Wij ook niet. Sorry maar ik denk echt dat je beter een topic in R&P kan openen ofzo, ik vind het iig bloedirritant, dat eetsstoornis/gedoe, nofi. Maar als anderen dat niet vinden stoor je dan vooral niet aan mij.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik naar mezelf zou luisteren zou ik helemaal stoppen met eten geloof ik. Dus dit lijkt me dan iets beter. Ik weet het ook niet meer.
Dankje. Dat kon er nog wel ff bij vandaag.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wij ook niet. Sorry maar ik denk echt dat je beter een topic in R&P kan openen ofzo, ik vind het iig bloedirritant, dat eetsstoornis/gedoe, nofi. Maar als anderen dat niet vinden stoor je dan vooral niet aan mij.
Mariaaa*zwaait*. Ik haat spinnen ook hoor, het is meer dat gevoel erna wat ik lekker vind
.
Oh, geen belediging bedoeld hoor, maar wat een kutopmerking van je (jullie? U is meerdere?). Als anderen dat niet vinden, dan <insert volstrekt niet toepasbaar vervolg>.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wij ook niet. Sorry maar ik denk echt dat je beter een topic in R&P kan openen ofzo, ik vind het iig bloedirritant, dat eetsstoornis/gedoe, nofi. Maar als anderen dat niet vinden stoor je dan vooral niet aan mij.
Nou, dat "wij" vul ik dan maar even gezien de reacties die ze hiervoor kreeg en waar ze blijkbaar ook niets mee kan. En hoezo is dat nu precies een kutopmerking dan? Ik geef gewoon mijn mening, en ik snap niet waarom bijvoorbeeld Sugar continue de les werd gelezen over haar vreemde verhouding met voedsel, en die leemte nu wel kan worden opgevuld door iemand anders die overduidelijk een zeer ongezonde relatie met voedsel heeft. Ik weet ook wel dat er hier honderduit gekletst wordt over ditjes en datjes en ja, ook de " zwaardere" gebeurtenissen komen aan bod die ook wel eens volstrekt offtopic zijn, maar iemand die structureel blijk geeft van een eetstoornis en daar 85% van haar posts aan wijdt, daar is deze topic gewoon niet voor toch? En ja, ik erger me daar dan aan. En dat heeft niks te maken of ik de betreffende user wel of niet mag of voor het hoofd zou willen stoten hoor, ik heb het puur over het onderdeel " eetstoornis" en dan posten in een slanktopic als dit, wat daar overduidelijk niet voor bedoelt is.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, geen belediging bedoeld hoor, maar wat een kutopmerking van je (jullie? U is meerdere?). Als anderen dat niet vinden, dan <insert volstrekt niet toepasbaar vervolg>.
Evaluaties over de bedoeling van een reeks zijn niet de bedoeling van de reeks. Probeer feedback.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat "wij" vul ik dan maar even gezien de reacties die ze hiervoor kreeg en waar ze blijkbaar ook niets mee kan. En hoezo is dat nu precies een kutopmerking dan? Ik geef gewoon mijn mening, en ik snap niet waarom bijvoorbeeld Sugar continue de les werd gelezen over haar vreemde verhouding met voedsel, en die leemte nu wel kan worden opgevuld door iemand anders die overduidelijk een zeer ongezonde relatie met voedsel heeft. Ik weet ook wel dat er hier honderduit gekletst wordt over ditjes en datjes en ja, ook de " zwaardere" gebeurtenissen komen aan bod die ook wel eens volstrekt offtopic zijn, maar iemand die structureel blijk geeft van een eetstoornis en daar 85% van haar posts aan wijdt, daar is deze topic gewoon niet voor toch? En ja, ik erger me daar dan aan. En dat heeft niks te maken of ik de betreffende user wel of niet mag of voor het hoofd zou willen stoten hoor, ik heb het puur over het onderdeel " eetstoornis" en dan posten in een slanktopic als dit, wat daar overduidelijk niet voor bedoelt is.
Ongeveer net zo afgedwaald als over great white's beginnen als de conversatie over guppies gaat.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Evaluaties over de bedoeling van een reeks zijn niet de bedoeling van de reeks. Probeer feedback.
Aanmerking op een persoon haar posts mogen wel per PM, of een tikje subtieler.
Het onderwerp is op z'n minst eten, en afvallen, zo ontzettend afgedwaald lijkt me dat niet.
Hoe de waard is vertrouwd ie zijn gasten? Ik bedoel het gewoon zoals ik het tiep, niks vals aan hoor.quote:Hoe dan ook, op z'n minst gruwelijk passief agressief van je. Omkleed met wat valse naaistreken als 'niet beledigend' en 'stoor je niet aan mij als'.
Weet je zeker dat je alleen een eetstoornis hebt en geen theatrale persoonlijkheidsstoornis?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil nog een paar dingen zeggen voordat ik dit topic sluit om er niet meer terug te keren.
Voor jou is het futiel, maar dat is nou juist het eetgestoorde aan XM, voor haar is het zowat van levensbelang en slokt het haar op. ik snap heel goed dat je daar kriegelig van word, eerlijk gezegd slik ik zelf ook regelmatig even iets weg en lees er dan maar overheen, want ik begin steeds meer een echte anorexiapatient te horen, als ik haar posts lees.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je alleen een eetstoornis hebt en geen theatrale persoonlijkheidsstoornis?
Wat een drama zeg.
Het zal wel aan mij liggen maar aandachttrekkerij als *Calimero* en "ik heb een kutdag" met smiley's erachter en dat meerdere keren achter elkaar in een topic werken bij mij iig op de irritatiespier. En dat omdat je 2,5 kg bent aangekomen!!!! Gruwel!!! Je hebt geen terminale ziekte ofzo hoor. En nee ik ben niet tactisch, dat geloof ik zo, maar ik kan daar heel, heel slecht tegen, dat zelfmedelijden om zoiets futiels. Geef jezelf een schop onder je kont ofzo.
Zoals Moblo zegt, iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij of zij post, maar Kwak en jij hebben m.i nog wel een bepaalde mate van zelfreflectie en realiteitszin en vooral HUMOR die XM ontbeert, die wil naar mijn gevoel alleen maar steeds naar dezelfde weg vragen als een kapotte grammofoonplaat en ach en wee horen. Verrmoeiend vind ik dat soort types. Net zoals ik Sugar hier in het topic vaak vermoeiend vond, terwijl ik dat als mens echt een schat en een superleuke vrouw vind, dat gedrag koppel ik ook echt los hoor, misschien is XM irl ook wel een superleuke meid, ik heb het alleen over haar postgedrag en het draaamaaaaaaa wat ze ervan maakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:52 schreef cyclechick het volgende:
hmmm, ik kan beide kanten wel begrijpen, maar hoe zit het dan bijvoorbeeld met Kwak? moet die hier dan ook weg? want ook zij loopt nu bij een mevrouw en ook haar relatie met eten is verre van gezond. Mijn relatie met eten is ook niet zo als het zou horen en zoals ik het zou willen, moet ik dan ook weg?
Dat lijkt mij een heel goede oplossing juist.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Voor jou is het futiel, maar dat is nou juist het eetgestoorde aan XM, voor haar is het zowat van levensbelang en slokt het haar op. ik snap heel goed dat je daar kriegelig van word, eerlijk gezegd slik ik zelf ook regelmatig even iets weg en lees er dan maar overheen, want ik begin steeds meer een echte anorexiapatient te horen, als ik haar posts lees.![]()
Maar er zijn hier ook veel mensen met een hoop geduld die haar goede adviezen blijven geven, en schijnbaar heeft dat toch een (klein) positief effect, dus is het nuttig voor haar dat ze hier dr lijstjes en eieren kwijt kan.
Misschien is het een idee om én én te gaan doen? lijstjes hier blijven plaatsen, zodat er een gezonde blik op geworpen kan worden, en de wat meer emotionelere posts over aangekomen zijn/balen etc in R&P?
of zeg ik nu iets heel debiels
Toevoeging: Ik zie dat Lau bijvoorbeeld wél steun ondervind van zulke zienswijzes op eten, dus zoals ik al zei, stoor je dan vooral niet aan mij XM, ik geef alleen mijn mening en die is net zoveel waard als van een ander die jouw bijdrages wél waardeert.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een heel goede oplossing juist.
En ik besef terdege dat ik misschien wel wat extreem ben hoor, ik kan weinig "hebben" wb dat soort stoornissen, ik vind het enorm geleuter nml.
maar omdat jij niet tegen mensen met een hoog gehalte aan drama/zelfmedelijden kan, moeten zij weggaan? Ik vind (maar dat is dus mijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn) dat dit een 'tekortkoming'' van jou is, en dat jij er mee om kunt leren gaan, of gewoon over de storende posts heen leest. (zoals ik al zei, af en toe stoor ik me er ook aan, maar ik heb besloten er dan niet op te reageren, omdat ik geen zin heb om me erover op te winden)quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zoals Moblo zegt, iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij of zij post, maar Kwak en jij hebben m.i nog wel een bepaalde mate van zelfreflectie en realiteitszin en vooral HUMOR die XM ontbeert, die wil naar mijn gevoel alleen maar steeds naar dezelfde weg vragen als een kapotte grammofoonplaat en ach en wee horen. Verrmoeiend vind ik dat soort types. Net zoals ik Sugar hier in het topic vaak vermoeiend vond, terwijl ik dat als mens echt een schat en een superleuke vrouw vind, dat gedrag koppel ik ook echt los hoor, misschien is XM irl ook wel een superleuke meid, ik heb het alleen over haar postgedrag en het draaamaaaaaaa wat ze ervan maakt.
Nee, je zegt iets verstandigsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef cyclechick het volgende:
Misschien is het een idee om én én te gaan doen? lijstjes hier blijven plaatsen, zodat er een gezonde blik op geworpen kan worden, en de wat meer emotionelere posts over aangekomen zijn/balen etc in R&P?
of zeg ik nu iets heel debiels
Wolf in schaapskleren!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toevoeging: Ik zie dat Lau bijvoorbeeld wél steun ondervind van zulke zienswijzes op eten, dus zoals ik al zei, stoor je dan vooral niet aan mij XM, ik geef alleen mijn mening en die is net zoveel waard als van een ander die jouw bijdrages wél waardeert.
Je weet niet waar je het over hebt en je manier van posten is onnodig kwetsend.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je alleen een eetstoornis hebt en geen theatrale persoonlijkheidsstoornis?
Wat een drama zeg.
Het zal wel aan mij liggen maar aandachttrekkerij als *Calimero* en "ik heb een kutdag" met smiley's erachter en dat meerdere keren achter elkaar in een topic werken bij mij iig op de irritatiespier. En dat omdat je 2,5 kg bent aangekomen!!!! Gruwel!!! Je hebt geen terminale ziekte ofzo hoor. En nee ik ben niet tactisch, dat geloof ik zo, maar ik kan daar heel, heel slecht tegen, dat zelfmedelijden om zoiets futiels. Geef jezelf een schop onder je kont ofzo.
maar er zijn genoeg mensen die het niet stoort blijkbaar en die haar graag helpen. Vind je dan nog steeds dat je iemand moet 'wegsturen' hier? Moeten die anderen en XM dus "lijden" onder jouw gevoel van irritatie?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
het is zeer moeilijk om over XM heen te lezen, en dit bedoel ik écht niet stom, maar het gaat er gewoon héééél vaak over...
Ik denk dat jouw manier van doen misschien wel beter is dan die van mij ja, maar ik ben dan weer iemand die dan wél typt wat ik op dat moment ervan vind, dat mag ze natuurlijk ook gevoeglijk op haar buik schrijvenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:06 schreef cyclechick het volgende:
[..]
maar omdat jij niet tegen mensen met een hoog gehalte aan drama/zelfmedelijden kan, moeten zij weggaan? Ik vind (maar dat is dus mijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn) dat dit een 'tekortkoming'' van jou is, en dat jij er mee om kunt leren gaan, of gewoon over de storende posts heen leest. (zoals ik al zei, af en toe stoor ik me er ook aan, maar ik heb besloten er dan niet op te reageren, omdat ik geen zin heb om me erover op te winden)
ik denk dat we dat zelf wel kunnen beslissen. Ik vind het eerlijk gezegd nogal euhh slap overkomen, dat jij even de zaakjes komt regelen voor XM. ze is een grote meid en kan dat best zelf. Fijn dat je haar steunt hoor (niet sarcastisch bedoeld) maar ik denk niet dat dit de juiste plek is om dat te doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:15 schreef Duvel het volgende:
Verder kan de discussie trouwens beter afgesloten worden.
Ik denk dat het mij vrij staat mijn mening over het geheel te geven. En ik vind de trappen na vrij onsmakelijk, maar hé, dat moeten jullie zelf weten. Je weet hoe ik er in sta, je weet ook dat ik soms langs kom hoppen om XM een schop onder d'r kont te geven, dus ineens te gaan piepen dat ik de zaakjes voor haar kom regelen, nou nee.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:17 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik denk dat we dat zelf wel kunnen beslissen.
Idd, anders had ik wel in een topic over eetstoornissen zitten posten.quote:
Ik ben dan ook geen hulpverlener.quote:en je manier van posten is onnodig kwetsend.
Dan heb je naar mijn mening al helemaal je stellige oordelen voor je te houden.quote:
Oh oke, geef je dat ook even door aan 99% van de wereldbevolking dan, dat ze hun mening vooral niet mogen ventileren?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan heb je naar mijn mening al helemaal je stellige oordelen voor je te houden.
Leer ff lezen of zo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh oke, geef je dat ook even door aan 99% van de wereldbevolking dan, dat ze hun mening vooral niet mogen ventileren?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:28 schreef conleche het volgende:
Even mijn 2 centen: als ik het gevoel heb dat ik tot XM door kan dringen zal ik haar advies geven. Er was een tijdje dat ik het voor gezien hield. Had namelijk niet het idee dat er ook maar iets doordrong van wat we zeiden. Dat kon soms irritant zijn, maar ik las er net als CC overheen. Nadat ze hulp gezocht had, had ik wel het idee dat het weer effect had, de dingen die we zeiden, dus ben ik er weer mee begonnen. Ik denk wel degelijk dat er een plaats is voor mensen als XM hier. Wel vind ik dat ze daarnaast ook echt deskundige hulp nodig heeft, want door de tegenslag van vandaag dreigt ze weer helemaal terug te zakken.
Verder ben ik het niet met Vivi eens wb het gebrek aan humor, want ik vind juist dat XM erg droog uit de hoek kan komen. (in de posts die niet over eten gaan weliswaar).
En dan nog wat: ik denk ook dat eerlijke posts zoals die van Vivi wel kunnen helpen in het proces om iemand wakker te schudden. Teveel kusjekroel is niemand bij gebaat. En ik ken Viev als een goudeerlijke meid, met het hart op de tong die vertelt wat ze vindt. Good or bad. En dan moet je niet weglopen. Maar de discussie aangaan. Als er iemand is die voor rede vatbaar is, is het viev wel.
Leer jij even wat beter formuleren dan, want met mijn interpretatievermogen is niets mis.quote:
Als je een oordeel niet van een mening kunt onderscheiden, kan ik je ook niet verder helpen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Leer jij even wat beter formuleren dan, want met mijn interpretatievermogen is niets mis.
Mijn persoonlijk oordeel hoef jij je niet aan te storen. Ik vroeg trouwens niet om je hulp, maar bedankt voor je feedback.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je een oordeel niet van een mening kunt onderscheiden, kan ik je ook niet verder helpen.
Ieuw!!! Ga je mond spoelen!! Identificeer jij jezelf met G. Gleuflip?????quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn persoonlijk oordeel hoef jij je niet aan te storen. Ik vroeg trouwens niet om je hulp, maar bedankt voor je feedback.
En for the record, ik heb het niet over de persoon, maar over het gedrag.
Maar goed, er bekruipt mij een beetje een Gerda Smit-gevoel.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ieuw!!! Ga je mond spoelen!! Identificeer jij jezelf met G. Gleuflip?????
't moet niet gekker worden..........
Wat mij stoort is dat er één lomp wijf langskomt om d'r grote bek open te trekken en een paar mensen dat een leuke aanleiding vinden om nog even na te trappen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
Vivi brengt het misschien niet helemaal 'met fluwelend handschoentjes', maar het is wel hoe zij erover denkt, en ergens ik ook, ZONDER meteen te vinden dat XM stom, dom of debiel is..
Ik neem aan dat je thuis bedoelt. En dan kan ik je begrijpen. Maar als je hier op het forum bedoelt: we zitten natuurlijk wel in Slank hè?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:43 schreef Duvel het volgende:Daarnaast vind ik de uitkomst overigens uitstekend. Alles om een keer niet op eten en de problemen daar omheen gefocust te zijn is meegenomen.
Nou, wat zeur je dan nogquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat mij stoort is dat er één lomp wijf langskomt om d'r grote bek open te trekken en een paar mensen dat een leuke aanleiding vinden om nog even na te trappen.
Daarnaast vind ik de uitkomst overigens uitstekend. Alles om een keer niet op eten en de problemen daar omheen gefocust te zijn is meegenomen.
Natuurlijk bedoel ik thuis.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je thuis bedoelt. En dan kan ik je begrijpen. Maar als je hier op het forum bedoelt: we zitten natuurlijk wel in Slank hè?En lang niet iedereen hier heeft een probleem met eten.
niemand trapt hier na, niemand is hier NIET begaan met XM, want dat is wel wat je hier aan indruk achterlaat, dat je dat denkt...quote:
Dan is dat goed overgekomen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niemand trapt hier na, niemand is hier NIET begaan met XM, want dat is wel wat je hier aan indruk achterlaat, dat je dat denkt...![]()
dan komt wat WIJ zeggen totaal niet op jou over, ga nog 's nalezen wat ik en anderen hebben geschreven hier net over XMquote:
Ik vond jouw post nou juist een goed voorbeeld, hoe mooi je het ook probeert te omkleden. Maar misschien bedoelde je het wel niet zo lullig, het kwam wel zo over.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan komt wat WIJ zeggen totaal niet op jou over, ga nog 's nalezen wat ik en anderen hebben geschreven hier net over XM
Mijn forte is goddomme om citroenijsjes op dropstokkies te likken, maar es gibt hier nicht mehr im Kuhlschrankfrieschgebüren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:56 schreef Vivi het volgende:
Oh dat geeft niet hoor, ik weet dat ik soms een olifant in een porceleinkast ben. Dat is mijn forte.
huh?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn forte is goddomme om citroenijsjes op dropstokkies te likken, maar es gibt hier nicht mehr im Kuhlschrankfrieschgebüren.
Ik had even geen ander vocabulaire voorhanden.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef conleche het volgende:
Uhm, Duvel, het is niet zo dat je de dingen er béter op maakt door iemand een lomp wijf te noemen en anderen te beschuldigen van natrappen.
Ik wilde net de chips gaan schaken tot ik Shakira zag in d'r nieuwe clip. Nu laat ik ze maar liggen,quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
En in de tussentijd heb ik een paar handjes pinda#s gegeten. Lang opblijven is wel leuk hoor, maar je gaat er zo van snoepen
Whehe. Mijne is flessen witte wijn achterover slaan, met tussendoor autodrop, chips, chocola met nootjes en boterhammen pindakaasquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn forte is goddomme om citroenijsjes op dropstokkies te likken, maar es gibt hier nicht mehr im Kuhlschrankfrieschgebüren.
Ik denk eigenlijk dat Duvel ook een beetje met zijn handen in het haar zit. Helemaal nu er thuis een verdrietig meisje op de bank zit dat én niet meer wil eten én zich ook een paar opmerkingen harder aantrekt dan ze zou moeten doen (of harder.... ze zou ze ook ánders kunnen opvatten).quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
XM daarentegen mag best terug komen, die proberen we namelijk zo goed en zo kwaad als het kan wél te helpenalleen zijn er virtueel en menselijk gezien helaas grenzen die wij niet kunnen overschrijden om haar zelfbeeld op te schroeven, dat moet ze zelf doen, met behulp van jou, en DIT vind ik niet de hulp die ze KAN gebruiken
Ja, dat gekladder wat je soms placht te doen kan je ook nauwelijks een enorm talent noemenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee. Niet in het pré-moederkoektijdperk (ja ik heb een tijdelijke obsessie met etenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:02 schreef conleche het volgende:
Kom op Tink, het is 23 uur. Het is zaterdagavond. Had jij 20 jaar geleden gedacht dat je dat láát zou noemen??
ja, nee, maar dat zeg ik ook! dat hij het nog 100 keer heftiger heeft dan wij, maar dat ook wij hier aan de zijlijn staan met goedbedoelde hulp, tips, complimenten en ga zo maar door.... gelukkig staan wij niet in zijn schoenen, gelukkig niet, maar we willen volgens mij allemaal wel dat we méér konden doen, of écht iets konden doen..quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Duvel ook een beetje met zijn handen in het haar zit. Helemaal nu er thuis een verdrietig meisje op de bank zit dat én niet meer wil eten én zich ook een paar opmerkingen harder aantrekt dan ze zou moeten doen (of harder.... ze zou ze ook ánders kunnen opvatten).
En op zulke momenten gebeurt het weleens dat iemand zich afreageert op de verkeerde mensen. Of net iets te heftig reageert. Ik zou persoonlijk ook niet in zijn schoenen willen staan.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:05 schreef Laureline het volgende:
[..]
Whehe. Mijne is flessen witte wijn achterover slaan, met tussendoor autodrop, chips, chocola met nootjes en boterhammen pindakaas
Zuwwe lesbisch worden?? En danquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat gekladder wat je soms placht te doen kan je ook nauwelijks een enorm talent noemen.
Ja grmpf. Komt er een vriend uit Nederland langs, neemt die schat twee dozen oldtimers voor me mee, omdat hij weet dat ik ze heerlijk vindquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Die autodrop die parkeerwacht zwartmans heet of iets in die geest. Die zijn echt té lekker.. Alhoewel het niet zo erg combineert met een Pouilly Fumé uit 1999.
Nou, eerst was de boodschap dat XM weer terug zou moeten naar haar oude regime van een bord havermout en 2 crackers. (ik overdrijf). Daarna werd het lowcarben pas geopperd, met bijbehorende eetlijst en dat was al wel beter. Hoewel ik er nog steeds niet zo zeker van ben dat je iemand met neiging tot anorexia een tool in handen moet geven om razendsnel af te vallen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik blijf erbij dat de reactie van de Mevrouw niet zo raar is (en nee, dat is niet omdat ik haar heb helpen uitzoeken). Niet omdat het oude regime van XM nou zo gezond is, maar wel omdat de klap van gewichtstoename zo hard is aangekomen. Dan maar wat rustiger opbouwen en lowcarben om die 2,5 er weer af te krijgen.
Ik ben net al getrouwd met Greys via PM maar dan maken we er wel een threesome van. Dat baronessenstemmetje van jou is niet te weerstaan tenslottequote:
Ja, dat zeg jij hè. Baronessestemmetje. Maar toen ik net bloemen ging kopen en de meneer de hond in de fietsmand aaide en vroeg of Koek ook beet, zei ik op zijn Fok!s: Uh-huh!! Driftig knikkend. Begon ie verder in het Engels tegen me te lullen. Toen ik hem verbaasd vroeg waarom oftie dat deed, tegen mij, zijnde de baronesse van A'dam Zuid, zei hij dat mijn accent nogal Amerikaans klonk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben net al getrouwd met Greys via PM maar dan maken we er wel een threesome van. Dat baronessenstemmetje van jou is niet te weerstaan tenslotte.
Of gewoon 1 biertje per week (geen 5 literfles nemen natuurlijkquote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar René is een feeder
dat zou ik gaan doen ja..
laatste weekend bier dan maar?
valt nog een beetje onder verkansie
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
*pakt nog een peppersweet*
René: Zeg, post je dan nu wel even dat je er dit keer ZELF eentje pakte???
Ik ook nietquote:Op zondag 26 juli 2009 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Nu maak ik me vast niet geliefd, maar ik vind die lijst van XM haar deskundige absoluut niet logisch en de aanpak evenmin.
Waarom zou je je daarmee niet geliefd maken? Ik geloof niet dat ik er een positief geluid over heb gehoord.quote:Op zondag 26 juli 2009 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Nu maak ik me vast niet geliefd, maar ik vind die lijst van XM haar deskundige absoluut niet logisch en de aanpak evenmin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |