quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:56 schreef Syrena het volgende:
Sigme, I laf youUit jezelf de kasten bij werken!
Hoeveel zit je nu dan? Heb je je BMR al berekend?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:55 schreef Belana het volgende:
[..]
nou dat is mooi!
als ik dus die caloriechecker van voedingscentrum doe zou ik zelfs nog een hele reep chocola kunnen eten en dan nog maar op1550 calorieen zitten???
Nietquote:
Niet in huis halen! Maar ik heb nu makkelijk praten, toen ik nog samenwoonde nam ik wel altijd snaai mee omdat ik het zo sneu vond voor hem als ie de kasten naging en er was niks.quote:
Wat liefquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat 'ie drie pannen tegelijk in de gaten moest houden.. Toen ik thuis kwam uit m'n werk zat 'ie helemaal trots aan de gedekte tafel. En maar roepen: "Lekker hè!"
Best vertederend..
Tip: Foboquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:19 schreef conleche het volgende:
Ik verander langzaam maar zeker in een verstrooide professor.Vanochtend was ik bijna te laat en ben toen helemaal gehuld in regenpak naar buiten gegaan. Terwijl ik de fiets naar buitenreed brak net een waterig zonnetje door. Geen regendruppel te zien. Ik had deze keer de sleutels van de galerie bij me!!
![]()
De hele dag goed gewerkt. Fiets ik naar huis in het avondzonnetje.Sta ik voor de deur: ben ik mijn húissleutels vergeten.
Ik naar de bovenbuuf voor de reserve sleutel. Niet thuis. Moest ik helemaal naar het andere eind van de stad om bij mijn beste vriendinnetje de andere reservesleutel te halen. Zij was gelukkig wel thuis. Fiets ik weer terug zie ik op een terras mijn ex zitten. Dus ben daar nog even blijven zitten en ben nu pas thuis. Op sommige dagen is het leven leuker dan op andere.....
O Viev, dat was het terrasje waar Ole altijd zit. Maar ik weet niet hoe ze eruit ziet, dus heb niet kunnen zwaaien!
Wast gezellig?? Wel goed dat je dat sporten zo goed oppakt weer! Ben trots op m'n puppeltjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:07 schreef Vivi het volgende:
Oh en ik heb gisteren tapa's gevreetseld en tot half 2 in den kroegh gezeten en vanochtend om 9.00 zat ik braaf te spinnen. Ik ben kapot. Ik word echt oud
.

Ik kan het snoepen ook niet laten, lately. Ik zit nog steeds op de 59 kilo. Ga volgende week weer eens KH's minderen. Even weer die suikerverslaving de kop indrukken. Zei zij terwijl ze zit te munchen op een stukkie chocolade met sinaasappel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:11 schreef Vivi het volgende:
Ja he, warm en fuzzy like we know her![]()
.
Ja ik ben ineens weer fanatiek joh, ik heb ook al 2 keer gebodypumpt deze week en een zak wokkels leeggeten,.
Echt? Ik had verwacht dat jij zo weer op de 56 kg zou zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan het snoepen ook niet laten, lately. Ik zit nog steeds op de 59 kilo. Ga volgende week weer eens KH's minderen. Even weer die suikerverslaving de kop indrukken. Zei zij terwijl ze zit te munchen op een stukkie chocolade met sinaasappel.
Tink! Dat heb ik helemaal gemist dat je je huis hebt verkocht?!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:20 schreef Tinkepink het volgende:wokkels
Die heb je hier niet. Goed bezig
Die bodypump dan natuurlijk
![]()
We zijn nog steeds aan het nadenken over het wel of niet op vakantie gaanEigenlijk was de beslissing al genomen (niet), maar ik zag net op de weersites dat het hier 2 weken gaat regenen en het daar 2 weken droog is en het huis is ook al bijna verkocht dus die ¤ 500 kunnen we nu ook wel missen
Wel balen alleen dat mijn auto onverwacht gerepareerd moet worden en er wat problemen zijn met het Straßenverkehrsamt. En het Straßenverkehrsamt is niet zo coulant als het om dit soort dingetjes gaat (lees: ik heb perongeluk verkeerde informatie gegeven waarvoor hoge boetes opgelegd kunnen worden)
Ja dacht ik ook. Maar het tegendeel is het geval. Ben wel weer goed aan het sporten, dus ik kom ook niet aan. En het is nog niet lelijk of zo. Sterker nog: mijn boobies zijn ook weer wat voller en dat vind ik eigenlijk wel mooi. In mijn nakie is dit misschien zelfs wel mooier. Maar ik vind kleding zo mooi op een superslanklijf.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Echt? Ik had verwacht dat jij zo weer op de 56 kg zou zitten.
Dat hoeft echt niet hoor Miss_S. Je moet wel oppassen inderdaad,maar niet iedere dag. Vier tot acht uitschieters per maand moeten echt wel kunnen. En iedere dag sporten hoeft ook niet. Om de dag is prima, zeker als je de andere dagen gewoon buikspieroefeningen ed. blijft doen. Zo doe ik het tegenwoordig ook en het functioneert primaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:34 schreef Miss_S het volgende:
Morgen een balansdag (kijken hoelang ik het volhoud om alleen fruit te eten
)
Voel me echt opgeblazen
Moet me er maar bij neer leggen dat ik gewoon altijd streng moet zijn voor mezelf en eigenlijk ook elke dag sporten
Hmmm, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet hoor Miss_S. Je moet wel oppassen inderdaad,maar niet iedere dag. Vier tot acht uitschieters per maand moeten echt wel kunnen. En iedere dag sporten hoeft ook niet. Om de dag is prima, zeker als je de andere dagen gewoon buikspieroefeningen ed. blijft doen. Zo doe ik het tegenwoordig ook en het functioneert prima
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:33 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit heel snel weer op mijn standaard gewicht tegenwoordig (57,5 kg). Zowel vanaf een lager gewicht als een hoger gewicht. Helaas heeft het vet zich wat herverdeeld en komen mijn borsten er maar bekaaid vanafIk zou bijna een borstvergroting overwegen. Bijna hoor. Niet echt.
Zie jij trouwens verschil in je gezicht tussen 56 en 59 kg?
Oh zo! Ben ik weer op de hoogtequote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:27 schreef Tinkepink het volgende:Niet mijn huis hoor! Het huis van de moeder van mijn man. Zij is kort geleden gestorven (86 jaar oud, dement en heel ziek na een vervuld leven, dus ik vind het eigenlijk wel fijn voor haar want ze verlangde erg naar de dood. Mijn man is uiteraard wel heel verdrietig. En ik toch ook wel eigenlijk.) We hebben overwogen ons eigen huis te verkopen en daar te gaan wonen, maar samen met de broers en zussen is besloten dat het toch beter om het andere huis te verkopen.
Je kan dan beter alleen maar groente eten, van al die suikers in dat fruit krijg je enorme trek in allerlei snaaivoer!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:34 schreef Miss_S het volgende:Morgen een balansdag (kijken hoelang ik het volhoud om alleen fruit te eten
)
Voel me echt opgeblazen
Moet me er maar bij neer leggen dat ik gewoon altijd streng moet zijn voor mezelf en eigenlijk ook elke dag sporten
Dat zal ik komende week eens proberen, nu ligt er nog veel fruit dat op moetquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je kan dan beter alleen maar groente eten, van al die suikers in dat fruit krijg je enorme trek in allerlei snaaivoer!
De verhoudingen waren geloof ik het mooist toen ik 62 kg woog. Toen had ik én borsten én slanke benen én een ronde kont én een klein buikje.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond mijn borsten echt mooi toen ik nog 70 kilo was!! Maar ja...............de kont die ik erbij kreeg: not so pretty!! Van die nepborsten, dat lijkt me zo eng voelen, zo heel niet sexy!!
Mijn gezicht vind ik geloof ik nu ook mooier dan bij 56. Maar dat kan ook komen omdat ik nu een kleurtje heb en sws heel slecht sliep toen ik 56 woog. (Toen was het net uit). Dat klinkt zo kinderachtigmaar goed je begrijpt wat ik bedoel. En jij??
Dank je. Het blijft hoe dan ook moeilijk om iemand te verliezen. Vind het eigenlijk het moeilijkst voor de kinderen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh zo! Ben ik weer op de hoogte.
En gecondoleerd natuurlijk!
Klinkt heerlijk. Werden daar vroeger geen (after)party's gegeven?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:40 schreef Laureline het volgende:
We hebben vandaag in Zaandam gegeten bij de Koekfabriek (zit in een hal van de oude Verkadefabriek), dat was heel lekker (alleen maar biologische ingrediënten, veel Spaanse en Marokkaanse gerechten, met veel smaak & liefde gemakt) en prachtig uitzicht op de Zaan met voorbijvarende schepen.
Bij mij kwam het er direct weer bij!! Maar ze hadden ook veel verloren! Toen ik begon met afvallen had ik 98 omvang. Toen ik 56 woog 87. Nu weer 90. Mijn kont vind ik eigenlijk wel prima, maar dat heeft meer met het sporten te maken dan met aankomen of afvallen. Door te sporten heeft hij (is een kont mannelijk eigenlijk??) een goede vorm gekregen en vind ik het ook niet erg als het wat voller is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De verhoudingen waren geloof ik het mooist toen ik 62 kg woog. Toen had ik én borsten én slanke benen én een ronde kont én een klein buikje.
Nu heb ik kleine borsten én slanke benen én een ronde kont én een iets kleiner buikje. Bij 56 kg heb ik geen buikje meer,maar ben ik helemaal vlak. Maar ik vind dat mijn gezicht dan te veel tekent. Nu is het wat ronder en zachter.
Overigens vraag ik me af wat er gebeurt als ik weer wat aankom. Krijg ik dan mijn oude zandloperfiguur weer terug of blijven die kleine borsten
In mijn vriezer!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, zelfgemaakte icetea, waar zou je dat het beste mee kunnen mixen? Keuze uit limoncello, whisky, cognac, een of andere vage jenever en allerlei fruitlikeurtjes.
Hmm, waar is die Stoli als je 'm nodig hebt
Ik ben best nieuwsgierig wie wat kunnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:33 schreef Tinkepink het volgende:
Maar goed, nu is alles wat ik me door anderen op heb laten dringen uit mijn leven geelimineerd en kunnen
En ik ben ook nieuwsgierigquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben best nieuwsgierig wie wat kunnen.
Oja, die wou ik ook wetenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Martini met icetea is een erkende mix heurquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ja! Ik heb nog een miniflesje martiniMaar zou dat echt lekker zijn?
Ik denk dat ik de vage jenevermeuk maar ga drinken. Anders komt 'ie toch niet op
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh je hebt je Garmin geval? Hoe bevalt het?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:14 schreef sigme het volgende:
Nu gedaan:
7,99 km
51:23 min
9,3 km/u gemiddeld
Sow halloquote:Op zaterdag 25 juli 2009 08:14 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik heb het bij een beperkte ronde gehouden. Gister 2 uur gerend, en morgen doe ik een ronde met vriendlief, en het is niet zo leuk voor hem als ik dan nauwelijks meer de ene poot voor de andere kan zetten. Ik loop al zo langzaam in vergelijking met hem.
Nu gedaan:
7,99 km
51:23 min
9,3 km/u gemiddeld
Ga je werken vandaag, D&D?
Ik vind het hartstikke leukquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh je hebt je Garmin geval? Hoe bevalt het?
Ja, misschien, ooitquote:Op zaterdag 25 juli 2009 09:51 schreef Laureline het volgende:
Kijk je wel uit met dagen achter elkaar rennen, Sigme? Ik was jarenlang ook zo'n fanatiekeling, met iedere ochtend een rondje door het bos, heerlijk wakker worden. Niks geen rustdagen tussendoor, ik was toch niet bejaard! En iedereen met blessuretjes vond ik zeurende mietjes. Tot mijn eigen meniscus gescheurd was. Echt, hardlopen is gewoon te belastend voor je gewrichten. Evt kan je dan tussendoor gewoon wandelen?
Hoi Mo, welkom terugquote:Op zaterdag 25 juli 2009 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
en wakker!
Ja, we zouden 3 weken wegblijven, maar we hebben een onderdeel (de Pyreneeen) geschrapt. Daarbij was het in het (nu) laatste onderdeel zoooooo warm (Cevennen) en werden we zo lek gestoken door de muggen dat we besloten wat eerder aan de terugreis te beginnen. Ga straks alles opschrijven, uitwerken, foto's uitzoeken (150 ofzo) maar eerst lekker op de bank ontbijten
En daarna de laptop maar 's pakken
Het was iig helemaal super over het algemeen
Je kunt ook nog yoghurt eten? Doet m'n zus altijd op een balansdag: fruit ende yoghurt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:16 schreef Miss_S het volgende:
Lijkt me sowieso wel leuk om eens bij aanwezig te zijn Vik
Ik heb trouwens besloten toch maar iets van brood te eten vandaagfruit alleen vult niet
Daar zat ik inderdaad ook aan te denkenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook nog yoghurt eten? Doet m'n zus altijd op een balansdag: fruit ende yoghurt.
Je moet er van houden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit erover te denken om de Gay Pride eens te bezoeken, volgend weekend. Is dat wat?
* Viking84 twijfelt.
Als je van drukte, hele harde housemuziek en hysterie houdt, ja dan is het watquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit erover te denken om de Gay Pride eens te bezoeken, volgend weekend. Is dat wat?
* Viking84 twijfelt.
Whaha, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
Als je van drukte, hele harde housemuziek en hysterie houdt, ja dan is het wat.
Of ga je zelf (schaarsgekleed) op een boot meevaren?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okay eaaasy on the smilies. Iets minder hyper mag wel, Maria
quote:
Dat het niet normaal was. Nu streng om die gore kilo's er weer af te krijgen en dan elke maand 1 dingetje toevoegen. Dit was teveel ineens.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zei de mevrouw ervan en wat heb je erover tegen de mevrouw gezegd? Wat is je plan?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
CF dat ontbijt van jou!!! Hoe krijg je het weg!!! BRRRRRRR!!
Wel gezond natuurlijk........
Evergreens zijn niet zo nuttig, er zit niets 'goeds' in. Yoghurt en aardbeien, dat is wel een puik planquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:06 schreef Belana het volgende:
je hebt gelijk coldfeet, het is te weinig, wat kan ik er eens aan toevoegen?
Iets van ontbijtkoek of evergreen tussendoor ofzo?
of yoghurt misschien, dat is wel wat denk ik!
edit: met een bakje yoghurt en een bakje aardbeien erbij zit ik weer goed
Erg lekker, merci beaucoupquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ik heb eigenlijk niet meegekregen hoe het afgelopen is met de keftedes, waren ze lekker?
Ja! Herkenbaar!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:34 schreef Laureline het volgende:
Sowieso kan ik me wel voorstellen dat je schrikt, als je dan na al je goede inzet na 2 weken gaat wegen. Je wil beloond worden, verdorie! Maar die weegschaal is zo'n beperkte momentopname. Voor sommigen zal het best goed zijn die weegmomenten te beperken, omdat het anders een te grote fixatie wordt, maar voor mezelf vind ik het juist interessant me iedere ochtend te wegen. Die verschillen van dag tot dag zijn echt enorm!
een dag zonder of met alcohol: 1 kilo verschil
ongesteld :minstens een kilo erbij
vreetbui met chips: 2 kilo extra, maar vaak pas na 2 dagen![]()
gesport : halve kilo minder
veel frisdrank met koolzuur: halve kilo meer
slapeloze nacht: halve kilo minder
Ook herkenbaar vwb het aankomen en afvallen en zulksquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja! Herkenbaar!
MoBlo, WBGa je je sportregime weer oppakken? En wanneer moet je nou voor de volgende keuring-dinges? Spannend
Totziens, ha, dat is fijn, dat je niet bent aangekomen in die maanden! Wil je er nog veel afhebben?
da's toch juist goed om te weten?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik heb gisteravond alcohol gedronken én ik ben daarnet (voor mijn doen gezien mirena) 'ongesteld' geworden.
Dat kon er ook nog wel weer bij.
2,5 kg? Een kilo misschien. Hooguit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's toch juist goed om te weten?dan kan het alleen maar meevallen
dan is het gewoon 'door omstandigheden'
He, je vergalt niks. Jouw dag is vergald, en met reden, en dat mag je best hier uitleven.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry Mo, dat zit er vandaag ff niet in. Het voelt alsof ik met een steen in m'n gezicht ben geslagen. Ik laat het verder hier vandaag wel ff bij in het topic, want ik wil de sfeer hier ook niet vergallen.
Tot een andere keer maar weer.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik overigen nog belangrijke/leuke/trieste/wereldschokkende dingen gemist?![]()
![]()
Ik ook. Ik vind het echt idioot.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
Balen voor je XM. En verbazingwekkend. Maar om eerlijk te zijn sta ik er nog meer versteld van dat ze je zo laat gaan en je weer streng laat dietenZó creeer je eetproblemen. Want je vertrouwen in voedsel zal nu wel helemaal weg zijn. Echt, te gek voor woorden dit. Zo raar dat ik begin te twijfelen aan haar deskundigheid.
Nouja. Het is in ieder geval de enige manier waarop ík snel afval. Misschien werkt het voor jou ook wel XM. Geef het een kans. Zeker omdat je met low-carb vooral ook véél kan eten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mailtje met het advies; low-carb. Great.
Nou ja. Dat werkt wel als een tiet. Dat wel. Maar ik weet niet of het in jou geval zo slim is om te adviseren, omdat jij vooral weer een gezonde relatie met eten moet krijgen. Gelukkig kan je dat low carben heel gezond aanpakken en ik ga er toevallig volgende week ook weer mee beginnen (voor even) dus als je vragen hebt.......quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mailtje met het advies; low-carb. Great.
Daar was ik dus al bang voor. Heb je dat ook al tegen haar gezegd? Zo ja, wat zei zij erop?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga het ook wel proberen. Hoewel ik sterker neig naar maar gewoon helemaal niet meer eten. Maar goed, we gaan het maar doen.
Ben ik even blij dat we niet zijn gaan rijdenquote:.......en van Parijs naar Bordeaux, op de A10, staat bij elkaar 81 kilometer file.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan geen brood en hazelnoot-/chocopasta meer zien![]()
Maar al met al best netjesNiet veel eetmomenten gehad, dus kwam meestal neer op 3 maaltijden zonder tussendoortjes
zal blij zijn als het nu weer allemaal normaal is
Ja doei.
Dit was haar advies:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja. Dat werkt wel als een tiet. Dat wel. Maar ik weet niet of het in jou geval zo slim is om te adviseren, omdat jij vooral weer een gezonde relatie met eten moet krijgen. Gelukkig kan je dat low carben heel gezond aanpakken en ik ga er toevallig volgende week ook weer mee beginnen (voor even) dus als je vragen hebt.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alleen 500g verse vruchten vs 'geen fruit' niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Het is ongeacht of ik hol of niet. Ik zit vier dagen / week op kantoor, en dit lánge enden lopen is van de laatste drie weken. Het zou kunnen opvallen dat ik sinds drie weken werkelijk enorme afstanden loop, én drie keer / week fiets (ipv 1 keer), eetpatroon niet aanpas en dat m'n gewicht zich van een noch ander iets aantrekt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Sigme, het verbaast mij anders niets dat jij netjes op gewicht blijft, met al je gehol
Nee, dat hollen vind ik weinig aan, maar de omgeving is prachtig en die verkennen vind ik ook leuk en hardlopend heb ik een veel groter bereik dan wandelend, plus dat ik dat wandelen gewoon niet doe, en als ik zeg dat het om te rennen is, wel.quote:Wat ik me afvraag: aanvankelijk had je een halve hekel aan hardlopen, 'alleen voor de lijn', 'alleen omdat lief meegaat', etc. Vind je het nu wel echt echt echt leuk?
Vraag het haar, want het is inderdaad moeilijk te rijmen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit was haar advies:
Ik snap alleen 500g verse vruchten vs 'geen fruit' niet.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit was haar advies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alleen 500g verse vruchten vs 'geen fruit' niet.
Hmmm. Ik snap haar advies ook niet helemaal. Haar ontbijt bestaat soms wel degelijk uit KH's. (all bran, muesli) Maar dat doet ze misschien voor de vezels. Dat zou kunnen. En qua fruit zegt ze tegenstrijdige dingen. Maar goed. Fruit met weinig carbs: meloen, frambozen, aardbeien en bessen. Bramen ook geloof ik maar die weet ik niet zeker. Dus als je daar van eet kan het geen kwaad. Hoewel 500 gram per dag me wel veel lijkt. Maar voor de rest ziet het er wel goed uit!
Als variant van wandelen heeft het wel wat, en ik vind het wel lollig om echt lang door te lopen, gewoon, om te kijken of ik het kan. En het verschaft blijkbaar genoeg motivatie om het ook werkelijk te dóen. Ik vind hier over de hei rennen en reetjes te zien, en andere beesten, echt gewéldig. Geweldig geweldig. Ik denk dat ik daarvoor desnoods uit rennen ga.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je ook niet dat je het nu 'semi-leuk' vindt?
Ik heb inmiddels zoiets van 'het geeft wel een kick om verder te komen/harder te lopen/langer te lopen'. Het is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid (da's eten en koken) maar het heeft inmiddels ook 'wel wat'
Lastig in de praktijk met geen kookmogelijkheden op het werk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Vraag het haar, want het is inderdaad moeilijk te rijmen.
Wat vind je van haar eetvoorschrift? Veel / weinig / ok? Denk je je eraan te willen houden? Te gaan houden?
Zie, ik word er niet moe van. Ik zweet niet. Ik krijg geen rood hoofd. Ik krijg het er een beetje warmer vanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat zijn geen extreme lijstjes Mo,valt allemaal erg mee..
Heb je al scheurbuik?
Ik had ook weer willen beginnen met hardlopen maar ik durf gewoon niet meer en je word er zo verrotte moe van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lastig in de praktijk met geen kookmogelijkheden op het werk.
Ik heb ook geen magnetron hoor. Dus dan vervalt alleen de soep.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er staat een brakke koelkast en geen enkele kookvoorziening. Ook geen magnetron dus.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Mountenbiken beviel goed, mijn vriend heeft morgen toch weer vroege dienst dus dan pak ik de bike weer en ga dan 50 km ploeteren.
Voor Cycle dan weer geen afstand, voor mij wel
* uniekhoorn groot stuk meloen pakt met serronoham
dat dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Lekker!!!En ook een optie voor XM!!
Dan heb je echt een goede conditie! Als ik ga hardlopen kom ik (al na een half uurtje!) altijd kleddernat terug, gloeiend heet, met een knalrode kop met zwarte stipjes, want sinds het zomer is stikt het van de kleine vliegjes in het bos, die zich en masse tegen mijn gezicht te pletter vliegen. Dan voel ik me net een auto die terug is van vakantie naar Frankrijk. Het maakt je zo charmant hè, dat rennenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Zie, ik word er niet moe van. Ik zweet niet. Ik krijg geen rood hoofd. Ik krijg het er een beetje warmer van. Ik wou dat ik jouw discipline om te wandelen kon opbrengen, ik kan dat alleen op vakantie, als er nu eenmaal gewandeld wordt.
Je was ook wezen mountainbiken laatst, was dat wat?
't Zal wel moeten. Ben benieuwd of mijn stofwisseling uberhaupt nog wel op gang te krijgen isquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook geen magnetron hoor. Dus dan vervalt alleen de soep.![]()
Als je dit goed doet dan val je er erg mee af. Ik vraag me alleen af of je dan kan stoppen. Wat denk je zelf?
Vanaf m'n 12e (ben nu 29) af en aan aan het lijnen. Sonja Bakker, 1000puntendiëten, etc. Alles om maar aan het schoonheidsideaal te voldoen he.quote:
Dat idee had ik ook. Balen, XMquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
XM, dat is wel schrikkenJuist omdat je voor mijn gevoel de afgelopen weken eindelijk normaal at... en nu? Echt je oude regime oppikken? Dat kan toch niet de oplossing zijn?
Cruesli is toch al hartstikke zoet ik moet er niet aan denken om dat dan ook nog met zoete yoghurt te etenquote:
Mierzoet ja. Was wél lekker. Suikereten doet suikereten, geloof ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Cruesli is toch al hartstikke zoet ik moet er niet aan denken om dat dan ook nog met zoete yoghurt te eten![]()
Je hebt geloof ik een flinke suikerbehoefte vandaag
Als in "het is niet eerlijk"?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het was Calimero..
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Mierzoet ja. Was wél lekker. Suikereten doet suikereten, geloof ik.
Oh ik lurk al een hele poos mee hiero, maar post maar af en toe.quote:Maar dat terzijde. Zeg eens, computergirl, ik heb je entree wat gemist. Wie ben je, wat doe je, wat is je plan?
Ja. Weinig Calimero's aan hmm? Calimero is een domme aansteller; jij niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gewoon ff een flinke kutdag sigme
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik naar mezelf zou luisteren zou ik helemaal stoppen met eten geloof ik. Dus dit lijkt me dan iets beter. Ik weet het ook niet meer.
Wij ook niet. Sorry maar ik denk echt dat je beter een topic in R&P kan openen ofzo, ik vind het iig bloedirritant, dat eetsstoornis/gedoe, nofi. Maar als anderen dat niet vinden stoor je dan vooral niet aan mij.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik naar mezelf zou luisteren zou ik helemaal stoppen met eten geloof ik. Dus dit lijkt me dan iets beter. Ik weet het ook niet meer.
Dankje. Dat kon er nog wel ff bij vandaag.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wij ook niet. Sorry maar ik denk echt dat je beter een topic in R&P kan openen ofzo, ik vind het iig bloedirritant, dat eetsstoornis/gedoe, nofi. Maar als anderen dat niet vinden stoor je dan vooral niet aan mij.
Mariaaa*zwaait*. Ik haat spinnen ook hoor, het is meer dat gevoel erna wat ik lekker vind
.
Oh, geen belediging bedoeld hoor, maar wat een kutopmerking van je (jullie? U is meerdere?). Als anderen dat niet vinden, dan <insert volstrekt niet toepasbaar vervolg>.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wij ook niet. Sorry maar ik denk echt dat je beter een topic in R&P kan openen ofzo, ik vind het iig bloedirritant, dat eetsstoornis/gedoe, nofi. Maar als anderen dat niet vinden stoor je dan vooral niet aan mij.
Nou, dat "wij" vul ik dan maar even gezien de reacties die ze hiervoor kreeg en waar ze blijkbaar ook niets mee kan. En hoezo is dat nu precies een kutopmerking dan? Ik geef gewoon mijn mening, en ik snap niet waarom bijvoorbeeld Sugar continue de les werd gelezen over haar vreemde verhouding met voedsel, en die leemte nu wel kan worden opgevuld door iemand anders die overduidelijk een zeer ongezonde relatie met voedsel heeft. Ik weet ook wel dat er hier honderduit gekletst wordt over ditjes en datjes en ja, ook de " zwaardere" gebeurtenissen komen aan bod die ook wel eens volstrekt offtopic zijn, maar iemand die structureel blijk geeft van een eetstoornis en daar 85% van haar posts aan wijdt, daar is deze topic gewoon niet voor toch? En ja, ik erger me daar dan aan. En dat heeft niks te maken of ik de betreffende user wel of niet mag of voor het hoofd zou willen stoten hoor, ik heb het puur over het onderdeel " eetstoornis" en dan posten in een slanktopic als dit, wat daar overduidelijk niet voor bedoelt is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, geen belediging bedoeld hoor, maar wat een kutopmerking van je (jullie? U is meerdere?). Als anderen dat niet vinden, dan <insert volstrekt niet toepasbaar vervolg>.
Evaluaties over de bedoeling van een reeks zijn niet de bedoeling van de reeks. Probeer feedback.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat "wij" vul ik dan maar even gezien de reacties die ze hiervoor kreeg en waar ze blijkbaar ook niets mee kan. En hoezo is dat nu precies een kutopmerking dan? Ik geef gewoon mijn mening, en ik snap niet waarom bijvoorbeeld Sugar continue de les werd gelezen over haar vreemde verhouding met voedsel, en die leemte nu wel kan worden opgevuld door iemand anders die overduidelijk een zeer ongezonde relatie met voedsel heeft. Ik weet ook wel dat er hier honderduit gekletst wordt over ditjes en datjes en ja, ook de " zwaardere" gebeurtenissen komen aan bod die ook wel eens volstrekt offtopic zijn, maar iemand die structureel blijk geeft van een eetstoornis en daar 85% van haar posts aan wijdt, daar is deze topic gewoon niet voor toch? En ja, ik erger me daar dan aan. En dat heeft niks te maken of ik de betreffende user wel of niet mag of voor het hoofd zou willen stoten hoor, ik heb het puur over het onderdeel " eetstoornis" en dan posten in een slanktopic als dit, wat daar overduidelijk niet voor bedoelt is.
Ongeveer net zo afgedwaald als over great white's beginnen als de conversatie over guppies gaat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Evaluaties over de bedoeling van een reeks zijn niet de bedoeling van de reeks. Probeer feedback.
Aanmerking op een persoon haar posts mogen wel per PM, of een tikje subtieler.
Het onderwerp is op z'n minst eten, en afvallen, zo ontzettend afgedwaald lijkt me dat niet.
Hoe de waard is vertrouwd ie zijn gasten? Ik bedoel het gewoon zoals ik het tiep, niks vals aan hoor.quote:Hoe dan ook, op z'n minst gruwelijk passief agressief van je. Omkleed met wat valse naaistreken als 'niet beledigend' en 'stoor je niet aan mij als'.
Weet je zeker dat je alleen een eetstoornis hebt en geen theatrale persoonlijkheidsstoornis?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil nog een paar dingen zeggen voordat ik dit topic sluit om er niet meer terug te keren.
Voor jou is het futiel, maar dat is nou juist het eetgestoorde aan XM, voor haar is het zowat van levensbelang en slokt het haar op. ik snap heel goed dat je daar kriegelig van word, eerlijk gezegd slik ik zelf ook regelmatig even iets weg en lees er dan maar overheen, want ik begin steeds meer een echte anorexiapatient te horen, als ik haar posts lees.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je alleen een eetstoornis hebt en geen theatrale persoonlijkheidsstoornis?
Wat een drama zeg.
Het zal wel aan mij liggen maar aandachttrekkerij als *Calimero* en "ik heb een kutdag" met smiley's erachter en dat meerdere keren achter elkaar in een topic werken bij mij iig op de irritatiespier. En dat omdat je 2,5 kg bent aangekomen!!!! Gruwel!!! Je hebt geen terminale ziekte ofzo hoor. En nee ik ben niet tactisch, dat geloof ik zo, maar ik kan daar heel, heel slecht tegen, dat zelfmedelijden om zoiets futiels. Geef jezelf een schop onder je kont ofzo.
Zoals Moblo zegt, iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij of zij post, maar Kwak en jij hebben m.i nog wel een bepaalde mate van zelfreflectie en realiteitszin en vooral HUMOR die XM ontbeert, die wil naar mijn gevoel alleen maar steeds naar dezelfde weg vragen als een kapotte grammofoonplaat en ach en wee horen. Verrmoeiend vind ik dat soort types. Net zoals ik Sugar hier in het topic vaak vermoeiend vond, terwijl ik dat als mens echt een schat en een superleuke vrouw vind, dat gedrag koppel ik ook echt los hoor, misschien is XM irl ook wel een superleuke meid, ik heb het alleen over haar postgedrag en het draaamaaaaaaa wat ze ervan maakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:52 schreef cyclechick het volgende:
hmmm, ik kan beide kanten wel begrijpen, maar hoe zit het dan bijvoorbeeld met Kwak? moet die hier dan ook weg? want ook zij loopt nu bij een mevrouw en ook haar relatie met eten is verre van gezond. Mijn relatie met eten is ook niet zo als het zou horen en zoals ik het zou willen, moet ik dan ook weg?
Dat lijkt mij een heel goede oplossing juist.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Voor jou is het futiel, maar dat is nou juist het eetgestoorde aan XM, voor haar is het zowat van levensbelang en slokt het haar op. ik snap heel goed dat je daar kriegelig van word, eerlijk gezegd slik ik zelf ook regelmatig even iets weg en lees er dan maar overheen, want ik begin steeds meer een echte anorexiapatient te horen, als ik haar posts lees.![]()
Maar er zijn hier ook veel mensen met een hoop geduld die haar goede adviezen blijven geven, en schijnbaar heeft dat toch een (klein) positief effect, dus is het nuttig voor haar dat ze hier dr lijstjes en eieren kwijt kan.
Misschien is het een idee om én én te gaan doen? lijstjes hier blijven plaatsen, zodat er een gezonde blik op geworpen kan worden, en de wat meer emotionelere posts over aangekomen zijn/balen etc in R&P?
of zeg ik nu iets heel debiels
Toevoeging: Ik zie dat Lau bijvoorbeeld wél steun ondervind van zulke zienswijzes op eten, dus zoals ik al zei, stoor je dan vooral niet aan mij XM, ik geef alleen mijn mening en die is net zoveel waard als van een ander die jouw bijdrages wél waardeert.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een heel goede oplossing juist.
En ik besef terdege dat ik misschien wel wat extreem ben hoor, ik kan weinig "hebben" wb dat soort stoornissen, ik vind het enorm geleuter nml.
maar omdat jij niet tegen mensen met een hoog gehalte aan drama/zelfmedelijden kan, moeten zij weggaan? Ik vind (maar dat is dus mijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn) dat dit een 'tekortkoming'' van jou is, en dat jij er mee om kunt leren gaan, of gewoon over de storende posts heen leest. (zoals ik al zei, af en toe stoor ik me er ook aan, maar ik heb besloten er dan niet op te reageren, omdat ik geen zin heb om me erover op te winden)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zoals Moblo zegt, iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij of zij post, maar Kwak en jij hebben m.i nog wel een bepaalde mate van zelfreflectie en realiteitszin en vooral HUMOR die XM ontbeert, die wil naar mijn gevoel alleen maar steeds naar dezelfde weg vragen als een kapotte grammofoonplaat en ach en wee horen. Verrmoeiend vind ik dat soort types. Net zoals ik Sugar hier in het topic vaak vermoeiend vond, terwijl ik dat als mens echt een schat en een superleuke vrouw vind, dat gedrag koppel ik ook echt los hoor, misschien is XM irl ook wel een superleuke meid, ik heb het alleen over haar postgedrag en het draaamaaaaaaa wat ze ervan maakt.
Nee, je zegt iets verstandigsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef cyclechick het volgende:
Misschien is het een idee om én én te gaan doen? lijstjes hier blijven plaatsen, zodat er een gezonde blik op geworpen kan worden, en de wat meer emotionelere posts over aangekomen zijn/balen etc in R&P?
of zeg ik nu iets heel debiels
Wolf in schaapskleren!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toevoeging: Ik zie dat Lau bijvoorbeeld wél steun ondervind van zulke zienswijzes op eten, dus zoals ik al zei, stoor je dan vooral niet aan mij XM, ik geef alleen mijn mening en die is net zoveel waard als van een ander die jouw bijdrages wél waardeert.
Je weet niet waar je het over hebt en je manier van posten is onnodig kwetsend.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je alleen een eetstoornis hebt en geen theatrale persoonlijkheidsstoornis?
Wat een drama zeg.
Het zal wel aan mij liggen maar aandachttrekkerij als *Calimero* en "ik heb een kutdag" met smiley's erachter en dat meerdere keren achter elkaar in een topic werken bij mij iig op de irritatiespier. En dat omdat je 2,5 kg bent aangekomen!!!! Gruwel!!! Je hebt geen terminale ziekte ofzo hoor. En nee ik ben niet tactisch, dat geloof ik zo, maar ik kan daar heel, heel slecht tegen, dat zelfmedelijden om zoiets futiels. Geef jezelf een schop onder je kont ofzo.
maar er zijn genoeg mensen die het niet stoort blijkbaar en die haar graag helpen. Vind je dan nog steeds dat je iemand moet 'wegsturen' hier? Moeten die anderen en XM dus "lijden" onder jouw gevoel van irritatie?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
het is zeer moeilijk om over XM heen te lezen, en dit bedoel ik écht niet stom, maar het gaat er gewoon héééél vaak over...
Ik denk dat jouw manier van doen misschien wel beter is dan die van mij ja, maar ik ben dan weer iemand die dan wél typt wat ik op dat moment ervan vind, dat mag ze natuurlijk ook gevoeglijk op haar buik schrijvenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:06 schreef cyclechick het volgende:
[..]
maar omdat jij niet tegen mensen met een hoog gehalte aan drama/zelfmedelijden kan, moeten zij weggaan? Ik vind (maar dat is dus mijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn) dat dit een 'tekortkoming'' van jou is, en dat jij er mee om kunt leren gaan, of gewoon over de storende posts heen leest. (zoals ik al zei, af en toe stoor ik me er ook aan, maar ik heb besloten er dan niet op te reageren, omdat ik geen zin heb om me erover op te winden)
ik denk dat we dat zelf wel kunnen beslissen. Ik vind het eerlijk gezegd nogal euhh slap overkomen, dat jij even de zaakjes komt regelen voor XM. ze is een grote meid en kan dat best zelf. Fijn dat je haar steunt hoor (niet sarcastisch bedoeld) maar ik denk niet dat dit de juiste plek is om dat te doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:15 schreef Duvel het volgende:
Verder kan de discussie trouwens beter afgesloten worden.
Ik denk dat het mij vrij staat mijn mening over het geheel te geven. En ik vind de trappen na vrij onsmakelijk, maar hé, dat moeten jullie zelf weten. Je weet hoe ik er in sta, je weet ook dat ik soms langs kom hoppen om XM een schop onder d'r kont te geven, dus ineens te gaan piepen dat ik de zaakjes voor haar kom regelen, nou nee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik denk dat we dat zelf wel kunnen beslissen.
Idd, anders had ik wel in een topic over eetstoornissen zitten posten.quote:
Ik ben dan ook geen hulpverlener.quote:en je manier van posten is onnodig kwetsend.
Dan heb je naar mijn mening al helemaal je stellige oordelen voor je te houden.quote:
Oh oke, geef je dat ook even door aan 99% van de wereldbevolking dan, dat ze hun mening vooral niet mogen ventileren?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan heb je naar mijn mening al helemaal je stellige oordelen voor je te houden.
Leer ff lezen of zo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh oke, geef je dat ook even door aan 99% van de wereldbevolking dan, dat ze hun mening vooral niet mogen ventileren?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:28 schreef conleche het volgende:
Even mijn 2 centen: als ik het gevoel heb dat ik tot XM door kan dringen zal ik haar advies geven. Er was een tijdje dat ik het voor gezien hield. Had namelijk niet het idee dat er ook maar iets doordrong van wat we zeiden. Dat kon soms irritant zijn, maar ik las er net als CC overheen. Nadat ze hulp gezocht had, had ik wel het idee dat het weer effect had, de dingen die we zeiden, dus ben ik er weer mee begonnen. Ik denk wel degelijk dat er een plaats is voor mensen als XM hier. Wel vind ik dat ze daarnaast ook echt deskundige hulp nodig heeft, want door de tegenslag van vandaag dreigt ze weer helemaal terug te zakken.
Verder ben ik het niet met Vivi eens wb het gebrek aan humor, want ik vind juist dat XM erg droog uit de hoek kan komen. (in de posts die niet over eten gaan weliswaar).
En dan nog wat: ik denk ook dat eerlijke posts zoals die van Vivi wel kunnen helpen in het proces om iemand wakker te schudden. Teveel kusjekroel is niemand bij gebaat. En ik ken Viev als een goudeerlijke meid, met het hart op de tong die vertelt wat ze vindt. Good or bad. En dan moet je niet weglopen. Maar de discussie aangaan. Als er iemand is die voor rede vatbaar is, is het viev wel.
Leer jij even wat beter formuleren dan, want met mijn interpretatievermogen is niets mis.quote:
Als je een oordeel niet van een mening kunt onderscheiden, kan ik je ook niet verder helpen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Leer jij even wat beter formuleren dan, want met mijn interpretatievermogen is niets mis.
Mijn persoonlijk oordeel hoef jij je niet aan te storen. Ik vroeg trouwens niet om je hulp, maar bedankt voor je feedback.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je een oordeel niet van een mening kunt onderscheiden, kan ik je ook niet verder helpen.
Ieuw!!! Ga je mond spoelen!! Identificeer jij jezelf met G. Gleuflip?????quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn persoonlijk oordeel hoef jij je niet aan te storen. Ik vroeg trouwens niet om je hulp, maar bedankt voor je feedback.
En for the record, ik heb het niet over de persoon, maar over het gedrag.
Maar goed, er bekruipt mij een beetje een Gerda Smit-gevoel.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ieuw!!! Ga je mond spoelen!! Identificeer jij jezelf met G. Gleuflip?????
't moet niet gekker worden..........
Wat mij stoort is dat er één lomp wijf langskomt om d'r grote bek open te trekken en een paar mensen dat een leuke aanleiding vinden om nog even na te trappen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
Vivi brengt het misschien niet helemaal 'met fluwelend handschoentjes', maar het is wel hoe zij erover denkt, en ergens ik ook, ZONDER meteen te vinden dat XM stom, dom of debiel is..
Ik neem aan dat je thuis bedoelt. En dan kan ik je begrijpen. Maar als je hier op het forum bedoelt: we zitten natuurlijk wel in Slank hè?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:43 schreef Duvel het volgende:Daarnaast vind ik de uitkomst overigens uitstekend. Alles om een keer niet op eten en de problemen daar omheen gefocust te zijn is meegenomen.
Nou, wat zeur je dan nogquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat mij stoort is dat er één lomp wijf langskomt om d'r grote bek open te trekken en een paar mensen dat een leuke aanleiding vinden om nog even na te trappen.
Daarnaast vind ik de uitkomst overigens uitstekend. Alles om een keer niet op eten en de problemen daar omheen gefocust te zijn is meegenomen.
Natuurlijk bedoel ik thuis.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je thuis bedoelt. En dan kan ik je begrijpen. Maar als je hier op het forum bedoelt: we zitten natuurlijk wel in Slank hè?En lang niet iedereen hier heeft een probleem met eten.
niemand trapt hier na, niemand is hier NIET begaan met XM, want dat is wel wat je hier aan indruk achterlaat, dat je dat denkt...quote:
Dan is dat goed overgekomen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niemand trapt hier na, niemand is hier NIET begaan met XM, want dat is wel wat je hier aan indruk achterlaat, dat je dat denkt...![]()
dan komt wat WIJ zeggen totaal niet op jou over, ga nog 's nalezen wat ik en anderen hebben geschreven hier net over XMquote:
Ik vond jouw post nou juist een goed voorbeeld, hoe mooi je het ook probeert te omkleden. Maar misschien bedoelde je het wel niet zo lullig, het kwam wel zo over.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan komt wat WIJ zeggen totaal niet op jou over, ga nog 's nalezen wat ik en anderen hebben geschreven hier net over XM
Mijn forte is goddomme om citroenijsjes op dropstokkies te likken, maar es gibt hier nicht mehr im Kuhlschrankfrieschgebüren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:56 schreef Vivi het volgende:
Oh dat geeft niet hoor, ik weet dat ik soms een olifant in een porceleinkast ben. Dat is mijn forte.
huh?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn forte is goddomme om citroenijsjes op dropstokkies te likken, maar es gibt hier nicht mehr im Kuhlschrankfrieschgebüren.
Ik had even geen ander vocabulaire voorhanden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef conleche het volgende:
Uhm, Duvel, het is niet zo dat je de dingen er béter op maakt door iemand een lomp wijf te noemen en anderen te beschuldigen van natrappen.
Ik wilde net de chips gaan schaken tot ik Shakira zag in d'r nieuwe clip. Nu laat ik ze maar liggen,quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
En in de tussentijd heb ik een paar handjes pinda#s gegeten. Lang opblijven is wel leuk hoor, maar je gaat er zo van snoepen
Whehe. Mijne is flessen witte wijn achterover slaan, met tussendoor autodrop, chips, chocola met nootjes en boterhammen pindakaasquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn forte is goddomme om citroenijsjes op dropstokkies te likken, maar es gibt hier nicht mehr im Kuhlschrankfrieschgebüren.
Ik denk eigenlijk dat Duvel ook een beetje met zijn handen in het haar zit. Helemaal nu er thuis een verdrietig meisje op de bank zit dat én niet meer wil eten én zich ook een paar opmerkingen harder aantrekt dan ze zou moeten doen (of harder.... ze zou ze ook ánders kunnen opvatten).quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
XM daarentegen mag best terug komen, die proberen we namelijk zo goed en zo kwaad als het kan wél te helpenalleen zijn er virtueel en menselijk gezien helaas grenzen die wij niet kunnen overschrijden om haar zelfbeeld op te schroeven, dat moet ze zelf doen, met behulp van jou, en DIT vind ik niet de hulp die ze KAN gebruiken
Ja, dat gekladder wat je soms placht te doen kan je ook nauwelijks een enorm talent noemenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee. Niet in het pré-moederkoektijdperk (ja ik heb een tijdelijke obsessie met etenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:02 schreef conleche het volgende:
Kom op Tink, het is 23 uur. Het is zaterdagavond. Had jij 20 jaar geleden gedacht dat je dat láát zou noemen??
ja, nee, maar dat zeg ik ook! dat hij het nog 100 keer heftiger heeft dan wij, maar dat ook wij hier aan de zijlijn staan met goedbedoelde hulp, tips, complimenten en ga zo maar door.... gelukkig staan wij niet in zijn schoenen, gelukkig niet, maar we willen volgens mij allemaal wel dat we méér konden doen, of écht iets konden doen..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Duvel ook een beetje met zijn handen in het haar zit. Helemaal nu er thuis een verdrietig meisje op de bank zit dat én niet meer wil eten én zich ook een paar opmerkingen harder aantrekt dan ze zou moeten doen (of harder.... ze zou ze ook ánders kunnen opvatten).
En op zulke momenten gebeurt het weleens dat iemand zich afreageert op de verkeerde mensen. Of net iets te heftig reageert. Ik zou persoonlijk ook niet in zijn schoenen willen staan.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Whehe. Mijne is flessen witte wijn achterover slaan, met tussendoor autodrop, chips, chocola met nootjes en boterhammen pindakaas
Zuwwe lesbisch worden?? En danquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat gekladder wat je soms placht te doen kan je ook nauwelijks een enorm talent noemen.
Ja grmpf. Komt er een vriend uit Nederland langs, neemt die schat twee dozen oldtimers voor me mee, omdat hij weet dat ik ze heerlijk vindquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Die autodrop die parkeerwacht zwartmans heet of iets in die geest. Die zijn echt té lekker.. Alhoewel het niet zo erg combineert met een Pouilly Fumé uit 1999.
Nou, eerst was de boodschap dat XM weer terug zou moeten naar haar oude regime van een bord havermout en 2 crackers. (ik overdrijf). Daarna werd het lowcarben pas geopperd, met bijbehorende eetlijst en dat was al wel beter. Hoewel ik er nog steeds niet zo zeker van ben dat je iemand met neiging tot anorexia een tool in handen moet geven om razendsnel af te vallen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik blijf erbij dat de reactie van de Mevrouw niet zo raar is (en nee, dat is niet omdat ik haar heb helpen uitzoeken). Niet omdat het oude regime van XM nou zo gezond is, maar wel omdat de klap van gewichtstoename zo hard is aangekomen. Dan maar wat rustiger opbouwen en lowcarben om die 2,5 er weer af te krijgen.
Ik ben net al getrouwd met Greys via PM maar dan maken we er wel een threesome van. Dat baronessenstemmetje van jou is niet te weerstaan tenslottequote:
Ja, dat zeg jij hè. Baronessestemmetje. Maar toen ik net bloemen ging kopen en de meneer de hond in de fietsmand aaide en vroeg of Koek ook beet, zei ik op zijn Fok!s: Uh-huh!! Driftig knikkend. Begon ie verder in het Engels tegen me te lullen. Toen ik hem verbaasd vroeg waarom oftie dat deed, tegen mij, zijnde de baronesse van A'dam Zuid, zei hij dat mijn accent nogal Amerikaans klonk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben net al getrouwd met Greys via PM maar dan maken we er wel een threesome van. Dat baronessenstemmetje van jou is niet te weerstaan tenslotte.
Of gewoon 1 biertje per week (geen 5 literfles nemen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar René is een feeder
dat zou ik gaan doen ja..
laatste weekend bier dan maar?
valt nog een beetje onder verkansie
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
*pakt nog een peppersweet*
René: Zeg, post je dan nu wel even dat je er dit keer ZELF eentje pakte???
Ik ook nietquote:Op zondag 26 juli 2009 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Nu maak ik me vast niet geliefd, maar ik vind die lijst van XM haar deskundige absoluut niet logisch en de aanpak evenmin.
Waarom zou je je daarmee niet geliefd maken? Ik geloof niet dat ik er een positief geluid over heb gehoord.quote:Op zondag 26 juli 2009 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Nu maak ik me vast niet geliefd, maar ik vind die lijst van XM haar deskundige absoluut niet logisch en de aanpak evenmin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |