abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71350002
link

en nou geen flauwe grapjes hoor.....

t'is een belg, maar hij zegt ten minste hardop wat een boel niet durven....

[ Bericht 6% gewijzigd door vanwelleer op 26-07-2009 22:51:04 ]
i reserve the right to do as i damnwell please.
  zondag 26 juli 2009 @ 21:59:06 #2
231161 DeRick
De aandeelhouder wint
pi_71350190
Achja, het is nog een beetje onze schult..

Ben Eerst Limburger Geweest
pi_71350238
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef DeRick het volgende:

Limburg..... reserve-belgen.....
pi_71352015
“We are massively being poisoned and brainwashed”

Former mayor Peter Vereecke (53) of Evergem wants the justice department and the city council to act against planes that are according to him spraying day and night disease causing germs and chemicals all over the world.

”Rest assured I am not insane”

ik vind 'm heel stoer, alle respect voor de poging....
pi_71354502

pi_71357931
Ben benieuwd of het wat oplevert!
pi_71357989
Maar wat dan jammer is, dat hij dan wel zegt dat er bewijsbare gevolgen zjin, er wordt maar summier over doorgevraagd maar nergens zijn er echte bewijzen. Enkel een claim over Illuminati.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71358310
Ik vind het dan toch wel weer knap dat hij gewaarborgd blijft van de brainwashing. Hoe doet ie dat, vraag ik me dan af!!
pi_71358704
Kijk eens goed naar de foto, hij houdt buiten gewoon zijn mond dicht..
Lijkt me ook lastig om dan een "eigen" moestuin bij te houden, dat kan niet echt in een vaccuum bijvoorbeeld.
Mr. Prolapse 2009
pi_71358824
Ik vind het uitgangspunt altijd een beetje raar. Hij zegt:
quote:
Mijn mening is fel versterkt door mijn kennis over het fenomeen van de chemtrails. Die sporen mogen we niet verwarren met de snel oplossende condensatiestrepen van de vliegtuigen. Het zijn nevels van zware metalen, virussen en andere ziekteverwekkers.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=sd1pfvpg

Een chemtrail is een chemtrail als het niet snel oplost? Lost een spoor wel snel op, dan is het een condensatiestreep?
Is dat het enige 'bewijs' dat een chemtrail bestaat?
pi_71358922
Dat van virussen en ziekteverwekkers heb ik nog niet eerder gehoord in combinatie met chemtrails, maar dat met zware metalen en dat het niet snel oplost wel. Daar hebben we al hele discussies over gehad hier in BNW en volgens mij ook in TRU.
Dat als vliegtuigen hoger vliegen de condensstrepen sowieso langer blijven hangen deed niet ter zake en dat iedereen in zijn jeugd die langdurige condensstrepen had zien hangen, waren "oefeningen" voor de huidige chemtrails.
pi_71359004
Ja nee, ik ben bekend met die discussie, heb er veelvuldig in mee gediscusseerd

Maar deze specifieke meneer, ik zie hem nergens hard bewijs hebben (of ik moet er overheen lezen) alsin dat hij kan onderzoeken uit welke stoffen chemtrails bestaan. Het enige wat ik hem lees zeggen is dat een chemtrail langer blijft hangen en een condensatiespoor niet en dat je boven de saraha geen vliegtuigstrepen ziet. Baseert hij het allemaal daarop? Is dat zijn enige aantoonbaar bewijs dat chemtrails bestaan?

Ja ik weet het, ik moet het hem eigenlijk vragen. Maar goed, topicstarter opent dit topic, dus wellicht dat hij er meer over kan vertellen.
pi_71359539
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:53 schreef vanhal het volgende:
Ja nee, ik ben bekend met die discussie, heb er veelvuldig in mee gediscusseerd

Maar deze specifieke meneer, ik zie hem nergens hard bewijs hebben (of ik moet er overheen lezen) alsin dat hij kan onderzoeken uit welke stoffen chemtrails bestaan. Het enige wat ik hem lees zeggen is dat een chemtrail langer blijft hangen en een condensatiespoor niet en dat je boven de saraha geen vliegtuigstrepen ziet. Baseert hij het allemaal daarop? Is dat zijn enige aantoonbaar bewijs dat chemtrails bestaan?

Ja ik weet het, ik moet het hem eigenlijk vragen. Maar goed, topicstarter opent dit topic, dus wellicht dat hij er meer over kan vertellen.
Als TS ergens voldoende info over heeft is ie niet hier,... hier rekent ie op de kennis, kunde, ervaring, en wijsheid van de rest van de bevolking om 'm te informeren,...
bij voorkeur tot in detail.
pi_71359596
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef vanwelleer het volgende:
maar hij zegt ten minste hardop wat een boel niet durven....

Als ik dit in je openingspost lees, dan lijkt je intentie een hele andere. Je lijkt niet geinformeerd te willen worden, het lijkt er meer op dat je een punt wil maken met dit verhaal.
pi_71359610
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

Als TS ergens voldoende info over heeft is ie niet hier,... hier rekent ie op de kennis, kunde, ervaring, en wijsheid van de rest van de bevolking om 'm te informeren,...
Je laat ook geen ruimte open zo en lokt imo alleen maar trolls uit nu.
Jij post het, dus vind je het interessant of heb je "iets" met het artikel. Wat heeft jou overtuigd in dit artikel?
Mr. Prolapse 2009
pi_71359893
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:18 schreef vanhal het volgende:

[..]

Als ik dit in je openingspost lees, dan lijkt je intentie een hele andere. Je lijkt niet geinformeerd te willen worden, het lijkt er meer op dat je een punt wil maken met dit verhaal.
als ik tegenover je zit met schaken, ziet het bord er anders uit dan vanuit jouw oogpunt, gezichtsbedrog.... open er een topic over of zo, .... klaagbaak kun je vast terecht.
pi_71359957
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:30 schreef vanhal het volgende:
Done
trots is....
nou hier weer ontopic, goed?
pi_71360076
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Dragorius het volgende:
Wat heeft jou overtuigd in dit artikel?
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:53 schreef vanwelleer het volgende:
“We are massively being poisoned and brainwashed”

Former mayor Peter Vereecke (53) of Evergem wants the justice department and the city council to act against planes that are according to him spraying day and night disease causing germs and chemicals all over the world.

”Rest assured I am not insane”

ik vind 'm heel stoer, alle respect voor de poging....
pi_71360605
Hij zegt/stelt dat er aanwijsbare gevolgen zijn van die chemtrails, maar vervolgens komt hij niet met het bewijs daarvoor, wat toch een essentieel onderdeel van het woord "aanwijsbaar" uitmaakt naar mijn idee? En hij vraagt zich af waarom men die chemtrails niet ziet boven de Sahara, nou mogelijk omdat daar het weer nagenoeg het hele jaar het zelfde is, er geen opstijgende/laagvliegende straalvliegtuigen zijn, en de enkele toearegs en andere bewoners die het mogelijk kunnen zien, niet twitteren/bloggen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_71360757
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:35 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

[..]

Goed argument inderdaad. Ik ben namelijk ook niet gek. Wie heeft er nu gelijk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr. Prolapse 2009
pi_71361861
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:56 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Goed argument inderdaad. Ik ben namelijk ook niet gek. Wie heeft er nu gelijk?

Heeft er al iemand aan gedacht om eens wat willekeurige vliegtuigen te onderzoeken?
Of een vluchtplan na te gaan van een gespot toestel met vermeende chemtrails?
pi_71362047
Gebruik de zoekfunctie van het Fok!-forum en u zult vinden wat u zoekt
Mr. Prolapse 2009
pi_71364973
De zoekfunctie van fok is de grootste grap van het internet

Deze condens laat wel mooi de werking van de vleugel zien
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_71379578
Ik begrijpo best dat in zo'n artikel de "bewijzen" etc niet neergelegd worden, omdat zo'n artikel bedoeld is om aandacht te trekken voor het onderwerp door de meneer en het blad zelf wil gewoon verkopen.

Nu heb ik dus de vraag..... waar staat waar deze meneer de bewijzen, onderzoeksreultaten, brieven/opdrachten.. verzin het maar dan wél uiteen gaat zetten om onze oogjes te openen? Dat zou als hij daadwerkelijk iets wil bereiken toch onderaan het artikel moeten staan?

Misschien dat TS de meneer kan emailen en kan vragen om inzage in zijn onderbouwde uiteenzetting.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:03:41 #26
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_71394696
Uit z'n fluitketel komen ook chemtrails... Achterlijke mensen.
censuur :O
pi_71396778
quote:
Op maandag 27 juli 2009 22:32 schreef Exoteria het volgende:
Ik begrijpo best dat in zo'n artikel de "bewijzen" etc niet neergelegd worden, omdat zo'n artikel bedoeld is om aandacht te trekken voor het onderwerp door de meneer en het blad zelf wil gewoon verkopen.

Nu heb ik dus de vraag..... waar staat waar deze meneer de bewijzen, onderzoeksreultaten, brieven/opdrachten.. verzin het maar dan wél uiteen gaat zetten om onze oogjes te openen? Dat zou als hij daadwerkelijk iets wil bereiken toch onderaan het artikel moeten staan?

Misschien dat TS de meneer kan emailen en kan vragen om inzage in zijn onderbouwde uiteenzetting.
Waarschijnlijk wil "meneer" daar wel geld voor zien, zoals wel vaker het geval is bij dit soort dingen. Kun je een boek kopen, of DVD, die "alles verklaart".
Mr. Prolapse 2009
pi_71414465

Obama blaast met 'geo-engineering' chemtrails-theorie nieuw leven in

De aankondiging van de regering Obama dat het gaat onderzoeken of 'geo-engineering', het beïnvloeden van het weer, mogelijk de opwarming van de Aarde kan tegengaan, heeft een nieuwe impuls gegeven aan al jaren vooral op internet circulerende geruchten en theoriën, dat dergelijke programma's al lang worden uitgevoerd in de vorm van chemtrails.

Chemtrails zouden van gewone 'contrails' (het spoor dat vliegtuigen op grote hoogte achterlaten, en dat meestal snel verdampt) verschillen doordat het vaak urenlang blijft hangen. Ze zouden worden veroorzaakt door heen-en-weer vliegende toestellen, die een soort raster- of ruitpatroon in de lucht achterlaten, waardoor de helderblauwe hemel verandert in een heiige waas.

Op de vraag waarom dit soort programma's, als deze al zo lang zouden bestaan, verborgen worden gehouden voor het publiek, is het antwoord simpel: de chemtrails zouden sporen van hoge concentraties zware, giftige metalen bevatten, die schadelijk zijn voor de gezondheid.

Chemtrails waren jarenlang vooral voer voor complottheoriefanaten, maar de laatste jaren wordt er steeds vaker door de reguliere media aandacht aan besteed. In de VS ontdekte de TV-zender KSLA-News afgelopen jaar na een eigen onderzoek (zie filmpje ca. 4 minuten), dat deeltjes die uit chemtrails op Aarde vielen, hoge concentraties Barium, Lood en andere zware, soms giftige metalen bevatten (zoals arsenicum, chromium, cadmium, selenium en zilver).

Het KSLA-onderzoek richtte zich met name op Barium, waarvan in de chemtrails-deeltjes drie tot zes keer de maximaal toegestane hoeveelheid werd aangetroffen. De korte-termijn effecten van blootstelling aan een te hoge concentratie Barium variëren van maagpijn tot pijn op de borst, en op lange termijn veroorzaakt het bloeddrukproblemen en een verzwakt immuunsysteem.

Obama's aankondiging dat onderzocht wordt of 'geo-engineering' de opwarming van de Aarde kan tegengaan, door 'deeltjes in de bovenste atmosfeer te schieten die het zonlicht gaan weerkaatsen', doet sommigen concluderen dat chemtrails feitelijk het bewijs zijn dat er al jarenlang experimenten op dit gebied worden uitgevoerd.

Opmerkelijk is dat de elite 'Council on Foreign Relations' (CFR), een berucht onderdeel van de 'New World Order', recent exact hetzelfde idee naar voren bracht in het rapport 'Geo-engineering: Workshop on Unilateral Planetary Scale Geo-engineering'. Hierin wordt gesteld dat er in de lagere delen van de atmosfeer meer wolken zullen komen, als in de hogere delen van de atmosfeer het zonlicht door kleine deeltje teruggekaatst zal worden in de ruimte. Ook zouden er volgens het rapport 'diverse objecten' in de ruimte kunnen worden geplaatst, tussen de Aarde en de Zon, die eveneens het zonlicht zullen moeten afweren.

De voorstellen in het CFR-document komen exact overeen met de atmosferische effecten, die worden waargenomen na chemtrails. In het onderstaande, ruim 8 minuten durende samenvattende filmpje zijn een aantal duidelijk beelden te zien van vliegtuigen, die chemtrails veroorzaken. Daarnaast twee korte filmpjes (2 1/2 minuut en 2 minuten), die goed laten zien hoe een vliegtuig plotseling begint met 'sproeien', en (in het 2e filmpje), er tijdens de vlucht mee ophoudt. Bij normale 'contrails' is dit onmogelijk. Het is dus onontkenbaar dat er IETS met opzet in de lucht wordt gesproeid.

KSLA ontdekte bewijs dat er tussen 1949 en 1969 doelbewust biochemische substanties over 239 bevolkte gebieden zijn uitgesproeid (zie filmpje kleine 4 minuten). Deze bevindingen trekken de 'chemtrails-theorie' uit de schimmige wereld van complotten, waarin de bevolking onwetend als proefkonijn voor het leger zou worden gebruikt. Sommigen stellen zelfs dat het juist de bedoeling is om de bevolking ziek te maken, om ze later des te makkelijker te kunnen laten 'verdwijnen'.

Chemtrails: averechts effect
Het wrange van het hele verhaal is, dat 'global warming' -even uitgaande van de 'officiële' verklaring- niet alleen door verreweg de meeste serieuze wetenschappers -waaronder niet weinig voormalige voorstanders van deze theorie- wordt ontkend, maar dat er steeds meer bewijs komt dat de Aarde juist enorm gaat afkoelen. Zo daalde de gemiddelde wereldwijde temperatuur in 2007 zó hard, dat in één klap alle temperatuursstijging van de afgelopen tientallen jaren, waar de 'global warming' fanatici zo mee schermen, ongedaan werd gemaakt. Maar ook dat wordt, net als chemtrails, officieel doodgezwegen, omdat het niet in de globalistische plannen van de politici past.

Astronomen zijn al langer overtuigd dat de temperatuur op de Aarde gaat dalen. Dit concluderen zij op grond van de zonne-activiteit, waarvan bewezen is dat deze voor minstens 95% verantwoordelijk is voor alle klimaatsveranderingen. De zon is in geen eeuw zo 'stil' geweest als in het laatste jaar, al menen sommige astronomen dat het een stilte voor een enorme storm is, die in 2012 zou moeten gaan losbarsten.

De wetenschapper James Marusek, voorheen werkzaam bij de Amerikaanse Marine, verklaarde onlangs dat de stilte van de Zon een gevaarlijk voorteken is van wereldwijd plotseling scherp dalende temperaturen.

'Klimaatsverandering wordt voornamelijk veroorzaakt door de natuur. Dat is altijd al zo geweest. Door de wetenschap -niet de nep-wetenschap die 'global warming' propageert- hebben we langzaam de fundamentele geheimen van de natuur ontsluierd.' Marusek zet uiteen, dat een NASA satelliet heeft ontdekt dat het magnetische veld van de Zon, dat de Aarde beschermt tegen schadelijke kosmische straling, flink verzwakt is (zie link onder). De toegenomen hoeveelheid kosmische deeltjes ioniseren kleine vochtdeeltjes in onze atmosfeer, waardoor extra wolken ontstaan, die het zonlicht tegenhouden. Hierdoor zal de temperatuur op Aarde juist gaan dalen.

'De temperatuur is nu al aan het dalen,' aldus Marusek, die zich baseert op de meest betrouwbare gegevens die er zijn, namelijk die van satellieten. Satellieten registreren, in contrast met de grondstations waar de 'global warming' aanhangers zich op baseren, de temperatuursveranderingen over de héle Aarde. En die laten zien dat gemiddelde temperatuur sinds 1998 een halve graad gedaald is.

Een gemiddelde temperatuursdaling op Aarde heeft veel ernstigere consequenties dan een temperatuursstijging. Door lagere temperaturen zullen de oogstseizoenen korter worden en zal het weer fors verslechteren, wat eveneens veel oogstschade zal veroorzaken. Resultaat: enorme hongersnoden, waardoor miljoenen mensen zullen sterven. Ook hebben periodes met lagere temperaturen in het verleden gezorgd voor het uitbreken van talloze epidemiën.

Conclusie: geplande genocide?
Het lijkt er dus sterk op, dat de regering Obama, en in haar kielzog de hele Westerse wereld, het proces van temperatuursdaling, met alle ernstige gevolgen van dien, een handje gaat helpen. Dit kost niet alleen honderden miljarden, maar heeft bovendien verschrikkelijke gevolgen voor mens, dier en natuur.

Het kan bijna niet anders, of hier moet een duivels plan achter zitten. Misschien heeft het wel te maken met het 'eerste gebod' van de Nieuwe Wereld Orde, zoals zo onbeschaamd is gebeiteld in de 'Georgia Guidestones': 'Breng de wereldbevolking terug naar maximaal 500 miljoen mensen', wat betekent dat ruim 6 miljard mensen op de één of andere manier 'weggewerkt' moeten worden.

Dat dit 'eerste gebod' al jaren aktief wordt nagestreefd, zien we in onze eigen maatschappij met name terug in de milieubeweging, die -vooral van achter de schermen- als een gewillig poppetje aan de touwtjes van de elite danst, in haar doel om niet alleen de vooruitgang van de maatschappij te doen stoppen, maar zelfs ondergeschikt te maken aan de drogreden die 'de natuur' wordt genoemd.

Des te tragischer is het als we het straks, als de astronomen en serieuze wetenschappers gelijk krijgen, met z'n allen juist steenkoud gaan krijgen. Ik stap denk ik maar eens wat vaker in de auto om wat extra Co2 in de atmosfeer te pompen. Dat kunnen we straks namelijk wel eens hard nodig gaan hebben.*

Auteur: © Xander

* De hoeveelheid Co2 in de atmosfeer is in dezelfde periode dat de temperatuur een halve graad daalde, met 5% gestegen naar 386 ppm. Overigens is deze waarde nog vele malen lager dan deze ooit in het verleden op Aarde is geweest, en zal zelfs een verdubbeling nauwelijks voor enig merkbaar effect zorgen. Dat wordt dus met z'n allen veel extra autokilometers maken - héél veel...

Bronnen:

Infowars
Ice Age Now
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:49:02 #29
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71418463
Even een vraagje:

In je tekst staat dat de het CO2 niveau met 5% is gestegen, welk gas heeft hiervoor ruimte moeten opgeven?

100%+5%=105% da ken ni
X+5%=100% da ken wel

Wat is X volgens jouw bron?
:-)
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:24:51 #30
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_71419032
quote:
Als je een held bent door hardop onbewezen dingen te roepen, kan ik morgen ook een held zijn. gewoon wat vage filmpjes vollullen op youtube over condens strepen, en klaar is Klara!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_71420011
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 08:49 schreef Dartanion het volgende:
Even een vraagje:

In je tekst staat dat de het CO2 niveau met 5% is gestegen, welk gas heeft hiervoor ruimte moeten opgeven?

100%+5%=105% da ken ni
X+5%=100% da ken wel

Wat is X volgens jouw bron?
You've got to be shittin'!
Serieus nog nooit gehoord van dat in de loop der jaren het CO2-niveau stijgt?
  woensdag 29 juli 2009 @ 10:27:21 #32
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71420514
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:08 schreef ToT het volgende:

[..]

You've got to be shittin'!
Serieus nog nooit gehoord van dat in de loop der jaren het CO2-niveau stijgt?
Ja wel, maar ik ben nieuwsgierig welk gas ruimte maak voor de CO2
pi_71420579
Jep, een stijging van 5% zou kunnen, maar dan moet er wel "ruimte" gemaakt worden.
Mr. Prolapse 2009
pi_71421547
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Jep, een stijging van 5% zou kunnen, maar dan moet er wel "ruimte" gemaakt worden.
welleens een beschuit samengeknepen?
Hee, nu passen er wel 10 beschuiten bij ?
pi_71421581
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:02 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

welleens een beschuit samengeknepen?
Hee, nu passen er wel 10 beschuiten bij ?
Dan verander je de hele structuur van het beschuit.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:04:49 #36
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71421614
quote:
Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef DeRick het volgende:

schuld? je bent geen haar beter dan een belg.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71421657
Bij verbranding wordt CO2 gevormd ten koste van O2 dus dat zal wel vooral dalen.
pi_71421701
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:06 schreef ToT het volgende:
Bij verbranding wordt CO2 gevormd ten koste van O2 dus dat zal wel vooral dalen.
En diezelfde Co2 wordt door onze flora weer o.a. omgezet in O2. Absoluut en procentueel zou er dan toch niks kunnen veranderen?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:14:05 #39
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71421864
Ik heb trouwens gespot dat tegenwoordig in de winter de Illuminati zelfs auto's aanpassen om mini-chemtrails achter te laten.
zzz
pi_71421922
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

En diezelfde Co2 wordt door onze flora weer o.a. omgezet in O2. Absoluut en procentueel zou er dan toch niks kunnen veranderen?
Als het aanbod groter is dan de vraag, niet!

Een paar jaar geleden was er zo'n Houdini-achtige goochel-kunstenaar-figuur die zich een lange tijd in een luchtdichte ruimte liet opsluiten met een paar planten waar hij van leefde. Hij ademde de zuurstof die de planten gaven en at alleen de vruchten die de planten gaven. Hij kreeg het behoorlijk benauwd in die tijd!
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:22:35 #41
31101 _Led_
pi_71422115
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:15 schreef ToT het volgende:

[..]

Als het aanbod groter is dan de vraag, niet!

Een paar jaar geleden was er zo'n Houdini-achtige goochel-kunstenaar-figuur die zich een lange tijd in een luchtdichte ruimte liet opsluiten met een paar planten waar hij van leefde. Hij ademde de zuurstof die de planten gaven en at alleen de vruchten die de planten gaven. Hij kreeg het behoorlijk benauwd in die tijd!
Deze garnalen houden dat een stuk langer vol in hun afgesloten wereldje
http://www.ecosphere-europe.com/
(Leuk voor op je bureau !)
zzz
pi_71422147
Hmm ok. Ben ook geen wiskundige natuurwetenschapper op dit gebied, dit is meer hoe ik het zie Iemand die hier wel onderbouwd wat van kan maken?
Mr. Prolapse 2009
pi_71422226
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:06 schreef ToT het volgende:
bomen en veel ander groen ademen de co2 in, hebben die keihard nodig om te kunnen overleven, daarnaast is er een "opslag" voor co2 in vele groene zone's.
Die co2 wordt inderdaad keihard weer uitgestoten als de boom wordt gekapt, en kijk eens hoeveel bomen er de laatste 150 jaar zijn gekapt?
pi_71422351
Sowieso is lucht enorm comprimeerbaar. Als van gas "x" er ineens een hele lading in de atmosfeer verspreid zou worden zou de hoeveelheid daarvan dus enorm stijgen. Er verdwijnt dan geen ander gas, maar de luchtdruk zou dan marginaal stijgen.
Aangezien maar 0,03% van de buitenlucht CO2 is, mag het best 5% van die 0,03% stijgen en dan nog zul je weinig verschil merken in luchtdruk!
pi_71422399
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:25 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

bomen en veel ander groen ademen de co2 in, hebben die keihard nodig om te kunnen overleven, daarnaast is er een "opslag" voor co2 in vele groene zone's.
Die co2 wordt inderdaad keihard weer uitgestoten als de boom wordt gekapt, en kijk eens hoeveel bomen er de laatste 150 jaar zijn gekapt?
Bij de kap van en boom wordt de CO2 niet spontaan uitgestoten; het zijn geen ballonnen! Bij verbranding wel weer.

Wel is het zo dat door de kap van bomen de buffer tegen CO2 steeds kleiner wordt, en dat door de toenemende industrie (met name in China) de CO2 uitstoot steeds groter wordt.
pi_71422421
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:29 schreef ToT het volgende:
Sowieso is lucht enorm comprimeerbaar. Als van gas "x" er ineens een hele lading in de atmosfeer verspreid zou worden zou de hoeveelheid daarvan dus enorm stijgen. Er verdwijnt dan geen ander gas, maar de luchtdruk zou dan marginaal stijgen.
Aangezien maar 0,03% van de buitenlucht CO2 is, mag het best 5% van die 0,03% stijgen en dan nog zul je weinig verschil merken in luchtdruk!
Ah ok, thanks
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:36:47 #47
153506 Captain_Fabulous
pi_71422567
Op moleculiar niveau is de wereld lang niet zo dichtbevolkt als veel mensen denken, ruimte zat voor concentraties om te fluctueren. Als de atmosfeer al helemaal 'vol' zat met gas, was de luchtdruk zo groot dat we platgedrukt werden...
pi_71422615
Dan was onze fysiologie daar allang op aangepast geweest!
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:43:29 #49
153506 Captain_Fabulous
pi_71422746
'Nature....always find a way'
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:05:36 #50
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_71423413
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef Dragorius het volgende:

[..]

De hoeveelheid CO2 die in de oceanen is opgelost kan veranderen, en dat kan best veel uitmaken.
Verder gaat het vooral om CO2 die voorheen was opgeslagen in ecosystemen zoals bossen, venen, etc en CO2 opgeslagen als kolen, aardgas, olie etc.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:10:42 #51
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_71423543
Deze ex burgemeester flipt nu dus omdat hij gelooft dat er wat condensatiesporen iets langer blijven hangen?

Waarom zouden chemtrails lang blijven hangen en zichtbaar zijn? Dat zou niet er slim zijn van degenen die ze zouden willen versprijden.
Het zou ook wel lastig zijn om over de hele wereld massaal vliegtuigen met de sproeisystemen uit te rusten zonder dat iemand het merkt.
Het is aannemelijker dat er bij de mensen die dit soort claims maken een steekje los zit.
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_71432290
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:33:41 #53
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71432556

Kies maar uit

En wat is het doel dat je wil bereiken met je link? Het idee van Bill en co gaat de oceanen compleet verneuken. Het hele ecosysteem zal naar de haaien gaan. En dat weten wel meer mensen, daarom zal het er nooit komen.
pi_71432673
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef Dartanion het volgende:
[ afbeelding ]

Kies maar uit

En wat is het doel dat je wil bereiken met je link? Het idee van Bill en co gaat de oceanen compleet verneuken. Het hele ecosysteem zal naar de haaien gaan. En dat weten wel meer mensen, daarom zal het er nooit komen.
ik wil ze allemaal !!!
en het punt is dat ie op meer dan 1 manier bezig is met "onderzoek" naar het beinvloeden van onze atmosfeer... en niet alleen hij...
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:39:51 #55
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71432722
Willen we dat niet al heel lang? Invloed hebben op het weer? We kunnen nagenoeg alles controlleren. Maar het weer (nog) niet.
Hier hebben we geen last van de schade die orkanen aanrichten, omdat er geen orkanen zijn. Maar als je die wel hebt, waarom zou je dan niet naar de mogelijkheid zoeken om ze te voorkomen?
pi_71432816
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:39 schreef Dartanion het volgende:
Willen we dat niet al heel lang? Invloed hebben op het weer? We kunnen nagenoeg alles controlleren. Maar het weer (nog) niet.
welles !
quote:
Hier hebben we geen last van de schade die orkanen aanrichten, omdat er geen orkanen zijn. Maar als je die wel hebt, waarom zou je dan niet naar de mogelijkheid zoeken om ze te voorkomen?
dat gebeurt dus ook, onder andere met chemische sproeisels die de atmosfeer moeten beinvloeden...

Het sprayen vanuit vliegtuigen is dan ook helemaal geen raar idee, en wordt uitgebreid gedaan, vraag is hoe we kunnen achterhalen wat erin zit, wie het bijvult, of de piloot weet dat ie aan het sprayen is,.. enz....
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:46:39 #57
31101 _Led_
pi_71432920
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:25 schreef vanwelleer het volgende:
leesvoer.
Heb je het zelf wel gelezen ?

Dat gaat erover dat ze met sleepboten een ijsschots verslepen omdat koud water de kans op een cycloon verkleint.

Dat is zeg maar nogal wat anders dan "OMFG ZE BESPROEIEN ONS MET CHEMICALIEN OM ONS DOOD TE MAKEN EN VOOR MINDCONTROL WTF !".
zzz
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:49:02 #58
31101 _Led_
pi_71432997
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:43 schreef vanwelleer het volgende:
Het sprayen vanuit vliegtuigen is dan ook helemaal geen raar idee, en wordt uitgebreid gedaan, vraag is hoe we kunnen achterhalen wat erin zit, wie het bijvult, of de piloot weet dat ie aan het sprayen is,.. enz....
Uhm, ik wil je niet (nog meer) paranoide maken, maar hoe kunnen we achterhalen wat er in ons drinkwater zit, wie het bijvult, of de proces-beheerder wel weet wat ie rondpompt etc...

Oeh, datzelfde geldt voor coca-cola.
En voor etenswaren.
En voor auto's, wie weet wat er uit de uitlaat komt ? Misschien zitten de APK-stations wel in het complot, is de APK er enkel om de chemicalien bij te vullen !

zzz
pi_71433180
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Uhm, ik wil je niet (nog meer) paranoide maken, maar hoe kunnen we achterhalen wat er in ons drinkwater zit, wie het bijvult, of de proces-beheerder wel weet wat ie rondpompt etc...
eitje.......

drinkingwater site:infowars.com - Google Search

1. Japanese Researchers Suggest Putting Lithium in Drinking Water
"BBC | Research on data collected from the 1980s found a significantly lower rate of suicide in areas with relatively high lithium levels."
www.infowars.com/japanese-researchers-suggest-putting-lithium-in-drinking-water/
2. The Neurotoxicity Of Fluoride In Drinking Water
"28 Mar 2005 ... Chinese investigations have shown levels of fluoride in drinking water at levels of 3-11 ppm affect the nervous system without first causing ..."
www.infowars.com/articles/science/flouride_neurotoxicity_of_flouride_in_water.htm
3. Half of Baghdad Lacks Drinking Water
"Kareem Abed Zair | Amid soaring temperatures, Baghdad's Water Authority says three million people in Baghdad have no access to running water."
www.infowars.com/half-of-baghdad-lacks-drinking-water/
4. Dentists: Toothpaste and Drinking Water Equally Toxic
"youtube | Hundreds of scientists and dentists and EPA scientists and engineers have publicly stated that fluoride is 100% without a doubt toxic and needs to ..."
www.infowars.com/dentists-toothpaste-and-drinking-water-equally-toxic/
5. Fluoride in Drinking Water may Negatively Affect Health of Fetuses ...
"Natural News | Did you know that fluoride in our water supplies is the only chemical added for a specific medical purpose, ie to prevent tooth decay?"
www.infowars.com/fluoride-in-drinking-water-may-negatively-affect-health-of-fetuses-and-infants/
6. Government presses health chiefs for more fluoridation of drinking ...
"Government presses health chiefs for more fluoridation of drinking water. London Independent | October 11, 2005. By Philip Johnston ..."
www.infowars.com/articles/science/flouride_gov_presses_chiefs_more_flouride_water.htm
7. North Attleboro fluoride vote up for debate
"25 Mar 2005 ... For a history of how drinking water fluoridation began, ... Since then our opposition to drinking water fluoridation has grown, ..."
www.infowars.com/articles/science/flouride_attleboro_vote_debate.htm
8. Swine flu made in USA
"The river is used for drinking water, and we had learned that .... These pesticides are coming back through into drinking water and crop water. ..."
www.infowars.com/swine-flu-made-in-usa/
9. infowars: Science & Technology
"The high levels of fluoride that occur naturally in some drinking water can cause tooth and bone damage and should be reduced, the National Research Council ..."
www.infowars.com/articles/science_technology/
10. Horses Poisoned by Fluoridated Water
"it is my understanding that flouride has nothing to do with sanitizing the drinking water-they tell us the sole purpose is for the public to have healthy ..."
www.infowars.com/horses-poisoned-by-fluoridated-water/
11. Activists Pressure Denver Water Board to Remove Fluoride
"Toothpaste has a much higher fluoride content than even the most fluoridated drinking water. I'm very interested in this debate, especially as health ..."
www.infowars.com/we-are-change-lobbies-denver-water-board-to-remove-fluoride/
12. Towns question fluoride use
"Likewise flouride in drinking water. It is intellectually a beautiful system - they can drown out ... And this is why I use a filter for my drinking water. ..."
www.infowars.com/towns-question-fluoride-use/
13. Alex Jones Presents Infowars.com to Fight the New World Order ...
"Protect Yourself From Dangerous, Contaminated Drinking Water. The Water Supply. Drinking Water Pathogens and Their Indicators: A Reference Resource ..."
www.infowars.com/archives/2003/Dec/12-15-03.htm
14. Scientific Study Finds Fluoride Horror Stories Factual
"15 Jan 2008 ... The first occurrence of fluoridated drinking water on Earth was found in Germany's Nazi prison camps. The Gestapo had little concern about ..."
www.infowars.com/articles/science/fluoride_study_finds_horror_stories_factual.htm
15. Obama's Change: More War and Premeditated Mass Murder
"Nagy says that not only did the United States deliberately destroy drinking water and sanitation facilities, it knew sanctions would prevent Iraq from ..."
www.infowars.com/obamas-change-more-war-and-premeditated-mass-murder/
16. European Court Ruling spells an end to water fluoridation
"As a 'medicinal water', the protection afforded by the water quality regulations that shield consumers from hazardous substances in drinking water does not ..."
www.infowars.com/european-court-ruling-spells-an-end-to-water-fluoridation/
17. Dr. Phyllis Mullenix on the toxic effects of Fluoride
"10 Dec 2008 ... Involuntary medication is unethical, most countries have rejected fluoridation of drinking water simply using this logic without even ..."
www.infowars.com/dr-phyllis-mullenix-on-the-toxic-effects-of-fluoride/
18. Fluoride and Aspartame Make You Stupid
"They will dump the fluoride into the municipal drinking water, .... It attaches to the sink faucet and makes an ionized, high ph drinking water. ..."
www.infowars.com/fluoride-and-aspartame-make-you-stupid/
19. Coloring Book Promotes Deadly Fluoride Use
"The tests showed that ordinary fluoridated drinking water interferes with ..... what shocks me is that a bottled water company markets drinking water for ..."
www.infowars.com/coloring-book-promotes-deadly-fluoride-use/
20. McCain Backer Hagee Said Hitler Was Fulfilling God's Will
"Not to mention that the world only has about 10 to 15 years of drinking water left before the wars fought for oil today will be fought for water in the near ..."
www.infowars.com/mccain-backer-hagee-said-hitler-was-fulfilling-gods-will/
quote:
Oeh, datzelfde geldt voor coca-cola.
En voor etenswaren.
En voor auto's, wie weet wat er uit de uitlaat komt ? Misschien zitten de APK-stations wel in het complot, is de APK er enkel om de chemicalien bij te vullen !

[ afbeelding ]
maar ik kan nog kiezen dat ik alleen maar zelfverbouwd voedsel eet, en drinkwater kan ik ook helemaal schoon krijgen,

Maar ik kan maar een paar minuten mijn adem inhouden....
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:00:51 #60
31101 _Led_
pi_71433361
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:54 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

eitje.......

drinkingwater site:infowars.com - Google Search

1. Japanese Researchers Suggest Putting Lithium in Drinking Water
"BBC | Research on data collected from the 1980s found a significantly lower rate of suicide in areas with relatively high lithium levels."
www.infowars.com/japanese-researchers-suggest-putting-lithium-in-drinking-water/
2. The Neurotoxicity Of Fluoride In Drinking Water
"28 Mar 2005 ... Chinese investigations have shown levels of fluoride in drinking water at levels of 3-11 ppm affect the nervous system without first causing ..."
www.infowars.com/articles/science/flouride_neurotoxicity_of_flouride_in_water.htm
3. Half of Baghdad Lacks Drinking Water
"Kareem Abed Zair | Amid soaring temperatures, Baghdad's Water Authority says three million people in Baghdad have no access to running water."
www.infowars.com/half-of-baghdad-lacks-drinking-water/
4. Dentists: Toothpaste and Drinking Water Equally Toxic
"youtube | Hundreds of scientists and dentists and EPA scientists and engineers have publicly stated that fluoride is 100% without a doubt toxic and needs to ..."
www.infowars.com/dentists-toothpaste-and-drinking-water-equally-toxic/
5. Fluoride in Drinking Water may Negatively Affect Health of Fetuses ...
"Natural News | Did you know that fluoride in our water supplies is the only chemical added for a specific medical purpose, ie to prevent tooth decay?"
www.infowars.com/fluoride-in-drinking-water-may-negatively-affect-health-of-fetuses-and-infants/
6. Government presses health chiefs for more fluoridation of drinking ...
"Government presses health chiefs for more fluoridation of drinking water. London Independent | October 11, 2005. By Philip Johnston ..."
www.infowars.com/articles/science/flouride_gov_presses_chiefs_more_flouride_water.htm
7. North Attleboro fluoride vote up for debate
"25 Mar 2005 ... For a history of how drinking water fluoridation began, ... Since then our opposition to drinking water fluoridation has grown, ..."
www.infowars.com/articles/science/flouride_attleboro_vote_debate.htm
8. Swine flu made in USA
"The river is used for drinking water, and we had learned that .... These pesticides are coming back through into drinking water and crop water. ..."
www.infowars.com/swine-flu-made-in-usa/
9. infowars: Science & Technology
"The high levels of fluoride that occur naturally in some drinking water can cause tooth and bone damage and should be reduced, the National Research Council ..."
www.infowars.com/articles/science_technology/
10. Horses Poisoned by Fluoridated Water
"it is my understanding that flouride has nothing to do with sanitizing the drinking water-they tell us the sole purpose is for the public to have healthy ..."
www.infowars.com/horses-poisoned-by-fluoridated-water/
11. Activists Pressure Denver Water Board to Remove Fluoride
"Toothpaste has a much higher fluoride content than even the most fluoridated drinking water. I'm very interested in this debate, especially as health ..."
www.infowars.com/we-are-change-lobbies-denver-water-board-to-remove-fluoride/
12. Towns question fluoride use
"Likewise flouride in drinking water. It is intellectually a beautiful system - they can drown out ... And this is why I use a filter for my drinking water. ..."
www.infowars.com/towns-question-fluoride-use/
13. Alex Jones Presents Infowars.com to Fight the New World Order ...
"Protect Yourself From Dangerous, Contaminated Drinking Water. The Water Supply. Drinking Water Pathogens and Their Indicators: A Reference Resource ..."
www.infowars.com/archives/2003/Dec/12-15-03.htm
14. Scientific Study Finds Fluoride Horror Stories Factual
"15 Jan 2008 ... The first occurrence of fluoridated drinking water on Earth was found in Germany's Nazi prison camps. The Gestapo had little concern about ..."
www.infowars.com/articles/science/fluoride_study_finds_horror_stories_factual.htm
15. Obama's Change: More War and Premeditated Mass Murder
"Nagy says that not only did the United States deliberately destroy drinking water and sanitation facilities, it knew sanctions would prevent Iraq from ..."
www.infowars.com/obamas-change-more-war-and-premeditated-mass-murder/
16. European Court Ruling spells an end to water fluoridation
"As a 'medicinal water', the protection afforded by the water quality regulations that shield consumers from hazardous substances in drinking water does not ..."
www.infowars.com/european-court-ruling-spells-an-end-to-water-fluoridation/
17. Dr. Phyllis Mullenix on the toxic effects of Fluoride
"10 Dec 2008 ... Involuntary medication is unethical, most countries have rejected fluoridation of drinking water simply using this logic without even ..."
www.infowars.com/dr-phyllis-mullenix-on-the-toxic-effects-of-fluoride/
18. Fluoride and Aspartame Make You Stupid
"They will dump the fluoride into the municipal drinking water, .... It attaches to the sink faucet and makes an ionized, high ph drinking water. ..."
www.infowars.com/fluoride-and-aspartame-make-you-stupid/
19. Coloring Book Promotes Deadly Fluoride Use
"The tests showed that ordinary fluoridated drinking water interferes with ..... what shocks me is that a bottled water company markets drinking water for ..."
www.infowars.com/coloring-book-promotes-deadly-fluoride-use/
20. McCain Backer Hagee Said Hitler Was Fulfilling God's Will
"Not to mention that the world only has about 10 to 15 years of drinking water left before the wars fought for oil today will be fought for water in the near ..."
www.infowars.com/mccain-backer-hagee-said-hitler-was-fulfilling-gods-will/
[..]

maar ik kan nog kiezen dat ik alleen maar zelfverbouwd voedsel eet, en drinkwater kan ik ook helemaal schoon krijgen,

Maar ik kan maar een paar minuten mijn adem inhouden....
Precies wat ik bedoel, er is voor alles wel een nutcase te vinden die roept dat "ze" het gebruiken om ons dood te maken / mindcontrol op te leggen / ziek te maken / dom te houden (doorhalen wat niet vant toepassing is).

Je kunt je heel druk maken om wat een groep psychoten op internet publiceert, of je kunt gewoon leven en genieten.
zzz
pi_71447335
German Scientist Exposes Chemtrails As Military Operations

Rami Nagel
Natural News
March 14, 2008

A TV news report from Germany available at YouTube confirmed that the German Military is manipulating the climate in Germany. As a result scientists have filed a lawsuit against the government for climate manipulation.
The video concludes, "We can state with a 97% certainty that we have on our hands chemical trails (chemtrails) comprised by fine dust containing polymers and metals, used to disrupt radar signals."

The purpose of chemtrails, which are well documented over the United State and other parts of the world, according to researchers, is to manipulate the weather. Karsten Brandt, German meteorologist states, "The Federal Army is Manipulating the Meteorological maps."
The disruption of radar signals is the main purpose theorizes Mr. Brandt in the interview. "I was surprised that this artificial cloud was so wide-spread. The radar images are stunning considering the needed tons of dispersed elements – although, the federal army claims that only small amounts of material were propagated. The military heads claim that the substances used are not harmful."
Johannes Remmel, German Green party representative states, "The government must provide explanations to the unsuspecting population." While radar is tracking suspicious aircraft, the Germany Military then uses counterfeit satellite imagery to hide their operations.
In Germany, weather manipulation is prohibited, and I would likewise believe that it is prohibited in the U.S. as well.
Since Chemtrails are so widespread, I would rule out the idea that this is just military performing operations to disrupt radar signals as part of some sort of drill.
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:03:41 #62
153506 Captain_Fabulous
pi_71449640
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:02 schreef vanwelleer het volgende:
The purpose of chemtrails, which are well documented over the United State and other parts of the world, according to researchers, is to manipulate the weather. Karsten Brandt, German meteorologist states, "The Federal Army is Manipulating the Meteorological maps."
Wie heeft hier met komma's zitten spelen? Afhankelijk van wat je wil zien, staat er nu dat
de geleerden zeggen dat de documentatie/bewijzen solide zijn, of
de geleerden zeggen dat het weer gemanipuleerd wordt.

Zo staat er dus eigenlijk niets.
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:13:05 #63
31101 _Led_
pi_71449827
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 01:02 schreef vanwelleer het volgende:
German Scientist Exposes Chemtrails As Military Operations

Rami Nagel
Natural News
March 14, 2008

A TV news report from Germany available at YouTube confirmed that the German Military is manipulating the climate in Germany. As a result scientists have filed a lawsuit against the government for climate manipulation.
The video concludes, "We can state with a 97% certainty that we have on our hands chemical trails (chemtrails) comprised by fine dust containing polymers and metals, used to disrupt radar signals."

The disruption of radar signals is the main purpose theorizes Mr. Brandt in the interview. "I was surprised that this artificial cloud was so wide-spread. The radar images are stunning considering the needed tons of dispersed elements – although, the federal army claims that only small amounts of material were propagated. The military heads claim that the substances used are not harmful."
Johannes Remmel, German Green party representative states, "The government must provide explanations to the unsuspecting population." While radar is tracking suspicious aircraft, the Germany Military then uses counterfeit satellite imagery to hide their operations.
In Germany, weather manipulation is prohibited, and I would likewise believe that it is prohibited in the U.S. as well.
Since Chemtrails are so widespread, I would rule out the idea that this is just military performing operations to disrupt radar signals as part of some sort of drill.
Ach, geen mindcontrol dus ?
zzz
pi_71451393
Vanwelleer: gaarne wat minder one-liners en minder lange lappen tekst en wat meer duidelijk inhoudelijk posten.
  donderdag 30 juli 2009 @ 10:24:19 #65
153506 Captain_Fabulous
pi_71451497
Trouwens...waarom is het relevant dat die vent een oud burgemeester was? Is juist meer een reden om hem te wantrouwen...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:37:10 #66
153506 Captain_Fabulous
pi_71611283
Nog niemand, die onder woorden kan brengen waarom het van belang is dat deze man burgemeester is geweest. Als dezelfde beweringen waren gedaan door een straatveger, had er dan iemand acht op geslagen?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:43:17 #67
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71611484
quote:
link

en nou geen flauwe grapjes hoor.....

[ afbeelding ]
Ow god, de joker is weer terug
pi_71611617
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nog niemand, die onder woorden kan brengen waarom het van belang is dat deze man burgemeester is geweest.
je deed het al...
quote:
Als dezelfde beweringen waren gedaan door een straatveger, had er dan iemand acht op geslagen?
pi_71611734
Een aantal (overigens erg leuke) post (met ook een paar erg mooie plaatjes) verwijderd.

Wel on topic blijven, mensen! En het is hier geen speeltuin!
pi_71611758
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:46 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

je deed het al...
[..]
En daarbij worden burgemeesters geacht burgerVADERS te zijn die 100% voor het volk zijn en dus 100% betrouwbaar zouden moeten zijn.
pi_71611859
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:51 schreef ToT het volgende:

[..]

En daarbij worden burgemeesters geacht burgerVADERS te zijn die 100% voor het volk zijn en dus 100% betrouwbaar zouden moeten zijn.
* vanwelleer aansluit
pi_71611935
Duidelijk!

Tja zo heb je ook met de chupacabra: o.a. politie-agenten en advocaten zweren ook het beest gezien te hebben en vertellen in duidelijke bewoordingen wat ze hebben meegemaakt. Dat klinkt betrouwenswaardiger dan "Guan, de plaatselijke dronkaard die z'n oogzenuwen om zeep heeft geholpen door spiritus te drinken".
pi_71611983
maar burgemeesters zijn overheid > overheid > nwo, toch? krijgt dez man zeker binnenkOrt een *ongelukje* ?
Mr. Prolapse 2009
pi_71612883
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:59 schreef Dragorius het volgende:
maar burgemeesters zijn overheid > overheid > nwo, toch? krijgt dez man zeker binnenkOrt een *ongelukje* ?
afhankelijk van hoe ver hij komt, en wat zijn invloed is op lopend beleid terzake...

Er zijn 3 standaard scenario's en vele variaties, 1>boos aankijken en zachtjes in oor fluisteren, 2>isoleren en turnen, 3>elimineren.

woensdag 5 augustus 2009 @ 09:37:50 #75
153506 Captain_Fabulous
pi_71615867
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:59 schreef Dragorius het volgende:
Dragorius, mag ik je bij deze een virtuele fles whiskey doen toekomen...you made my day
pi_71615942
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

afhankelijk van hoe ver hij komt, en wat zijn invloed is op lopend beleid terzake...

Er zijn 3 standaard scenario's en vele variaties, 1>boos aankijken en zachtjes in oor fluisteren, 2>isoleren en turnen, 3>elimineren.

Dan valt ie nu toch behoorlijk buiten het scenario-trio dat je hier schetst. Alhoewel, alleen optie 3 zou nog kunnen dus?
Even in de gaten houden wat er allemaal met de beste man gebeurt, nietwaar?
Mr. Prolapse 2009
pi_71618651
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:41 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan valt ie nu toch behoorlijk buiten het scenario-trio dat je hier schetst. Alhoewel, alleen optie 3 zou nog kunnen dus?
Even in de gaten houden wat er allemaal met de beste man gebeurt, nietwaar?
ik vermoed dat scenario 1 geprobeerd is, met het vermoeden da het zou werken, maar dat z 'm verkeerd hebben ingeschat, en hij schreeuwend naar buiten trad.

Dan heeft 2 geen zin meer, en hou je alleen nog 3 over, noodzakelijk als ie te ver komt.

helaas hebben ze goede mogelijkheden voor de uitvoering.
  Lieve Belg woensdag 19 augustus 2009 @ 10:03:10 #78
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_72002803
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_72027133
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:03 schreef Jump het volgende:
Even een update op dit: http://www.deredactie.be/(...)en/090819_Chemtrails
dank.....
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:46:12 #80
153506 Captain_Fabulous
pi_72030781
Tja...hij zal het wel ernstig menen...toch blijf ik het kansloos vinden. Als de samenzwering zo groot is als dit soort mensen zeggen...dan zit de rechtspraak dus ook in hun zak.
pi_72034965
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja...hij zal het wel ernstig menen...toch blijf ik het kansloos vinden. Als de samenzwering zo groot is als dit soort mensen zeggen...dan zit de rechtspraak dus ook in hun zak.
nope,... maar er zijn wel "afdelingen" die vookomen dat bewijzen herleidbaar zijn naar opdrachtgevers, daarmee de rechterlijke macht volledig buiten spel kunnen zetten.
pi_72035056
Ik heb nog een tijdje les gehad van die vent
Hij verkondigde ook altijd zn theoriën tijdens de lessen, hoe hij ze gevonden had en wat er zou gebeuren met ons,..
En wij gingen er helemaal in mee omdat we dan geen les kregen
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 15:56:19 #83
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72043087
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

nope,... maar er zijn wel "afdelingen" die vookomen dat bewijzen herleidbaar zijn naar opdrachtgevers, daarmee de rechterlijke macht volledig buiten spel kunnen zetten.
Sjonge jonge. Jij doet nogal uitspraken. Hoe weet je dat allemaal? Ben jij er bij geweest dan? En als jij dit alles weet, ben jij dan niet heel gevaarlijk voor 'hen' ? Komen ze dan niet nu achter jou aan? Immers, de hele wereld weet hier niets van, maar jij, vanwelleer, wel, en probeert dat aan de grote klok te hangen.

Loop jij dan nu niet gevaar oh grote Messias?

alsjeblieft zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_72043449
Wel frappant, want een pagina terug zei ie nog dit over het doel van dit topic:
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef vanwelleer het volgende:

Dus daar moesten wij hem nog informeren, maar nu lijkt het erop dat ie meer weet dan wij allemaal bij elkaar.
Heel apart allemaal.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:16:20 #85
153506 Captain_Fabulous
pi_72043747
Komt door die alien geheugen / fast learn chip in z'n bolletje...
pi_72060463
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
Sjonge jonge. Jij doet nogal uitspraken.
quote:
Hoe weet je dat allemaal? Ben jij er bij geweest dan?
Nee, ik heb de planning gemaakt voor vergelijkbare gevallen....
quote:

En als jij dit alles weet, ben jij dan niet heel gevaarlijk voor 'hen' ?
nope, ik heb "mijn move" al gemaakt, en "ze" weten dat ik meer waarde hecht aan mijn leven dan aan "gerechtigheid"
quote:
Komen ze dan niet nu achter jou aan?
been there, done that.... ze komen niet persoonlijk zoals in de films.... scenario 1 gaat meestal schriftelijk, bij voorkeur achtergelaten op een plek waar je dacht dat je veilig was, zoals binnen in je woning.. en scenario 2 is er in een helevoel variaties.
quote:
Immers, de hele wereld weet hier niets van, maar jij, vanwelleer, wel, en probeert dat aan de grote klok te hangen.
www.wikileaks.nl
quote:
Loop jij dan nu niet gevaar oh grote Messias?
zeg maar O euhh..... , en nee, ik loop geen gevaar, bij mij is optie 2 gebruikt, en deels met succes....

[ Bericht 2% gewijzigd door vanwelleer op 21-08-2009 00:22:50 ]
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:49:47 #87
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_72061180
Vanwelleer, ik zou als ik jou was nog een paar keer achter me kijken. Voor je het weet stoppen ze je in fase 3.........
pi_72061371
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:49 schreef Dartanion het volgende:
Vanwelleer, ik zou als ik jou was nog een paar keer achter me kijken. Voor je het weet stoppen ze je in fase 3.........
maak me nergens zorgen over, mijn verhaal ligt binnenkort bij de uitgever, en een backup is in handen van "leaks".

ik vermoed dat er ergens een afdeling hoopt dat ik nog heel lang en gelukkig leef.......

Wie het spel kent, kan de bal vangen, terugschoppen, of gewoon in de tribune knallen......

pi_72063998
Al die geheime instanties zijn dus eigenlijk veel te lief... "opruimen" is veel effectiever dan voorkom je dit gezoem op fora. Niet dat ik dat zou willen vanwelleer Want dat wens ik niemand toe, maar als het echt zulke "stoute mensen" zijn, dan had ik wel geweten wat effectiever is. Ongelukken zitten in kleine hoekjes. Net zoals vergifitiging omdat iemand nalatig is geweest en gevaarlijke hoeveelheden van bepaalde stoffen door een incidentele productiefout zich in een product bevinden.

Bijvoorbeeld
Mr. Prolapse 2009
pi_72064382
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens...waarom is het relevant dat die vent een oud burgemeester was? Is juist meer een reden om hem te wantrouwen...
Hij is niet alleen burgemeester geweest maar in een ver verleden ook nog leraar latijn.
Ik ken hem en een stukje van zijn persoonlijke situatie en de enige indruk die wij hadden was dat hij graag verhaaltjes vertelde. Hij kwam over als een soort fantast en heeft ook een toneelstuk gemaakt om zijn boodschap over chemtrails over te brengen. (wat als reactie had dat het publiek het stuk als een komedie zag en er de hele tijd gelachen werd)
Ik kan mij ook niet voorstellen dat hij aan documenten en informatie zou kunnen komen die zulke belangrijke dingen zouden verbergen, hij is idd burgemeester geweest maar van een klein stadje/dorpje. Het is dus niet zo dat hij een zeer invloedrijk politiek persoon was.
pi_72064630
quote:
Vereecken zegt zich te baseren op labo-onderzoeken, analyses en getuigenissen.
Die overigens schitteren van afwezigheid
Mr. Prolapse 2009
pi_72064769
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:52 schreef _LotT het volgende:
Ik kan mij ook niet voorstellen dat hij aan documenten en informatie zou kunnen komen die zulke belangrijke dingen zouden verbergen, hij is idd burgemeester geweest maar van een klein stadje/dorpje. Het is dus niet zo dat hij een zeer invloedrijk politiek persoon was.
Als burgemeester ben je iemand waar es naar geluisterd wordt, en de documenten en informatie worden hem aangereikt door anderen die er wel grondig mee bezig zijn en gebruik maken van zijn "stem".
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_72064800
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:03 schreef Dragorius het volgende:
Die overigens schitteren van afwezigheid
1. Policy Implications of Greenhouse Warming Mitigation, Adaptation & the Science Base (National Academy of Sciences) (1992) zie.pag 59,61,81-82,447-460 http://books.nap.edu/catalog.php?record_id=1605 of http://www.scribd.com/doc(...)he-Science-Base-1992
2. H.R. 2977 Space Preservation Act of 2001 (Library of Congress VS) http://www.fas.org/sgp/congress/2001/hr2977.html SEC 7 punt (2) (B) (ii) (vermelding van chemtrails.)
3. (zie attachment) US Patent 5003186 Stratospheric welsbach seeding for reduction of global warming (spraying with aluminum)
4. (zie attachment) US Patent 3813875 Barium release system to create ion clouds in the upper atmosphere
5. (zie attachment) CHEMTRAILS Barium Toxicity (geschreven door Chemical Hazard Evaluation Group in the Biomedical and Environmental Information Analysis Section, Health Sciences Research Division, Oak Ridge National Laboratory)
6. Edward Teller ("the father of the hydrogen bomb") 1998 artikel http://www.hoover.org/publications/digest/3522851.html "Injecting sunlight-scattering particles into the stratosphere appears to be a promising approach. Why not do that?"
7. GACP - Global Aerosol Climatology Project NASA http://gacp.giss.nasa.gov/ en http://www.asp.bnl.gov/
8. Indirect and Semi-Direct Aerosol Campaign (US Dept Of Energy) http://www.asp.bnl.gov/ARM_ISDAC.pdf
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_72064848
Joh die bronnen ken ik al veel langer. Allemaal hypothetische stukken waarin theorieen worden geschetst.

Daarbij doelde ik ook op de bronnen die deze ex-burgemeester aanhaalt. Tenzij jij die ex-burgemeester bent weet je dus niet welke bronnen, labuitslagen etc. hij bedoelt.
Mr. Prolapse 2009
pi_72064916
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Als burgemeester ben je iemand waar es naar geluisterd wordt, en de documenten en informatie worden hem aangereikt door anderen die er wel grondig mee bezig zijn en gebruik maken van zijn "stem".
Oke ik kan mij voorstellen dat hij meer te zeggen heeft dan een gewoon persoon maar hij is al lang geen burgemeester meer. Hij doet niets anders meer dan boeken lezen, zn theorie aanpassen, en manieren vinden om zijn "kennis" te delen met de andere mensen.
pi_72065158
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:
Al die geheime instanties zijn dus eigenlijk veel te lief... "opruimen" is veel effectiever dan voorkom je dit gezoem op fora.
eigenlijk niet, puur eigenbelang.

ER komt een stuk meer kijken bij "opruimen" omdat je niet alleen het "een lek" wilt dichten. De "winst" van de opruiming moet opwegen tegen "de gevolgen".

Gezoem op fora zit niemand mee, is eerder een voordeel, denk maar even terug aan pimmetje... gezoem maakt belachelijk, en de neutrale observator raakt compleet de weg kwijt in de geopperde mogelijkheden, en zal keuzes moeten maken.

Bij het maken van die keuze neem je beslissingen gebaseerd op gezond verstand.

Geen hond gelooft dat een ambulance opzettelijk 3 keer de verkeerde inrit neemt bij het aanrijden naar een neergeschoten slachtoffer, noch dat het elektrische toegangshek ineens niet meer open kan, toch zijn beide zaken heel simpel te regelen, en zonder dat de beheerders er iets van merken. Achteraf krijgen zij de vragen die ze (naar eer en geweten) niet kunnen beantwoorden, omdat ze echt ook niet snappen waar het aan lag.....

Dan is er nog het "voordeel" dat ontstaat als groepen mensen tegen elkaar gaan opboksen om te "bewijzen" hoe iets als dan niet zou kunnen zijn gebeurd, daar wordt zelf op gerekend in de nasleep.

De Nederlandse media neemt (ook heus naar eer en geweten) de meest voor de hand liggende verklaringen over, omdat we nu eenmaal hollanders zijn, en graag willen geloven dat er niet opzettelijk smerige zaken gebeuren uit ons aller naam.....
pi_72065190
Ok ik snap hoe je die zaken bedoelt. Subtiliteit is altijd effectiever dan roekeloosheid, maar ik ben nu vooral benieuwd naar wat die burgemeester dan als "bewijs" aandraagt. En waarom hij dus "immuun" is
Mr. Prolapse 2009
pi_72065193
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef Dragorius het volgende:
Joh die bronnen ken ik al veel langer. Allemaal hypothetische stukken waarin theorieen worden geschetst.

Daarbij doelde ik ook op de bronnen die deze ex-burgemeester aanhaalt. Tenzij jij die ex-burgemeester bent weet je dus niet welke bronnen, labuitslagen etc. hij bedoelt.
Sluit dan het topic want hij zal niet zelf op dit forum posten
pi_72065315
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dus omdat je ergens naar benieuwd bent en geen antwoord zult krijgen, heeft een topic meteen geen bestaansrecht meer?
pi_72065390
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Omdat ik benieuwd ben welke bronnen het zijn is het topic ineens niet valide meer?

Wellicht dat vanwelleer weet welke bronnen hij aanhaalt of dat ze in het originele artikel nog staan. Toch?
Mr. Prolapse 2009
pi_72065513
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:35 schreef ToT het volgende:
Dus omdat je ergens naar benieuwd bent en geen antwoord zult krijgen, heeft een topic meteen geen bestaansrecht meer?
Neu hoor ... maar als ik antwoord met informatie die hem werd aangereikt en die hij ging bezorgen aan het bevoegde ministerie, wordt dit simpelweg afgewimpeld. Blijkbaar verwachten ze hier artikelen en fotos van de burgemeester in de lucht, burgemeester in het labo , etc.
Hij baseert zich ook maar op onderzoeken en argumenten van anderen hoor. Hier op 't forum is ook niemand persoonlijk in de lucht geweest om dit te onderzoeken, ofwel ?
pi_72065627
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Ok ik snap hoe je die zaken bedoelt. Subtiliteit is altijd effectiever dan roekeloosheid, maar ik ben nu vooral benieuwd naar wat die burgemeester dan als "bewijs" aandraagt. En waarom hij dus "immuun" is

Hij is juist niet immuun,..... maar wel geisoleerd, totdat ie keiharde bewijzen kan overleggen.

dan verschuift het spel even van de boodschapper, naar de maker van de "bewijzen", en begint er een heel nieuw spel.

Je hebt dan twee "zaken" die los van elkaar staan, ( een schreeuwie, en een laborant ), dat betekent dat het speelveld twee keer zo breed is geworden, en hoe verder je van je teamgenoot staat, des te kleiner de kans dat de bal aankomt waar je hem heenschopt...., omdat je tegenstander twee keer zoveel tijd en ruimte heeft om te proberen de bal af te pakken/ weg te blazen/ als ei te benoemen.

Op het moment dat ie daadwerkelijk keihard de bal heeft en voor het doel staat, zul je zien dat er vanuit de tribune ineens nog 100 ballen op het veld worden gegooid...... wat was nou de echte bal ?
pi_72065693
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Zijn bewijs beperkt zich tot het feit dat je ze kunt zien en dat je geen chemtrails over de Sahara vindt.
En waar zegt hij zelf immuun te zijn? Over dat stukje moet ik overgelezen hebben ..
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:44:53 #104
19194 Oversight
◢◤
pi_72569773
details of formerly classified UK Government Biological Warfare public area experiments

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-322022035575322462#

de 3 fases van waarheid.... ridiculisering, keihard protest, acceptatie.

Nog vele pagina's hieronder zullen zich vullen met keiharde informatie over "vaccineren"

Er is keihard bewijs dat er verschillende virussen zijn "verspreid via de lucht" met als doel te onderzoeken of die groepen die zijn blootgesteld, beter reageren op een vaccin, aangezien ze al met het virus in aanraking waren gekomen, versus een groep die er niet aan was blootgesteld....

http://www.nr23.net/govt/(...)%20August%201959.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)013%20Nov%201957.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)0November%201957.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)0Of%20Built%20Up.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)ols%20At%20Night.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)ea%20experiments.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)0Particulate%20C.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)nts%20May%201963.pdf
◢◤
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:53:26 #105
19194 Oversight
◢◤
pi_72570056
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-3695517097691289788#

This declassified Porton Down film, which is Crown Copyright, shows a Valetta aircraft making a number of passes in front of the camera - all the time spraying the Biological Warfare simulant - Zinc Cadmium sulphide. These particular experiments were conducted during March 1958, and were conducted to determine the characteristics of an aircraft mounted Zinc Cadmium sulphide dispenser. The resulting information was then used in Porton Down's later public area BW experiments, some of which (the Large Area Coverage or LAC) contaminated vast swathes of the UK. A BW simulant is a supposedly harmless substance which mimics the physical properties of a real BW agent, in this case, size (between 1-5 microns).

BW simulants are used in BW experiments in which, for safety reasons, a real BW agent could not be used.

Hollands, jip en janneke: we hebben geoefend of we biologische wapens zouden kunnen inzetten en wat het resultaat zou zijn, en we hebben goed "biologische wapens simulatie" spul gebruikt, dat even klein is als een "echt" wapen.... 1 tot 5 mikron... klein genoeg om goed in te ademen...
◢◤
  woensdag 9 september 2009 @ 09:20:37 #106
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_72574210
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:50 schreef ToT het volgende:
Dat van virussen en ziekteverwekkers heb ik nog niet eerder gehoord in combinatie met chemtrails, maar dat met zware metalen en dat het niet snel oplost wel. Daar hebben we al hele discussies over gehad hier in BNW en volgens mij ook in TRU.
Morgellons ?
quote:
Dat als vliegtuigen hoger vliegen de condensstrepen sowieso langer blijven hangen deed niet ter zake en dat iedereen in zijn jeugd die langdurige condensstrepen had zien hangen, waren "oefeningen" voor de huidige chemtrails.
je weet best dat Chemtrails toe wordt gegeven door Duitsland, UK en USA. In USA zit het gewoon in het lesmateriaal. Dat hier in Nederland weer fier onbenullig opgereageerd wordt. Is tekenend voor de intelligentie van dit verknipte en door chemtrails gebrainwashde land.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 9 september 2009 @ 09:28:27 #107
16180 crew  CoolGuy
pi_72574351
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Lambiekje het volgende:
Dat hier in Nederland weer fier onbenullig opgereageerd wordt. Is tekenend voor de intelligentie van dit verknipte en door chemtrails gebrainwashde land.
Ah, maar jij en nog een select groepje mensen zijn dus niet door chemtrails gebrainwashed. Vertel eens, wat doe jij om jezelf te beschermen tegen die chemtrails en de schadelijke invloeden daarvan?
pi_72574387
ja precies, lol.
  woensdag 9 september 2009 @ 11:10:07 #109
19194 Oversight
◢◤
pi_72576482
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah, maar jij en nog een select groepje mensen zijn dus niet door chemtrails gebrainwashed. Vertel eens, wat doe jij om jezelf te beschermen tegen die chemtrails en de schadelijke invloeden daarvan?
Wat we er aan doen, is mensen zoals jou laten zien van wat er om je heen gebeurt.

Als voldoende mensen zich realiseren dat dit geen sprookje maar harde waarheid, dan zou het zomaar kunnen zijn dat we er ook iets aan kunnen veranderen.
◢◤
  Moderator woensdag 9 september 2009 @ 11:15:34 #110
16180 crew  CoolGuy
pi_72576628
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:10 schreef Oversight het volgende:

[..]

Wat we er aan doen, is mensen zoals jou laten zien van wat er om je heen gebeurt.

Als voldoende mensen zich realiseren dat dit geen sprookje maar harde waarheid, dan zou het zomaar kunnen zijn dat we er ook iets aan kunnen veranderen.
Klets reactie. Lambiekje beweert keihard dat de reden dat in NL zo gereageerd wordt komt omdat iedereen hier is gebrainwashed door de chemtrails.

Met andere woorden, iedereen staat onder invloed daarvan en daarom reageert iedereen zo. Lambiekje echter, doorziet het hele evil plan. Hij woont ook in Nederland dus de spray van de chemtrails komt ook op zijn hoofd neer.

Toch wordt Lambiekje (Net als jij blijkbaar) er niet door gebrainwashed. Dus of jullie zijn er immuun voor, of jullie doen iets om je er tegen te beschermen, en ik ben dan heel benieuwd naar wat dat is.

Je antwoord is onzin. Als jij net als de rest van nederland (Waaronder ik) gebrainwashed zou zijn door de chemtrails 'liet jij me nu helemaal niets zien van wat er om me heen gebeurd'. Immers, jij zou dan net als de rest gebrainwashed zijn en dan was je hier helemaal niet mee bezig.
  woensdag 9 september 2009 @ 11:40:11 #111
19194 Oversight
◢◤
pi_72577316
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Klets reactie. Lambiekje beweert keihard dat de reden dat in NL zo gereageerd wordt komt omdat iedereen hier is gebrainwashed door de chemtrails.
.....
quote:
Met andere woorden, iedereen staat onder invloed daarvan en daarom reageert iedereen zo. Lambiekje echter, doorziet het hele evil plan. Hij woont ook in Nederland dus de spray van de chemtrails komt ook op zijn hoofd neer.

Toch wordt Lambiekje (Net als jij blijkbaar) er niet door gebrainwashed. Dus of jullie zijn er immuun voor, of jullie doen iets om je er tegen te beschermen, en ik ben dan heel benieuwd naar wat dat is.
we hebben een aluminium hoedje op....
quote:
Je antwoord is onzin. Als jij net als de rest van nederland (Waaronder ik) gebrainwashed zou zijn door de chemtrails 'liet jij me nu helemaal niets zien van wat er om me heen gebeurd'. Immers, jij zou dan net als de rest gebrainwashed zijn en dan was je hier helemaal niet mee bezig.
De brainwash die hij bedoeld, zit m niet in de chemicalien die over onze hoofden worden versproeid, maar in jou botte weigering om zelf te onderzoeken wat er openlijk wordt toegegeven.... De illusie dat de overheid het beste met je voor heeft, en hier nooit bewust aan zou meewerken... dat is de brainwash die je hebt ondergaan...

Bij sommige mensen (zoals lambiekje en ikzelf) werkt dat averechts, en gaan we alleen maar harder protesteren tegen wat wij herkennen als wetteloze manipulatie van onze gezondheid......
◢◤
  Moderator woensdag 9 september 2009 @ 11:58:55 #112
16180 crew  CoolGuy
pi_72577847
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:40 schreef Oversight het volgende:

[..]

.....
[..]

we hebben een aluminium hoedje op....
[..]

De brainwash die hij bedoeld, zit m niet in de chemicalien die over onze hoofden worden versproeid, maar in jou botte weigering om zelf te onderzoeken wat er openlijk wordt toegegeven.... De illusie dat de overheid het beste met je voor heeft, en hier nooit bewust aan zou meewerken... dat is de brainwash die je hebt ondergaan...

Bij sommige mensen (zoals lambiekje en ikzelf) werkt dat averechts, en gaan we alleen maar harder protesteren tegen wat wij herkennen als wetteloze manipulatie van onze gezondheid......
Je verhaal rammelt nog steeds. Volgens jullie wordt er ge-chemtraild. Met andere woorden, vliegtuigen sproeien opzettelijk een of ander goedje de lucht in, die vervolgens neerdaalt op aarde en dus alle bewoners. Dat doen ze met een doel.

Tenzij jij de hele dag binnen blijft, elke dag van je leven, valt dat spul ook op jou als je buiten bent/komt. Dus, wat voor effect 'zij' dan ook willen bewerkstelligen met dat goedje, het zou ook op jou moeten werken. Maar, jullie roepen heel hard dat jullie het door hebben.

Ik heb lambiekje al verschillende keren horen roepen (niet in dit topic) dat chemtrails gebruikt worden (onder andere) voor mindcontrol. Nou, als jullie in aanraking zijn gekomen met dat spul (net als alle mensen) en het werkt wel bij alle mensen, maar niet bij jullie, dan doen jullie dus iets om te voorkomen dat het bij jullie werkt, en ik wil graag weten wat dat is. Je kunt dan wel sarcastisch aankomen met een aluminium hoedje, maar de vraag is valide, en jij hebt er geen antwoord op.

Om eerlijk te zijn, het boeit mij geen flikker dat de overheid wel of niet het beste met me voorheeft. Vooralsnog ga ik behoorlijk lekker. Ik kan doen wat ik wil. Het maakt me niet uit of ik daarbij een of ander masterplan volg als een mak schaap, want ik weet niet eens dat ik een of ander masterplan volg. Ik ben dus nog steeds gelukkig.

Jullie, daarentegen, doorzien dit plan en willen er niet aan meewerken. Dus jullie schreeuwen van alle daken dat het zo fout is met de regering, maar jullie zijn maar met weinigen. De groep 'schapen' is veel groter. Ik, als onwetend schaap, ben niet gefrustreerd, omdat ik er niets van weet.

Jullie, als 'verlichten', hebben hier wel last van en jullie voelen je alsof jullie in een keurslijf zitten waar jullie uit willen ontsnappen maar niet echt kunnen. Ik denk dat jullie van die 'wetenschap over de grote boze regering' meer last hebben dan een willekeurig onwetend schaap.

Hoe dan ook. Ik geloof niet in chemtrails. Dat de overheid waarschijnlijk dingen doet die niet altijd even netjes zijn, soit, dat geloof ik wel, maar ik lig er niet wakker van, het boeit me geen ene flikker.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:15:15 #113
19194 Oversight
◢◤
pi_72578271
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je verhaal rammelt nog steeds. Volgens jullie wordt er ge-chemtraild. Met andere woorden, vliegtuigen sproeien opzettelijk een of ander goedje de lucht in, die vervolgens neerdaalt op aarde en dus alle bewoners. Dat doen ze met een doel.
zover helemaal goed, heb je de bewijzen hierboven al gelezen,.. of sla je die over voor het gemak?
quote:
Tenzij jij de hele dag binnen blijft, elke dag van je leven, valt dat spul ook op jou als je buiten bent/komt. Dus, wat voor effect 'zij' dan ook willen bewerkstelligen met dat goedje, het zou ook op jou moeten werken. Maar, jullie roepen heel hard dat jullie het door hebben.
als je binnen blijft krijg je het ook binnen, 1 tot 5 mikron groot is klein genoeg om gewoon door de lucht te dwalen, dus ook je huiskamer in... via ramen en deuren en ventilatie.
quote:
Ik heb lambiekje al verschillende keren horen roepen (niet in dit topic) dat chemtrails gebruikt worden (onder andere) voor mindcontrol. Nou, als jullie in aanraking zijn gekomen met dat spul (net als alle mensen) en het werkt wel bij alle mensen, maar niet bij jullie, dan doen jullie dus iets om te voorkomen dat het bij jullie werkt, en ik wil graag weten wat dat is. Je kunt dan wel sarcastisch aankomen met een aluminium hoedje, maar de vraag is valide, en jij hebt er geen antwoord op.
In de vraag ga je er vanuit dat de "mindcontrol" zou inhouden dat we zombies worden die de vliegtuigen niet meer kunnen zien, en dat is niet zo,..
quote:
Om eerlijk te zijn, het boeit mij geen flikker dat de overheid wel of niet het beste met me voorheeft. Vooralsnog ga ik behoorlijk lekker. Ik kan doen wat ik wil. Het maakt me niet uit of ik daarbij een of ander masterplan volg als een mak schaap, want ik weet niet eens dat ik een of ander masterplan volg. Ik ben dus nog steeds gelukkig.
daarom wordt je ook als volgzaam schaap gezien.
quote:
Jullie, daarentegen, doorzien dit plan en willen er niet aan meewerken. Dus jullie schreeuwen van alle daken dat het zo fout is met de regering, maar jullie zijn maar met weinigen. De groep 'schapen' is veel groter. Ik, als onwetend schaap, ben niet gefrustreerd, omdat ik er niets van weet.
klopt.
quote:
Jullie, als 'verlichten', hebben hier wel last van en jullie voelen je alsof jullie in een keurslijf zitten waar jullie uit willen ontsnappen maar niet echt kunnen. Ik denk dat jullie van die 'wetenschap over de grote boze regering' meer last hebben dan een willekeurig onwetend schaap.
klopt.
quote:
Hoe dan ook. Ik geloof niet in chemtrails. Dat de overheid waarschijnlijk dingen doet die niet altijd even netjes zijn, soit, dat geloof ik wel, maar ik lig er niet wakker van, het boeit me geen ene flikker.
duidelijk,...dat is je goed recht.
◢◤
pi_72583890
Deze week ook een gans artikel in het Belgische TV-magazine HUMO ... nog es een volledig interview met de ex-burgemeester.
  woensdag 9 september 2009 @ 15:28:21 #115
153506 Captain_Fabulous
pi_72584062
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:15 schreef Oversight het volgende:

[..]

zover helemaal goed, heb je de bewijzen hierboven al gelezen,.. of sla je die over voor het gemak?
De een zijn bewijs, is een anders onsamenhangend geraaskaal
  woensdag 9 september 2009 @ 22:35:54 #116
19194 Oversight
◢◤
pi_72599385
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

De een zijn bewijs, is een anders onsamenhangend geraaskaal

stap 1

◢◤
pi_72599593
Okee okee volgens mij loopt het hier weer aardig uit de klauwen he? Even iets serieuzer, minder one-liners, minder afzeiken enz.
  woensdag 9 september 2009 @ 22:51:25 #118
19194 Oversight
◢◤
pi_72600013
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef ToT het volgende:
hoi
hoi Tot,...

....

Ja, Tot,

Tuuk Tot,

Geen probleem Tot,

Zou ik al genoeg zinnen hebben staan om een note te voorkomen ?

Nog een dan maar, voor alle zekerheid.

Sorry Tot,

◢◤
pi_72600149
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:51 schreef Oversight het volgende:

[..]

hoi Tot,...

....

Ja, Tot,

Tuuk Tot,

Geen probleem Tot,

Zou ik al genoeg zinnen hebben staan om een note te voorkomen ?

Nog een dan maar, voor alle zekerheid.

Sorry Tot,

Lul!

En nu braaf doen, ja!
  woensdag 9 september 2009 @ 23:04:11 #120
19194 Oversight
◢◤
pi_72600569
STAP 2

Ik ben Peter Vereecke (53), oud-burgemeester van Evergem
.
Begin juli 2009 kwam ik 'in the picture' van zowel de schrijvende pers als de (regionale) tv omdat ik als ex-burgemeester in de gemeenteraad aandacht had gevraagd voor het toch wel zorgwekkende fenomeen van de chemtrails.
.
Toen een krantenartikel hierover, door een mij onbekend iemand, ook op in-ternet gezet werd (ondermeer in het Engels) begon ik heel wat reacties te krijgen (zelfs vanuit Amerika !) : "eindelijk iemand die zijn nek uitsteekt en dit schandalig fenomeen aanklaagt !". Dit is dus een zaak die veel meer mensen beroert dan ik oorspronkelijk dacht. Sindsdien heb ik mij nog verder en dieper geïnformeerd en heb contacten gelegd met tal van overheidsdiensten waardoor mijn verontwaardiging/onrust alleen maar verder is toegenomen!!!
.
Zo is mij duidelijk geworden:
1) dat het voornaamste gevolg (en wellicht ook de bedoeling ...) van chem-trails is ons immuniteitssyteem te ondermijnen en ons zodoende tot een gemakkelijk slachtoffer van allerlei aandoeningen te maken.
.
2) dat het verschijnsel zijn oorsprong kent bij de US Army, waar men sinds de jaren veertig in het kader van de biologische oorlogvoering heel intens zoekt naar agressieve virussen en dat men in dat kader experimenten doet bij de eigen bevolking (ongelofelijk maar waar en reeds toegegeven)!
.
3) dat men enerzijds alles ontkent maar anderzijds in officiële documenten als 'Vison for 2020' en 'Owning the weather in 2025' OPENLIJK spreekt over 'aerial obscuration', dat wil zeggen het opzettelijk in de lucht aanbren-gen van een kunstmatig schild door middel van miljoenen tonnen (!) chemi-sche stoffen. Het is dus al jaren een wereldwijd fenomeen.
.
Wie zich hiervan bewust wordt heeft twee mogelijkheden:
1) Ofwel binnenskamers eens goed vloeken.
2) Ofwel in actie schieten en de kat de bel aanbinden. Ik kan niet anders dan voor dit laatste te opteren.
.
Aangifte Rechtbank!
In het krantenartikel heeft men de term 'kruistocht' gebuikt en dit is niet zo slecht gekozen: ik wil en zal mij - koste wat kost - inzetten om de waarheid rond dit fenomeen aan het licht te brengen! Daarom ben ik maandag 17 augus-tus 2009 naar de onderzoeksrechter Jean-Claude Claeys te Gent gestapt om na het betalen van 250 euro voorschot een strafrechterlijke klacht met bur-gerlijke partijstelling neer te leggen wegens 'het systematisch en opzettelijk in de atmosfeer brengen van allerlei chemische en biologische stoffen', die een ernstig gevaar betekenen voor de volksgezondheid in zijn algemeenheid!
.
Ik wens inderdaad dat dit misdrijf grondig wordt onderzocht en dat op een objectieve manier wordt vastgesteld om welke stoffen het in Vlaanderen/ België gaat, welke de identiteit van de opdrachtgever is en met welke bedoe-lingen dit gebeurt. Natuurlijk moet dit... zo snel als mogelijk, gestopt worden.
.
De klacht is neergelegd tegen onbekenden maar ik heb duidelijk gemaakt dat ik heel sterke vermoedens heb dat het hele chemtrail-project in Europa geco-ördineerd en uitgevoerd wordt door de Navo, die dit uiteraard ook ontkennen.
.
OPROEP!
Ik roep hierbij iedereen op, die hierover nuttige informatie zou kunnen geven, contact met mij op te nemen: piloten, militairen, mensen die actief (geweest) zijn op luchthavens, die werken aan vliegtuigen, enzovoort. Ik garandeer absolute discretie en anonimiteit. Ik roep ook iedereen op om bij de lokale politie een klacht neer te leggen tegen dit fenomeen, zoals ik zelf reeds ettelijke malen heb gedaan. Ik heb deze klacht neergelegd als indivi-dueel burger, als een kleine David tegen de gigant Goliath, maar ik doe dit niet voor mij alleen en sta ook niet alleen. Zie... de vele website-verwijzingen!
.
Omdat er zovele mensen nu reeds op de hoogte zijn maar, voorlopig nog van-uit een isolement, heb ik een oproep gelanceerd voor een bijeenkomst, die eind deze maand (augustus 2009) zal doorgaan en waarop zal worden nage-gaan in hoeverre we een actie-comité kunnen vormen. Voornaamste doel-stelling is om enerzijds de kritische krachten van wakkere burgers te bunde-len en anderzijds (achtergond) informatie op... duidelijke wijze aan te bieden.
.
Chemtrails zijn geen geïsoleerd fenomeen. Nu al wordt duidelijk dat we in het najaar afstevenen op een mondiale vaccinatie tegen de vermeende pan-demie van Mexicaanse griep. Ook daar valt veel over en vooral tegen te zeg-gen. Er is de financiële en economische crisis en eind dit jaar wordt de Codex: http://www4nl.dr-rath-fou(...)/codex-whatisit.html van kracht!
.
Ik roep iedereen op die hiervoor interesse heeft, om op een of andere ma-nier mee te werken aan een comité door met mij contact op te nemen voor nadere informatie. Wie interesse heeft in de tekst van de klacht en in het basisdocument over de chemtrails gelieve ook contact met mij op te nemen.
.
Ik zou het zeer waarderen als u vanuit uw positie de nodige aandacht aan de-ze zaak zou willen besteden en... er ruime verspreiding aan zou willen geven.
.
Met vriendelijke groet,
.
Peter Vereecke (53)
Hooiwege 209940
Sleidinge (Evergem)
E-mail: peter_vereecke@hotmail.com
.
Bijlages (Word-documenten van Peter Vereecke):
- Klacht naar onderzoeksrechter »
- Chemtrails in een notedop »
.
Peter Vereecke in de media:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=S32C1KG7&postcode=9940
http://www.scribd.com/doc(...)entenaar-26-Jul-2009
http://www.hln.be/hln/nl/(...)uigstrepen-aan.dhtml
◢◤
  woensdag 9 september 2009 @ 23:09:45 #121
19194 Oversight
◢◤
pi_72600794
stap 3

Chemtrails - Barium, Aluminum,
Titanium CONFIRMED In Rainwater
By Sue Miller
3-15-2

UPDATE

From Sue Miller
smillernc@earthlink.net
3-17-2

Dear Jeff,

I must express my respect and appreciation for Therese Aigner. To my knowlege, she is the first professional, accredited environmental expert/engineer to stand up and formally and emphatically connect unusual water test results with the unusual aerial activity.

That the rainwater barium and aluminum chem-bliz 'pollution' is directly from chemtrails is clearly stated in her cover letter of the lab test results:

Dear Ms. Miller:

1.0 Per your three (3) samples submitted to the writer (Project No.SMS 514); attached please find the Analytical Results Summary for samples number (s) 514-1, 514-2 and 514-3 This summary also includes the proper and completed Chain of Custody.

1.1 There is also a copy of your original sample labels which have been "G" 'd in with the above samples.

2.0 If you look at the "Results" of each one of the "Parameters" ; there is consistancy here. This would indicate a very controlled delivery (dispersion) of Chemtrails by aircraft in your area.

2.1 The "Results" would also indicate that the contaminants would have had to be delivered in large amounts (pounds per min.) and in concentrated form.

2.2 In addition to the above; we would not expect to find the above "Parameters" under normal circumstances (regardless of quantity) in your area.

Also: the Government Directorates that are operating the Chemtrails delivery (dispersion) aircraft should be subject to the following Title 40 (ENVIRONMENTAL) Code of Federal Regulations (CFR's):

3.1 40 CFR 1 to 86; [Air Programs ].

3.2 40 CFR 87 to 149: [Water Programs].

3.3 40 CFR 150 to 189; [FIFRA-Pesticide Programs].

3.4 40 CFR 190 to 299; [RCRA-Solid Waste and Hazardous Waste].

3.5 40 CFR 300 to 399; [CERCLA Sect. 312 & 313 (Community Right to
Know)/Superfund/SARA Title 111].

3.6 40 CFR 400 to 899; [Water Effluent Guideline & Standards].

3.7 40 CFR 700 to 790; [Toxic Substances Control Act (TSCA)].

4.0 Under normal circumstances these Directorates would be required to comply to ALL registration, notification, and permitting reequirements as mandated by the CFR's called out in the above section 3.0

4.1 In short: "THEY" have placed themselves above the LAW.

In closing; if you have any questions, please do not hesitate to call.

Sincerely, Ms. Therese Aigner, CES Consultant

cc to Clifford Carnicom and David Peterson

___

The sample data ("Results") is available in the original form at www.carnicom.com/contrails.htm Click on 'Lab Tests Are Positive', then on Page 3.

Ms. Aigner is willing to test other samples if they are collected and forwarded properly. You would have to pay the testing expenses.

Contact her for information @ 1-814-628-2032

It would be very useful for concerned citizens to amass a national database of rainwater testing results with results from every state. (Assuming that there IS any rain...)

"Looookinup"

Topic Thread--* BARIUM, Aluminum, Titanium CONFIRMED in Rainwater.-- is at Carnicom's Chemtrail Board: http://pub8.ezboard.com/f(...)e?topicID=5946.topic

-----

The presence of Aluminum, Barium, Calcium, Magnesium, and Titanium in the air over a part of the United States is now formally documented, in as reliable a way as is available to an ordinary American citizen.

Over three months, three separate rainwater and snow samples from Chapel Hill, North Carolina, have been collected and submitted for formal 'double-blind' laboratory analysis. Tests were ordered for several elements that should NOT be present in normal rain/snow. The results should have come back marked 'N/D' ('None Detected') for all tests...

But, that hope was smashed.

The substances that many of us who have been researching the chemtrail issue suspect are in the air --- ARE IN THE AIR.

And coming down in rain and snow.

Especially BARIUM.

This devastating data points to a deliberate atmospheric release of massive quantities of material containing Aluminum, Barium, Calcium, Magnesium, Calcium, and Titanium.

These bleak figures also point to the possibility of a grim outlook for the humans (and animals) under this chem-bliz 'fallout', as well as the entire physical ecosystem.

We were not designed to breathe these materials. Especially at the tiny particulate size, which has over and over been proven to cause increased death rates. (Most recently by the Journal of American Medical Association, 3/6/2002, 'Mortality, and Long-term Exposure to Fine Particulate Air Pollution')

More testing is urgently called for.

Other substances may be present -- these five were the only tests ordered, based on information collected from the Carnicom Chemtrail Site and Discussion Board. The form in which these documented five exist -- carbonates, hydrates, stearates (?) etc.-- is still unknown.

As chemtrails -- the postulated release method for these materials -- have been continually observed and documented over the United States and most of the world, more testing in other areas must be done to confirm that this is not simply a localized, temporary phenomena. The health and ecologic effects of these materials entering the groundwater, oceans, agriculture/food supply, and food chains must be considered and studied.

The health, climactic, and planetary effects of the massive quantities that must exist in the upper atmosphere to reach the ground in detectable levels must be studied.

The importance of these issues cannot be understated. Clifford Carnicom, Lorie Kramer, Kim Weber, Teresa S., David Peterson, and Terese Aigner have provided the information and encouragement for this direction. Deep gratitude is extended to them.

I am proud to be American, and standing in the Lord,

Sue Miller (aka 'Looookinup') smillernc@earthlink.net

Links -

The official laboratory tests: Click on 'Lab Tests Are Positive' http://www.carnicom.com/contrails.htm

Clifford Carnicom's Chemtrail Board: http://pub8.ezboard.com/fchemtrailschemtrails

Lung Cancer, Cardiopulmonary Mortality, and Long-term Exposure to Fine Particulate Air Pollution:
http://jama.ama-assn.org/issues/v287n9/abs/joc11435.html
Vol. 287 No. 9, March 6, 2002

ChemtrailTrackingUSA- A group for reporting chemtrail sightings, and research http://groups.yahoo.com/group/chemtrailtrackingusa

Comment

From Clifford E Carnicom
cecarnicom@earthlink.net
3-19-2

Folks may wish to become familiar with a couple of additions that have made to http://www.carnicom.com/lab1.htm in light of some recently distributed false information on this matter.

Additional notes by CE Carnicom, Mar 18 2002:

Citizens may wish to begin investigating the role of the MDL in trace metal analysis per EPA 200.7 and ICP-MS methods as provided by various commercial testing labs, such as:

http://www.rpc.ca/icpms.html

where the following statements are made regarding detection capabilities beneath the MDL:

"Please note that the limits included in the table are "reporting limits" (for waters) and may be higher than the actual instrument detection limit. In many cases, it is possible to report elements to substantially lower levels."

"The Reporting Limit is essentially a practical method detection limit (MDL). The reporting limit is the concentration of a parameter that can be reliably reported in the presence of a moderate amount of sample-based interferences. In many cases, lowe [incomplete sentence listed - apparently to read lower levels may be able to be reported - CEC]"
◢◤
  woensdag 9 september 2009 @ 23:11:43 #122
19194 Oversight
◢◤
pi_72600862
< ToT was duidelijk foei! >

[ Bericht 47% gewijzigd door Dragorius op 09-09-2009 23:36:31 ]
◢◤
  woensdag 9 september 2009 @ 23:23:00 #123
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_72601305

Ex-burgemeester vraagt onderzoek naar 'chemtrails'
SCHADELIJKE STOFFEN

EVERGEM - Tijdens het vragenhalfuurtje van de burger beweerde ex-burgemeester Peter Vereecke dat de jongste dagen vliegtuigen boven Evergem zware metalen, chemische stoffen en virussen verspreidden.

Vereecke was zes jaar burgemeester, maar zegde de politiek vaarwel om zich te verdiepen in diverse problematieken. Daarbij ontdekte hij de chemtrails. 'Op een hoogte van 10 kilometer laten vliegtuigen lijnen van gecondenseerde waterdamp na. Die verdwijnen snel. Op heldere dagen zien we in de lucht echter bredere sporen die urenlang zichtbaar blijven. Dat zijn chem(ical) trails', stelde de Sleidingenaar.

Volgens hem zijn de door de sproeivliegtuigen verspreide stoffen makkelijk te identificeren. 'Ik diende meermaals klacht in bij de politie, maar zonder reactie. Daarom vraag ik het college om bij de ministeries aan te dringen dit te onderzoeken.' 'Wij kunnen enkel aan de alarmbel trekken', repliceerde schepen voor Volksgezondheid Luc Uyttendaele (PVG-SP.A). (ivh)
◢◤
  donderdag 10 september 2009 @ 09:16:15 #124
52357 Lambiekje
pi_72606432
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef Oversight het volgende:

Ex-burgemeester vraagt onderzoek naar 'chemtrails'
SCHADELIJKE STOFFEN

EVERGEM - Tijdens het vragenhalfuurtje van de burger beweerde ex-burgemeester Peter Vereecke dat de jongste dagen vliegtuigen boven Evergem zware metalen, chemische stoffen en virussen verspreidden.

Vereecke was zes jaar burgemeester, maar zegde de politiek vaarwel om zich te verdiepen in diverse problematieken. Daarbij ontdekte hij de chemtrails. 'Op een hoogte van 10 kilometer laten vliegtuigen lijnen van gecondenseerde waterdamp na. Die verdwijnen snel. Op heldere dagen zien we in de lucht echter bredere sporen die urenlang zichtbaar blijven. Dat zijn chem(ical) trails', stelde de Sleidingenaar.

Volgens hem zijn de door de sproeivliegtuigen verspreide stoffen makkelijk te identificeren. 'Ik diende meermaals klacht in bij de politie, maar zonder reactie. Daarom vraag ik het college om bij de ministeries aan te dringen dit te onderzoeken.' 'Wij kunnen enkel aan de alarmbel trekken', repliceerde schepen voor Volksgezondheid Luc Uyttendaele (PVG-SP.A). (ivh)
Geweldig om te lezen dat eindelijk wat mensen met gewicht wakker worden.

Zoals z'n Röver die HPV aankaart(te). Dr Rath die Codex op de kaart zet. Jane Burgermeister die gehele masterplan van BigPharma/Militair Complex/MexGriep aankaart. Nu dan iemand die chemtrails niet meer pikt en probeert kenbaarheid aan te geven.

Overigens is het leuk te lezen dat reacties bij de Telegraaf, mensen de quatschberichten niet meer accepteert. De pauperhoernalisten gaan maar door en gaan maar door met regelrechte staatspropaganda en elke serieuze issue compleet links latend.

Er is langzamerhand een beweging gaande dat men het niet meer accepteert. Politici, BigPharma, BigFood en BigAgri gaan te ver met hun fascistische grappen en grollen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_72606505
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Jane Burgermeister die gehele masterplan van BigPharma/Militair Complex/MexGriep aankaart.
Opmerkelijk dat je dit benoemt, zeker omdat niks van wat zij heeft geclaimd ook maar is gebeurd. Denk maar aan al die "oefeningen" waarbij niks is gebeurd...
Zelf herstellende van H1N1a moet ik zeggen dat het een vervelende griep is zoals ieder ander. En hey, nu is een vaccin ook niet meer nodig
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 09:30:32 #126
52357 Lambiekje
pi_72606720
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:19 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat je dit benoemt, zeker omdat niks van wat zij heeft geclaimd ook maar is gebeurd. Denk maar aan al die "oefeningen" waarbij niks is gebeurd...
Zelf herstellende van H1N1a moet ik zeggen dat het een vervelende griep is zoals ieder ander. En hey, nu is een vaccin ook niet meer nodig
oech wat heb je totaal geen kennis wat er speelt. Eng eng eng.

Nee maar al het verpleegpersoneel, zwangere en bejaarden wel. Deze personenn zijn het verplicht.
pi_72606861
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oech wat heb je totaal geen kennis wat er speelt. Eng eng eng.

Nee maar al het verpleegpersoneel, zwangere en bejaarden wel. Deze personenn zijn het verplicht.

Ehm nee. Het is eerder "eng" dat jij denkt dat ze het verplicht zijn. Ook voor hen is de vaccinatie een optie, geen verplichting. Voor zwangere vrouwen (in de vroege fase) is het zelfs aan te raden ivm vatbaarheid voor de ongeboren vrucht.
Voor de zorg kan een enkeling (ivm werkzaamheden) contractueel verplicht zijn (denk aan bepaalde ziekenhuisafdelingen) maar meer dan dat is het niet.

Maar verder staat het mensen vrij om gewoon niet te gaan. Het is geen verplicht vaccin, zoals we dat ook niet kennen in Nederland!
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 10:27:08 #128
153506 Captain_Fabulous
pi_72607848
Leuk dat er bij serieuze tests (voor de lieve vrede wil ik best even aanemen dat dit zo was) is aangetoond dat er kennelijk ongebruikelijke metalen in het regenwater zitten. Ik zie echter geen bewijs dat die metalen er DUS in voorkomen omdat ze door vliegtuigen gesproeid worden. Dat iets in het regenwater zit betekent alleen dat de stof kennelijk in de lucht voorkwam. Maar mijns insziens kan dat oook gebeurd zijn door industrie op de grond, het verkeer, vliegtuigmotoren, stof die door vulkaanuitbarstingen in de atmosfeer wordt gebracht....
Ik zie het verband met chemtrailen dus niet zo.
pi_72608040
Actie Oud-Burgemeester Vereecke tegen Chemtrails

< dat mag niet >
Aan de dames en heren van de pers en al wie van oordeel is dat de waarheid aan het licht moet komen mijn hartelijke groet!
Ik ben Peter Vereecke, oud-burgemeester van Evergem.
Begin juli kwam ik 'in the picture' van zowel de (schrijvende) pers als de (regionale) tv omdat ik als ex-burgemeester in de gemeenteraad aandacht had gevraagd voor het zorgwekkende fenomeen van de chemtrails.

Toen een krantenartikel hierover door een mij onbekend iemand ook op internet gezet werd (o.a. in het Engels) begon ik heel wat reacties te krijgen (zelfs vanuit Amerika!) : "eindelijk iemand die zijn nek uitsteekt en dit schanddalig fenomeen aanklaagt!". Dit is dus een zaak die veel meer mensen beroert dan ik oorspronkelijk dacht.

Sindsdien heb ik mij nog verder en dieper geïnformeerd, heb contacten gelegd met tal van overheidsdiensten en is mijn verontwaardiging-onrust nog toegenomen.

Zo is mij duidelijk geworden
* dat het voornaamste gevolg (en wellicht ook de bedoeling ...) van chemtrails is ons immuniteitssyteem te ondermijnen en ons zodoende tot een gemakkelijk slachtoffer van allerlei aandoeningen te maken.
* dat het verschijnsel zijn oorsprong kent bij de US Army, waar men sinds de jaren veertig in het kader van de biologische oorlogvoering heel intens zoekt naar agressieve virussen en dat men in dat kader experimenten doet bij de eigen bevolking (ongelofelijk maar waar en reeds toegegeven !)
* dat men enerzijds alles ontkent maar anderzijds in officiële documenten als 'Vison for 2020' en 'Owning the weather in 2025' OPENLIJK spreekt over 'aerial obscuration', dwz het opzettelijk in de lucht aanbrengen van een kunstmatig schild door middel van miljoenen tonnen (!) chemische stoffen.
Het is dus al jaren een wereldwijd fenomeen.

Wie zich hiervan bewust wordt heeft twee mogelijkheden :
* ofwel binnenskamers eens goed vloeken
* ofwel in actie schieten en de kat de bel aanbinden
Ik kan niet anders dan voor dit laatste te opteren. In het krantenartikel heeft men de term 'kruistocht' gebuikt en dit is niet zo slecht gekozen:
Ik wil en zal mij - koste wat kost - inzetten om de waarheid rond dit fenomeen aan het licht te brengen!
Daarom ben ik gisteren naar de onderzoeksrechter Jean-Claude Claeys te Gent gestapt om na het betalen van 250 euro voorschot strafrechterlijke klacht met burgerlijke partijstelling neer te leggen wegens 'het systematisch en opzettelijk in de atmosfeer brengen van allerlei chemische en biologische stoffen, die een ernstige gevaar betekenen voor de volksgezondheid'.

Ik wens inderdaad dat dit misdrijf grondig wordt onderzocht en dat op een objectieve manier wordt vastgesteld over welke stoffen het in Vlaanderen/België gaat, welke de identiteit van de opdrachtgever is en met welke bedoelingen dit gebeurt. Uiteindelijk is het natuurlijk dat zo vlug mogelijk gestopt wordt met dit fenomeen.
De klacht is neergelegd tegen onbekenden maar ik heb duidelijk gemaakt dat ik heel sterke vermoedens heb dat het hele chemtrail-project in Europa wordt gecoördineerd en uitgevoerd door de Navo, die dit uiteraard ook ontkent.
Ik roep hierbij op dat iedereen die mij hierover nuttige informatie zou kunnen geven contact met mij opneemt : piloten, militairen, mensen die actief (geweest) zijn op luchthavens, die werken aan vliegtuigen, enz. .
Ik garandeer absolute discretie en anonimiteit.
Ik heb deze klacht neergelegd als individuele burger, als een kleine David tegen de gigant Goliath, maar ik doe dit niet voor mij alleen en ik sta ook niet alleen.

Omdat er zovele mensen nu reeds op de hoogte zijn maar voorlopig nog vanuit een isolement, heb ik een oproep gelanceerd voor een bijeenkomst, die eind deze maand zal doorgaan en waarop zal nagegaan worden in hoeverre we een actie-comité kunnen vormen.

Voornaamste bedoeling is om enerzijds de kritische krachten van wakkere burgers te bundelen en anderzijds (achtergond)informatie op een duidelijke wijze aan te bieden. Chemtrails zijn geen geîsoleerd fenomeen. Nu al wordt duidelijk dat we in het najaar afstevenen op een mundiale vaccinatie tegen de vermeende pandemie van Mexicaanse griep. Ook daar valt heel veel over en vooral tegen te zeggen. En er is de financiële en economische crisis.
En eind dit jaar wordt de codex alimentarius van kracht.
Ik roep iedereen die hiervoor interesse heeft om op een of andere manier mee te werken aan zo'n comité om met mij contact op te nemen voor nadere info.
Wie interesse heeft in de tekst van de klacht en in het basisdocument over chemtrails gelieve contact met mij op te nemen.
Bij wijze van door- en nadenker voeg ik in bijlage een tekst, waaruit blijkt dat de Hopi-indianen het fenomeen van de chemtrails reeds hadden voorzien.
Ik zou het zeer waarderen mocht u vanuit uw positie de nodige aandacht aan deze zaak willen besteden en er een ruime verspreiding aan geven.
Met vriendelijke groet,
Peter Vereecke

[ Bericht 1% gewijzigd door Dragorius op 10-09-2009 10:58:22 ("spam" oproep van artikel verwijderd) ]
pi_72608366
Ik vind het alleen maar goed dat dit gebeurd. Uiteindelijk zal dan de waarheid aan het licht komen en zal blijken dat onze burgemeester en andere gelovigen het allemaal toch niet helemaal op een rijtje hebben.
pi_72609678
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:51 schreef vanhal het volgende:
Ik vind het alleen maar goed dat dit gebeurd. Uiteindelijk zal dan de waarheid aan het licht komen en zal blijken dat onze burgemeester en andere gelovigen het allemaal toch niet helemaal op een rijtje hebben.
wie weet,...

tot die tijd wat achtergrond en oorsprong:

The Westwood Trials -
Following the successful BW 'sabotage' attack on the Pentagon, by operatives from the Special Operation Division of Camp Detrick, the scientists from the UK Biological Warfare research facility at Porton Down decided to conduct similar experiments of their own. Unfortunately for them, they were refused permission to use Government buildings in Whitehall, London so, after a lengthy search for a suitable test location, they chose to use the highly classified underground British Museum Art Repository in Westwood Quarry, Wiltshire.During 1950-1951, scientists released large aerosols of an opportunistic pathogen in the British Museum part of the underground quarry - live Serratia marcescens (the same strain of bacteria which was used in the 1950 San Francisco experiments, and which is associated with the fatality of a hospital patient). Unfortunately, these large bacterial aerosols escaped from the BM Repository and entered the adjacent Royal Enfield underground factory. This factory was occupied at the time by over 200 workers! Needless to say, Porton scientists did not warn the factory workers of the risks - neither did they monitor the factory workers health!
◢◤
pi_72609697
en:

The Railway Coach Trials - Yet another series of 'sabotage' experiments. This time the purpose was to investigate the feasibility of sabotage attacks on railway trains as they travelled through a tunnel. During these experiments, Porton scientists contaminated regular trains carrying members of the public as they passed through a tunnel on the Salisbury-Exeter line in the mid-fifties. The trials procedure was for a scientist to hide in a tunnel, equipped with a portable spraying apparatus. Just as the train passed, he operated the spray unit which produced a bacterial aerosol. Trials results proved that the interior of the train carriages became contaminated with the chosen bacteria. The passengers were not informed of their participation!
◢◤
pi_72609724
en natuurlijk:

The BW 'Attacks' on the City of Salisbury - During 1960, an aircraft, flying an arc 40 miles upwind of Porton's nearby city of Salisbury, sprayed large quantities of a cadmium compound - Zinc Cadmium sulphide (ZnCds). This compound was carried by the wind into the city where, because of its small particle size, it was inhaled and digested by the unwitting population. Documents obtained by myself in 2001 revealed that although Porton were aware of the hazardous nature of ZnCds they never subjected it to toxicity tests prior to its release in populated areas. The population were never informed of these experiments - even the MOD commissioned Independent Review of 2000 didn't include the Salisbury experiments in any detail!
◢◤
pi_72610778

1931 Dr. Cornelius Rhoads, under the auspices of the Rockefeller Institute for Medical Investigations, infects human subjects with cancer cells. He later goes on to establish the U.S. Army Biological Warfare facilities in Maryland, Utah, and Panama, and is named to the U.S. Atomic Energy Commission. While there, he begins a series of radiation exposure experiments on American soldiers and civilian hospital patients.

1932 The Tuskegee Syphilis Study begins. 200 black men diagnosed with syphilis are never told of their illness, are denied treatment, and instead are used as human guinea pigs in order to follow the progression and symptoms of the disease. They all subsequently die from syphilis, their families never told that they could have been treated.

1935 The Pellagra Incident. After millions of individuals die from Pellagra over a span of two decades, the U.S. Public Health Service finally acts to stem the disease. The director of the agency admits it had known for at least 20 years that Pellagra is caused by a niacin deficiency but failed to act since most of the deaths occured within poverty-striken black populations.

1940 Four hundred prisoners in Chicago are infected with Malaria in order to study the effects of new and experimental drugs to combat the disease. Nazi doctors later on trial at Nuremberg cite this American study to defend their own actions during the Holocaust.

1942 Chemical Warfare Services begins mustard gas experiments on approximately 4,000 servicemen. The experiments continue until 1945 and made use of Seventh Day Adventists who chose to become human guinea pigs rather than serve on active duty.

1943 In response to Japan's full-scale germ warfare program, the U.S. begins research on biological weapons at Fort Detrick, MD.

1944 U.S. Navy uses human subjects to test gas masks and clothing. Individuals were locked in a gas chamber and exposed to mustard gas and lewisite.

1945 Project Paperclip is initiated. The U.S. State Department, Army intelligence, and the CIA recruit Nazi scientists and offer them immunity and secret identities in exchange for work on top secret government projects in the United States.

1945 "Program F" is implemented by the U.S. Atomic Energy Commission (AEC). This is the most extensive U.S. study of the health effects of fluoride, which was the key chemical component in atomic bomb production. One of the most toxic chemicals known to man, fluoride, it is found, causes marked adverse effects to the central nervous system but much of the information is squelched in the name of national security because of fear that lawsuits would undermine full-scale production of atomic bombs.

1946 Patients in VA hospitals are used as guinea pigs for medical experiments. In order to allay suspicions, the order is given to change the word "experiments" to "investigations" or "observations" whenever reporting a medical study performed in one of the nation's veteran's hospitals.

1947 Colonel E.E. Kirkpatrick of the U.S. Atomic Energy Comission issues a secret document (Document 07075001, January 8, 1947) stating that the agency will begin administering intravenous doses of radioactive substances to human subjects.

1947 The CIA begins its study of LSD as a potential weapon for use by American intelligence. Human subjects (both civilian and military) are used with and without their knowledge.

1950 Department of Defense begins plans to detonate nuclear weapons in desert areas and monitor downwind residents for medical problems and mortality rates.

1950 In an experiment to determine how susceptible an American city would be to biological attack, the U.S. Navy sprays a cloud of bacteria from ships over San Franciso. Monitoring devices are situated throughout the city in order to test the extent of infection. Many residents become ill with pneumonia-like symptoms.

1951 Department of Defense begins open air tests using disease-producing bacteria and viruses. Tests last through 1969 and there is concern that people in the surrounding areas have been exposed.

1953 U.S. military releases clouds of zinc cadmium sulfide gas over Winnipeg, St. Louis, Minneapolis, Fort Wayne, the Monocacy River Valley in Maryland, and Leesburg, Virginia. Their intent is to determine how efficiently they could disperse chemical agents.

1953 Joint Army-Navy-CIA experiments are conducted in which tens of thousands of people in New York and San Francisco are exposed to the airborne germs Serratia marcescens and Bacillus glogigii.

1953 CIA initiates Project MKULTRA. This is an eleven year research program designed to produce and test drugs and biological agents that would be used for mind control and behavior modification. Six of the subprojects involved testing the agents on unwitting human beings.

1955 The CIA, in an experiment to test its ability to infect human populations with biological agents, releases a bacteria withdrawn from the Army's biological warfare arsenal over Tampa Bay, Fl.

1955 Army Chemical Corps continues LSD research, studying its potential use as a chemical incapacitating agent. More than 1,000 Americans participate in the tests, which continue until 1958.

1956 U.S. military releases mosquitoes infected with Yellow Fever over Savannah, Ga and Avon Park, Fl. Following each test, Army agents posing as public health officials test victims for effects.

1958 LSD is tested on 95 volunteers at the Army's Chemical Warfare Laboratories for its effect on intelligence.

1960 The Army Assistant Chief-of-Staff for Intelligence (ACSI) authorizes field testing of LSD in Europe and the Far East. Testing of the european population is code named Project THIRD CHANCE; testing of the Asian population is code named Project DERBY HAT.

1965 CIA and Department of Defense begin Project MKSEARCH, a program to develop a capability to manipulate human behavior through the use of mind-altering drugs.

1965 Prisoners at the Holmesburg State Prison in Philadelphia are subjected to dioxin, the highly toxic chemical component of Agent Orange used in Viet Nam. The men are later studied for development of cancer, which indicates that Agent Orange had been a suspected carcinogen all along.

1966 CIA initiates Project MKOFTEN, a program to test the toxicological effects of certain drugs on humans and animals.

1966 U.S. Army dispenses Bacillus subtilis variant niger throughout the New York City subway system. More than a million civilians are exposed when army scientists drop lightbulbs filled with the bacteria onto ventilation grates.

1967 CIA and Department of Defense implement Project MKNAOMI, successor to MKULTRA and designed to maintain, stockpile and test biological and chemical weapons.

1968 CIA experiments with the possibility of poisoning drinking water by injecting chemicals into the water supply of the FDA in Washington, D.C.

1969 Dr. Robert MacMahan of the Department of Defense requests from congress $10 million to develop, within 5 to 10 years, a synthetic biological agent to which no natural immunity exists.

1970 Funding for the synthetic biological agent is obtained under H.R. 15090. The project, under the supervision of the CIA, is carried out by the Special Operations Division at Fort Detrick, the army's top secret biological weapons facility. Speculation is raised that molecular biology techniques are used to produce AIDS-like retroviruses.

1970 United States intensifies its development of "ethnic weapons" (Military Review, Nov., 1970), designed to selectively target and eliminate specific ethnic groups who are susceptible due to genetic differences and variations in DNA.

1975 The virus section of Fort Detrick's Center for Biological Warfare Research is renamed the Fredrick Cancer Research Facilities and placed under the supervision of the National Cancer Institute (NCI) . It is here that a special virus cancer program is initiated by the U.S. Navy, purportedly to develop cancer-causing viruses. It is also here that retrovirologists isolate a virus to which no immunity exists. It is later named HTLV (Human T-cell Leukemia Virus).

1977 Senate hearings on Health and Scientific Research confirm that 239 populated areas had been contaminated with biological agents between 1949 and 1969. Some of the areas included San Francisco, Washington, D.C., Key West, Panama City, Minneapolis, and St. Louis.

1978 Experimental Hepatitis B vaccine trials, conducted by the CDC, begin in New York, Los Angeles and San Francisco. Ads for research subjects specifically ask for promiscuous homosexual men.

1981 First cases of AIDS are confirmed in homosexual men in New York, Los Angeles and San Francisco, triggering speculation that AIDS may have been introduced via the Hepatitis B vaccine.

1985 According to the journal Science (227:173-177), HTLV and VISNA, a fatal sheep virus, are very similar, indicating a close taxonomic and evolutionary relationship.

1986 According to the Proceedings of the National Academy of Sciences (83:4007-4011), HIV and VISNA are highly similar and share all structural elements, except for a small segment which is nearly identical to HTLV. This leads to speculation that HTLV and VISNA may have been linked to produce a new retrovirus to which no natural immunity exists.

1986 A report to Congress reveals that the U.S. Government's current generation of biological agents includes: modified viruses, naturally occurring toxins, and agents that are altered through genetic engineering to change immunological character and prevent treatment by all existing vaccines.

1987 Department of Defense admits that, despite a treaty banning research and development of biological agents, it continues to operate research facilities at 127 facilities and universities around the nation.

1990 More than 1500 six-month old black and hispanic babies in Los Angeles are given an "experimental" measles vaccine that had never been licensed for use in the United States. CDC later admits that parents were never informed that the vaccine being injected to their children was experimental.

1994 With a technique called "gene tracking," Dr. Garth Nicolson at the MD Anderson Cancer Center in Houston, TX discovers that many returning Desert Storm veterans are infected with an altered strain of Mycoplasma incognitus, a microbe commonly used in the production of biological weapons. Incorporated into its molecular structure is 40 percent of the HIV protein coat, indicating that it had been man-made.

1994
Senator John D. Rockefeller issues a report revealing that for at least 50 years the Department of Defense has used hundreds of thousands of military personnel in human experiments and for intentional exposure to dangerous substances. Materials included mustard and nerve gas, ionizing radiation, psychochemicals, hallucinogens, and drugs used during the Gulf War.

1995 U.S. Government admits that it had offered Japanese war criminals and scientists who had performed human medical experiments salaries and immunity from prosecution in exchange for data on biological warfare research.

1995 Dr. Garth Nicolson, uncovers evidence that the biological agents used during the Gulf War had been manufactured in Houston, TX and Boca Raton, Fl and tested on prisoners in the Texas Department of Corrections.

1996 Department of Defense admits that Desert Storm soldiers were exposed to chemical agents.

1997 Eighty-eight members of Congress sign a letter demanding an investigation into bioweapons use & Gulf War Syndrome.
◢◤
  donderdag 10 september 2009 @ 16:15:41 #135
52357 Lambiekje
pi_72615051
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:38 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ehm nee. Het is eerder "eng" dat jij denkt dat ze het verplicht zijn. Ook voor hen is de vaccinatie een optie, geen verplichting. Voor zwangere vrouwen (in de vroege fase) is het zelfs aan te raden ivm vatbaarheid voor de ongeboren vrucht.
Voor de zorg kan een enkeling (ivm werkzaamheden) contractueel verplicht zijn (denk aan bepaalde ziekenhuisafdelingen) maar meer dan dat is het niet.
Iemands leven al verpesten voordat het uberhaupt de wereld staat. Wat een misselijke gedachte. Goed voor zwangere vrouwen. Dat is ABSOLUUT wat een zwangere vrouw NIET moet doen.

Voor deze informatie verstrekking zou Ab Klink en Ab Osterhaus een snoeiharde doodschop in het gezicht verdienen.

Je weet, neem ik aan maar dat zal wel niet, dat juist diegene die de vaccin hadden genomen tegen de Spaanse Griep de pijp uit gingen en niet de mensen die zoiets hadden van f*ck you BigPharma.
quote:
Maar verder staat het mensen vrij om gewoon niet te gaan. Het is geen verplicht vaccin, zoals we dat ook niet kennen in Nederland!
Nee in Amerika is het ook niet verplicht. Maar dan wordt je in een concentratrie kampt gestopt.
  donderdag 10 september 2009 @ 16:22:04 #136
153506 Captain_Fabulous
pi_72615240
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef Lambiekje het volgende:

Je weet, neem ik aan maar dat zal wel niet, dat juist diegene die de vaccin hadden genomen tegen de Spaanse Griep de pijp uit gingen
Geef eens een hele goeie bron hiervoor?
  donderdag 10 september 2009 @ 16:26:22 #137
52357 Lambiekje
pi_72615378
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:28 schreef Oversight het volgende:

1931 Dr. Cornelius Rhoads, under the auspices of the Rockefeller Institute for Medical Investigations, infects human subjects with cancer cells. He later goes on to establish the U.S. Army Biological Warfare facilities in Maryland, Utah, and Panama, and is named to the U.S. Atomic Energy Commission. While there, he begins a series of radiation exposure experiments on American soldiers and civilian hospital patients.

[knip]

1996 Department of Defense admits that Desert Storm soldiers were exposed to chemical agents.

1997 Eighty-eight members of Congress sign a letter demanding an investigation into bioweapons use & Gulf War Syndrome.
En is een nonstop blootstelling van mensen en juist soldaten tot de meest misdadige brouwsels. Alle ziektes die we onder de leden hebben komt puur omdat het bij oorlog is uitgezet of om te kijken hoe goed het wel niet werkt om later in te gaan zetten bij een oorlog.

We kunnen zonder enig twijfel vast stellen dat BigPharma's enige doelstelling is zo veel mogelijk mensen zo chronisch ziekmogelijk maken (van eigen mensen) en bij de MilComplex zelfgecreeerde vijand zo bizar mogelijk doden (zie de verarmed uranium).
pi_72615597
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Iemands leven al verpesten voordat het uberhaupt de wereld staat. Wat een misselijke gedachte. Goed voor zwangere vrouwen. Dat is ABSOLUUT wat een zwangere vrouw NIET moet doen.
Nee, wat een zwangere vrouw niet moet doen is luisteren naar mensen als jij die geen idee hebben waar ze het over hebben. Een zwangere vrouw afraden om de medisch correcte keuze te maken m.b.t. bescherming van haar ongeboren vrucht, dat is veel gevaarlijker.
Je hebt hierin ook geen punt omdat het enige bewijs slechts "speculatie" is en dan gebruik ik de term nog licht, terwijl daartegenover tonnen aan reproduceerbaar bewijs ligt.
quote:
Voor deze informatie verstrekking zou Ab Klink en Ab Osterhaus een snoeiharde doodschop in het gezicht verdienen.
Ach, als we iedere onbenul of persoon-die-een-fout-maakt moesten schoppen, deden we als mens nooit iets anders.
quote:
Je weet, neem ik aan maar dat zal wel niet, dat juist diegene die de vaccin hadden genomen tegen de Spaanse Griep de pijp uit gingen en niet de mensen die zoiets hadden van f*ck you BigPharma.
Nou dan ben ik erg benieuwd hoe je hierop bent gekomen. Oh en dat onverifieerbare riedeltje over de Filipijnen kennen we onderhand wel en is incorrect.
quote:
Nee in Amerika is het ook niet verplicht. Maar dan wordt je in een concentratrie kampt gestopt.
Zijn die kampementen onzichtbaar en zijn de gevangenen vervangen door robots , in de maatschappij?
Mr. Prolapse 2009
pi_72615643
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Alle ziektes die we onder de leden hebben komt puur omdat het bij oorlog is uitgezet of om te kijken hoe goed het wel niet werkt om later in te gaan zetten bij een oorlog.
Wat raar dan dat mensen vroeger, voor we technisch gezien ver genoeg waren hiervoor, ook doodgingen aan ziektes die nu al bestaan...
quote:
We kunnen zonder enig twijfel vast stellen dat BigPharma's enige doelstelling is zo veel mogelijk mensen zo chronisch ziekmogelijk maken (van eigen mensen) en bij de MilComplex zelfgecreeerde vijand zo bizar mogelijk doden (zie de verarmed uranium).
Nee dat kun je niet vaststellen, dat is jouw mening. Het is in ieder geval geen feit.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 19:21:36 #140
52357 Lambiekje
pi_72621051
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wat raar dan dat mensen vroeger, voor we technisch gezien ver genoeg waren hiervoor, ook doodgingen aan ziektes die nu al bestaan...
[..]
Maar niet in die ziekelijke kwantiteit nu het geval is.
pi_72621146
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar niet in die ziekelijke kwantiteit nu het geval is.
Mensen worden ouder en dus meer vatbaar voor ouderdomsziektes. Qua levensstijl leeft niet iedereen even gezond. Er zijn tegenwoordig ook meer mensen dan voorheen. Dus ja, dan zullen de aantallen vanzelf toenemen,

Jammer dat je mijn post verder weer afserveert met een oneliner zonder beargumenteerde inhoud.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 19:34:20 #142
52357 Lambiekje
pi_72621453
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Mensen worden ouder en dus meer vatbaar voor ouderdomsziektes. Qua levensstijl leeft niet iedereen even gezond. Er zijn tegenwoordig ook meer mensen dan voorheen. Dus ja, dan zullen de aantallen vanzelf toenemen,

Jammer dat je mijn post verder weer afserveert met een oneliner zonder beargumenteerde inhoud.
Nee mensen krijgen op steeds jongere leeftijd rare ziektes of kanker. Veel, heel veel kinderen hebben allergien. En massas hebben de nepziekte ADHD opgestempeld gekregen waardoor men suicidale cocaine medicatie krijgt.

Nee meneer, BigPharma maakt ons ziek, doodziek, en ernstig afhankelijk voor hun verwerpelijke en misdadige producten. Artsen die makkelijk pillen voorschrijven zijn dan ook héél fout bezig en zouden dan ook de schandpaal op moeten, domgemaakte geindoctrineerde bigpharmahonden.
pi_72621712
Fijn te zien dat je weer actief post, Lambiekje!
Lomp, ongenuanceerd, extreem bevooroordeeld, maar daarmee wel weer een verfrissende wind hier!

Overigens kun je allergieën wel op de Bigpharma afschuiven, maar misschien komt het juist wel door de chemtrails: het immuunsysteem van mensen ocer de zeik krijgen zodat ze antihistamine en andere medicijnen moeten gaan gebruiken!
  donderdag 10 september 2009 @ 19:48:38 #144
52357 Lambiekje
pi_72621930
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef ToT het volgende:
Fijn te zien dat je weer actief post, Lambiekje!
Lomp, ongenuanceerd, extreem bevooroordeeld, maar daarmee wel weer een verfrissende wind hier!

Overigens kun je allergieën wel op de Bigpharma afschuiven, maar misschien komt het juist wel door de chemtrails: het immuunsysteem van mensen ocer de zeik krijgen zodat ze antihistamine en andere medicijnen moeten gaan gebruiken!
Het is een combi van. Duidelijk is het dat chemtrails niet bedoelt is om zuinigere mil-vliegtuigen te hebben.
Overigens over bigpharma en artsen wil ik niet meer ongenuanceerd over doen. Wordt alleen maar meer ene meer bevestigd dat artsen onkunde verkondigen ook al weet men dat zelf niet en dat BF ongekent misdadig fout bezig is.

Overigens is het niet om D. tegen het been te schoppen. Onze westerse zorg is gewoonweg FOUT, crimineel fout.
pi_72621945
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee mensen krijgen op steeds jongere leeftijd rare ziektes of kanker. Veel, heel veel kinderen hebben allergien. En massas hebben de nepziekte ADHD opgestempeld gekregen waardoor men suicidale cocaine medicatie krijgt.

Nee meneer, BigPharma maakt ons ziek, doodziek, en ernstig afhankelijk voor hun verwerpelijke en misdadige producten. Artsen die makkelijk pillen voorschrijven zijn dan ook héél fout bezig en zouden dan ook de schandpaal op moeten, domgemaakte geindoctrineerde bigpharmahonden.
Je vocabulaire is in je afwezigheid niet echt veranderd, jammer genoeg.

suicidale cocaine medicatie? Die moet je toch even toelichten dan want die begrijp ik niet helemaal. Coke is geen geneesmiddel he

En welke ziektes dan? Bepaalde kankervormen komen juist voornameljik voor bji kinderen (heeft te maken met de wildgroei van bepaalde gevoelige cellen in die fase van het leven) en er zijn andere echte kinderziektes.

Maar je gaat voorbij aan de vraag > hoe weet je zo zeker dat jouw partij de juiste is?
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 20:19:48 #146
153506 Captain_Fabulous
pi_72623069
Ik ben net weer terug uit de stad...90 % van de bevolking heeft geen Big Pharma nodig om massaal te overlijden aan suikerziekte, kanker, hartfalen...en de rest is allergisch omdat hun moeder het huis zo schoon houdt dat ze geen weerstand opbouwen.
pi_72624381
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:10 schreef ZureMelk het volgende:
Deze ex burgemeester flipt nu dus omdat hij gelooft dat er wat condensatiesporen iets langer blijven hangen?

Waarom zouden chemtrails lang blijven hangen en zichtbaar zijn? Dat zou niet er slim zijn van degenen die ze zouden willen versprijden.
Het zou ook wel lastig zijn om over de hele wereld massaal vliegtuigen met de sproeisystemen uit te rusten zonder dat iemand het merkt.
Het is aannemelijker dat er bij de mensen die dit soort claims maken een steekje los zit.
Eens met de hele post.
pi_72627237
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eens met de hele post.
meen je dat echt ?

Zelfs nadat je de documenten hebt kunnen zien?
◢◤
pi_72627575
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Oversight het volgende:

[..]

meen je dat echt ?

Zelfs nadat je de documenten hebt kunnen zien?
Ja, meen het echt.
De burgemeester kwam met nul bewijzen, alleen maar aannames.
pi_72627608
Burgemeester Moskou wil sneeuwvrije stad MOSKOU - De burgemeester van Moskou, Joeri Loezjkov, wil de Russische hoofdstad sneeuwvrij houden door wolken met chemicaliën te bewerken, zodat ze verdwijnen. Dat berichtten Russische kranten donderdag.

Een sneeuwvrij Moskou levert volgens Loezjkov vooral voordelen op voor de miljoenen inwoners, omdat het sneeuwvrij maken van straten drie keer zo duur is als het wolkenvrij maken van de lucht. Op feestdagen laat hij de wolken al bewerken, zodat er gegarandeerd geen neerslag valt. Dat heeft tot gevolg dat het in de omgeving van Moskou dan juist meer sneeuwt. Experts waarschuwen, dat de gevolgen van Loezjkovs nieuwe weerinitiatief niet te overzien zijn.

Loezjkov kwam al eerder met initiatieven om het weer in Moskou te controleren. Zo stelde voor om de lokale weermannen te beboeten voor foute weersvoorspellingen.

Als hij dit kan, bestaan chemtrails ook
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_72627903
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, meen het echt.
De burgemeester kwam met nul bewijzen, alleen maar aannames.
en de documenten hierboven, die bewijzen dat de britse overheid aan het expirimenteren was met deze methode?

Zijn documenten van "the Departement of Defense" die officieel door henzelf zijn vrijgegeven, niet voldoende om verder te zoeken of op z'n minst te twijfelen?
◢◤
pi_72627949
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Oversight het volgende:

[..]

en de documenten hierboven, die bewijzen dat de britse overheid aan het expirimenteren was met deze methode?

Zijn documenten van "the Departement of Defense" die officieel door henzelf zijn vrijgegeven, niet voldoende om verder te zoeken ?
Er zit een verschil tussen atmosferische manipulatie en mensen manipuleren.

Just saying
Mr. Prolapse 2009
pi_72628022
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef zhe-devilll het volgende:
Burgemeester Moskou wil sneeuwvrije stad MOSKOU - De burgemeester van Moskou, Joeri Loezjkov, wil de Russische hoofdstad sneeuwvrij houden door wolken met chemicaliën te bewerken, zodat ze verdwijnen. Dat berichtten Russische kranten donderdag.

Een sneeuwvrij Moskou levert volgens Loezjkov vooral voordelen op voor de miljoenen inwoners, omdat het sneeuwvrij maken van straten drie keer zo duur is als het wolkenvrij maken van de lucht. Op feestdagen laat hij de wolken al bewerken, zodat er gegarandeerd geen neerslag valt. Dat heeft tot gevolg dat het in de omgeving van Moskou dan juist meer sneeuwt. Experts waarschuwen, dat de gevolgen van Loezjkovs nieuwe weerinitiatief niet te overzien zijn.

Loezjkov kwam al eerder met initiatieven om het weer in Moskou te controleren. Zo stelde voor om de lokale weermannen te beboeten voor foute weersvoorspellingen.

Als hij dit kan, bestaan chemtrails ook
En als hij dit kan, is de techniek ervoor de afgelopen tientallen jaren uitgebreid onderzocht, en getest,... ergens....
◢◤
  vrijdag 11 september 2009 @ 08:53:49 #154
153506 Captain_Fabulous
pi_72634476
Cloud dusting bestaat inderdaad al jaren...en is niet bepaald een geheime technologie. Make your point in plaats van vage vraagtekens af te vuren.
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:19:11 #155
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_72636277
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 08:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Cloud dusting bestaat inderdaad al jaren...en is niet bepaald een geheime technologie.
en het punt dat jij dan maakt is ?
◢◤
pi_72638715
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:22 schreef UncleScorp het volgende:
Deze week ook een gans artikel in het Belgische TV-magazine HUMO ... nog es een volledig interview met de ex-burgemeester.
Waarin hij compleet zot overkomt. Hij gaat van het één naar het ander en iedereen die niet een beetje de Truth-thema's kent, zal hem waarschijnlijk rijp vinden voor het gesticht. (degene die de thema's wel kent, vindt hem waarschijnllijk ook wel rijp voor de psychiatrie)
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_72639152
Ach ja, men probeert natuurlijk wat gewicht aan z'n verhaal aan te brengen vanwege het feit dat hij een ex-burgemeester is, maar ach ja, ook ex-burgemeesters hoeven niet alles op een rijtje te hebben.
  vrijdag 11 september 2009 @ 12:59:45 #158
153506 Captain_Fabulous
pi_72640421
Jij post iets dat nogal aantoont dat je wel eindeloos over chemtrails zit te praten, maar niet in staat bent om waar te nemen dat cloud dusting al jarren bestaat, niet geheim is, en door commerciele bedrijven wordt aangeboden.
bijvoorbeeld:
http://www.nawcinc.com/
quote:
En als hij dit kan, is de techniek ervoor de afgelopen tientallen jaren uitgebreid onderzocht, en getest,... ergens....
En omdat het mooi in je straatje past, voeg je er ook nog een einde aan toe, alsof het een supergeheim programma is, dat door een soort van Area 51 de laatset tientallen jaren in het diepste geheim is ontwikkeld.
quote:
en het punt dat jij dan maakt is ?
Dat jij het kennelijk niet kan hebben als iemand jpuw 'bewijs' voor dingen onderuit haalt. Maar ik verwacht ook niet anders van iemand met jouw posting gedrag.

[ Bericht 5% gewijzigd door Captain_Fabulous op 11-09-2009 13:10:46 ]
  vrijdag 11 september 2009 @ 13:04:36 #159
153506 Captain_Fabulous
pi_72640566
  vrijdag 11 september 2009 @ 13:55:55 #160
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_72642014
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Jij post iets dat nogal aantoont dat je wel eindeloos over chemtrails zit te praten, maar niet in staat bent om waar te nemen dat cloud dusting al jarren bestaat, niet geheim is, en door commerciele bedrijven wordt aangeboden.
bijvoorbeeld:
http://www.nawcinc.com/
ik had er nog nooit van gehoord, maar ik ben blij met je info, die sluit namelijk naadloos aan op de mijne...
quote:
Dat jij het kennelijk niet kan hebben als iemand jpuw 'bewijs' voor dingen onderuit haalt.
Daar hoop ik juist op, dat jij iets weet dat ik "gemist" heb,... maar tot nog toe is alles wat men inbrengt alleen maar ondersteuning van mijn standpunt,

en dat van de burgemeester....
◢◤
  vrijdag 11 september 2009 @ 13:58:14 #161
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_72642075
quote:
goeie info, dank....

JA, ze zijn er druk mee bezig....
◢◤
  vrijdag 11 september 2009 @ 15:10:58 #162
153506 Captain_Fabulous
pi_72644606
Leuk dat je er wat aan hebt...maar ik snap niet, wat je hiermee bevestigd ziet.
Ik bedoel, als cloud-dusting een al lang bestaand, goed gedocumenteerd (en de info is toegankelijk voor het publiek), commercieel verkrijgbaar fenomeen/produkt is, way bewijst dat dan ivm chemtrails ed?
De beste camouflage is mischien openheid...maar zelfs dan...zie ik dit meer als bevestiging dat het niets bewijst.
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:04:38 #163
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_72650594
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 15:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Leuk dat je er wat aan hebt...maar ik snap niet, wat je hiermee bevestigd ziet.
Ik bedoel, als cloud-dusting een al lang bestaand, goed gedocumenteerd (en de info is toegankelijk voor het publiek), commercieel verkrijgbaar fenomeen/produkt is, way bewijst dat dan ivm chemtrails ed?
De beste camouflage is mischien openheid...maar zelfs dan...zie ik dit meer als bevestiging dat het niets bewijst.
er wordt dus in ieder geval, kennelijk opzettelijk en al geruime tijd, gesproeid in onze atmosfeer.
◢◤
pi_72650632
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:04 schreef Oversight het volgende:

[..]

er wordt dus in ieder geval, kennelijk opzettelijk en al geruime tijd, gesproeid in onze atmosfeer.
Dat gebeurt al sinds we vuur kunnen stoken.
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:28:02 #165
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_72651304
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat gebeurt al sinds we vuur kunnen stoken.
door vliegtuigen, en met een sproeisel waarvan we de inhoud niet kennen.
◢◤
pi_72653905
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:28 schreef Oversight het volgende:

[..]

door vliegtuigen, en met een sproeisel waarvan we de inhoud niet kennen.
Nee, met vuur sproei je ook stoffen de atmosfeer in.
Weermanipulatie (zoals wolken helemaal droog laten regenen voor een droge sportdag zoals bij de Olympische Spelen in Beijing) gebeurt niet met onbekende stoffen.

Maar als het zo "onbekend" is waarom gaan mensen er dan vanuit dat hte schadelijk is?
Mr. Prolapse 2009
pi_72659897
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:24 schreef Oversight het volgende:

[..]

Precies en dat is ook zo!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_73091479
quote:
SMEEKBEDE VAN EEN BURGER

Geachte vertegenwoordiger van de burgers van België,

Ik ben Peter Vereecke. Ik was gedurende 25 jaar actief in de (gemeente)politiek, waarvan één legislatuur als burgemeester. Ik kan me dus goed inleven in jullie situatie : goedbedoeld druk bezig zijn met dé politiek en ondertussen dreigen uit het oog te verliezen wat er werkelijk leeft en gebeurt.

Ik ben dus nu al een aantal jaar gewoon burger, maar ik ben mij vragen beginnen stellen. Naarmate er meer antwoorden kwamen, werden de vragen groter en indringender.

Ik maak mij grote zorgen : de wereld evolueert in een richting, die wij zelf als mens ten gronde niet willen. We lijken wel gehypnotiseerde gevangenen. Het wordt heel dringend tijd dat we wakker worden en het roer omgooien want de waarheid, de vrijheid, de integriteit van ons allemaal worden ernstig en zéér concreet bedreigd

Eén van deze symbooldossiers is dat van het zogenaamde Mexicaanse griep-virus, bekend als A/H1N1.

Geachte vertegenwoordiger van de burgers,

Wie zich hierin wat verdiept kan niet anders dan een aantal verrassende vaststellingen doen :

• Het is zeer zeker geen natuurlijke virus want samengesteld en dus gemanipuleerd in een laboratorium op basis van vier vogel-, varkens- en menselijke griepstammen uit drie (!) verschillende continenten

• Het menselijke virus heeft men bekomen door een slachtoffer ( uit 1918 !) van de Spaanse griep te ontgraven uit de diepgevroren grond van Alaska en het virus opnieuw tot leven te wekken

• De structuur van het Mexicaanse griep-virus lijkt nog altijd niet gedefinieerd omdat het nog steeds muteert

• Er zijn heel sterke aanwijzingen dat het op drie plaatsen tegelijk werd verspreid rondom Mexico-stad begin maart 2009

• Op 28 april waren er ‘al’ 159 dodelijke slachtoffers, die er uiteindelijk maar 7 bleken te zijn. Sindsdien is het tellen gestopt …

• Op 11 juni kondigde de WHO de hoogste alarmfase (6) af en verplichtte hiermee 194 landen tot gedwongen vaccinatie op basis van een in 2007 ondertekende internationale overeenkomst

• Helemaal onvoorzien was dit niet want Baxter (leverancier ook van onze Belgische vaccins) had reeds op 28/08/2008 een patent aangevraagd om een vaccin te mogen aanmaken tegen het A/H1N1 –virus …

Trekt u daar uw wenkbrauwen niet een beetje bij op ?

Vindt u ook niet dat er de laatste weken in de media een merkwaardig spelletje wordt gespeeld :

* enerzijds zeggen verschillende topspecialisten, waaronder influenza-commissaris Marc Van Ranst o.a. in de Standaard van 28/08/2009, dat het allemaal zo’n vaart niet loopt en dat er veel minder slachtoffers zullen vallen dan ten gevolge van de normale seizoensgriep

* anderzijds worden berichten verspreid dat er in het najaar 1/3 ( of volgens sommigen nog meer !) van de wereldbevolking zou besmet geraken

Maar de werkelijkheid is :

• de 12 miljoen vaccins voor België zijn reeds in juli besteld
• eind deze maand komen de eerste leveringen aan
• eerst zullen de zwakkeren bediend worden (kinderen, zwangere vrouwen, zieken)
• daarna komt ieder van ons aan de beurt : u en ik
• om het geheel in goede banen te leiden worden speciale noodmaatregelen overwogen : leger en speciale eenheden

WAT IS HIER AAN DE HAND ?

Krijgt u ook niet de indruk dat zich hier een scenario voltrekt, dat wij niet (mogen) kennen maar dat wel voor gevolg heeft dat u en ik onze arm zullen moeten ontbloten ?

Ik heb hier absoluut geen goed gevoel bij en een groeiend aantal mensen zijn met mij echt verontrust !

Bovendien moet u weten dat vaccins niet zijn wat men ons zo lang heeft doen geloven : noodzakelijk, effectief en veilig !

Wie in deze materie wat dieper graaft komt alweer tot ontstellende vaststellingen :

• Ziekten als polio, pokken, rode hond, tuberculose, difterie, enz. waren al zo goed als verdwenen toen men met vaccinaties begon. Verklaring : sterke verbetering van de hygiënische omstandigheden, NIET de vaccinaties

• Vaccins zijn een ernstige en totaal onnatuurlijke aanslag op ons menselijk immuunsysteem

• Vaccins kunnen ernstige bijwerkingen hebben. De relatie met autisme, wiegendood en tal van neurologische aandoeningen IS aangetoond, maar krijgt vanwege de reguliere geneeskunde weinig of geen aandacht

• Vaccins geven geen enkele garantie van bescherming tegen de ziekte, in het kader waarvan ze worden toegediend

• Meer en meer bewijsmateriaal toont aan dat vaccins het middel geweest zijn om aids (én ook kankers) te introduceren binnen bevolkingsgroepen.

• Vaccins worden veelal nauwelijks afdoende getest. De firma’s die nu de vaccins zullen leveren zijn op voorhand al vrijgesteld van iedere verplichting tot schadevergoeding !

Ik hoop dat uw wenkbrauwen nog meer de hoogte ingaan …

Hebt u zich tenslotte al eens afgevraagd wat er eigenlijk meestal in zo’n vaccin zit ?

Ik – net zoals u – tot voor kort ook niet. We zijn opgegroeid in een heilig vertrouwen in wie boven ons staat, in dit geval ‘de geneeskunde’.

Maar ik ben mij ook hierover beginnen informeren en ik moet u alweer iets meedelen waar u niet vrolijk van wordt want dit is een greep van enkele standaardingrediënten :

• Dierlijke bacteriën en virussen, die gecultiveerd zijn vanuit kippeneieren en dan chemisch geïnactiveerd worden, maar eenmaal in het lichaam opnieuw erg virulent kunnen worden
• Formaldehyde ( gebruikt voor conserveren van lijken) : kankerverwekkend
• Polysorbate 80 : een conserveringsmiddel dat zware allergische reacties kan veroorzaken
• Thiomersal ( bevat 49.6 % kwik !) : zwaar toxisch
• Triton X100 : een synthetisch hars en sterk detergent
• MF 59 dat het uiterst giftige squaleen bevat dat ons immuniteitssysteem aanvreet en o.a. verantwoordelijk is voor Golfoorlogsyndroom
• Antibiotica zoals Neomycin, Gentamycin en Streptomycin
• aluminium
• Ethyleenglycol : een antivries-middel
• Phenol : carbolzuur

Wat er precies in het nieuwe vaccin zal zitten is nog niet gekend, maar ik heb er absoluut geen goed oog in.

En toch : dat soort chemische en biologische rotzooi zal u, mij en ons allemaal worden toegediend !

Hebt u nog zoveel zin om uw arm te ontbloten voor een onschuldig, verplicht en heilzaam prikje ?

Vrolijk kan ik althans niet worden met zo’n vooruitzicht …

Geachte vertegenwoordiger van de Belgische burger,

Met deze brief beoog ik noch volledigheid, noch wetenschappelijkheid.

Mijn voornaamste bedoeling is uw aandacht te vestigen op wat hier aan het gebeuren is :

we worden met zijn allen gedwongen ons te laten vaccineren tegen een gemanipuleerde ziekte
door injectie van een niet (fatsoenlijk) geteste cocktail van chemische en virale ingrediënten, die kunnen leiden tot catastrofale ondermijning van ons immuunsysteem en verwoestende neurologische aandoeningen

U hoeft mij niet te geloven, maar ik smeek u : denk tenminste eerst na, informeer u zelf, stel de vragen om eerst duidelijkheid en zekerheid te krijgen alvorens u de bevolking in een avontuur stort die dramatische gevolgen kan hebben.

U wordt regelmatig aan de mouw getrokken door burgers omwille van hun persoonlijke problemen.

Ik doe dit ook, maar ik doe het niet voor mij zelf maar voor mijn kinderen, voor wie mij lief zijn, voor de mensheid en ook omdat ik oprecht verontrust en heilig verontwaardigd ben.

Ik luid dus de alarmklok en geloof me : de toestand is zéér ernstig en er ligt een grote verantwoordelijkheid bij u.

Wees u daar tenvolle van bewust.

Ik heb u deze open brief geschreven vanuit een diep geloof in de mens en in de kracht van de democratie.

Namens de BELFORT-group,

Hoogachtend,
Peter Vereecke

BASISINFORMATIE OVER VACCINATIE

Enkele goede sites :

www.influenza.be

www.vaccinatieschade.be

www.despuitblijfteruit.nl

www.verontrustemoeders.nl

www.wijwordenwakker.org

www.theH1N1viruscure.com

www.theflucase.com

Enkele standaardwerken

Dr. Viera Scheibner : ‘ Vaccination. 100 years of orthodox research shows that vaccines represent a medical assault on the immune system ‘‘

DL Röver : ‘ Baarmoederhalskanker. HPV-vaccins als een ‘deus’ ex machina’ ‘

Dr Guylaine Lanctôt : ‘ The medical maffia ‘

J. Robinson : ‘ De medicijnenmaffia ‘

Lynn Mc Taggart : ‘ Wat artsen je niet vertellen : Over de gevaren van de moderne geneeskunde ‘
pi_73091547
Wat een ontzettend slecht en onwaar stukje van die ex-burgemeester
Mr. Prolapse 2009
pi_73092420
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 08:53 schreef Dragorius het volgende:
Wat een ontzettend slecht en onwaar stukje van die ex-burgemeester
Ja lap ... post ik es iets en is het direct weer slecht en onwaar
pi_73092455
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja lap ... post ik es iets en is het direct weer slecht en onwaar
NonkelScorp, jouw bijdrage is goed, maar de hersenkronkel van onze ex-burgemeester is niet goed
Mr. Prolapse 2009
pi_73092806
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 09:39 schreef Dragorius het volgende:

[..]

NonkelScorp, jouw bijdrage is goed, maar de hersenkronkel van onze ex-burgemeester is niet goed
Deze Belgische Burgemeester, Jane Burgemeister, allebei een steekje los
pi_73092818
Het is een burgermeesters-dingetje denk ik
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:05:19 #174
242375 snoezelewoepsie
Daar moet je zijn ---->
pi_73975056
Er is weer nieuws uit dit kamp

Antwoord Peter Vereecke - Standpunt Kabinet België inzake chemtrails
quote:
Geachte mevrouw de minister,

Op 25/06/2009 heb ik in de gemeenteraad van Evergem een aantal vragen
gesteld betreffende de chemtrail-problematiek. Vandaag ontvang ik via
het gemeentebestuur uw antwoord, dat weergeeft hoe ‘men’ denkt over
chemtrails.

Ik moet u meedelen dat ik onmogelijk kan akkoord gaan met dit standpunt
en zelfs hoegenaamd geen genoegen kan nemen met de reactie op zich.

Chemtrails bestaan niet. Deze stelling baseert uw kabinet op de mening
van ‘experten’ van het Nederlandse KNMI, die niet geargumenteerd wordt
door een onderzoek, en ook op het antwoord van de Europese Commissie,
dat gewoon vaststelt dat er geen bewijs zou zijn.

Men stelt alweer chemtrails gelijk met contrails. Deze laatste kunnen
zich alleen maar voordoen op een hoogte van ongeveer 10 km. Ook de Nasa
bevestigt dat enkel daar de vereiste voorwaarden van temperatuur en
vochtigheid aanwezig zijn.

Chemtrails doen zich echter voor op veel lagere hoogte, wat dus
natuurlijkerwijs totaal onmogelijk is, en blijven uren hangen, wat met
tijdelijk bevroren waterdamp eveneens niet kan.

Dan volgt heel wat literatuur over de mate waarin contrails bijdragen
tot het broeikaseffect, wat totaal irrelevant is.

Tot slot deelt u mede dat er in Vlaanderen geen onderzoek gebeurd is en
dat er bijgevolg geen resultaten zijn en dat er dus geen aanwijzingen
(kunnen) zijn dat er een probleem is en dat daarom het niet opportuun
geacht wordt dat er onderzoek zou gebeuren.

As u bovenstaande redenering nog eens leest, dan zult u het met mij eens
zijn dat het hier gaat om een vicieuze cirkel-logica.

Voor alle duidelijkheid : ik lig niet wakker van de normale uitstoot van
vliegtuigmotoren.

Ik lig wél wakker van de cocktail van zware metalen, chemische
substanties en virologische elementen die boven onze hoofden gesproeid
wordt, systematisch en opzettelijk.

Waarom ? Omdat chemtrails in belangrijke mate mede verantwoordelijk zijn
voor het feit dat onze volksgezondheid zo dramatisch achteruit gaat. Het
gaat werkelijk om de gezondheid van u en mij, van onze kinderen, van
onze medeburgers.

In bijlage voeg ik nog eens mijn basisnota; Als u deze leest, dan zult u
vaststellen dat zowel het fenomeen als zijn gevolgen onderzocht én
bewezen zijn, zelfs door overheidsinstanties zoals in USA. In Europa,
België en Vlaanderen is dit tot op heden nog niet gebeurd.

Ik vraag hierbij een persoonlijk onderhoud aan op uw kabinet, liefst ook
met verantwoordelijken van de bevoegde diensten om deze problematiek in
alle openheid te bespreken.

Ik vraag dit aan op korte termijn omwille van hoogdringendheid want
chemtrails ondermijnen onze physieke gezondheid, vooral ons neurologisch
en immunologisch systeem. Dit laatste is ook van belang in het kader van
de griepvirusproblematiek.

Ik vraag dit niet alleen in persoonlijke naam. Op mijn initiatief heeft
er zich een burgerbeweging gevormd, de BELFORT-group, die op dit moment
al meer dan 500 leden telt en die zich in naam van vele andere zeer
ernstige vragen stelt, o.a. m.b.t. dit fenomeen.

Ik zend deze reactie in copie door naar het gemeentebestuur met de vraag
om dit ter info door te sturen naar de gemeenteraadsleden.

Ik zal op korte termijn met de heer Jan Winters, die inzake leefmilieu
de verantwoordelijke van uw kabinet is, contact opnemen om een afspraak
te maken. Ik hoop dat u hiervoor de nodige tijd zult willen vrij maken.

Hoogachtend,

Peter Vereecke
Bron
Alaaf!
pi_73975108
Thanks for the update

Wel bewonderenswaardig, de moeite die de beste man er in steekt
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:14:23 #176
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73977279
Bewonderigswaardig wellicht wel, maar hij zou zich toch wel eens wat beter in moeten lezen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:12:39 #177
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_73979210
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:14 schreef ATuin-hek het volgende:
Bewonderigswaardig wellicht wel, maar hij zou zich toch wel eens wat beter in moeten lezen
wat heeft ie gemist ?
◢◤
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:13:38 #178
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73979236
Hij zegt bijv dat contrails geen uren kunnen blijven hangen. Dan heb je je huiswerk gewoon niet goed gedaan
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:19:29 #179
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_73979431
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Hij zegt bijv dat contrails geen uren kunnen blijven hangen. Dan heb je je huiswerk gewoon niet goed gedaan
want ?
◢◤
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:23:05 #180
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_73979529
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:19 schreef Oversight het volgende:

[..]

want ?
Dat kan je zelf dan ook wel opzoeken of beredeneren
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:25:50 #181
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_73979624
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat kan je zelf dan ook wel opzoeken of beredeneren
◢◤
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 12:39:29 #182
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_73980091
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:25 schreef Oversight het volgende:

[..]

wolken?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_73982210
============================================================ >-|]--

Let niet op mij. Ik leg een chemtrail in je topic.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 13:43:12 #184
31101 _Led_
pi_73982257
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:42 schreef Smolderbeard het volgende:
============================================================ >-|]--

Let niet op mij. Ik leg een chemtrail in je topic.
Ga je die nou in elk topic posten ?
zzz
pi_73982560
< Je hebt PM >

[ Bericht 94% gewijzigd door Dragorius op 23-10-2009 13:51:25 ]
pi_74704696
Ik ben het algemene topic even kwijt?

Opvallend dat ik deze week 2 dingen hoorde:
1: in oekraine zouden vliegtuigen ontsmettingsmiddel sproeien tegen verspreiding van de griep
2: op CNN vertelde die mexicaanse weervrouw veel over instellingen over de hele wereld die zich bezig houden met weer beinvloedig met behulp van aluminium deeltjes (dacht ik dat ze zei). Het kwam op mij over dat het gewoon een feit is dat men ermee bezich is, niks stiekems.
pi_74706100
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 20:37 schreef m1155 het volgende:

1: in oekraine zouden vliegtuigen ontsmettingsmiddel sproeien tegen verspreiding van de griep
2: op CNN vertelde die mexicaanse weervrouw veel over instellingen over de hele wereld die zich bezig houden met weer beinvloedig met behulp van aluminium deeltjes (dacht ik dat ze zei). Het kwam op mij over dat het gewoon een feit is dat men ermee bezich is, niks stiekems.
Prima toch? Als het helpt om de verspreiding van griep tegen te gaan.
Het tegengestelde dus van chemtrails. Waarvan aangenomen wordt dat het juist is om ons ziek te maken.
pi_74774428
quote:
Het beinvloeden van het weer wordt al gedaan sinds er vliegtuigen zijn en al ver daarvoor.. China en Rusland zijn twee landen die bij grote evenementen (zoals de olympische spelen en de viering van een paar weken geleden in China) wolken laten uitregenen voordat ze een bepaalde plaats bereiken.
Geheel effectief is het trouwens niet, maar verre van chemtrails...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:03:26 #189
52357 Lambiekje
pi_74774525
quote:

quote:
Oekraïne is het eerste slachtoffer; slechts één maand vóór de uitbraak van het virus hield de WHO er al een pandemische bioterreur oefening. Tevens zijn er vlak vóór de virusuitbraak door ooggetuigen vliegtuigen gezien die een onbekende stof over de steden zouden hebben gesproeid.
bron
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:19:32 #190
153506 Captain_Fabulous
pi_74774874
Aangezien in de Oekraine en Rusland anti biotica gewoon zonder recept te koop zijn, zal een uitbraak van een ziekte die bestand is tegen anti-biotica daar ook sneller gebeuren dan hier. Dus niet verwonderlijk dat daar wat aan de hand schijnt te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')