quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okay eaaasy on the smilies. Iets minder hyper mag wel, Maria
quote:
Dat het niet normaal was. Nu streng om die gore kilo's er weer af te krijgen en dan elke maand 1 dingetje toevoegen. Dit was teveel ineens.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zei de mevrouw ervan en wat heb je erover tegen de mevrouw gezegd? Wat is je plan?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
CF dat ontbijt van jou!!! Hoe krijg je het weg!!! BRRRRRRR!!
Wel gezond natuurlijk........
Evergreens zijn niet zo nuttig, er zit niets 'goeds' in. Yoghurt en aardbeien, dat is wel een puik planquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:06 schreef Belana het volgende:
je hebt gelijk coldfeet, het is te weinig, wat kan ik er eens aan toevoegen?
Iets van ontbijtkoek of evergreen tussendoor ofzo?
of yoghurt misschien, dat is wel wat denk ik!
edit: met een bakje yoghurt en een bakje aardbeien erbij zit ik weer goed
Erg lekker, merci beaucoupquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ik heb eigenlijk niet meegekregen hoe het afgelopen is met de keftedes, waren ze lekker?
Ja! Herkenbaar!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:34 schreef Laureline het volgende:
Sowieso kan ik me wel voorstellen dat je schrikt, als je dan na al je goede inzet na 2 weken gaat wegen. Je wil beloond worden, verdorie! Maar die weegschaal is zo'n beperkte momentopname. Voor sommigen zal het best goed zijn die weegmomenten te beperken, omdat het anders een te grote fixatie wordt, maar voor mezelf vind ik het juist interessant me iedere ochtend te wegen. Die verschillen van dag tot dag zijn echt enorm!
een dag zonder of met alcohol: 1 kilo verschil
ongesteld :minstens een kilo erbij
vreetbui met chips: 2 kilo extra, maar vaak pas na 2 dagen![]()
gesport : halve kilo minder
veel frisdrank met koolzuur: halve kilo meer
slapeloze nacht: halve kilo minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |