abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:08:19 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71324824
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik naar mezelf zou luisteren zou ik helemaal stoppen met eten geloof ik. Dus dit lijkt me dan iets beter. Ik weet het ook niet meer.
Wij ook niet. Sorry maar ik denk echt dat je beter een topic in R&P kan openen ofzo, ik vind het iig bloedirritant, dat eetsstoornis/gedoe, nofi. Maar als anderen dat niet vinden stoor je dan vooral niet aan mij.

Mariaaa *zwaait*. Ik haat spinnen ook hoor, het is meer dat gevoel erna wat ik lekker vind .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:10:12 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71324862
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wij ook niet. Sorry maar ik denk echt dat je beter een topic in R&P kan openen ofzo, ik vind het iig bloedirritant, dat eetsstoornis/gedoe, nofi. Maar als anderen dat niet vinden stoor je dan vooral niet aan mij.

Mariaaa *zwaait*. Ik haat spinnen ook hoor, het is meer dat gevoel erna wat ik lekker vind .
Dankje. Dat kon er nog wel ff bij vandaag.

Outta here.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:12:35 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71324916
*Gooit nog een pondje zelfmedelijden, dat wentelt nog wat beter*.
pi_71324970
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh, geen belediging bedoeld hoor, maar wat een kutopmerking van je (jullie? U is meerdere?). Als anderen dat niet vinden, dan <insert volstrekt niet toepasbaar vervolg>.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:25:29 #205
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71325210
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, geen belediging bedoeld hoor, maar wat een kutopmerking van je (jullie? U is meerdere?). Als anderen dat niet vinden, dan <insert volstrekt niet toepasbaar vervolg>.
Nou, dat "wij" vul ik dan maar even gezien de reacties die ze hiervoor kreeg en waar ze blijkbaar ook niets mee kan. En hoezo is dat nu precies een kutopmerking dan? Ik geef gewoon mijn mening, en ik snap niet waarom bijvoorbeeld Sugar continue de les werd gelezen over haar vreemde verhouding met voedsel, en die leemte nu wel kan worden opgevuld door iemand anders die overduidelijk een zeer ongezonde relatie met voedsel heeft. Ik weet ook wel dat er hier honderduit gekletst wordt over ditjes en datjes en ja, ook de " zwaardere" gebeurtenissen komen aan bod die ook wel eens volstrekt offtopic zijn, maar iemand die structureel blijk geeft van een eetstoornis en daar 85% van haar posts aan wijdt, daar is deze topic gewoon niet voor toch? En ja, ik erger me daar dan aan. En dat heeft niks te maken of ik de betreffende user wel of niet mag of voor het hoofd zou willen stoten hoor, ik heb het puur over het onderdeel " eetstoornis" en dan posten in een slanktopic als dit, wat daar overduidelijk niet voor bedoelt is.
pi_71325357
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:25 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, dat "wij" vul ik dan maar even gezien de reacties die ze hiervoor kreeg en waar ze blijkbaar ook niets mee kan. En hoezo is dat nu precies een kutopmerking dan? Ik geef gewoon mijn mening, en ik snap niet waarom bijvoorbeeld Sugar continue de les werd gelezen over haar vreemde verhouding met voedsel, en die leemte nu wel kan worden opgevuld door iemand anders die overduidelijk een zeer ongezonde relatie met voedsel heeft. Ik weet ook wel dat er hier honderduit gekletst wordt over ditjes en datjes en ja, ook de " zwaardere" gebeurtenissen komen aan bod die ook wel eens volstrekt offtopic zijn, maar iemand die structureel blijk geeft van een eetstoornis en daar 85% van haar posts aan wijdt, daar is deze topic gewoon niet voor toch? En ja, ik erger me daar dan aan. En dat heeft niks te maken of ik de betreffende user wel of niet mag of voor het hoofd zou willen stoten hoor, ik heb het puur over het onderdeel " eetstoornis" en dan posten in een slanktopic als dit, wat daar overduidelijk niet voor bedoelt is.
Evaluaties over de bedoeling van een reeks zijn niet de bedoeling van de reeks. Probeer feedback.
Aanmerking op een persoon haar posts mogen wel per PM, of een tikje subtieler.
Het onderwerp is op z'n minst eten, en afvallen, zo ontzettend afgedwaald lijkt me dat niet.

Hoe dan ook, op z'n minst gruwelijk passief agressief van je. Omkleed met wat valse naaistreken als 'niet beledigend' en 'stoor je niet aan mij als'.

Ik ben hier ook weg (want naar bed ). .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:34:54 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71325444
Ik wil nog een paar dingen zeggen voordat ik dit topic sluit om er niet meer terug te keren.

Toen ik hier begon met posten, had ik nog geen idee dat ik zo fout bezig was. Totaal niet. Altijd geleerd, lijnen is zo min mogelijk eten. Dankzij de Slankies hier ben ik (weliswaar langzaam, maar toch!) wakker geschud dat het niet goed was zo. Dankzij de Slankies heb ik een afspraak met de dokter gemaakt. Dankzij een Slankie in particular die een geschikte dame voor me vond, heb ik die afspraak gemaakt met een diëtiste. Dankzij de Slankies zit ik daar dus nu. Dankzij de Slankies houd ik het vol, ook al heb ik het soms heel erg zwaar. Dankzij de Slankies weet ik wanneer ik het goed doe en wanneer mijn lijstje niet goed is. En ja, ik handel er ook nog naar ook. Probeer wat extra's te nemen of de volgende keer een andere keuze te maken. Dankzij de Slankies hield ik het vol de afgelopen 2 weken om me aan het advies te houden. Wat ben ik sommigen hier dankbaar voor hun adviezen en tips. Hun luisterend oor, of oog in dit geval. Vandaag ging niet goed, flinke tegenvaller. Maar ik wil door. Hoop dat het lukt zonder ze.

Meiden (en heren!): bedankt .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:35:23 #208
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71325454
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Evaluaties over de bedoeling van een reeks zijn niet de bedoeling van de reeks. Probeer feedback.
Aanmerking op een persoon haar posts mogen wel per PM, of een tikje subtieler.
Het onderwerp is op z'n minst eten, en afvallen, zo ontzettend afgedwaald lijkt me dat niet.
Ongeveer net zo afgedwaald als over great white's beginnen als de conversatie over guppies gaat.
quote:
Hoe dan ook, op z'n minst gruwelijk passief agressief van je. Omkleed met wat valse naaistreken als 'niet beledigend' en 'stoor je niet aan mij als'.

Hoe de waard is vertrouwd ie zijn gasten? Ik bedoel het gewoon zoals ik het tiep, niks vals aan hoor.
Mocht ik de enige zijn die het zo ziet dan zal verneem ik dat graag en zal het dus wel aan mij liggen he, daarom zeg ik het op die manier.

Welterusten .
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:37:48 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71325506
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil nog een paar dingen zeggen voordat ik dit topic sluit om er niet meer terug te keren.

Weet je zeker dat je alleen een eetstoornis hebt en geen theatrale persoonlijkheidsstoornis?

Wat een drama zeg.

Het zal wel aan mij liggen maar aandachttrekkerij als *Calimero* en "ik heb een kutdag" met smiley's erachter en dat meerdere keren achter elkaar in een topic werken bij mij iig op de irritatiespier. En dat omdat je 2,5 kg bent aangekomen!!!! Gruwel!!! Je hebt geen terminale ziekte ofzo hoor. En nee ik ben niet tactisch, dat geloof ik zo, maar ik kan daar heel, heel slecht tegen, dat zelfmedelijden om zoiets futiels. Geef jezelf een schop onder je kont ofzo.

[ Bericht 44% gewijzigd door Vivi op 25-07-2009 21:50:34 ]
pi_71325764
Ik herken me wel in Vivi eigenlijk. Misschien niet zo 'vals' ofzo (het is ook echt niet vals bedoeld naar hoe ik het lees, kan alleen wel zo lijken), maar het is een gebed zonder einde, en hoe vervelend ik het ook vind om XM zo te zien posten en lijden en vechten met zichzelf en haar zelfbeeld, weet ik ook niet meer wat ik kan zeggen/doen om er IETS aan te kunnen doen..

Het is heel vervelend, maar alle eet-tips, alle suggesties worden nauwlettend afgewogen en uiteindelijk 'verworpen' als het ware.

Het is heel fijn dat je/ze nu weet dat er iets flink is mis en dat er wat aan gedaan wordt, en dat je een baaldag hebt, dat kán, heus, maar het is heel frustrerend om te lezen waar je al 100 keer hetzelfde op hebt gezegd:

je bent niet dik
je bent mooi
je kunt heus nog wel avondeten op
je sport je de tering, eet meer!!

etc.

Sugar is nu ook weg, en hoe lief ze ook is/was, ik hoop dat ze inmiddels wel wat beter is geworden.. misschien als XM hier niet meer komt, dat ze niet meer met eetlijstjes van anderen, gewoonten van anderen, en vooral ETEN wordt geconfronteerd en ze zich alleen met zichzelf en de Mevrouw bezighoudt, dat het wat makkelijker/beter wordt.. we kunnen wel blijven herhalen wat hier boven staat, maar ze moet 't zelf doen, en niet wij... R&P lijkt me dan ook helemaal geen slechte optie..daar is ook een topic voor eetstoornissen...
Ja doei.
pi_71325771
een post zonder smileys
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 21:49:15 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71325780
Zo, mijn ouders zijn net geweest. OMG zeg, als mijn moeder eenmaal op stoom is gekomen houdt ze gewoon maar niet meer op met kletsen . Echt van die oeverloze verhalen.

En ze vroeg aan Mark of hij van tongzoenen houdt .
Niet meer actief op Fok!
pi_71325871
hmmm, ik kan beide kanten wel begrijpen, maar hoe zit het dan bijvoorbeeld met Kwak? moet die hier dan ook weg? want ook zij loopt nu bij een mevrouw en ook haar relatie met eten is verre van gezond. Mijn relatie met eten is ook niet zo als het zou horen en zoals ik het zou willen, moet ik dan ook weg?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71325949
wij gaan niet over wie weggaat en wie blijft, dat beslist ieder voor zich... maar ergens denk ik dat het een goed plan is als XM zich vooral zorgen over zichzelf gaat maken, samen met Duvel en zonder ons gepraat over cheesecake, risotto en muffins... zeg maar... ik kan me voorstellen dat je het dan alleen nog maar meer gaat 'haten' ofzo..
Ja doei.
pi_71326011
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je alleen een eetstoornis hebt en geen theatrale persoonlijkheidsstoornis?

Wat een drama zeg.

Het zal wel aan mij liggen maar aandachttrekkerij als *Calimero* en "ik heb een kutdag" met smiley's erachter en dat meerdere keren achter elkaar in een topic werken bij mij iig op de irritatiespier. En dat omdat je 2,5 kg bent aangekomen!!!! Gruwel!!! Je hebt geen terminale ziekte ofzo hoor. En nee ik ben niet tactisch, dat geloof ik zo, maar ik kan daar heel, heel slecht tegen, dat zelfmedelijden om zoiets futiels. Geef jezelf een schop onder je kont ofzo.
Voor jou is het futiel, maar dat is nou juist het eetgestoorde aan XM, voor haar is het zowat van levensbelang en slokt het haar op. ik snap heel goed dat je daar kriegelig van word, eerlijk gezegd slik ik zelf ook regelmatig even iets weg en lees er dan maar overheen, want ik begin steeds meer een echte anorexiapatient te horen, als ik haar posts lees.

Maar er zijn hier ook veel mensen met een hoop geduld die haar goede adviezen blijven geven, en schijnbaar heeft dat toch een (klein) positief effect, dus is het nuttig voor haar dat ze hier dr lijstjes en eieren kwijt kan.

Misschien is het een idee om én én te gaan doen? lijstjes hier blijven plaatsen, zodat er een gezonde blik op geworpen kan worden, en de wat meer emotionelere posts over aangekomen zijn/balen etc in R&P?
of zeg ik nu iets heel debiels
pi_71326073
Hm. Ik vind de grens tussen wel/geen eetstoornis van de mensen in dit topic even kunstmatig als die tussen groente en fruit (als ik sigme even mag aanhalen). Als ik even naar mezelf kijk, als rasechte theatrale narcist , ik zit óók iedere week mijn frustraties/ontspanning om te zetten in een enorme vreetbui. Of twee, drie. Het is alleen aan de macrobiotischjapanseyogabevlieging met bruine rijst van mijn destijds versgescheiden moeder te danken dat ik nog steeds nauwelijks aankom van mijn +4000kcaldagen. Maar als mijn spijsvertering/schildklier/whatever geen overuren draaide had ik eigenlijk 'gewoon' boulimia, denk ik. Daarom voel ik me er zelf het prettigst bij de mensen in dit topic die een verstoorde verhouding met eten hebben te helpen, ipv na te wijzen. Daarom hoop ik dat XM zich ook niet laat intimideren door de wapperende manen van Vivi op haar strijdros. Maar gewoon blijft posten.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:00:39 #217
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71326090
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:52 schreef cyclechick het volgende:
hmmm, ik kan beide kanten wel begrijpen, maar hoe zit het dan bijvoorbeeld met Kwak? moet die hier dan ook weg? want ook zij loopt nu bij een mevrouw en ook haar relatie met eten is verre van gezond. Mijn relatie met eten is ook niet zo als het zou horen en zoals ik het zou willen, moet ik dan ook weg?
Zoals Moblo zegt, iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij of zij post, maar Kwak en jij hebben m.i nog wel een bepaalde mate van zelfreflectie en realiteitszin en vooral HUMOR die XM ontbeert, die wil naar mijn gevoel alleen maar steeds naar dezelfde weg vragen als een kapotte grammofoonplaat en ach en wee horen. Verrmoeiend vind ik dat soort types. Net zoals ik Sugar hier in het topic vaak vermoeiend vond, terwijl ik dat als mens echt een schat en een superleuke vrouw vind, dat gedrag koppel ik ook echt los hoor, misschien is XM irl ook wel een superleuke meid, ik heb het alleen over haar postgedrag en het draaamaaaaaaa wat ze ervan maakt.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:02:31 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71326135
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Voor jou is het futiel, maar dat is nou juist het eetgestoorde aan XM, voor haar is het zowat van levensbelang en slokt het haar op. ik snap heel goed dat je daar kriegelig van word, eerlijk gezegd slik ik zelf ook regelmatig even iets weg en lees er dan maar overheen, want ik begin steeds meer een echte anorexiapatient te horen, als ik haar posts lees.

Maar er zijn hier ook veel mensen met een hoop geduld die haar goede adviezen blijven geven, en schijnbaar heeft dat toch een (klein) positief effect, dus is het nuttig voor haar dat ze hier dr lijstjes en eieren kwijt kan.

Misschien is het een idee om én én te gaan doen? lijstjes hier blijven plaatsen, zodat er een gezonde blik op geworpen kan worden, en de wat meer emotionelere posts over aangekomen zijn/balen etc in R&P?
Dat lijkt mij een heel goede oplossing juist.

En ik besef terdege dat ik misschien wel wat extreem ben hoor, ik kan weinig "hebben" wb dat soort stoornissen, ik vind het enorm geleuter nml.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:05:07 #219
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71326200
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een heel goede oplossing juist.

En ik besef terdege dat ik misschien wel wat extreem ben hoor, ik kan weinig "hebben" wb dat soort stoornissen, ik vind het enorm geleuter nml.
Toevoeging: Ik zie dat Lau bijvoorbeeld wél steun ondervind van zulke zienswijzes op eten, dus zoals ik al zei, stoor je dan vooral niet aan mij XM, ik geef alleen mijn mening en die is net zoveel waard als van een ander die jouw bijdrages wél waardeert.
pi_71326231
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zoals Moblo zegt, iedereen moet natuurlijk zelf weten waar hij of zij post, maar Kwak en jij hebben m.i nog wel een bepaalde mate van zelfreflectie en realiteitszin en vooral HUMOR die XM ontbeert, die wil naar mijn gevoel alleen maar steeds naar dezelfde weg vragen als een kapotte grammofoonplaat en ach en wee horen. Verrmoeiend vind ik dat soort types. Net zoals ik Sugar hier in het topic vaak vermoeiend vond, terwijl ik dat als mens echt een schat en een superleuke vrouw vind, dat gedrag koppel ik ook echt los hoor, misschien is XM irl ook wel een superleuke meid, ik heb het alleen over haar postgedrag en het draaamaaaaaaa wat ze ervan maakt.
maar omdat jij niet tegen mensen met een hoog gehalte aan drama/zelfmedelijden kan, moeten zij weggaan? Ik vind (maar dat is dus mijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn) dat dit een 'tekortkoming'' van jou is, en dat jij er mee om kunt leren gaan, of gewoon over de storende posts heen leest. (zoals ik al zei, af en toe stoor ik me er ook aan, maar ik heb besloten er dan niet op te reageren, omdat ik geen zin heb om me erover op te winden)
pi_71326245
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:57 schreef cyclechick het volgende:

Nee, je zegt iets verstandigs
pi_71326262
het is zeer moeilijk om over XM heen te lezen, en dit bedoel ik écht niet stom, maar het gaat er gewoon héééél vaak over...
Ja doei.
pi_71326268
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Toevoeging: Ik zie dat Lau bijvoorbeeld wél steun ondervind van zulke zienswijzes op eten, dus zoals ik al zei, stoor je dan vooral niet aan mij XM, ik geef alleen mijn mening en die is net zoveel waard als van een ander die jouw bijdrages wél waardeert.
Wolf in schaapskleren!
pi_71326353
Ik vind het trouwens wel grappig om te zien dat jij over internet dezelfde eigenschap vertoont die ik IRL heb (volgens mij kan ik het via internet redelijk verbloemen en ben ik wat subtieler) Maar flink door zee en als je wat wil zeggen, niet mooi inpakken, maar gewoon zeggen waar het op staat. Dat kan (zeker als mensen je niet kennen en die eigenschap niet kennen) nogal bot overkomen, waardoor mensen zich beledigd of gekwetst voelen, terwijl dat helemaal niet de bedoeling is.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:13:14 #225
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_71326379
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 21:37 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat een drama zeg.

Je weet niet waar je het over hebt en je manier van posten is onnodig kwetsend.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_71326389
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
het is zeer moeilijk om over XM heen te lezen, en dit bedoel ik écht niet stom, maar het gaat er gewoon héééél vaak over...
maar er zijn genoeg mensen die het niet stoort blijkbaar en die haar graag helpen. Vind je dan nog steeds dat je iemand moet 'wegsturen' hier? Moeten die anderen en XM dus "lijden" onder jouw gevoel van irritatie?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:15:07 #227
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_71326424
Verder kan de discussie trouwens beter afgesloten worden.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:15:27 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71326436
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:06 schreef cyclechick het volgende:

[..]

maar omdat jij niet tegen mensen met een hoog gehalte aan drama/zelfmedelijden kan, moeten zij weggaan? Ik vind (maar dat is dus mijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn) dat dit een 'tekortkoming'' van jou is, en dat jij er mee om kunt leren gaan, of gewoon over de storende posts heen leest. (zoals ik al zei, af en toe stoor ik me er ook aan, maar ik heb besloten er dan niet op te reageren, omdat ik geen zin heb om me erover op te winden)
Ik denk dat jouw manier van doen misschien wel beter is dan die van mij ja, maar ik ben dan weer iemand die dan wél typt wat ik op dat moment ervan vind, dat mag ze natuurlijk ook gevoeglijk op haar buik schrijven .
pi_71326447
En nu ben ik klaar met discussieren. Ik ga op de bank genieten van mijn leuke yoga boek, met een kop thee +O

(ik heb trouwens een beetje een blok in mijn maag, omdat ik nog niet zeker weet of ik wel op tijd kan afstuderen en ik voor september een verklaring nodig hebm, om aan die vervolgopleiding te beginnen.. maandag maar even bellen om te checken..)
pi_71326476
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:15 schreef Duvel het volgende:
Verder kan de discussie trouwens beter afgesloten worden.
ik denk dat we dat zelf wel kunnen beslissen. Ik vind het eerlijk gezegd nogal euhh slap overkomen, dat jij even de zaakjes komt regelen voor XM. ze is een grote meid en kan dat best zelf. Fijn dat je haar steunt hoor (niet sarcastisch bedoeld) maar ik denk niet dat dit de juiste plek is om dat te doen.

En nu ben ik echt weg, laterz!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:19:29 #231
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_71326525
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:17 schreef cyclechick het volgende:

[..]

ik denk dat we dat zelf wel kunnen beslissen.
Ik denk dat het mij vrij staat mijn mening over het geheel te geven. En ik vind de trappen na vrij onsmakelijk, maar hé, dat moeten jullie zelf weten. Je weet hoe ik er in sta, je weet ook dat ik soms langs kom hoppen om XM een schop onder d'r kont te geven, dus ineens te gaan piepen dat ik de zaakjes voor haar kom regelen, nou nee.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:22:31 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71326585
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:13 schreef Duvel het volgende:

[..]

Je weet niet waar je het over hebt
Idd, anders had ik wel in een topic over eetstoornissen zitten posten.
quote:
en je manier van posten is onnodig kwetsend.
Ik ben dan ook geen hulpverlener.

En of de discussie gesloten is bepaal ik zelf wel, nofi.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:26:18 #233
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_71326672
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:22 schreef Vivi het volgende:
Ik ben dan ook geen hulpverlener.
Dan heb je naar mijn mening al helemaal je stellige oordelen voor je te houden.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_71326714
Even mijn 2 centen: als ik het gevoel heb dat ik tot XM door kan dringen zal ik haar advies geven. Er was een tijdje dat ik het voor gezien hield. Had namelijk niet het idee dat er ook maar iets doordrong van wat we zeiden. Dat kon soms irritant zijn, maar ik las er net als CC overheen. Nadat ze hulp gezocht had, had ik wel het idee dat het weer effect had, de dingen die we zeiden, dus ben ik er weer mee begonnen. Ik denk wel degelijk dat er een plaats is voor mensen als XM hier. Wel vind ik dat ze daarnaast ook echt deskundige hulp nodig heeft, want door de tegenslag van vandaag dreigt ze weer helemaal terug te zakken.

Verder ben ik het niet met Vivi eens wb het gebrek aan humor, want ik vind juist dat XM erg droog uit de hoek kan komen. (in de posts die niet over eten gaan weliswaar).

En dan nog wat: ik denk ook dat eerlijke posts zoals die van Vivi wel kunnen helpen in het proces om iemand wakker te schudden. Teveel kusjekroel is niemand bij gebaat. En ik ken Viev als een goudeerlijke meid, met het hart op de tong die vertelt wat ze vindt. Good or bad. En dan moet je niet weglopen. Maar de discussie aangaan. Als er iemand is die voor rede vatbaar is, is het viev wel.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:28:26 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71326722
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:26 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dan heb je naar mijn mening al helemaal je stellige oordelen voor je te houden.
Oh oke, geef je dat ook even door aan 99% van de wereldbevolking dan, dat ze hun mening vooral niet mogen ventileren?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:29:57 #236
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_71326752
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh oke, geef je dat ook even door aan 99% van de wereldbevolking dan, dat ze hun mening vooral niet mogen ventileren?
Leer ff lezen of zo.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:30:43 #237
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71326768
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:28 schreef conleche het volgende:
Even mijn 2 centen: als ik het gevoel heb dat ik tot XM door kan dringen zal ik haar advies geven. Er was een tijdje dat ik het voor gezien hield. Had namelijk niet het idee dat er ook maar iets doordrong van wat we zeiden. Dat kon soms irritant zijn, maar ik las er net als CC overheen. Nadat ze hulp gezocht had, had ik wel het idee dat het weer effect had, de dingen die we zeiden, dus ben ik er weer mee begonnen. Ik denk wel degelijk dat er een plaats is voor mensen als XM hier. Wel vind ik dat ze daarnaast ook echt deskundige hulp nodig heeft, want door de tegenslag van vandaag dreigt ze weer helemaal terug te zakken.

Verder ben ik het niet met Vivi eens wb het gebrek aan humor, want ik vind juist dat XM erg droog uit de hoek kan komen. (in de posts die niet over eten gaan weliswaar).

En dan nog wat: ik denk ook dat eerlijke posts zoals die van Vivi wel kunnen helpen in het proces om iemand wakker te schudden. Teveel kusjekroel is niemand bij gebaat. En ik ken Viev als een goudeerlijke meid, met het hart op de tong die vertelt wat ze vindt. Good or bad. En dan moet je niet weglopen. Maar de discussie aangaan. Als er iemand is die voor rede vatbaar is, is het viev wel.
.

Misschien heb ik die humor dan even over het hoofd gezien . Dat kan!

En nogmaals, ze mag er van mij haar bips mee afvegen hoor, het topic is niet van mij ofzo.
pi_71326820
Oh hemel, ik kom een beetje als mosterd na de maaltijd, geloof ik. Maar ik denk dat sommige mensen die misschien wel iets meer problemen hebben met eten dan alleen een paar kilo afvallen, hier soms best een duw in de goede richting kunnen krijgen.

Dat je dan af en toe een klaagdag hebt, soit. We gaan hier mee in eenieders klaagzangen (PF en haar studie, om eens wat te noemen). Mij best, ik vind het wel gezellig, als die slowchat, en ik ben zelden te beroerd om een bemoedigend woord bij te dragen Gewoon, omdat je mensen al langer 'kent'. WMB heeft XM vandaag inderdaad alle reden tot klagen, en vind ik dat er nu wel erg weinig empathisch wordt gereageerd!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:33:17 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71326830
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:29 schreef Duvel het volgende:

[..]

Leer ff lezen of zo.
Leer jij even wat beter formuleren dan, want met mijn interpretatievermogen is niets mis.

Doe je best he.
pi_71326845
Duvel, no offence, maar ik denk niet dat je hier verder iets over te zeggen hebt, over dit topic dan..

het lijkt me zeer moeilijk om in deze situatie te zitten en ik zou ook nooit met je willen ruilen, maar XM post hier met ons, over haar, over ons, en jij niet.. ok, je komt wel eens langs, maar wij zitten hier ook mee, net zoals dat jij er mee zit. In mindere mate, uiteraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard, maar het is ook iets wat ons frustreert, bezighoudt en zeker raakt.

Dat raken doet het zeker. Het doet mij echt PIJN om te zien hoe jouw vriendinnetje zo slecht over zichzelf kan denken, terwijl ze lief, leuk, mooi en tof is.. onbegrijplijk maar omdat ze hier haar steun zoekt en haar buien ventileert, mogen ook wij onze mening hierover ventileren. Vivi brengt het misschien niet helemaal 'met fluwelend handschoentjes', maar het is wel hoe zij erover denkt, en ergens ik ook, ZONDER meteen te vinden dat XM stom, dom of debiel is..

We willen niemand weg hebben en zoals ik de groep hier ken, geeft iedereen heel veel om elkaar, steunt iedereen hier iedereen en geven we ook schoppen onder hol wanneer het moet, en als dat niet helpt/werkt, via internet, kan dat heel frustrerend zijn, vooral omdat ook wij zien hoe leuk en mooi en tof ze wel niet is.. dat is heel frusterend, geloof me...
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:35:46 #241
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_71326882
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Leer jij even wat beter formuleren dan, want met mijn interpretatievermogen is niets mis.
Als je een oordeel niet van een mening kunt onderscheiden, kan ik je ook niet verder helpen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:39:26 #242
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71326959
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:35 schreef Duvel het volgende:

[..]

Als je een oordeel niet van een mening kunt onderscheiden, kan ik je ook niet verder helpen.
Mijn persoonlijk oordeel hoef jij je niet aan te storen. Ik vroeg trouwens niet om je hulp, maar bedankt voor je feedback.

En for the record, ik heb het niet over de persoon, maar over het gedrag.

Maar goed, er bekruipt mij een beetje een Gerda Smit-gevoel .
pi_71327014
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mijn persoonlijk oordeel hoef jij je niet aan te storen. Ik vroeg trouwens niet om je hulp, maar bedankt voor je feedback.

En for the record, ik heb het niet over de persoon, maar over het gedrag.

Maar goed, er bekruipt mij een beetje een Gerda Smit-gevoel .
Ieuw!!! Ga je mond spoelen!! Identificeer jij jezelf met G. Gleuflip?????

't moet niet gekker worden..........
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:43:32 #244
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71327065
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Ieuw!!! Ga je mond spoelen!! Identificeer jij jezelf met G. Gleuflip?????

't moet niet gekker worden..........

Eh nee, niet echt Co.

Leer es lezen ofzo .
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:43:54 #245
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_71327072
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
Vivi brengt het misschien niet helemaal 'met fluwelend handschoentjes', maar het is wel hoe zij erover denkt, en ergens ik ook, ZONDER meteen te vinden dat XM stom, dom of debiel is..
Wat mij stoort is dat er één lomp wijf langskomt om d'r grote bek open te trekken en een paar mensen dat een leuke aanleiding vinden om nog even na te trappen.

Daarnaast vind ik de uitkomst overigens uitstekend. Alles om een keer niet op eten en de problemen daar omheen gefocust te zijn is meegenomen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_71327106
pardon?
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:46:53 #247
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_71327142
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
pardon?
Wat is er onduidelijk?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:47:07 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71327148
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:43 schreef Duvel het volgende:Daarnaast vind ik de uitkomst overigens uitstekend. Alles om een keer niet op eten en de problemen daar omheen gefocust te zijn is meegenomen.
Ik neem aan dat je thuis bedoelt. En dan kan ik je begrijpen. Maar als je hier op het forum bedoelt: we zitten natuurlijk wel in Slank hè? En lang niet iedereen hier heeft een probleem met eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:48:02 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71327175
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:43 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat mij stoort is dat er één lomp wijf langskomt om d'r grote bek open te trekken en een paar mensen dat een leuke aanleiding vinden om nog even na te trappen.

Daarnaast vind ik de uitkomst overigens uitstekend. Alles om een keer niet op eten en de problemen daar omheen gefocust te zijn is meegenomen.
Nou, wat zeur je dan nog .
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:48:24 #250
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_71327184
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je thuis bedoelt. En dan kan ik je begrijpen. Maar als je hier op het forum bedoelt: we zitten natuurlijk wel in Slank hè? En lang niet iedereen hier heeft een probleem met eten.
Natuurlijk bedoel ik thuis.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_71327205
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:46 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat is er onduidelijk?
niemand trapt hier na, niemand is hier NIET begaan met XM, want dat is wel wat je hier aan indruk achterlaat, dat je dat denkt...
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:51:48 #252
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_71327274
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

niemand trapt hier na, niemand is hier NIET begaan met XM, want dat is wel wat je hier aan indruk achterlaat, dat je dat denkt...
Dan is dat goed overgekomen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:51:54 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71327279
Overigens is het net als in het normale leven. Je kan niet iedereen te vriend houden Maar dat moet natuurlijk geen reden zijn om weg te blijven hè?
pi_71327303
Mijn zelfgeflanste pasta carbonara was echt heerlijk trouwens

Lijstje van vandaag ook niet heel briljant, maargoed, we stonden om 11 uur op en zijn pas om 19.30 uur boodschappen gaan doen:

Brunch: 2 afbakbroodjes met pindakaas en sambal, gekookt eitje
T: afbakbroodje pindakaas met sambal
D: anderhalf bord macaroni carbonara
T: pepersweets met bier
Ja doei.
pi_71327333
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:51 schreef Duvel het volgende:

[..]

Dan is dat goed overgekomen.
dan komt wat WIJ zeggen totaal niet op jou over, ga nog 's nalezen wat ik en anderen hebben geschreven hier net over XM

en als jij denkt dat ons medeleven met XM dus niet toereikend is, dan heb je mooi pech, want meer dan dit kunnen we NIET DOEN helaas, want als ik haar ECHT had kunnen helpen, dan had ik het al lang gedaan, net als ieder ander hier volgens mij
Ja doei.
pi_71327376
Uhm, Duvel, het is niet zo dat je de dingen er béter op maakt door iemand een lomp wijf te noemen en anderen te beschuldigen van natrappen.

En verder wat Tink zegt.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:56:25 #257
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71327414
Oh dat geeft niet hoor, ik weet dat ik soms een olifant in een porceleinkast ben. Dat is mijn forte .
  zaterdag 25 juli 2009 @ 22:57:02 #258
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_71327434
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan komt wat WIJ zeggen totaal niet op jou over, ga nog 's nalezen wat ik en anderen hebben geschreven hier net over XM
Ik vond jouw post nou juist een goed voorbeeld, hoe mooi je het ook probeert te omkleden. Maar misschien bedoelde je het wel niet zo lullig, het kwam wel zo over.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_71327491
je zoekt het maar uit
Ja doei.
pi_71327517
XM daarentegen mag best terug komen, die proberen we namelijk zo goed en zo kwaad als het kan wél te helpen alleen zijn er virtueel en menselijk gezien helaas grenzen die wij niet kunnen overschrijden om haar zelfbeeld op te schroeven, dat moet ze zelf doen, met behulp van jou, en DIT vind ik niet de hulp die ze KAN gebruiken
Ja doei.
pi_71327523
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:56 schreef Vivi het volgende:
Oh dat geeft niet hoor, ik weet dat ik soms een olifant in een porceleinkast ben. Dat is mijn forte .
Mijn forte is goddomme om citroenijsjes op dropstokkies te likken, maar es gibt hier nicht mehr im Kuhlschrankfrieschgebüren.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:00:23 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71327542
En in de tussentijd heb ik een paar handjes pinda#s gegeten. Lang opblijven is wel leuk hoor, maar je gaat er zo van snoepen
pi_71327569
Pepersweets

en René heeft nog een biertje gepakt voor me
Ja doei.
pi_71327592
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn forte is goddomme om citroenijsjes op dropstokkies te likken, maar es gibt hier nicht mehr im Kuhlschrankfrieschgebüren.
huh?
Ja doei.
pi_71327601
Kom op Tink, het is 23 uur. Het is zaterdagavond. Had jij 20 jaar geleden gedacht dat je dat láát zou noemen??
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:02:38 #266
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_71327617
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:55 schreef conleche het volgende:
Uhm, Duvel, het is niet zo dat je de dingen er béter op maakt door iemand een lomp wijf te noemen en anderen te beschuldigen van natrappen.
Ik had even geen ander vocabulaire voorhanden.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_71327629
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

huh?
Hedde gij het verstand in de Cevennen gelaten?? Ik zeg gewoon dat ik zin heb in een ijsje!!
pi_71327689
Ja, die zijn daar gesmolten
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:05:02 #269
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71327706
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
En in de tussentijd heb ik een paar handjes pinda#s gegeten. Lang opblijven is wel leuk hoor, maar je gaat er zo van snoepen
Ik wilde net de chips gaan schaken tot ik Shakira zag in d'r nieuwe clip. Nu laat ik ze maar liggen,

pi_71327731
quote:

[..]

Whehe. Mijne is flessen witte wijn achterover slaan, met tussendoor autodrop, chips, chocola met nootjes en boterhammen pindakaas
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:05:47 #271
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71327732
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
XM daarentegen mag best terug komen, die proberen we namelijk zo goed en zo kwaad als het kan wél te helpen alleen zijn er virtueel en menselijk gezien helaas grenzen die wij niet kunnen overschrijden om haar zelfbeeld op te schroeven, dat moet ze zelf doen, met behulp van jou, en DIT vind ik niet de hulp die ze KAN gebruiken
Ik denk eigenlijk dat Duvel ook een beetje met zijn handen in het haar zit. Helemaal nu er thuis een verdrietig meisje op de bank zit dat én niet meer wil eten én zich ook een paar opmerkingen harder aantrekt dan ze zou moeten doen (of harder.... ze zou ze ook ánders kunnen opvatten).
En op zulke momenten gebeurt het weleens dat iemand zich afreageert op de verkeerde mensen. Of net iets te heftig reageert. Ik zou persoonlijk ook niet in zijn schoenen willen staan.
pi_71327743

*klik*

*noes! powershortage!!!!!*

René is nu de stroomtoevoer aan het hosselen dat is liefde o+
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:06:37 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71327765
quote:

[..]

Ja, dat gekladder wat je soms placht te doen kan je ook nauwelijks een enorm talent noemen .
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:08:28 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71327818
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:02 schreef conleche het volgende:
Kom op Tink, het is 23 uur. Het is zaterdagavond. Had jij 20 jaar geleden gedacht dat je dat láát zou noemen??
Nee. Niet in het pré-moederkoektijdperk (ja ik heb een tijdelijke obsessie met eten ). Toen begon de dag net rond dit tijdstip.
pi_71327836
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat Duvel ook een beetje met zijn handen in het haar zit. Helemaal nu er thuis een verdrietig meisje op de bank zit dat én niet meer wil eten én zich ook een paar opmerkingen harder aantrekt dan ze zou moeten doen (of harder.... ze zou ze ook ánders kunnen opvatten).
En op zulke momenten gebeurt het weleens dat iemand zich afreageert op de verkeerde mensen. Of net iets te heftig reageert. Ik zou persoonlijk ook niet in zijn schoenen willen staan.
ja, nee, maar dat zeg ik ook! dat hij het nog 100 keer heftiger heeft dan wij, maar dat ook wij hier aan de zijlijn staan met goedbedoelde hulp, tips, complimenten en ga zo maar door.... gelukkig staan wij niet in zijn schoenen, gelukkig niet, maar we willen volgens mij allemaal wel dat we méér konden doen, of écht iets konden doen..

Als topic kunnen we al 'trots' zijn dat ze het inmiddels bevestig, naar de Mevrouw is gegaan en haar best doet, en een tegenvaller als vandaag is ook echt wel heel naar, maar met meehuilen komen 'we' er ook niet..

Iedereen heeft gezegd 'da's mooi klote!' en vervolgens weer een hard onder de riem over hoe nu te gaan low carben, dat de Mevrouw wel wat tegenstrijdig is, etc. Maar meer kunnen we virtueel (en zelfs menselijk, al kenden we haar IRL) vrees ik niet doen... en da's oprecht echt heel jammer, maar we zijn geen supermensen, en belangrijker, geen XM's spiegelbeeld...
Ja doei.
pi_71327880
oh.. en wij wilden magnums halen.. .Almond, want die waren in de aanbieding bij de AH...

8 stuks voor 4 euro...

en toen waren ze op! Dieettecnnisch heel verantwoord!

maar toen kregen we zo'n aanbiedingscheque en kunnen we ze maandag alsnog halen
Ja doei.
pi_71327883
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:05 schreef Laureline het volgende:

[..]

Whehe. Mijne is flessen witte wijn achterover slaan, met tussendoor autodrop, chips, chocola met nootjes en boterhammen pindakaas

Die autodrop die parkeerwacht zwartmans heet of iets in die geest. Die zijn echt té lekker. . Alhoewel het niet zo erg combineert met een Pouilly Fumé uit 1999.
pi_71327941
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:06 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, dat gekladder wat je soms placht te doen kan je ook nauwelijks een enorm talent noemen .
Zuwwe lesbisch worden?? En dan ?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:11:39 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71327947
Om weer even terug te keren naar mijn issue: vakantie. Ik geloof dat ik een goed alternatief heb gevonden voor 2 weken familiecamping. Waarschijnlijk gaan we een paar dagen naar Keulen. Kijken of de clubs waar we vroeger heengingen nog bestaan en als ze nog bestaan, kijken of we er nog in mogen
pi_71327977
Ik blijf erbij dat de reactie van de Mevrouw niet zo raar is (en nee, dat is niet omdat ik haar heb helpen uitzoeken ). Niet omdat het oude regime van XM nou zo gezond is, maar wel omdat de klap van gewichtstoename zo hard is aangekomen. Dan maar wat rustiger opbouwen en lowcarben om die 2,5 er weer af te krijgen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:13:35 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71328012
Weet je wat ik lekker vind? Een soort heksenhylachtige dropjes eten in combinatie met van die gesuikerde chemische haribo-banaantjes
pi_71328027
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Die autodrop die parkeerwacht zwartmans heet of iets in die geest. Die zijn echt té lekker. . Alhoewel het niet zo erg combineert met een Pouilly Fumé uit 1999.
Ja grmpf. Komt er een vriend uit Nederland langs, neemt die schat twee dozen oldtimers voor me mee, omdat hij weet dat ik ze heerlijk vind De eerste is al op (in drie dagen ).
pi_71328063
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik blijf erbij dat de reactie van de Mevrouw niet zo raar is (en nee, dat is niet omdat ik haar heb helpen uitzoeken ). Niet omdat het oude regime van XM nou zo gezond is, maar wel omdat de klap van gewichtstoename zo hard is aangekomen. Dan maar wat rustiger opbouwen en lowcarben om die 2,5 er weer af te krijgen.
Nou, eerst was de boodschap dat XM weer terug zou moeten naar haar oude regime van een bord havermout en 2 crackers. (ik overdrijf). Daarna werd het lowcarben pas geopperd, met bijbehorende eetlijst en dat was al wel beter. Hoewel ik er nog steeds niet zo zeker van ben dat je iemand met neiging tot anorexia een tool in handen moet geven om razendsnel af te vallen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:15:47 #284
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71328079
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Zuwwe lesbisch worden?? En dan ?
Ik ben net al getrouwd met Greys via PM maar dan maken we er wel een threesome van. Dat baronessenstemmetje van jou is niet te weerstaan tenslotte .
pi_71328168
ow, Greys pmt niet alleen met mij

teh drama's

ik neem nog een biertje
Ja doei.
pi_71328267
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik ben net al getrouwd met Greys via PM maar dan maken we er wel een threesome van. Dat baronessenstemmetje van jou is niet te weerstaan tenslotte .
Ja, dat zeg jij hè. Baronessestemmetje. Maar toen ik net bloemen ging kopen en de meneer de hond in de fietsmand aaide en vroeg of Koek ook beet, zei ik op zijn Fok!s: Uh-huh!! Driftig knikkend. Begon ie verder in het Engels tegen me te lullen. Toen ik hem verbaasd vroeg waarom oftie dat deed, tegen mij, zijnde de baronesse van A'dam Zuid, zei hij dat mijn accent nogal Amerikaans klonk.

Ik had echt alleen Uh-huh gezegd.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:21:42 #287
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71328272
Hé mo, zou jij geen alternatief voor bier gaan zoeken? Afvallen endezo, huwelijk.... weet je nog?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:23:02 #288
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71328316
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had echt alleen Uh-huh gezegd.
Zie hier de verklaring voor dit mysterie .
pi_71328333
ja, maar René is een feeder

dat zou ik gaan doen ja..

laatste weekend bier dan maar?

valt nog een beetje onder verkansie
Ja doei.
pi_71328392
*pakt nog een peppersweet*

René: Zeg, post je dan nu wel even dat je er dit keer ZELF eentje pakte???
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 23:25:23 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71328424
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar René is een feeder

dat zou ik gaan doen ja..

laatste weekend bier dan maar?

valt nog een beetje onder verkansie
Of gewoon 1 biertje per week (geen 5 literfles nemen natuurlijk ) en voor de rest wat caloriearmer drinken. Volgens mij zorgen die biertjes er namelijk voor dat je buikje niet verdwijnt.
pi_71328466
dat zou best 's kunnen..
bier is trouwens naast thee/water het enige wat ik aan andere meuk drink..

nooit sap of frisdrank...
Ja doei.
pi_71329711
I killed zeh topique
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 26 juli 2009 @ 09:13:26 #294
70532 loveli
N
pi_71333335
*CPR*

Goedemorgen
crap in = crap out
  zondag 26 juli 2009 @ 09:18:47 #295
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_71333364
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
*pakt nog een peppersweet*

René: Zeg, post je dan nu wel even dat je er dit keer ZELF eentje pakte???
  zondag 26 juli 2009 @ 09:18:51 #296
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71333366
Nu maak ik me vast niet geliefd, maar ik vind die lijst van XM haar deskundige absoluut niet logisch en de aanpak evenmin.
pi_71333379
quote:
Op zondag 26 juli 2009 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Nu maak ik me vast niet geliefd, maar ik vind die lijst van XM haar deskundige absoluut niet logisch en de aanpak evenmin.
Ik ook niet
pi_71333806
quote:
Op zondag 26 juli 2009 09:18 schreef Lastpost het volgende:
Waarom zou je je daarmee niet geliefd maken? Ik geloof niet dat ik er een positief geluid over heb gehoord.

G'morgen!! Moet gaan werken en daar heb ik zó geen zin in met dit prachtige weer....... Zucht. Ik ga me maar eens aankleden.............
pi_71333879
ik heb te weinig kennis van specifiek afvallen om te kunnen oordelen of ik de mevrouw van XM 'raar' vind met haar lijstjes of niet...

dus daarom:

goedemorgen!
Ja doei.
  zondag 26 juli 2009 @ 10:42:20 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71333967
Jeebs, ik heb weer wat gemist zie ik

Nog even 2 centen: veel mensen hier hebben XM kleine stapjes zien nemen richting een beter eetpatroon, van eigenwijs zeggen dat het wél goed ging tot voorzichtig hulp zoeken enzo. Ik vond dat erg stoer! Ik bedoel, méér durven gaan eten en er hulp bij zoeken druist wel in tegen alles wat ze over afvallen e.d. heeft meegekregen. Velen hier hebben XM steeds weer aangezet tot hulp zoeken, soms softie, soms met krachtiger termen. Dan is het mooi om te zien wat voor progress ze maakt enzo, met de pieken en de dalen.
Maar ja, ik kan niet voorschrijven waar anderen zich aan moeten ergeren ofzo Ik dacht, ik post iig even hoe ik het zie! Ik stoor me dus helemaal niet aan XM, ik vind het een leuke meid en ook al weet ik zelf niet zoveel van het afvalgebeuren (hell ik ben zelf net van de pogingen tot 1000-1200 kcal lijstjes af ), ik vond het wel fijn om te proberen haar zo nu en dan een hart onder de riem te steken oids.

En wat betreft de mevrouw van XM: ik snap er ook geen drol van Ik zou eerder zeggen ga eerst naar 1300 kcal NORMALE lijstjes, en dan 1400, dan 1500... Ofzo. Maar goed, zoals gezegd weet ik er dus ook de ballen van

Woehoe, uitgebreide 2 centen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')