abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71615942
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

afhankelijk van hoe ver hij komt, en wat zijn invloed is op lopend beleid terzake...

Er zijn 3 standaard scenario's en vele variaties, 1>boos aankijken en zachtjes in oor fluisteren, 2>isoleren en turnen, 3>elimineren.

Dan valt ie nu toch behoorlijk buiten het scenario-trio dat je hier schetst. Alhoewel, alleen optie 3 zou nog kunnen dus?
Even in de gaten houden wat er allemaal met de beste man gebeurt, nietwaar?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71618651
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:41 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan valt ie nu toch behoorlijk buiten het scenario-trio dat je hier schetst. Alhoewel, alleen optie 3 zou nog kunnen dus?
Even in de gaten houden wat er allemaal met de beste man gebeurt, nietwaar?
ik vermoed dat scenario 1 geprobeerd is, met het vermoeden da het zou werken, maar dat z 'm verkeerd hebben ingeschat, en hij schreeuwend naar buiten trad.

Dan heeft 2 geen zin meer, en hou je alleen nog 3 over, noodzakelijk als ie te ver komt.

helaas hebben ze goede mogelijkheden voor de uitvoering.
i reserve the right to do as i damnwell please.
  Lieve Belg woensdag 19 augustus 2009 @ 10:03:10 #78
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_72002803
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_72027133
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:03 schreef Jump het volgende:
Even een update op dit: http://www.deredactie.be/(...)en/090819_Chemtrails
dank.....
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:46:12 #80
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72030781
Tja...hij zal het wel ernstig menen...toch blijf ik het kansloos vinden. Als de samenzwering zo groot is als dit soort mensen zeggen...dan zit de rechtspraak dus ook in hun zak.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_72034965
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja...hij zal het wel ernstig menen...toch blijf ik het kansloos vinden. Als de samenzwering zo groot is als dit soort mensen zeggen...dan zit de rechtspraak dus ook in hun zak.
nope,... maar er zijn wel "afdelingen" die vookomen dat bewijzen herleidbaar zijn naar opdrachtgevers, daarmee de rechterlijke macht volledig buiten spel kunnen zetten.
pi_72035056
Ik heb nog een tijdje les gehad van die vent
Hij verkondigde ook altijd zn theoriën tijdens de lessen, hoe hij ze gevonden had en wat er zou gebeuren met ons,..
En wij gingen er helemaal in mee omdat we dan geen les kregen
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 15:56:19 #83
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72043087
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

nope,... maar er zijn wel "afdelingen" die vookomen dat bewijzen herleidbaar zijn naar opdrachtgevers, daarmee de rechterlijke macht volledig buiten spel kunnen zetten.
Sjonge jonge. Jij doet nogal uitspraken. Hoe weet je dat allemaal? Ben jij er bij geweest dan? En als jij dit alles weet, ben jij dan niet heel gevaarlijk voor 'hen' ? Komen ze dan niet nu achter jou aan? Immers, de hele wereld weet hier niets van, maar jij, vanwelleer, wel, en probeert dat aan de grote klok te hangen.

Loop jij dan nu niet gevaar oh grote Messias?

alsjeblieft zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_72043449
Wel frappant, want een pagina terug zei ie nog dit over het doel van dit topic:
quote:
Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef vanwelleer het volgende:

Als TS ergens voldoende info over heeft is ie niet hier,... hier rekent ie op de kennis, kunde, ervaring, en wijsheid van de rest van de bevolking om 'm te informeren,...
bij voorkeur tot in detail.
Dus daar moesten wij hem nog informeren, maar nu lijkt het erop dat ie meer weet dan wij allemaal bij elkaar.
Heel apart allemaal.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:16:20 #85
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72043747
Komt door die alien geheugen / fast learn chip in z'n bolletje...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_72060463
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
Sjonge jonge. Jij doet nogal uitspraken.
quote:
Hoe weet je dat allemaal? Ben jij er bij geweest dan?
Nee, ik heb de planning gemaakt voor vergelijkbare gevallen....
quote:

En als jij dit alles weet, ben jij dan niet heel gevaarlijk voor 'hen' ?
nope, ik heb "mijn move" al gemaakt, en "ze" weten dat ik meer waarde hecht aan mijn leven dan aan "gerechtigheid"
quote:
Komen ze dan niet nu achter jou aan?
been there, done that.... ze komen niet persoonlijk zoals in de films.... scenario 1 gaat meestal schriftelijk, bij voorkeur achtergelaten op een plek waar je dacht dat je veilig was, zoals binnen in je woning.. en scenario 2 is er in een helevoel variaties.
quote:
Immers, de hele wereld weet hier niets van, maar jij, vanwelleer, wel, en probeert dat aan de grote klok te hangen.
www.wikileaks.nl
quote:
Loop jij dan nu niet gevaar oh grote Messias?
zeg maar O euhh..... , en nee, ik loop geen gevaar, bij mij is optie 2 gebruikt, en deels met succes....

[ Bericht 2% gewijzigd door vanwelleer op 21-08-2009 00:22:50 ]
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:49:47 #87
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_72061180
Vanwelleer, ik zou als ik jou was nog een paar keer achter me kijken. Voor je het weet stoppen ze je in fase 3.........
:-)
pi_72061371
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 00:49 schreef Dartanion het volgende:
Vanwelleer, ik zou als ik jou was nog een paar keer achter me kijken. Voor je het weet stoppen ze je in fase 3.........
maak me nergens zorgen over, mijn verhaal ligt binnenkort bij de uitgever, en een backup is in handen van "leaks".

ik vermoed dat er ergens een afdeling hoopt dat ik nog heel lang en gelukkig leef.......

Wie het spel kent, kan de bal vangen, terugschoppen, of gewoon in de tribune knallen......

pi_72063998
Al die geheime instanties zijn dus eigenlijk veel te lief... "opruimen" is veel effectiever dan voorkom je dit gezoem op fora. Niet dat ik dat zou willen vanwelleer Want dat wens ik niemand toe, maar als het echt zulke "stoute mensen" zijn, dan had ik wel geweten wat effectiever is. Ongelukken zitten in kleine hoekjes. Net zoals vergifitiging omdat iemand nalatig is geweest en gevaarlijke hoeveelheden van bepaalde stoffen door een incidentele productiefout zich in een product bevinden.

Bijvoorbeeld
Mr. Prolapse 2009
pi_72064382
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens...waarom is het relevant dat die vent een oud burgemeester was? Is juist meer een reden om hem te wantrouwen...
Hij is niet alleen burgemeester geweest maar in een ver verleden ook nog leraar latijn.
Ik ken hem en een stukje van zijn persoonlijke situatie en de enige indruk die wij hadden was dat hij graag verhaaltjes vertelde. Hij kwam over als een soort fantast en heeft ook een toneelstuk gemaakt om zijn boodschap over chemtrails over te brengen. (wat als reactie had dat het publiek het stuk als een komedie zag en er de hele tijd gelachen werd)
Ik kan mij ook niet voorstellen dat hij aan documenten en informatie zou kunnen komen die zulke belangrijke dingen zouden verbergen, hij is idd burgemeester geweest maar van een klein stadje/dorpje. Het is dus niet zo dat hij een zeer invloedrijk politiek persoon was.
pi_72064630
quote:
Vereecken zegt zich te baseren op labo-onderzoeken, analyses en getuigenissen.
Die overigens schitteren van afwezigheid
Mr. Prolapse 2009
pi_72064769
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:52 schreef _LotT het volgende:
Ik kan mij ook niet voorstellen dat hij aan documenten en informatie zou kunnen komen die zulke belangrijke dingen zouden verbergen, hij is idd burgemeester geweest maar van een klein stadje/dorpje. Het is dus niet zo dat hij een zeer invloedrijk politiek persoon was.
Als burgemeester ben je iemand waar es naar geluisterd wordt, en de documenten en informatie worden hem aangereikt door anderen die er wel grondig mee bezig zijn en gebruik maken van zijn "stem".
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_72064800
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:03 schreef Dragorius het volgende:
Die overigens schitteren van afwezigheid
1. Policy Implications of Greenhouse Warming Mitigation, Adaptation & the Science Base (National Academy of Sciences) (1992) zie.pag 59,61,81-82,447-460 http://books.nap.edu/catalog.php?record_id=1605 of http://www.scribd.com/doc(...)he-Science-Base-1992
2. H.R. 2977 Space Preservation Act of 2001 (Library of Congress VS) http://www.fas.org/sgp/congress/2001/hr2977.html SEC 7 punt (2) (B) (ii) (vermelding van chemtrails.)
3. (zie attachment) US Patent 5003186 Stratospheric welsbach seeding for reduction of global warming (spraying with aluminum)
4. (zie attachment) US Patent 3813875 Barium release system to create ion clouds in the upper atmosphere
5. (zie attachment) CHEMTRAILS Barium Toxicity (geschreven door Chemical Hazard Evaluation Group in the Biomedical and Environmental Information Analysis Section, Health Sciences Research Division, Oak Ridge National Laboratory)
6. Edward Teller ("the father of the hydrogen bomb") 1998 artikel http://www.hoover.org/publications/digest/3522851.html "Injecting sunlight-scattering particles into the stratosphere appears to be a promising approach. Why not do that?"
7. GACP - Global Aerosol Climatology Project NASA http://gacp.giss.nasa.gov/ en http://www.asp.bnl.gov/
8. Indirect and Semi-Direct Aerosol Campaign (US Dept Of Energy) http://www.asp.bnl.gov/ARM_ISDAC.pdf
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_72064848
Joh die bronnen ken ik al veel langer. Allemaal hypothetische stukken waarin theorieen worden geschetst.

Daarbij doelde ik ook op de bronnen die deze ex-burgemeester aanhaalt. Tenzij jij die ex-burgemeester bent weet je dus niet welke bronnen, labuitslagen etc. hij bedoelt.
Mr. Prolapse 2009
pi_72064916
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Als burgemeester ben je iemand waar es naar geluisterd wordt, en de documenten en informatie worden hem aangereikt door anderen die er wel grondig mee bezig zijn en gebruik maken van zijn "stem".
Oke ik kan mij voorstellen dat hij meer te zeggen heeft dan een gewoon persoon maar hij is al lang geen burgemeester meer. Hij doet niets anders meer dan boeken lezen, zn theorie aanpassen, en manieren vinden om zijn "kennis" te delen met de andere mensen.
pi_72065158
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:
Al die geheime instanties zijn dus eigenlijk veel te lief... "opruimen" is veel effectiever dan voorkom je dit gezoem op fora.
eigenlijk niet, puur eigenbelang.

ER komt een stuk meer kijken bij "opruimen" omdat je niet alleen het "een lek" wilt dichten. De "winst" van de opruiming moet opwegen tegen "de gevolgen".

Gezoem op fora zit niemand mee, is eerder een voordeel, denk maar even terug aan pimmetje... gezoem maakt belachelijk, en de neutrale observator raakt compleet de weg kwijt in de geopperde mogelijkheden, en zal keuzes moeten maken.

Bij het maken van die keuze neem je beslissingen gebaseerd op gezond verstand.

Geen hond gelooft dat een ambulance opzettelijk 3 keer de verkeerde inrit neemt bij het aanrijden naar een neergeschoten slachtoffer, noch dat het elektrische toegangshek ineens niet meer open kan, toch zijn beide zaken heel simpel te regelen, en zonder dat de beheerders er iets van merken. Achteraf krijgen zij de vragen die ze (naar eer en geweten) niet kunnen beantwoorden, omdat ze echt ook niet snappen waar het aan lag.....

Dan is er nog het "voordeel" dat ontstaat als groepen mensen tegen elkaar gaan opboksen om te "bewijzen" hoe iets als dan niet zou kunnen zijn gebeurd, daar wordt zelf op gerekend in de nasleep.

De Nederlandse media neemt (ook heus naar eer en geweten) de meest voor de hand liggende verklaringen over, omdat we nu eenmaal hollanders zijn, en graag willen geloven dat er niet opzettelijk smerige zaken gebeuren uit ons aller naam.....
pi_72065190
Ok ik snap hoe je die zaken bedoelt. Subtiliteit is altijd effectiever dan roekeloosheid, maar ik ben nu vooral benieuwd naar wat die burgemeester dan als "bewijs" aandraagt. En waarom hij dus "immuun" is
Mr. Prolapse 2009
pi_72065193
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef Dragorius het volgende:
Joh die bronnen ken ik al veel langer. Allemaal hypothetische stukken waarin theorieen worden geschetst.

Daarbij doelde ik ook op de bronnen die deze ex-burgemeester aanhaalt. Tenzij jij die ex-burgemeester bent weet je dus niet welke bronnen, labuitslagen etc. hij bedoelt.
Sluit dan het topic want hij zal niet zelf op dit forum posten
pi_72065315
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dus omdat je ergens naar benieuwd bent en geen antwoord zult krijgen, heeft een topic meteen geen bestaansrecht meer?
pi_72065390
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Omdat ik benieuwd ben welke bronnen het zijn is het topic ineens niet valide meer?

Wellicht dat vanwelleer weet welke bronnen hij aanhaalt of dat ze in het originele artikel nog staan. Toch?
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')