Dan valt ie nu toch behoorlijk buiten het scenario-trio dat je hier schetst. Alhoewel, alleen optie 3 zou nog kunnen dus?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
afhankelijk van hoe ver hij komt, en wat zijn invloed is op lopend beleid terzake...
Er zijn 3 standaard scenario's en vele variaties, 1>boos aankijken en zachtjes in oor fluisteren, 2>isoleren en turnen, 3>elimineren.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan valt ie nu toch behoorlijk buiten het scenario-trio dat je hier schetst. Alhoewel, alleen optie 3 zou nog kunnen dus?
Even in de gaten houden wat er allemaal met de beste man gebeurt, nietwaar?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:03 schreef Jump het volgende:
Even een update op dit: http://www.deredactie.be/(...)en/090819_Chemtrails
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja...hij zal het wel ernstig menen...toch blijf ik het kansloos vinden. Als de samenzwering zo groot is als dit soort mensen zeggen...dan zit de rechtspraak dus ook in hun zak.
Sjonge jonge. Jij doet nogal uitspraken. Hoe weet je dat allemaal? Ben jij er bij geweest dan? En als jij dit alles weet, ben jij dan niet heel gevaarlijk voor 'hen' ? Komen ze dan niet nu achter jou aan? Immers, de hele wereld weet hier niets van, maar jij, vanwelleer, wel, en probeert dat aan de grote klok te hangen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:45 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
nope,... maar er zijn wel "afdelingen" die vookomen dat bewijzen herleidbaar zijn naar opdrachtgevers, daarmee de rechterlijke macht volledig buiten spel kunnen zetten.
Dus daar moesten wij hem nog informeren, maar nu lijkt het erop dat ie meer weet dan wij allemaal bij elkaar.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef vanwelleer het volgende:
Als TS ergens voldoende info over heeft is ie niet hier,... hier rekent ie op de kennis, kunde, ervaring, en wijsheid van de rest van de bevolking om 'm te informeren,...
bij voorkeur tot in detail.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef CoolGuy het volgende:
Sjonge jonge. Jij doet nogal uitspraken.
quote:Hoe weet je dat allemaal? Ben jij er bij geweest dan?
quote:
En als jij dit alles weet, ben jij dan niet heel gevaarlijk voor 'hen' ?
quote:Komen ze dan niet nu achter jou aan?
quote:Immers, de hele wereld weet hier niets van, maar jij, vanwelleer, wel, en probeert dat aan de grote klok te hangen.
quote:Loop jij dan nu niet gevaar oh grote Messias?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:49 schreef Dartanion het volgende:
Vanwelleer, ik zou als ik jou was nog een paar keer achter me kijken. Voor je het weet stoppen ze je in fase 3.........
Hij is niet alleen burgemeester geweest maar in een ver verleden ook nog leraar latijn.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens...waarom is het relevant dat die vent een oud burgemeester was? Is juist meer een reden om hem te wantrouwen...
Die overigens schitteren van afwezigheidquote:Vereecken zegt zich te baseren op labo-onderzoeken, analyses en getuigenissen.
Als burgemeester ben je iemand waar es naar geluisterd wordt, en de documenten en informatie worden hem aangereikt door anderen die er wel grondig mee bezig zijn en gebruik maken van zijn "stem".quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:52 schreef _LotT het volgende:
Ik kan mij ook niet voorstellen dat hij aan documenten en informatie zou kunnen komen die zulke belangrijke dingen zouden verbergen, hij is idd burgemeester geweest maar van een klein stadje/dorpje. Het is dus niet zo dat hij een zeer invloedrijk politiek persoon was.
1. Policy Implications of Greenhouse Warming Mitigation, Adaptation & the Science Base (National Academy of Sciences) (1992) zie.pag 59,61,81-82,447-460 http://books.nap.edu/catalog.php?record_id=1605 of http://www.scribd.com/doc(...)he-Science-Base-1992quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:03 schreef Dragorius het volgende:
Die overigens schitteren van afwezigheid
Oke ik kan mij voorstellen dat hij meer te zeggen heeft dan een gewoon persoon maar hij is al lang geen burgemeester meer. Hij doet niets anders meer dan boeken lezen, zn theorie aanpassen, en manieren vinden om zijn "kennis" te delen met de andere mensen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als burgemeester ben je iemand waar es naar geluisterd wordt, en de documenten en informatie worden hem aangereikt door anderen die er wel grondig mee bezig zijn en gebruik maken van zijn "stem".
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:31 schreef Dragorius het volgende:
Al die geheime instanties zijn dus eigenlijk veel te lief... "opruimen" is veel effectiever dan voorkom je dit gezoem op fora.
Sluit dan het topic want hij zal niet zelf op dit forum postenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:14 schreef Dragorius het volgende:
Joh die bronnen ken ik al veel langer. Allemaal hypothetische stukken waarin theorieen worden geschetst.
Daarbij doelde ik ook op de bronnen die deze ex-burgemeester aanhaalt. Tenzij jij die ex-burgemeester bent weet je dus niet welke bronnen, labuitslagen etc. hij bedoelt.
Dus omdat je ergens naar benieuwd bent en geen antwoord zult krijgen, heeft een topic meteen geen bestaansrecht meer?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sluit dan het topic want hij zal niet zelf op dit forum posten
Omdat ik benieuwd ben welke bronnen het zijn is het topic ineens niet valide meer?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sluit dan het topic want hij zal niet zelf op dit forum posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |