Daar moet je eigenlijk wel even netjes op wachten, hè?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:50 schreef DrDentz het volgende:
Ja misschien zit piepie wel een geniale OP in elkaar te knutselen.
Ik had voor het geval dát ook al een OP bedacht.quote:
Die titel was goed op mijn scherm, maar ik denk dat MJ vanuit zijn stallingsplaats, via een jongetje uit Nederland telepatisch de boel verstoort heeft....quote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef DrDentz het volgende:
Die titel ziet er wel fucked up uit zeg
Misschien kan een mod er nog wat aan doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die titel was goed op mijn scherm, maar ik denk dat MJ vanuit zijn stallingsplaats, via een jongetje uit Nederland telepatisch de boel verstoort heeft....
Piepie is al blij dat ze kan quoten, foto's en filmpjes plaatsen .....quote:Op zondag 26 juli 2009 00:50 schreef DrDentz het volgende:
Ja misschien zit piepie wel een geniale OP in elkaar te knutselen.
en grappige nicknamesquote:Op zondag 26 juli 2009 01:03 schreef piepie het volgende:
[..]
tja er bestaan nicknames en geniale nicknames natuurlijk ....![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:07 schreef matthijst het volgende:
Uit een TMZ comment: "What a sight that would be to see this freak with no nose and no hair...scarier than all hell!"
Tering: als alles waar zou zijn: kaal, vol injectienaaldgaten over zijn hele lichaam, missende opklikneus... En daar dan een foto van... Daar maak je voortaan kinderen bang mee... "Fuck Sinterklaas en Spanje, als jij zo doorgaat ga je naar Michael Jackson toe, ventje"
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:07 schreef matthijst het volgende:
Uit een TMZ comment: "What a sight that would be to see this freak with no nose and no hair...scarier than all hell!"
Tering: als alles waar zou zijn: kaal, vol injectienaaldgaten over zijn hele lichaam, missende opklikneus... En daar dan een foto van... Daar maak je voortaan kinderen bang mee... "Fuck Sinterklaas en Spanje, als jij zo doorgaat ga je naar Michael Jackson toe, ventje"
Er was toch gezegd dat die verhalen niet waar waren, ik dacht dat die lijkschouwer dat had gezegd?quote:
Net een wassen beeld uit Madame Tussauds.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:17 schreef piepie het volgende:
Laat die kindjes deze dan maar zien, slapen ze lekker:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die onzin geloof ik ook allemaal niet, boeit me ook nietquote:Op zondag 26 juli 2009 01:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was toch gezegd dat die verhalen niet waar waren, ik dacht dat die lijkschouwer dat had gezegd?
goed gelukt beeld dan ...quote:Op zondag 26 juli 2009 01:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Net een wassen beeld uit Madame Tussauds.
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:17 schreef piepie het volgende:
Laat die kindjes deze dan maar zien, slapen ze lekker:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:32 schreef cindy10 het volgende:
Daarbij alle respect,voor het feit dat hij gewoon logeerpartijtjes met kinderen bleef voortzetten.
Wrm zou hij ook niet.....als je niets fout doet,wrm zou je dan plots daarmee stoppen(want ook daar zouden mensen dan vast weer iets over te zeggen hebben).
Hij vond dat hij niets fout deed,dus wrm ermee stoppen....alleen omdat de maatschappij dat wil?
De maatschappij kan wel vinden dat ik hoogblond moet zijn,maar als ik paars haar wil,dan doe ik dat ook.
Ook met reden dat ik er niemand kwaad mee doe,en geen reden zie om mezelf te veranderen.
Jullie afkortingen heb ik nog geen kaas van gegeten, moet nog leren hier.quote:
stranger in moscowquote:Op zondag 26 juli 2009 01:42 schreef piepie het volgende:
[..]
Jullie afkortingen heb ik nog geen kaas van gegeten, moet nog leren hier.
Wat is SIM en wat is tvp bijvoorbeeld?
eerst wel eerst nietquote:Op zondag 26 juli 2009 01:42 schreef Felixa het volgende:
Omer zegt dat hij niet MJ's zoon is.
Heel verhaal, klikkerdeklik.
Oeps, heel mooi nummer, wel erg tragisch (geschreven toen hij in Moskou op tournee was en de aanklacht binnenkwam van die Jordy Chandler ...quote:
ik zie dat je nieuw bent welkom op het fokforumquote:Op zondag 26 juli 2009 01:45 schreef piepie het volgende:
[..]
Oeps, heel mooi nummer, wel erg tragisch (geschreven toen hij in Moskou op tournee was en de aanklacht binnenkwam van die Jordy Chandler ...)
Het was eigenlijk altijd al "niet" als ik de berichten van afgelopen week mag geloven.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eerst wel eerst niet![]()
wat is het volgende gerucht
TVP is een afkorting voor terugvindpost.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:42 schreef piepie het volgende:
[..]
Jullie afkortingen heb ik nog geen kaas van gegeten, moet nog leren hier.
Wat is SIM en wat is tvp bijvoorbeeld?
Ah dank je, wat lief.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik zie dat je nieuw bent welkom op het fokforum
Bedankt, dat klinkt erg handig, want het is hier vaak niet bij te lezen ....quote:Op zondag 26 juli 2009 01:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
TVP is een afkorting voor terugvindpost.
Zodra je post in een bepaald topic, verschijnt deze in je actieve topics en daardoor is deze makkelijk terug te vinden.
Eigenlijk werd hij door z'n ouders dus uitgehoerd aan MJ.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:42 schreef Felixa het volgende:
Omer zegt dat hij niet MJ's zoon is.
Heel verhaal, klikkerdeklik.
3x raden welk liedje ik nu in mijn hoofd hebquote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik had voor het geval dát ook al een OP bedacht.
Vrij naar Ben Cramer![]()
[ afbeelding ]
Hij was Michael Jackson, in 't wit en in 't rood
Hij was Michael Jackson, maar nu is hij dood
quote:Op zondag 26 juli 2009 02:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
3x raden welk liedje ik nu in mijn hoofd heb
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik had voor het geval dát ook al een OP bedacht.
Vrij naar Ben Cramer![]()
[ afbeelding ]
Hij was Michael Jackson, in 't wit en in 't rood
Hij was Michael Jackson, maar nu is hij dood
quote:Op zondag 26 juli 2009 02:22 schreef piepie het volgende:
Ik ben maar een domme muis, dus vat ik die even niet met Ben Cramer ...![]()
Laat maar, het kwartje viel wat laat (Hij was maar een clown ....)
Dikke puist op zijn neusquote:
quote:
Kan mij die puist schelen, het is toch een snoepie ...quote:Op zondag 26 juli 2009 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dikke puist op zijn neus![]()
Verder nu eens een keertje wel een leuke foto. Lekker spontaan.
Ieren? Zeker weten dat je die zo ver krijgt.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Leg eens uit? Wat moet ik me daarbij voorstellen en zou ik Ieren ook zover kunnen krijgen?
That's the spirit (en nu ben ik echt weg) ....quote:Op zondag 26 juli 2009 02:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Michael for ever en laat de rest maar lullen![]()
En die dikke deuken/gaten in zijn neus.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat heeft ie aan zn lip?quote:Op zondag 26 juli 2009 02:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En die dikke deuken/gaten in zijn neus.![]()
En toch is het een leuke foto.
Ach zoooo, is dat nu de bierwiebel. Dan doe ik zonder dat ik het weet al jarenlang de bierwiebel met de Ieren.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ieren? Zeker weten dat je die zo ver krijgt.![]()
Men neme een paar dronken Ieren (niet zo moeilijk), laat ze de armen in elkaar haken (lastiger want vereist enige coördinatie) en dan hang je afwisselend naar links en naar rechts op de maat van de muziek zónder van het bankje te vallen.
Een stukje vergeten te stiften.quote:
Of hij alcohol dronk weet ik niet maar ik denk niet dat de medicijnen hem tegen zouden houden als hij het had gewild.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach zoooo, is dat nu de bierwiebel. Dan doe ik zonder dat ik het weet al jarenlang de bierwiebel met de Ieren.![]()
MJ dronk zeker geen alcohol, dat mag namelijk niet met al die medicijnen.
Ik gok vitiligo. Daar zit ook pigment natuurlijk.quote:
Heeequote:Op zondag 26 juli 2009 08:58 schreef Miam het volgende:
tvp
hij had trouwens een heel mooi gebit ..
valt me nu pas echt op eigelijk
quote:
Jaaa nou!quote:Op zondag 26 juli 2009 09:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heee![]()
Ja blinkend gebit, maakte zijn uitstraling nog groter![]()
[ afbeelding ]
TVPquote:Op zondag 26 juli 2009 01:46 schreef Andromache het volgende:
SiM was Stranger in Moscow en TVP is een algemeenheid op Fok, een terug-vind-post zodat het topic in je Actieve Topics komt te staan.
Prothese met puist, voor de afwisselingquote:Op zondag 26 juli 2009 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die is cool ja, uit die Vogue reportage, volgens mij...quote:Op zondag 26 juli 2009 01:58 schreef piepie het volgende:
Dit vind ik een prachtige zwartwit foto, tragisch maar mooi
[ afbeelding ]
Ik kon niet meer op de naam komen van dat nr.quote:
Ja volgens Uri Geller.... die man spoort niet natuurlijk.. ook dat hij een film over Michael maakt dat doet hij naar mijn idee alleen om er zelf beter van te worden.... ik vertrouw die man voor geen meter!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:31 schreef erik666 het volgende:
Michael wilde gaan moonwalken op de MAAN, volgens Uri Geller. Bron Telegraaf
Eigenlijk klopt het nog ook, hè?quote:Op zondag 26 juli 2009 10:52 schreef sunny16947 het volgende:
Voel een hit aankomen.
He was king of pop
in white and in red
He was king of pop
and now he is dead.
He smiled and he sang
In very bright light
But after this mask
Was a very sad life.
The memory stays
At this king with his smile
He have given it all
Till the final day.
Nobody knew his pain
And his silend grieve
No-one besides him
When he did leave.
En misschien ook wel die lijst van medicijnen die ze in zijn systeem hadden gevonden.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:32 schreef Isegrim het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)n.coroner/index.html
Dan zouden die verhalen van al die needle marks e.d. toch waar zijn...
Klopt ja...quote:Op zondag 26 juli 2009 11:56 schreef Felixa het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt het nog ook, hè?
Eigenlijk was hij ook een soort "clown": huilen van binnen, vrolijk van buiten.
Hier kun je de voicemail horen van MJ aan Uri Geller:quote:Op zondag 26 juli 2009 11:31 schreef erik666 het volgende:
Michael wilde gaan moonwalken op de MAAN, volgens Uri Geller. Bron Telegraaf
Ik denk ook dat het een self proclaimed vriendschap is met MJ. Hij zal hem een keer ontmoet hebben, en dan ben je in Uri's geval natuurlijk meteen beste vriendenquote:Op zondag 26 juli 2009 11:37 schreef Isegrim het volgende:
Uri Geller is net zoals al dat soort types een uitzuiger en een bedrieger.
"Uri Geller, it's Michael Jackson calling. Uhm, when you get this message please know that I pray that we do the moon trip. I wanna be the first one to do it in the pop world and now I hear that N Sync and all these people are trying to go. I wanna be first, please.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:41 schreef DrDentz het volgende:
Haha![]()
Hij wilde eerder dan die N Sync dude naar de maan.
quote:Op zondag 26 juli 2009 10:19 schreef Miam het volgende:
Ik vind die knipoog aan het einde van de Smooth Criminal clip zo enorm sexy.....
Foto trouwens ook
quote:
Echt iets voor hem. Er staat ook een telefoongesprek online waar Michael gebeld wordt door een gast die claimt Akon te zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:07 schreef Felixa het volgende:
[..]
"Uri Geller, it's Michael Jackson calling. Uhm, when you get this message please know that I pray that we do the moon trip. I wanna be the first one to do it in the pop world and now I hear that N Sync and all these people are trying to go. I wanna be first, please.
And let's do hands across England and think of some other wonderful things. I love you, goodbye."
Wow nicequote:Op zondag 26 juli 2009 13:48 schreef quirina het volgende:
Michael Jackson in de studio.
Die vent heeft nog meer interessante filmpjes.
http://www.youtube.com/user/HenryVaccaro
lijkt wel ofdat hij met ze kop in de coke is gevallenquote:Op zondag 26 juli 2009 13:11 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan hier ook goed op zien dat hij een huidprobleem had.
Voor foto's uit de oude doos
nicequote:Op zondag 26 juli 2009 14:02 schreef piepie het volgende:
Precies, het zijn alleen maar geruchten, meer niet.
Hier mijn nieuwe bureaubladachtergrond ....![]()
[ afbeelding ]
sweetquote:Op zondag 26 juli 2009 14:09 schreef piepie het volgende:
Nog 1 om het af te leren, haha, mijn nachtelijke speurwerk levert beelschone plaatjes op ....![]()
[ afbeelding ]
"Yeahhhh"quote:
Mooi gesprokenquote:Op zondag 26 juli 2009 14:47 schreef matthijst het volgende:
Farrakhan, Michael Jackson still a nigga
Wat een ziekelijke ophemeling.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:47 schreef matthijst het volgende:
Farrakhan, Michael Jackson still a nigga
P.Diddyquote:
Van kutmuziek ja. Wel knap van hemquote:
Oeeeeh I knowquote:
Raar he?,maar dit doet me meer als alle foto's die voorbij komen van Michael..Moet ik eff traantje wegpinken..quote:
Oeh, hier krijg ik acuut kippevel van he... super!quote:
who is badquote:Op zondag 26 juli 2009 19:24 schreef Miam het volgende:
[..]
Oeh, hier krijg ik acuut kippevel van he... super!![]()
[ afbeelding ]
de eerste foto is van say say sayquote:
yes yes yes!quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 19:40 schreef Miam het volgende:
[..]
yes yes yes!
Ik vind z`n stem zoooo heerlijk klinken in dat nummer!
Hihi, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:39 schreef matthijst het volgende:
Smaken verschillen...
Voor Robijn
[ afbeelding ]
The spirit of Michaelquote:Op zondag 26 juli 2009 19:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hihi, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.
Trouwens...prima toch, die twee bij elkaar op 1 foto
Tis raar he...als ik had mogen kiezen (advocaat van de duivel) dan had ik liever gehad dat Paul McCartney was doodgegaan. Omdat Paul ouder is, en vooral: omdat hij een goed leven heeft gehad. Anders dan Michael. Maar gelukkig dat ik niet kan kiezen.quote:Op zondag 26 juli 2009 19:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
The spirit of Michael
edit,toevallig ,nu ik dit tik hoor ik op radio gold Paul mcCartney and Wings![]()
Ja, beetje laatquote:
Nou,daar denk ik echt niet over na..Beatles zijn mij ook heel "dierbaar"jeugdsentiment...Ik weet nog die heisa dat Paul dood zou zijn,en dat in een bepaalde plaat werd gezegd "Paul is dead"..werd ik ook niet vrolijk van..quote:Op zondag 26 juli 2009 19:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Tis raar he...als ik had mogen kiezen (advocaat van de duivel) dan had ik liever gehad dat Paul McCartney was doodgegaan. Omdat Paul ouder is, en vooral: omdat hij een goed leven heeft gehad. Anders dan Michael. Maar gelukkig dat ik niet kan kiezen.
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou,daar denk ik echt niet over na..Beatles zijn mij ook heel "dierbaar"jeugdsentiment...Ik weet nog die heisa dat Paul dood zou zijn,en dat in een bepaalde plaat werd gezegd "Paul is dead"..werd ik ook niet vrolijk van..
Ik heb dat gevoel wel enigszins met Gerard Joling.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou,daar denk ik echt niet over na..Beatles zijn mij ook heel "dierbaar"jeugdsentiment...Ik weet nog die heisa dat Paul dood zou zijn,en dat in een bepaalde plaat werd gezegd "Paul is dead"..werd ik ook niet vrolijk van..
Bij mij ligt 'HET' boek nog steeds ongeopend in de boekenkastquote:Op zondag 26 juli 2009 20:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb dat boek ook zien liggen vandaag!
Wel erg mooi!
Ik twijfelde wel toen ,was ook stukkie jonger en naiever_O-quote:Op zondag 26 juli 2009 20:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ahhh, dat heb ik ook nooit geloofd. Bij de Beatles werd ook een hoop gespeculeerd; maar bij MJ heeft het de kroon gespand. Geloofde jij toentertijd dan dat dat waar was?
Whaha!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:13 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel wel enigszins met Gerard Joling.
Ja, ik was ook veel te jong toentertijd om dat te beseffen, maar later toen ik al die verhalen las, was ik verbaasd, want Paul was er immers gewoon nog, niks geen dubbelganger.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik twijfelde wel toenwas ook stukkie jonger
Wie is GJquote:Op zondag 26 juli 2009 20:13 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel wel enigszins met Gerard Joling.
Enfin ,tis geen Paul topic,maar Strawberryfield ,zou over Pauls dood gaan.Gelukkig is he alive and kickingquote:Op zondag 26 juli 2009 20:16 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, ik was ook veel te jong toentertijd om dat te beseffen, maar later toen ik al die verhalen las, was ik verbaasd, want Paul was er immers gewoon nog, niks geen dubbelganger.
Ik bedoelde de rode, die nieuwe met vééél foto's.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:14 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Bij mij ligt 'HET' boek nog steeds ongeopend in de boekenkastEerst netjes de scriptie af...
Nee joh, Strawberry Fields Forever gaat over het weeshuis in Liverpool.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Enfin ,tis geen Paul topic,maar Strawberryfield ,zou over Pauls dood gaan.Gelukkig is he alive and kicking
Zeg dat nou niet te hard. Moeten we zo ook nog alle boekwinkels af om Paul McCartney-memoralia te kopenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:19 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Enfin ,tis geen Paul topic,maar Strawberryfield ,zou over Pauls dood gaan.Gelukkig is he alive and kicking
Kun je svp de omslag plaatsen van die rodequote:Op zondag 26 juli 2009 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rode, die nieuwe met vééél foto's.
Of bedoel je die ook?
Nee, ik bedoel die biografie. HET boek dat iedereen moest hebben, en zo ik ook. Ben benieuwd of ik het nog ga lezenquote:Op zondag 26 juli 2009 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik bedoelde de rode, die nieuwe met vééél foto's.
Of bedoel je die ook?
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:24 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Kun je svp de omslag plaatsen van die rode
Thanks hiervoorquote:Op zondag 26 juli 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
Het hoort hier natuurlijk niet thuis maar dit Joetjoepje wilde ik jullie niet onthouden. Paul hoort ook een beetje bij MJ toch?![]()
Bij de weg...St. Pepper en Abbey Road the best albums ever.![]()
Inderdaad. Maar wel érg mooi, hoor.quote:
Zo leer je em beter kennen?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wel érg mooi, hoor.
Hij bracht mij zelfs aan het twijfelen, en ik 'ken' MJ helegaar niet zo goed.
Ik onthoud het sowieso nog even, want het zag er wel super uit.
I know, maar daar moet ik dan wel 17,95 voor neertellen,quote:
Jah, ze verdienen er goed aan, al heeft ie het verdiend. Euh, rare zin.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I know, maar daar moet ik dan wel 17,95 voor neertellen,.
Dus ik denk dat ik een dezer dagen even mn rekening check en dan zie ik wel even.
Heb gezien dat er erg mooie foto's in dat boek staan.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
I know, maar daar moet ik dan wel 17,95 voor neertellen,.
Dus ik denk dat ik een dezer dagen even mn rekening check en dan zie ik wel even.
Ik ben vooral een sucker voor mooie foto's. Foto's die kracht uitstralen.
Kan ik bij meerdere artiesten hebben, of ik ze nou goed 'ken' of niet.
Ja idd,quote:Op zondag 26 juli 2009 20:33 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jah, ze verdienen er goed aan, al heeft ie het verdiend. Euh, rare zin.
Ik koop ook lang niet alles...veel staat al op internet.
Ja ,genoegquote:Op zondag 26 juli 2009 20:23 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee joh, Strawberry Fields Forever gaat over het weeshuis in Liverpool.
Ja, genoeg over Paul maar.
Daarom, en dat zal zo blijven ook. Mocht ik ooit mijn kleinkinderen kuch kuchover Michael willen vertellen, schop ik ze wel het internet op terwijl ik een ceedeetje opzet en mijn benenbreek over de moonwalk.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:33 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jah, ze verdienen er goed aan, al heeft ie het verdiend. Euh, rare zin.
Ik koop ook lang niet alles...veel staat al op internet.
Ik dus ook.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:34 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heb gezien dat er erg mooie foto's in dat boek staan.
Ahah.quote:
Ben snel met typen, maar nog niet zo goed met quoten enzo.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja idd,.
Had nog wat extra's bij mn vorige post gezet, maar ik was te laat!
edit;
Weer te laat. Je had het al ontdekt.
Of die man nou wel of niet een beest in bed is geweest, de basisoefening had ie in ieder geval goed onder de kniequote:
Zucht...zo prachtig he.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja ,genoegeff afsluiter wat ik zo'n mooi liedje vind
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo dan!quote:
Hahaha...ik vind dat zo mooi, dat ie zo anders op het podium was dan daarbuiten. Dat contrast.quote:
als je naar zn gezicht kijkt zou je denken dat hij zich daadwerkelijk in bed begeeft!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:36 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Of die man nou wel of niet een beest in bed is geweest, de basisoefening had ie in ieder geval goed onder de knie
Jaaaaaa bij de Jumbo ook 17,95.,ik zei gisteren toen ik vooor 18.00euro peuken kocht,,tja keuzesquote:
Jawel, maar die is lang niet zo interessant.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is er ook maar iemand die naast die gast ernaast kijkt?
Nee!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
is er ook maar iemand die naast die gast ernaast kijkt?
Die zonnebrillen altijd...ik zie hem liever zonder. (uitzonderingen daargelaten)quote:Op zondag 26 juli 2009 20:42 schreef piepie het volgende:
Ben ik weer even met een mooi plaatje:
[ afbeelding ]
Zn 'package' gaat ook zo mooi op en neer.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:39 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hahaha...ik vind dat zo mooi, dat ie zo anders op het podium was dan daarbuiten. Dat contrast.
Ja en dan buiten het podium weer verlegen zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zn 'package' gaat ook zo mooi op en neer.
Het veert lekker terug inderdaad. Geen wonder dat die kinderen van die mixjes zijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zn 'package' gaat ook zo mooi op en neer.
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het veert lekker terug inderdaad. Geen wonder dat die kinderen van die mixjes zijn.
Ik heb iets met Steviequote:Op zondag 26 juli 2009 20:47 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jaja, waar komt dit nou ineens vandaan?
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het veert lekker terug inderdaad. Geen wonder dat die kinderen van die mixjes zijn.
Whaha...quote:Op zondag 26 juli 2009 20:53 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wat is hier zo exclusief aan? Is dit Michaels echte vader?
quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef JaneDoe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iets uit Smooth Criminal lijkt me. Komt het niet in de clip voor?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:58 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat is dat middelste filmpje voor raar iets?
Nope.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:00 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Iets uit Smooth Criminal lijkt me. Komt het niet in de clip voor?
Ja, onprettig ook.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:01 schreef Miam het volgende:
ik vind dat laatste filmpje wel ergggg leuk
middelste is raar.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:02 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
"Jacko, then 21, plays dead in a coffin surrounded by models of notorious killers in Madame Tussaud's"
Ja ,gelukkig wel.Ik neem me ook voor om naar een concert te gaan als ie weer in Nederland is voordat het te laat isquote:
Ah, dat kan ik me zo goed voorstellen. Doen!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja ,gelukkig wel.Ik neem me ook voor om naar een concert te gaan als ie in Nederland komt [ivoordat het te laat is][/i]
zat dacht ik in moonwalkerquote:Op zondag 26 juli 2009 20:58 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat is dat middelste filmpje voor raar iets?
Da's toch LL Cool J?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het jasje leuk wat hij hier aan heeftEn Coolio/Snoop Dog op de achtergrond
Lijkt d'r wel op, ja.quote:
je bedoelt ll cool j?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het jasje leuk wat hij hier aan heeftEn Coolio/Snoop Dog op de achtergrond
Hij is toch nog niet zo heel lang geleden geweest, in Ahoy?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja ,gelukkig wel.Ik neem me ook voor om naar een concert te gaan als ie weer in Nederland is voordat het te laat is![]()
Die bedoelde ik jaquote:
Inderdaad, heel ongemakkelijk om naar te kijken.quote:
Jep.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:10 schreef Miam het volgende:
[..]
Inderdaad, heel ongemakkelijk om naar te kijken.
geldt ook voor die andere zwart/wit foto...
Ik vind die z/w niet erg, maar dat gifje vind ik ook wat onprettig.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:10 schreef Miam het volgende:
[..]
Inderdaad, heel ongemakkelijk om naar te kijken.
geldt ook voor die andere zwart/wit foto...
Weet ik niet..Het is dan MJ overleden is en ik me bedenk dat ik Stevie wil zien voordat het te laat is.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:09 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij is toch nog niet zo heel lang geleden geweest, in Ahoy?
Neeeee Michaelquote:
Heb 't even nagezocht maar vorig jaar september stond ie 2x in Ahoy.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Weet ik niet..Het is dan MJ overleden is en ik me bedenk dat ik Stevie wil zien voordat het te laat is.
Er staat toch bij dat de bandbreedte is overschreden. Als de eigenaar van dat account weer bandbreedte heeft is ie weer zichtbaar. Er is al teveel naar gekeken.quote:
quote:
Miam we soppen non stopquote:
Wat ben ik domquote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Heb 't even nagezocht maar vorig jaar september stond ie 2x in Ahoy.
Zal wel weer een tijdje duren dan voor ie weer komt. Ik hoop het voor je!
Heb even voor je gekeken, maar ik zie ook niet zo snel een tour weer...quote:
Geef me maar een PB als ik het mis svp in de toekomst..quote:Op zondag 26 juli 2009 21:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heb even voor je gekeken, maar ik zie ook niet zo snel een tour weer...
whehehequote:
Op eventim.nl kun je je aanmelden voor het zogenaamde "ticketalarm". Als je daar dan Stevie Wonder invult, krijg je vanzelf een mailtje als er weer een concert komt in Nederland.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Geef me maar een PB als ik het mis svp in de toekomst..
Zal ik doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Geef me maar een PB als ik het mis svp in de toekomst..
Dat gaat je anders aardig goed af, je quote constant jezelf!!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:36 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ben snel met typen, maar nog niet zo goed met quoten enzo.
Hawaiquote:
Trustennnnquote:Op zondag 26 juli 2009 21:41 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen om 05:30 gaat de wekker weer dus ik ga m`n bed maar eens opzoeken.
Dank je Robijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hawai![]()
Jij vind zulke originele, aparte foto's en filmpjes, welke site heb je daarvoor?
Wordt die ook postuum uitgereikt dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef groeniseenmooiekleur het volgende:
hey iedereen,,
als je vindt dat Michael Jackson de nobel prijs voor vrede verdiend moet je zeker gaan stemmen!
Gewoon op google "Michael Jackson nobel prize " intikken en dan vind je het wel.
Pardon?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef groeniseenmooiekleur het volgende:
hey iedereen,,
als je vindt dat Michael Jackson de nobel prijs voor vrede verdiend moet je zeker gaan stemmen!
Gewoon op google "Michael Jackson nobel prize " intikken en dan vind je het wel.
Ja, en dan krijgt Joe Jackson nog meer geld over de rug van zijn zoon.quote:
Kee, thanks!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:46 schreef piepie het volgende:
[..]
Dank je Robijn.
Deze komt denk ik van Google afbeeldingen, want die heb ik al langer op mijn harde schijf staan.
De foto's van gisteren en vandaag komen van flickr.com en die spit ik dan heel diep uit ....
Die staat nietquote:Op zondag 26 juli 2009 21:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en dan krijgt Joe Jackson nog meer geld over de rug van zijn zoon.
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:41 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen om 05:30 gaat de wekker weer dus ik ga m`n bed maar eens opzoeken.
O ja, da's waarquote:
Was te verwachtenquote:
Teruglezen heeft geen zin, alleen plaatjes en theekransje geleuter.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:54 schreef wapwip het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurt vandaag? Of hebben we 12 pagina's vol plaatjes?![]()
geen zin om terug te lezen heeft
Ja toch, die mafkees krijgt gelukkig niks (hopen we dan maar).quote:
Zelf gemaakt? Chapeau!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:01 schreef matthijst het volgende:
Hehe, kon het inderdaad niet laten, deze was wel erg voor de handliggend... en simpel gemaakt
Je bent ook niet te vertrouwen hequote:Op zondag 26 juli 2009 21:45 schreef ElizabethR het volgende:
Misschien wil iemand mijn post over het forumknopjes gebruik even quoten aan robijn, want die negeert mijn berichtenEn terwijl ik dit keer alleen maar behulpzaam wilde zijn.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat gaat je anders aardig goed af, je quote constant jezelf!!
Ik heb wel een tip voor je, druk eens een keer op PREVIEW in plaats van meteen op invoeren, dan zie je hoe je post eruit ziet en wat je fout doet eventueel. In plaats van jezelf quoten om nog iets aan je post toe te voegen kun je de post verbeteren. Dat doe je door in plaats van op de blauwe aanhalingstekentjes (want dat = quoten) te klikken IN DE POST die je wilt wijzigen aan de rechterkant op het potloodje met het vel papier te klikken, dat is het knopje NAAST de blauwe aanhalingstekentjes.
Zo, ik hoop dat het nu duidelijk is en dat je eens wilt oefenen met de preview in plaats van telkens weer jezelf te quoten en er dan een zinnetje aan toe te voegen. Zo raken de topics wel heel snel vol als iedereen dat doet.
Ow, en MJ forever
Bedanktquote:Op zondag 26 juli 2009 21:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Op eventim.nl kun je je aanmelden voor het zogenaamde "ticketalarm". Als je daar dan Stevie Wonder invult, krijg je vanzelf een mailtje als er weer een concert komt in Nederland.
Boude uitspraak, aangezien je me niet eens kent. Ik weet toch ook niets van jou. Het is maar een internetforum zeg, in een roddel en achterklapafdeling van datzelfde forum notabene, en dan ga jij het over users vertrouwen hebben??quote:Op zondag 26 juli 2009 22:16 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Je bent ook niet te vertrouwen he
Ach, die kende ik niet, eerste nummer dat hier voorbij komt dat ik niet ken.quote:
Dat was een geintje, omdat Robijn dat al eens tegen je gezegd hadquote:Op zondag 26 juli 2009 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Boude uitspraak, aangezien je me niet eens kent. Ik weet toch ook niets van jou. Het is maar een internetforum zeg, in een roddel en achterklapafdeling van datzelfde forum notabene, en dan ga jij het over users vertrouwen hebben??
Je vertrouwt wel op CNN, the Sun, TMZ, nu.nl, users die hetzelfde praten als jij, de krant in je brievenbus, balkenende, en ga zo maar even door??
Even een tvpquote:Op zondag 26 juli 2009 14:02 schreef piepie het volgende:
Precies, het zijn alleen maar geruchten, meer niet.
Hier mijn nieuwe bureaubladachtergrond ....![]()
[ afbeelding ]
juist ja, en een eng verhaal over Omarquote:Op zondag 26 juli 2009 22:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Teruglezen heeft geen zin, alleen plaatjes en theekransje geleuter.
Jawel, ik heb de box set The Solo Collection.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:34 schreef quirina het volgende:
Ken je deze met freddie mercury dan ook niet?
Ik vind de demo's meestal niet zo goed. Ik hou meer van de fatsoenlijke opnames. Maar het allermeest van live natuurlijk. Daar kwam je met MJ de laatste 25 jaar helaas erg bekaaid van af dan.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:48 schreef quirina het volgende:
Dit soort spul is ook leuk om te luisteren, gewoon demo's.
Kijk de PI eens die hij gebruiktquote:Op zondag 26 juli 2009 @ 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Boude uitspraak, aangezien je me niet eens kent. Ik weet toch ook niets van jou. Het is maar een internetforum zeg, in een roddel en achterklapafdeling van datzelfde forum notabene, en dan ga jij het over users vertrouwen hebben??
Je vertrouwt wel op CNN, the Sun, TMZ, nu.nl, users die hetzelfde praten als jij, de krant in je brievenbus, balkenende, en ga zo maar even door??
Whehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |