en onzin erop gooien maar soms is t ook TE weinig.. is er een betere?
pi_71383825
quote:

[..]

Kan, maar ook dan brengt zo'n speler de groep uit balans. En, hoe goed bedoelt, het resultaat is zelden positief. Voor zo'n speler zich door ergernis uit zijn spel haalt, kun je beter gaan cashen. Zorg echter wel voor een goede opvolger. LET OP OF HIJ IN DE GROEP PAST, DA'S BELANGRIJKER DAN EEN HEEL GOEDE SPELER ZIJN.

WAT ZEGGIE?
pi_71386856
quote:

[..]

Wat loop je nou te kletsen. Iedereen kijkt naar hem op en is blij met hem. Iedereen prijst zijn instelling zowel op het veld als daarbuiten.

Verder sluit ik me aan bij de rest:
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef PhifeDawg het volgende:

[..]

Toen hij de band nog niet had was dat denk ik niet zo'n probleem. Nu is hij er trots op dat hij de aanvoerder is. Het weer afpakken van die band zou inderdaad een probleem zijn denk ik.

Als Jol had gezegd van nou we maken Wielaerdt (bijvoorbeeld) aanvoerder omdat hij het spelletje van achteruit beter kan overzien dan vanuit de spits, had Suarez daar denk ik ook geen probleem van gemaakt.
pi_71386889
wft barca, heb heel wat opmerkingen van je gezien en net als je denkt dat het niet meer dommer kan, gooi je er zo'n opmerking uit.
Echt serieus
  dinsdag 28 juli 2009 @ 09:52:02 #300
30220 Barca
pi_71386986
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 09:46 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Wat loop je nou te kletsen. Iedereen kijkt naar hem op en is blij met hem. Iedereen prijst zijn instelling zowel op het veld als daarbuiten.

Verder sluit ik me aan bij de rest:
[..]

Toen hij de band nog niet had was dat denk ik niet zo'n probleem. Nu is hij er trots op dat hij de aanvoerder is. Het weer afpakken van die band zou inderdaad een probleem zijn denk ik.

Als Jol had gezegd van nou we maken Wielaerdt (bijvoorbeeld) aanvoerder omdat hij het spelletje van achteruit beter kan overzien dan vanuit de spits, had Suarez daar denk ik ook geen probleem van gemaakt.
Jouw amitieuze collega ligt ook goed in de groep?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')