Hier zie ik gewoon de foto's, klinkt als een groot project!quote:Op zondag 26 juli 2009 15:44 schreef NouMooiNiet het volgende:
dit wil ik volgen, maar wil wel graag de foto's zien ipv kruisjes
Hij bedoelt denk ik de prijs die hij voor het lood krijgt, wat hij natuurlijk eruit sloopt mag ik hopenquote:Op zondag 26 juli 2009 17:16 schreef Ml-etje het volgende:
Hoop dat je koper of kunststof bedoeld voor de waterleiding
Maar wel een leuk huisje hoor, voor jou alleen?
Ja stomquote:Op zondag 26 juli 2009 17:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik de prijs die hij voor het lood krijgt, wat hij natuurlijk eruit sloopt mag ik hopen
Pfff, heerlijke hoeveelheid rotzooi. Schuurtje staat nu helemaal vol met puinzakken, schrootjes en raggels.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die plafonds zaten er bij mij ook in! Wat een rotzooi geeft dat he!?
Wij hebben het ook opgevraagd en de rekening wel een paar keer goed moeten bekijken of dat bedrag dat er stond wel echt kon kloppen..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:26 schreef Ml-etje het volgende:
Meterkast verplaatsen is volgens de elektricien hier in huis een dure grap. De netbeheerder moet daarvoor altijd komen kijken (minimaal).
Overigens hebben ze wel allemaal andere eisen dus even informeren kan geen kwaad.
Wij schrokken zo van de rekening dat hij gewoon hoe onhandig ook en hoe goed mijn vriend het ook zelf zou kunnen in het midden vh huis blijft staan (dat was eneco).
Denk dat ik mazzel heb, gisteren de netbeheerder Liander laten kijken voor een verzwaring naar 3 x 25A:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:26 schreef Ml-etje het volgende:
Meterkast verplaatsen is volgens de elektricien hier in huis een dure grap. De netbeheerder moet daarvoor altijd komen kijken (minimaal).
Overigens hebben ze wel allemaal andere eisen dus even informeren kan geen kwaad.
Wij schrokken zo van de rekening dat hij gewoon hoe onhandig ook en hoe goed mijn vriend het ook zelf zou kunnen in het midden vh huis blijft staan (dat was eneco).
Ja, dat ben ik! Heerlijk zulke foto's. Meer, meer, meer!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:19 schreef Bklusser het volgende:
Een sfeerplaatje van tijdens de klus voor de kijkers
Tja, veel doen is tof. En zo moeilijk is het eigenlijk allemaal niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:52 schreef WRH het volgende:
balen zeg, zo'n tegenvaller van houtworm.
knap dat je veel zelf doet / kan!
Wat is er zoal veranderd vanaf dag 1: (onvoorzien)quote:Op zondag 26 juli 2009 15:42 schreef Bklusser het volgende:
Over een aantal dagen word ik de trotse eigenaar van een verouderd jaren 30 huisje.
Aangezien de woning op sommige punten wel een verbetering/verbouwing kan gebruiken dacht ik jullie allen te verblijden met een beschrijving (en hopelijk wat foto's) van de verbouwing.
Het huisje ziet er momenteel als volgt uit [ afbeelding ]
Als we door de voordeur stappen komen we uit in de gang, compleet met de originele wandtegels:[ afbeelding ]
En vervolgens in de woonkamer:[ afbeelding ]
De kamer maar dan gezien naar achteren:
[ afbeelding ]
De keuken, waar ook nog wel wat aan mag gebeuren [ afbeelding ]
De douche die heel handig geplaatst achter de keuken zit in de uitbouw[ afbeelding ]
De slaapkamer aan de voorzijde[ afbeelding ]
Kleinere (studeer)kamer achter [ afbeelding ]
En een zolder waar je met een krakkemikkige trap naar toe mag[ afbeelding ]
Zo, dat is het uitgangspunt. Maar wat gaat Bklusser allemaal doen, of laten doen?
Update na 8 maanden
Elektra vernieuwen (nu 2 groepen zonder aardlek en zonder goede aarding) Check
Waterleiding updaten (weet iemand de huidige loodprijs?) Check
Plafonds vervangen, piepschuim aan het plafond is niet zo handig bij brand. Check
Badkamer verplaatsen Loodgietwerk is klaar, vloer komt komende week.,
Centrale verwarming aanleggen Check
Huis verder isoleren Onder de beneden verdieping moet nog geisoleerd worden.
Bewoonbaar maken (afwerken alle ruimtes)![]()
Kortom ik zal wel even bezig zijn denk ik....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |