abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:37:36 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_71311453
Maria, ik vind Zumba ook super
vandaag een nieuwe Argentijnse leraar die ging 2 nummers doen om te oefenen, nou het 2e nummer heeft ie ons echt laten zweten, erg goed, erg leuk!
Ik vind het heerlijk om zaterdagochtend te sporten maargoed, met 2 kleine kinderen ben ik toch al wakker natuurlijk, dat scheelt. Maar ik vind het heerlijk om meteen voor de hele dag energie te hebben.

ok, de planning voor vandaag

O: 2 eitjes
T: 3 bambu koffie (koffievervanger, ik drink geen koffie meer) en water
L: 2 boterhammen met tonijnsalade en het restje tonijnsalade
T: bakje bleekselderij en worteltjes en rozijntjes met mosterd dille dressing
T: bambu en water
D: bleekselderij en paprika met shoarma van kippevlees en zilvervlies rijst, beetje knoflooksaus
T: bambu en water
stormy waters...
sailin'
pi_71311455
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okay eaaasy on the smilies. Iets minder hyper mag wel, Maria

Ik heb eigenlijk niet meegekregen hoe het afgelopen is met de keftedes, waren ze lekker?

Mijn lijst voor vandaag:
S: te laat opgestaan voor bodyshape wel 4x20 pushups, 2x20 rechte, 2x20 schuine buikspieren
O: pak bladspinazie met 2 gekookte eitjes
L: pancakes met light rabarber-aardbeienjam
T: bakje griekse yoghurt o%
D: kip met lente-ui en cashews, sojasausprutje, broccoli
T: meer cashews
T: whisky

Denk ik
pi_71311476
Belana, tel de kcal eens voor vandaag? Voor mijn gevoel is het te weinig. Zeker als je al pittig hebt gesport vandaag
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:40:29 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_71311504
ik ga even checken coldfeet thanks
stormy waters...
sailin'
pi_71311529
CF dat ontbijt van jou!!! Hoe krijg je het weg!!! BRRRRRRR!!

Wel gezond natuurlijk........
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:00:05 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71311903
+2,5 kg

Mag wel weer terug naar streng.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71311974
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
+2,5 kg

Mag wel weer terug naar streng.

Wat zei de mevrouw ervan en wat heb je erover tegen de mevrouw gezegd? Wat is je plan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:06:51 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_71312043
je hebt gelijk coldfeet, het is te weinig, wat kan ik er eens aan toevoegen?
Iets van ontbijtkoek of evergreen tussendoor ofzo?
of yoghurt misschien, dat is wel wat denk ik!

edit: met een bakje yoghurt en een bakje aardbeien erbij zit ik weer goed
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:09:36 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71312100
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat zei de mevrouw ervan en wat heb je erover tegen de mevrouw gezegd? Wat is je plan?
Dat het niet normaal was. Nu streng om die gore kilo's er weer af te krijgen en dan elke maand 1 dingetje toevoegen. Dit was teveel ineens.

Plan rest van de dag: janken. Probably.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71312105
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
CF dat ontbijt van jou!!! Hoe krijg je het weg!!! BRRRRRRR!!

Wel gezond natuurlijk........

Ik vind spinazie echt zoooo lekker

Eigenlijk is het best gek dat ik ooit dik ben geworden Ik geloof dat ik meer van spinazie hou dan van chips, en meer van aubergines dan van chocolade

XM, dat is wel schrikken Juist omdat je voor mijn gevoel de afgelopen weken eindelijk normaal at... en nu? Echt je oude regime oppikken? Dat kan toch niet de oplossing zijn?
pi_71312109
SHE ontbeet toch ook altijd met spinazie?

En XM, nu niet meteen weer je 'werk' tenietdoen hoor! Je lichaam moet gewoon wennen aan een normaal eetpatroon, dat gaat geleidelijk. Anders kan je bij je volgende poging nog maar 500 kcals per dag. Heb je al met je Mevrouw gesproken? En hoe voelde je je zelf, tot je dat getal op de weegschaal zag? Gezonder, fijner?
pi_71312141
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:06 schreef Belana het volgende:
je hebt gelijk coldfeet, het is te weinig, wat kan ik er eens aan toevoegen?
Iets van ontbijtkoek of evergreen tussendoor ofzo?
of yoghurt misschien, dat is wel wat denk ik!

edit: met een bakje yoghurt en een bakje aardbeien erbij zit ik weer goed
Evergreens zijn niet zo nuttig, er zit niets 'goeds' in. Yoghurt en aardbeien, dat is wel een puik plan Lekker!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:13:16 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71312176
@CF: Ik had op gewicht moeten blijven met haar lijst, maar ben dus in 2 weken tijd 2,5kg aangekomen . Mag dus wel terug naar mn oude lijstjes, want anders blijf ik groeien.

@Laureline: nee voelde me beter met mn strenge lijstjes. Afgelopen 2 weken waren hell. Rotgevoel in mn maag- en darmstelsel.
pi_71312196
O XM. Wat kut. Maar wat Laureline zegt is wel waar hoor! Je lichaam heeft zo lang te weinig voedingsstoffen gehad, dat het nu als een gek is gaan hamsteren. Als het merkt dat het niet tijdelijk is, dan zal het zich stabiliseren. Je at namelijk echt niet veel. Echt niet. Je moet het nog een kans geven.

Zei de mevrouw dat je weer terug mocht gaan naar je strenge, Spartaanse regime?? Ik kan het me haast niet voorstellen!! Zo ongezond namelijk!!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:15:41 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71312219
Ze heeft het toch echt gezegd. En als ik dan weer terug ben op 74 opnieuw beginnen en dan elke maand één extra ding toevoegen aan het lijstje.
pi_71312227
Hey ! Fok ziet er anders uit

zow.. eindelijk de laptop maar 's gepakt.. even de rekening enzo bijwerken..

geweldige vakantie! 2 weken motorrijden, 4000km gereden en per persoon maar 414 euro inclusief ALLES kwijt

29 euro per dag per persoon dus

en op

zijn we een vriend tegengekomen op 2km weg waar we toevallig elkaar kruisten
Ja doei.
pi_71312248
XM da's jammer

had de mevrouw ook een oplossing/verklaring?? is het niet gewoon 'tijdelijk' omdat je weer moet wennen aan normaal eten? Heb nog niet bijgelezen verder...
Ja doei.
pi_71312315
zelf zat ik vanochtend precies op 70.00kg

69,7 voor ik op vakantie ging en hebben gisteren MacD (was niet anders ) en donderdagavond pizza (in het noodweer in Zwitserland ) gegeten dus dat is er zo weer af, dus denk dat ik woensdag weer rond de 68 zal zitten dus zelfs afgevallen waarschijnlijk!
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:23:06 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_71312362
XM, ik ken je hele historie niet natuurlijk, maar het klinkt rot en ik kan me voorstellen dat je je even voelt
stormy waters...
sailin'
pi_71312377
en welkom Belana
Ja doei.
pi_71312416
Ik ben 2 kilo afgevallen in de 6 maanden die ik in het buitenland heb gezeten en superveel uit eten ben geweest en bier heb gedronken... toch wel een prestatie vind ik zelf *vreugdedansje doet*

Netjes budget MoBlo, ik heb gemiddeld zo'n 45 euro uitgegeven incl. reizen en overnachting per dag
pi_71312632
Sowieso kan ik me wel voorstellen dat je schrikt, als je dan na al je goede inzet na 2 weken gaat wegen. Je wil beloond worden, verdorie! Maar die weegschaal is zo'n beperkte momentopname. Voor sommigen zal het best goed zijn die weegmomenten te beperken, omdat het anders een te grote fixatie wordt, maar voor mezelf vind ik het juist interessant me iedere ochtend te wegen. Die verschillen van dag tot dag zijn echt enorm!

een dag zonder of met alcohol: 1 kilo verschil
ongesteld :minstens een kilo erbij
vreetbui met chips: 2 kilo extra, maar vaak pas na 2 dagen
gesport : halve kilo minder
veel frisdrank met koolzuur: halve kilo meer
slapeloze nacht: halve kilo minder
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:48:18 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71312946
Ah XM wat KUT En raar en stom! Al is het ergens ook niet zo gek ivm die hamster-theorie van Co. Lichamen zijn soms echt stomme dingen

Ik wacht ook nog steeds vol smart op de beloning van mijn gezumba
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk niet meegekregen hoe het afgelopen is met de keftedes, waren ze lekker?
Erg lekker, merci beaucoup Sterker nog, zo lekker dat ik het vandaag weer maak Voor bezoek weer! Omnomnom!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71312952
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:34 schreef Laureline het volgende:
Sowieso kan ik me wel voorstellen dat je schrikt, als je dan na al je goede inzet na 2 weken gaat wegen. Je wil beloond worden, verdorie! Maar die weegschaal is zo'n beperkte momentopname. Voor sommigen zal het best goed zijn die weegmomenten te beperken, omdat het anders een te grote fixatie wordt, maar voor mezelf vind ik het juist interessant me iedere ochtend te wegen. Die verschillen van dag tot dag zijn echt enorm!

een dag zonder of met alcohol: 1 kilo verschil
ongesteld :minstens een kilo erbij
vreetbui met chips: 2 kilo extra, maar vaak pas na 2 dagen
gesport : halve kilo minder
veel frisdrank met koolzuur: halve kilo meer
slapeloze nacht: halve kilo minder
Ja! Herkenbaar!

MoBlo, WB Ga je je sportregime weer oppakken? En wanneer moet je nou voor de volgende keuring-dinges? Spannend

Totziens, ha, dat is fijn, dat je niet bent aangekomen in die maanden! Wil je er nog veel afhebben?
pi_71313083
Hmm, ik wil richting de 65 maar ik wil vooral een gezond eetpatroon en regelmatig sporten, de kilo's die ik daar bij verlies zijn mooi meegenomen.
Daarom ga ik nu braaf op de fiets naar de stad in plaats van de bus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')