Er staat toch bij dat de bandbreedte is overschreden. Als de eigenaar van dat account weer bandbreedte heeft is ie weer zichtbaar. Er is al teveel naar gekeken.quote:
quote:
Miam we soppen non stopquote:
Wat ben ik domquote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Heb 't even nagezocht maar vorig jaar september stond ie 2x in Ahoy.
Zal wel weer een tijdje duren dan voor ie weer komt. Ik hoop het voor je!
Heb even voor je gekeken, maar ik zie ook niet zo snel een tour weer...quote:
Geef me maar een PB als ik het mis svp in de toekomst..quote:Op zondag 26 juli 2009 21:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heb even voor je gekeken, maar ik zie ook niet zo snel een tour weer...
whehehequote:
Op eventim.nl kun je je aanmelden voor het zogenaamde "ticketalarm". Als je daar dan Stevie Wonder invult, krijg je vanzelf een mailtje als er weer een concert komt in Nederland.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Geef me maar een PB als ik het mis svp in de toekomst..
Zal ik doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Geef me maar een PB als ik het mis svp in de toekomst..
Dat gaat je anders aardig goed af, je quote constant jezelf!!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:36 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ben snel met typen, maar nog niet zo goed met quoten enzo.
Hawaiquote:
Trustennnnquote:Op zondag 26 juli 2009 21:41 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen om 05:30 gaat de wekker weer dus ik ga m`n bed maar eens opzoeken.
Dank je Robijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hawai![]()
Jij vind zulke originele, aparte foto's en filmpjes, welke site heb je daarvoor?
Wordt die ook postuum uitgereikt dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef groeniseenmooiekleur het volgende:
hey iedereen,,
als je vindt dat Michael Jackson de nobel prijs voor vrede verdiend moet je zeker gaan stemmen!
Gewoon op google "Michael Jackson nobel prize " intikken en dan vind je het wel.
Pardon?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef groeniseenmooiekleur het volgende:
hey iedereen,,
als je vindt dat Michael Jackson de nobel prijs voor vrede verdiend moet je zeker gaan stemmen!
Gewoon op google "Michael Jackson nobel prize " intikken en dan vind je het wel.
Ja, en dan krijgt Joe Jackson nog meer geld over de rug van zijn zoon.quote:
Kee, thanks!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:46 schreef piepie het volgende:
[..]
Dank je Robijn.
Deze komt denk ik van Google afbeeldingen, want die heb ik al langer op mijn harde schijf staan.
De foto's van gisteren en vandaag komen van flickr.com en die spit ik dan heel diep uit ....
Die staat nietquote:Op zondag 26 juli 2009 21:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en dan krijgt Joe Jackson nog meer geld over de rug van zijn zoon.
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:41 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen om 05:30 gaat de wekker weer dus ik ga m`n bed maar eens opzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |