quote:Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef DeRick het volgende:
Achja, het is nog een beetje onze schult..
Ben Eerst Limburger Geweest
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=sd1pfvpgquote:Mijn mening is fel versterkt door mijn kennis over het fenomeen van de chemtrails. Die sporen mogen we niet verwarren met de snel oplossende condensatiestrepen van de vliegtuigen. Het zijn nevels van zware metalen, virussen en andere ziekteverwekkers.
quote:Op maandag 27 juli 2009 10:53 schreef vanhal het volgende:
Ja nee, ik ben bekend met die discussie, heb er veelvuldig in mee gediscusseerd
Maar deze specifieke meneer, ik zie hem nergens hard bewijs hebben (of ik moet er overheen lezen) alsin dat hij kan onderzoeken uit welke stoffen chemtrails bestaan. Het enige wat ik hem lees zeggen is dat een chemtrail langer blijft hangen en een condensatiespoor niet en dat je boven de saraha geen vliegtuigstrepen ziet. Baseert hij het allemaal daarop? Is dat zijn enige aantoonbaar bewijs dat chemtrails bestaan?
Ja ik weet het, ik moet het hem eigenlijk vragen. Maar goed, topicstarter opent dit topic, dus wellicht dat hij er meer over kan vertellen.
Als ik dit in je openingspost lees, dan lijkt je intentie een hele andere. Je lijkt niet geinformeerd te willen worden, het lijkt er meer op dat je een punt wil maken met dit verhaal.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef vanwelleer het volgende:
maar hij zegt ten minste hardop wat een boel niet durven....
Je laat ook geen ruimte open zo en lokt imo alleen maar trolls uit nu.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:16 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
Als TS ergens voldoende info over heeft is ie niet hier,... hier rekent ie op de kennis, kunde, ervaring, en wijsheid van de rest van de bevolking om 'm te informeren,...
bij voorkeur tot in detail.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:18 schreef vanhal het volgende:
[..]
Als ik dit in je openingspost lees, dan lijkt je intentie een hele andere. Je lijkt niet geinformeerd te willen worden, het lijkt er meer op dat je een punt wil maken met dit verhaal.
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef Dragorius het volgende:
Wat heeft jou overtuigd in dit artikel?
quote:Op zondag 26 juli 2009 22:53 schreef vanwelleer het volgende:
“We are massively being poisoned and brainwashed”
Former mayor Peter Vereecke (53) of Evergem wants the justice department and the city council to act against planes that are according to him spraying day and night disease causing germs and chemicals all over the world.
”Rest assured I am not insane”
ik vind 'm heel stoer, alle respect voor de poging....
Goed argument inderdaad. Ik ben namelijk ook niet gek. Wie heeft er nu gelijk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
quote:Op maandag 27 juli 2009 11:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Goed argument inderdaad. Ik ben namelijk ook niet gek. Wie heeft er nu gelijk?
Waarschijnlijk wil "meneer" daar wel geld voor zien, zoals wel vaker het geval is bij dit soort dingen. Kun je een boek kopen, of DVD, die "alles verklaart".quote:Op maandag 27 juli 2009 22:32 schreef Exoteria het volgende:
Ik begrijpo best dat in zo'n artikel de "bewijzen" etc niet neergelegd worden, omdat zo'n artikel bedoeld is om aandacht te trekken voor het onderwerp door de meneer en het blad zelf wil gewoon verkopen.
Nu heb ik dus de vraag..... waar staat waar deze meneer de bewijzen, onderzoeksreultaten, brieven/opdrachten.. verzin het maar dan wél uiteen gaat zetten om onze oogjes te openen? Dat zou als hij daadwerkelijk iets wil bereiken toch onderaan het artikel moeten staan?
Misschien dat TS de meneer kan emailen en kan vragen om inzage in zijn onderbouwde uiteenzetting.
Als je een held bent door hardop onbewezen dingen te roepen, kan ik morgen ook een held zijn. gewoon wat vage filmpjes vollullen op youtube over condens strepen, en klaar is Klara!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef vanwelleer het volgende:
t'is een belg, maar hij zegt ten minste hardop wat een boel niet durven....
You've got to be shittin'!quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:49 schreef Dartanion het volgende:
Even een vraagje:
In je tekst staat dat de het CO2 niveau met 5% is gestegen, welk gas heeft hiervoor ruimte moeten opgeven?
100%+5%=105% da ken ni![]()
X+5%=100% da ken wel![]()
Wat is X volgens jouw bron?
Ja wel, maar ik ben nieuwsgierig welk gas ruimte maak voor de CO2quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
You've got to be shittin'!
Serieus nog nooit gehoord van dat in de loop der jaren het CO2-niveau stijgt?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
Jep, een stijging van 5% zou kunnen, maar dan moet er wel "ruimte" gemaakt worden.
Dan verander je de hele structuur van het beschuit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:02 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
welleens een beschuit samengeknepen?
Hee, nu passen er wel 10 beschuiten bij ?
schuld? je bent geen haar beter dan een belg.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef DeRick het volgende:
Achja, het is nog een beetje onze schult..
Ben Eerst Limburger Geweest
En diezelfde Co2 wordt door onze flora weer o.a. omgezet in O2. Absoluut en procentueel zou er dan toch niks kunnen veranderen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:06 schreef ToT het volgende:
Bij verbranding wordt CO2 gevormd ten koste van O2 dus dat zal wel vooral dalen.
Als het aanbod groter is dan de vraag, niet!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En diezelfde Co2 wordt door onze flora weer o.a. omgezet in O2. Absoluut en procentueel zou er dan toch niks kunnen veranderen?
Deze garnalen houden dat een stuk langer vol in hun afgesloten wereldjequote:Op woensdag 29 juli 2009 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het aanbod groter is dan de vraag, niet!
Een paar jaar geleden was er zo'n Houdini-achtige goochel-kunstenaar-figuur die zich een lange tijd in een luchtdichte ruimte liet opsluiten met een paar planten waar hij van leefde. Hij ademde de zuurstof die de planten gaven en at alleen de vruchten die de planten gaven. Hij kreeg het behoorlijk benauwd in die tijd!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:06 schreef ToT het volgende:
Bij verbranding wordt CO2 gevormd ten koste van O2 dus dat zal wel vooral dalen.
Bij de kap van en boom wordt de CO2 niet spontaan uitgestoten; het zijn geen ballonnen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:25 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
bomen en veel ander groen ademen de co2 in, hebben die keihard nodig om te kunnen overleven, daarnaast is er een "opslag" voor co2 in vele groene zone's.
Die co2 wordt inderdaad keihard weer uitgestoten als de boom wordt gekapt, en kijk eens hoeveel bomen er de laatste 150 jaar zijn gekapt?
Ah ok, thanksquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:29 schreef ToT het volgende:
Sowieso is lucht enorm comprimeerbaar. Als van gas "x" er ineens een hele lading in de atmosfeer verspreid zou worden zou de hoeveelheid daarvan dus enorm stijgen. Er verdwijnt dan geen ander gas, maar de luchtdruk zou dan marginaal stijgen.
Aangezien maar 0,03% van de buitenlucht CO2 is, mag het best 5% van die 0,03% stijgen en dan nog zul je weinig verschil merken in luchtdruk!
De hoeveelheid CO2 die in de oceanen is opgelost kan veranderen, en dat kan best veel uitmaken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 11:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En diezelfde Co2 wordt door onze flora weer o.a. omgezet in O2. Absoluut en procentueel zou er dan toch niks kunnen veranderen?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:33 schreef Dartanion het volgende:
[ afbeelding ]
Kies maar uit
En wat is het doel dat je wil bereiken met je link? Het idee van Bill en co gaat de oceanen compleet verneuken. Het hele ecosysteem zal naar de haaien gaan. En dat weten wel meer mensen, daarom zal het er nooit komen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:39 schreef Dartanion het volgende:
Willen we dat niet al heel lang? Invloed hebben op het weer? We kunnen nagenoeg alles controlleren. Maar het weer (nog) niet.
quote:Hier hebben we geen last van de schade die orkanen aanrichten, omdat er geen orkanen zijn. Maar als je die wel hebt, waarom zou je dan niet naar de mogelijkheid zoeken om ze te voorkomen?
Heb je het zelf wel gelezen ?quote:
Uhm, ik wil je niet (nog meer) paranoide maken, maar hoe kunnen we achterhalen wat er in ons drinkwater zit, wie het bijvult, of de proces-beheerder wel weet wat ie rondpompt etc...quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:43 schreef vanwelleer het volgende:
Het sprayen vanuit vliegtuigen is dan ook helemaal geen raar idee, en wordt uitgebreid gedaan, vraag is hoe we kunnen achterhalen wat erin zit, wie het bijvult, of de piloot weet dat ie aan het sprayen is,.. enz....
quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhm, ik wil je niet (nog meer) paranoide maken, maar hoe kunnen we achterhalen wat er in ons drinkwater zit, wie het bijvult, of de proces-beheerder wel weet wat ie rondpompt etc...
quote:Oeh, datzelfde geldt voor coca-cola.
En voor etenswaren.
En voor auto's, wie weet wat er uit de uitlaat komt ? Misschien zitten de APK-stations wel in het complot, is de APK er enkel om de chemicalien bij te vullen !
[ afbeelding ]
Precies wat ik bedoel, er is voor alles wel een nutcase te vinden die roept dat "ze" het gebruiken om ons dood te maken / mindcontrol op te leggen / ziek te maken / dom te houden (doorhalen wat niet vant toepassing is).quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:54 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
eitje.......
drinkingwater site:infowars.com - Google Search
1. Japanese Researchers Suggest Putting Lithium in Drinking Water
"BBC | Research on data collected from the 1980s found a significantly lower rate of suicide in areas with relatively high lithium levels."
www.infowars.com/japanese-researchers-suggest-putting-lithium-in-drinking-water/
2. The Neurotoxicity Of Fluoride In Drinking Water
"28 Mar 2005 ... Chinese investigations have shown levels of fluoride in drinking water at levels of 3-11 ppm affect the nervous system without first causing ..."
www.infowars.com/articles/science/flouride_neurotoxicity_of_flouride_in_water.htm
3. Half of Baghdad Lacks Drinking Water
"Kareem Abed Zair | Amid soaring temperatures, Baghdad's Water Authority says three million people in Baghdad have no access to running water."
www.infowars.com/half-of-baghdad-lacks-drinking-water/
4. Dentists: Toothpaste and Drinking Water Equally Toxic
"youtube | Hundreds of scientists and dentists and EPA scientists and engineers have publicly stated that fluoride is 100% without a doubt toxic and needs to ..."
www.infowars.com/dentists-toothpaste-and-drinking-water-equally-toxic/
5. Fluoride in Drinking Water may Negatively Affect Health of Fetuses ...
"Natural News | Did you know that fluoride in our water supplies is the only chemical added for a specific medical purpose, ie to prevent tooth decay?"
www.infowars.com/fluoride-in-drinking-water-may-negatively-affect-health-of-fetuses-and-infants/
6. Government presses health chiefs for more fluoridation of drinking ...
"Government presses health chiefs for more fluoridation of drinking water. London Independent | October 11, 2005. By Philip Johnston ..."
www.infowars.com/articles/science/flouride_gov_presses_chiefs_more_flouride_water.htm
7. North Attleboro fluoride vote up for debate
"25 Mar 2005 ... For a history of how drinking water fluoridation began, ... Since then our opposition to drinking water fluoridation has grown, ..."
www.infowars.com/articles/science/flouride_attleboro_vote_debate.htm
8. Swine flu made in USA
"The river is used for drinking water, and we had learned that .... These pesticides are coming back through into drinking water and crop water. ..."
www.infowars.com/swine-flu-made-in-usa/
9. infowars: Science & Technology
"The high levels of fluoride that occur naturally in some drinking water can cause tooth and bone damage and should be reduced, the National Research Council ..."
www.infowars.com/articles/science_technology/
10. Horses Poisoned by Fluoridated Water
"it is my understanding that flouride has nothing to do with sanitizing the drinking water-they tell us the sole purpose is for the public to have healthy ..."
www.infowars.com/horses-poisoned-by-fluoridated-water/
11. Activists Pressure Denver Water Board to Remove Fluoride
"Toothpaste has a much higher fluoride content than even the most fluoridated drinking water. I'm very interested in this debate, especially as health ..."
www.infowars.com/we-are-change-lobbies-denver-water-board-to-remove-fluoride/
12. Towns question fluoride use
"Likewise flouride in drinking water. It is intellectually a beautiful system - they can drown out ... And this is why I use a filter for my drinking water. ..."
www.infowars.com/towns-question-fluoride-use/
13. Alex Jones Presents Infowars.com to Fight the New World Order ...
"Protect Yourself From Dangerous, Contaminated Drinking Water. The Water Supply. Drinking Water Pathogens and Their Indicators: A Reference Resource ..."
www.infowars.com/archives/2003/Dec/12-15-03.htm
14. Scientific Study Finds Fluoride Horror Stories Factual
"15 Jan 2008 ... The first occurrence of fluoridated drinking water on Earth was found in Germany's Nazi prison camps. The Gestapo had little concern about ..."
www.infowars.com/articles/science/fluoride_study_finds_horror_stories_factual.htm
15. Obama's Change: More War and Premeditated Mass Murder
"Nagy says that not only did the United States deliberately destroy drinking water and sanitation facilities, it knew sanctions would prevent Iraq from ..."
www.infowars.com/obamas-change-more-war-and-premeditated-mass-murder/
16. European Court Ruling spells an end to water fluoridation
"As a 'medicinal water', the protection afforded by the water quality regulations that shield consumers from hazardous substances in drinking water does not ..."
www.infowars.com/european-court-ruling-spells-an-end-to-water-fluoridation/
17. Dr. Phyllis Mullenix on the toxic effects of Fluoride
"10 Dec 2008 ... Involuntary medication is unethical, most countries have rejected fluoridation of drinking water simply using this logic without even ..."
www.infowars.com/dr-phyllis-mullenix-on-the-toxic-effects-of-fluoride/
18. Fluoride and Aspartame Make You Stupid
"They will dump the fluoride into the municipal drinking water, .... It attaches to the sink faucet and makes an ionized, high ph drinking water. ..."
www.infowars.com/fluoride-and-aspartame-make-you-stupid/
19. Coloring Book Promotes Deadly Fluoride Use
"The tests showed that ordinary fluoridated drinking water interferes with ..... what shocks me is that a bottled water company markets drinking water for ..."
www.infowars.com/coloring-book-promotes-deadly-fluoride-use/
20. McCain Backer Hagee Said Hitler Was Fulfilling God's Will
"Not to mention that the world only has about 10 to 15 years of drinking water left before the wars fought for oil today will be fought for water in the near ..."
www.infowars.com/mccain-backer-hagee-said-hitler-was-fulfilling-gods-will/
[..]
maar ik kan nog kiezen dat ik alleen maar zelfverbouwd voedsel eet, en drinkwater kan ik ook helemaal schoon krijgen,
Maar ik kan maar een paar minuten mijn adem inhouden....
Wie heeft hier met komma's zitten spelen? Afhankelijk van wat je wil zien, staat er nu datquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:02 schreef vanwelleer het volgende:
The purpose of chemtrails, which are well documented over the United State and other parts of the world, according to researchers, is to manipulate the weather. Karsten Brandt, German meteorologist states, "The Federal Army is Manipulating the Meteorological maps."
Ach, geen mindcontrol dus ?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:02 schreef vanwelleer het volgende:
German Scientist Exposes Chemtrails As Military Operations
Rami Nagel
Natural News
March 14, 2008
A TV news report from Germany available at YouTube confirmed that the German Military is manipulating the climate in Germany. As a result scientists have filed a lawsuit against the government for climate manipulation.
The video concludes, "We can state with a 97% certainty that we have on our hands chemical trails (chemtrails) comprised by fine dust containing polymers and metals, used to disrupt radar signals."
The purpose of chemtrails, which are well documented over the United State and other parts of the world, according to researchers, is to manipulate the weather. Karsten Brandt, German meteorologist states, "The Federal Army is Manipulating the Meteorological maps."
The disruption of radar signals is the main purpose theorizes Mr. Brandt in the interview. "I was surprised that this artificial cloud was so wide-spread. The radar images are stunning considering the needed tons of dispersed elements – although, the federal army claims that only small amounts of material were propagated. The military heads claim that the substances used are not harmful."
Johannes Remmel, German Green party representative states, "The government must provide explanations to the unsuspecting population." While radar is tracking suspicious aircraft, the Germany Military then uses counterfeit satellite imagery to hide their operations.
In Germany, weather manipulation is prohibited, and I would likewise believe that it is prohibited in the U.S. as well.
Since Chemtrails are so widespread, I would rule out the idea that this is just military performing operations to disrupt radar signals as part of some sort of drill.
Ow god, de joker is weer terugquote:Op zondag 26 juli 2009 21:53 schreef vanwelleer het volgende:
link
en nou geen flauwe grapjes hoor.....
t'is een belg, maar hij zegt ten minste hardop wat een boel niet durven....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nog niemand, die onder woorden kan brengen waarom het van belang is dat deze man burgemeester is geweest.
quote:Als dezelfde beweringen waren gedaan door een straatveger, had er dan iemand acht op geslagen?
En daarbij worden burgemeesters geacht burgerVADERS te zijn die 100% voor het volk zijn en dus 100% betrouwbaar zouden moeten zijn.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En daarbij worden burgemeesters geacht burgerVADERS te zijn die 100% voor het volk zijn en dus 100% betrouwbaar zouden moeten zijn.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:59 schreef Dragorius het volgende:
maar burgemeesters zijn overheid > overheid > nwo, toch? krijgt dez man zeker binnenkOrt een *ongelukje* ?
Dragorius, mag ik je bij deze een virtuele fles whiskey doen toekomen...you made my dayquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:59 schreef Dragorius het volgende:
maar burgemeesters zijn overheid > overheid > nwo, toch? krijgt dez man zeker binnenkOrt een *ongelukje* ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |