quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat kan je zelf dan ook wel opzoeken of beredeneren
Ga je die nou in elk topic posten ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:42 schreef Smolderbeard het volgende:
============================================================ >-|]--
Let niet op mij. Ik leg een chemtrail in je topic.
Prima toch? Als het helpt om de verspreiding van griep tegen te gaan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:37 schreef m1155 het volgende:
Ik ben het algemene topic even kwijt?
Opvallend dat ik deze week 2 dingen hoorde:
1: in oekraine zouden vliegtuigen ontsmettingsmiddel sproeien tegen verspreiding van de griep
2: op CNN vertelde die mexicaanse weervrouw veel over instellingen over de hele wereld die zich bezig houden met weer beinvloedig met behulp van aluminium deeltjes (dacht ik dat ze zei). Het kwam op mij over dat het gewoon een feit is dat men ermee bezich is, niks stiekems.
Het beinvloeden van het weer wordt al gedaan sinds er vliegtuigen zijn en al ver daarvoor.. China en Rusland zijn twee landen die bij grote evenementen (zoals de olympische spelen en de viering van een paar weken geleden in China) wolken laten uitregenen voordat ze een bepaalde plaats bereiken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:37 schreef m1155 het volgende:
2: op CNN vertelde die mexicaanse weervrouw veel over instellingen over de hele wereld die zich bezig houden met weer beinvloedig met behulp van aluminium deeltjes (dacht ik dat ze zei). Het kwam op mij over dat het gewoon een feit is dat men ermee bezich is, niks stiekems.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:37 schreef m1155 het volgende:
Ik ben het algemene topic even kwijt?
Opvallend dat ik deze week 2 dingen hoorde:
1: in oekraine zouden vliegtuigen ontsmettingsmiddel sproeien tegen verspreiding van de griep
quote:Oekraïne is het eerste slachtoffer; slechts één maand vóór de uitbraak van het virus hield de WHO er al een pandemische bioterreur oefening. Tevens zijn er vlak vóór de virusuitbraak door ooggetuigen vliegtuigen gezien die een onbekende stof over de steden zouden hebben gesproeid.
bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |