Helaas.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar volledig onrealistisch. Je houdt dat soort spelers niet vast.
quote:Op maandag 27 juli 2009 21:26 schreef Nashje het volgende:
Heeft onze Luque nou gescoord voor Malaga.
Inderdaad. We spelen fantastisch goed!quote:Op maandag 27 juli 2009 21:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het is echt weer hilarisch inderdaad.
Er speelt nog 'n Luque bij Málaga, José Juan Luquequote:Op maandag 27 juli 2009 21:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
http://www.liveuitslagen.nl/
Check Malaga - Atlante.
Blij maar dooie mus enzoquote:Op maandag 27 juli 2009 21:43 schreef Daniane het volgende:
[..]
Er speelt nog 'n Luque bij Málaga, José Juan Luque
Vermoed dat hij het is.
Misschien heeft ie dat wel omdat hij het idee heeft dat die ploeggenoten er niet volledig voor gaan, dit in tegenstelling tot Suarez.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad. We spelen fantastisch goed!
Luis nooit te pingelen.Luis heeft nooit kritiek op zijn ploeggenoten.
Nee niet per se eigen kweek. Ook eigen scouts, zoals Dario. (al zit die er nog maar kort bij). Bij Gabri heb ik inmiddels ook wel een 'ajax-gevoel'. En Suarez ook langzaam aan.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:05 schreef navigator het volgende:
[..]
Ik word graag nog een keer kampioen en zou Urby graag zsm getransfereerd willen zien worden.![]()
Aisatti, Suarez en Sulejmani zijn ook wel echte Ajax spelers. Geen eigen kweek alleen, daar zul je wel op doelen?
Suarez praat wel degelijk meer sinds hij aanvoerder is.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:52 schreef De_kromme het volgende:
Luis praat helemaal niet meer nu hij die band omheeft, en hoe wil jij als aanvaller sowieso je verdedigers en je keeper bereiken, en hoe wil jij in gebrekkig Nederlands duidelijk maken wat je bedoelt. Denk dat hier toch echt een taak voor Jol ligt i.p.v. Suarez, hopen op een andere aanvoerder imo.
Suarez is gewoon de beste speler van Ajax. Die moet je natuurlijk wel een grote rol geven. Ik denk niet dat Luis erg makkelijk kan accepteren dat een veel beperktere voetballer als Jantje Vertonghen die band krijgt.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:25 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Suarez praat wel degelijk meer sinds hij aanvoerder is.
Dat is te zien in de wedstrijden en zowel de teamgenoten als Jol hebben het gezegd. Qua taal heb je wel een beetje gelijk, al valt dat ook wel mee. Je gaat tenslotte geen hele gesprekken voeren in het veld.
Wat is dat nou voor bullshit? Suarez moet je juist niet teveel taken/verantwoordelijkheden geven. Gewoon lekker zijn ding laten doen en soms mensen aansporen, en jij denkt dus dat hij het erg gaat vinden als iemand anders de aanvoerdersband krijgt? Denk je dat dat de beweegreden was van Jol?quote:Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Suarez is gewoon de beste speler van Ajax. Die moet je natuurlijk wel een grote rol geven. Ik denk niet dat Luis erg makkelijk kan accepteren dat een veel beperktere voetballer als Jantje Vertonghen die band krijgt.
quote:Op maandag 27 juli 2009 20:28 schreef Barca het volgende:
Zul je zien dat vlak voor het sluiten van de markt of in de winterstop Suarez voor een schijntje vertrekt. Nu denk ik dat het goed is om hem dit seizoen te verkopen omdat zijn waarde nauwelijks meer zal stijgen en hij meer en meer een storende factor lijkt te worden, maar je moet wel een goede vervanger hebben.
Kan, maar ook dan brengt zo'n speler de groep uit balans. En, hoe goed bedoelt, het resultaat is zelden positief. Voor zo'n speler zich door ergernis uit zijn spel haalt, kun je beter gaan cashen. Zorg echter wel voor een goede opvolger. LET OP OF HIJ IN DE GROEP PAST, DA'S BELANGRIJKER DAN EEN HEEL GOEDE SPELER ZIJN.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:50 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Misschien heeft ie dat wel omdat hij het idee heeft dat die ploeggenoten er niet volledig voor gaan, dit in tegenstelling tot Suarez.
Daarbij is het bij iedereen al duidelijk dat Luis veel meer praat nu hij die band om heeft.
quote:
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:47 schreef Mr.Rude het volgende:
@ Barca:![]()
Wat ben ik blij dat jij niks te zeggen hebt bij Ajax
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Kan, maar ook dan brengt zo'n speler de groep uit balans. En, hoe goed bedoelt, het resultaat is zelden positief. Voor zo'n speler zich door ergernis uit zijn spel haalt, kun je beter gaan cashen. Zorg echter wel voor een goede opvolger. LET OP OF HIJ IN DE GROEP PAST, DA'S BELANGRIJKER DAN EEN HEEL GOEDE SPELER ZIJN.
Wat loop je nou te kletsen. Iedereen kijkt naar hem op en is blij met hem. Iedereen prijst zijn instelling zowel op het veld als daarbuiten.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Kan, maar ook dan brengt zo'n speler de groep uit balans. En, hoe goed bedoelt, het resultaat is zelden positief. Voor zo'n speler zich door ergernis uit zijn spel haalt, kun je beter gaan cashen. Zorg echter wel voor een goede opvolger. LET OP OF HIJ IN DE GROEP PAST, DA'S BELANGRIJKER DAN EEN HEEL GOEDE SPELER ZIJN.
Toen hij de band nog niet had was dat denk ik niet zo'n probleem. Nu is hij er trots op dat hij de aanvoerder is. Het weer afpakken van die band zou inderdaad een probleem zijn denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2009 22:26 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Suarez is gewoon de beste speler van Ajax. Die moet je natuurlijk wel een grote rol geven. Ik denk niet dat Luis erg makkelijk kan accepteren dat een veel beperktere voetballer als Jantje Vertonghen die band krijgt.
Jouw amitieuze collega ligt ook goed in de groep?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:46 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Wat loop je nou te kletsen. Iedereen kijkt naar hem op en is blij met hem. Iedereen prijst zijn instelling zowel op het veld als daarbuiten.
Verder sluit ik me aan bij de rest:
[..]
Toen hij de band nog niet had was dat denk ik niet zo'n probleem. Nu is hij er trots op dat hij de aanvoerder is. Het weer afpakken van die band zou inderdaad een probleem zijn denk ik.
Als Jol had gezegd van nou we maken Wielaerdt (bijvoorbeeld) aanvoerder omdat hij het spelletje van achteruit beter kan overzien dan vanuit de spits, had Suarez daar denk ik ook geen probleem van gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |