Er staat toch bij dat de bandbreedte is overschreden. Als de eigenaar van dat account weer bandbreedte heeft is ie weer zichtbaar. Er is al teveel naar gekeken.quote:
quote:
Miam we soppen non stopquote:
Wat ben ik domquote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef Felixa het volgende:
[..]
Heb 't even nagezocht maar vorig jaar september stond ie 2x in Ahoy.
Zal wel weer een tijdje duren dan voor ie weer komt. Ik hoop het voor je!
Heb even voor je gekeken, maar ik zie ook niet zo snel een tour weer...quote:
Geef me maar een PB als ik het mis svp in de toekomst..quote:Op zondag 26 juli 2009 21:30 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heb even voor je gekeken, maar ik zie ook niet zo snel een tour weer...
whehehequote:
Op eventim.nl kun je je aanmelden voor het zogenaamde "ticketalarm". Als je daar dan Stevie Wonder invult, krijg je vanzelf een mailtje als er weer een concert komt in Nederland.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Geef me maar een PB als ik het mis svp in de toekomst..
Zal ik doen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:33 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Geef me maar een PB als ik het mis svp in de toekomst..
Dat gaat je anders aardig goed af, je quote constant jezelf!!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:36 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ben snel met typen, maar nog niet zo goed met quoten enzo.
Hawaiquote:
Trustennnnquote:Op zondag 26 juli 2009 21:41 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen om 05:30 gaat de wekker weer dus ik ga m`n bed maar eens opzoeken.
Dank je Robijn.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hawai![]()
Jij vind zulke originele, aparte foto's en filmpjes, welke site heb je daarvoor?
Wordt die ook postuum uitgereikt dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef groeniseenmooiekleur het volgende:
hey iedereen,,
als je vindt dat Michael Jackson de nobel prijs voor vrede verdiend moet je zeker gaan stemmen!
Gewoon op google "Michael Jackson nobel prize " intikken en dan vind je het wel.
Pardon?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef groeniseenmooiekleur het volgende:
hey iedereen,,
als je vindt dat Michael Jackson de nobel prijs voor vrede verdiend moet je zeker gaan stemmen!
Gewoon op google "Michael Jackson nobel prize " intikken en dan vind je het wel.
Ja, en dan krijgt Joe Jackson nog meer geld over de rug van zijn zoon.quote:
Kee, thanks!quote:Op zondag 26 juli 2009 21:46 schreef piepie het volgende:
[..]
Dank je Robijn.
Deze komt denk ik van Google afbeeldingen, want die heb ik al langer op mijn harde schijf staan.
De foto's van gisteren en vandaag komen van flickr.com en die spit ik dan heel diep uit ....
Die staat nietquote:Op zondag 26 juli 2009 21:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, en dan krijgt Joe Jackson nog meer geld over de rug van zijn zoon.
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:41 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen om 05:30 gaat de wekker weer dus ik ga m`n bed maar eens opzoeken.
O ja, da's waarquote:
Was te verwachtenquote:
Teruglezen heeft geen zin, alleen plaatjes en theekransje geleuter.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:54 schreef wapwip het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurt vandaag? Of hebben we 12 pagina's vol plaatjes?![]()
geen zin om terug te lezen heeft
Ja toch, die mafkees krijgt gelukkig niks (hopen we dan maar).quote:
Zelf gemaakt? Chapeau!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:01 schreef matthijst het volgende:
Hehe, kon het inderdaad niet laten, deze was wel erg voor de handliggend... en simpel gemaakt
Je bent ook niet te vertrouwen hequote:Op zondag 26 juli 2009 21:45 schreef ElizabethR het volgende:
Misschien wil iemand mijn post over het forumknopjes gebruik even quoten aan robijn, want die negeert mijn berichtenEn terwijl ik dit keer alleen maar behulpzaam wilde zijn.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat gaat je anders aardig goed af, je quote constant jezelf!!
Ik heb wel een tip voor je, druk eens een keer op PREVIEW in plaats van meteen op invoeren, dan zie je hoe je post eruit ziet en wat je fout doet eventueel. In plaats van jezelf quoten om nog iets aan je post toe te voegen kun je de post verbeteren. Dat doe je door in plaats van op de blauwe aanhalingstekentjes (want dat = quoten) te klikken IN DE POST die je wilt wijzigen aan de rechterkant op het potloodje met het vel papier te klikken, dat is het knopje NAAST de blauwe aanhalingstekentjes.
Zo, ik hoop dat het nu duidelijk is en dat je eens wilt oefenen met de preview in plaats van telkens weer jezelf te quoten en er dan een zinnetje aan toe te voegen. Zo raken de topics wel heel snel vol als iedereen dat doet.
Ow, en MJ forever
Bedanktquote:Op zondag 26 juli 2009 21:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Op eventim.nl kun je je aanmelden voor het zogenaamde "ticketalarm". Als je daar dan Stevie Wonder invult, krijg je vanzelf een mailtje als er weer een concert komt in Nederland.
Boude uitspraak, aangezien je me niet eens kent. Ik weet toch ook niets van jou. Het is maar een internetforum zeg, in een roddel en achterklapafdeling van datzelfde forum notabene, en dan ga jij het over users vertrouwen hebben??quote:Op zondag 26 juli 2009 22:16 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Je bent ook niet te vertrouwen he
Ach, die kende ik niet, eerste nummer dat hier voorbij komt dat ik niet ken.quote:
Dat was een geintje, omdat Robijn dat al eens tegen je gezegd hadquote:Op zondag 26 juli 2009 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Boude uitspraak, aangezien je me niet eens kent. Ik weet toch ook niets van jou. Het is maar een internetforum zeg, in een roddel en achterklapafdeling van datzelfde forum notabene, en dan ga jij het over users vertrouwen hebben??
Je vertrouwt wel op CNN, the Sun, TMZ, nu.nl, users die hetzelfde praten als jij, de krant in je brievenbus, balkenende, en ga zo maar even door??
Even een tvpquote:Op zondag 26 juli 2009 14:02 schreef piepie het volgende:
Precies, het zijn alleen maar geruchten, meer niet.
Hier mijn nieuwe bureaubladachtergrond ....![]()
[ afbeelding ]
juist ja, en een eng verhaal over Omarquote:Op zondag 26 juli 2009 22:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Teruglezen heeft geen zin, alleen plaatjes en theekransje geleuter.
Jawel, ik heb de box set The Solo Collection.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:34 schreef quirina het volgende:
Ken je deze met freddie mercury dan ook niet?
Ik vind de demo's meestal niet zo goed. Ik hou meer van de fatsoenlijke opnames. Maar het allermeest van live natuurlijk. Daar kwam je met MJ de laatste 25 jaar helaas erg bekaaid van af dan.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:48 schreef quirina het volgende:
Dit soort spul is ook leuk om te luisteren, gewoon demo's.
Kijk de PI eens die hij gebruiktquote:Op zondag 26 juli 2009 @ 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Boude uitspraak, aangezien je me niet eens kent. Ik weet toch ook niets van jou. Het is maar een internetforum zeg, in een roddel en achterklapafdeling van datzelfde forum notabene, en dan ga jij het over users vertrouwen hebben??
Je vertrouwt wel op CNN, the Sun, TMZ, nu.nl, users die hetzelfde praten als jij, de krant in je brievenbus, balkenende, en ga zo maar even door??
Whehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |