WTF??! Je hebt dus nauwelijks wat van de wedstrijd gezien en roept dus lukraak dat mensen niet moeten janken om de waardeloze verdediging gisteren?!?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb gister maar een paar minuten gezien, dus kon niet zien of Vermeer dat ook deed. In het totaalplaatje is Maarten gewoon verder. Daarnaast ook international en op basis van dit zie ik hem gewoon het liefste als eerste doelman.
[..]
Maak daar maar -spam- van.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:41 schreef navigator het volgende:
[..]
WTF??! Je hebt dus nauwelijks wat van de wedstrijd gezien en roept dus lukraak dat mensen niet moeten janken om de waardeloze verdediging gisteren?!?
Gast.![]()
Als er niks aan deze verdediging verandert krijgen we er weer 40 tegen en worden dus wederom geen kampioen!
Beter lezen, kneus. Heb onze verdediging helemaal niet lopen verdedigen, ik zeg alleen dat dit team nog ingespeeld moet worden, er nog geexperimenteerd werd en er niet verwacht mag worden dat er na 4 weekjes Jol al meteen een CL-team staat.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:41 schreef navigator het volgende:
[..]
WTF??! Je hebt dus nauwelijks wat van de wedstrijd gezien en roept dus lukraak dat mensen niet moeten janken om de waardeloze verdediging gisteren?!?
Gast.![]()
Opzich kan dat prima als de rechts/linksback vrij staat, zoals Vermeer ook duidelijk aangeeft.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Een glimlach kon ik toch niet onderdrukken. Schitterend.![]()
Vermeer had Issi normaal gesproken ook niet moeten aanspelen bij zo'n drukbezet middenveld met voornamelijk spelers van Benfica. Dat weet hij dondersgoed.
Ik denk niet dat hij dat weet. Daar is-ie te onervaren voor.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Een glimlach kon ik toch niet onderdrukken. Schitterend.![]()
Vermeer had Issi normaal gesproken ook niet moeten aanspelen bij zo'n drukbezet middenveld met voornamelijk spelers van Benfica. Dat weet hij dondersgoed.
Je bent in de war, in de F-jes leer je om terug te spelen op de keeper naast het doel.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat weet. Daar is-ie te onervaren voor.
Ik wist het overigens al in de F-jes. Nooit door het midden spelen als je onder druk staat.
Kneus? Ja malle moer ouwe.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Beter lezen, kneus. Heb onze verdediging helemaal niet lopen verdedigen, ik zeg alleen dat dit team nog ingespeeld moet worden, er nog geexperimenteerd werd en er niet verwacht mag worden dat er na 4 weekjes Jol al meteen een CL-team staat.
2 weken geleden was iedereen nog in hosanna want we hadden Bristol en Southampton opgerold, nu is het ineens weer kut en klote en ziet het er allemaal somber uit. Ajax-publiek.
Waarom quote je nou jezelf? Jan van Halst zei dat Vermeer te klein is...quote:Op maandag 27 juli 2009 14:37 schreef Barca het volgende:
[..]
Man, ik heb op je gereageerd. Wel even opletten!
[..]
over Vermeer: te klein? Hm ... volgens mij eerder een gebrek aan timing en spelinzicht. Luciano van fc Groningen is ook niet zo groot.
http://emile.web-log.nl/mijn_weblog/2009/07/afc-ajax-waar-v.html
Ah, dus nu zijn alle keepers weer dramatischquote:Op maandag 27 juli 2009 14:59 schreef navigator het volgende:
[..]
Kneus? Ja malle moer ouwe.
Iedereen hosanna? Nou ik niet hoor, niet zolang er niet een paar goede verdedigers gekocht worden en een fatsoenlijke keeper in het doel staat.
Keeper zijn beide dramatisch.
van de Wiel kan leuk aanvallen, verdedigend dramatisch. Silva kan ook niet verdedigen, alleen maar langs de lijn draven en een voorzet geven.
Wielart drama, Oleguer soms prima, meestal drama
Aldeweireld, talent maar zeker nog niet in staat om een verdediging neer te zetten.
Atouba kan ik nog over oordelen.
Dit is dus een garantie voor weer minimaal 40 tegengoals.
Niet weer, nog steeds. of vind jij het puntenpakkers allebeiquote:Op maandag 27 juli 2009 15:05 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ah, dus nu zijn alle keepers weer dramatisch
Hopen dat ze sowieso Lugano aan kunnen trekken, Keirisson zou ook mooi zijn, maar de prioriteit ligt toch wel bij een echte sloper achterin.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef Frankz0rz het volgende:
Volgens een poster op AN (zijn bron is goedgekeurd door de mods) is er contact geweest tussen Barca en Ajax m.b.t Keirisson en heeft een delegatie van Ajax met de zaakwaarnemer van Lugano gesproken
Hij is denk in de war met all die clubs waar hij supporter van isquote:Op maandag 27 juli 2009 15:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Niet weer, nog steeds. of vind jij het puntenpakkers allebei
Oja sorry, ik moet eerst de vorige 5 topics doorlezen en dan pas mag ik die vraag stellenquote:Op maandag 27 juli 2009 15:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Anders lees je het vorige topic even terug?![]()
AFC Ajax #1372: Waar was de Marsch?!
Hey ik imiteer je ook maar hoor.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oja sorry, ik moet eerst de vorige 5 topics doorlezen en dan pas mag ik die vraag stellen.
Da's meer met nieuwsberichten. Nieuwsberichten van 10:23 hoeven om 14:15 niet meer gepost te worden nee.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey ik imiteer je ook maar hoor.
Meestal ben jij diegene die met dit soort azijnpisserige opmerkingen strooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |