Wie heeft hier met komma's zitten spelen? Afhankelijk van wat je wil zien, staat er nu datquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:02 schreef vanwelleer het volgende:
The purpose of chemtrails, which are well documented over the United State and other parts of the world, according to researchers, is to manipulate the weather. Karsten Brandt, German meteorologist states, "The Federal Army is Manipulating the Meteorological maps."
Ach, geen mindcontrol dus ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:02 schreef vanwelleer het volgende:
German Scientist Exposes Chemtrails As Military Operations
Rami Nagel
Natural News
March 14, 2008
A TV news report from Germany available at YouTube confirmed that the German Military is manipulating the climate in Germany. As a result scientists have filed a lawsuit against the government for climate manipulation.
The video concludes, "We can state with a 97% certainty that we have on our hands chemical trails (chemtrails) comprised by fine dust containing polymers and metals, used to disrupt radar signals."
The purpose of chemtrails, which are well documented over the United State and other parts of the world, according to researchers, is to manipulate the weather. Karsten Brandt, German meteorologist states, "The Federal Army is Manipulating the Meteorological maps."
The disruption of radar signals is the main purpose theorizes Mr. Brandt in the interview. "I was surprised that this artificial cloud was so wide-spread. The radar images are stunning considering the needed tons of dispersed elements – although, the federal army claims that only small amounts of material were propagated. The military heads claim that the substances used are not harmful."
Johannes Remmel, German Green party representative states, "The government must provide explanations to the unsuspecting population." While radar is tracking suspicious aircraft, the Germany Military then uses counterfeit satellite imagery to hide their operations.
In Germany, weather manipulation is prohibited, and I would likewise believe that it is prohibited in the U.S. as well.
Since Chemtrails are so widespread, I would rule out the idea that this is just military performing operations to disrupt radar signals as part of some sort of drill.
Ow god, de joker is weer terugquote:Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef vanwelleer het volgende:
link
en nou geen flauwe grapjes hoor.....
t'is een belg, maar hij zegt ten minste hardop wat een boel niet durven....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nog niemand, die onder woorden kan brengen waarom het van belang is dat deze man burgemeester is geweest.
quote:Als dezelfde beweringen waren gedaan door een straatveger, had er dan iemand acht op geslagen?
En daarbij worden burgemeesters geacht burgerVADERS te zijn die 100% voor het volk zijn en dus 100% betrouwbaar zouden moeten zijn.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En daarbij worden burgemeesters geacht burgerVADERS te zijn die 100% voor het volk zijn en dus 100% betrouwbaar zouden moeten zijn.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:59 schreef Dragorius het volgende:
maar burgemeesters zijn overheid > overheid > nwo, toch? krijgt dez man zeker binnenkOrt een *ongelukje* ?
Dragorius, mag ik je bij deze een virtuele fles whiskey doen toekomen...you made my dayquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:59 schreef Dragorius het volgende:
maar burgemeesters zijn overheid > overheid > nwo, toch? krijgt dez man zeker binnenkOrt een *ongelukje* ?
Dan valt ie nu toch behoorlijk buiten het scenario-trio dat je hier schetst. Alhoewel, alleen optie 3 zou nog kunnen dus?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
afhankelijk van hoe ver hij komt, en wat zijn invloed is op lopend beleid terzake...
Er zijn 3 standaard scenario's en vele variaties, 1>boos aankijken en zachtjes in oor fluisteren, 2>isoleren en turnen, 3>elimineren.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan valt ie nu toch behoorlijk buiten het scenario-trio dat je hier schetst. Alhoewel, alleen optie 3 zou nog kunnen dus?
Even in de gaten houden wat er allemaal met de beste man gebeurt, nietwaar?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:03 schreef Jump het volgende:
Even een update op dit: http://www.deredactie.be/(...)en/090819_Chemtrails
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja...hij zal het wel ernstig menen...toch blijf ik het kansloos vinden. Als de samenzwering zo groot is als dit soort mensen zeggen...dan zit de rechtspraak dus ook in hun zak.
Sjonge jonge. Jij doet nogal uitspraken. Hoe weet je dat allemaal? Ben jij er bij geweest dan? En als jij dit alles weet, ben jij dan niet heel gevaarlijk voor 'hen' ? Komen ze dan niet nu achter jou aan? Immers, de hele wereld weet hier niets van, maar jij, vanwelleer, wel, en probeert dat aan de grote klok te hangen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
nope,... maar er zijn wel "afdelingen" die vookomen dat bewijzen herleidbaar zijn naar opdrachtgevers, daarmee de rechterlijke macht volledig buiten spel kunnen zetten.
Dus daar moesten wij hem nog informeren, maar nu lijkt het erop dat ie meer weet dan wij allemaal bij elkaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef vanwelleer het volgende:
Als TS ergens voldoende info over heeft is ie niet hier,... hier rekent ie op de kennis, kunde, ervaring, en wijsheid van de rest van de bevolking om 'm te informeren,...
bij voorkeur tot in detail.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
Sjonge jonge. Jij doet nogal uitspraken.
quote:Hoe weet je dat allemaal? Ben jij er bij geweest dan?
quote:
En als jij dit alles weet, ben jij dan niet heel gevaarlijk voor 'hen' ?
quote:Komen ze dan niet nu achter jou aan?
quote:Immers, de hele wereld weet hier niets van, maar jij, vanwelleer, wel, en probeert dat aan de grote klok te hangen.
quote:Loop jij dan nu niet gevaar oh grote Messias?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:49 schreef Dartanion het volgende:
Vanwelleer, ik zou als ik jou was nog een paar keer achter me kijken. Voor je het weet stoppen ze je in fase 3.........
Hij is niet alleen burgemeester geweest maar in een ver verleden ook nog leraar latijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens...waarom is het relevant dat die vent een oud burgemeester was? Is juist meer een reden om hem te wantrouwen...
Die overigens schitteren van afwezigheidquote:Vereecken zegt zich te baseren op labo-onderzoeken, analyses en getuigenissen.
Als burgemeester ben je iemand waar es naar geluisterd wordt, en de documenten en informatie worden hem aangereikt door anderen die er wel grondig mee bezig zijn en gebruik maken van zijn "stem".quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:52 schreef _LotT het volgende:
Ik kan mij ook niet voorstellen dat hij aan documenten en informatie zou kunnen komen die zulke belangrijke dingen zouden verbergen, hij is idd burgemeester geweest maar van een klein stadje/dorpje. Het is dus niet zo dat hij een zeer invloedrijk politiek persoon was.
1. Policy Implications of Greenhouse Warming Mitigation, Adaptation & the Science Base (National Academy of Sciences) (1992) zie.pag 59,61,81-82,447-460 http://books.nap.edu/catalog.php?record_id=1605 of http://www.scribd.com/doc(...)he-Science-Base-1992quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:03 schreef Dragorius het volgende:
Die overigens schitteren van afwezigheid
Oke ik kan mij voorstellen dat hij meer te zeggen heeft dan een gewoon persoon maar hij is al lang geen burgemeester meer. Hij doet niets anders meer dan boeken lezen, zn theorie aanpassen, en manieren vinden om zijn "kennis" te delen met de andere mensen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als burgemeester ben je iemand waar es naar geluisterd wordt, en de documenten en informatie worden hem aangereikt door anderen die er wel grondig mee bezig zijn en gebruik maken van zijn "stem".
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:
Al die geheime instanties zijn dus eigenlijk veel te lief... "opruimen" is veel effectiever dan voorkom je dit gezoem op fora.
Sluit dan het topic want hij zal niet zelf op dit forum postenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef Dragorius het volgende:
Joh die bronnen ken ik al veel langer. Allemaal hypothetische stukken waarin theorieen worden geschetst.
Daarbij doelde ik ook op de bronnen die deze ex-burgemeester aanhaalt. Tenzij jij die ex-burgemeester bent weet je dus niet welke bronnen, labuitslagen etc. hij bedoelt.
Dus omdat je ergens naar benieuwd bent en geen antwoord zult krijgen, heeft een topic meteen geen bestaansrecht meer?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sluit dan het topic want hij zal niet zelf op dit forum posten
Omdat ik benieuwd ben welke bronnen het zijn is het topic ineens niet valide meer?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sluit dan het topic want hij zal niet zelf op dit forum posten
Neu hoor ... maar als ik antwoord met informatie die hem werd aangereikt en die hij ging bezorgen aan het bevoegde ministerie, wordt dit simpelweg afgewimpeld. Blijkbaar verwachten ze hier artikelen en fotos van de burgemeester in de lucht, burgemeester in het labo , etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:35 schreef ToT het volgende:
Dus omdat je ergens naar benieuwd bent en geen antwoord zult krijgen, heeft een topic meteen geen bestaansrecht meer?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Ok ik snap hoe je die zaken bedoelt. Subtiliteit is altijd effectiever dan roekeloosheid, maar ik ben nu vooral benieuwd naar wat die burgemeester dan als "bewijs" aandraagt. En waarom hij dus "immuun" is
Zijn bewijs beperkt zich tot het feit dat je ze kunt zien en dat je geen chemtrails over de Sahara vindt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Ok ik snap hoe je die zaken bedoelt. Subtiliteit is altijd effectiever dan roekeloosheid, maar ik ben nu vooral benieuwd naar wat die burgemeester dan als "bewijs" aandraagt. En waarom hij dus "immuun" is
Morgellons ?quote:Op maandag 27 juli 2009 10:50 schreef ToT het volgende:
Dat van virussen en ziekteverwekkers heb ik nog niet eerder gehoord in combinatie met chemtrails, maar dat met zware metalen en dat het niet snel oplost wel. Daar hebben we al hele discussies over gehad hier in BNW en volgens mij ook in TRU.
je weet best dat Chemtrails toe wordt gegeven door Duitsland, UK en USA. In USA zit het gewoon in het lesmateriaal. Dat hier in Nederland weer fier onbenullig opgereageerd wordt. Is tekenend voor de intelligentie van dit verknipte en door chemtrails gebrainwashde land.quote:Dat als vliegtuigen hoger vliegen de condensstrepen sowieso langer blijven hangen deed niet ter zake en dat iedereen in zijn jeugd die langdurige condensstrepen had zien hangen, waren "oefeningen" voor de huidige chemtrails.
Ah, maar jij en nog een select groepje mensen zijn dus niet door chemtrails gebrainwashed. Vertel eens, wat doe jij om jezelf te beschermen tegen die chemtrails en de schadelijke invloeden daarvan?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Lambiekje het volgende:
Dat hier in Nederland weer fier onbenullig opgereageerd wordt. Is tekenend voor de intelligentie van dit verknipte en door chemtrails gebrainwashde land.
quote:Op woensdag 9 september 2009 09:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah, maar jij en nog een select groepje mensen zijn dus niet door chemtrails gebrainwashed. Vertel eens, wat doe jij om jezelf te beschermen tegen die chemtrails en de schadelijke invloeden daarvan?
Klets reactie. Lambiekje beweert keihard dat de reden dat in NL zo gereageerd wordt komt omdat iedereen hier is gebrainwashed door de chemtrails.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:10 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wat we er aan doen, is mensen zoals jou laten zien van wat er om je heen gebeurt.
Als voldoende mensen zich realiseren dat dit geen sprookje maar harde waarheid, dan zou het zomaar kunnen zijn dat we er ook iets aan kunnen veranderen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Klets reactie. Lambiekje beweert keihard dat de reden dat in NL zo gereageerd wordt komt omdat iedereen hier is gebrainwashed door de chemtrails.
quote:Met andere woorden, iedereen staat onder invloed daarvan en daarom reageert iedereen zo. Lambiekje echter, doorziet het hele evil plan. Hij woont ook in Nederland dus de spray van de chemtrails komt ook op zijn hoofd neer.
Toch wordt Lambiekje (Net als jij blijkbaar) er niet door gebrainwashed. Dus of jullie zijn er immuun voor, of jullie doen iets om je er tegen te beschermen, en ik ben dan heel benieuwd naar wat dat is.
quote:Je antwoord is onzin. Als jij net als de rest van nederland (Waaronder ik) gebrainwashed zou zijn door de chemtrails 'liet jij me nu helemaal niets zien van wat er om me heen gebeurd'. Immers, jij zou dan net als de rest gebrainwashed zijn en dan was je hier helemaal niet mee bezig.
Je verhaal rammelt nog steeds. Volgens jullie wordt er ge-chemtraild. Met andere woorden, vliegtuigen sproeien opzettelijk een of ander goedje de lucht in, die vervolgens neerdaalt op aarde en dus alle bewoners. Dat doen ze met een doel.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:40 schreef Oversight het volgende:
[..]
.....
[..]
we hebben een aluminium hoedje op....
[..]
De brainwash die hij bedoeld, zit m niet in de chemicalien die over onze hoofden worden versproeid, maar in jou botte weigering om zelf te onderzoeken wat er openlijk wordt toegegeven.... De illusie dat de overheid het beste met je voor heeft, en hier nooit bewust aan zou meewerken... dat is de brainwash die je hebt ondergaan...
Bij sommige mensen (zoals lambiekje en ikzelf) werkt dat averechts, en gaan we alleen maar harder protesteren tegen wat wij herkennen als wetteloze manipulatie van onze gezondheid......
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je verhaal rammelt nog steeds. Volgens jullie wordt er ge-chemtraild. Met andere woorden, vliegtuigen sproeien opzettelijk een of ander goedje de lucht in, die vervolgens neerdaalt op aarde en dus alle bewoners. Dat doen ze met een doel.
quote:Tenzij jij de hele dag binnen blijft, elke dag van je leven, valt dat spul ook op jou als je buiten bent/komt. Dus, wat voor effect 'zij' dan ook willen bewerkstelligen met dat goedje, het zou ook op jou moeten werken. Maar, jullie roepen heel hard dat jullie het door hebben.
quote:Ik heb lambiekje al verschillende keren horen roepen (niet in dit topic) dat chemtrails gebruikt worden (onder andere) voor mindcontrol. Nou, als jullie in aanraking zijn gekomen met dat spul (net als alle mensen) en het werkt wel bij alle mensen, maar niet bij jullie, dan doen jullie dus iets om te voorkomen dat het bij jullie werkt, en ik wil graag weten wat dat is. Je kunt dan wel sarcastisch aankomen met een aluminium hoedje, maar de vraag is valide, en jij hebt er geen antwoord op.
quote:Om eerlijk te zijn, het boeit mij geen flikker dat de overheid wel of niet het beste met me voorheeft. Vooralsnog ga ik behoorlijk lekker. Ik kan doen wat ik wil. Het maakt me niet uit of ik daarbij een of ander masterplan volg als een mak schaap, want ik weet niet eens dat ik een of ander masterplan volg. Ik ben dus nog steeds gelukkig.
quote:Jullie, daarentegen, doorzien dit plan en willen er niet aan meewerken. Dus jullie schreeuwen van alle daken dat het zo fout is met de regering, maar jullie zijn maar met weinigen. De groep 'schapen' is veel groter. Ik, als onwetend schaap, ben niet gefrustreerd, omdat ik er niets van weet.
quote:Jullie, als 'verlichten', hebben hier wel last van en jullie voelen je alsof jullie in een keurslijf zitten waar jullie uit willen ontsnappen maar niet echt kunnen. Ik denk dat jullie van die 'wetenschap over de grote boze regering' meer last hebben dan een willekeurig onwetend schaap.
quote:Hoe dan ook. Ik geloof niet in chemtrails. Dat de overheid waarschijnlijk dingen doet die niet altijd even netjes zijn, soit, dat geloof ik wel, maar ik lig er niet wakker van, het boeit me geen ene flikker.
De een zijn bewijs, is een anders onsamenhangend geraaskaalquote:Op woensdag 9 september 2009 12:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
zover helemaal goed, heb je de bewijzen hierboven al gelezen,.. of sla je die over voor het gemak?
quote:Op woensdag 9 september 2009 15:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
De een zijn bewijs, is een anders onsamenhangend geraaskaal
quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:51 schreef Oversight het volgende:
[..]
hoi Tot,...
....
Ja, Tot,
Tuuk Tot,
Geen probleem Tot,
Zou ik al genoeg zinnen hebben staan om een note te voorkomen ?
Nog een dan maar, voor alle zekerheid.
Sorry Tot,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |