Command - Shift - 3quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik zou weten hoe je moest printscreenen etc op de Mac dan zou ik het doen!
Ah, dankjewelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Command - Shift - 3
Command = appeltje op oude toetsenborden, zit naast alt)
Ah, Twitterrific. Dat het een custom icon was begreep ik alquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:26 schreef TwyLight het volgende:
Nee van Twitterific maar heb 'em aangepast met een custom icon.
Heeft bij mij ook een tijdje geduurd voordat ik dat uitvond.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik zou weten hoe je moest printscreenen etc op de Mac dan zou ik het doen!
ftewel stiekem tvpquote:
Shit ik zit ook in PUBquote:
Cool! Hoe heet die weather forecast widget?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:39 schreef Rekkie het volgende:
Mijn werk laptop:
[ afbeelding ]
Mijn workstation thuis:
[ afbeelding ]
Woah! Origineel van de eerstequote:Op zondag 26 juli 2009 00:39 schreef Rekkie het volgende:
Mijn werk laptop:
[ afbeelding ]
Mijn workstation thuis:
[ afbeelding ]
Hij heet 'weer' en zit standaard in Windows 7 (zelfs in Vista)quote:Op zondag 26 juli 2009 14:54 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Cool! Hoe heet die weather forecast widget?
http://interfacelift.com/(...)nder_the_bridge.htmlquote:Op zondag 26 juli 2009 17:21 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Woah! Origineel van de eerste?
Bedankt!quote:Op zondag 26 juli 2009 18:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
http://interfacelift.com/(...)nder_the_bridge.html
In veel formaten te downloaden
Kristen Stewartquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:27 schreef synnath het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
![]()
Heb je hier misschien het origineel van? En een naam?
Prachtig, die surrealistische achtergronden. Thuis heb ik er ook een paarquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah, dankjewel! Bij deze, achtergrond met dank aan LudoSanders:
[ afbeelding ]
Haha ja kun je zo lekker bij wegdromenquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Prachtig, die surrealistische achtergronden. Thuis heb ik er ook een paar![]()
Maar ben nu op m'n werk, en dat ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:
Mooi!quote:
Volgens mij welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:08 schreef FP128 het volgende:
[..]
Wie is die meid? ( toch niet die dochter van Billy Ray Cyrus he?)
Hierrrrr.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
die is echt netjeswaar heb je die weg?
Ene Ashley ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:08 schreef FP128 het volgende:
[..]
Alfa Romeo 8C Competizione, mooie auto idd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:28 schreef Funkstarr het volgende:
[ afbeelding ]
Hier die van mijn laptopjee, mooie auto imo
Zo te zien is het Ashley Tisdalequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:08 schreef FP128 het volgende:
[..]
Leuke resolutiequote:Op vrijdag 4 september 2009 01:20 schreef Inverted_World het volgende:
[ afbeelding ]
Originele resolutie: 3840x1080![]()
Ja het was dan ook moeilijk een toffe wallpaper te vinden.quote:
2x 22inch LG 1920x1080 schermen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:01 schreef dirkjo het volgende:
Snap ik, maar wat heb je voor monitors eraan hangen?
Wauw, heb je daar ook et orgineel van voor ons ?quote:
quote:Op zondag 6 september 2009 20:01 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Wauw, heb je daar ook et orgineel van voor ons ?
quote:
Tnxquote:
Haha, uitsloverquote:Op vrijdag 4 september 2009 02:25 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
2x 22inch LG 1920x1080 schermen.![]()
En nu is het tijd om te pitten.
Als het goed is kan je die hier mee weghalen:quote:Op zondag 13 september 2009 20:16 schreef bhm het volgende:
Op mijn laptop zal deze week die van mijn pc uploaden.
Wel jammer van de letters rechtsonderin van windows 7![]()
[ afbeelding ]
Heb je ook het onorigineelquote:
Waar haal je die vandaan, ik wil 'm ook.quote:Op zondag 13 september 2009 20:16 schreef bhm het volgende:
Op mijn laptop zal deze week die van mijn pc uploaden.
Wel jammer van de letters rechtsonderin van windows 7![]()
[ afbeelding ]
Die ben ik in deze topic-reeks al zovaak tegengekomenquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:20 schreef Sheiselectric het volgende:
[..]
Waar haal je die vandaan, ik wil 'm ook.
Die achtergrond heb ik ook op mn laptopquote:Op maandag 27 juli 2009 22:06 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Met mn nieuwe setup, omdat mn normale pc de deur uit gaat.
Pimp hier met je desktop #13quote:Op maandag 21 september 2009 15:47 schreef Electro-Worm het volgende:
Hoe krijg je de tijd zo groot op je desktop?
Interfacelift!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
hebbuh hebbuh :| waar heb je weg? :p
heeel erg vetquote:Op donderdag 24 september 2009 15:25 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van mn backrgound.
inlognaam en ip van mn serverquote:
Val je trouwens niet op meisjes ofzo?quote:
Hihi, zie ik daar m'n library staan?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:31 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ultramon nu ook voor Windows 7
Jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:41 schreef livalo het volgende:
[..]
Hihi, zie ik daar m'n library staan?
[ afbeelding ]
Ik heb je betrapt!quote:
Jij bent veul lekkerder.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Val je trouwens niet op meisjes ofzo?
Dr staat verdoemme een hartstikke mooie meid op de achtergrond, nee jij let op het balkje
Oh.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Val je trouwens niet op meisjes ofzo?
Dr staat verdoemme een hartstikke mooie meid op de achtergrond, nee jij let op het balkje
De PERFECTE resolutie jongeman. Niet te klein, niet te groot. Zeer overzichtelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
JIj hebt echt een gigàntische resolutie
Overzichtelijkquote:Op woensdag 30 september 2009 21:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De PERFECTE resolutie jongeman. Niet te klein, niet te groot. Zeer overzichtelijk.
Ik bedoel wtf moet je met 1600x1200 of zo. Dan worden veel layouts van websites echt lelijk. En nog wel meer dingen.
Of nog erger: twee schermen
Maar daar heb je tabbladen voor daar onderaan weet je wel.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overzichtelijk? Je kan er nog niet eens 2 schermpjes op kwijt voordat ie al vol zit
Probeer eens voor de grap 1280x1024 bij jou thuis
Je zult zien dat de letters scherper zijn, en er veel meer op je bureaublad kan
Tenzij je slechte ogen hebt
Nee tuurlijk nietquote:Op woensdag 30 september 2009 21:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Maar daar heb je tabbladen voor daar onderaan weet je wel.
En dan is niks scherperze worden alleen kleiner zodat het scherper lijkt
1024x758 (of zoiets) ftw![]()
![]()
![]()
Ja daar snap ik dus niks vanquote:Op woensdag 30 september 2009 21:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietdan draaien ze niet meer *tegenovergestelde van native* en wordt elke pixel optimaal benut
Hé hoe? google kan niks vinden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mn Playstation omgetoverd tot een Mac
Ubuntu met een mac4lin themequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Hé hoe? google kan niks vinden.
quote:
What the fuck, wat moet je met zo'n schermquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:07 schreef Inverted_World het volgende:
Helaas is het aanbod 3840x1080 achtergronden niet zo groot dus nu maar 1 van mirror's edge, ik weet het heel nerdy, maar ik vond hem wel grappig:
[ afbeelding ]
Je werk doen? Ik zou zo'n scherm graag hebben. Maar eigenlijk zijn het gewoon 2 Full HD schermen naast elkaar hèquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
What the fuck, wat moet je met zo'n scherm.
After Effects, Cinema 4D, het zijn 2 schermen van LG naast elkaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
What the fuck, wat moet je met zo'n scherm.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:00 schreef Electro-Worm het volgende:
http://interfacelift.com/(...)osition_1280x800.jpg
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 23:07 schreef Electro-Worm het volgende:
http://interfacelift.com/(...)968/cosmosition.html
Nou ja, als je een beeldscherm van voor de oorlog hebt, is 1024x768 natuurlijk wel goed. Over het algemeen moet je een beeldscherm op zijn maximale resolutie zetten om het scherp mogelijk in beeld te brengen. Of dat dan fijn is, is natuurlijk een ander verhaal. Mijn opa werd helemaal para van 1280x1024 omdat hij zijn mail niet meer kon lezen.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Overzichtelijk? Je kan er nog niet eens 2 schermpjes op kwijt voordat ie al vol zit
Probeer eens voor de grap 1280x1024 bij jou thuis
Je zult zien dat de letters scherper zijn, en er veel meer op je bureaublad kan
Tenzij je slechte ogen hebt
Ik heb hem wel op de grootte die je hier ziet, niet groterquote:
Maar zij's lief.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van blond hield
Die heb ik ook heel lang gehad als achtergrond.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:22 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Vol met crap, zoals altijd.
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de origineel..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet van blond hield
Dat zou vanavond komen volgens Hounietquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:56 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Ik ben ook wel geïnteresseerd in de origineel..
Die heb ik ook een tijdje gehadquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:59 schreef Pudding_broodje het volgende:
Rainmeter
Rocketdock
Zune style
[ afbeelding ]
quote:
Nee, dat niet. Maar wel fijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:23 schreef Bee. het volgende:
[..]
Als je 1 meter 75 klein vindt, dan wel
quote:
Alleen superantispyware icm ccleaner zou voldoende moeten zijn, anders start je hem in veilige modus opquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:27 schreef Mr.DD het volgende:
Eerst de mooie wallpaper van de roosterwijzigingen-schermen op school =
[ afbeelding ]
En die van mij, en ja, ik heb last van een virus![]()
[ afbeelding ]
Is die van school van voor de oorlog ofsoquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:27 schreef Mr.DD het volgende:
Eerst de mooie wallpaper van de roosterwijzigingen-schermen op school =
[ afbeelding ]
En die van mij, en ja, ik heb last van een virus![]()
[ afbeelding ]
Dan doe je wat verkeerd, ik zie ze wel vaker per weekquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is die van school van voor de oorlog ofso
ik heb al tig jaar geen blauw scherm meer gezien
Ik heb win32/virut. :/ Momenteel 1.5 tb externe harde schijf vol aan het proppen met mn bestanden. Morgen of overmorgen computer volledig formatteren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Alleen superantispyware icm ccleaner zou voldoende moeten zijn, anders start je hem in veilige modus op
Megan Fox?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Weet je ook hoe ze in het echt heet?
NO WAI daar lijkt ze heulemaal niet opquote:
Schattigquote:
Hij kijkt machtig en met ambitiequote:
Met die poot tegen die rand aanquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:32 schreef Editeur het volgende:
[..]
Hij kijkt machtig en met ambitieKleine baas
Jij nog altijd uitzicht over de Texelse zee?quote:
Nee, vervangen door een landschap met allemaal wietplanten aardappelplanten oid.. en ondergaande zonquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:17 schreef Editeur het volgende:
[..]
Jij nog altijd uitzicht over de Texelse zee?
Priority op high zetten?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hoe maak je een item van je "To do" lijst rood?
Mjah daar heb ik hem ook vanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die heb ik ook heel lang gehad als achtergrond.
Wtf, ik dacht even dat het mijn kat was, inclusief die chillhouding. Wacht ik upload plaatjequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
Even een mooie:
[ afbeelding ]
En Deze van mijn eigen kat!!
[ afbeelding ]
Ik heb zojuist de kattenbaas gevondenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn kat is gewoon een Baas..:
[ afbeelding ]
Ik wou al zeggen die had je toch alquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef Sapstengel het volgende:
Maar eens een beetje opgeruimd en dezelfde wallpaper als op m'n laptop erop gezet:
[ link | afbeelding ]
Ik vind het een mooie foto, maar zou het niet als achtergrond gebruiken denk ik..quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef Sapstengel het volgende:
Maar eens een beetje opgeruimd en dezelfde wallpaper als op m'n laptop erop gezet:
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Onvolwassen softe pubers, bij gebrek aan echte poesjes
Je had me bijna zo ver dat ik er op inging,quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Onvolwassen softe pubers, bij gebrek aan echte poesjes
Mission accomplished.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef Editeur het volgende:
[..]
Je had me bijna zo ver dat ik er op inging,![]()
Animated city's met een emojap als wallpaper.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef Inverted_World het volgende:
Katten foto's als wallpaper._!
Ik heb 8 verschillende 3840x1080 wallpapers die afwisselen, van wallpapers tot die gamescreenshot. De enige reden dat ik dat heb is omdat er op heel google maar een stuk of 8 afbeeldingen op die resolutie te vinden zijn. Doch geen katten gayshit/quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:24 schreef Editeur het volgende:
[..]
Animated city's met een emojap als wallpaper._!
Dankjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
Toch vind ik de OP van dit topic wel het mooiste van heel FOK!![]()
Ik heb wel het grootste deel getyptquote:
Hoe krijg jij die album afbeelding zo klein op je desktop daar linksonder?quote:
Oh, ik dacht dat je het over die banner hadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb wel het grootste deel getypt
Bowlen is inderdaad tof.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:01 schreef limbolandjgirl het volgende:
http://www.picasaweb.goog(...)#5393198518712805410
Zelf gemaakt!
*ik krijg 'm niet als plaatje hier om de een of andere reden.....*
Je beseft dat we nu al je foto's kunnen zien?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:01 schreef limbolandjgirl het volgende:
http://www.picasaweb.goog(...)#5393198518712805410
Zelf gemaakt!
*ik krijg 'm niet als plaatje hier om de een of andere reden.....*
Wat vetquote:
Lees de OP eens voor de grapquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:50 schreef Nass het volgende:
[..]
Heuj,. weet iemand hoe je zo een tijd+kalender dingens doet zoals op haar display?
Bowtie icm Say Little Themequote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:33 schreef FP128 het volgende:
[..]
Hoe krijg jij die album afbeelding zo klein op je desktop daar linksonder?
Is dat een iTunes iets? en zo ja,welke?
Wie is dat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:26 schreef tliciouz het volgende:
Laat ik ook maar eens mee doen!
[ afbeelding ]
Vaaaag. Bij mij ziet ze er best anders uit.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:26 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat komt omdat ze toen niet van plastic was hihi.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:15 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Vaaaag. Bij mij ziet ze er best anders uit.
[..]
[..]
VET!quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:30 schreef Thymen. het volgende:
http://entertainment.desktopnexus.com/wallpaper/21270/ here ya go
Stond die niet op de panorama deze week? of maand whatever.. lag in de kantinequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:26 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou best eens kunnen! Ik kijk er niet in!quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stond die niet op de panorama deze week? of maand whatever.. lag in de kantine
http://www.2shared.com/file/7204451/219c5bfa/streep4.htmlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:30 schreef Kerol het volgende:
[..]
Wauw niceHeb je het origineel voor mij?
13" MacBook. Ooit een iMac met een accu gezien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
BB pimpen met ze 21.5 inch iMac
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
13" MacBook. Ooit een iMac met een accu gezien?
Juh, Last. fm voor het scrobbelen en CoverSutra voor de album artquote:
Extern beeldscherm hequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:14 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
tering grote resolutie gebruik je dan.
Maar daar heb je een punt ja
CoverSutra kan ook scrobbelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, Last. fm voor het scrobbelen en CoverSutra voor de album art
I know, maar werkt dat ook voor je iPod scrobbeling?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
CoverSutra kan ook scrobbelenScheelt weer een process
nice! heb je de originele van die 2e?quote:
Ik heb precies hetzelfde probleem, via google vind je vrijwel niets, het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn wat gamewallpapers in een torrent die opzich wel leuk zijn, maar komt wat nerdy over en ik prefereer zelf landschappen over dergelijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:18 schreef senderrr het volgende:
Weet iemand van jullie misschien waar 3840 x 1200 achtergronden te vinden zijn (behalve bij mandolux en die paar van interfacelift) ? K kan er maar weinig van vinden...
Zeker! Staat bij mn favorieten (bladwijzersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:13 schreef GrupoBalanca het volgende:
misschien hier iets voor jullie? http://abduzeedo.com/tags/wallpaper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |