Pfff, heerlijke hoeveelheid rotzooi. Schuurtje staat nu helemaal vol met puinzakken, schrootjes en raggels.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
die plafonds zaten er bij mij ook in! Wat een rotzooi geeft dat he!?
Wij hebben het ook opgevraagd en de rekening wel een paar keer goed moeten bekijken of dat bedrag dat er stond wel echt kon kloppen..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:26 schreef Ml-etje het volgende:
Meterkast verplaatsen is volgens de elektricien hier in huis een dure grap. De netbeheerder moet daarvoor altijd komen kijken (minimaal).
Overigens hebben ze wel allemaal andere eisen dus even informeren kan geen kwaad.
Wij schrokken zo van de rekening dat hij gewoon hoe onhandig ook en hoe goed mijn vriend het ook zelf zou kunnen in het midden vh huis blijft staan (dat was eneco).
Denk dat ik mazzel heb, gisteren de netbeheerder Liander laten kijken voor een verzwaring naar 3 x 25A:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:26 schreef Ml-etje het volgende:
Meterkast verplaatsen is volgens de elektricien hier in huis een dure grap. De netbeheerder moet daarvoor altijd komen kijken (minimaal).
Overigens hebben ze wel allemaal andere eisen dus even informeren kan geen kwaad.
Wij schrokken zo van de rekening dat hij gewoon hoe onhandig ook en hoe goed mijn vriend het ook zelf zou kunnen in het midden vh huis blijft staan (dat was eneco).
Ja, dat ben ik! Heerlijk zulke foto's. Meer, meer, meer!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:19 schreef Bklusser het volgende:
Een sfeerplaatje van tijdens de klus voor de kijkers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |