Zoals Atouba en Gabri tegen Groningen. Denk dat Vertonghen daar linksback speelt en Alderweireld in het centrum begint. Misschien dat Donald en De Zeeuw dan verdedigend het middenveld moeten bewaken. Geen idee hoe het met Enoh staat.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef Mr-Sander het volgende:
Kijkend naar de wedstrijd gisteren, denk ik dat de volgende opstelling Ajax kampioen gaat maken![]()
Waarbij uiteraard Sulejmani veel creatieve vrijheid heeft en een aanvallender rol heeft dan De Zeeuw. Ik denk dat verder spelers als Enoh, Emanuelson, Alderweireld, Oleguer en die jeugdspelers genoeg kansen krijgen omdat bij ons spelers regelmatig een paar weken niet speelklaar zijn.
De magie van Goedhart is dat Kevin.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef kevin6188 het volgende:
Lol. HighLow faalt weer eens harder dat ze al deden. Schreeuwen dat Blind zaterdag geblesseerd is geraakt en wat niet allemaal. Traint Blind vandaag doodleuk mee.
quote:Eerste werkdag voor De Zeeuw
Kersverse Ajacied Demy de Zeeuw trainde maandagmiddag voor het eerst mee met de selectie van Ajax 1. In de grote partijvorm speelde De Zeeuw volop mee. De middenvelder, afkomstig van landskampioen AZ, tekende vrijdag een contract voor vier seizoenen.
De basisspelers van de wedstrijd tegen Benfica werkten met conditie- en hersteltrainer René Wormhoudt een apart programma af. Na het voltooien van de training op het achterste veld van de Toekomst, voegden de basisspelers zich toe bij de rest van de groep.
ze zien er nieuw uit!!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Klopt, AZ speelt nooit in rood en wit.
Nou nou, wat een ontzettend lompe actie van Sno, dat lopen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:02 schreef Dhill0n het volgende:
Speciale kicksen voor ajax gekocht
En sno krijgt het zelfs voor elkaar om op een foto lomp eruit te zien![]()
Om aan Demon te laten zien dat ik al op 'm gereageerd had!!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:02 schreef Mr.Rude het volgende:
[..]
Waarom quote je nou jezelf? Jan van Halst zei dat Vermeer te klein is...
Denk niet dat het timing of spelinzicht is hoor, dat is er wel, zoals ik al zei denk ik dat het onzekerheid is, maar dat mag, hij is nog jong en niet klaar om eerste keeper te worden.
Don't think so!quote:Op maandag 27 juli 2009 15:44 schreef Mr-Sander het volgende:
Kijkend naar de wedstrijd gisteren, denk ik dat de volgende opstelling Ajax kampioen gaat maken![]()
-------------------------------------Stekelenburg-------------------------------------
---------------------------Wielaert---------------Vertonghen------------------------
-----v.d. Wiel------------------------------------------------------------Atouba-----
------------------------------------------Gabri------------------------------------------
----------------de Zeeuw-------------------------------------Sulejmani-------------
-----------------------------------------Aissati----------------------------------------
----------------------------Suarez----------------Cvitanich--------------------------
Waarbij uiteraard Sulejmani veel creatieve vrijheid heeft en een aanvallender rol heeft dan De Zeeuw. Ik denk dat verder spelers als Enoh, Emanuelson, Alderweireld, Oleguer en die jeugdspelers genoeg kansen krijgen omdat bij ons spelers regelmatig een paar weken niet speelklaar zijn.
Doemdenker. Denk je echt dat PSV, AZ, Feyenoord en Twente zo veel beter zijn?quote:Op maandag 27 juli 2009 16:12 schreef Barca het volgende:
Zelfs met verbeteringen als Alderweireld op de positie van Vertonghen, De Zeeuw op de plek van Gabri, Enoh op de plek van De Zeeuw en Lindgren op de plek van Sulejmani wordt het niks.
Niet veel beter, maar wel beter. Hun verdediging zal denk ik meer solide zijn. Dat is de basis. Je zag het aan AZ vorig seizoen. Speelden compact, weinig ruimte tussen de linies, gaven daardoor geen of nauwelijks kansen weg.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Mr.Rude het volgende:
[..]
Doemdenker. Denk je echt dat PSV, AZ, Feyenoord en Twente zo veel beter zijn?
Ik vrees van wel.quote:
Dat denk ik niet, wel denk ik dat AZ als team een stukje verder is. Het zal wel weer een jaar worden waar alles weer zo dicht bij elkaar zit. Feyenoord en Twente zie ik nog geen kampioen worden. PSV, AZ en Ajax zullen het denk ik vooral onderling moeten gaat uit maken wie er kampioen wordt. In dat geval heb je met Koeman wel een held in huis die een expert is in het teren op het succes van de vorige trainer.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:21 schreef Mr.Rude het volgende:
[..]
Doemdenker. Denk je echt dat PSV, AZ, Feyenoord en Twente zo veel beter zijn?
Mwah, ik denk dat het een beetje vroeg is om nu al conclusies te trekken, onze verdediging mag dan misschien niet solide ogen, de aanval van AZ of PSV acht ik een stuk minder sterk dan die van, pakweg, Atlético of Benfica.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Niet veel beter, maar wel beter. Hun verdediging zal denk ik meer solide zijn. Dat is de basis. Je zag het aan AZ vorig seizoen. Speelden compact, weinig ruimte tussen de linies, gaven daardoor geen of nauwelijks kansen weg.
Niet tegen jou persoonlijk, maar sommigen zijn zo veranderlijk als het weer. Dan is speler X weer goed, en nog geen wedstrijd later is het een knuppel die de club per direct mag gaan verlaten...quote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Niet weer, nog steeds. of vind jij het puntenpakkers allebei
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Beter lezen, kneus. Heb onze verdediging helemaal niet lopen verdedigen, ik zeg alleen dat dit team nog ingespeeld moet worden, er nog geexperimenteerd werd en er niet verwacht mag worden dat er na 4 weekjes Jol al meteen een CL-team staat.
2 weken geleden was iedereen nog in hosanna want we hadden Bristol en Southampton opgerold, nu is het ineens weer kut en klote en ziet het er allemaal somber uit. Ajax-publiek.
Daar kan ik me wel in vinden, alleen zou er op de plek van Vertonghen iemand mogen staan die iets meedogenlozer is. En dan Vertonghen linksback als Atouba niks is.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:14 schreef Pritt het volgende:
Dit wordt hem als het aan mij ligt
-------------------------------------Stekelenburg-------------------------------------
---------------------------Wielaert---------------Vertonghen------------------------
-----v.d. Wiel------------------------------------------------------------Atouba-----
---------------------------------------de Zeeuw--------------------------------------
----------------Enoh-------------------------------------------Emanuelson----------
-----------------------------------------Aissati----------------------------------------
----------------------------Suarez----------------Cvitanich--------------------------
Waar Cvitanich en Emanuelson soms vervangen kunnen worden door Sulejmani en als Gabri fit is Enoh vervangt.
Maar nog wel sterk genoeg om ons heel veel pijn te doen. Bovendien gaat het om de kracht van de ploeg als team. Daarin zijn AZ, Twente en PSV verder dan wij, en dat zie ik ook niet goed komen. In tegenstelling tot Feyenoord. Been maakt er wel een team van. Makaay scoorde vorig seizoen uiteindelijk ng 16? keer en Tomasson 9? keer. Dat gaat dit seizoen meer zijn.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:52 schreef Mr.Rude het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het een beetje vroeg is om nu al conclusies te trekken, onze verdediging mag dan misschien niet solide ogen, de aanval van AZ of PSV acht ik een stuk minder sterk dan die van, pakweg, Atlético of Benfica.
Het eerste half jaar speelde die redelijk, laatste jaar vond ik 'm maar vrij matig. Ik zal er niet rouwig om zijn, lijkt toch wat explosiviteit te missen.quote:
OMGquote:Op maandag 27 juli 2009 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Een glimlach kon ik toch niet onderdrukken. Schitterend.![]()
Vermeer had Issi normaal gesproken ook niet moeten aanspelen bij zo'n drukbezet middenveld met voornamelijk spelers van Benfica. Dat weet hij dondersgoed.
Ja, ik zou ook 3-3-3 spelenquote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar nog wel sterk genoeg om ons heel veel pijn te doen. Bovendien gaat het om de kracht van de ploeg als team. Daarin zijn AZ, Twente en PSV verder dan wij, en dat zie ik ook niet goed komen. In tegenstelling tot Feyenoord. Been maakt er wel een team van. Makaay scoorde vorig seizoen uiteindelijk ng 16? keer en Tomasson 9? keer. Dat gaat dit seizoen meer zijn.
----------------------------------------Wielaert---------------------------------------
-----v.d. Wiel-----------------------------------------------------Alderweireld-----
-------------------------Sno------------------------Donald--------------------------
---------------------------------------De Zeeuw-------------------------------------
--------------------Aissati---------------------------------Suarez-------------------
-----------------------------------------Cvitanich-------------------------------------
Nog geen grootse ploeg, maar de minste zwakke optie.
Sorry hoor, maar deze slaat echt helemaal nergens op. Sno niet zwak? Alderweireld linksback? Donald controlerende middenvelder? Ik begin het idee te krijgen dat je erg weinig verstand van voetbal hebtquote:Op maandag 27 juli 2009 17:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar nog wel sterk genoeg om ons heel veel pijn te doen. Bovendien gaat het om de kracht van de ploeg als team. Daarin zijn AZ, Twente en PSV verder dan wij, en dat zie ik ook niet goed komen. In tegenstelling tot Feyenoord. Been maakt er wel een team van. Makaay scoorde vorig seizoen uiteindelijk ng 16? keer en Tomasson 9? keer. Dat gaat dit seizoen meer zijn.
----------------------------------------Wielaert---------------------------------------
-----v.d. Wiel-----------------------------------------------------Alderweireld-----
-------------------------Sno------------------------Donald--------------------------
---------------------------------------De Zeeuw-------------------------------------
--------------------Aissati---------------------------------Suarez-------------------
-----------------------------------------Cvitanich-------------------------------------
Nog geen grootse ploeg, maar de minste zwakke optie.
Je hebt gelijk. Inmiddels gecorrigeerd.quote:
Ik zeg niet dat Sno niet zwak is. Hij is de minste slechte keuze.quote:Op maandag 27 juli 2009 17:35 schreef Mr.Rude het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar deze slaat echt helemaal nergens op. Sno niet zwak? Alderweireld linksback? Donald controlerende middenvelder? Ik begin het idee te krijgen dat je erg weinig verstand van voetbal hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |