quote:Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef DeRick het volgende:
Achja, het is nog een beetje onze schult..
Ben Eerst Limburger Geweest
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=sd1pfvpgquote:Mijn mening is fel versterkt door mijn kennis over het fenomeen van de chemtrails. Die sporen mogen we niet verwarren met de snel oplossende condensatiestrepen van de vliegtuigen. Het zijn nevels van zware metalen, virussen en andere ziekteverwekkers.
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:53 schreef vanhal het volgende:
Ja nee, ik ben bekend met die discussie, heb er veelvuldig in mee gediscusseerd
Maar deze specifieke meneer, ik zie hem nergens hard bewijs hebben (of ik moet er overheen lezen) alsin dat hij kan onderzoeken uit welke stoffen chemtrails bestaan. Het enige wat ik hem lees zeggen is dat een chemtrail langer blijft hangen en een condensatiespoor niet en dat je boven de saraha geen vliegtuigstrepen ziet. Baseert hij het allemaal daarop? Is dat zijn enige aantoonbaar bewijs dat chemtrails bestaan?
Ja ik weet het, ik moet het hem eigenlijk vragen. Maar goed, topicstarter opent dit topic, dus wellicht dat hij er meer over kan vertellen.
Als ik dit in je openingspost lees, dan lijkt je intentie een hele andere. Je lijkt niet geinformeerd te willen worden, het lijkt er meer op dat je een punt wil maken met dit verhaal.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef vanwelleer het volgende:
maar hij zegt ten minste hardop wat een boel niet durven....
Je laat ook geen ruimte open zo en lokt imo alleen maar trolls uit nu.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
Als TS ergens voldoende info over heeft is ie niet hier,... hier rekent ie op de kennis, kunde, ervaring, en wijsheid van de rest van de bevolking om 'm te informeren,...
bij voorkeur tot in detail.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:18 schreef vanhal het volgende:
[..]
Als ik dit in je openingspost lees, dan lijkt je intentie een hele andere. Je lijkt niet geinformeerd te willen worden, het lijkt er meer op dat je een punt wil maken met dit verhaal.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Dragorius het volgende:
Wat heeft jou overtuigd in dit artikel?
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:53 schreef vanwelleer het volgende:
“We are massively being poisoned and brainwashed”
Former mayor Peter Vereecke (53) of Evergem wants the justice department and the city council to act against planes that are according to him spraying day and night disease causing germs and chemicals all over the world.
”Rest assured I am not insane”
ik vind 'm heel stoer, alle respect voor de poging....
Goed argument inderdaad. Ik ben namelijk ook niet gek. Wie heeft er nu gelijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Goed argument inderdaad. Ik ben namelijk ook niet gek. Wie heeft er nu gelijk?
Waarschijnlijk wil "meneer" daar wel geld voor zien, zoals wel vaker het geval is bij dit soort dingen. Kun je een boek kopen, of DVD, die "alles verklaart".quote:Op maandag 27 juli 2009 22:32 schreef Exoteria het volgende:
Ik begrijpo best dat in zo'n artikel de "bewijzen" etc niet neergelegd worden, omdat zo'n artikel bedoeld is om aandacht te trekken voor het onderwerp door de meneer en het blad zelf wil gewoon verkopen.
Nu heb ik dus de vraag..... waar staat waar deze meneer de bewijzen, onderzoeksreultaten, brieven/opdrachten.. verzin het maar dan wél uiteen gaat zetten om onze oogjes te openen? Dat zou als hij daadwerkelijk iets wil bereiken toch onderaan het artikel moeten staan?
Misschien dat TS de meneer kan emailen en kan vragen om inzage in zijn onderbouwde uiteenzetting.
Als je een held bent door hardop onbewezen dingen te roepen, kan ik morgen ook een held zijn. gewoon wat vage filmpjes vollullen op youtube over condens strepen, en klaar is Klara!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef vanwelleer het volgende:
t'is een belg, maar hij zegt ten minste hardop wat een boel niet durven....
You've got to be shittin'!quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:49 schreef Dartanion het volgende:
Even een vraagje:
In je tekst staat dat de het CO2 niveau met 5% is gestegen, welk gas heeft hiervoor ruimte moeten opgeven?
100%+5%=105% da ken ni![]()
X+5%=100% da ken wel![]()
Wat is X volgens jouw bron?
Ja wel, maar ik ben nieuwsgierig welk gas ruimte maak voor de CO2quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
You've got to be shittin'!
Serieus nog nooit gehoord van dat in de loop der jaren het CO2-niveau stijgt?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Jep, een stijging van 5% zou kunnen, maar dan moet er wel "ruimte" gemaakt worden.
Dan verander je de hele structuur van het beschuit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:02 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
welleens een beschuit samengeknepen?
Hee, nu passen er wel 10 beschuiten bij ?
schuld? je bent geen haar beter dan een belg.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef DeRick het volgende:
Achja, het is nog een beetje onze schult..
Ben Eerst Limburger Geweest
En diezelfde Co2 wordt door onze flora weer o.a. omgezet in O2. Absoluut en procentueel zou er dan toch niks kunnen veranderen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:06 schreef ToT het volgende:
Bij verbranding wordt CO2 gevormd ten koste van O2 dus dat zal wel vooral dalen.
Als het aanbod groter is dan de vraag, niet!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En diezelfde Co2 wordt door onze flora weer o.a. omgezet in O2. Absoluut en procentueel zou er dan toch niks kunnen veranderen?
Deze garnalen houden dat een stuk langer vol in hun afgesloten wereldjequote:Op woensdag 29 juli 2009 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het aanbod groter is dan de vraag, niet!
Een paar jaar geleden was er zo'n Houdini-achtige goochel-kunstenaar-figuur die zich een lange tijd in een luchtdichte ruimte liet opsluiten met een paar planten waar hij van leefde. Hij ademde de zuurstof die de planten gaven en at alleen de vruchten die de planten gaven. Hij kreeg het behoorlijk benauwd in die tijd!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:06 schreef ToT het volgende:
Bij verbranding wordt CO2 gevormd ten koste van O2 dus dat zal wel vooral dalen.
Bij de kap van en boom wordt de CO2 niet spontaan uitgestoten; het zijn geen ballonnen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:25 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
bomen en veel ander groen ademen de co2 in, hebben die keihard nodig om te kunnen overleven, daarnaast is er een "opslag" voor co2 in vele groene zone's.
Die co2 wordt inderdaad keihard weer uitgestoten als de boom wordt gekapt, en kijk eens hoeveel bomen er de laatste 150 jaar zijn gekapt?
Ah ok, thanksquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:29 schreef ToT het volgende:
Sowieso is lucht enorm comprimeerbaar. Als van gas "x" er ineens een hele lading in de atmosfeer verspreid zou worden zou de hoeveelheid daarvan dus enorm stijgen. Er verdwijnt dan geen ander gas, maar de luchtdruk zou dan marginaal stijgen.
Aangezien maar 0,03% van de buitenlucht CO2 is, mag het best 5% van die 0,03% stijgen en dan nog zul je weinig verschil merken in luchtdruk!
De hoeveelheid CO2 die in de oceanen is opgelost kan veranderen, en dat kan best veel uitmaken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En diezelfde Co2 wordt door onze flora weer o.a. omgezet in O2. Absoluut en procentueel zou er dan toch niks kunnen veranderen?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef Dartanion het volgende:
[ afbeelding ]
Kies maar uit
En wat is het doel dat je wil bereiken met je link? Het idee van Bill en co gaat de oceanen compleet verneuken. Het hele ecosysteem zal naar de haaien gaan. En dat weten wel meer mensen, daarom zal het er nooit komen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:39 schreef Dartanion het volgende:
Willen we dat niet al heel lang? Invloed hebben op het weer? We kunnen nagenoeg alles controlleren. Maar het weer (nog) niet.
quote:Hier hebben we geen last van de schade die orkanen aanrichten, omdat er geen orkanen zijn. Maar als je die wel hebt, waarom zou je dan niet naar de mogelijkheid zoeken om ze te voorkomen?
Heb je het zelf wel gelezen ?quote:
Uhm, ik wil je niet (nog meer) paranoide maken, maar hoe kunnen we achterhalen wat er in ons drinkwater zit, wie het bijvult, of de proces-beheerder wel weet wat ie rondpompt etc...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:43 schreef vanwelleer het volgende:
Het sprayen vanuit vliegtuigen is dan ook helemaal geen raar idee, en wordt uitgebreid gedaan, vraag is hoe we kunnen achterhalen wat erin zit, wie het bijvult, of de piloot weet dat ie aan het sprayen is,.. enz....
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, ik wil je niet (nog meer) paranoide maken, maar hoe kunnen we achterhalen wat er in ons drinkwater zit, wie het bijvult, of de proces-beheerder wel weet wat ie rondpompt etc...
quote:Oeh, datzelfde geldt voor coca-cola.
En voor etenswaren.
En voor auto's, wie weet wat er uit de uitlaat komt ? Misschien zitten de APK-stations wel in het complot, is de APK er enkel om de chemicalien bij te vullen !
[ afbeelding ]
Precies wat ik bedoel, er is voor alles wel een nutcase te vinden die roept dat "ze" het gebruiken om ons dood te maken / mindcontrol op te leggen / ziek te maken / dom te houden (doorhalen wat niet vant toepassing is).quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:54 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
eitje.......
drinkingwater site:infowars.com - Google Search
1. Japanese Researchers Suggest Putting Lithium in Drinking Water
"BBC | Research on data collected from the 1980s found a significantly lower rate of suicide in areas with relatively high lithium levels."
www.infowars.com/japanese-researchers-suggest-putting-lithium-in-drinking-water/
2. The Neurotoxicity Of Fluoride In Drinking Water
"28 Mar 2005 ... Chinese investigations have shown levels of fluoride in drinking water at levels of 3-11 ppm affect the nervous system without first causing ..."
www.infowars.com/articles/science/flouride_neurotoxicity_of_flouride_in_water.htm
3. Half of Baghdad Lacks Drinking Water
"Kareem Abed Zair | Amid soaring temperatures, Baghdad's Water Authority says three million people in Baghdad have no access to running water."
www.infowars.com/half-of-baghdad-lacks-drinking-water/
4. Dentists: Toothpaste and Drinking Water Equally Toxic
"youtube | Hundreds of scientists and dentists and EPA scientists and engineers have publicly stated that fluoride is 100% without a doubt toxic and needs to ..."
www.infowars.com/dentists-toothpaste-and-drinking-water-equally-toxic/
5. Fluoride in Drinking Water may Negatively Affect Health of Fetuses ...
"Natural News | Did you know that fluoride in our water supplies is the only chemical added for a specific medical purpose, ie to prevent tooth decay?"
www.infowars.com/fluoride-in-drinking-water-may-negatively-affect-health-of-fetuses-and-infants/
6. Government presses health chiefs for more fluoridation of drinking ...
"Government presses health chiefs for more fluoridation of drinking water. London Independent | October 11, 2005. By Philip Johnston ..."
www.infowars.com/articles/science/flouride_gov_presses_chiefs_more_flouride_water.htm
7. North Attleboro fluoride vote up for debate
"25 Mar 2005 ... For a history of how drinking water fluoridation began, ... Since then our opposition to drinking water fluoridation has grown, ..."
www.infowars.com/articles/science/flouride_attleboro_vote_debate.htm
8. Swine flu made in USA
"The river is used for drinking water, and we had learned that .... These pesticides are coming back through into drinking water and crop water. ..."
www.infowars.com/swine-flu-made-in-usa/
9. infowars: Science & Technology
"The high levels of fluoride that occur naturally in some drinking water can cause tooth and bone damage and should be reduced, the National Research Council ..."
www.infowars.com/articles/science_technology/
10. Horses Poisoned by Fluoridated Water
"it is my understanding that flouride has nothing to do with sanitizing the drinking water-they tell us the sole purpose is for the public to have healthy ..."
www.infowars.com/horses-poisoned-by-fluoridated-water/
11. Activists Pressure Denver Water Board to Remove Fluoride
"Toothpaste has a much higher fluoride content than even the most fluoridated drinking water. I'm very interested in this debate, especially as health ..."
www.infowars.com/we-are-change-lobbies-denver-water-board-to-remove-fluoride/
12. Towns question fluoride use
"Likewise flouride in drinking water. It is intellectually a beautiful system - they can drown out ... And this is why I use a filter for my drinking water. ..."
www.infowars.com/towns-question-fluoride-use/
13. Alex Jones Presents Infowars.com to Fight the New World Order ...
"Protect Yourself From Dangerous, Contaminated Drinking Water. The Water Supply. Drinking Water Pathogens and Their Indicators: A Reference Resource ..."
www.infowars.com/archives/2003/Dec/12-15-03.htm
14. Scientific Study Finds Fluoride Horror Stories Factual
"15 Jan 2008 ... The first occurrence of fluoridated drinking water on Earth was found in Germany's Nazi prison camps. The Gestapo had little concern about ..."
www.infowars.com/articles/science/fluoride_study_finds_horror_stories_factual.htm
15. Obama's Change: More War and Premeditated Mass Murder
"Nagy says that not only did the United States deliberately destroy drinking water and sanitation facilities, it knew sanctions would prevent Iraq from ..."
www.infowars.com/obamas-change-more-war-and-premeditated-mass-murder/
16. European Court Ruling spells an end to water fluoridation
"As a 'medicinal water', the protection afforded by the water quality regulations that shield consumers from hazardous substances in drinking water does not ..."
www.infowars.com/european-court-ruling-spells-an-end-to-water-fluoridation/
17. Dr. Phyllis Mullenix on the toxic effects of Fluoride
"10 Dec 2008 ... Involuntary medication is unethical, most countries have rejected fluoridation of drinking water simply using this logic without even ..."
www.infowars.com/dr-phyllis-mullenix-on-the-toxic-effects-of-fluoride/
18. Fluoride and Aspartame Make You Stupid
"They will dump the fluoride into the municipal drinking water, .... It attaches to the sink faucet and makes an ionized, high ph drinking water. ..."
www.infowars.com/fluoride-and-aspartame-make-you-stupid/
19. Coloring Book Promotes Deadly Fluoride Use
"The tests showed that ordinary fluoridated drinking water interferes with ..... what shocks me is that a bottled water company markets drinking water for ..."
www.infowars.com/coloring-book-promotes-deadly-fluoride-use/
20. McCain Backer Hagee Said Hitler Was Fulfilling God's Will
"Not to mention that the world only has about 10 to 15 years of drinking water left before the wars fought for oil today will be fought for water in the near ..."
www.infowars.com/mccain-backer-hagee-said-hitler-was-fulfilling-gods-will/
[..]
maar ik kan nog kiezen dat ik alleen maar zelfverbouwd voedsel eet, en drinkwater kan ik ook helemaal schoon krijgen,
Maar ik kan maar een paar minuten mijn adem inhouden....
Wie heeft hier met komma's zitten spelen? Afhankelijk van wat je wil zien, staat er nu datquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:02 schreef vanwelleer het volgende:
The purpose of chemtrails, which are well documented over the United State and other parts of the world, according to researchers, is to manipulate the weather. Karsten Brandt, German meteorologist states, "The Federal Army is Manipulating the Meteorological maps."
Ach, geen mindcontrol dus ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:02 schreef vanwelleer het volgende:
German Scientist Exposes Chemtrails As Military Operations
Rami Nagel
Natural News
March 14, 2008
A TV news report from Germany available at YouTube confirmed that the German Military is manipulating the climate in Germany. As a result scientists have filed a lawsuit against the government for climate manipulation.
The video concludes, "We can state with a 97% certainty that we have on our hands chemical trails (chemtrails) comprised by fine dust containing polymers and metals, used to disrupt radar signals."
The purpose of chemtrails, which are well documented over the United State and other parts of the world, according to researchers, is to manipulate the weather. Karsten Brandt, German meteorologist states, "The Federal Army is Manipulating the Meteorological maps."
The disruption of radar signals is the main purpose theorizes Mr. Brandt in the interview. "I was surprised that this artificial cloud was so wide-spread. The radar images are stunning considering the needed tons of dispersed elements – although, the federal army claims that only small amounts of material were propagated. The military heads claim that the substances used are not harmful."
Johannes Remmel, German Green party representative states, "The government must provide explanations to the unsuspecting population." While radar is tracking suspicious aircraft, the Germany Military then uses counterfeit satellite imagery to hide their operations.
In Germany, weather manipulation is prohibited, and I would likewise believe that it is prohibited in the U.S. as well.
Since Chemtrails are so widespread, I would rule out the idea that this is just military performing operations to disrupt radar signals as part of some sort of drill.
Ow god, de joker is weer terugquote:Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef vanwelleer het volgende:
link
en nou geen flauwe grapjes hoor.....
t'is een belg, maar hij zegt ten minste hardop wat een boel niet durven....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nog niemand, die onder woorden kan brengen waarom het van belang is dat deze man burgemeester is geweest.
quote:Als dezelfde beweringen waren gedaan door een straatveger, had er dan iemand acht op geslagen?
En daarbij worden burgemeesters geacht burgerVADERS te zijn die 100% voor het volk zijn en dus 100% betrouwbaar zouden moeten zijn.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En daarbij worden burgemeesters geacht burgerVADERS te zijn die 100% voor het volk zijn en dus 100% betrouwbaar zouden moeten zijn.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:59 schreef Dragorius het volgende:
maar burgemeesters zijn overheid > overheid > nwo, toch? krijgt dez man zeker binnenkOrt een *ongelukje* ?
Dragorius, mag ik je bij deze een virtuele fles whiskey doen toekomen...you made my dayquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:59 schreef Dragorius het volgende:
maar burgemeesters zijn overheid > overheid > nwo, toch? krijgt dez man zeker binnenkOrt een *ongelukje* ?
Dan valt ie nu toch behoorlijk buiten het scenario-trio dat je hier schetst. Alhoewel, alleen optie 3 zou nog kunnen dus?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
afhankelijk van hoe ver hij komt, en wat zijn invloed is op lopend beleid terzake...
Er zijn 3 standaard scenario's en vele variaties, 1>boos aankijken en zachtjes in oor fluisteren, 2>isoleren en turnen, 3>elimineren.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan valt ie nu toch behoorlijk buiten het scenario-trio dat je hier schetst. Alhoewel, alleen optie 3 zou nog kunnen dus?
Even in de gaten houden wat er allemaal met de beste man gebeurt, nietwaar?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:03 schreef Jump het volgende:
Even een update op dit: http://www.deredactie.be/(...)en/090819_Chemtrails
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja...hij zal het wel ernstig menen...toch blijf ik het kansloos vinden. Als de samenzwering zo groot is als dit soort mensen zeggen...dan zit de rechtspraak dus ook in hun zak.
Sjonge jonge. Jij doet nogal uitspraken. Hoe weet je dat allemaal? Ben jij er bij geweest dan? En als jij dit alles weet, ben jij dan niet heel gevaarlijk voor 'hen' ? Komen ze dan niet nu achter jou aan? Immers, de hele wereld weet hier niets van, maar jij, vanwelleer, wel, en probeert dat aan de grote klok te hangen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
nope,... maar er zijn wel "afdelingen" die vookomen dat bewijzen herleidbaar zijn naar opdrachtgevers, daarmee de rechterlijke macht volledig buiten spel kunnen zetten.
Dus daar moesten wij hem nog informeren, maar nu lijkt het erop dat ie meer weet dan wij allemaal bij elkaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef vanwelleer het volgende:
Als TS ergens voldoende info over heeft is ie niet hier,... hier rekent ie op de kennis, kunde, ervaring, en wijsheid van de rest van de bevolking om 'm te informeren,...
bij voorkeur tot in detail.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
Sjonge jonge. Jij doet nogal uitspraken.
quote:Hoe weet je dat allemaal? Ben jij er bij geweest dan?
quote:
En als jij dit alles weet, ben jij dan niet heel gevaarlijk voor 'hen' ?
quote:Komen ze dan niet nu achter jou aan?
quote:Immers, de hele wereld weet hier niets van, maar jij, vanwelleer, wel, en probeert dat aan de grote klok te hangen.
quote:Loop jij dan nu niet gevaar oh grote Messias?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:49 schreef Dartanion het volgende:
Vanwelleer, ik zou als ik jou was nog een paar keer achter me kijken. Voor je het weet stoppen ze je in fase 3.........
Hij is niet alleen burgemeester geweest maar in een ver verleden ook nog leraar latijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens...waarom is het relevant dat die vent een oud burgemeester was? Is juist meer een reden om hem te wantrouwen...
Die overigens schitteren van afwezigheidquote:Vereecken zegt zich te baseren op labo-onderzoeken, analyses en getuigenissen.
Als burgemeester ben je iemand waar es naar geluisterd wordt, en de documenten en informatie worden hem aangereikt door anderen die er wel grondig mee bezig zijn en gebruik maken van zijn "stem".quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:52 schreef _LotT het volgende:
Ik kan mij ook niet voorstellen dat hij aan documenten en informatie zou kunnen komen die zulke belangrijke dingen zouden verbergen, hij is idd burgemeester geweest maar van een klein stadje/dorpje. Het is dus niet zo dat hij een zeer invloedrijk politiek persoon was.
1. Policy Implications of Greenhouse Warming Mitigation, Adaptation & the Science Base (National Academy of Sciences) (1992) zie.pag 59,61,81-82,447-460 http://books.nap.edu/catalog.php?record_id=1605 of http://www.scribd.com/doc(...)he-Science-Base-1992quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:03 schreef Dragorius het volgende:
Die overigens schitteren van afwezigheid
Oke ik kan mij voorstellen dat hij meer te zeggen heeft dan een gewoon persoon maar hij is al lang geen burgemeester meer. Hij doet niets anders meer dan boeken lezen, zn theorie aanpassen, en manieren vinden om zijn "kennis" te delen met de andere mensen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als burgemeester ben je iemand waar es naar geluisterd wordt, en de documenten en informatie worden hem aangereikt door anderen die er wel grondig mee bezig zijn en gebruik maken van zijn "stem".
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:
Al die geheime instanties zijn dus eigenlijk veel te lief... "opruimen" is veel effectiever dan voorkom je dit gezoem op fora.
Sluit dan het topic want hij zal niet zelf op dit forum postenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef Dragorius het volgende:
Joh die bronnen ken ik al veel langer. Allemaal hypothetische stukken waarin theorieen worden geschetst.
Daarbij doelde ik ook op de bronnen die deze ex-burgemeester aanhaalt. Tenzij jij die ex-burgemeester bent weet je dus niet welke bronnen, labuitslagen etc. hij bedoelt.
Dus omdat je ergens naar benieuwd bent en geen antwoord zult krijgen, heeft een topic meteen geen bestaansrecht meer?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sluit dan het topic want hij zal niet zelf op dit forum posten
Omdat ik benieuwd ben welke bronnen het zijn is het topic ineens niet valide meer?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sluit dan het topic want hij zal niet zelf op dit forum posten
Neu hoor ... maar als ik antwoord met informatie die hem werd aangereikt en die hij ging bezorgen aan het bevoegde ministerie, wordt dit simpelweg afgewimpeld. Blijkbaar verwachten ze hier artikelen en fotos van de burgemeester in de lucht, burgemeester in het labo , etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:35 schreef ToT het volgende:
Dus omdat je ergens naar benieuwd bent en geen antwoord zult krijgen, heeft een topic meteen geen bestaansrecht meer?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Ok ik snap hoe je die zaken bedoelt. Subtiliteit is altijd effectiever dan roekeloosheid, maar ik ben nu vooral benieuwd naar wat die burgemeester dan als "bewijs" aandraagt. En waarom hij dus "immuun" is
Zijn bewijs beperkt zich tot het feit dat je ze kunt zien en dat je geen chemtrails over de Sahara vindt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Ok ik snap hoe je die zaken bedoelt. Subtiliteit is altijd effectiever dan roekeloosheid, maar ik ben nu vooral benieuwd naar wat die burgemeester dan als "bewijs" aandraagt. En waarom hij dus "immuun" is
Morgellons ?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:50 schreef ToT het volgende:
Dat van virussen en ziekteverwekkers heb ik nog niet eerder gehoord in combinatie met chemtrails, maar dat met zware metalen en dat het niet snel oplost wel. Daar hebben we al hele discussies over gehad hier in BNW en volgens mij ook in TRU.
je weet best dat Chemtrails toe wordt gegeven door Duitsland, UK en USA. In USA zit het gewoon in het lesmateriaal. Dat hier in Nederland weer fier onbenullig opgereageerd wordt. Is tekenend voor de intelligentie van dit verknipte en door chemtrails gebrainwashde land.quote:Dat als vliegtuigen hoger vliegen de condensstrepen sowieso langer blijven hangen deed niet ter zake en dat iedereen in zijn jeugd die langdurige condensstrepen had zien hangen, waren "oefeningen" voor de huidige chemtrails.
Ah, maar jij en nog een select groepje mensen zijn dus niet door chemtrails gebrainwashed. Vertel eens, wat doe jij om jezelf te beschermen tegen die chemtrails en de schadelijke invloeden daarvan?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Lambiekje het volgende:
Dat hier in Nederland weer fier onbenullig opgereageerd wordt. Is tekenend voor de intelligentie van dit verknipte en door chemtrails gebrainwashde land.
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah, maar jij en nog een select groepje mensen zijn dus niet door chemtrails gebrainwashed. Vertel eens, wat doe jij om jezelf te beschermen tegen die chemtrails en de schadelijke invloeden daarvan?
Klets reactie. Lambiekje beweert keihard dat de reden dat in NL zo gereageerd wordt komt omdat iedereen hier is gebrainwashed door de chemtrails.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wat we er aan doen, is mensen zoals jou laten zien van wat er om je heen gebeurt.
Als voldoende mensen zich realiseren dat dit geen sprookje maar harde waarheid, dan zou het zomaar kunnen zijn dat we er ook iets aan kunnen veranderen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Klets reactie. Lambiekje beweert keihard dat de reden dat in NL zo gereageerd wordt komt omdat iedereen hier is gebrainwashed door de chemtrails.
quote:Met andere woorden, iedereen staat onder invloed daarvan en daarom reageert iedereen zo. Lambiekje echter, doorziet het hele evil plan. Hij woont ook in Nederland dus de spray van de chemtrails komt ook op zijn hoofd neer.
Toch wordt Lambiekje (Net als jij blijkbaar) er niet door gebrainwashed. Dus of jullie zijn er immuun voor, of jullie doen iets om je er tegen te beschermen, en ik ben dan heel benieuwd naar wat dat is.
quote:Je antwoord is onzin. Als jij net als de rest van nederland (Waaronder ik) gebrainwashed zou zijn door de chemtrails 'liet jij me nu helemaal niets zien van wat er om me heen gebeurd'. Immers, jij zou dan net als de rest gebrainwashed zijn en dan was je hier helemaal niet mee bezig.
Je verhaal rammelt nog steeds. Volgens jullie wordt er ge-chemtraild. Met andere woorden, vliegtuigen sproeien opzettelijk een of ander goedje de lucht in, die vervolgens neerdaalt op aarde en dus alle bewoners. Dat doen ze met een doel.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:40 schreef Oversight het volgende:
[..]
.....
[..]
we hebben een aluminium hoedje op....
[..]
De brainwash die hij bedoeld, zit m niet in de chemicalien die over onze hoofden worden versproeid, maar in jou botte weigering om zelf te onderzoeken wat er openlijk wordt toegegeven.... De illusie dat de overheid het beste met je voor heeft, en hier nooit bewust aan zou meewerken... dat is de brainwash die je hebt ondergaan...
Bij sommige mensen (zoals lambiekje en ikzelf) werkt dat averechts, en gaan we alleen maar harder protesteren tegen wat wij herkennen als wetteloze manipulatie van onze gezondheid......
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je verhaal rammelt nog steeds. Volgens jullie wordt er ge-chemtraild. Met andere woorden, vliegtuigen sproeien opzettelijk een of ander goedje de lucht in, die vervolgens neerdaalt op aarde en dus alle bewoners. Dat doen ze met een doel.
quote:Tenzij jij de hele dag binnen blijft, elke dag van je leven, valt dat spul ook op jou als je buiten bent/komt. Dus, wat voor effect 'zij' dan ook willen bewerkstelligen met dat goedje, het zou ook op jou moeten werken. Maar, jullie roepen heel hard dat jullie het door hebben.
quote:Ik heb lambiekje al verschillende keren horen roepen (niet in dit topic) dat chemtrails gebruikt worden (onder andere) voor mindcontrol. Nou, als jullie in aanraking zijn gekomen met dat spul (net als alle mensen) en het werkt wel bij alle mensen, maar niet bij jullie, dan doen jullie dus iets om te voorkomen dat het bij jullie werkt, en ik wil graag weten wat dat is. Je kunt dan wel sarcastisch aankomen met een aluminium hoedje, maar de vraag is valide, en jij hebt er geen antwoord op.
quote:Om eerlijk te zijn, het boeit mij geen flikker dat de overheid wel of niet het beste met me voorheeft. Vooralsnog ga ik behoorlijk lekker. Ik kan doen wat ik wil. Het maakt me niet uit of ik daarbij een of ander masterplan volg als een mak schaap, want ik weet niet eens dat ik een of ander masterplan volg. Ik ben dus nog steeds gelukkig.
quote:Jullie, daarentegen, doorzien dit plan en willen er niet aan meewerken. Dus jullie schreeuwen van alle daken dat het zo fout is met de regering, maar jullie zijn maar met weinigen. De groep 'schapen' is veel groter. Ik, als onwetend schaap, ben niet gefrustreerd, omdat ik er niets van weet.
quote:Jullie, als 'verlichten', hebben hier wel last van en jullie voelen je alsof jullie in een keurslijf zitten waar jullie uit willen ontsnappen maar niet echt kunnen. Ik denk dat jullie van die 'wetenschap over de grote boze regering' meer last hebben dan een willekeurig onwetend schaap.
quote:Hoe dan ook. Ik geloof niet in chemtrails. Dat de overheid waarschijnlijk dingen doet die niet altijd even netjes zijn, soit, dat geloof ik wel, maar ik lig er niet wakker van, het boeit me geen ene flikker.
De een zijn bewijs, is een anders onsamenhangend geraaskaalquote:Op woensdag 9 september 2009 12:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
zover helemaal goed, heb je de bewijzen hierboven al gelezen,.. of sla je die over voor het gemak?
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
De een zijn bewijs, is een anders onsamenhangend geraaskaal
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
hoi Tot,...
....
Ja, Tot,
Tuuk Tot,
Geen probleem Tot,
Zou ik al genoeg zinnen hebben staan om een note te voorkomen ?
Nog een dan maar, voor alle zekerheid.
Sorry Tot,
Geweldig om te lezen dat eindelijk wat mensen met gewicht wakker worden.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef Oversight het volgende:![]()
Ex-burgemeester vraagt onderzoek naar 'chemtrails'
SCHADELIJKE STOFFEN
EVERGEM - Tijdens het vragenhalfuurtje van de burger beweerde ex-burgemeester Peter Vereecke dat de jongste dagen vliegtuigen boven Evergem zware metalen, chemische stoffen en virussen verspreidden.
Vereecke was zes jaar burgemeester, maar zegde de politiek vaarwel om zich te verdiepen in diverse problematieken. Daarbij ontdekte hij de chemtrails. 'Op een hoogte van 10 kilometer laten vliegtuigen lijnen van gecondenseerde waterdamp na. Die verdwijnen snel. Op heldere dagen zien we in de lucht echter bredere sporen die urenlang zichtbaar blijven. Dat zijn chem(ical) trails', stelde de Sleidingenaar.
Volgens hem zijn de door de sproeivliegtuigen verspreide stoffen makkelijk te identificeren. 'Ik diende meermaals klacht in bij de politie, maar zonder reactie. Daarom vraag ik het college om bij de ministeries aan te dringen dit te onderzoeken.' 'Wij kunnen enkel aan de alarmbel trekken', repliceerde schepen voor Volksgezondheid Luc Uyttendaele (PVG-SP.A). (ivh)
Opmerkelijk dat je dit benoemt, zeker omdat niks van wat zij heeft geclaimd ook maar is gebeurd. Denk maar aan al die "oefeningen" waarbij niks is gebeurd...quote:Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jane Burgermeister die gehele masterplan van BigPharma/Militair Complex/MexGriep aankaart.
oech wat heb je totaal geen kennis wat er speelt. Eng eng eng.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:19 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat je dit benoemt, zeker omdat niks van wat zij heeft geclaimd ook maar is gebeurd. Denk maar aan al die "oefeningen" waarbij niks is gebeurd...
Zelf herstellende van H1N1a moet ik zeggen dat het een vervelende griep is zoals ieder ander. En hey, nu is een vaccin ook niet meer nodig
Ehm nee. Het is eerder "eng" dat jij denkt dat ze het verplicht zijn. Ook voor hen is de vaccinatie een optie, geen verplichting. Voor zwangere vrouwen (in de vroege fase) is het zelfs aan te raden ivm vatbaarheid voor de ongeboren vrucht.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oech wat heb je totaal geen kennis wat er speelt. Eng eng eng.
Nee maar al het verpleegpersoneel, zwangere en bejaarden wel. Deze personenn zijn het verplicht.
quote:Op donderdag 10 september 2009 10:51 schreef vanhal het volgende:
Ik vind het alleen maar goed dat dit gebeurd. Uiteindelijk zal dan de waarheid aan het licht komen en zal blijken dat onze burgemeester en andere gelovigen het allemaal toch niet helemaal op een rijtje hebben.
Iemands leven al verpesten voordat het uberhaupt de wereld staat. Wat een misselijke gedachte. Goed voor zwangere vrouwen. Dat is ABSOLUUT wat een zwangere vrouw NIET moet doen.quote:Op donderdag 10 september 2009 09:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ehm nee. Het is eerder "eng" dat jij denkt dat ze het verplicht zijn. Ook voor hen is de vaccinatie een optie, geen verplichting. Voor zwangere vrouwen (in de vroege fase) is het zelfs aan te raden ivm vatbaarheid voor de ongeboren vrucht.
Voor de zorg kan een enkeling (ivm werkzaamheden) contractueel verplicht zijn (denk aan bepaalde ziekenhuisafdelingen) maar meer dan dat is het niet.
Nee in Amerika is het ook niet verplicht. Maar dan wordt je in een concentratrie kampt gestopt.quote:Maar verder staat het mensen vrij om gewoon niet te gaan. Het is geen verplicht vaccin, zoals we dat ook niet kennen in Nederland!
Geef eens een hele goeie bron hiervoor?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef Lambiekje het volgende:
Je weet, neem ik aan maar dat zal wel niet, dat juist diegene die de vaccin hadden genomen tegen de Spaanse Griep de pijp uit gingen
En is een nonstop blootstelling van mensen en juist soldaten tot de meest misdadige brouwsels. Alle ziektes die we onder de leden hebben komt puur omdat het bij oorlog is uitgezet of om te kijken hoe goed het wel niet werkt om later in te gaan zetten bij een oorlog.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:28 schreef Oversight het volgende:![]()
1931 Dr. Cornelius Rhoads, under the auspices of the Rockefeller Institute for Medical Investigations, infects human subjects with cancer cells. He later goes on to establish the U.S. Army Biological Warfare facilities in Maryland, Utah, and Panama, and is named to the U.S. Atomic Energy Commission. While there, he begins a series of radiation exposure experiments on American soldiers and civilian hospital patients.
[knip]
1996 Department of Defense admits that Desert Storm soldiers were exposed to chemical agents.
1997 Eighty-eight members of Congress sign a letter demanding an investigation into bioweapons use & Gulf War Syndrome.
Nee, wat een zwangere vrouw niet moet doen is luisteren naar mensen als jij die geen idee hebben waar ze het over hebben. Een zwangere vrouw afraden om de medisch correcte keuze te maken m.b.t. bescherming van haar ongeboren vrucht, dat is veel gevaarlijker.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Iemands leven al verpesten voordat het uberhaupt de wereld staat. Wat een misselijke gedachte. Goed voor zwangere vrouwen. Dat is ABSOLUUT wat een zwangere vrouw NIET moet doen.
Ach, als we iedere onbenul of persoon-die-een-fout-maakt moesten schoppen, deden we als mens nooit iets anders.quote:Voor deze informatie verstrekking zou Ab Klink en Ab Osterhaus een snoeiharde doodschop in het gezicht verdienen.
Nou dan ben ik erg benieuwd hoe je hierop bent gekomen. Oh en dat onverifieerbare riedeltje over de Filipijnen kennen we onderhand wel en is incorrect.quote:Je weet, neem ik aan maar dat zal wel niet, dat juist diegene die de vaccin hadden genomen tegen de Spaanse Griep de pijp uit gingen en niet de mensen die zoiets hadden van f*ck you BigPharma.
Zijn die kampementen onzichtbaar en zijn de gevangenen vervangen door robots , in de maatschappij?quote:Nee in Amerika is het ook niet verplicht. Maar dan wordt je in een concentratrie kampt gestopt.
Wat raar dan dat mensen vroeger, voor we technisch gezien ver genoeg waren hiervoor, ook doodgingen aan ziektes die nu al bestaan...quote:Op donderdag 10 september 2009 16:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Alle ziektes die we onder de leden hebben komt puur omdat het bij oorlog is uitgezet of om te kijken hoe goed het wel niet werkt om later in te gaan zetten bij een oorlog.
Nee dat kun je niet vaststellen, dat is jouw mening. Het is in ieder geval geen feit.quote:We kunnen zonder enig twijfel vast stellen dat BigPharma's enige doelstelling is zo veel mogelijk mensen zo chronisch ziekmogelijk maken (van eigen mensen) en bij de MilComplex zelfgecreeerde vijand zo bizar mogelijk doden (zie de verarmed uranium).
Maar niet in die ziekelijke kwantiteit nu het geval is.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat raar dan dat mensen vroeger, voor we technisch gezien ver genoeg waren hiervoor, ook doodgingen aan ziektes die nu al bestaan...
[..]
Mensen worden ouder en dus meer vatbaar voor ouderdomsziektes. Qua levensstijl leeft niet iedereen even gezond. Er zijn tegenwoordig ook meer mensen dan voorheen. Dus ja, dan zullen de aantallen vanzelf toenemen,quote:Op donderdag 10 september 2009 19:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar niet in die ziekelijke kwantiteit nu het geval is.
Nee mensen krijgen op steeds jongere leeftijd rare ziektes of kanker. Veel, heel veel kinderen hebben allergien. En massas hebben de nepziekte ADHD opgestempeld gekregen waardoor men suicidale cocaine medicatie krijgt.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mensen worden ouder en dus meer vatbaar voor ouderdomsziektes. Qua levensstijl leeft niet iedereen even gezond. Er zijn tegenwoordig ook meer mensen dan voorheen. Dus ja, dan zullen de aantallen vanzelf toenemen,
Jammer dat je mijn post verder weer afserveert met een oneliner zonder beargumenteerde inhoud.
Het is een combi van. Duidelijk is het dat chemtrails niet bedoelt is om zuinigere mil-vliegtuigen te hebben.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef ToT het volgende:
Fijn te zien dat je weer actief post, Lambiekje!![]()
Lomp, ongenuanceerd, extreem bevooroordeeld, maar daarmee wel weer een verfrissende wind hier!
Overigens kun je allergieën wel op de Bigpharma afschuiven, maar misschien komt het juist wel door de chemtrails: het immuunsysteem van mensen ocer de zeik krijgen zodat ze antihistamine en andere medicijnen moeten gaan gebruiken!
quote:Op donderdag 10 september 2009 19:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee mensen krijgen op steeds jongere leeftijd rare ziektes of kanker. Veel, heel veel kinderen hebben allergien. En massas hebben de nepziekte ADHD opgestempeld gekregen waardoor men suicidale cocaine medicatie krijgt.
Nee meneer, BigPharma maakt ons ziek, doodziek, en ernstig afhankelijk voor hun verwerpelijke en misdadige producten. Artsen die makkelijk pillen voorschrijven zijn dan ook héél fout bezig en zouden dan ook de schandpaal op moeten, domgemaakte geindoctrineerde bigpharmahonden.
Eens met de hele post.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:10 schreef ZureMelk het volgende:
Deze ex burgemeester flipt nu dus omdat hij gelooft dat er wat condensatiesporen iets langer blijven hangen?![]()
Waarom zouden chemtrails lang blijven hangen en zichtbaar zijn? Dat zou niet er slim zijn van degenen die ze zouden willen versprijden.
Het zou ook wel lastig zijn om over de hele wereld massaal vliegtuigen met de sproeisystemen uit te rusten zonder dat iemand het merkt.
Het is aannemelijker dat er bij de mensen die dit soort claims maken een steekje los zit.
Ja, meen het echt.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
meen je dat echt ?
Zelfs nadat je de documenten hebt kunnen zien?
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, meen het echt.
De burgemeester kwam met nul bewijzen, alleen maar aannames.
Er zit een verschil tussen atmosferische manipulatie en mensen manipuleren.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:21 schreef Oversight het volgende:
[..]
en de documenten hierboven, die bewijzen dat de britse overheid aan het expirimenteren was met deze methode?
Zijn documenten van "the Departement of Defense" die officieel door henzelf zijn vrijgegeven, niet voldoende om verder te zoeken ?
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:13 schreef zhe-devilll het volgende:
Burgemeester Moskou wil sneeuwvrije stad MOSKOU - De burgemeester van Moskou, Joeri Loezjkov, wil de Russische hoofdstad sneeuwvrij houden door wolken met chemicaliën te bewerken, zodat ze verdwijnen. Dat berichtten Russische kranten donderdag.
Een sneeuwvrij Moskou levert volgens Loezjkov vooral voordelen op voor de miljoenen inwoners, omdat het sneeuwvrij maken van straten drie keer zo duur is als het wolkenvrij maken van de lucht. Op feestdagen laat hij de wolken al bewerken, zodat er gegarandeerd geen neerslag valt. Dat heeft tot gevolg dat het in de omgeving van Moskou dan juist meer sneeuwt. Experts waarschuwen, dat de gevolgen van Loezjkovs nieuwe weerinitiatief niet te overzien zijn.
Loezjkov kwam al eerder met initiatieven om het weer in Moskou te controleren. Zo stelde voor om de lokale weermannen te beboeten voor foute weersvoorspellingen.
Als hij dit kan, bestaan chemtrails ook
quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Cloud dusting bestaat inderdaad al jaren...en is niet bepaald een geheime technologie.
Waarin hij compleet zot overkomt. Hij gaat van het één naar het ander en iedereen die niet een beetje de Truth-thema's kent, zal hem waarschijnlijk rijp vinden voor het gesticht. (degene die de thema's wel kent, vindt hem waarschijnllijk ook wel rijp voor de psychiatrie)quote:Op woensdag 9 september 2009 15:22 schreef UncleScorp het volgende:
Deze week ook een gans artikel in het Belgische TV-magazine HUMO ... nog es een volledig interview met de ex-burgemeester.
En omdat het mooi in je straatje past, voeg je er ook nog een einde aan toe, alsof het een supergeheim programma is, dat door een soort van Area 51 de laatset tientallen jaren in het diepste geheim is ontwikkeld.quote:En als hij dit kan, is de techniek ervoor de afgelopen tientallen jaren uitgebreid onderzocht, en getest,... ergens....
Dat jij het kennelijk niet kan hebben als iemand jpuw 'bewijs' voor dingen onderuit haalt. Maar ik verwacht ook niet anders van iemand met jouw posting gedrag.quote:en het punt dat jij dan maakt is ?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Jij post iets dat nogal aantoont dat je wel eindeloos over chemtrails zit te praten, maar niet in staat bent om waar te nemen dat cloud dusting al jarren bestaat, niet geheim is, en door commerciele bedrijven wordt aangeboden.
bijvoorbeeld:
http://www.nawcinc.com/
quote:Dat jij het kennelijk niet kan hebben als iemand jpuw 'bewijs' voor dingen onderuit haalt.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
http://www.sptimes.ru/index.php?action_id=2&story_id=9747
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Leuk dat je er wat aan hebt...maar ik snap niet, wat je hiermee bevestigd ziet.
Ik bedoel, als cloud-dusting een al lang bestaand, goed gedocumenteerd (en de info is toegankelijk voor het publiek), commercieel verkrijgbaar fenomeen/produkt is, way bewijst dat dan ivm chemtrails ed?
De beste camouflage is mischien openheid...maar zelfs dan...zie ik dit meer als bevestiging dat het niets bewijst.
Dat gebeurt al sinds we vuur kunnen stoken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:04 schreef Oversight het volgende:
[..]
er wordt dus in ieder geval, kennelijk opzettelijk en al geruime tijd, gesproeid in onze atmosfeer.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat gebeurt al sinds we vuur kunnen stoken.
Nee, met vuur sproei je ook stoffen de atmosfeer in.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
door vliegtuigen, en met een sproeisel waarvan we de inhoud niet kennen.
Precies en dat is ook zo!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
En als hij dit kan, is de techniek ervoor de afgelopen tientallen jaren uitgebreid onderzocht, en getest,... ergens....
quote:SMEEKBEDE VAN EEN BURGER
Geachte vertegenwoordiger van de burgers van België,
Ik ben Peter Vereecke. Ik was gedurende 25 jaar actief in de (gemeente)politiek, waarvan één legislatuur als burgemeester. Ik kan me dus goed inleven in jullie situatie : goedbedoeld druk bezig zijn met dé politiek en ondertussen dreigen uit het oog te verliezen wat er werkelijk leeft en gebeurt.
Ik ben dus nu al een aantal jaar gewoon burger, maar ik ben mij vragen beginnen stellen. Naarmate er meer antwoorden kwamen, werden de vragen groter en indringender.
Ik maak mij grote zorgen : de wereld evolueert in een richting, die wij zelf als mens ten gronde niet willen. We lijken wel gehypnotiseerde gevangenen. Het wordt heel dringend tijd dat we wakker worden en het roer omgooien want de waarheid, de vrijheid, de integriteit van ons allemaal worden ernstig en zéér concreet bedreigd
Eén van deze symbooldossiers is dat van het zogenaamde Mexicaanse griep-virus, bekend als A/H1N1.
Geachte vertegenwoordiger van de burgers,
Wie zich hierin wat verdiept kan niet anders dan een aantal verrassende vaststellingen doen :
• Het is zeer zeker geen natuurlijke virus want samengesteld en dus gemanipuleerd in een laboratorium op basis van vier vogel-, varkens- en menselijke griepstammen uit drie (!) verschillende continenten
• Het menselijke virus heeft men bekomen door een slachtoffer ( uit 1918 !) van de Spaanse griep te ontgraven uit de diepgevroren grond van Alaska en het virus opnieuw tot leven te wekken
• De structuur van het Mexicaanse griep-virus lijkt nog altijd niet gedefinieerd omdat het nog steeds muteert
• Er zijn heel sterke aanwijzingen dat het op drie plaatsen tegelijk werd verspreid rondom Mexico-stad begin maart 2009
• Op 28 april waren er ‘al’ 159 dodelijke slachtoffers, die er uiteindelijk maar 7 bleken te zijn. Sindsdien is het tellen gestopt …
• Op 11 juni kondigde de WHO de hoogste alarmfase (6) af en verplichtte hiermee 194 landen tot gedwongen vaccinatie op basis van een in 2007 ondertekende internationale overeenkomst
• Helemaal onvoorzien was dit niet want Baxter (leverancier ook van onze Belgische vaccins) had reeds op 28/08/2008 een patent aangevraagd om een vaccin te mogen aanmaken tegen het A/H1N1 –virus …
Trekt u daar uw wenkbrauwen niet een beetje bij op ?
Vindt u ook niet dat er de laatste weken in de media een merkwaardig spelletje wordt gespeeld :
* enerzijds zeggen verschillende topspecialisten, waaronder influenza-commissaris Marc Van Ranst o.a. in de Standaard van 28/08/2009, dat het allemaal zo’n vaart niet loopt en dat er veel minder slachtoffers zullen vallen dan ten gevolge van de normale seizoensgriep
* anderzijds worden berichten verspreid dat er in het najaar 1/3 ( of volgens sommigen nog meer !) van de wereldbevolking zou besmet geraken
Maar de werkelijkheid is :
• de 12 miljoen vaccins voor België zijn reeds in juli besteld
• eind deze maand komen de eerste leveringen aan
• eerst zullen de zwakkeren bediend worden (kinderen, zwangere vrouwen, zieken)
• daarna komt ieder van ons aan de beurt : u en ik
• om het geheel in goede banen te leiden worden speciale noodmaatregelen overwogen : leger en speciale eenheden
WAT IS HIER AAN DE HAND ?
Krijgt u ook niet de indruk dat zich hier een scenario voltrekt, dat wij niet (mogen) kennen maar dat wel voor gevolg heeft dat u en ik onze arm zullen moeten ontbloten ?
Ik heb hier absoluut geen goed gevoel bij en een groeiend aantal mensen zijn met mij echt verontrust !
Bovendien moet u weten dat vaccins niet zijn wat men ons zo lang heeft doen geloven : noodzakelijk, effectief en veilig !
Wie in deze materie wat dieper graaft komt alweer tot ontstellende vaststellingen :
• Ziekten als polio, pokken, rode hond, tuberculose, difterie, enz. waren al zo goed als verdwenen toen men met vaccinaties begon. Verklaring : sterke verbetering van de hygiënische omstandigheden, NIET de vaccinaties
• Vaccins zijn een ernstige en totaal onnatuurlijke aanslag op ons menselijk immuunsysteem
• Vaccins kunnen ernstige bijwerkingen hebben. De relatie met autisme, wiegendood en tal van neurologische aandoeningen IS aangetoond, maar krijgt vanwege de reguliere geneeskunde weinig of geen aandacht
• Vaccins geven geen enkele garantie van bescherming tegen de ziekte, in het kader waarvan ze worden toegediend
• Meer en meer bewijsmateriaal toont aan dat vaccins het middel geweest zijn om aids (én ook kankers) te introduceren binnen bevolkingsgroepen.
• Vaccins worden veelal nauwelijks afdoende getest. De firma’s die nu de vaccins zullen leveren zijn op voorhand al vrijgesteld van iedere verplichting tot schadevergoeding !
Ik hoop dat uw wenkbrauwen nog meer de hoogte ingaan …
Hebt u zich tenslotte al eens afgevraagd wat er eigenlijk meestal in zo’n vaccin zit ?
Ik – net zoals u – tot voor kort ook niet. We zijn opgegroeid in een heilig vertrouwen in wie boven ons staat, in dit geval ‘de geneeskunde’.
Maar ik ben mij ook hierover beginnen informeren en ik moet u alweer iets meedelen waar u niet vrolijk van wordt want dit is een greep van enkele standaardingrediënten :
• Dierlijke bacteriën en virussen, die gecultiveerd zijn vanuit kippeneieren en dan chemisch geïnactiveerd worden, maar eenmaal in het lichaam opnieuw erg virulent kunnen worden
• Formaldehyde ( gebruikt voor conserveren van lijken) : kankerverwekkend
• Polysorbate 80 : een conserveringsmiddel dat zware allergische reacties kan veroorzaken
• Thiomersal ( bevat 49.6 % kwik !) : zwaar toxisch
• Triton X100 : een synthetisch hars en sterk detergent
• MF 59 dat het uiterst giftige squaleen bevat dat ons immuniteitssysteem aanvreet en o.a. verantwoordelijk is voor Golfoorlogsyndroom
• Antibiotica zoals Neomycin, Gentamycin en Streptomycin
• aluminium
• Ethyleenglycol : een antivries-middel
• Phenol : carbolzuur
Wat er precies in het nieuwe vaccin zal zitten is nog niet gekend, maar ik heb er absoluut geen goed oog in.
En toch : dat soort chemische en biologische rotzooi zal u, mij en ons allemaal worden toegediend !
Hebt u nog zoveel zin om uw arm te ontbloten voor een onschuldig, verplicht en heilzaam prikje ?
Vrolijk kan ik althans niet worden met zo’n vooruitzicht …
Geachte vertegenwoordiger van de Belgische burger,
Met deze brief beoog ik noch volledigheid, noch wetenschappelijkheid.
Mijn voornaamste bedoeling is uw aandacht te vestigen op wat hier aan het gebeuren is :
we worden met zijn allen gedwongen ons te laten vaccineren tegen een gemanipuleerde ziekte
door injectie van een niet (fatsoenlijk) geteste cocktail van chemische en virale ingrediënten, die kunnen leiden tot catastrofale ondermijning van ons immuunsysteem en verwoestende neurologische aandoeningen
U hoeft mij niet te geloven, maar ik smeek u : denk tenminste eerst na, informeer u zelf, stel de vragen om eerst duidelijkheid en zekerheid te krijgen alvorens u de bevolking in een avontuur stort die dramatische gevolgen kan hebben.
U wordt regelmatig aan de mouw getrokken door burgers omwille van hun persoonlijke problemen.
Ik doe dit ook, maar ik doe het niet voor mij zelf maar voor mijn kinderen, voor wie mij lief zijn, voor de mensheid en ook omdat ik oprecht verontrust en heilig verontwaardigd ben.
Ik luid dus de alarmklok en geloof me : de toestand is zéér ernstig en er ligt een grote verantwoordelijkheid bij u.
Wees u daar tenvolle van bewust.
Ik heb u deze open brief geschreven vanuit een diep geloof in de mens en in de kracht van de democratie.
Namens de BELFORT-group,
Hoogachtend,
Peter Vereecke
BASISINFORMATIE OVER VACCINATIE
Enkele goede sites :
www.influenza.be
www.vaccinatieschade.be
www.despuitblijfteruit.nl
www.verontrustemoeders.nl
www.wijwordenwakker.org
www.theH1N1viruscure.com
www.theflucase.com
Enkele standaardwerken
Dr. Viera Scheibner : ‘ Vaccination. 100 years of orthodox research shows that vaccines represent a medical assault on the immune system ‘‘
DL Röver : ‘ Baarmoederhalskanker. HPV-vaccins als een ‘deus’ ex machina’ ‘
Dr Guylaine Lanctôt : ‘ The medical maffia ‘
J. Robinson : ‘ De medicijnenmaffia ‘
Lynn Mc Taggart : ‘ Wat artsen je niet vertellen : Over de gevaren van de moderne geneeskunde ‘
Ja lap ... post ik es iets en is het direct weer slecht en onwaarquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:53 schreef Dragorius het volgende:
Wat een ontzettend slecht en onwaar stukje van die ex-burgemeester
NonkelScorp, jouw bijdrage is goed, maar de hersenkronkel van onze ex-burgemeester is niet goedquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja lap ... post ik es iets en is het direct weer slecht en onwaar
Deze Belgische Burgemeester, Jane Burgemeister, allebei een steekje losquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
NonkelScorp, jouw bijdrage is goed, maar de hersenkronkel van onze ex-burgemeester is niet goed
Bronquote:Geachte mevrouw de minister,
Op 25/06/2009 heb ik in de gemeenteraad van Evergem een aantal vragen
gesteld betreffende de chemtrail-problematiek. Vandaag ontvang ik via
het gemeentebestuur uw antwoord, dat weergeeft hoe ‘men’ denkt over
chemtrails.
Ik moet u meedelen dat ik onmogelijk kan akkoord gaan met dit standpunt
en zelfs hoegenaamd geen genoegen kan nemen met de reactie op zich.
Chemtrails bestaan niet. Deze stelling baseert uw kabinet op de mening
van ‘experten’ van het Nederlandse KNMI, die niet geargumenteerd wordt
door een onderzoek, en ook op het antwoord van de Europese Commissie,
dat gewoon vaststelt dat er geen bewijs zou zijn.
Men stelt alweer chemtrails gelijk met contrails. Deze laatste kunnen
zich alleen maar voordoen op een hoogte van ongeveer 10 km. Ook de Nasa
bevestigt dat enkel daar de vereiste voorwaarden van temperatuur en
vochtigheid aanwezig zijn.
Chemtrails doen zich echter voor op veel lagere hoogte, wat dus
natuurlijkerwijs totaal onmogelijk is, en blijven uren hangen, wat met
tijdelijk bevroren waterdamp eveneens niet kan.
Dan volgt heel wat literatuur over de mate waarin contrails bijdragen
tot het broeikaseffect, wat totaal irrelevant is.
Tot slot deelt u mede dat er in Vlaanderen geen onderzoek gebeurd is en
dat er bijgevolg geen resultaten zijn en dat er dus geen aanwijzingen
(kunnen) zijn dat er een probleem is en dat daarom het niet opportuun
geacht wordt dat er onderzoek zou gebeuren.
As u bovenstaande redenering nog eens leest, dan zult u het met mij eens
zijn dat het hier gaat om een vicieuze cirkel-logica.
Voor alle duidelijkheid : ik lig niet wakker van de normale uitstoot van
vliegtuigmotoren.
Ik lig wél wakker van de cocktail van zware metalen, chemische
substanties en virologische elementen die boven onze hoofden gesproeid
wordt, systematisch en opzettelijk.
Waarom ? Omdat chemtrails in belangrijke mate mede verantwoordelijk zijn
voor het feit dat onze volksgezondheid zo dramatisch achteruit gaat. Het
gaat werkelijk om de gezondheid van u en mij, van onze kinderen, van
onze medeburgers.
In bijlage voeg ik nog eens mijn basisnota; Als u deze leest, dan zult u
vaststellen dat zowel het fenomeen als zijn gevolgen onderzocht én
bewezen zijn, zelfs door overheidsinstanties zoals in USA. In Europa,
België en Vlaanderen is dit tot op heden nog niet gebeurd.
Ik vraag hierbij een persoonlijk onderhoud aan op uw kabinet, liefst ook
met verantwoordelijken van de bevoegde diensten om deze problematiek in
alle openheid te bespreken.
Ik vraag dit aan op korte termijn omwille van hoogdringendheid want
chemtrails ondermijnen onze physieke gezondheid, vooral ons neurologisch
en immunologisch systeem. Dit laatste is ook van belang in het kader van
de griepvirusproblematiek.
Ik vraag dit niet alleen in persoonlijke naam. Op mijn initiatief heeft
er zich een burgerbeweging gevormd, de BELFORT-group, die op dit moment
al meer dan 500 leden telt en die zich in naam van vele andere zeer
ernstige vragen stelt, o.a. m.b.t. dit fenomeen.
Ik zend deze reactie in copie door naar het gemeentebestuur met de vraag
om dit ter info door te sturen naar de gemeenteraadsleden.
Ik zal op korte termijn met de heer Jan Winters, die inzake leefmilieu
de verantwoordelijke van uw kabinet is, contact opnemen om een afspraak
te maken. Ik hoop dat u hiervoor de nodige tijd zult willen vrij maken.
Hoogachtend,
Peter Vereecke
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:14 schreef ATuin-hek het volgende:
Bewonderigswaardig wellicht wel, maar hij zou zich toch wel eens wat beter in moeten lezen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:13 schreef ATuin-hek het volgende:
Hij zegt bijv dat contrails geen uren kunnen blijven hangen. Dan heb je je huiswerk gewoon niet goed gedaan
Dat kan je zelf dan ook wel opzoeken of beredenerenquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat kan je zelf dan ook wel opzoeken of beredeneren
Ga je die nou in elk topic posten ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:42 schreef Smolderbeard het volgende:
============================================================ >-|]--
Let niet op mij. Ik leg een chemtrail in je topic.
Prima toch? Als het helpt om de verspreiding van griep tegen te gaan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:37 schreef m1155 het volgende:
Ik ben het algemene topic even kwijt?
Opvallend dat ik deze week 2 dingen hoorde:
1: in oekraine zouden vliegtuigen ontsmettingsmiddel sproeien tegen verspreiding van de griep
2: op CNN vertelde die mexicaanse weervrouw veel over instellingen over de hele wereld die zich bezig houden met weer beinvloedig met behulp van aluminium deeltjes (dacht ik dat ze zei). Het kwam op mij over dat het gewoon een feit is dat men ermee bezich is, niks stiekems.
Het beinvloeden van het weer wordt al gedaan sinds er vliegtuigen zijn en al ver daarvoor.. China en Rusland zijn twee landen die bij grote evenementen (zoals de olympische spelen en de viering van een paar weken geleden in China) wolken laten uitregenen voordat ze een bepaalde plaats bereiken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:37 schreef m1155 het volgende:
2: op CNN vertelde die mexicaanse weervrouw veel over instellingen over de hele wereld die zich bezig houden met weer beinvloedig met behulp van aluminium deeltjes (dacht ik dat ze zei). Het kwam op mij over dat het gewoon een feit is dat men ermee bezich is, niks stiekems.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:37 schreef m1155 het volgende:
Ik ben het algemene topic even kwijt?
Opvallend dat ik deze week 2 dingen hoorde:
1: in oekraine zouden vliegtuigen ontsmettingsmiddel sproeien tegen verspreiding van de griep
quote:Oekraïne is het eerste slachtoffer; slechts één maand vóór de uitbraak van het virus hield de WHO er al een pandemische bioterreur oefening. Tevens zijn er vlak vóór de virusuitbraak door ooggetuigen vliegtuigen gezien die een onbekende stof over de steden zouden hebben gesproeid.
bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |