abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71296522
Het vorige deel: Slank # 816 - Hoppa! Hatseflats! Go go go! Woeeee!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71296543
tvp
pi_71296547
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:56 schreef Syrena het volgende:
Sigme, I laf you Uit jezelf de kasten bij werken!

Doet me eraan denken, jij moet dit boek lezen:

Het huis van de reus
Auteur: Elizabeth MacCracken
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:08:35 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71296613
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 19:55 schreef Belana het volgende:

[..]

nou dat is mooi!
als ik dus die caloriechecker van voedingscentrum doe zou ik zelfs nog een hele reep chocola kunnen eten en dan nog maar op1550 calorieen zitten???
Hoeveel zit je nu dan? Heb je je BMR al berekend?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:12:50 #5
24188 Belana
kloon van belana
pi_71296740
tinkepink, thanks voor die site, ik heb even zitten kijken en weet nu beter hoe het zit
en ook dat ik geen chocola meer moet eten

stoppen met roken is leuk hoor, maar dat je stofwisseling daarvan down the drain gaat is toch iets minder

ik moet dus rond de 1400 gaan zitten en ik denk dat ik daar vandaag wel ongeveer zit, hoewel ws meer, want ik heb veel vis gegeten
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:14:53 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_71296794
hoe houden jullie dat vol, niet snoepen?
stormy waters...
sailin'
pi_71296841
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:14 schreef Belana het volgende:
Niet
Nouja heb het 5 jaar volgehouden en nu niet meer
Maar als je het met mate doet dan is het ook niet erg
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:19:10 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71296943
tvp.

Ik haal nooit snoep in huis en daar wen je snel genoeg aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_71297116
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:14 schreef Belana het volgende:
Niet in huis halen! Maar ik heb nu makkelijk praten, toen ik nog samenwoonde nam ik wel altijd snaai mee omdat ik het zo sneu vond voor hem als ie de kasten naging en er was niks.

Nu logeer ik een paar dagen bij mijn ouders en ik heb net drie zandkoekjes gegeten En het liefst zou ik het hele pak opeten. Maar dat ga ik maar niet doen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:24:47 #10
24188 Belana
kloon van belana
pi_71297119
moeilijk hier, heb 2 kleine kinderen die niet aan de lijn hoeven dus er zijn altijd wel koekjes en/of snoepjes in huis. Nee, ik ben bang dat ik net als met het stoppen met roken keihard moet zijn voor mezelf
maargoed, ik ben nu ook niet happy, dus ik moet het gewoon even gaan doen.
hopelijk gaat het snel nu en kan ik daarna weer redelijk normaal gaan doen.

ik doe trouwens spinning en zumba en wat krachttraining als ik zin heb, wil morgen ook een les body attack gaan doen, flinke conditietraining waar je flink verbrand ook
stormy waters...
sailin'
pi_71297218
Oja, nog een nieuwe verslaving Ik lust dus geen koffie, vandaag op het terras een flesje ijskoffie gehad en dat was echt wel te pruimen. Dus net bij de Lidl een flesje ijs-macchiato meegenomen.

En die is ook lekker! Maar wel 283 kcals per flesje (volle melk). Dus ik heb de helft op en de rest bewaar ik voor morgen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:28:06 #12
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71297227
Hey Belaan ! Ik vond je anders heulemaal niet spekkig hoor, in het Vondelpark .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 20:32:13 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_71297371
heej viev
het valt ook wel mee, ik was altijd 67 kilo en daar voel ik me het prettigst bij, voor de leuk wil ik naar de 65, maar is geen moeten.
stormy waters...
sailin'
pi_71299050
Ik verander langzaam maar zeker in een verstrooide professor. Vanochtend was ik bijna te laat en ben toen helemaal gehuld in regenpak naar buiten gegaan. Terwijl ik de fiets naar buitenreed brak net een waterig zonnetje door. Geen regendruppel te zien. Ik had deze keer de sleutels van de galerie bij me!!
De hele dag goed gewerkt. Fiets ik naar huis in het avondzonnetje. Sta ik voor de deur: ben ik mijn húissleutels vergeten. Ik naar de bovenbuuf voor de reserve sleutel. Niet thuis. Moest ik helemaal naar het andere eind van de stad om bij mijn beste vriendinnetje de andere reservesleutel te halen. Zij was gelukkig wel thuis. Fiets ik weer terug zie ik op een terras mijn ex zitten. Dus ben daar nog even blijven zitten en ben nu pas thuis. Op sommige dagen is het leven leuker dan op andere.....

O Viev, dat was het terrasje waar Ole altijd zit. Maar ik weet niet hoe ze eruit ziet, dus heb niet kunnen zwaaien!
pi_71299454
Laten we het maar niet meer over studie- en beroepskeuzes hebben ja - hoe vaker mensen aan me vragen wat ik van plan ben te gaan doen als ik ben afgestudeerd, hoe meer spijt ik ervan krijg Nederlands te studeren. . En dat ik niet m'n hele leven bij m'n winkelbaantje wil blijven hangen, merk ik ook wel weer op dagen als vandaag. Ik heb eigenlijk ook best een hekel aan mensen. .

Anyhoo, lijstje:

O: Brinta met lijnzaad
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje, kommetje druiven
T: bakje yoghurt met muesli
D: lasagne met spek, spinazie en bechamelsaus (vriendlief heeft gekookt. Hij vond het wel moeilijk zei 'ie. .)
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71299480
Oh, en welkom Belana! Had jij niet twee van die prachtige kereltjes?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:36:54 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_71299610
ik heb 2 prachtige kerels ja thanks

wat vond je vriend moeilijk?

ik heb vanavond nog een bakje aardbeien gegeten en verder is het echt net als met niet roken, nu moet ik niet snoepen
stormy waters...
sailin'
pi_71299691
Dat 'ie drie pannen tegelijk in de gaten moest houden. . Toen ik thuis kwam uit m'n werk zat 'ie helemaal trots aan de gedekte tafel. En maar roepen: "Lekker hè!"

Best vertederend. .
  vrijdag 24 juli 2009 @ 21:40:28 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_71299720
schattig
stormy waters...
sailin'
pi_71299783
Zo! gedouched, opgedoft en klaar voor de laatste avond party-en en een paar biertjes
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71299829
en toen begon het te regenen ... ef buienradar checken
pi_71300075
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat 'ie drie pannen tegelijk in de gaten moest houden. . Toen ik thuis kwam uit m'n werk zat 'ie helemaal trots aan de gedekte tafel. En maar roepen: "Lekker hè!"

Best vertederend. .
Wat lief

Belana, dat snoepen blijft voor de meesten toch een heikel punt, hoor Ergens moet je de balans vinden tussen ruim genoeg eten (geen geschifte dieten met 1000 of minder kcal/dag, dus ), maar ook niet teveel eten en zeker niet teveel snoepen. Gezond eten is het beste dieet
pi_71300306
Lijstje:

O: fruitsmoothie, gekookt eitje, 2x geroosterd brood met eiersalade
L: 2 crackers met pindakaas/sambal/komkommer.
T: wodka
D: pizza Toscana (da's die met veel groenten)
T: thee met 2 koekjes.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:05:06 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71300510
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 21:19 schreef conleche het volgende:
Ik verander langzaam maar zeker in een verstrooide professor. Vanochtend was ik bijna te laat en ben toen helemaal gehuld in regenpak naar buiten gegaan. Terwijl ik de fiets naar buitenreed brak net een waterig zonnetje door. Geen regendruppel te zien. Ik had deze keer de sleutels van de galerie bij me!!
De hele dag goed gewerkt. Fiets ik naar huis in het avondzonnetje. Sta ik voor de deur: ben ik mijn húissleutels vergeten. Ik naar de bovenbuuf voor de reserve sleutel. Niet thuis. Moest ik helemaal naar het andere eind van de stad om bij mijn beste vriendinnetje de andere reservesleutel te halen. Zij was gelukkig wel thuis. Fiets ik weer terug zie ik op een terras mijn ex zitten. Dus ben daar nog even blijven zitten en ben nu pas thuis. Op sommige dagen is het leven leuker dan op andere.....

O Viev, dat was het terrasje waar Ole altijd zit. Maar ik weet niet hoe ze eruit ziet, dus heb niet kunnen zwaaien!
Tip: Fobo .

Oh en Co, hier zit een restaurant in Z. (van mijn mama's exman) en die hebben Italiaanse week en op het terras staat een groot schilderij van Peter (van Don Corleone ). Ik stond even te kijken toen ik er langs fietste .
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:07:07 #25
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71300565
Oh en ik heb gisteren tapa's gevreetseld en tot half 2 in den kroegh gezeten en vanochtend om 9.00 zat ik braaf te spinnen. Ik ben kapot . Ik word echt oud .
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:08:06 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71300608
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Tip: Fobo .
Miauw! (Ole heeft snorharen en een staart )
pi_71300654
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:07 schreef Vivi het volgende:
Oh en ik heb gisteren tapa's gevreetseld en tot half 2 in den kroegh gezeten en vanochtend om 9.00 zat ik braaf te spinnen. Ik ben kapot . Ik word echt oud .
Wast gezellig?? Wel goed dat je dat sporten zo goed oppakt weer! Ben trots op m'n puppeltje

O ziet Ole er zo uit:

Nais!!
pi_71300692
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Miauw!
hihihi, ik zag al dat jij laatste bezoekster was!
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:11:50 #29
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71300731
Ja he, warm en fuzzy like we know her .

Ja ik ben ineens weer fanatiek joh, ik heb ook al 2 keer gebodypumpt deze week en een zak wokkels leeggeten,.
pi_71300893
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef Vivi het volgende:
Ja he, warm en fuzzy like we know her .

Ja ik ben ineens weer fanatiek joh, ik heb ook al 2 keer gebodypumpt deze week en een zak wokkels leeggeten,.
Ik kan het snoepen ook niet laten, lately. Ik zit nog steeds op de 59 kilo. Ga volgende week weer eens KH's minderen. Even weer die suikerverslaving de kop indrukken. Zei zij terwijl ze zit te munchen op een stukkie chocolade met sinaasappel.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:20:35 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71301026
wokkels Die heb je hier niet. Goed bezig Die bodypump dan natuurlijk

We zijn nog steeds aan het nadenken over het wel of niet op vakantie gaan Eigenlijk was de beslissing al genomen (niet), maar ik zag net op de weersites dat het hier 2 weken gaat regenen en het daar 2 weken droog is en het huis is ook al bijna verkocht dus die ¤ 500 kunnen we nu ook wel missen Wel balen alleen dat mijn auto onverwacht gerepareerd moet worden en er wat problemen zijn met het Straßenverkehrsamt. En het Straßenverkehrsamt is niet zo coulant als het om dit soort dingetjes gaat (lees: ik heb perongeluk verkeerde informatie gegeven waarvoor hoge boetes opgelegd kunnen worden)
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:21:24 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71301046
Cootje, je bent superdepuperslank gekkie. Er is wel wat meer voor nodig dan een sinaaschoco om van jou een doorregen Coteletje te maken.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:21:32 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71301055
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik kan het snoepen ook niet laten, lately. Ik zit nog steeds op de 59 kilo. Ga volgende week weer eens KH's minderen. Even weer die suikerverslaving de kop indrukken. Zei zij terwijl ze zit te munchen op een stukkie chocolade met sinaasappel.
Echt? Ik had verwacht dat jij zo weer op de 56 kg zou zitten.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:23:22 #34
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71301114
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:20 schreef Tinkepink het volgende:
wokkels Die heb je hier niet. Goed bezig Die bodypump dan natuurlijk

We zijn nog steeds aan het nadenken over het wel of niet op vakantie gaan Eigenlijk was de beslissing al genomen (niet), maar ik zag net op de weersites dat het hier 2 weken gaat regenen en het daar 2 weken droog is en het huis is ook al bijna verkocht dus die ¤ 500 kunnen we nu ook wel missen Wel balen alleen dat mijn auto onverwacht gerepareerd moet worden en er wat problemen zijn met het Straßenverkehrsamt. En het Straßenverkehrsamt is niet zo coulant als het om dit soort dingetjes gaat (lees: ik heb perongeluk verkeerde informatie gegeven waarvoor hoge boetes opgelegd kunnen worden)
Tink! Dat heb ik helemaal gemist dat je je huis hebt verkocht?! Waar ga je nu wonen dan?
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:27:37 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71301235
Niet mijn huis hoor! Het huis van de moeder van mijn man. Zij is kort geleden gestorven (86 jaar oud, dement en heel ziek na een vervuld leven, dus ik vind het eigenlijk wel fijn voor haar want ze verlangde erg naar de dood. Mijn man is uiteraard wel heel verdrietig. En ik toch ook wel eigenlijk.) We hebben overwogen ons eigen huis te verkopen en daar te gaan wonen, maar samen met de broers en zussen is besloten dat het toch beter om het andere huis te verkopen.
pi_71301276
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Echt? Ik had verwacht dat jij zo weer op de 56 kg zou zitten.
Ja dacht ik ook. Maar het tegendeel is het geval. Ben wel weer goed aan het sporten, dus ik kom ook niet aan. En het is nog niet lelijk of zo. Sterker nog: mijn boobies zijn ook weer wat voller en dat vind ik eigenlijk wel mooi. In mijn nakie is dit misschien zelfs wel mooier. Maar ik vind kleding zo mooi op een superslanklijf. En mijn buik vind ik ook echt mooi als het helemaal plat en strak is. Ik zal dus toch weer iets moeten afvallen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:33:39 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71301415
Ik zit heel snel weer op mijn standaard gewicht tegenwoordig (57,5 kg). Zowel vanaf een lager gewicht als een hoger gewicht. Helaas heeft het vet zich wat herverdeeld en komen mijn borsten er maar bekaaid vanaf Ik zou bijna een borstvergroting overwegen. Bijna hoor. Niet echt.

Zie jij trouwens verschil in je gezicht tussen 56 en 59 kg?
pi_71301438
Welkom Belana

Stoppen met snoepen en chips eten (had iemand het over wokkels? ) vind ik 100X moeilijker dan stoppen met roken, maar laat je door mij niet ontmoedigen. Je lijstje ziet er prima uit, volgens mij is het bij jou alleen een kwestie van de hoop lekkers 's avonds als de kinderen naar bed zijn schrappen. Hoe je dat volhoudt weet ik ook nog steeds niet, maar het lukt wel steeds beter na een half jaar in Slank. Ik gun mezelf nu bijvoorbeeld één vreetbui per week. Die breidt zich nog wel eens uit naar de halve week, en dan ben ik de andere helft van de week weer bezig mijn oude gewicht te krijgen. Zo blijf je bezig
pi_71301445
Morgen een balansdag (kijken hoelang ik het volhoud om alleen fruit te eten )
Voel me echt opgeblazen
Moet me er maar bij neer leggen dat ik gewoon altijd streng moet zijn voor mezelf en eigenlijk ook elke dag sporten
pi_71301465
Nou ook al boobies in de sig van Co Inmiddels klik ik er niet meer op, hoor! Die van PF nog wel
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:36:44 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71301527
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:34 schreef Miss_S het volgende:
Voel me echt opgeblazen
Moet me er maar bij neer leggen dat ik gewoon altijd streng moet zijn voor mezelf en eigenlijk ook elke dag sporten
Dat hoeft echt niet hoor Miss_S. Je moet wel oppassen inderdaad,maar niet iedere dag. Vier tot acht uitschieters per maand moeten echt wel kunnen. En iedere dag sporten hoeft ook niet. Om de dag is prima, zeker als je de andere dagen gewoon buikspieroefeningen ed. blijft doen. Zo doe ik het tegenwoordig ook en het functioneert prima
pi_71301597
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat hoeft echt niet hoor Miss_S. Je moet wel oppassen inderdaad,maar niet iedere dag. Vier tot acht uitschieters per maand moeten echt wel kunnen. En iedere dag sporten hoeft ook niet. Om de dag is prima, zeker als je de andere dagen gewoon buikspieroefeningen ed. blijft doen. Zo doe ik het tegenwoordig ook en het functioneert prima
Hmmm, je hebt gelijk
pi_71301621
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit heel snel weer op mijn standaard gewicht tegenwoordig (57,5 kg). Zowel vanaf een lager gewicht als een hoger gewicht. Helaas heeft het vet zich wat herverdeeld en komen mijn borsten er maar bekaaid vanaf Ik zou bijna een borstvergroting overwegen. Bijna hoor. Niet echt.

Zie jij trouwens verschil in je gezicht tussen 56 en 59 kg?

Ik vond mijn borsten echt mooi toen ik nog 70 kilo was!! Maar ja...............de kont die ik erbij kreeg: not so pretty!! Van die nepborsten, dat lijkt me zo eng voelen, zo heel niet sexy!!

Mijn gezicht vind ik geloof ik nu ook mooier dan bij 56. Maar dat kan ook komen omdat ik nu een kleurtje heb en sws heel slecht sliep toen ik 56 woog. (Toen was het net uit). Dat klinkt zo kinderachtig maar goed je begrijpt wat ik bedoel. En jij??
pi_71301626
Lijstje vandaag:

O: aardbeien met kwark, grapefruit-sinaasappelsap
T: geroosterde boterham gekookt ei
L: salade met ham
T: brood met aioli, 1 Chouffe
D: haricots verts, stukje tortilla, halve ossenhaas met tomatentapenade en bleekselderij, halve witte visfilet (weet niet meer welke) met wilde spinazie, paar frieten, paar happen kikkererwtenschotel, glas witte wijn
T: cappuccino met slagroomtruffels, beetje chocolademousse met slagroom van de mini

We hebben vandaag in Zaandam gegeten bij de Koekfabriek (zit in een hal van de oude Verkadefabriek), dat was heel lekker (alleen maar biologische ingrediënten, veel Spaanse en Marokkaanse gerechten, met veel smaak & liefde gemakt) en prachtig uitzicht op de Zaan met voorbijvarende schepen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:41:40 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71301683
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
Niet mijn huis hoor! Het huis van de moeder van mijn man. Zij is kort geleden gestorven (86 jaar oud, dement en heel ziek na een vervuld leven, dus ik vind het eigenlijk wel fijn voor haar want ze verlangde erg naar de dood. Mijn man is uiteraard wel heel verdrietig. En ik toch ook wel eigenlijk.) We hebben overwogen ons eigen huis te verkopen en daar te gaan wonen, maar samen met de broers en zussen is besloten dat het toch beter om het andere huis te verkopen.
Oh zo! Ben ik weer op de hoogte .

En gecondoleerd natuurlijk!
pi_71301700
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:34 schreef Miss_S het volgende:
Voel me echt opgeblazen
Je kan dan beter alleen maar groente eten, van al die suikers in dat fruit krijg je enorme trek in allerlei snaaivoer!
pi_71301742
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:42 schreef Laureline het volgende:

[..]

Je kan dan beter alleen maar groente eten, van al die suikers in dat fruit krijg je enorme trek in allerlei snaaivoer!
Dat zal ik komende week eens proberen, nu ligt er nog veel fruit dat op moet
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:44:24 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71301774
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vond mijn borsten echt mooi toen ik nog 70 kilo was!! Maar ja...............de kont die ik erbij kreeg: not so pretty!! Van die nepborsten, dat lijkt me zo eng voelen, zo heel niet sexy!!

Mijn gezicht vind ik geloof ik nu ook mooier dan bij 56. Maar dat kan ook komen omdat ik nu een kleurtje heb en sws heel slecht sliep toen ik 56 woog. (Toen was het net uit). Dat klinkt zo kinderachtig maar goed je begrijpt wat ik bedoel. En jij??
De verhoudingen waren geloof ik het mooist toen ik 62 kg woog. Toen had ik én borsten én slanke benen én een ronde kont én een klein buikje.

Nu heb ik kleine borsten én slanke benen én een ronde kont én een iets kleiner buikje. Bij 56 kg heb ik geen buikje meer,maar ben ik helemaal vlak. Maar ik vind dat mijn gezicht dan te veel tekent. Nu is het wat ronder en zachter.

Overigens vraag ik me af wat er gebeurt als ik weer wat aankom. Krijg ik dan mijn oude zandloperfiguur weer terug of blijven die kleine borsten
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:45:50 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71301824
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh zo! Ben ik weer op de hoogte .

En gecondoleerd natuurlijk!
Dank je. Het blijft hoe dan ook moeilijk om iemand te verliezen. Vind het eigenlijk het moeilijkst voor de kinderen.
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:46:49 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71301861
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef Laureline het volgende:

We hebben vandaag in Zaandam gegeten bij de Koekfabriek (zit in een hal van de oude Verkadefabriek), dat was heel lekker (alleen maar biologische ingrediënten, veel Spaanse en Marokkaanse gerechten, met veel smaak & liefde gemakt) en prachtig uitzicht op de Zaan met voorbijvarende schepen.
Klinkt heerlijk. Werden daar vroeger geen (after)party's gegeven?
pi_71302013
pi_71302092
Zeg, zelfgemaakte icetea, waar zou je dat het beste mee kunnen mixen? Keuze uit limoncello, whisky, cognac, een of andere vage jenever en allerlei fruitlikeurtjes.

Hmm, waar is die Stoli als je 'm nodig hebt
  vrijdag 24 juli 2009 @ 22:59:48 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_71302345
met martini, maar dat heb je dan weer net niet
stormy waters...
sailin'
pi_71302422
Aangezien ik alleen snoep bij mijn vriendje heb ik hem net gesmst (hij slaapt) dat ik er serieus mee wil stoppen en of hij me een beetje zou kunnen helpen/ in de gaten houden
pi_71302447
Ja! Ik heb nog een miniflesje martini Maar zou dat echt lekker zijn?

Ik denk dat ik de vage jenevermeuk maar ga drinken. Anders komt 'ie toch niet op
pi_71302455
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De verhoudingen waren geloof ik het mooist toen ik 62 kg woog. Toen had ik én borsten én slanke benen én een ronde kont én een klein buikje.

Nu heb ik kleine borsten én slanke benen én een ronde kont én een iets kleiner buikje. Bij 56 kg heb ik geen buikje meer,maar ben ik helemaal vlak. Maar ik vind dat mijn gezicht dan te veel tekent. Nu is het wat ronder en zachter.

Overigens vraag ik me af wat er gebeurt als ik weer wat aankom. Krijg ik dan mijn oude zandloperfiguur weer terug of blijven die kleine borsten
Bij mij kwam het er direct weer bij!! Maar ze hadden ook veel verloren! Toen ik begon met afvallen had ik 98 omvang. Toen ik 56 woog 87. Nu weer 90. Mijn kont vind ik eigenlijk wel prima, maar dat heeft meer met het sporten te maken dan met aankomen of afvallen. Door te sporten heeft hij (is een kont mannelijk eigenlijk??) een goede vorm gekregen en vind ik het ook niet erg als het wat voller is.
pi_71302494
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, zelfgemaakte icetea, waar zou je dat het beste mee kunnen mixen? Keuze uit limoncello, whisky, cognac, een of andere vage jenever en allerlei fruitlikeurtjes.

Hmm, waar is die Stoli als je 'm nodig hebt
In mijn vriezer!!

Als die vage jenever geen bijsmaakje heeft zou ik die doen.
  Vis een optie? vrijdag 24 juli 2009 @ 23:35:26 #58
70532 loveli
N
pi_71303685
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 17:33 schreef Tinkepink het volgende:
Maar goed, nu is alles wat ik me door anderen op heb laten dringen uit mijn leven geelimineerd en kunnen
Ik ben best nieuwsgierig wie wat kunnen.
crap in = crap out
pi_71303831
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:35 schreef loveli het volgende:

[..]

En ik ben ook nieuwsgierig

[ Bericht 1% gewijzigd door conleche op 24-07-2009 23:55:26 ]
  Vis een optie? vrijdag 24 juli 2009 @ 23:43:31 #60
70532 loveli
N
pi_71303970
PM
crap in = crap out
pi_71304134
quote:

[..]

Oja, die wou ik ook weten
pi_71304327
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:43 schreef loveli het volgende:
PM
Graag!!
pi_71305056
Ik kan niet slapen zometeen maar met een goed boek in bed gaan liggen
pi_71306382
snelle tvp

om 12 uur thuisgekomen, nu snel slapen

Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 05:59:44 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_71307944
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ja! Ik heb nog een miniflesje martini Maar zou dat echt lekker zijn?

Ik denk dat ik de vage jenevermeuk maar ga drinken. Anders komt 'ie toch niet op
Martini met icetea is een erkende mix heur maken ze zelfs reclame mee en het is lekker ook

Ik ga straks sporten, iig een les Zumba en misschien een les body attack erachteraan, of anders mijn rondje apparaten, maar dat vind ik niet zo leuk eerlijk gezegd. Maar krachttraining schijnt ook goed te zijn omdat spieren meer verbranden in rust begreep ik.
stormy waters...
sailin'
pi_71307992
Ik heb wel doezend kilocaloriën ontbeten (niet overdreven, met wat cruesli gaat het héél hard ), dus ik ga maar weer eens een rondje rennen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 07:31:13 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_71308049
ik heb 2 eitjes gegeten, braaf he
straks na het sporten m'n yoghurt met muesli.
ik moet zeggen dat ik echt door dit topic nu al helemaal gemotiveerd ben als anderen het lukt, lukt het mij ook
stormy waters...
sailin'
pi_71308097
Goedemorgen! Lekker fanatiek, dames. .
pi_71308147
Mogge!

Ik heb het bij een beperkte ronde gehouden. Gister 2 uur gerend, en morgen doe ik een ronde met vriendlief, en het is niet zo leuk voor hem als ik dan nauwelijks meer de ene poot voor de andere kan zetten. Ik loop al zo langzaam in vergelijking met hem.

Nu gedaan:
7,99 km
51:23 min
9,3 km/u gemiddeld

Ga je werken vandaag, D&D?
pi_71308311
Sigme, jij grapjas! Beperkte ronde en dan nog bijna een uur rennen . Maar goed bezig!

Ik ga vandaag helpen mijn zus + vriend te verhuizen. Mijn meneer kan niet mee want die moet onverwachts werken (gister al een dag van 7-19 uur en van 0-1 uur en nu weer dus). En de overige vrienden die komen helpen zijn nogal euh.. apart. Ik heb heel veel zin dus...

Moblo, WB!! Hoe was de vakantie? Goed weer gehad? Ik had je nog gehoord op de radio!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 25 juli 2009 @ 09:16:18 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71308414
quote:

[..]

.

WB MoBlo .

Wat een gezellig gekeuvel was dat hier gisteravond .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 09:18:12 #72
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71308426

Het is verdomde druk @ work dus met beetje pech kan ik geen tour kijken.

Vanmorgen op de fiets naar werk gegaan...........mn conditie is KNUDDE
pi_71308546
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 08:14 schreef sigme het volgende:
Nu gedaan:
7,99 km
9,3 km/u gemiddeld
Oh je hebt je Garmin geval? Hoe bevalt het?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 09:38:19 #74
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71308604
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 08:14 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Ik heb het bij een beperkte ronde gehouden. Gister 2 uur gerend, en morgen doe ik een ronde met vriendlief, en het is niet zo leuk voor hem als ik dan nauwelijks meer de ene poot voor de andere kan zetten. Ik loop al zo langzaam in vergelijking met hem.

Nu gedaan:
7,99 km
9,3 km/u gemiddeld

Ga je werken vandaag, D&D?
Sow hallo Respect hoor. Ik schijf je vast in voor de tijdrit door Rotterdam volgend jaar die is ook maar 6 KM ofzo
pi_71308760
Kijk je wel uit met dagen achter elkaar rennen, Sigme? Ik was jarenlang ook zo'n fanatiekeling, met iedere ochtend een rondje door het bos, heerlijk wakker worden. Niks geen rustdagen tussendoor, ik was toch niet bejaard! En iedereen met blessuretjes vond ik zeurende mietjes. Tot mijn eigen meniscus gescheurd was. Echt, hardlopen is gewoon te belastend voor je gewrichten. Evt kan je dan tussendoor gewoon wandelen?
pi_71308763
Goedemorgen
Sigme zelfs de beperkte rondes van jou zijn indrukwekkend

Net pas wakker, meteen even buikspieroefeningen gedaan en zit nu aan een schaaltje kersen en een kiwi
pi_71308949
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:33 schreef computergirl het volgende:

[..]

Oh je hebt je Garmin geval? Hoe bevalt het?
Ik vind het hartstikke leuk .

Om mijn pols heb ik er geen last van, het is natuurlijk wel een knol maar het weegt niet veel. Welke gegevens je direct in beeld hebt, is instelbaar. Mijn 'hoofdscherm' toont de snelheid, de stopwatch en de afstand. Het tweede scherm de gemiddelde snelheid.

Onderweg kijk ik af en toe hoe lang ik al onderweg ben, zeker als ik een lange ronde maak over mij onbekend terrein wil ik in de gaten houden of ik moet gaan omkeren (zoals laatst, toen ik verdwaalde, dan moet ik na een dik uur ophouden met zoeken en de bekende weg terug gaan nemen). Verder let ik tijdens het lopen niet echt op, hoewel ik nu mijzelf wel betrap op kijken hoe hard ik loop (en dan iets te versnellen als het wel echt een sukkeldrafje geworden is).
Misschien ga ik daar dan nog wel iets aan veranderen; gemiddelde snelheid in het hoofdscherm bijvoorbeeld.

Oh, en hij kan aan de computer geknoopt worden en dan fraaie grafiekjes maken maar dat doe ik niet, gedoe allemaal.
pi_71308987
je kan ook de autolap functie aanzetten, krijg je bijv elke km een piepje (vind ik zelf heel handig). Dit had de Polar met footpod ook maar die gaf te veel storingen nu heb ik de Garmin 405

Oh en je kan ook in mapmyrun routes maken/zoeken en die dan uploaden (is ook leuk, zo heb ik op vakantie in Knokke een leuke 10 km gelopen). Je kan dan piepjes instellen waar je links/rechts moet
pi_71309010
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 09:51 schreef Laureline het volgende:
Kijk je wel uit met dagen achter elkaar rennen, Sigme? Ik was jarenlang ook zo'n fanatiekeling, met iedere ochtend een rondje door het bos, heerlijk wakker worden. Niks geen rustdagen tussendoor, ik was toch niet bejaard! En iedereen met blessuretjes vond ik zeurende mietjes. Tot mijn eigen meniscus gescheurd was. Echt, hardlopen is gewoon te belastend voor je gewrichten. Evt kan je dan tussendoor gewoon wandelen?
Ja, misschien, ooit . Je hebt gelijk, denk ik, maar ik doe het nu toch maar zo. In mijn vier aaneengesloten werkdagen heb ik nu eenmaal echt geen tijd voor rennen, dus moet ik iets in de drie resterende dagen. Maar twee keer rennen, waarvan eenkeer (noodgedwongen, lief is wat blessuregevoeliger) een kortere afstand, dat is me te weinig.

Ik heb overigens ook een (nieuw) streven, uiteindelijk wil ik probleemloos van mijn pied á terre naar mijn buitenplaats kunnen hollen. De kortste (fiets)route is 20km; ik denk dat ik rennend een (mooiere) langere route zal willen, dus ik wil naar de 25km. In een jaar of twee hoor .
  zaterdag 25 juli 2009 @ 10:26:00 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_71309192
zow, heerlijk gezumba'd buikspierkwartier er achteraan fit voor de rest van de dag
stormy waters...
sailin'
pi_71309193
Goedemorgen allemaal.

Welkom nieuwelingen.
Succes Belana! Vooralsnog krijg ik er de kilo's van het stoppen met roken niet af. Het is nu acht maanden geleden dus mijn lichaam zou alweer normaal moeten doen. Mooi niet dus. Ik overweeg om in het najaar maar te gaan Cambridgen.

Welkom terug MoBlo!
Hebben jullie het naar je zin gehad?
Ik dacht trouwens dat je drie weken weg zou blijven?
pi_71309197
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren::
O: 2 gekookt ei
T: yoghurtje
L: tijgerbroodje met restantje mozarella, tomaat en pesto pastasalade met veel gegrillde groenten, groot glas grannysmithsap
T: ijsje
D: onbekend pizza met zelfgemaakte pittige tomatensaus, champs, paprika, mozarella, oude kaas en parmezaan

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
T: yoghurtje
L: geroosterd brood met gebakken champs
T: ijsje
D: onbekend
pi_71309264
en wakker!

Ja, we zouden 3 weken wegblijven, maar we hebben een onderdeel (de Pyreneeen) geschrapt. Daarbij was het in het (nu) laatste onderdeel zoooooo warm (Cevennen) en werden we zo lek gestoken door de muggen dat we besloten wat eerder aan de terugreis te beginnen. Ga straks alles opschrijven, uitwerken, foto's uitzoeken (150 ofzo) maar eerst lekker op de bank ontbijten

En daarna de laptop maar 's pakken

Het was iig helemaal super over het algemeen
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 10:42:35 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71309403
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
en wakker!

Ja, we zouden 3 weken wegblijven, maar we hebben een onderdeel (de Pyreneeen) geschrapt. Daarbij was het in het (nu) laatste onderdeel zoooooo warm (Cevennen) en werden we zo lek gestoken door de muggen dat we besloten wat eerder aan de terugreis te beginnen. Ga straks alles opschrijven, uitwerken, foto's uitzoeken (150 ofzo) maar eerst lekker op de bank ontbijten

En daarna de laptop maar 's pakken

Het was iig helemaal super over het algemeen
Hoi Mo, welkom terug

VMW, eet jij niet te weinig?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71309425
WB MoBlo, gaan jullie nu nog leuke dingetjes in eigen land doen nu jullie eerder terug zijn?

Ik ben aan het wachten tot mijn laptop opgeladen is
Dan kan ik hem meenemen en voor mijn crosstrainer zetten terwijl ik train....
  zaterdag 25 juli 2009 @ 10:57:12 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71309612
Ben aan het wachten totdat de buien over zijn, wil 2 uurtjes wandelen.

Lijst:
O:boterham achterham
S: 2 uur wandelen
T:appel
T: nectarine
L: boterham achterham, gekookt ei
T: tomaat?
D: bbq.

Ik wil geen bbq, weegschaal zegt 61 kg
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 25 juli 2009 @ 11:05:42 #87
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71309770
Weebee, Mootje! Fijn dat het tof was!

Welkom Belana! Nog een Zumba-ert! Ik ben vanochtend ook weer geweest en een vriend van me wou mee om het eens te proberen Nou die was meteen razend populair he Stoere vent tussen de dames Maar hij heeft goed gezweet en ikke ook! En het was weer leuk!

Energieeee

Lijstje?

O: bijna twee sneetjes met pindakaas! Ik had een beetje moeite het weg te krijgen zo vroeg
S: Zumbaaa! Met een beetje limo in mn flesje tegen het omval-gehalte
T: bakje kwark
T: stuk watermeloen
L: twee sneetjes met fricandeau of linessa
T: ?
D: keftedes met veggies (paprika, tomaat en wortel) en gebakken aardappelpartjes
T: glas cola

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 25 juli 2009 @ 11:06:47 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71309797
Okay eaaasy on the smilies. Iets minder hyper mag wel, Maria
pi_71310149
Net maar een half uurtje op de crosstrainer gestaan, zometeen lekker tutten
En dan mijn vriendje weer ophalen
Hij smste dat hij goed en slecht nieuws had: het goede nieuws was dat hij weer kon lopen en het slechte was dat hij er nu wel uitziet als lucille werner als ie loopt
pi_71310575
gooooooedemorgen!

Wb Moblo!
Wow! Maria en Belana en Miss S & Sigme al gesport, goed hoor!

Heb besloten dat vandaag mijn zen-dag wordt. Ik ga eerst mijn kamer opruimen/boodschappen doen, dan werken, dan de tour kijken en een lekkere cappuccino maken, groentetaart maken, nog even verder werken en vanavond met een boek op de bank. Klinkt heerlijk, niet

[ Bericht 11% gewijzigd door cyclechick op 25-07-2009 12:05:01 ]
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:13:46 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71310963
Ik zit erover te denken om de Gay Pride eens te bezoeken, volgend weekend. Is dat wat?
* Viking84 twijfelt.
Niet meer actief op Fok!
pi_71311009
Lijkt me sowieso wel leuk om eens bij aanwezig te zijn Vik

Ik heb trouwens besloten toch maar iets van brood te eten vandaag fruit alleen vult niet
pi_71311094
Sigme, je leestip staat genoteerd!
Ik ga zo eens m'n haar doen en m'n moeder helpen met poetsen.
O: Twee sneetjes brood met cervelaat & stroop

En de rest weet ik nog niet
pi_71311129
Sigme, ja, ik ben weer aan het werk! Van 9 tot 5, dus valt mee. Ben wel al de hele ochtend aan het rennen en sjouwen en krukje op en krukje af, dus ik verbrand ook nog best wat calorietjes. .

Welkom terug Mo!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:22:54 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71311150
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:16 schreef Miss_S het volgende:
Lijkt me sowieso wel leuk om eens bij aanwezig te zijn Vik

Ik heb trouwens besloten toch maar iets van brood te eten vandaag fruit alleen vult niet
Je kunt ook nog yoghurt eten? Doet m'n zus altijd op een balansdag: fruit ende yoghurt.
Niet meer actief op Fok!
pi_71311202
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je kunt ook nog yoghurt eten? Doet m'n zus altijd op een balansdag: fruit ende yoghurt.
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken maarja nu niet in huis, volgende keer
pi_71311211
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit erover te denken om de Gay Pride eens te bezoeken, volgend weekend. Is dat wat?
* Viking84 twijfelt.
Je moet er van houden. Maar goed, als je het niks vindt, dan ga je wat anders doen!!

Lijstje:
O: 1x geroosterd brood met plakje ham en een gebakken eitje en 1x geroosterd brood met 30+ kaas. (gesmolten) + klein glas fruithsmoothie.

Zodirect lunchen met crackers met pindakaas/sambal/komkommer
En vanavond BBQ in de tuin van een vriendinnetje.
pi_71311301

Ik word saai van fulltime werken geloof ik
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_71311328
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
* Viking84 twijfelt.
Als je van drukte, hele harde housemuziek en hysterie houdt, ja dan is het wat .
Of ga je zelf (schaarsgekleed) op een boot meevaren?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:32:40 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71311350
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:31 schreef computergirl het volgende:

[..]

Als je van drukte, hele harde housemuziek en hysterie houdt, ja dan is het wat .
Of ga je zelf (schaarsgekleed) op een boot meevaren?
Whaha, wat denk je zelf? .
Nee, ik denk niet dat het wat voor mij is .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:37:36 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_71311453
Maria, ik vind Zumba ook super
vandaag een nieuwe Argentijnse leraar die ging 2 nummers doen om te oefenen, nou het 2e nummer heeft ie ons echt laten zweten, erg goed, erg leuk!
Ik vind het heerlijk om zaterdagochtend te sporten maargoed, met 2 kleine kinderen ben ik toch al wakker natuurlijk, dat scheelt. Maar ik vind het heerlijk om meteen voor de hele dag energie te hebben.

ok, de planning voor vandaag

O: 2 eitjes
T: 3 bambu koffie (koffievervanger, ik drink geen koffie meer) en water
L: 2 boterhammen met tonijnsalade en het restje tonijnsalade
T: bakje bleekselderij en worteltjes en rozijntjes met mosterd dille dressing
T: bambu en water
D: bleekselderij en paprika met shoarma van kippevlees en zilvervlies rijst, beetje knoflooksaus
T: bambu en water
stormy waters...
sailin'
pi_71311455
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okay eaaasy on the smilies. Iets minder hyper mag wel, Maria

Ik heb eigenlijk niet meegekregen hoe het afgelopen is met de keftedes, waren ze lekker?

Mijn lijst voor vandaag:
S: te laat opgestaan voor bodyshape wel 4x20 pushups, 2x20 rechte, 2x20 schuine buikspieren
O: pak bladspinazie met 2 gekookte eitjes
L: pancakes met light rabarber-aardbeienjam
T: bakje griekse yoghurt o%
D: kip met lente-ui en cashews, sojasausprutje, broccoli
T: meer cashews
T: whisky

Denk ik
pi_71311476
Belana, tel de kcal eens voor vandaag? Voor mijn gevoel is het te weinig. Zeker als je al pittig hebt gesport vandaag
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:40:29 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_71311504
ik ga even checken coldfeet thanks
stormy waters...
sailin'
pi_71311529
CF dat ontbijt van jou!!! Hoe krijg je het weg!!! BRRRRRRR!!

Wel gezond natuurlijk........
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:00:05 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71311903
+2,5 kg

Mag wel weer terug naar streng.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71311974
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
+2,5 kg

Mag wel weer terug naar streng.

Wat zei de mevrouw ervan en wat heb je erover tegen de mevrouw gezegd? Wat is je plan?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:06:51 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_71312043
je hebt gelijk coldfeet, het is te weinig, wat kan ik er eens aan toevoegen?
Iets van ontbijtkoek of evergreen tussendoor ofzo?
of yoghurt misschien, dat is wel wat denk ik!

edit: met een bakje yoghurt en een bakje aardbeien erbij zit ik weer goed
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:09:36 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71312100
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat zei de mevrouw ervan en wat heb je erover tegen de mevrouw gezegd? Wat is je plan?
Dat het niet normaal was. Nu streng om die gore kilo's er weer af te krijgen en dan elke maand 1 dingetje toevoegen. Dit was teveel ineens.

Plan rest van de dag: janken. Probably.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71312105
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
CF dat ontbijt van jou!!! Hoe krijg je het weg!!! BRRRRRRR!!

Wel gezond natuurlijk........

Ik vind spinazie echt zoooo lekker

Eigenlijk is het best gek dat ik ooit dik ben geworden Ik geloof dat ik meer van spinazie hou dan van chips, en meer van aubergines dan van chocolade

XM, dat is wel schrikken Juist omdat je voor mijn gevoel de afgelopen weken eindelijk normaal at... en nu? Echt je oude regime oppikken? Dat kan toch niet de oplossing zijn?
pi_71312109
SHE ontbeet toch ook altijd met spinazie?

En XM, nu niet meteen weer je 'werk' tenietdoen hoor! Je lichaam moet gewoon wennen aan een normaal eetpatroon, dat gaat geleidelijk. Anders kan je bij je volgende poging nog maar 500 kcals per dag. Heb je al met je Mevrouw gesproken? En hoe voelde je je zelf, tot je dat getal op de weegschaal zag? Gezonder, fijner?
pi_71312141
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:06 schreef Belana het volgende:
je hebt gelijk coldfeet, het is te weinig, wat kan ik er eens aan toevoegen?
Iets van ontbijtkoek of evergreen tussendoor ofzo?
of yoghurt misschien, dat is wel wat denk ik!

edit: met een bakje yoghurt en een bakje aardbeien erbij zit ik weer goed
Evergreens zijn niet zo nuttig, er zit niets 'goeds' in. Yoghurt en aardbeien, dat is wel een puik plan Lekker!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:13:16 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71312176
@CF: Ik had op gewicht moeten blijven met haar lijst, maar ben dus in 2 weken tijd 2,5kg aangekomen . Mag dus wel terug naar mn oude lijstjes, want anders blijf ik groeien.

@Laureline: nee voelde me beter met mn strenge lijstjes. Afgelopen 2 weken waren hell. Rotgevoel in mn maag- en darmstelsel.
pi_71312196
O XM. Wat kut. Maar wat Laureline zegt is wel waar hoor! Je lichaam heeft zo lang te weinig voedingsstoffen gehad, dat het nu als een gek is gaan hamsteren. Als het merkt dat het niet tijdelijk is, dan zal het zich stabiliseren. Je at namelijk echt niet veel. Echt niet. Je moet het nog een kans geven.

Zei de mevrouw dat je weer terug mocht gaan naar je strenge, Spartaanse regime?? Ik kan het me haast niet voorstellen!! Zo ongezond namelijk!!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:15:41 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71312219
Ze heeft het toch echt gezegd. En als ik dan weer terug ben op 74 opnieuw beginnen en dan elke maand één extra ding toevoegen aan het lijstje.
pi_71312227
Hey ! Fok ziet er anders uit

zow.. eindelijk de laptop maar 's gepakt.. even de rekening enzo bijwerken..

geweldige vakantie! 2 weken motorrijden, 4000km gereden en per persoon maar 414 euro inclusief ALLES kwijt

29 euro per dag per persoon dus

en op

zijn we een vriend tegengekomen op 2km weg waar we toevallig elkaar kruisten
Ja doei.
pi_71312248
XM da's jammer

had de mevrouw ook een oplossing/verklaring?? is het niet gewoon 'tijdelijk' omdat je weer moet wennen aan normaal eten? Heb nog niet bijgelezen verder...
Ja doei.
pi_71312315
zelf zat ik vanochtend precies op 70.00kg

69,7 voor ik op vakantie ging en hebben gisteren MacD (was niet anders ) en donderdagavond pizza (in het noodweer in Zwitserland ) gegeten dus dat is er zo weer af, dus denk dat ik woensdag weer rond de 68 zal zitten dus zelfs afgevallen waarschijnlijk!
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:23:06 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_71312362
XM, ik ken je hele historie niet natuurlijk, maar het klinkt rot en ik kan me voorstellen dat je je even voelt
stormy waters...
sailin'
pi_71312377
en welkom Belana
Ja doei.
pi_71312416
Ik ben 2 kilo afgevallen in de 6 maanden die ik in het buitenland heb gezeten en superveel uit eten ben geweest en bier heb gedronken... toch wel een prestatie vind ik zelf *vreugdedansje doet*

Netjes budget MoBlo, ik heb gemiddeld zo'n 45 euro uitgegeven incl. reizen en overnachting per dag
pi_71312632
Sowieso kan ik me wel voorstellen dat je schrikt, als je dan na al je goede inzet na 2 weken gaat wegen. Je wil beloond worden, verdorie! Maar die weegschaal is zo'n beperkte momentopname. Voor sommigen zal het best goed zijn die weegmomenten te beperken, omdat het anders een te grote fixatie wordt, maar voor mezelf vind ik het juist interessant me iedere ochtend te wegen. Die verschillen van dag tot dag zijn echt enorm!

een dag zonder of met alcohol: 1 kilo verschil
ongesteld :minstens een kilo erbij
vreetbui met chips: 2 kilo extra, maar vaak pas na 2 dagen
gesport : halve kilo minder
veel frisdrank met koolzuur: halve kilo meer
slapeloze nacht: halve kilo minder
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:48:18 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71312946
Ah XM wat KUT En raar en stom! Al is het ergens ook niet zo gek ivm die hamster-theorie van Co. Lichamen zijn soms echt stomme dingen

Ik wacht ook nog steeds vol smart op de beloning van mijn gezumba
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk niet meegekregen hoe het afgelopen is met de keftedes, waren ze lekker?
Erg lekker, merci beaucoup Sterker nog, zo lekker dat ik het vandaag weer maak Voor bezoek weer! Omnomnom!
pi_71312952
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:34 schreef Laureline het volgende:
Sowieso kan ik me wel voorstellen dat je schrikt, als je dan na al je goede inzet na 2 weken gaat wegen. Je wil beloond worden, verdorie! Maar die weegschaal is zo'n beperkte momentopname. Voor sommigen zal het best goed zijn die weegmomenten te beperken, omdat het anders een te grote fixatie wordt, maar voor mezelf vind ik het juist interessant me iedere ochtend te wegen. Die verschillen van dag tot dag zijn echt enorm!

een dag zonder of met alcohol: 1 kilo verschil
ongesteld :minstens een kilo erbij
vreetbui met chips: 2 kilo extra, maar vaak pas na 2 dagen
gesport : halve kilo minder
veel frisdrank met koolzuur: halve kilo meer
slapeloze nacht: halve kilo minder
Ja! Herkenbaar!

MoBlo, WB Ga je je sportregime weer oppakken? En wanneer moet je nou voor de volgende keuring-dinges? Spannend

Totziens, ha, dat is fijn, dat je niet bent aangekomen in die maanden! Wil je er nog veel afhebben?
pi_71313083
Hmm, ik wil richting de 65 maar ik wil vooral een gezond eetpatroon en regelmatig sporten, de kilo's die ik daar bij verlies zijn mooi meegenomen.
Daarom ga ik nu braaf op de fiets naar de stad in plaats van de bus.
pi_71313101
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja! Herkenbaar!

MoBlo, WB Ga je je sportregime weer oppakken? En wanneer moet je nou voor de volgende keuring-dinges? Spannend

Totziens, ha, dat is fijn, dat je niet bent aangekomen in die maanden! Wil je er nog veel afhebben?
Ook herkenbaar vwb het aankomen en afvallen en zulks

Verder: 4 augustus en ja, ik ga weer sporten op naar de 60/strakke buik

en ook eens vwb Totziens
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:03:12 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71313293
Nou, ik heb gisteravond alcohol gedronken én ik ben daarnet (voor mijn doen gezien mirena) 'ongesteld' geworden.

Dat kon er ook nog wel weer bij.
pi_71313320
Voorproefje

Flatteuze mini-meet-foto

Bovenop een kleine Col

Uitzicht op de Sint Bernard Pas
Ja doei.
pi_71313342
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik heb gisteravond alcohol gedronken én ik ben daarnet (voor mijn doen gezien mirena) 'ongesteld' geworden.

Dat kon er ook nog wel weer bij.
da's toch juist goed om te weten? dan kan het alleen maar meevallen dan is het gewoon 'door omstandigheden'
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:05:51 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71313358
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

da's toch juist goed om te weten? dan kan het alleen maar meevallen dan is het gewoon 'door omstandigheden'
2,5 kg? Een kilo misschien. Hooguit.
pi_71313389
positief denken
Ja doei.
pi_71313430
Terug naar je oude schema?
Deze Mevrouw kende je toch via CF?
Vind dit een beetje raar.....
pi_71313467
oh, en Miss_S: we gaan morgen even langs mn schoonouders, schoonmoesje krijg maandag de een na laatste chemo

en daarna gewoon wat leuke dingetjes hier vrienden uitnodigen voor een BBQ, wat geocaches in de buurt doen, wat dingen regelen die nog moeten en wie weet nog een ritje met de motor, als we daar weer aan kunnen denken we komen die week wel door
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:11:27 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71313470
Sorry Mo, dat zit er vandaag ff niet in. Het voelt alsof ik met een steen in m'n gezicht ben geslagen. Ik laat het verder hier vandaag wel ff bij in het topic, want ik wil de sfeer hier ook niet vergallen.

Tot een andere keer maar weer.
pi_71313536
Pop, je bent weer meer gaan eten! Natuurlijk kom je dan aan, want je lichaam zat in de spaarstand dat duurt even voor je lichaam daar weer uit is en de nieuwe normale hoeveelheden als normaal leert accepteren

Maar ga ff wat voor jezelf doen Boekje lezen, leuke film kijken, wandelen
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:26:03 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71313809
Leuke foto's Mo.
Hoe lang heb je nu nog vakantie, heb je nog plannen?

Terug van 2 uur wandelen, lekker hoor!
Zo nog een boterham met achterham en om 4 uur nog een kommetje magere yghurt met een kiwi, dan bier en bbq
En maar klagen dat ik aankom
pi_71313940
niet aankom? Daar zou ik ook niet over klagen nee
Ja doei.
pi_71314321
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry Mo, dat zit er vandaag ff niet in. Het voelt alsof ik met een steen in m'n gezicht ben geslagen. Ik laat het verder hier vandaag wel ff bij in het topic, want ik wil de sfeer hier ook niet vergallen.

Tot een andere keer maar weer.
He, je vergalt niks. Jouw dag is vergald, en met reden, en dat mag je best hier uitleven.
Zoals het hier ook best bekend mag zijn dat lichamen geen masjientjes zijn, die een rekensommetje met caloriën uitvoeren.

Echt waar hoor; ik blijf me daarover verbazen. De een na de ander meldt vreselijke eetuitspattingen en toch afvallen. Ik eet rustig 3000 kcal per dag en blijf keurig op gewicht. Anderen eten praktisch niets en komen toch aan. Een derde sport als een beest, eet niks, en geen spoor van spaarstand te bekennen, integendeel, dikke spieropbouw. Dondert allemaal niks: allemaal netjes de formule invullen en dan weet je wat je nodig hebt / mag hebben. .
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:48:29 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71314430
Balen voor je XM. En verbazingwekkend. Maar om eerlijk te zijn sta ik er nog meer versteld van dat ze je zo laat gaan en je weer streng laat dieten Zó creeer je eetproblemen. Want je vertrouwen in voedsel zal nu wel helemaal weg zijn. Echt, te gek voor woorden dit. Zo raar dat ik begin te twijfelen aan haar deskundigheid.
pi_71314433
Heb ik overigens nog belangrijke/leuke/trieste/wereldschokkende dingen gemist?
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:50:14 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71314477
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik overigen nog belangrijke/leuke/trieste/wereldschokkende dingen gemist?
Ik ga niet op vakantie En gelukkig maar als ik lees dat het zo heet was in de Cevennen. Dat was ongeveer de regio waar wij ook heen zouden gaan. WB trouwens moblo. Je ziet er goed uit op de foto's.
pi_71314517
whehe, dank je (vooral op die laatste ) en waarom niet?

En het was echt niet normaal zo warm 39 graden gaf zo'n ding aan zit je dan, in je motorpak!!!

En er waren veel muggen, en nu, bij de Tour de France te zien, ook een flinke bosbrand
Ja doei.
pi_71314538
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
Balen voor je XM. En verbazingwekkend. Maar om eerlijk te zijn sta ik er nog meer versteld van dat ze je zo laat gaan en je weer streng laat dieten Zó creeer je eetproblemen. Want je vertrouwen in voedsel zal nu wel helemaal weg zijn. Echt, te gek voor woorden dit. Zo raar dat ik begin te twijfelen aan haar deskundigheid.
Ik ook. Ik vind het echt idioot.

Ik verheug me op Zomergasten dit jaar. Viktor en Rolf beginnen ze mee!!
pi_71314560
Ok... dus de Mevrouw van XM die laat haar gaan als in 'ze stopt er mee'? Of blijft XM wel bij de Mevrouw en laat ze haar haar gang (voorlopig) gaan?

Vage shit
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:53:31 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71314572
Mailtje met het advies; low-carb. Great.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:55:29 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71314621
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja. Het is in ieder geval de enige manier waarop ík snel afval. Misschien werkt het voor jou ook wel XM. Geef het een kans. Zeker omdat je met low-carb vooral ook véél kan eten.
pi_71314659
Sigme, het verbaast mij anders niets dat jij netjes op gewicht blijft, met al je gehol
Wat ik me afvraag: aanvankelijk had je een halve hekel aan hardlopen, 'alleen voor de lijn', 'alleen omdat lief meegaat', etc. Vind je het nu wel echt echt echt leuk?

Tink, ik vind het ook lastig te beoordelen, of dit nou wijs is. Aan de andere kant denk ik: de Mevrouw is dietiste (blijkbaar, want aangesloten bij de beroepsvereniging) en psychologe; ze zal er wel redenen voor hebben. Omdat het gewichts-issue bij XM ook meer is dan een paar kilootjes willen afvallen, komt de klap van een paar kilo aankomen nu wel erg hard aan. Zeker omdat ze ook last had van maag/darmen, is het misschien niet z'n heel dom idee om langzaam op te gaan bouwen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:57:04 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71314673
Ik ga het ook wel proberen. Hoewel ik sterker neig naar maar gewoon helemaal niet meer eten. Maar goed, we gaan het maar doen.
pi_71314699
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ja. Dat werkt wel als een tiet. Dat wel. Maar ik weet niet of het in jou geval zo slim is om te adviseren, omdat jij vooral weer een gezonde relatie met eten moet krijgen. Gelukkig kan je dat low carben heel gezond aanpakken en ik ga er toevallig volgende week ook weer mee beginnen (voor even) dus als je vragen hebt.......
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:58:48 #150
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71314714
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga het ook wel proberen. Hoewel ik sterker neig naar maar gewoon helemaal niet meer eten. Maar goed, we gaan het maar doen.
Daar was ik dus al bang voor. Heb je dat ook al tegen haar gezegd? Zo ja, wat zei zij erop?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:03:09 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71314854
quote:
.......en van Parijs naar Bordeaux, op de A10, staat bij elkaar 81 kilometer file.
Ben ik even blij dat we niet zijn gaan rijden

Alternatieve vakantieplan is nu trouwens globaal gezien:
  • morgen familiebezoek + kinderen wegbrengen
  • eerste helft van de week: sport, sauna en een korte stedentrip (Keulen of Amsterdam)
  • tweede helft van de week: sport en opruimen en leuke dingen met de kinderen
  • tweede week: korte kampeervakantie aan Belgische kust (Plopsaland)
  • derde week: verjaardag, opruimen, sport, sollicitatiegesprek etc.
  • Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_71315024
    Heb trouwens mijn lijstjes bijgehouden 2 weken lang

Waar Pain staat, was dat gemiddeld een brood (wit of bruin, wisselde wat er beschikbaar was) van 300 gram, dus 150gram brood per persoon, met beleg dus erbij nog
    Bij een Baguette is het idem denk ik
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik kan geen brood en hazelnoot-/chocopasta meer zien

Maar al met al best netjes Niet veel eetmomenten gehad, dus kwam meestal neer op 3 maaltijden zonder tussendoortjes zal blij zijn als het nu weer allemaal normaal is
    Ja doei.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 15:15:44 #153
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71315206
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 14:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou ja. Dat werkt wel als een tiet. Dat wel. Maar ik weet niet of het in jou geval zo slim is om te adviseren, omdat jij vooral weer een gezonde relatie met eten moet krijgen. Gelukkig kan je dat low carben heel gezond aanpakken en ik ga er toevallig volgende week ook weer mee beginnen (voor even) dus als je vragen hebt.......
    Dit was haar advies:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik snap alleen 500g verse vruchten vs 'geen fruit' niet .
    pi_71315257
    SPOILER
    Ja doei.
    pi_71315283
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
    Sigme, het verbaast mij anders niets dat jij netjes op gewicht blijft, met al je gehol
    Het is ongeacht of ik hol of niet. Ik zit vier dagen / week op kantoor, en dit lánge enden lopen is van de laatste drie weken. Het zou kunnen opvallen dat ik sinds drie weken werkelijk enorme afstanden loop, én drie keer / week fiets (ipv 1 keer), eetpatroon niet aanpas en dat m'n gewicht zich van een noch ander iets aantrekt.

Het enige wat uit lijkt te maken is of ik mij drie a vier maal per week wel of niet vergrijp aan een tienpak snickers, 3 saucijzenbroodjes, pakken kokosmakroon. Als ik mij 3 a 4 maal te buiten ga aan per keer een van bovenstaande uitspattingen, val ik niet af. Anders ongeveer een pond, ongeacht fietsen / rennen etc.
    quote:
    Wat ik me afvraag: aanvankelijk had je een halve hekel aan hardlopen, 'alleen voor de lijn', 'alleen omdat lief meegaat', etc. Vind je het nu wel echt echt echt leuk?
    Nee, dat hollen vind ik weinig aan, maar de omgeving is prachtig en die verkennen vind ik ook leuk en hardlopend heb ik een veel groter bereik dan wandelend, plus dat ik dat wandelen gewoon niet doe, en als ik zeg dat het om te rennen is, wel.
    Ik beschouw het als een soort opgevoerd wandelen, eenmaal in het ritme kost het me niet veel moeite en dan kijk ik graag waar dát pad nou heen zou gaan.
    pi_71315383
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dit was haar advies:

Vraag het haar, want het is inderdaad moeilijk te rijmen.

Wat vind je van haar eetvoorschrift? Veel / weinig / ok? Denk je je eraan te willen houden? Te gaan houden?
    pi_71315418
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dit was haar advies:
    SPOILER

Hmmm. Ik snap haar advies ook niet helemaal. Haar ontbijt bestaat soms wel degelijk uit KH's. (all bran, muesli) Maar dat doet ze misschien voor de vezels. Dat zou kunnen. En qua fruit zegt ze tegenstrijdige dingen. Maar goed. Fruit met weinig carbs: meloen, frambozen, aardbeien en bessen. Bramen ook geloof ik maar die weet ik niet zeker. Dus als je daar van eet kan het geen kwaad. Hoewel 500 gram per dag me wel veel lijkt. Maar voor de rest ziet het er wel goed uit!
    pi_71315419
    Heb je ook niet dat je het nu 'semi-leuk' vindt?

Ik heb inmiddels zoiets van 'het geeft wel een kick om verder te komen/harder te lopen/langer te lopen'. Het is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid (da's eten en koken ) maar het heeft inmiddels ook 'wel wat'
    Ja doei.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 15:25:47 #159
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71315483
    wat is low carb? geen brood, pasta, rijst e.d. ?
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71315523
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
    Heb je ook niet dat je het nu 'semi-leuk' vindt?

Ik heb inmiddels zoiets van 'het geeft wel een kick om verder te komen/harder te lopen/langer te lopen'. Het is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid (da's eten en koken ) maar het heeft inmiddels ook 'wel wat'
    Als variant van wandelen heeft het wel wat, en ik vind het wel lollig om echt lang door te lopen, gewoon, om te kijken of ik het kan. En het verschaft blijkbaar genoeg motivatie om het ook werkelijk te dóen. Ik vind hier over de hei rennen en reetjes te zien, en andere beesten, echt gewéldig. Geweldig geweldig. Ik denk dat ik daarvoor desnoods uit rennen ga.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 15:30:25 #161
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71315604
    Dat zijn geen extreme lijstjes Mo,valt allemaal erg mee..
    Heb je al scheurbuik?

Ik had ook weer willen beginnen met hardlopen maar ik durf gewoon niet meer en je word er zo verrotte moe van
      zaterdag 25 juli 2009 @ 15:30:56 #162
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71315615
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Vraag het haar, want het is inderdaad moeilijk te rijmen.

Wat vind je van haar eetvoorschrift? Veel / weinig / ok? Denk je je eraan te willen houden? Te gaan houden?
    Lastig in de praktijk met geen kookmogelijkheden op het werk.
    pi_71315673
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:30 schreef uniekhoorn het volgende:
    Dat zijn geen extreme lijstjes Mo,valt allemaal erg mee..
    Heb je al scheurbuik?

Ik had ook weer willen beginnen met hardlopen maar ik durf gewoon niet meer en je word er zo verrotte moe van
    Zie, ik word er niet moe van. Ik zweet niet. Ik krijg geen rood hoofd. Ik krijg het er een beetje warmer van . Ik wou dat ik jouw discipline om te wandelen kon opbrengen, ik kan dat alleen op vakantie, als er nu eenmaal gewandeld wordt.
    Je was ook wezen mountainbiken laatst, was dat wat?
    pi_71315681
    Nog even een laatste fotospamding:
    SPOILER
    Ja doei.
    pi_71315793
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Lastig in de praktijk met geen kookmogelijkheden op het werk.

Prima lunch voor op het werk: Stukjes koude kip met een salade. De dressing wel apart meenemen. Die avocado's zijn ook een mogelijkheid. Is er ook geen magnetron? Want dan kan je meegebrachte soep opwarmen. Wat ook lekker is: een salade met plakjes zalm. Of een tonijnsalade die je verdeelt over rauwe witlofbootjes. Werkt ook met kip. Ik zou dus de warme groenten 's avonds nemen en op het werk de koude dingen doen. Ik zit namelijk met hetzelfde. Ik heb wel een koelkast tot mijn beschikking. Jij?
      zaterdag 25 juli 2009 @ 15:39:24 #166
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71315824
    Er staat een brakke koelkast en geen enkele kookvoorziening. Ook geen magnetron dus .
    pi_71315906
    Jij lust toch geen soep, XM?
    pi_71315909
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Er staat een brakke koelkast en geen enkele kookvoorziening. Ook geen magnetron dus .
    Ik heb ook geen magnetron hoor. Dus dan vervalt alleen de soep.

Als je dit goed doet dan val je er erg mee af. Ik vraag me alleen af of je dan kan stoppen. Wat denk je zelf?
      zaterdag 25 juli 2009 @ 15:46:23 #169
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71315995
    Mountenbiken beviel goed, mijn vriend heeft morgen toch weer vroege dienst dus dan pak ik de bike weer en ga dan 50 km ploeteren.
    Voor Cycle dan weer geen afstand, voor mij wel

* uniekhoorn groot stuk meloen pakt met serronoham
    pi_71316030
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
    Mountenbiken beviel goed, mijn vriend heeft morgen toch weer vroege dienst dus dan pak ik de bike weer en ga dan 50 km ploeteren.
    Voor Cycle dan weer geen afstand, voor mij wel

* uniekhoorn groot stuk meloen pakt met serronoham

Lekker!!! En ook een optie voor XM!!
    pi_71316042
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Lekker!!! En ook een optie voor XM!!
    dat dus
    Ja doei.
    pi_71318076
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Zie, ik word er niet moe van. Ik zweet niet. Ik krijg geen rood hoofd. Ik krijg het er een beetje warmer van . Ik wou dat ik jouw discipline om te wandelen kon opbrengen, ik kan dat alleen op vakantie, als er nu eenmaal gewandeld wordt.
    Je was ook wezen mountainbiken laatst, was dat wat?
    Dan heb je echt een goede conditie! Als ik ga hardlopen kom ik (al na een half uurtje!) altijd kleddernat terug, gloeiend heet, met een knalrode kop met zwarte stipjes, want sinds het zomer is stikt het van de kleine vliegjes in het bos, die zich en masse tegen mijn gezicht te pletter vliegen. Dan voel ik me net een auto die terug is van vakantie naar Frankrijk. Het maakt je zo charmant hè, dat rennen
    pi_71319220
    Ik zweet pas sinds ik anderhalf jaar geleden ging hardlopen! Hoe verder ik kwam, hoe meer ik ging zweten. Ik zie er ook niet uit in de sportschool: vuurrood hoofd, compleet bezweet, platgedrukte borsten van m'n sportbeha... Gelukkig heb ik al een vriend, want mannen oppikken daar zou me dus never nooit gaan lukken. .
      zaterdag 25 juli 2009 @ 17:52:12 #174
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71319930
    D&D je lijkt mij wel
    stormy waters...
    sailin'
      zaterdag 25 juli 2009 @ 17:54:11 #175
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71319982
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb ook geen magnetron hoor. Dus dan vervalt alleen de soep.

Als je dit goed doet dan val je er erg mee af. Ik vraag me alleen af of je dan kan stoppen. Wat denk je zelf?
    't Zal wel moeten. Ben benieuwd of mijn stofwisseling uberhaupt nog wel op gang te krijgen is . Ik denk dat ik nu zo'n beetje aan de 1300-1500 per dag zat. Dat betekent dus gewichtstoename. 1100-1300 is op gewicht blijven en alles daaronder is afvallen. Tja. Ben benieuwd of daar nog wat aan te doen valt. Ik zie het vrij somber in. Maar dat zie ik alles vandaag.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 18:26:01 #176
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71320731
    mag ik vragen hoe dat komt dan XM?
    stormy waters...
    sailin'
      zaterdag 25 juli 2009 @ 18:30:57 #177
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71320850
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 18:26 schreef Belana het volgende:
    mag ik vragen hoe dat komt dan XM?
    Vanaf m'n 12e (ben nu 29) af en aan aan het lijnen. Sonja Bakker, 1000puntendiëten, etc. Alles om maar aan het schoonheidsideaal te voldoen he.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 18:32:51 #178
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71320893
    Stand vandaag:
    O: 2 crackers; 1x aardbeien, 1x pindakaas
    T: -
    L: droog beschuitje
    T: -
    D: 1 kom kippensoep (met vermicelli, maar ja, moet ik dat dan ook eruit gaan gooien met dat lowcarben? )
    pi_71321633
    Hier staan dag 1 tot en met 6 al van mijn vakantie!

Als het goed is kunnen jullie dat lezen
    Ja doei.
      Vis een optie? zaterdag 25 juli 2009 @ 19:06:39 #180
    70532 loveli
    N
    pi_71321849
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
    XM, dat is wel schrikken Juist omdat je voor mijn gevoel de afgelopen weken eindelijk normaal at... en nu? Echt je oude regime oppikken? Dat kan toch niet de oplossing zijn?
    Dat idee had ik ook. Balen, XM

Is er een manier om te kijken wat je bent aangekomen? Vocht of vet, dat scheelt behoorlijk. Als het vocht is, kun je dingen zoals witlof en asperges eten, dat is vochtafdrijvend (en lekker!).
    crap in = crap out
      zaterdag 25 juli 2009 @ 19:08:31 #181
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71321906
    Ik vind beiden echt heel vies loveli . Ik weet niet wat erbij is gekomen, maar spijkerbroek zit strakker en lijk ook dikkere kop te hebben .

Ga me nu wel ff iedere dag wegen, omdat ik wil weten of en hoe het fluctueert.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 19:09:42 #182
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71321941
    Iemand zei net: "Jij bent wel afgevallen he, minimaal 4 á 5 kg?!".

En volgens de weegschaal ben ik heulemaal niet afgevallen maar ik ben wel sinds 2 weken 3 keer per week aan het bodypumpen en spinnen.. en ik vreet ook nog gewoon als een os. Gaat toch snel dan .
      zaterdag 25 juli 2009 @ 19:32:31 #183
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71322528
    lastig XM...

vivi, dat is lekker zeg! sporten helpt he alhoewel ik er nog niet veel van merk, daar baal ik wel van, dat ik ondanks het sporten aan ben gekomen, frustrerend vind ik dat. Je schijnt het niet aan me te zien, dat dan weer niet, maar ik zie die pens wel hoor

overigens zit ik wel tijdelijk vanwege de zomervakantie op 2 keer in de week en dat is ook te weinig, moet eigenlijk echt 3 keer in de week, maar ik trek het niet om 's avonds te gaan, daar heb ik geen zin in. na de zomervakantie pak ik weer 3 keer in de week op.
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71322951
    Ik had een pizza besteld. . Was lekker. .

Tijd om de dvd van Harry Potter 5 erin te stoppen, ter voorbereiding op deel 6 die ik morgen in de bios ga zien. .
      zaterdag 25 juli 2009 @ 19:48:45 #185
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_71322965
    XM: boe, ik wou dat ik je kon helpen! Maar ik weet er niet genoeg van af om wat zinnigs te zeggen ben ik bang... In ieder geval een big-ass virtual hug En laat Duvel je maar goed vertroetelen

Belana: ik ben ook nog geen gram afgevallen geloof ik En ik ging van 0,0 sporten naar minimaal 2 keer per week Het is wel fijn als anderen geen buikje zien Maar je wilt zelf ook tevreden zijn! Nouja, hard door-zumba-en dan maar

Vivi: kick ass! Bodypump en spinnen respcetz! Ik vind spinnen echt naar dus ik heb bewondering voor mensen als jij en XM die dat gewoon met regelmaat vrijwillig doen
      zaterdag 25 juli 2009 @ 20:32:34 #186
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71324014
    Mijn daglijstje:

o. duits broodje met jam
    t. -
    l. groot bord gebakken chinese groente + zoetzure soep + 6 kipstukjes met satehsaus + bak glibberpudding met vanillesaus + 5 stukjes gebakken banaan
    t. -
    d. 1/2 dönerteller (döner met rauwkost)
    t. glaasje palo
    pi_71324154
  • bak wetabiks (2)
  • bak cruesli met gezoete yoghurt
  • bak cruesli met melk
  • uurtje rennen
  • grote bak gekookte rode kool, 1 aardappel, stukjes lamsstoofvlees
  • tuinwerk
  • 15 krekkers boter chocopasta stroop
  • 5 boterhammen boter stroop
  • 5 koekjes
  • avondeten: in kipbouillon gekookte rijst met knoflook, uit & olijven, gekookte rode biet met mierikswortel, gebakken plakjes aubergine (uit de kas), stukje op bbq gegaard vlees.
  • 1 pils
  • ik moet verrassend weinig
      zaterdag 25 juli 2009 @ 20:41:40 #188
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71324215
    <plaatje Calimero>
    pi_71324269
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:38 schreef sigme het volgende:
  • bak cruesli met gezoete yoghurt
  • Cruesli is toch al hartstikke zoet ik moet er niet aan denken om dat dan ook nog met zoete yoghurt te eten

Je hebt geloof ik een flinke suikerbehoefte vandaag
    pi_71324277
    Equivalent van een D&D angstaanjagend beest, XM. Oftewel: kan plaatje niet zien .
      zaterdag 25 juli 2009 @ 20:45:24 #191
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71324292
    Het was Calimero..
    pi_71324327
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

Cruesli is toch al hartstikke zoet ik moet er niet aan denken om dat dan ook nog met zoete yoghurt te eten

Je hebt geloof ik een flinke suikerbehoefte vandaag
    Mierzoet ja. Was wél lekker. Suikereten doet suikereten, geloof ik.
    Je kan aan zo'n lijst vooral afleiden dat ik alleen thuis was. Zelfdiscipline is niet mijn sterkste punt

Maar dat terzijde. Zeg eens, computergirl, ik heb je entree wat gemist. Wie ben je, wat doe je, wat is je plan ?
    pi_71324361
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Het was Calimero..
    Als in "het is niet eerlijk"?

Wa's niet eerlijk, XM? Of ben je klein?
      zaterdag 25 juli 2009 @ 20:50:14 #194
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71324398
    Ik heb gewoon ff een flinke kutdag sigme
    pi_71324453
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Mierzoet ja. Was wél lekker. Suikereten doet suikereten, geloof ik.
    quote:
    Maar dat terzijde. Zeg eens, computergirl, ik heb je entree wat gemist. Wie ben je, wat doe je, wat is je plan ?
    Oh ik lurk al een hele poos mee hiero, maar post maar af en toe.
    Ben zelf paar jaar geleden afgevallen van 70+ naar momenteel 55 (mijn absolute minimum en moet ook niet lager worden), vooral door te letten op de glycemische index van voedsel (was zwaar suikerverslaafd) en ben inmiddels redelijk fanatiek hardloper. Woon in a'dam
    pi_71324484
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ik heb gewoon ff een flinke kutdag sigme
    Ja. Weinig Calimero's aan hmm? Calimero is een domme aansteller; jij niet.
    2,5 Kg erbij omdat je andermans gekwalificeerde advies opvolgt, tegen je gevoel in, dat is geen huilerige aanstellerij. Je bent genept, eigenlijk. Ik vind het dapper van je hoor, dat je toch een nieuw advies voor volgende week aanneemt (en ik hoop dat dit experiment beter werkt).
    pi_71324521
    Grrr..... Huisgenoot heeft lekker appeltaart gebakken, en het valt me maar moeilijk om er vanaf te blijven... Normaal zou ik ook pakken... maar in het kader van de zomerfeesten deze week al 2 grote patat speciaal, een kaassouffle met mayo een McFlurry gehad en aardig wat biertjes gedronken.... Dus toch maar even balanzen.... morgen of overmorgen wel een stukje nemen
      zaterdag 25 juli 2009 @ 20:55:54 #198
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71324534
    Als ik naar mezelf zou luisteren zou ik helemaal stoppen met eten geloof ik. Dus dit lijkt me dan iets beter. Ik weet het ook niet meer.
    pi_71324726
    ik ben hier dan niet zo lang en geen idee waar het precies over gaat enzo... maar dat klinkt niet gezond! sterkte
    pi_71324820
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Als ik naar mezelf zou luisteren zou ik helemaal stoppen met eten geloof ik. Dus dit lijkt me dan iets beter. Ik weet het ook niet meer.

Ik kan die lijst van haar niet goed op jou toepassen, dus ik vraag het je nog een keer. Wat ze je nu voorschrijft; lijkt je dat : (heel) veel / tamelijk normaal / (lekker) weinig?
      zaterdag 25 juli 2009 @ 21:08:19 #201
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71324824
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Wij ook niet. Sorry maar ik denk echt dat je beter een topic in R&P kan openen ofzo, ik vind het iig bloedirritant, dat eetsstoornis/gedoe, nofi. Maar als anderen dat niet vinden stoor je dan vooral niet aan mij.

Mariaaa *zwaait*. Ik haat spinnen ook hoor, het is meer dat gevoel erna wat ik lekker vind .
      zaterdag 25 juli 2009 @ 21:10:12 #202
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71324862
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wij ook niet. Sorry maar ik denk echt dat je beter een topic in R&P kan openen ofzo, ik vind het iig bloedirritant, dat eetsstoornis/gedoe, nofi. Maar als anderen dat niet vinden stoor je dan vooral niet aan mij.

Mariaaa *zwaait*. Ik haat spinnen ook hoor, het is meer dat gevoel erna wat ik lekker vind .
    Dankje. Dat kon er nog wel ff bij vandaag.

Outta here.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 21:12:35 #203
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71324916
    *Gooit nog een pondje zelfmedelijden, dat wentelt nog wat beter*.
    pi_71324970
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh, geen belediging bedoeld hoor, maar wat een kutopmerking van je (jullie? U is meerdere?). Als anderen dat niet vinden, dan <insert volstrekt niet toepasbaar vervolg>.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 21:25:29 #205
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71325210
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 21:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, geen belediging bedoeld hoor, maar wat een kutopmerking van je (jullie? U is meerdere?). Als anderen dat niet vinden, dan <insert volstrekt niet toepasbaar vervolg>.
    Nou, dat "wij" vul ik dan maar even gezien de reacties die ze hiervoor kreeg en waar ze blijkbaar ook niets mee kan. En hoezo is dat nu precies een kutopmerking dan? Ik geef gewoon mijn mening, en ik snap niet waarom bijvoorbeeld Sugar continue de les werd gelezen over haar vreemde verhouding met voedsel, en die leemte nu wel kan worden opgevuld door iemand anders die overduidelijk een zeer ongezonde relatie met voedsel heeft. Ik weet ook wel dat er hier honderduit gekletst wordt over ditjes en datjes en ja, ook de " zwaardere" gebeurtenissen komen aan bod die ook wel eens volstrekt offtopic zijn, maar iemand die structureel blijk geeft van een eetstoornis en daar 85% van haar posts aan wijdt, daar is deze topic gewoon niet voor toch? En ja, ik erger me daar dan aan. En dat heeft niks te maken of ik de betreffende user wel of niet mag of voor het hoofd zou willen stoten hoor, ik heb het puur over het onderdeel " eetstoornis" en dan posten in een slanktopic als dit, wat daar overduidelijk niet voor bedoelt is.
    pi_71325357
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 21:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, dat "wij" vul ik dan maar even gezien de reacties die ze hiervoor kreeg en waar ze blijkbaar ook niets mee kan. En hoezo is dat nu precies een kutopmerking dan? Ik geef gewoon mijn mening, en ik snap niet waarom bijvoorbeeld Sugar continue de les werd gelezen over haar vreemde verhouding met voedsel, en die leemte nu wel kan worden opgevuld door iemand anders die overduidelijk een zeer ongezonde relatie met voedsel heeft. Ik weet ook wel dat er hier honderduit gekletst wordt over ditjes en datjes en ja, ook de " zwaardere" gebeurtenissen komen aan bod die ook wel eens volstrekt offtopic zijn, maar iemand die structureel blijk geeft van een eetstoornis en daar 85% van haar posts aan wijdt, daar is deze topic gewoon niet voor toch? En ja, ik erger me daar dan aan. En dat heeft niks te maken of ik de betreffende user wel of niet mag of voor het hoofd zou willen stoten hoor, ik heb het puur over het onderdeel " eetstoornis" en dan posten in een slanktopic als dit, wat daar overduidelijk niet voor bedoelt is.
    Evaluaties over de bedoeling van een reeks zijn niet de bedoeling van de reeks. Probeer feedback.
    Aanmerking op een persoon haar posts mogen wel per PM, of een tikje subtieler.
    Het onderwerp is op z'n minst eten, en afvallen, zo ontzettend afgedwaald lijkt me dat niet.

Hoe dan ook, op z'n minst gruwelijk passief agressief van je. Omkleed met wat valse naaistreken als 'niet beledigend' en 'stoor je niet aan mij als'.

Ik ben hier ook weg (want naar bed ). .
      zaterdag 25 juli 2009 @ 21:34:54 #207
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71325444
    Ik wil nog een paar dingen zeggen voordat ik dit topic sluit om er niet meer terug te keren.

Toen ik hier begon met posten, had ik nog geen idee dat ik zo fout bezig was. Totaal niet. Altijd geleerd, lijnen is zo min mogelijk eten. Dankzij de Slankies hier ben ik (weliswaar langzaam, maar toch!) wakker geschud dat het niet goed was zo. Dankzij de Slankies heb ik een afspraak met de dokter gemaakt. Dankzij een Slankie in particular die een geschikte dame voor me vond, heb ik die afspraak gemaakt met een diëtiste. Dankzij de Slankies zit ik daar dus nu. Dankzij de Slankies houd ik het vol, ook al heb ik het soms heel erg zwaar. Dankzij de Slankies weet ik wanneer ik het goed doe en wanneer mijn lijstje niet goed is. En ja, ik handel er ook nog naar ook. Probeer wat extra's te nemen of de volgende keer een andere keuze te maken. Dankzij de Slankies hield ik het vol de afgelopen 2 weken om me aan het advies te houden. Wat ben ik sommigen hier dankbaar voor hun adviezen en tips. Hun luisterend oor, of oog in dit geval. Vandaag ging niet goed, flinke tegenvaller. Maar ik wil door. Hoop dat het lukt zonder ze.

Meiden (en heren!): bedankt .
      zaterdag 25 juli 2009 @ 21:35:23 #208
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71325454
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 21:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Evaluaties over de bedoeling van een reeks zijn niet de bedoeling van de reeks. Probeer feedback.
    Aanmerking op een persoon haar posts mogen wel per PM, of een tikje subtieler.
    Het onderwerp is op z'n minst eten, en afvallen, zo ontzettend afgedwaald lijkt me dat niet.
    Ongeveer net zo afgedwaald als over great white's beginnen als de conversatie over guppies gaat.
    quote:
    Hoe dan ook, op z'n minst gruwelijk passief agressief van je. Omkleed met wat valse naaistreken als 'niet beledigend' en 'stoor je niet aan mij als'.

Hoe de waard is vertrouwd ie zijn gasten? Ik bedoel het gewoon zoals ik het tiep, niks vals aan hoor.
    Mocht ik de enige zijn die het zo ziet dan zal verneem ik dat graag en zal het dus wel aan mij liggen he, daarom zeg ik het op die manier.

Welterusten .
      zaterdag 25 juli 2009 @ 21:37:48 #209
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71325506
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ik wil nog een paar dingen zeggen voordat ik dit topic sluit om er niet meer terug te keren.

Weet je zeker dat je alleen een eetstoornis hebt en geen theatrale persoonlijkheidsstoornis?

Wat een drama zeg.

Het zal wel aan mij liggen maar aandachttrekkerij als *Calimero* en "ik heb een kutdag" met smiley's erachter en dat meerdere keren achter elkaar in een topic werken bij mij iig op de irritatiespier. En dat omdat je 2,5 kg bent aangekomen!!!! Gruwel!!! Je hebt geen terminale ziekte ofzo hoor. En nee ik ben niet tactisch, dat geloof ik zo, maar ik kan daar heel, heel slecht tegen, dat zelfmedelijden om zoiets futiels. Geef jezelf een schop onder je kont ofzo.

[ Bericht 44% gewijzigd door Vivi op 25-07-2009 21:50:34 ]
    pi_71325764
    Ik herken me wel in Vivi eigenlijk. Misschien niet zo 'vals' ofzo (het is ook echt niet vals bedoeld naar hoe ik het lees, kan alleen wel zo lijken), maar het is een gebed zonder einde, en hoe vervelend ik het ook vind om XM zo te zien posten en lijden en vechten met zichzelf en haar zelfbeeld, weet ik ook niet meer wat ik kan zeggen/doen om er IETS aan te kunnen doen..

Het is heel vervelend, maar alle eet-tips, alle suggesties worden nauwlettend afgewogen en uiteindelijk 'verworpen' als het ware.

Het is heel fijn dat je/ze nu weet dat er iets flink is mis en dat er wat aan gedaan wordt, en dat je een baaldag hebt, dat kán, heus, maar het is heel frustrerend om te lezen waar je al 100 keer hetzelfde op hebt gezegd:

je bent niet dik
    je bent mooi
    je kunt heus nog wel avondeten op
    je sport je de tering, eet meer!!

etc.

Sugar is nu ook weg, en hoe lief ze ook is/was, ik hoop dat ze inmiddels wel wat beter is geworden.. misschien als XM hier niet meer komt, dat ze niet meer met eetlijstjes van anderen, gewoonten van anderen, en vooral ETEN wordt geconfronteerd en ze zich alleen met zichzelf en de Mevrouw bezighoudt, dat het wat makkelijker/beter wordt.. we kunnen wel blijven herhalen wat hier boven staat, maar ze moet 't zelf doen, en niet wij... R&P lijkt me dan ook helemaal geen slechte optie..daar is ook een topic voor eetstoornissen...
    Ja doei.
    pi_71325771
    een post zonder smileys
    Ja doei.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 21:49:15 #212
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_71325780
    Zo, mijn ouders zijn net geweest. OMG zeg, als mijn moeder eenmaal op stoom is gekomen houdt ze gewoon maar niet meer op met kletsen . Echt van die oeverloze verhalen.

En ze vroeg aan Mark of hij van tongzoenen houdt .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_71325871
    hmmm, ik kan beide kanten wel begrijpen, maar hoe zit het dan bijvoorbeeld met Kwak? moet die hier dan ook weg? want ook zij loopt nu bij een mevrouw en ook haar relatie met eten is verre van gezond. Mijn relatie met eten is ook niet zo als het zou horen en zoals ik het zou willen, moet ik dan ook weg?
    pi_71325949
    wij gaan niet over wie weggaat en wie blijft, dat beslist ieder voor zich... maar ergens denk ik dat het een goed plan is als XM zich vooral zorgen over zichzelf gaat maken, samen met Duvel en zonder ons gepraat over cheesecake, risotto en muffins... zeg maar... ik kan me voorstellen dat je het dan alleen nog maar meer gaat 'haten' ofzo..
    Ja doei.
    pi_71326011
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je alleen een eetstoornis hebt en geen theatrale persoonlijkheidsstoornis?

Wat een drama zeg.

Het zal wel aan mij liggen maar aandachttrekkerij als *Calimero* en "ik heb een kutdag" met smiley's erachter en dat meerdere keren achter elkaar in een topic werken bij mij iig op de irritatiespier. En dat omdat je 2,5 kg bent aangekomen!!!! Gruwel!!! Je hebt geen terminale ziekte ofzo hoor. En nee ik ben niet tactisch, dat geloof ik zo, maar ik kan daar heel, heel slecht tegen, dat zelfmedelijden om zoiets futiels. Geef jezelf een schop onder je kont ofzo.
    Voor jou is het futiel, maar dat is nou juist het eetgestoorde aan XM, voor haar is het zowat van levensbelang en slokt het haar op. ik snap heel goed dat je daar kriegelig van word, eerlijk gezegd slik ik zelf ook regelmatig even iets weg en lees er dan maar overheen, want ik begin steeds meer een echte anorexiapatient te horen, als ik haar posts lees.

Maar er zijn hier ook veel mensen met een hoop geduld die haar goede adviezen blijven geven, en schijnbaar heeft dat toch een (klein) positief effect, dus is het nuttig voor haar dat ze hier dr lijstjes en eieren kwijt kan.

Misschien is het een idee om én én te gaan doen? lijstjes hier blijven plaatsen, zodat er een gezonde blik op geworpen kan worden, en de wat meer emotionelere posts over aangekomen zijn/balen etc in R&P?
    of zeg ik nu iets heel debiels
    pi_71326073
    Hm. Ik vind de grens tussen wel/geen eetstoornis van de mensen in dit topic even kunstmatig als die tussen groente en fruit (als ik sigme even mag aanhalen). Als ik even naar mezelf kijk, als rasechte theatrale narcist , ik zit óók iedere week mijn frustraties/ontspanning om te zetten in een enorme vreetbui. Of twee, drie. Het is alleen aan de macrobiotischjapanseyogabevlieging met bruine rijst van mijn destijds versgescheiden moeder te danken dat ik nog steeds nauwelijks aankom van mijn +4000kcaldagen. Maar als mijn spijsvertering/schildklier/whatever geen overuren draaide had ik eigenlijk 'gewoon' boulimia, denk ik. Daarom voel ik me er zelf het prettigst bij de mensen in dit topic die een verstoorde verhouding met eten hebben te helpen, ipv na te wijzen. Daarom hoop ik dat XM zich ook niet laat intimideren door de wapperende manen van Vivi op haar strijdros. Maar gewoon blijft posten.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:00:39 #217
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71326090
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 21:52 schreef cyclechick het volgende:
    hmmm, ik kan beide kanten wel begrijpen, maar hoe zit het dan bijvoorbeeld met Kwak? moet die hier dan ook weg? want ook zij loopt nu bij een mevrouw en ook haar relatie met eten is verre van gezond. Mijn relatie met eten is ook niet zo als het zou horen en zoals ik het zou willen, moet ik dan ook weg?
    Zoals Moblo zegt, iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij of zij post, maar Kwak en jij hebben m.i nog wel een bepaalde mate van zelfreflectie en realiteitszin en vooral HUMOR die XM ontbeert, die wil naar mijn gevoel alleen maar steeds naar dezelfde weg vragen als een kapotte grammofoonplaat en ach en wee horen. Verrmoeiend vind ik dat soort types. Net zoals ik Sugar hier in het topic vaak vermoeiend vond, terwijl ik dat als mens echt een schat en een superleuke vrouw vind, dat gedrag koppel ik ook echt los hoor, misschien is XM irl ook wel een superleuke meid, ik heb het alleen over haar postgedrag en het draaamaaaaaaa wat ze ervan maakt.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:02:31 #218
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71326135
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Voor jou is het futiel, maar dat is nou juist het eetgestoorde aan XM, voor haar is het zowat van levensbelang en slokt het haar op. ik snap heel goed dat je daar kriegelig van word, eerlijk gezegd slik ik zelf ook regelmatig even iets weg en lees er dan maar overheen, want ik begin steeds meer een echte anorexiapatient te horen, als ik haar posts lees.

Maar er zijn hier ook veel mensen met een hoop geduld die haar goede adviezen blijven geven, en schijnbaar heeft dat toch een (klein) positief effect, dus is het nuttig voor haar dat ze hier dr lijstjes en eieren kwijt kan.

Misschien is het een idee om én én te gaan doen? lijstjes hier blijven plaatsen, zodat er een gezonde blik op geworpen kan worden, en de wat meer emotionelere posts over aangekomen zijn/balen etc in R&P?
    Dat lijkt mij een heel goede oplossing juist.

En ik besef terdege dat ik misschien wel wat extreem ben hoor, ik kan weinig "hebben" wb dat soort stoornissen, ik vind het enorm geleuter nml.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:05:07 #219
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71326200
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een heel goede oplossing juist.

En ik besef terdege dat ik misschien wel wat extreem ben hoor, ik kan weinig "hebben" wb dat soort stoornissen, ik vind het enorm geleuter nml.
    Toevoeging: Ik zie dat Lau bijvoorbeeld wél steun ondervind van zulke zienswijzes op eten, dus zoals ik al zei, stoor je dan vooral niet aan mij XM, ik geef alleen mijn mening en die is net zoveel waard als van een ander die jouw bijdrages wél waardeert.
    pi_71326231
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zoals Moblo zegt, iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij of zij post, maar Kwak en jij hebben m.i nog wel een bepaalde mate van zelfreflectie en realiteitszin en vooral HUMOR die XM ontbeert, die wil naar mijn gevoel alleen maar steeds naar dezelfde weg vragen als een kapotte grammofoonplaat en ach en wee horen. Verrmoeiend vind ik dat soort types. Net zoals ik Sugar hier in het topic vaak vermoeiend vond, terwijl ik dat als mens echt een schat en een superleuke vrouw vind, dat gedrag koppel ik ook echt los hoor, misschien is XM irl ook wel een superleuke meid, ik heb het alleen over haar postgedrag en het draaamaaaaaaa wat ze ervan maakt.
    maar omdat jij niet tegen mensen met een hoog gehalte aan drama/zelfmedelijden kan, moeten zij weggaan? Ik vind (maar dat is dus mijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn) dat dit een 'tekortkoming'' van jou is, en dat jij er mee om kunt leren gaan, of gewoon over de storende posts heen leest. (zoals ik al zei, af en toe stoor ik me er ook aan, maar ik heb besloten er dan niet op te reageren, omdat ik geen zin heb om me erover op te winden)
    pi_71326245
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef cyclechick het volgende:

Nee, je zegt iets verstandigs
    pi_71326262
    het is zeer moeilijk om over XM heen te lezen, en dit bedoel ik écht niet stom, maar het gaat er gewoon héééél vaak over...
    Ja doei.
    pi_71326268
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Toevoeging: Ik zie dat Lau bijvoorbeeld wél steun ondervind van zulke zienswijzes op eten, dus zoals ik al zei, stoor je dan vooral niet aan mij XM, ik geef alleen mijn mening en die is net zoveel waard als van een ander die jouw bijdrages wél waardeert.
    Wolf in schaapskleren!
    pi_71326353
    Ik vind het trouwens wel grappig om te zien dat jij over internet dezelfde eigenschap vertoont die ik IRL heb (volgens mij kan ik het via internet redelijk verbloemen en ben ik wat subtieler) Maar flink door zee en als je wat wil zeggen, niet mooi inpakken, maar gewoon zeggen waar het op staat. Dat kan (zeker als mensen je niet kennen en die eigenschap niet kennen) nogal bot overkomen, waardoor mensen zich beledigd of gekwetst voelen, terwijl dat helemaal niet de bedoeling is.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:13:14 #225
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_71326379
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat een drama zeg.

Je weet niet waar je het over hebt en je manier van posten is onnodig kwetsend.
    Niet alles wat geen nut heeft
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
    pi_71326389
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
    het is zeer moeilijk om over XM heen te lezen, en dit bedoel ik écht niet stom, maar het gaat er gewoon héééél vaak over...
    maar er zijn genoeg mensen die het niet stoort blijkbaar en die haar graag helpen. Vind je dan nog steeds dat je iemand moet 'wegsturen' hier? Moeten die anderen en XM dus "lijden" onder jouw gevoel van irritatie?
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:15:07 #227
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_71326424
    Verder kan de discussie trouwens beter afgesloten worden.
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:15:27 #228
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71326436
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:06 schreef cyclechick het volgende:

[..]

maar omdat jij niet tegen mensen met een hoog gehalte aan drama/zelfmedelijden kan, moeten zij weggaan? Ik vind (maar dat is dus mijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn) dat dit een 'tekortkoming'' van jou is, en dat jij er mee om kunt leren gaan, of gewoon over de storende posts heen leest. (zoals ik al zei, af en toe stoor ik me er ook aan, maar ik heb besloten er dan niet op te reageren, omdat ik geen zin heb om me erover op te winden)
    Ik denk dat jouw manier van doen misschien wel beter is dan die van mij ja, maar ik ben dan weer iemand die dan wél typt wat ik op dat moment ervan vind, dat mag ze natuurlijk ook gevoeglijk op haar buik schrijven .
    pi_71326447
    En nu ben ik klaar met discussieren. Ik ga op de bank genieten van mijn leuke yoga boek, met een kop thee +O

(ik heb trouwens een beetje een blok in mijn maag, omdat ik nog niet zeker weet of ik wel op tijd kan afstuderen en ik voor september een verklaring nodig hebm, om aan die vervolgopleiding te beginnen.. maandag maar even bellen om te checken..)
    pi_71326476
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:15 schreef Duvel het volgende:
    Verder kan de discussie trouwens beter afgesloten worden.
    ik denk dat we dat zelf wel kunnen beslissen. Ik vind het eerlijk gezegd nogal euhh slap overkomen, dat jij even de zaakjes komt regelen voor XM. ze is een grote meid en kan dat best zelf. Fijn dat je haar steunt hoor (niet sarcastisch bedoeld) maar ik denk niet dat dit de juiste plek is om dat te doen.

En nu ben ik echt weg, laterz!
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:19:29 #231
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_71326525
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:17 schreef cyclechick het volgende:

[..]

ik denk dat we dat zelf wel kunnen beslissen.
    Ik denk dat het mij vrij staat mijn mening over het geheel te geven. En ik vind de trappen na vrij onsmakelijk, maar hé, dat moeten jullie zelf weten. Je weet hoe ik er in sta, je weet ook dat ik soms langs kom hoppen om XM een schop onder d'r kont te geven, dus ineens te gaan piepen dat ik de zaakjes voor haar kom regelen, nou nee.
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:22:31 #232
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71326585
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:13 schreef Duvel het volgende:

[..]

Je weet niet waar je het over hebt
    Idd, anders had ik wel in een topic over eetstoornissen zitten posten.
    quote:
    en je manier van posten is onnodig kwetsend.
    Ik ben dan ook geen hulpverlener.

En of de discussie gesloten is bepaal ik zelf wel, nofi.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:26:18 #233
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_71326672
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:22 schreef Vivi het volgende:
    Ik ben dan ook geen hulpverlener.
    Dan heb je naar mijn mening al helemaal je stellige oordelen voor je te houden.
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
    pi_71326714
    Even mijn 2 centen: als ik het gevoel heb dat ik tot XM door kan dringen zal ik haar advies geven. Er was een tijdje dat ik het voor gezien hield. Had namelijk niet het idee dat er ook maar iets doordrong van wat we zeiden. Dat kon soms irritant zijn, maar ik las er net als CC overheen. Nadat ze hulp gezocht had, had ik wel het idee dat het weer effect had, de dingen die we zeiden, dus ben ik er weer mee begonnen. Ik denk wel degelijk dat er een plaats is voor mensen als XM hier. Wel vind ik dat ze daarnaast ook echt deskundige hulp nodig heeft, want door de tegenslag van vandaag dreigt ze weer helemaal terug te zakken.

Verder ben ik het niet met Vivi eens wb het gebrek aan humor, want ik vind juist dat XM erg droog uit de hoek kan komen. (in de posts die niet over eten gaan weliswaar).

En dan nog wat: ik denk ook dat eerlijke posts zoals die van Vivi wel kunnen helpen in het proces om iemand wakker te schudden. Teveel kusjekroel is niemand bij gebaat. En ik ken Viev als een goudeerlijke meid, met het hart op de tong die vertelt wat ze vindt. Good or bad. En dan moet je niet weglopen. Maar de discussie aangaan. Als er iemand is die voor rede vatbaar is, is het viev wel.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:28:26 #235
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71326722
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:26 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dan heb je naar mijn mening al helemaal je stellige oordelen voor je te houden.
    Oh oke, geef je dat ook even door aan 99% van de wereldbevolking dan, dat ze hun mening vooral niet mogen ventileren?
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:29:57 #236
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_71326752
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh oke, geef je dat ook even door aan 99% van de wereldbevolking dan, dat ze hun mening vooral niet mogen ventileren?
    Leer ff lezen of zo.
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:30:43 #237
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71326768
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:28 schreef conleche het volgende:
    Even mijn 2 centen: als ik het gevoel heb dat ik tot XM door kan dringen zal ik haar advies geven. Er was een tijdje dat ik het voor gezien hield. Had namelijk niet het idee dat er ook maar iets doordrong van wat we zeiden. Dat kon soms irritant zijn, maar ik las er net als CC overheen. Nadat ze hulp gezocht had, had ik wel het idee dat het weer effect had, de dingen die we zeiden, dus ben ik er weer mee begonnen. Ik denk wel degelijk dat er een plaats is voor mensen als XM hier. Wel vind ik dat ze daarnaast ook echt deskundige hulp nodig heeft, want door de tegenslag van vandaag dreigt ze weer helemaal terug te zakken.

Verder ben ik het niet met Vivi eens wb het gebrek aan humor, want ik vind juist dat XM erg droog uit de hoek kan komen. (in de posts die niet over eten gaan weliswaar).

En dan nog wat: ik denk ook dat eerlijke posts zoals die van Vivi wel kunnen helpen in het proces om iemand wakker te schudden. Teveel kusjekroel is niemand bij gebaat. En ik ken Viev als een goudeerlijke meid, met het hart op de tong die vertelt wat ze vindt. Good or bad. En dan moet je niet weglopen. Maar de discussie aangaan. Als er iemand is die voor rede vatbaar is, is het viev wel.
    .

Misschien heb ik die humor dan even over het hoofd gezien . Dat kan!

En nogmaals, ze mag er van mij haar bips mee afvegen hoor, het topic is niet van mij ofzo.
    pi_71326820
    Oh hemel, ik kom een beetje als mosterd na de maaltijd, geloof ik. Maar ik denk dat sommige mensen die misschien wel iets meer problemen hebben met eten dan alleen een paar kilo afvallen, hier soms best een duw in de goede richting kunnen krijgen.

Dat je dan af en toe een klaagdag hebt, soit. We gaan hier mee in eenieders klaagzangen (PF en haar studie, om eens wat te noemen). Mij best, ik vind het wel gezellig, als die slowchat, en ik ben zelden te beroerd om een bemoedigend woord bij te dragen Gewoon, omdat je mensen al langer 'kent'. WMB heeft XM vandaag inderdaad alle reden tot klagen, en vind ik dat er nu wel erg weinig empathisch wordt gereageerd!
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:33:17 #239
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71326830
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:29 schreef Duvel het volgende:

[..]

Leer ff lezen of zo.
    Leer jij even wat beter formuleren dan, want met mijn interpretatievermogen is niets mis.

Doe je best he.
    pi_71326845
    Duvel, no offence, maar ik denk niet dat je hier verder iets over te zeggen hebt, over dit topic dan..

het lijkt me zeer moeilijk om in deze situatie te zitten en ik zou ook nooit met je willen ruilen, maar XM post hier met ons, over haar, over ons, en jij niet.. ok, je komt wel eens langs, maar wij zitten hier ook mee, net zoals dat jij er mee zit. In mindere mate, uiteraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard, maar het is ook iets wat ons frustreert, bezighoudt en zeker raakt.

Dat raken doet het zeker. Het doet mij echt PIJN om te zien hoe jouw vriendinnetje zo slecht over zichzelf kan denken, terwijl ze lief, leuk, mooi en tof is.. onbegrijplijk maar omdat ze hier haar steun zoekt en haar buien ventileert, mogen ook wij onze mening hierover ventileren. Vivi brengt het misschien niet helemaal 'met fluwelend handschoentjes', maar het is wel hoe zij erover denkt, en ergens ik ook, ZONDER meteen te vinden dat XM stom, dom of debiel is..

We willen niemand weg hebben en zoals ik de groep hier ken, geeft iedereen heel veel om elkaar, steunt iedereen hier iedereen en geven we ook schoppen onder hol wanneer het moet, en als dat niet helpt/werkt, via internet, kan dat heel frustrerend zijn, vooral omdat ook wij zien hoe leuk en mooi en tof ze wel niet is.. dat is heel frusterend, geloof me...
    Ja doei.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:35:46 #241
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_71326882
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Leer jij even wat beter formuleren dan, want met mijn interpretatievermogen is niets mis.
    Als je een oordeel niet van een mening kunt onderscheiden, kan ik je ook niet verder helpen.
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:39:26 #242
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71326959
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:35 schreef Duvel het volgende:

[..]

Als je een oordeel niet van een mening kunt onderscheiden, kan ik je ook niet verder helpen.
    Mijn persoonlijk oordeel hoef jij je niet aan te storen. Ik vroeg trouwens niet om je hulp, maar bedankt voor je feedback.

En for the record, ik heb het niet over de persoon, maar over het gedrag.

Maar goed, er bekruipt mij een beetje een Gerda Smit-gevoel .
    pi_71327014
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mijn persoonlijk oordeel hoef jij je niet aan te storen. Ik vroeg trouwens niet om je hulp, maar bedankt voor je feedback.

En for the record, ik heb het niet over de persoon, maar over het gedrag.

Maar goed, er bekruipt mij een beetje een Gerda Smit-gevoel .
    Ieuw!!! Ga je mond spoelen!! Identificeer jij jezelf met G. Gleuflip?????

't moet niet gekker worden..........
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:43:32 #244
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71327065
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Ieuw!!! Ga je mond spoelen!! Identificeer jij jezelf met G. Gleuflip?????

't moet niet gekker worden..........

Eh nee, niet echt Co.

Leer es lezen ofzo .
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:43:54 #245
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_71327072
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
    Vivi brengt het misschien niet helemaal 'met fluwelend handschoentjes', maar het is wel hoe zij erover denkt, en ergens ik ook, ZONDER meteen te vinden dat XM stom, dom of debiel is..
    Wat mij stoort is dat er één lomp wijf langskomt om d'r grote bek open te trekken en een paar mensen dat een leuke aanleiding vinden om nog even na te trappen.

Daarnaast vind ik de uitkomst overigens uitstekend. Alles om een keer niet op eten en de problemen daar omheen gefocust te zijn is meegenomen.
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
    pi_71327106
    pardon?
    Ja doei.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:46:53 #247
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_71327142
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
    pardon?
    Wat is er onduidelijk?
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:47:07 #248
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71327148
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:43 schreef Duvel het volgende:Daarnaast vind ik de uitkomst overigens uitstekend. Alles om een keer niet op eten en de problemen daar omheen gefocust te zijn is meegenomen.
    Ik neem aan dat je thuis bedoelt. En dan kan ik je begrijpen. Maar als je hier op het forum bedoelt: we zitten natuurlijk wel in Slank hè? En lang niet iedereen hier heeft een probleem met eten.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:48:02 #249
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71327175
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:43 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat mij stoort is dat er één lomp wijf langskomt om d'r grote bek open te trekken en een paar mensen dat een leuke aanleiding vinden om nog even na te trappen.

Daarnaast vind ik de uitkomst overigens uitstekend. Alles om een keer niet op eten en de problemen daar omheen gefocust te zijn is meegenomen.
    Nou, wat zeur je dan nog .
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:48:24 #250
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_71327184
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je thuis bedoelt. En dan kan ik je begrijpen. Maar als je hier op het forum bedoelt: we zitten natuurlijk wel in Slank hè? En lang niet iedereen hier heeft een probleem met eten.
    Natuurlijk bedoel ik thuis.
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
    pi_71327205
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat is er onduidelijk?
    niemand trapt hier na, niemand is hier NIET begaan met XM, want dat is wel wat je hier aan indruk achterlaat, dat je dat denkt...
    Ja doei.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:51:48 #252
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_71327274
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

niemand trapt hier na, niemand is hier NIET begaan met XM, want dat is wel wat je hier aan indruk achterlaat, dat je dat denkt...
    Dan is dat goed overgekomen.
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:51:54 #253
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71327279
    Overigens is het net als in het normale leven. Je kan niet iedereen te vriend houden Maar dat moet natuurlijk geen reden zijn om weg te blijven hè?
    pi_71327303
    Mijn zelfgeflanste pasta carbonara was echt heerlijk trouwens

Lijstje van vandaag ook niet heel briljant, maargoed, we stonden om 11 uur op en zijn pas om 19.30 uur boodschappen gaan doen:

Brunch: 2 afbakbroodjes met pindakaas en sambal, gekookt eitje
    T: afbakbroodje pindakaas met sambal
    D: anderhalf bord macaroni carbonara
    T: pepersweets met bier
    Ja doei.
    pi_71327333
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:51 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dan is dat goed overgekomen.
    dan komt wat WIJ zeggen totaal niet op jou over, ga nog 's nalezen wat ik en anderen hebben geschreven hier net over XM

en als jij denkt dat ons medeleven met XM dus niet toereikend is, dan heb je mooi pech, want meer dan dit kunnen we NIET DOEN helaas, want als ik haar ECHT had kunnen helpen, dan had ik het al lang gedaan, net als ieder ander hier volgens mij
    Ja doei.
    pi_71327376
    Uhm, Duvel, het is niet zo dat je de dingen er béter op maakt door iemand een lomp wijf te noemen en anderen te beschuldigen van natrappen.

En verder wat Tink zegt.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:56:25 #257
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71327414
    Oh dat geeft niet hoor, ik weet dat ik soms een olifant in een porceleinkast ben. Dat is mijn forte .
      zaterdag 25 juli 2009 @ 22:57:02 #258
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_71327434
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan komt wat WIJ zeggen totaal niet op jou over, ga nog 's nalezen wat ik en anderen hebben geschreven hier net over XM
    Ik vond jouw post nou juist een goed voorbeeld, hoe mooi je het ook probeert te omkleden. Maar misschien bedoelde je het wel niet zo lullig, het kwam wel zo over.
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
    pi_71327491
    je zoekt het maar uit
    Ja doei.
    pi_71327517
    XM daarentegen mag best terug komen, die proberen we namelijk zo goed en zo kwaad als het kan wél te helpen alleen zijn er virtueel en menselijk gezien helaas grenzen die wij niet kunnen overschrijden om haar zelfbeeld op te schroeven, dat moet ze zelf doen, met behulp van jou, en DIT vind ik niet de hulp die ze KAN gebruiken
    Ja doei.
    pi_71327523
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:56 schreef Vivi het volgende:
    Oh dat geeft niet hoor, ik weet dat ik soms een olifant in een porceleinkast ben. Dat is mijn forte .
    Mijn forte is goddomme om citroenijsjes op dropstokkies te likken, maar es gibt hier nicht mehr im Kuhlschrankfrieschgebüren.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:00:23 #262
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71327542
    En in de tussentijd heb ik een paar handjes pinda#s gegeten. Lang opblijven is wel leuk hoor, maar je gaat er zo van snoepen
    pi_71327569
    Pepersweets

en René heeft nog een biertje gepakt voor me
    Ja doei.
    pi_71327592
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn forte is goddomme om citroenijsjes op dropstokkies te likken, maar es gibt hier nicht mehr im Kuhlschrankfrieschgebüren.
    huh?
    Ja doei.
    pi_71327601
    Kom op Tink, het is 23 uur. Het is zaterdagavond. Had jij 20 jaar geleden gedacht dat je dat láát zou noemen??
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:02:38 #266
    22957 Duvel
    Gevallen engel.
    pi_71327617
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef conleche het volgende:
    Uhm, Duvel, het is niet zo dat je de dingen er béter op maakt door iemand een lomp wijf te noemen en anderen te beschuldigen van natrappen.
    Ik had even geen ander vocabulaire voorhanden.
    heeft geen zin.
    Stijn De Paepe
    pi_71327629
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

huh?
    Hedde gij het verstand in de Cevennen gelaten?? Ik zeg gewoon dat ik zin heb in een ijsje!!
    pi_71327689
    Ja, die zijn daar gesmolten
    Ja doei.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:05:02 #269
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71327706
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
    En in de tussentijd heb ik een paar handjes pinda#s gegeten. Lang opblijven is wel leuk hoor, maar je gaat er zo van snoepen
    Ik wilde net de chips gaan schaken tot ik Shakira zag in d'r nieuwe clip. Nu laat ik ze maar liggen,

pi_71327731
    quote:

[..]

Whehe. Mijne is flessen witte wijn achterover slaan, met tussendoor autodrop, chips, chocola met nootjes en boterhammen pindakaas
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:05:47 #271
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71327732
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
    XM daarentegen mag best terug komen, die proberen we namelijk zo goed en zo kwaad als het kan wél te helpen alleen zijn er virtueel en menselijk gezien helaas grenzen die wij niet kunnen overschrijden om haar zelfbeeld op te schroeven, dat moet ze zelf doen, met behulp van jou, en DIT vind ik niet de hulp die ze KAN gebruiken
    Ik denk eigenlijk dat Duvel ook een beetje met zijn handen in het haar zit. Helemaal nu er thuis een verdrietig meisje op de bank zit dat én niet meer wil eten én zich ook een paar opmerkingen harder aantrekt dan ze zou moeten doen (of harder.... ze zou ze ook ánders kunnen opvatten).
    En op zulke momenten gebeurt het weleens dat iemand zich afreageert op de verkeerde mensen. Of net iets te heftig reageert. Ik zou persoonlijk ook niet in zijn schoenen willen staan.
    pi_71327743

*klik*

*noes! powershortage!!!!!*

René is nu de stroomtoevoer aan het hosselen dat is liefde o+
    Ja doei.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:06:37 #273
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71327765
    quote:

[..]

Ja, dat gekladder wat je soms placht te doen kan je ook nauwelijks een enorm talent noemen .
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:08:28 #274
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71327818
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:02 schreef conleche het volgende:
    Kom op Tink, het is 23 uur. Het is zaterdagavond. Had jij 20 jaar geleden gedacht dat je dat láát zou noemen??
    Nee. Niet in het pré-moederkoektijdperk (ja ik heb een tijdelijke obsessie met eten ). Toen begon de dag net rond dit tijdstip.
    pi_71327836
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat Duvel ook een beetje met zijn handen in het haar zit. Helemaal nu er thuis een verdrietig meisje op de bank zit dat én niet meer wil eten én zich ook een paar opmerkingen harder aantrekt dan ze zou moeten doen (of harder.... ze zou ze ook ánders kunnen opvatten).
    En op zulke momenten gebeurt het weleens dat iemand zich afreageert op de verkeerde mensen. Of net iets te heftig reageert. Ik zou persoonlijk ook niet in zijn schoenen willen staan.
    ja, nee, maar dat zeg ik ook! dat hij het nog 100 keer heftiger heeft dan wij, maar dat ook wij hier aan de zijlijn staan met goedbedoelde hulp, tips, complimenten en ga zo maar door.... gelukkig staan wij niet in zijn schoenen, gelukkig niet, maar we willen volgens mij allemaal wel dat we méér konden doen, of écht iets konden doen..

Als topic kunnen we al 'trots' zijn dat ze het inmiddels bevestig, naar de Mevrouw is gegaan en haar best doet, en een tegenvaller als vandaag is ook echt wel heel naar, maar met meehuilen komen 'we' er ook niet..

Iedereen heeft gezegd 'da's mooi klote!' en vervolgens weer een hard onder de riem over hoe nu te gaan low carben, dat de Mevrouw wel wat tegenstrijdig is, etc. Maar meer kunnen we virtueel (en zelfs menselijk, al kenden we haar IRL) vrees ik niet doen... en da's oprecht echt heel jammer, maar we zijn geen supermensen, en belangrijker, geen XM's spiegelbeeld...
    Ja doei.
    pi_71327880
    oh.. en wij wilden magnums halen.. .Almond, want die waren in de aanbieding bij de AH...

8 stuks voor 4 euro...

en toen waren ze op! Dieettecnnisch heel verantwoord!

maar toen kregen we zo'n aanbiedingscheque en kunnen we ze maandag alsnog halen
    Ja doei.
    pi_71327883
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:05 schreef Laureline het volgende:

[..]

Whehe. Mijne is flessen witte wijn achterover slaan, met tussendoor autodrop, chips, chocola met nootjes en boterhammen pindakaas

Die autodrop die parkeerwacht zwartmans heet of iets in die geest. Die zijn echt té lekker. . Alhoewel het niet zo erg combineert met een Pouilly Fumé uit 1999.
    pi_71327941
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:06 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, dat gekladder wat je soms placht te doen kan je ook nauwelijks een enorm talent noemen .
    Zuwwe lesbisch worden?? En dan ?
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:11:39 #279
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71327947
    Om weer even terug te keren naar mijn issue: vakantie. Ik geloof dat ik een goed alternatief heb gevonden voor 2 weken familiecamping. Waarschijnlijk gaan we een paar dagen naar Keulen. Kijken of de clubs waar we vroeger heengingen nog bestaan en als ze nog bestaan, kijken of we er nog in mogen
    pi_71327977
    Ik blijf erbij dat de reactie van de Mevrouw niet zo raar is (en nee, dat is niet omdat ik haar heb helpen uitzoeken ). Niet omdat het oude regime van XM nou zo gezond is, maar wel omdat de klap van gewichtstoename zo hard is aangekomen. Dan maar wat rustiger opbouwen en lowcarben om die 2,5 er weer af te krijgen.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:13:35 #281
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71328012
    Weet je wat ik lekker vind? Een soort heksenhylachtige dropjes eten in combinatie met van die gesuikerde chemische haribo-banaantjes
    pi_71328027
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Die autodrop die parkeerwacht zwartmans heet of iets in die geest. Die zijn echt té lekker. . Alhoewel het niet zo erg combineert met een Pouilly Fumé uit 1999.
    Ja grmpf. Komt er een vriend uit Nederland langs, neemt die schat twee dozen oldtimers voor me mee, omdat hij weet dat ik ze heerlijk vind De eerste is al op (in drie dagen ).
    pi_71328063
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
    Ik blijf erbij dat de reactie van de Mevrouw niet zo raar is (en nee, dat is niet omdat ik haar heb helpen uitzoeken ). Niet omdat het oude regime van XM nou zo gezond is, maar wel omdat de klap van gewichtstoename zo hard is aangekomen. Dan maar wat rustiger opbouwen en lowcarben om die 2,5 er weer af te krijgen.
    Nou, eerst was de boodschap dat XM weer terug zou moeten naar haar oude regime van een bord havermout en 2 crackers. (ik overdrijf). Daarna werd het lowcarben pas geopperd, met bijbehorende eetlijst en dat was al wel beter. Hoewel ik er nog steeds niet zo zeker van ben dat je iemand met neiging tot anorexia een tool in handen moet geven om razendsnel af te vallen.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:15:47 #284
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71328079
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Zuwwe lesbisch worden?? En dan ?
    Ik ben net al getrouwd met Greys via PM maar dan maken we er wel een threesome van. Dat baronessenstemmetje van jou is niet te weerstaan tenslotte .
    pi_71328168
    ow, Greys pmt niet alleen met mij

teh drama's

ik neem nog een biertje
    Ja doei.
    pi_71328267
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik ben net al getrouwd met Greys via PM maar dan maken we er wel een threesome van. Dat baronessenstemmetje van jou is niet te weerstaan tenslotte .
    Ja, dat zeg jij hè. Baronessestemmetje. Maar toen ik net bloemen ging kopen en de meneer de hond in de fietsmand aaide en vroeg of Koek ook beet, zei ik op zijn Fok!s: Uh-huh!! Driftig knikkend. Begon ie verder in het Engels tegen me te lullen. Toen ik hem verbaasd vroeg waarom oftie dat deed, tegen mij, zijnde de baronesse van A'dam Zuid, zei hij dat mijn accent nogal Amerikaans klonk.

Ik had echt alleen Uh-huh gezegd.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:21:42 #287
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71328272
    Hé mo, zou jij geen alternatief voor bier gaan zoeken? Afvallen endezo, huwelijk.... weet je nog?
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:23:02 #288
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71328316
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had echt alleen Uh-huh gezegd.
    Zie hier de verklaring voor dit mysterie .
    pi_71328333
    ja, maar René is een feeder

dat zou ik gaan doen ja..

laatste weekend bier dan maar?

valt nog een beetje onder verkansie
    Ja doei.
    pi_71328392
    *pakt nog een peppersweet*

René: Zeg, post je dan nu wel even dat je er dit keer ZELF eentje pakte???
    Ja doei.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:25:23 #291
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71328424
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
    ja, maar René is een feeder

dat zou ik gaan doen ja..

laatste weekend bier dan maar?

valt nog een beetje onder verkansie
    Of gewoon 1 biertje per week (geen 5 literfles nemen natuurlijk ) en voor de rest wat caloriearmer drinken. Volgens mij zorgen die biertjes er namelijk voor dat je buikje niet verdwijnt.
    pi_71328466
    dat zou best 's kunnen..
    bier is trouwens naast thee/water het enige wat ik aan andere meuk drink..

nooit sap of frisdrank...
    Ja doei.
    pi_71329711
    I killed zeh topique
    Ja doei.
      Vis een optie? zondag 26 juli 2009 @ 09:13:26 #294
    70532 loveli
    N
    pi_71333335
    *CPR*

Goedemorgen
    crap in = crap out
      zondag 26 juli 2009 @ 09:18:47 #295
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_71333364
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
    *pakt nog een peppersweet*

René: Zeg, post je dan nu wel even dat je er dit keer ZELF eentje pakte???
      zondag 26 juli 2009 @ 09:18:51 #296
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_71333366
    Nu maak ik me vast niet geliefd, maar ik vind die lijst van XM haar deskundige absoluut niet logisch en de aanpak evenmin.
    pi_71333379
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 09:18 schreef Lastpost het volgende:
    Nu maak ik me vast niet geliefd, maar ik vind die lijst van XM haar deskundige absoluut niet logisch en de aanpak evenmin.
    Ik ook niet
    pi_71333806
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 09:18 schreef Lastpost het volgende:
    Waarom zou je je daarmee niet geliefd maken? Ik geloof niet dat ik er een positief geluid over heb gehoord.

G'morgen!! Moet gaan werken en daar heb ik zó geen zin in met dit prachtige weer....... Zucht. Ik ga me maar eens aankleden.............
    pi_71333879
    ik heb te weinig kennis van specifiek afvallen om te kunnen oordelen of ik de mevrouw van XM 'raar' vind met haar lijstjes of niet...

dus daarom:

goedemorgen!
    Ja doei.
      zondag 26 juli 2009 @ 10:42:20 #300
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_71333967
    Jeebs, ik heb weer wat gemist zie ik

Nog even 2 centen: veel mensen hier hebben XM kleine stapjes zien nemen richting een beter eetpatroon, van eigenwijs zeggen dat het wél goed ging tot voorzichtig hulp zoeken enzo. Ik vond dat erg stoer! Ik bedoel, méér durven gaan eten en er hulp bij zoeken druist wel in tegen alles wat ze over afvallen e.d. heeft meegekregen. Velen hier hebben XM steeds weer aangezet tot hulp zoeken, soms softie, soms met krachtiger termen. Dan is het mooi om te zien wat voor progress ze maakt enzo, met de pieken en de dalen.
    Maar ja, ik kan niet voorschrijven waar anderen zich aan moeten ergeren ofzo Ik dacht, ik post iig even hoe ik het zie! Ik stoor me dus helemaal niet aan XM, ik vind het een leuke meid en ook al weet ik zelf niet zoveel van het afvalgebeuren (hell ik ben zelf net van de pogingen tot 1000-1200 kcal lijstjes af ), ik vond het wel fijn om te proberen haar zo nu en dan een hart onder de riem te steken oids.

En wat betreft de mevrouw van XM: ik snap er ook geen drol van Ik zou eerder zeggen ga eerst naar 1300 kcal NORMALE lijstjes, en dan 1400, dan 1500... Ofzo. Maar goed, zoals gezegd weet ik er dus ook de ballen van

Woehoe, uitgebreide 2 centen
      zondag 26 juli 2009 @ 10:42:51 #301
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71333974
    goedemorgen
    Ik hou me maar even verre van de discussie van gisteravond, daarvoor kom ik hier te kort
    twas wel interessant

Ik heb heerlijk uitgeslapen en was vanmorgen een kilo kwijt, na 4 dagen mag dat wel eens of ben ik dan niet realistisch anyway, even kijken of zich dat gaat doorzetten natuurlijk
    ik vind het vooral 's avonds op de bank voor de tv moeilijk, maar overleef het wel.
    Ik ga mijn best weer doen vandaag
    stormy waters...
    sailin'
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')