abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72065513
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:35 schreef ToT het volgende:
Dus omdat je ergens naar benieuwd bent en geen antwoord zult krijgen, heeft een topic meteen geen bestaansrecht meer?
Neu hoor ... maar als ik antwoord met informatie die hem werd aangereikt en die hij ging bezorgen aan het bevoegde ministerie, wordt dit simpelweg afgewimpeld. Blijkbaar verwachten ze hier artikelen en fotos van de burgemeester in de lucht, burgemeester in het labo , etc.
Hij baseert zich ook maar op onderzoeken en argumenten van anderen hoor. Hier op 't forum is ook niemand persoonlijk in de lucht geweest om dit te onderzoeken, ofwel ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_72065627
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Ok ik snap hoe je die zaken bedoelt. Subtiliteit is altijd effectiever dan roekeloosheid, maar ik ben nu vooral benieuwd naar wat die burgemeester dan als "bewijs" aandraagt. En waarom hij dus "immuun" is

Hij is juist niet immuun,..... maar wel geisoleerd, totdat ie keiharde bewijzen kan overleggen.

dan verschuift het spel even van de boodschapper, naar de maker van de "bewijzen", en begint er een heel nieuw spel.

Je hebt dan twee "zaken" die los van elkaar staan, ( een schreeuwie, en een laborant ), dat betekent dat het speelveld twee keer zo breed is geworden, en hoe verder je van je teamgenoot staat, des te kleiner de kans dat de bal aankomt waar je hem heenschopt...., omdat je tegenstander twee keer zoveel tijd en ruimte heeft om te proberen de bal af te pakken/ weg te blazen/ als ei te benoemen.

Op het moment dat ie daadwerkelijk keihard de bal heeft en voor het doel staat, zul je zien dat er vanuit de tribune ineens nog 100 ballen op het veld worden gegooid...... wat was nou de echte bal ?
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_72065693
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Ok ik snap hoe je die zaken bedoelt. Subtiliteit is altijd effectiever dan roekeloosheid, maar ik ben nu vooral benieuwd naar wat die burgemeester dan als "bewijs" aandraagt. En waarom hij dus "immuun" is
Zijn bewijs beperkt zich tot het feit dat je ze kunt zien en dat je geen chemtrails over de Sahara vindt.
En waar zegt hij zelf immuun te zijn? Over dat stukje moet ik overgelezen hebben ..
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:44:53 #104
19194 Oversight
◢◤
pi_72569773
details of formerly classified UK Government Biological Warfare public area experiments

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-322022035575322462#

de 3 fases van waarheid.... ridiculisering, keihard protest, acceptatie.

Nog vele pagina's hieronder zullen zich vullen met keiharde informatie over "vaccineren"

Er is keihard bewijs dat er verschillende virussen zijn "verspreid via de lucht" met als doel te onderzoeken of die groepen die zijn blootgesteld, beter reageren op een vaccin, aangezien ze al met het virus in aanraking waren gekomen, versus een groep die er niet aan was blootgesteld....

http://www.nr23.net/govt/(...)%20August%201959.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)013%20Nov%201957.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)0November%201957.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)0Of%20Built%20Up.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)ols%20At%20Night.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)ea%20experiments.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)0Particulate%20C.pdf

http://www.nr23.net/govt/(...)nts%20May%201963.pdf
◢◤
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:53:26 #105
19194 Oversight
◢◤
pi_72570056
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-3695517097691289788#

This declassified Porton Down film, which is Crown Copyright, shows a Valetta aircraft making a number of passes in front of the camera - all the time spraying the Biological Warfare simulant - Zinc Cadmium sulphide. These particular experiments were conducted during March 1958, and were conducted to determine the characteristics of an aircraft mounted Zinc Cadmium sulphide dispenser. The resulting information was then used in Porton Down's later public area BW experiments, some of which (the Large Area Coverage or LAC) contaminated vast swathes of the UK. A BW simulant is a supposedly harmless substance which mimics the physical properties of a real BW agent, in this case, size (between 1-5 microns).

BW simulants are used in BW experiments in which, for safety reasons, a real BW agent could not be used.

Hollands, jip en janneke: we hebben geoefend of we biologische wapens zouden kunnen inzetten en wat het resultaat zou zijn, en we hebben goed "biologische wapens simulatie" spul gebruikt, dat even klein is als een "echt" wapen.... 1 tot 5 mikron... klein genoeg om goed in te ademen...
◢◤
  woensdag 9 september 2009 @ 09:20:37 #106
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_72574210
quote:
Op maandag 27 juli 2009 10:50 schreef ToT het volgende:
Dat van virussen en ziekteverwekkers heb ik nog niet eerder gehoord in combinatie met chemtrails, maar dat met zware metalen en dat het niet snel oplost wel. Daar hebben we al hele discussies over gehad hier in BNW en volgens mij ook in TRU.
Morgellons ?
quote:
Dat als vliegtuigen hoger vliegen de condensstrepen sowieso langer blijven hangen deed niet ter zake en dat iedereen in zijn jeugd die langdurige condensstrepen had zien hangen, waren "oefeningen" voor de huidige chemtrails.
je weet best dat Chemtrails toe wordt gegeven door Duitsland, UK en USA. In USA zit het gewoon in het lesmateriaal. Dat hier in Nederland weer fier onbenullig opgereageerd wordt. Is tekenend voor de intelligentie van dit verknipte en door chemtrails gebrainwashde land.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 9 september 2009 @ 09:28:27 #107
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72574351
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Lambiekje het volgende:
Dat hier in Nederland weer fier onbenullig opgereageerd wordt. Is tekenend voor de intelligentie van dit verknipte en door chemtrails gebrainwashde land.
Ah, maar jij en nog een select groepje mensen zijn dus niet door chemtrails gebrainwashed. Vertel eens, wat doe jij om jezelf te beschermen tegen die chemtrails en de schadelijke invloeden daarvan?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_72574387
ja precies, lol.
  woensdag 9 september 2009 @ 11:10:07 #109
19194 Oversight
◢◤
pi_72576482
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ah, maar jij en nog een select groepje mensen zijn dus niet door chemtrails gebrainwashed. Vertel eens, wat doe jij om jezelf te beschermen tegen die chemtrails en de schadelijke invloeden daarvan?
Wat we er aan doen, is mensen zoals jou laten zien van wat er om je heen gebeurt.

Als voldoende mensen zich realiseren dat dit geen sprookje maar harde waarheid, dan zou het zomaar kunnen zijn dat we er ook iets aan kunnen veranderen.
◢◤
  Moderator woensdag 9 september 2009 @ 11:15:34 #110
16180 crew  CoolGuy
pi_72576628
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:10 schreef Oversight het volgende:

[..]

Wat we er aan doen, is mensen zoals jou laten zien van wat er om je heen gebeurt.

Als voldoende mensen zich realiseren dat dit geen sprookje maar harde waarheid, dan zou het zomaar kunnen zijn dat we er ook iets aan kunnen veranderen.
Klets reactie. Lambiekje beweert keihard dat de reden dat in NL zo gereageerd wordt komt omdat iedereen hier is gebrainwashed door de chemtrails.

Met andere woorden, iedereen staat onder invloed daarvan en daarom reageert iedereen zo. Lambiekje echter, doorziet het hele evil plan. Hij woont ook in Nederland dus de spray van de chemtrails komt ook op zijn hoofd neer.

Toch wordt Lambiekje (Net als jij blijkbaar) er niet door gebrainwashed. Dus of jullie zijn er immuun voor, of jullie doen iets om je er tegen te beschermen, en ik ben dan heel benieuwd naar wat dat is.

Je antwoord is onzin. Als jij net als de rest van nederland (Waaronder ik) gebrainwashed zou zijn door de chemtrails 'liet jij me nu helemaal niets zien van wat er om me heen gebeurd'. Immers, jij zou dan net als de rest gebrainwashed zijn en dan was je hier helemaal niet mee bezig.
  woensdag 9 september 2009 @ 11:40:11 #111
19194 Oversight
◢◤
pi_72577316
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Klets reactie. Lambiekje beweert keihard dat de reden dat in NL zo gereageerd wordt komt omdat iedereen hier is gebrainwashed door de chemtrails.
.....
quote:
Met andere woorden, iedereen staat onder invloed daarvan en daarom reageert iedereen zo. Lambiekje echter, doorziet het hele evil plan. Hij woont ook in Nederland dus de spray van de chemtrails komt ook op zijn hoofd neer.

Toch wordt Lambiekje (Net als jij blijkbaar) er niet door gebrainwashed. Dus of jullie zijn er immuun voor, of jullie doen iets om je er tegen te beschermen, en ik ben dan heel benieuwd naar wat dat is.
we hebben een aluminium hoedje op....
quote:
Je antwoord is onzin. Als jij net als de rest van nederland (Waaronder ik) gebrainwashed zou zijn door de chemtrails 'liet jij me nu helemaal niets zien van wat er om me heen gebeurd'. Immers, jij zou dan net als de rest gebrainwashed zijn en dan was je hier helemaal niet mee bezig.
De brainwash die hij bedoeld, zit m niet in de chemicalien die over onze hoofden worden versproeid, maar in jou botte weigering om zelf te onderzoeken wat er openlijk wordt toegegeven.... De illusie dat de overheid het beste met je voor heeft, en hier nooit bewust aan zou meewerken... dat is de brainwash die je hebt ondergaan...

Bij sommige mensen (zoals lambiekje en ikzelf) werkt dat averechts, en gaan we alleen maar harder protesteren tegen wat wij herkennen als wetteloze manipulatie van onze gezondheid......
◢◤
  Moderator woensdag 9 september 2009 @ 11:58:55 #112
16180 crew  CoolGuy
pi_72577847
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:40 schreef Oversight het volgende:

[..]

.....
[..]

we hebben een aluminium hoedje op....
[..]

De brainwash die hij bedoeld, zit m niet in de chemicalien die over onze hoofden worden versproeid, maar in jou botte weigering om zelf te onderzoeken wat er openlijk wordt toegegeven.... De illusie dat de overheid het beste met je voor heeft, en hier nooit bewust aan zou meewerken... dat is de brainwash die je hebt ondergaan...

Bij sommige mensen (zoals lambiekje en ikzelf) werkt dat averechts, en gaan we alleen maar harder protesteren tegen wat wij herkennen als wetteloze manipulatie van onze gezondheid......
Je verhaal rammelt nog steeds. Volgens jullie wordt er ge-chemtraild. Met andere woorden, vliegtuigen sproeien opzettelijk een of ander goedje de lucht in, die vervolgens neerdaalt op aarde en dus alle bewoners. Dat doen ze met een doel.

Tenzij jij de hele dag binnen blijft, elke dag van je leven, valt dat spul ook op jou als je buiten bent/komt. Dus, wat voor effect 'zij' dan ook willen bewerkstelligen met dat goedje, het zou ook op jou moeten werken. Maar, jullie roepen heel hard dat jullie het door hebben.

Ik heb lambiekje al verschillende keren horen roepen (niet in dit topic) dat chemtrails gebruikt worden (onder andere) voor mindcontrol. Nou, als jullie in aanraking zijn gekomen met dat spul (net als alle mensen) en het werkt wel bij alle mensen, maar niet bij jullie, dan doen jullie dus iets om te voorkomen dat het bij jullie werkt, en ik wil graag weten wat dat is. Je kunt dan wel sarcastisch aankomen met een aluminium hoedje, maar de vraag is valide, en jij hebt er geen antwoord op.

Om eerlijk te zijn, het boeit mij geen flikker dat de overheid wel of niet het beste met me voorheeft. Vooralsnog ga ik behoorlijk lekker. Ik kan doen wat ik wil. Het maakt me niet uit of ik daarbij een of ander masterplan volg als een mak schaap, want ik weet niet eens dat ik een of ander masterplan volg. Ik ben dus nog steeds gelukkig.

Jullie, daarentegen, doorzien dit plan en willen er niet aan meewerken. Dus jullie schreeuwen van alle daken dat het zo fout is met de regering, maar jullie zijn maar met weinigen. De groep 'schapen' is veel groter. Ik, als onwetend schaap, ben niet gefrustreerd, omdat ik er niets van weet.

Jullie, als 'verlichten', hebben hier wel last van en jullie voelen je alsof jullie in een keurslijf zitten waar jullie uit willen ontsnappen maar niet echt kunnen. Ik denk dat jullie van die 'wetenschap over de grote boze regering' meer last hebben dan een willekeurig onwetend schaap.

Hoe dan ook. Ik geloof niet in chemtrails. Dat de overheid waarschijnlijk dingen doet die niet altijd even netjes zijn, soit, dat geloof ik wel, maar ik lig er niet wakker van, het boeit me geen ene flikker.
  woensdag 9 september 2009 @ 12:15:15 #113
19194 Oversight
◢◤
pi_72578271
quote:
Op woensdag 9 september 2009 11:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je verhaal rammelt nog steeds. Volgens jullie wordt er ge-chemtraild. Met andere woorden, vliegtuigen sproeien opzettelijk een of ander goedje de lucht in, die vervolgens neerdaalt op aarde en dus alle bewoners. Dat doen ze met een doel.
zover helemaal goed, heb je de bewijzen hierboven al gelezen,.. of sla je die over voor het gemak?
quote:
Tenzij jij de hele dag binnen blijft, elke dag van je leven, valt dat spul ook op jou als je buiten bent/komt. Dus, wat voor effect 'zij' dan ook willen bewerkstelligen met dat goedje, het zou ook op jou moeten werken. Maar, jullie roepen heel hard dat jullie het door hebben.
als je binnen blijft krijg je het ook binnen, 1 tot 5 mikron groot is klein genoeg om gewoon door de lucht te dwalen, dus ook je huiskamer in... via ramen en deuren en ventilatie.
quote:
Ik heb lambiekje al verschillende keren horen roepen (niet in dit topic) dat chemtrails gebruikt worden (onder andere) voor mindcontrol. Nou, als jullie in aanraking zijn gekomen met dat spul (net als alle mensen) en het werkt wel bij alle mensen, maar niet bij jullie, dan doen jullie dus iets om te voorkomen dat het bij jullie werkt, en ik wil graag weten wat dat is. Je kunt dan wel sarcastisch aankomen met een aluminium hoedje, maar de vraag is valide, en jij hebt er geen antwoord op.
In de vraag ga je er vanuit dat de "mindcontrol" zou inhouden dat we zombies worden die de vliegtuigen niet meer kunnen zien, en dat is niet zo,..
quote:
Om eerlijk te zijn, het boeit mij geen flikker dat de overheid wel of niet het beste met me voorheeft. Vooralsnog ga ik behoorlijk lekker. Ik kan doen wat ik wil. Het maakt me niet uit of ik daarbij een of ander masterplan volg als een mak schaap, want ik weet niet eens dat ik een of ander masterplan volg. Ik ben dus nog steeds gelukkig.
daarom wordt je ook als volgzaam schaap gezien.
quote:
Jullie, daarentegen, doorzien dit plan en willen er niet aan meewerken. Dus jullie schreeuwen van alle daken dat het zo fout is met de regering, maar jullie zijn maar met weinigen. De groep 'schapen' is veel groter. Ik, als onwetend schaap, ben niet gefrustreerd, omdat ik er niets van weet.
klopt.
quote:
Jullie, als 'verlichten', hebben hier wel last van en jullie voelen je alsof jullie in een keurslijf zitten waar jullie uit willen ontsnappen maar niet echt kunnen. Ik denk dat jullie van die 'wetenschap over de grote boze regering' meer last hebben dan een willekeurig onwetend schaap.
klopt.
quote:
Hoe dan ook. Ik geloof niet in chemtrails. Dat de overheid waarschijnlijk dingen doet die niet altijd even netjes zijn, soit, dat geloof ik wel, maar ik lig er niet wakker van, het boeit me geen ene flikker.
duidelijk,...dat is je goed recht.
◢◤
pi_72583890
Deze week ook een gans artikel in het Belgische TV-magazine HUMO ... nog es een volledig interview met de ex-burgemeester.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 9 september 2009 @ 15:28:21 #115
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72584062
quote:
Op woensdag 9 september 2009 12:15 schreef Oversight het volgende:

[..]

zover helemaal goed, heb je de bewijzen hierboven al gelezen,.. of sla je die over voor het gemak?
De een zijn bewijs, is een anders onsamenhangend geraaskaal
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 9 september 2009 @ 22:35:54 #116
19194 Oversight
◢◤
pi_72599385
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

De een zijn bewijs, is een anders onsamenhangend geraaskaal

stap 1

◢◤
pi_72599593
Okee okee volgens mij loopt het hier weer aardig uit de klauwen he? Even iets serieuzer, minder one-liners, minder afzeiken enz.
  woensdag 9 september 2009 @ 22:51:25 #118
19194 Oversight
◢◤
pi_72600013
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:40 schreef ToT het volgende:
hoi
hoi Tot,...

....

Ja, Tot,

Tuuk Tot,

Geen probleem Tot,

Zou ik al genoeg zinnen hebben staan om een note te voorkomen ?

Nog een dan maar, voor alle zekerheid.

Sorry Tot,

◢◤
pi_72600149
quote:
Op woensdag 9 september 2009 22:51 schreef Oversight het volgende:

[..]

hoi Tot,...

....

Ja, Tot,

Tuuk Tot,

Geen probleem Tot,

Zou ik al genoeg zinnen hebben staan om een note te voorkomen ?

Nog een dan maar, voor alle zekerheid.

Sorry Tot,

Lul!

En nu braaf doen, ja!
  woensdag 9 september 2009 @ 23:04:11 #120
19194 Oversight
◢◤
pi_72600569
STAP 2

Ik ben Peter Vereecke (53), oud-burgemeester van Evergem
.
Begin juli 2009 kwam ik 'in the picture' van zowel de schrijvende pers als de (regionale) tv omdat ik als ex-burgemeester in de gemeenteraad aandacht had gevraagd voor het toch wel zorgwekkende fenomeen van de chemtrails.
.
Toen een krantenartikel hierover, door een mij onbekend iemand, ook op in-ternet gezet werd (ondermeer in het Engels) begon ik heel wat reacties te krijgen (zelfs vanuit Amerika !) : "eindelijk iemand die zijn nek uitsteekt en dit schandalig fenomeen aanklaagt !". Dit is dus een zaak die veel meer mensen beroert dan ik oorspronkelijk dacht. Sindsdien heb ik mij nog verder en dieper geïnformeerd en heb contacten gelegd met tal van overheidsdiensten waardoor mijn verontwaardiging/onrust alleen maar verder is toegenomen!!!
.
Zo is mij duidelijk geworden:
1) dat het voornaamste gevolg (en wellicht ook de bedoeling ...) van chem-trails is ons immuniteitssyteem te ondermijnen en ons zodoende tot een gemakkelijk slachtoffer van allerlei aandoeningen te maken.
.
2) dat het verschijnsel zijn oorsprong kent bij de US Army, waar men sinds de jaren veertig in het kader van de biologische oorlogvoering heel intens zoekt naar agressieve virussen en dat men in dat kader experimenten doet bij de eigen bevolking (ongelofelijk maar waar en reeds toegegeven)!
.
3) dat men enerzijds alles ontkent maar anderzijds in officiële documenten als 'Vison for 2020' en 'Owning the weather in 2025' OPENLIJK spreekt over 'aerial obscuration', dat wil zeggen het opzettelijk in de lucht aanbren-gen van een kunstmatig schild door middel van miljoenen tonnen (!) chemi-sche stoffen. Het is dus al jaren een wereldwijd fenomeen.
.
Wie zich hiervan bewust wordt heeft twee mogelijkheden:
1) Ofwel binnenskamers eens goed vloeken.
2) Ofwel in actie schieten en de kat de bel aanbinden. Ik kan niet anders dan voor dit laatste te opteren.
.
Aangifte Rechtbank!
In het krantenartikel heeft men de term 'kruistocht' gebuikt en dit is niet zo slecht gekozen: ik wil en zal mij - koste wat kost - inzetten om de waarheid rond dit fenomeen aan het licht te brengen! Daarom ben ik maandag 17 augus-tus 2009 naar de onderzoeksrechter Jean-Claude Claeys te Gent gestapt om na het betalen van 250 euro voorschot een strafrechterlijke klacht met bur-gerlijke partijstelling neer te leggen wegens 'het systematisch en opzettelijk in de atmosfeer brengen van allerlei chemische en biologische stoffen', die een ernstig gevaar betekenen voor de volksgezondheid in zijn algemeenheid!
.
Ik wens inderdaad dat dit misdrijf grondig wordt onderzocht en dat op een objectieve manier wordt vastgesteld om welke stoffen het in Vlaanderen/ België gaat, welke de identiteit van de opdrachtgever is en met welke bedoe-lingen dit gebeurt. Natuurlijk moet dit... zo snel als mogelijk, gestopt worden.
.
De klacht is neergelegd tegen onbekenden maar ik heb duidelijk gemaakt dat ik heel sterke vermoedens heb dat het hele chemtrail-project in Europa geco-ördineerd en uitgevoerd wordt door de Navo, die dit uiteraard ook ontkennen.
.
OPROEP!
Ik roep hierbij iedereen op, die hierover nuttige informatie zou kunnen geven, contact met mij op te nemen: piloten, militairen, mensen die actief (geweest) zijn op luchthavens, die werken aan vliegtuigen, enzovoort. Ik garandeer absolute discretie en anonimiteit. Ik roep ook iedereen op om bij de lokale politie een klacht neer te leggen tegen dit fenomeen, zoals ik zelf reeds ettelijke malen heb gedaan. Ik heb deze klacht neergelegd als indivi-dueel burger, als een kleine David tegen de gigant Goliath, maar ik doe dit niet voor mij alleen en sta ook niet alleen. Zie... de vele website-verwijzingen!
.
Omdat er zovele mensen nu reeds op de hoogte zijn maar, voorlopig nog van-uit een isolement, heb ik een oproep gelanceerd voor een bijeenkomst, die eind deze maand (augustus 2009) zal doorgaan en waarop zal worden nage-gaan in hoeverre we een actie-comité kunnen vormen. Voornaamste doel-stelling is om enerzijds de kritische krachten van wakkere burgers te bunde-len en anderzijds (achtergond) informatie op... duidelijke wijze aan te bieden.
.
Chemtrails zijn geen geïsoleerd fenomeen. Nu al wordt duidelijk dat we in het najaar afstevenen op een mondiale vaccinatie tegen de vermeende pan-demie van Mexicaanse griep. Ook daar valt veel over en vooral tegen te zeg-gen. Er is de financiële en economische crisis en eind dit jaar wordt de Codex: http://www4nl.dr-rath-fou(...)/codex-whatisit.html van kracht!
.
Ik roep iedereen op die hiervoor interesse heeft, om op een of andere ma-nier mee te werken aan een comité door met mij contact op te nemen voor nadere informatie. Wie interesse heeft in de tekst van de klacht en in het basisdocument over de chemtrails gelieve ook contact met mij op te nemen.
.
Ik zou het zeer waarderen als u vanuit uw positie de nodige aandacht aan de-ze zaak zou willen besteden en... er ruime verspreiding aan zou willen geven.
.
Met vriendelijke groet,
.
Peter Vereecke (53)
Hooiwege 209940
Sleidinge (Evergem)
E-mail: peter_vereecke@hotmail.com
.
Bijlages (Word-documenten van Peter Vereecke):
- Klacht naar onderzoeksrechter »
- Chemtrails in een notedop »
.
Peter Vereecke in de media:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleid=S32C1KG7&postcode=9940
http://www.scribd.com/doc(...)entenaar-26-Jul-2009
http://www.hln.be/hln/nl/(...)uigstrepen-aan.dhtml
◢◤
  woensdag 9 september 2009 @ 23:09:45 #121
19194 Oversight
◢◤
pi_72600794
stap 3

Chemtrails - Barium, Aluminum,
Titanium CONFIRMED In Rainwater
By Sue Miller
3-15-2

UPDATE

From Sue Miller
smillernc@earthlink.net
3-17-2

Dear Jeff,

I must express my respect and appreciation for Therese Aigner. To my knowlege, she is the first professional, accredited environmental expert/engineer to stand up and formally and emphatically connect unusual water test results with the unusual aerial activity.

That the rainwater barium and aluminum chem-bliz 'pollution' is directly from chemtrails is clearly stated in her cover letter of the lab test results:

Dear Ms. Miller:

1.0 Per your three (3) samples submitted to the writer (Project No.SMS 514); attached please find the Analytical Results Summary for samples number (s) 514-1, 514-2 and 514-3 This summary also includes the proper and completed Chain of Custody.

1.1 There is also a copy of your original sample labels which have been "G" 'd in with the above samples.

2.0 If you look at the "Results" of each one of the "Parameters" ; there is consistancy here. This would indicate a very controlled delivery (dispersion) of Chemtrails by aircraft in your area.

2.1 The "Results" would also indicate that the contaminants would have had to be delivered in large amounts (pounds per min.) and in concentrated form.

2.2 In addition to the above; we would not expect to find the above "Parameters" under normal circumstances (regardless of quantity) in your area.

Also: the Government Directorates that are operating the Chemtrails delivery (dispersion) aircraft should be subject to the following Title 40 (ENVIRONMENTAL) Code of Federal Regulations (CFR's):

3.1 40 CFR 1 to 86; [Air Programs ].

3.2 40 CFR 87 to 149: [Water Programs].

3.3 40 CFR 150 to 189; [FIFRA-Pesticide Programs].

3.4 40 CFR 190 to 299; [RCRA-Solid Waste and Hazardous Waste].

3.5 40 CFR 300 to 399; [CERCLA Sect. 312 & 313 (Community Right to
Know)/Superfund/SARA Title 111].

3.6 40 CFR 400 to 899; [Water Effluent Guideline & Standards].

3.7 40 CFR 700 to 790; [Toxic Substances Control Act (TSCA)].

4.0 Under normal circumstances these Directorates would be required to comply to ALL registration, notification, and permitting reequirements as mandated by the CFR's called out in the above section 3.0

4.1 In short: "THEY" have placed themselves above the LAW.

In closing; if you have any questions, please do not hesitate to call.

Sincerely, Ms. Therese Aigner, CES Consultant

cc to Clifford Carnicom and David Peterson

___

The sample data ("Results") is available in the original form at www.carnicom.com/contrails.htm Click on 'Lab Tests Are Positive', then on Page 3.

Ms. Aigner is willing to test other samples if they are collected and forwarded properly. You would have to pay the testing expenses.

Contact her for information @ 1-814-628-2032

It would be very useful for concerned citizens to amass a national database of rainwater testing results with results from every state. (Assuming that there IS any rain...)

"Looookinup"

Topic Thread--* BARIUM, Aluminum, Titanium CONFIRMED in Rainwater.-- is at Carnicom's Chemtrail Board: http://pub8.ezboard.com/f(...)e?topicID=5946.topic

-----

The presence of Aluminum, Barium, Calcium, Magnesium, and Titanium in the air over a part of the United States is now formally documented, in as reliable a way as is available to an ordinary American citizen.

Over three months, three separate rainwater and snow samples from Chapel Hill, North Carolina, have been collected and submitted for formal 'double-blind' laboratory analysis. Tests were ordered for several elements that should NOT be present in normal rain/snow. The results should have come back marked 'N/D' ('None Detected') for all tests...

But, that hope was smashed.

The substances that many of us who have been researching the chemtrail issue suspect are in the air --- ARE IN THE AIR.

And coming down in rain and snow.

Especially BARIUM.

This devastating data points to a deliberate atmospheric release of massive quantities of material containing Aluminum, Barium, Calcium, Magnesium, Calcium, and Titanium.

These bleak figures also point to the possibility of a grim outlook for the humans (and animals) under this chem-bliz 'fallout', as well as the entire physical ecosystem.

We were not designed to breathe these materials. Especially at the tiny particulate size, which has over and over been proven to cause increased death rates. (Most recently by the Journal of American Medical Association, 3/6/2002, 'Mortality, and Long-term Exposure to Fine Particulate Air Pollution')

More testing is urgently called for.

Other substances may be present -- these five were the only tests ordered, based on information collected from the Carnicom Chemtrail Site and Discussion Board. The form in which these documented five exist -- carbonates, hydrates, stearates (?) etc.-- is still unknown.

As chemtrails -- the postulated release method for these materials -- have been continually observed and documented over the United States and most of the world, more testing in other areas must be done to confirm that this is not simply a localized, temporary phenomena. The health and ecologic effects of these materials entering the groundwater, oceans, agriculture/food supply, and food chains must be considered and studied.

The health, climactic, and planetary effects of the massive quantities that must exist in the upper atmosphere to reach the ground in detectable levels must be studied.

The importance of these issues cannot be understated. Clifford Carnicom, Lorie Kramer, Kim Weber, Teresa S., David Peterson, and Terese Aigner have provided the information and encouragement for this direction. Deep gratitude is extended to them.

I am proud to be American, and standing in the Lord,

Sue Miller (aka 'Looookinup') smillernc@earthlink.net

Links -

The official laboratory tests: Click on 'Lab Tests Are Positive' http://www.carnicom.com/contrails.htm

Clifford Carnicom's Chemtrail Board: http://pub8.ezboard.com/fchemtrailschemtrails

Lung Cancer, Cardiopulmonary Mortality, and Long-term Exposure to Fine Particulate Air Pollution:
http://jama.ama-assn.org/issues/v287n9/abs/joc11435.html
Vol. 287 No. 9, March 6, 2002

ChemtrailTrackingUSA- A group for reporting chemtrail sightings, and research http://groups.yahoo.com/group/chemtrailtrackingusa

Comment

From Clifford E Carnicom
cecarnicom@earthlink.net
3-19-2

Folks may wish to become familiar with a couple of additions that have made to http://www.carnicom.com/lab1.htm in light of some recently distributed false information on this matter.

Additional notes by CE Carnicom, Mar 18 2002:

Citizens may wish to begin investigating the role of the MDL in trace metal analysis per EPA 200.7 and ICP-MS methods as provided by various commercial testing labs, such as:

http://www.rpc.ca/icpms.html

where the following statements are made regarding detection capabilities beneath the MDL:

"Please note that the limits included in the table are "reporting limits" (for waters) and may be higher than the actual instrument detection limit. In many cases, it is possible to report elements to substantially lower levels."

"The Reporting Limit is essentially a practical method detection limit (MDL). The reporting limit is the concentration of a parameter that can be reliably reported in the presence of a moderate amount of sample-based interferences. In many cases, lowe [incomplete sentence listed - apparently to read lower levels may be able to be reported - CEC]"
◢◤
  woensdag 9 september 2009 @ 23:11:43 #122
19194 Oversight
◢◤
pi_72600862
< ToT was duidelijk foei! >

[ Bericht 47% gewijzigd door Dragorius op 09-09-2009 23:36:31 ]
◢◤
  woensdag 9 september 2009 @ 23:23:00 #123
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_72601305

Ex-burgemeester vraagt onderzoek naar 'chemtrails'
SCHADELIJKE STOFFEN

EVERGEM - Tijdens het vragenhalfuurtje van de burger beweerde ex-burgemeester Peter Vereecke dat de jongste dagen vliegtuigen boven Evergem zware metalen, chemische stoffen en virussen verspreidden.

Vereecke was zes jaar burgemeester, maar zegde de politiek vaarwel om zich te verdiepen in diverse problematieken. Daarbij ontdekte hij de chemtrails. 'Op een hoogte van 10 kilometer laten vliegtuigen lijnen van gecondenseerde waterdamp na. Die verdwijnen snel. Op heldere dagen zien we in de lucht echter bredere sporen die urenlang zichtbaar blijven. Dat zijn chem(ical) trails', stelde de Sleidingenaar.

Volgens hem zijn de door de sproeivliegtuigen verspreide stoffen makkelijk te identificeren. 'Ik diende meermaals klacht in bij de politie, maar zonder reactie. Daarom vraag ik het college om bij de ministeries aan te dringen dit te onderzoeken.' 'Wij kunnen enkel aan de alarmbel trekken', repliceerde schepen voor Volksgezondheid Luc Uyttendaele (PVG-SP.A). (ivh)
◢◤
  donderdag 10 september 2009 @ 09:16:15 #124
52357 Lambiekje
pi_72606432
quote:
Op woensdag 9 september 2009 23:23 schreef Oversight het volgende:

Ex-burgemeester vraagt onderzoek naar 'chemtrails'
SCHADELIJKE STOFFEN

EVERGEM - Tijdens het vragenhalfuurtje van de burger beweerde ex-burgemeester Peter Vereecke dat de jongste dagen vliegtuigen boven Evergem zware metalen, chemische stoffen en virussen verspreidden.

Vereecke was zes jaar burgemeester, maar zegde de politiek vaarwel om zich te verdiepen in diverse problematieken. Daarbij ontdekte hij de chemtrails. 'Op een hoogte van 10 kilometer laten vliegtuigen lijnen van gecondenseerde waterdamp na. Die verdwijnen snel. Op heldere dagen zien we in de lucht echter bredere sporen die urenlang zichtbaar blijven. Dat zijn chem(ical) trails', stelde de Sleidingenaar.

Volgens hem zijn de door de sproeivliegtuigen verspreide stoffen makkelijk te identificeren. 'Ik diende meermaals klacht in bij de politie, maar zonder reactie. Daarom vraag ik het college om bij de ministeries aan te dringen dit te onderzoeken.' 'Wij kunnen enkel aan de alarmbel trekken', repliceerde schepen voor Volksgezondheid Luc Uyttendaele (PVG-SP.A). (ivh)
Geweldig om te lezen dat eindelijk wat mensen met gewicht wakker worden.

Zoals z'n Röver die HPV aankaart(te). Dr Rath die Codex op de kaart zet. Jane Burgermeister die gehele masterplan van BigPharma/Militair Complex/MexGriep aankaart. Nu dan iemand die chemtrails niet meer pikt en probeert kenbaarheid aan te geven.

Overigens is het leuk te lezen dat reacties bij de Telegraaf, mensen de quatschberichten niet meer accepteert. De pauperhoernalisten gaan maar door en gaan maar door met regelrechte staatspropaganda en elke serieuze issue compleet links latend.

Er is langzamerhand een beweging gaande dat men het niet meer accepteert. Politici, BigPharma, BigFood en BigAgri gaan te ver met hun fascistische grappen en grollen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_72606505
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Jane Burgermeister die gehele masterplan van BigPharma/Militair Complex/MexGriep aankaart.
Opmerkelijk dat je dit benoemt, zeker omdat niks van wat zij heeft geclaimd ook maar is gebeurd. Denk maar aan al die "oefeningen" waarbij niks is gebeurd...
Zelf herstellende van H1N1a moet ik zeggen dat het een vervelende griep is zoals ieder ander. En hey, nu is een vaccin ook niet meer nodig
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 09:30:32 #126
52357 Lambiekje
pi_72606720
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:19 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat je dit benoemt, zeker omdat niks van wat zij heeft geclaimd ook maar is gebeurd. Denk maar aan al die "oefeningen" waarbij niks is gebeurd...
Zelf herstellende van H1N1a moet ik zeggen dat het een vervelende griep is zoals ieder ander. En hey, nu is een vaccin ook niet meer nodig
oech wat heb je totaal geen kennis wat er speelt. Eng eng eng.

Nee maar al het verpleegpersoneel, zwangere en bejaarden wel. Deze personenn zijn het verplicht.
pi_72606861
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oech wat heb je totaal geen kennis wat er speelt. Eng eng eng.

Nee maar al het verpleegpersoneel, zwangere en bejaarden wel. Deze personenn zijn het verplicht.

Ehm nee. Het is eerder "eng" dat jij denkt dat ze het verplicht zijn. Ook voor hen is de vaccinatie een optie, geen verplichting. Voor zwangere vrouwen (in de vroege fase) is het zelfs aan te raden ivm vatbaarheid voor de ongeboren vrucht.
Voor de zorg kan een enkeling (ivm werkzaamheden) contractueel verplicht zijn (denk aan bepaalde ziekenhuisafdelingen) maar meer dan dat is het niet.

Maar verder staat het mensen vrij om gewoon niet te gaan. Het is geen verplicht vaccin, zoals we dat ook niet kennen in Nederland!
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 10:27:08 #128
153506 Captain_Fabulous
pi_72607848
Leuk dat er bij serieuze tests (voor de lieve vrede wil ik best even aanemen dat dit zo was) is aangetoond dat er kennelijk ongebruikelijke metalen in het regenwater zitten. Ik zie echter geen bewijs dat die metalen er DUS in voorkomen omdat ze door vliegtuigen gesproeid worden. Dat iets in het regenwater zit betekent alleen dat de stof kennelijk in de lucht voorkwam. Maar mijns insziens kan dat oook gebeurd zijn door industrie op de grond, het verkeer, vliegtuigmotoren, stof die door vulkaanuitbarstingen in de atmosfeer wordt gebracht....
Ik zie het verband met chemtrailen dus niet zo.
pi_72608040
Actie Oud-Burgemeester Vereecke tegen Chemtrails

< dat mag niet >
Aan de dames en heren van de pers en al wie van oordeel is dat de waarheid aan het licht moet komen mijn hartelijke groet!
Ik ben Peter Vereecke, oud-burgemeester van Evergem.
Begin juli kwam ik 'in the picture' van zowel de (schrijvende) pers als de (regionale) tv omdat ik als ex-burgemeester in de gemeenteraad aandacht had gevraagd voor het zorgwekkende fenomeen van de chemtrails.

Toen een krantenartikel hierover door een mij onbekend iemand ook op internet gezet werd (o.a. in het Engels) begon ik heel wat reacties te krijgen (zelfs vanuit Amerika!) : "eindelijk iemand die zijn nek uitsteekt en dit schanddalig fenomeen aanklaagt!". Dit is dus een zaak die veel meer mensen beroert dan ik oorspronkelijk dacht.

Sindsdien heb ik mij nog verder en dieper geïnformeerd, heb contacten gelegd met tal van overheidsdiensten en is mijn verontwaardiging-onrust nog toegenomen.

Zo is mij duidelijk geworden
* dat het voornaamste gevolg (en wellicht ook de bedoeling ...) van chemtrails is ons immuniteitssyteem te ondermijnen en ons zodoende tot een gemakkelijk slachtoffer van allerlei aandoeningen te maken.
* dat het verschijnsel zijn oorsprong kent bij de US Army, waar men sinds de jaren veertig in het kader van de biologische oorlogvoering heel intens zoekt naar agressieve virussen en dat men in dat kader experimenten doet bij de eigen bevolking (ongelofelijk maar waar en reeds toegegeven !)
* dat men enerzijds alles ontkent maar anderzijds in officiële documenten als 'Vison for 2020' en 'Owning the weather in 2025' OPENLIJK spreekt over 'aerial obscuration', dwz het opzettelijk in de lucht aanbrengen van een kunstmatig schild door middel van miljoenen tonnen (!) chemische stoffen.
Het is dus al jaren een wereldwijd fenomeen.

Wie zich hiervan bewust wordt heeft twee mogelijkheden :
* ofwel binnenskamers eens goed vloeken
* ofwel in actie schieten en de kat de bel aanbinden
Ik kan niet anders dan voor dit laatste te opteren. In het krantenartikel heeft men de term 'kruistocht' gebuikt en dit is niet zo slecht gekozen:
Ik wil en zal mij - koste wat kost - inzetten om de waarheid rond dit fenomeen aan het licht te brengen!
Daarom ben ik gisteren naar de onderzoeksrechter Jean-Claude Claeys te Gent gestapt om na het betalen van 250 euro voorschot strafrechterlijke klacht met burgerlijke partijstelling neer te leggen wegens 'het systematisch en opzettelijk in de atmosfeer brengen van allerlei chemische en biologische stoffen, die een ernstige gevaar betekenen voor de volksgezondheid'.

Ik wens inderdaad dat dit misdrijf grondig wordt onderzocht en dat op een objectieve manier wordt vastgesteld over welke stoffen het in Vlaanderen/België gaat, welke de identiteit van de opdrachtgever is en met welke bedoelingen dit gebeurt. Uiteindelijk is het natuurlijk dat zo vlug mogelijk gestopt wordt met dit fenomeen.
De klacht is neergelegd tegen onbekenden maar ik heb duidelijk gemaakt dat ik heel sterke vermoedens heb dat het hele chemtrail-project in Europa wordt gecoördineerd en uitgevoerd door de Navo, die dit uiteraard ook ontkent.
Ik roep hierbij op dat iedereen die mij hierover nuttige informatie zou kunnen geven contact met mij opneemt : piloten, militairen, mensen die actief (geweest) zijn op luchthavens, die werken aan vliegtuigen, enz. .
Ik garandeer absolute discretie en anonimiteit.
Ik heb deze klacht neergelegd als individuele burger, als een kleine David tegen de gigant Goliath, maar ik doe dit niet voor mij alleen en ik sta ook niet alleen.

Omdat er zovele mensen nu reeds op de hoogte zijn maar voorlopig nog vanuit een isolement, heb ik een oproep gelanceerd voor een bijeenkomst, die eind deze maand zal doorgaan en waarop zal nagegaan worden in hoeverre we een actie-comité kunnen vormen.

Voornaamste bedoeling is om enerzijds de kritische krachten van wakkere burgers te bundelen en anderzijds (achtergond)informatie op een duidelijke wijze aan te bieden. Chemtrails zijn geen geîsoleerd fenomeen. Nu al wordt duidelijk dat we in het najaar afstevenen op een mundiale vaccinatie tegen de vermeende pandemie van Mexicaanse griep. Ook daar valt heel veel over en vooral tegen te zeggen. En er is de financiële en economische crisis.
En eind dit jaar wordt de codex alimentarius van kracht.
Ik roep iedereen die hiervoor interesse heeft om op een of andere manier mee te werken aan zo'n comité om met mij contact op te nemen voor nadere info.
Wie interesse heeft in de tekst van de klacht en in het basisdocument over chemtrails gelieve contact met mij op te nemen.
Bij wijze van door- en nadenker voeg ik in bijlage een tekst, waaruit blijkt dat de Hopi-indianen het fenomeen van de chemtrails reeds hadden voorzien.
Ik zou het zeer waarderen mocht u vanuit uw positie de nodige aandacht aan deze zaak willen besteden en er een ruime verspreiding aan geven.
Met vriendelijke groet,
Peter Vereecke

[ Bericht 1% gewijzigd door Dragorius op 10-09-2009 10:58:22 ("spam" oproep van artikel verwijderd) ]
pi_72608366
Ik vind het alleen maar goed dat dit gebeurd. Uiteindelijk zal dan de waarheid aan het licht komen en zal blijken dat onze burgemeester en andere gelovigen het allemaal toch niet helemaal op een rijtje hebben.
pi_72609678
quote:
Op donderdag 10 september 2009 10:51 schreef vanhal het volgende:
Ik vind het alleen maar goed dat dit gebeurd. Uiteindelijk zal dan de waarheid aan het licht komen en zal blijken dat onze burgemeester en andere gelovigen het allemaal toch niet helemaal op een rijtje hebben.
wie weet,...

tot die tijd wat achtergrond en oorsprong:

The Westwood Trials -
Following the successful BW 'sabotage' attack on the Pentagon, by operatives from the Special Operation Division of Camp Detrick, the scientists from the UK Biological Warfare research facility at Porton Down decided to conduct similar experiments of their own. Unfortunately for them, they were refused permission to use Government buildings in Whitehall, London so, after a lengthy search for a suitable test location, they chose to use the highly classified underground British Museum Art Repository in Westwood Quarry, Wiltshire.During 1950-1951, scientists released large aerosols of an opportunistic pathogen in the British Museum part of the underground quarry - live Serratia marcescens (the same strain of bacteria which was used in the 1950 San Francisco experiments, and which is associated with the fatality of a hospital patient). Unfortunately, these large bacterial aerosols escaped from the BM Repository and entered the adjacent Royal Enfield underground factory. This factory was occupied at the time by over 200 workers! Needless to say, Porton scientists did not warn the factory workers of the risks - neither did they monitor the factory workers health!
◢◤
pi_72609697
en:

The Railway Coach Trials - Yet another series of 'sabotage' experiments. This time the purpose was to investigate the feasibility of sabotage attacks on railway trains as they travelled through a tunnel. During these experiments, Porton scientists contaminated regular trains carrying members of the public as they passed through a tunnel on the Salisbury-Exeter line in the mid-fifties. The trials procedure was for a scientist to hide in a tunnel, equipped with a portable spraying apparatus. Just as the train passed, he operated the spray unit which produced a bacterial aerosol. Trials results proved that the interior of the train carriages became contaminated with the chosen bacteria. The passengers were not informed of their participation!
◢◤
pi_72609724
en natuurlijk:

The BW 'Attacks' on the City of Salisbury - During 1960, an aircraft, flying an arc 40 miles upwind of Porton's nearby city of Salisbury, sprayed large quantities of a cadmium compound - Zinc Cadmium sulphide (ZnCds). This compound was carried by the wind into the city where, because of its small particle size, it was inhaled and digested by the unwitting population. Documents obtained by myself in 2001 revealed that although Porton were aware of the hazardous nature of ZnCds they never subjected it to toxicity tests prior to its release in populated areas. The population were never informed of these experiments - even the MOD commissioned Independent Review of 2000 didn't include the Salisbury experiments in any detail!
◢◤
pi_72610778

1931 Dr. Cornelius Rhoads, under the auspices of the Rockefeller Institute for Medical Investigations, infects human subjects with cancer cells. He later goes on to establish the U.S. Army Biological Warfare facilities in Maryland, Utah, and Panama, and is named to the U.S. Atomic Energy Commission. While there, he begins a series of radiation exposure experiments on American soldiers and civilian hospital patients.

1932 The Tuskegee Syphilis Study begins. 200 black men diagnosed with syphilis are never told of their illness, are denied treatment, and instead are used as human guinea pigs in order to follow the progression and symptoms of the disease. They all subsequently die from syphilis, their families never told that they could have been treated.

1935 The Pellagra Incident. After millions of individuals die from Pellagra over a span of two decades, the U.S. Public Health Service finally acts to stem the disease. The director of the agency admits it had known for at least 20 years that Pellagra is caused by a niacin deficiency but failed to act since most of the deaths occured within poverty-striken black populations.

1940 Four hundred prisoners in Chicago are infected with Malaria in order to study the effects of new and experimental drugs to combat the disease. Nazi doctors later on trial at Nuremberg cite this American study to defend their own actions during the Holocaust.

1942 Chemical Warfare Services begins mustard gas experiments on approximately 4,000 servicemen. The experiments continue until 1945 and made use of Seventh Day Adventists who chose to become human guinea pigs rather than serve on active duty.

1943 In response to Japan's full-scale germ warfare program, the U.S. begins research on biological weapons at Fort Detrick, MD.

1944 U.S. Navy uses human subjects to test gas masks and clothing. Individuals were locked in a gas chamber and exposed to mustard gas and lewisite.

1945 Project Paperclip is initiated. The U.S. State Department, Army intelligence, and the CIA recruit Nazi scientists and offer them immunity and secret identities in exchange for work on top secret government projects in the United States.

1945 "Program F" is implemented by the U.S. Atomic Energy Commission (AEC). This is the most extensive U.S. study of the health effects of fluoride, which was the key chemical component in atomic bomb production. One of the most toxic chemicals known to man, fluoride, it is found, causes marked adverse effects to the central nervous system but much of the information is squelched in the name of national security because of fear that lawsuits would undermine full-scale production of atomic bombs.

1946 Patients in VA hospitals are used as guinea pigs for medical experiments. In order to allay suspicions, the order is given to change the word "experiments" to "investigations" or "observations" whenever reporting a medical study performed in one of the nation's veteran's hospitals.

1947 Colonel E.E. Kirkpatrick of the U.S. Atomic Energy Comission issues a secret document (Document 07075001, January 8, 1947) stating that the agency will begin administering intravenous doses of radioactive substances to human subjects.

1947 The CIA begins its study of LSD as a potential weapon for use by American intelligence. Human subjects (both civilian and military) are used with and without their knowledge.

1950 Department of Defense begins plans to detonate nuclear weapons in desert areas and monitor downwind residents for medical problems and mortality rates.

1950 In an experiment to determine how susceptible an American city would be to biological attack, the U.S. Navy sprays a cloud of bacteria from ships over San Franciso. Monitoring devices are situated throughout the city in order to test the extent of infection. Many residents become ill with pneumonia-like symptoms.

1951 Department of Defense begins open air tests using disease-producing bacteria and viruses. Tests last through 1969 and there is concern that people in the surrounding areas have been exposed.

1953 U.S. military releases clouds of zinc cadmium sulfide gas over Winnipeg, St. Louis, Minneapolis, Fort Wayne, the Monocacy River Valley in Maryland, and Leesburg, Virginia. Their intent is to determine how efficiently they could disperse chemical agents.

1953 Joint Army-Navy-CIA experiments are conducted in which tens of thousands of people in New York and San Francisco are exposed to the airborne germs Serratia marcescens and Bacillus glogigii.

1953 CIA initiates Project MKULTRA. This is an eleven year research program designed to produce and test drugs and biological agents that would be used for mind control and behavior modification. Six of the subprojects involved testing the agents on unwitting human beings.

1955 The CIA, in an experiment to test its ability to infect human populations with biological agents, releases a bacteria withdrawn from the Army's biological warfare arsenal over Tampa Bay, Fl.

1955 Army Chemical Corps continues LSD research, studying its potential use as a chemical incapacitating agent. More than 1,000 Americans participate in the tests, which continue until 1958.

1956 U.S. military releases mosquitoes infected with Yellow Fever over Savannah, Ga and Avon Park, Fl. Following each test, Army agents posing as public health officials test victims for effects.

1958 LSD is tested on 95 volunteers at the Army's Chemical Warfare Laboratories for its effect on intelligence.

1960 The Army Assistant Chief-of-Staff for Intelligence (ACSI) authorizes field testing of LSD in Europe and the Far East. Testing of the european population is code named Project THIRD CHANCE; testing of the Asian population is code named Project DERBY HAT.

1965 CIA and Department of Defense begin Project MKSEARCH, a program to develop a capability to manipulate human behavior through the use of mind-altering drugs.

1965 Prisoners at the Holmesburg State Prison in Philadelphia are subjected to dioxin, the highly toxic chemical component of Agent Orange used in Viet Nam. The men are later studied for development of cancer, which indicates that Agent Orange had been a suspected carcinogen all along.

1966 CIA initiates Project MKOFTEN, a program to test the toxicological effects of certain drugs on humans and animals.

1966 U.S. Army dispenses Bacillus subtilis variant niger throughout the New York City subway system. More than a million civilians are exposed when army scientists drop lightbulbs filled with the bacteria onto ventilation grates.

1967 CIA and Department of Defense implement Project MKNAOMI, successor to MKULTRA and designed to maintain, stockpile and test biological and chemical weapons.

1968 CIA experiments with the possibility of poisoning drinking water by injecting chemicals into the water supply of the FDA in Washington, D.C.

1969 Dr. Robert MacMahan of the Department of Defense requests from congress $10 million to develop, within 5 to 10 years, a synthetic biological agent to which no natural immunity exists.

1970 Funding for the synthetic biological agent is obtained under H.R. 15090. The project, under the supervision of the CIA, is carried out by the Special Operations Division at Fort Detrick, the army's top secret biological weapons facility. Speculation is raised that molecular biology techniques are used to produce AIDS-like retroviruses.

1970 United States intensifies its development of "ethnic weapons" (Military Review, Nov., 1970), designed to selectively target and eliminate specific ethnic groups who are susceptible due to genetic differences and variations in DNA.

1975 The virus section of Fort Detrick's Center for Biological Warfare Research is renamed the Fredrick Cancer Research Facilities and placed under the supervision of the National Cancer Institute (NCI) . It is here that a special virus cancer program is initiated by the U.S. Navy, purportedly to develop cancer-causing viruses. It is also here that retrovirologists isolate a virus to which no immunity exists. It is later named HTLV (Human T-cell Leukemia Virus).

1977 Senate hearings on Health and Scientific Research confirm that 239 populated areas had been contaminated with biological agents between 1949 and 1969. Some of the areas included San Francisco, Washington, D.C., Key West, Panama City, Minneapolis, and St. Louis.

1978 Experimental Hepatitis B vaccine trials, conducted by the CDC, begin in New York, Los Angeles and San Francisco. Ads for research subjects specifically ask for promiscuous homosexual men.

1981 First cases of AIDS are confirmed in homosexual men in New York, Los Angeles and San Francisco, triggering speculation that AIDS may have been introduced via the Hepatitis B vaccine.

1985 According to the journal Science (227:173-177), HTLV and VISNA, a fatal sheep virus, are very similar, indicating a close taxonomic and evolutionary relationship.

1986 According to the Proceedings of the National Academy of Sciences (83:4007-4011), HIV and VISNA are highly similar and share all structural elements, except for a small segment which is nearly identical to HTLV. This leads to speculation that HTLV and VISNA may have been linked to produce a new retrovirus to which no natural immunity exists.

1986 A report to Congress reveals that the U.S. Government's current generation of biological agents includes: modified viruses, naturally occurring toxins, and agents that are altered through genetic engineering to change immunological character and prevent treatment by all existing vaccines.

1987 Department of Defense admits that, despite a treaty banning research and development of biological agents, it continues to operate research facilities at 127 facilities and universities around the nation.

1990 More than 1500 six-month old black and hispanic babies in Los Angeles are given an "experimental" measles vaccine that had never been licensed for use in the United States. CDC later admits that parents were never informed that the vaccine being injected to their children was experimental.

1994 With a technique called "gene tracking," Dr. Garth Nicolson at the MD Anderson Cancer Center in Houston, TX discovers that many returning Desert Storm veterans are infected with an altered strain of Mycoplasma incognitus, a microbe commonly used in the production of biological weapons. Incorporated into its molecular structure is 40 percent of the HIV protein coat, indicating that it had been man-made.

1994
Senator John D. Rockefeller issues a report revealing that for at least 50 years the Department of Defense has used hundreds of thousands of military personnel in human experiments and for intentional exposure to dangerous substances. Materials included mustard and nerve gas, ionizing radiation, psychochemicals, hallucinogens, and drugs used during the Gulf War.

1995 U.S. Government admits that it had offered Japanese war criminals and scientists who had performed human medical experiments salaries and immunity from prosecution in exchange for data on biological warfare research.

1995 Dr. Garth Nicolson, uncovers evidence that the biological agents used during the Gulf War had been manufactured in Houston, TX and Boca Raton, Fl and tested on prisoners in the Texas Department of Corrections.

1996 Department of Defense admits that Desert Storm soldiers were exposed to chemical agents.

1997 Eighty-eight members of Congress sign a letter demanding an investigation into bioweapons use & Gulf War Syndrome.
◢◤
  donderdag 10 september 2009 @ 16:15:41 #135
52357 Lambiekje
pi_72615051
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:38 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ehm nee. Het is eerder "eng" dat jij denkt dat ze het verplicht zijn. Ook voor hen is de vaccinatie een optie, geen verplichting. Voor zwangere vrouwen (in de vroege fase) is het zelfs aan te raden ivm vatbaarheid voor de ongeboren vrucht.
Voor de zorg kan een enkeling (ivm werkzaamheden) contractueel verplicht zijn (denk aan bepaalde ziekenhuisafdelingen) maar meer dan dat is het niet.
Iemands leven al verpesten voordat het uberhaupt de wereld staat. Wat een misselijke gedachte. Goed voor zwangere vrouwen. Dat is ABSOLUUT wat een zwangere vrouw NIET moet doen.

Voor deze informatie verstrekking zou Ab Klink en Ab Osterhaus een snoeiharde doodschop in het gezicht verdienen.

Je weet, neem ik aan maar dat zal wel niet, dat juist diegene die de vaccin hadden genomen tegen de Spaanse Griep de pijp uit gingen en niet de mensen die zoiets hadden van f*ck you BigPharma.
quote:
Maar verder staat het mensen vrij om gewoon niet te gaan. Het is geen verplicht vaccin, zoals we dat ook niet kennen in Nederland!
Nee in Amerika is het ook niet verplicht. Maar dan wordt je in een concentratrie kampt gestopt.
  donderdag 10 september 2009 @ 16:22:04 #136
153506 Captain_Fabulous
pi_72615240
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef Lambiekje het volgende:

Je weet, neem ik aan maar dat zal wel niet, dat juist diegene die de vaccin hadden genomen tegen de Spaanse Griep de pijp uit gingen
Geef eens een hele goeie bron hiervoor?
  donderdag 10 september 2009 @ 16:26:22 #137
52357 Lambiekje
pi_72615378
quote:
Op donderdag 10 september 2009 12:28 schreef Oversight het volgende:

1931 Dr. Cornelius Rhoads, under the auspices of the Rockefeller Institute for Medical Investigations, infects human subjects with cancer cells. He later goes on to establish the U.S. Army Biological Warfare facilities in Maryland, Utah, and Panama, and is named to the U.S. Atomic Energy Commission. While there, he begins a series of radiation exposure experiments on American soldiers and civilian hospital patients.

[knip]

1996 Department of Defense admits that Desert Storm soldiers were exposed to chemical agents.

1997 Eighty-eight members of Congress sign a letter demanding an investigation into bioweapons use & Gulf War Syndrome.
En is een nonstop blootstelling van mensen en juist soldaten tot de meest misdadige brouwsels. Alle ziektes die we onder de leden hebben komt puur omdat het bij oorlog is uitgezet of om te kijken hoe goed het wel niet werkt om later in te gaan zetten bij een oorlog.

We kunnen zonder enig twijfel vast stellen dat BigPharma's enige doelstelling is zo veel mogelijk mensen zo chronisch ziekmogelijk maken (van eigen mensen) en bij de MilComplex zelfgecreeerde vijand zo bizar mogelijk doden (zie de verarmed uranium).
pi_72615597
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Iemands leven al verpesten voordat het uberhaupt de wereld staat. Wat een misselijke gedachte. Goed voor zwangere vrouwen. Dat is ABSOLUUT wat een zwangere vrouw NIET moet doen.
Nee, wat een zwangere vrouw niet moet doen is luisteren naar mensen als jij die geen idee hebben waar ze het over hebben. Een zwangere vrouw afraden om de medisch correcte keuze te maken m.b.t. bescherming van haar ongeboren vrucht, dat is veel gevaarlijker.
Je hebt hierin ook geen punt omdat het enige bewijs slechts "speculatie" is en dan gebruik ik de term nog licht, terwijl daartegenover tonnen aan reproduceerbaar bewijs ligt.
quote:
Voor deze informatie verstrekking zou Ab Klink en Ab Osterhaus een snoeiharde doodschop in het gezicht verdienen.
Ach, als we iedere onbenul of persoon-die-een-fout-maakt moesten schoppen, deden we als mens nooit iets anders.
quote:
Je weet, neem ik aan maar dat zal wel niet, dat juist diegene die de vaccin hadden genomen tegen de Spaanse Griep de pijp uit gingen en niet de mensen die zoiets hadden van f*ck you BigPharma.
Nou dan ben ik erg benieuwd hoe je hierop bent gekomen. Oh en dat onverifieerbare riedeltje over de Filipijnen kennen we onderhand wel en is incorrect.
quote:
Nee in Amerika is het ook niet verplicht. Maar dan wordt je in een concentratrie kampt gestopt.
Zijn die kampementen onzichtbaar en zijn de gevangenen vervangen door robots , in de maatschappij?
Mr. Prolapse 2009
pi_72615643
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Alle ziektes die we onder de leden hebben komt puur omdat het bij oorlog is uitgezet of om te kijken hoe goed het wel niet werkt om later in te gaan zetten bij een oorlog.
Wat raar dan dat mensen vroeger, voor we technisch gezien ver genoeg waren hiervoor, ook doodgingen aan ziektes die nu al bestaan...
quote:
We kunnen zonder enig twijfel vast stellen dat BigPharma's enige doelstelling is zo veel mogelijk mensen zo chronisch ziekmogelijk maken (van eigen mensen) en bij de MilComplex zelfgecreeerde vijand zo bizar mogelijk doden (zie de verarmed uranium).
Nee dat kun je niet vaststellen, dat is jouw mening. Het is in ieder geval geen feit.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 19:21:36 #140
52357 Lambiekje
pi_72621051
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:34 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wat raar dan dat mensen vroeger, voor we technisch gezien ver genoeg waren hiervoor, ook doodgingen aan ziektes die nu al bestaan...
[..]
Maar niet in die ziekelijke kwantiteit nu het geval is.
pi_72621146
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar niet in die ziekelijke kwantiteit nu het geval is.
Mensen worden ouder en dus meer vatbaar voor ouderdomsziektes. Qua levensstijl leeft niet iedereen even gezond. Er zijn tegenwoordig ook meer mensen dan voorheen. Dus ja, dan zullen de aantallen vanzelf toenemen,

Jammer dat je mijn post verder weer afserveert met een oneliner zonder beargumenteerde inhoud.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 19:34:20 #142
52357 Lambiekje
pi_72621453
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:23 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Mensen worden ouder en dus meer vatbaar voor ouderdomsziektes. Qua levensstijl leeft niet iedereen even gezond. Er zijn tegenwoordig ook meer mensen dan voorheen. Dus ja, dan zullen de aantallen vanzelf toenemen,

Jammer dat je mijn post verder weer afserveert met een oneliner zonder beargumenteerde inhoud.
Nee mensen krijgen op steeds jongere leeftijd rare ziektes of kanker. Veel, heel veel kinderen hebben allergien. En massas hebben de nepziekte ADHD opgestempeld gekregen waardoor men suicidale cocaine medicatie krijgt.

Nee meneer, BigPharma maakt ons ziek, doodziek, en ernstig afhankelijk voor hun verwerpelijke en misdadige producten. Artsen die makkelijk pillen voorschrijven zijn dan ook héél fout bezig en zouden dan ook de schandpaal op moeten, domgemaakte geindoctrineerde bigpharmahonden.
pi_72621712
Fijn te zien dat je weer actief post, Lambiekje!
Lomp, ongenuanceerd, extreem bevooroordeeld, maar daarmee wel weer een verfrissende wind hier!

Overigens kun je allergieën wel op de Bigpharma afschuiven, maar misschien komt het juist wel door de chemtrails: het immuunsysteem van mensen ocer de zeik krijgen zodat ze antihistamine en andere medicijnen moeten gaan gebruiken!
  donderdag 10 september 2009 @ 19:48:38 #144
52357 Lambiekje
pi_72621930
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef ToT het volgende:
Fijn te zien dat je weer actief post, Lambiekje!
Lomp, ongenuanceerd, extreem bevooroordeeld, maar daarmee wel weer een verfrissende wind hier!

Overigens kun je allergieën wel op de Bigpharma afschuiven, maar misschien komt het juist wel door de chemtrails: het immuunsysteem van mensen ocer de zeik krijgen zodat ze antihistamine en andere medicijnen moeten gaan gebruiken!
Het is een combi van. Duidelijk is het dat chemtrails niet bedoelt is om zuinigere mil-vliegtuigen te hebben.
Overigens over bigpharma en artsen wil ik niet meer ongenuanceerd over doen. Wordt alleen maar meer ene meer bevestigd dat artsen onkunde verkondigen ook al weet men dat zelf niet en dat BF ongekent misdadig fout bezig is.

Overigens is het niet om D. tegen het been te schoppen. Onze westerse zorg is gewoonweg FOUT, crimineel fout.
pi_72621945
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee mensen krijgen op steeds jongere leeftijd rare ziektes of kanker. Veel, heel veel kinderen hebben allergien. En massas hebben de nepziekte ADHD opgestempeld gekregen waardoor men suicidale cocaine medicatie krijgt.

Nee meneer, BigPharma maakt ons ziek, doodziek, en ernstig afhankelijk voor hun verwerpelijke en misdadige producten. Artsen die makkelijk pillen voorschrijven zijn dan ook héél fout bezig en zouden dan ook de schandpaal op moeten, domgemaakte geindoctrineerde bigpharmahonden.
Je vocabulaire is in je afwezigheid niet echt veranderd, jammer genoeg.

suicidale cocaine medicatie? Die moet je toch even toelichten dan want die begrijp ik niet helemaal. Coke is geen geneesmiddel he

En welke ziektes dan? Bepaalde kankervormen komen juist voornameljik voor bji kinderen (heeft te maken met de wildgroei van bepaalde gevoelige cellen in die fase van het leven) en er zijn andere echte kinderziektes.

Maar je gaat voorbij aan de vraag > hoe weet je zo zeker dat jouw partij de juiste is?
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 10 september 2009 @ 20:19:48 #146
153506 Captain_Fabulous
pi_72623069
Ik ben net weer terug uit de stad...90 % van de bevolking heeft geen Big Pharma nodig om massaal te overlijden aan suikerziekte, kanker, hartfalen...en de rest is allergisch omdat hun moeder het huis zo schoon houdt dat ze geen weerstand opbouwen.
pi_72624381
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:10 schreef ZureMelk het volgende:
Deze ex burgemeester flipt nu dus omdat hij gelooft dat er wat condensatiesporen iets langer blijven hangen?

Waarom zouden chemtrails lang blijven hangen en zichtbaar zijn? Dat zou niet er slim zijn van degenen die ze zouden willen versprijden.
Het zou ook wel lastig zijn om over de hele wereld massaal vliegtuigen met de sproeisystemen uit te rusten zonder dat iemand het merkt.
Het is aannemelijker dat er bij de mensen die dit soort claims maken een steekje los zit.
Eens met de hele post.
pi_72627237
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eens met de hele post.
meen je dat echt ?

Zelfs nadat je de documenten hebt kunnen zien?
◢◤
pi_72627575
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:04 schreef Oversight het volgende:

[..]

meen je dat echt ?

Zelfs nadat je de documenten hebt kunnen zien?
Ja, meen het echt.
De burgemeester kwam met nul bewijzen, alleen maar aannames.
pi_72627608
Burgemeester Moskou wil sneeuwvrije stad MOSKOU - De burgemeester van Moskou, Joeri Loezjkov, wil de Russische hoofdstad sneeuwvrij houden door wolken met chemicaliën te bewerken, zodat ze verdwijnen. Dat berichtten Russische kranten donderdag.

Een sneeuwvrij Moskou levert volgens Loezjkov vooral voordelen op voor de miljoenen inwoners, omdat het sneeuwvrij maken van straten drie keer zo duur is als het wolkenvrij maken van de lucht. Op feestdagen laat hij de wolken al bewerken, zodat er gegarandeerd geen neerslag valt. Dat heeft tot gevolg dat het in de omgeving van Moskou dan juist meer sneeuwt. Experts waarschuwen, dat de gevolgen van Loezjkovs nieuwe weerinitiatief niet te overzien zijn.

Loezjkov kwam al eerder met initiatieven om het weer in Moskou te controleren. Zo stelde voor om de lokale weermannen te beboeten voor foute weersvoorspellingen.

Als hij dit kan, bestaan chemtrails ook
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')