abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:37:36 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_71311453
Maria, ik vind Zumba ook super
vandaag een nieuwe Argentijnse leraar die ging 2 nummers doen om te oefenen, nou het 2e nummer heeft ie ons echt laten zweten, erg goed, erg leuk!
Ik vind het heerlijk om zaterdagochtend te sporten maargoed, met 2 kleine kinderen ben ik toch al wakker natuurlijk, dat scheelt. Maar ik vind het heerlijk om meteen voor de hele dag energie te hebben.

ok, de planning voor vandaag

O: 2 eitjes
T: 3 bambu koffie (koffievervanger, ik drink geen koffie meer) en water
L: 2 boterhammen met tonijnsalade en het restje tonijnsalade
T: bakje bleekselderij en worteltjes en rozijntjes met mosterd dille dressing
T: bambu en water
D: bleekselderij en paprika met shoarma van kippevlees en zilvervlies rijst, beetje knoflooksaus
T: bambu en water
stormy waters...
sailin'
pi_71311455
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okay eaaasy on the smilies. Iets minder hyper mag wel, Maria

Ik heb eigenlijk niet meegekregen hoe het afgelopen is met de keftedes, waren ze lekker?

Mijn lijst voor vandaag:
S: te laat opgestaan voor bodyshape wel 4x20 pushups, 2x20 rechte, 2x20 schuine buikspieren
O: pak bladspinazie met 2 gekookte eitjes
L: pancakes met light rabarber-aardbeienjam
T: bakje griekse yoghurt o%
D: kip met lente-ui en cashews, sojasausprutje, broccoli
T: meer cashews
T: whisky

Denk ik
pi_71311476
Belana, tel de kcal eens voor vandaag? Voor mijn gevoel is het te weinig. Zeker als je al pittig hebt gesport vandaag
  zaterdag 25 juli 2009 @ 12:40:29 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_71311504
ik ga even checken coldfeet thanks
stormy waters...
sailin'
pi_71311529
CF dat ontbijt van jou!!! Hoe krijg je het weg!!! BRRRRRRR!!

Wel gezond natuurlijk........
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:00:05 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71311903
+2,5 kg

Mag wel weer terug naar streng.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71311974
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
+2,5 kg

Mag wel weer terug naar streng.

Wat zei de mevrouw ervan en wat heb je erover tegen de mevrouw gezegd? Wat is je plan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:06:51 #108
24188 Belana
kloon van belana
pi_71312043
je hebt gelijk coldfeet, het is te weinig, wat kan ik er eens aan toevoegen?
Iets van ontbijtkoek of evergreen tussendoor ofzo?
of yoghurt misschien, dat is wel wat denk ik!

edit: met een bakje yoghurt en een bakje aardbeien erbij zit ik weer goed
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:09:36 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71312100
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef sigme het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat zei de mevrouw ervan en wat heb je erover tegen de mevrouw gezegd? Wat is je plan?
Dat het niet normaal was. Nu streng om die gore kilo's er weer af te krijgen en dan elke maand 1 dingetje toevoegen. Dit was teveel ineens.

Plan rest van de dag: janken. Probably.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71312105
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
CF dat ontbijt van jou!!! Hoe krijg je het weg!!! BRRRRRRR!!

Wel gezond natuurlijk........

Ik vind spinazie echt zoooo lekker

Eigenlijk is het best gek dat ik ooit dik ben geworden Ik geloof dat ik meer van spinazie hou dan van chips, en meer van aubergines dan van chocolade

XM, dat is wel schrikken Juist omdat je voor mijn gevoel de afgelopen weken eindelijk normaal at... en nu? Echt je oude regime oppikken? Dat kan toch niet de oplossing zijn?
pi_71312109
SHE ontbeet toch ook altijd met spinazie?

En XM, nu niet meteen weer je 'werk' tenietdoen hoor! Je lichaam moet gewoon wennen aan een normaal eetpatroon, dat gaat geleidelijk. Anders kan je bij je volgende poging nog maar 500 kcals per dag. Heb je al met je Mevrouw gesproken? En hoe voelde je je zelf, tot je dat getal op de weegschaal zag? Gezonder, fijner?
pi_71312141
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:06 schreef Belana het volgende:
je hebt gelijk coldfeet, het is te weinig, wat kan ik er eens aan toevoegen?
Iets van ontbijtkoek of evergreen tussendoor ofzo?
of yoghurt misschien, dat is wel wat denk ik!

edit: met een bakje yoghurt en een bakje aardbeien erbij zit ik weer goed
Evergreens zijn niet zo nuttig, er zit niets 'goeds' in. Yoghurt en aardbeien, dat is wel een puik plan Lekker!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:13:16 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71312176
@CF: Ik had op gewicht moeten blijven met haar lijst, maar ben dus in 2 weken tijd 2,5kg aangekomen . Mag dus wel terug naar mn oude lijstjes, want anders blijf ik groeien.

@Laureline: nee voelde me beter met mn strenge lijstjes. Afgelopen 2 weken waren hell. Rotgevoel in mn maag- en darmstelsel.
pi_71312196
O XM. Wat kut. Maar wat Laureline zegt is wel waar hoor! Je lichaam heeft zo lang te weinig voedingsstoffen gehad, dat het nu als een gek is gaan hamsteren. Als het merkt dat het niet tijdelijk is, dan zal het zich stabiliseren. Je at namelijk echt niet veel. Echt niet. Je moet het nog een kans geven.

Zei de mevrouw dat je weer terug mocht gaan naar je strenge, Spartaanse regime?? Ik kan het me haast niet voorstellen!! Zo ongezond namelijk!!
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:15:41 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71312219
Ze heeft het toch echt gezegd. En als ik dan weer terug ben op 74 opnieuw beginnen en dan elke maand één extra ding toevoegen aan het lijstje.
pi_71312227
Hey ! Fok ziet er anders uit

zow.. eindelijk de laptop maar 's gepakt.. even de rekening enzo bijwerken..

geweldige vakantie! 2 weken motorrijden, 4000km gereden en per persoon maar 414 euro inclusief ALLES kwijt

29 euro per dag per persoon dus

en op

zijn we een vriend tegengekomen op 2km weg waar we toevallig elkaar kruisten
Ja doei.
pi_71312248
XM da's jammer

had de mevrouw ook een oplossing/verklaring?? is het niet gewoon 'tijdelijk' omdat je weer moet wennen aan normaal eten? Heb nog niet bijgelezen verder...
Ja doei.
pi_71312315
zelf zat ik vanochtend precies op 70.00kg

69,7 voor ik op vakantie ging en hebben gisteren MacD (was niet anders ) en donderdagavond pizza (in het noodweer in Zwitserland ) gegeten dus dat is er zo weer af, dus denk dat ik woensdag weer rond de 68 zal zitten dus zelfs afgevallen waarschijnlijk!
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:23:06 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_71312362
XM, ik ken je hele historie niet natuurlijk, maar het klinkt rot en ik kan me voorstellen dat je je even voelt
stormy waters...
sailin'
pi_71312377
en welkom Belana
Ja doei.
pi_71312416
Ik ben 2 kilo afgevallen in de 6 maanden die ik in het buitenland heb gezeten en superveel uit eten ben geweest en bier heb gedronken... toch wel een prestatie vind ik zelf *vreugdedansje doet*

Netjes budget MoBlo, ik heb gemiddeld zo'n 45 euro uitgegeven incl. reizen en overnachting per dag
pi_71312632
Sowieso kan ik me wel voorstellen dat je schrikt, als je dan na al je goede inzet na 2 weken gaat wegen. Je wil beloond worden, verdorie! Maar die weegschaal is zo'n beperkte momentopname. Voor sommigen zal het best goed zijn die weegmomenten te beperken, omdat het anders een te grote fixatie wordt, maar voor mezelf vind ik het juist interessant me iedere ochtend te wegen. Die verschillen van dag tot dag zijn echt enorm!

een dag zonder of met alcohol: 1 kilo verschil
ongesteld :minstens een kilo erbij
vreetbui met chips: 2 kilo extra, maar vaak pas na 2 dagen
gesport : halve kilo minder
veel frisdrank met koolzuur: halve kilo meer
slapeloze nacht: halve kilo minder
  zaterdag 25 juli 2009 @ 13:48:18 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71312946
Ah XM wat KUT En raar en stom! Al is het ergens ook niet zo gek ivm die hamster-theorie van Co. Lichamen zijn soms echt stomme dingen

Ik wacht ook nog steeds vol smart op de beloning van mijn gezumba
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 12:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk niet meegekregen hoe het afgelopen is met de keftedes, waren ze lekker?
Erg lekker, merci beaucoup Sterker nog, zo lekker dat ik het vandaag weer maak Voor bezoek weer! Omnomnom!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71312952
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:34 schreef Laureline het volgende:
Sowieso kan ik me wel voorstellen dat je schrikt, als je dan na al je goede inzet na 2 weken gaat wegen. Je wil beloond worden, verdorie! Maar die weegschaal is zo'n beperkte momentopname. Voor sommigen zal het best goed zijn die weegmomenten te beperken, omdat het anders een te grote fixatie wordt, maar voor mezelf vind ik het juist interessant me iedere ochtend te wegen. Die verschillen van dag tot dag zijn echt enorm!

een dag zonder of met alcohol: 1 kilo verschil
ongesteld :minstens een kilo erbij
vreetbui met chips: 2 kilo extra, maar vaak pas na 2 dagen
gesport : halve kilo minder
veel frisdrank met koolzuur: halve kilo meer
slapeloze nacht: halve kilo minder
Ja! Herkenbaar!

MoBlo, WB Ga je je sportregime weer oppakken? En wanneer moet je nou voor de volgende keuring-dinges? Spannend

Totziens, ha, dat is fijn, dat je niet bent aangekomen in die maanden! Wil je er nog veel afhebben?
pi_71313083
Hmm, ik wil richting de 65 maar ik wil vooral een gezond eetpatroon en regelmatig sporten, de kilo's die ik daar bij verlies zijn mooi meegenomen.
Daarom ga ik nu braaf op de fiets naar de stad in plaats van de bus.
pi_71313101
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja! Herkenbaar!

MoBlo, WB Ga je je sportregime weer oppakken? En wanneer moet je nou voor de volgende keuring-dinges? Spannend

Totziens, ha, dat is fijn, dat je niet bent aangekomen in die maanden! Wil je er nog veel afhebben?
Ook herkenbaar vwb het aankomen en afvallen en zulks

Verder: 4 augustus en ja, ik ga weer sporten op naar de 60/strakke buik

en ook eens vwb Totziens
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:03:12 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71313293
Nou, ik heb gisteravond alcohol gedronken én ik ben daarnet (voor mijn doen gezien mirena) 'ongesteld' geworden.

Dat kon er ook nog wel weer bij.
pi_71313320
Voorproefje

Flatteuze mini-meet-foto

Bovenop een kleine Col

Uitzicht op de Sint Bernard Pas
Ja doei.
pi_71313342
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik heb gisteravond alcohol gedronken én ik ben daarnet (voor mijn doen gezien mirena) 'ongesteld' geworden.

Dat kon er ook nog wel weer bij.
da's toch juist goed om te weten? dan kan het alleen maar meevallen dan is het gewoon 'door omstandigheden'
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:05:51 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71313358
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

da's toch juist goed om te weten? dan kan het alleen maar meevallen dan is het gewoon 'door omstandigheden'
2,5 kg? Een kilo misschien. Hooguit.
pi_71313389
positief denken
Ja doei.
pi_71313430
Terug naar je oude schema?
Deze Mevrouw kende je toch via CF?
Vind dit een beetje raar.....
pi_71313467
oh, en Miss_S: we gaan morgen even langs mn schoonouders, schoonmoesje krijg maandag de een na laatste chemo

en daarna gewoon wat leuke dingetjes hier vrienden uitnodigen voor een BBQ, wat geocaches in de buurt doen, wat dingen regelen die nog moeten en wie weet nog een ritje met de motor, als we daar weer aan kunnen denken we komen die week wel door
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:11:27 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71313470
Sorry Mo, dat zit er vandaag ff niet in. Het voelt alsof ik met een steen in m'n gezicht ben geslagen. Ik laat het verder hier vandaag wel ff bij in het topic, want ik wil de sfeer hier ook niet vergallen.

Tot een andere keer maar weer.
pi_71313536
Pop, je bent weer meer gaan eten! Natuurlijk kom je dan aan, want je lichaam zat in de spaarstand dat duurt even voor je lichaam daar weer uit is en de nieuwe normale hoeveelheden als normaal leert accepteren

Maar ga ff wat voor jezelf doen Boekje lezen, leuke film kijken, wandelen
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:26:03 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71313809
Leuke foto's Mo.
Hoe lang heb je nu nog vakantie, heb je nog plannen?

Terug van 2 uur wandelen, lekker hoor!
Zo nog een boterham met achterham en om 4 uur nog een kommetje magere yghurt met een kiwi, dan bier en bbq
En maar klagen dat ik aankom
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71313940
niet aankom? Daar zou ik ook niet over klagen nee
Ja doei.
pi_71314321
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry Mo, dat zit er vandaag ff niet in. Het voelt alsof ik met een steen in m'n gezicht ben geslagen. Ik laat het verder hier vandaag wel ff bij in het topic, want ik wil de sfeer hier ook niet vergallen.

Tot een andere keer maar weer.
He, je vergalt niks. Jouw dag is vergald, en met reden, en dat mag je best hier uitleven.
Zoals het hier ook best bekend mag zijn dat lichamen geen masjientjes zijn, die een rekensommetje met caloriën uitvoeren.

Echt waar hoor; ik blijf me daarover verbazen. De een na de ander meldt vreselijke eetuitspattingen en toch afvallen. Ik eet rustig 3000 kcal per dag en blijf keurig op gewicht. Anderen eten praktisch niets en komen toch aan. Een derde sport als een beest, eet niks, en geen spoor van spaarstand te bekennen, integendeel, dikke spieropbouw. Dondert allemaal niks: allemaal netjes de formule invullen en dan weet je wat je nodig hebt / mag hebben. .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:48:29 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71314430
Balen voor je XM. En verbazingwekkend. Maar om eerlijk te zijn sta ik er nog meer versteld van dat ze je zo laat gaan en je weer streng laat dieten Zó creeer je eetproblemen. Want je vertrouwen in voedsel zal nu wel helemaal weg zijn. Echt, te gek voor woorden dit. Zo raar dat ik begin te twijfelen aan haar deskundigheid.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71314433
Heb ik overigens nog belangrijke/leuke/trieste/wereldschokkende dingen gemist?
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:50:14 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71314477
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik overigen nog belangrijke/leuke/trieste/wereldschokkende dingen gemist?
Ik ga niet op vakantie En gelukkig maar als ik lees dat het zo heet was in de Cevennen. Dat was ongeveer de regio waar wij ook heen zouden gaan. WB trouwens moblo. Je ziet er goed uit op de foto's.
pi_71314517
whehe, dank je (vooral op die laatste ) en waarom niet?

En het was echt niet normaal zo warm 39 graden gaf zo'n ding aan zit je dan, in je motorpak!!!

En er waren veel muggen, en nu, bij de Tour de France te zien, ook een flinke bosbrand
Ja doei.
pi_71314538
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
Balen voor je XM. En verbazingwekkend. Maar om eerlijk te zijn sta ik er nog meer versteld van dat ze je zo laat gaan en je weer streng laat dieten Zó creeer je eetproblemen. Want je vertrouwen in voedsel zal nu wel helemaal weg zijn. Echt, te gek voor woorden dit. Zo raar dat ik begin te twijfelen aan haar deskundigheid.
Ik ook. Ik vind het echt idioot.

Ik verheug me op Zomergasten dit jaar. Viktor en Rolf beginnen ze mee!!
pi_71314560
Ok... dus de Mevrouw van XM die laat haar gaan als in 'ze stopt er mee'? Of blijft XM wel bij de Mevrouw en laat ze haar haar gang (voorlopig) gaan?

Vage shit
Ja doei.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:53:31 #145
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71314572
Mailtje met het advies; low-carb. Great.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:55:29 #146
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71314621
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja. Het is in ieder geval de enige manier waarop ík snel afval. Misschien werkt het voor jou ook wel XM. Geef het een kans. Zeker omdat je met low-carb vooral ook véél kan eten.
pi_71314659
Sigme, het verbaast mij anders niets dat jij netjes op gewicht blijft, met al je gehol
Wat ik me afvraag: aanvankelijk had je een halve hekel aan hardlopen, 'alleen voor de lijn', 'alleen omdat lief meegaat', etc. Vind je het nu wel echt echt echt leuk?

Tink, ik vind het ook lastig te beoordelen, of dit nou wijs is. Aan de andere kant denk ik: de Mevrouw is dietiste (blijkbaar, want aangesloten bij de beroepsvereniging) en psychologe; ze zal er wel redenen voor hebben. Omdat het gewichts-issue bij XM ook meer is dan een paar kilootjes willen afvallen, komt de klap van een paar kilo aankomen nu wel erg hard aan. Zeker omdat ze ook last had van maag/darmen, is het misschien niet z'n heel dom idee om langzaam op te gaan bouwen.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:57:04 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71314673
Ik ga het ook wel proberen. Hoewel ik sterker neig naar maar gewoon helemaal niet meer eten. Maar goed, we gaan het maar doen.
pi_71314699
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ja. Dat werkt wel als een tiet. Dat wel. Maar ik weet niet of het in jou geval zo slim is om te adviseren, omdat jij vooral weer een gezonde relatie met eten moet krijgen. Gelukkig kan je dat low carben heel gezond aanpakken en ik ga er toevallig volgende week ook weer mee beginnen (voor even) dus als je vragen hebt.......
  zaterdag 25 juli 2009 @ 14:58:48 #150
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71314714
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga het ook wel proberen. Hoewel ik sterker neig naar maar gewoon helemaal niet meer eten. Maar goed, we gaan het maar doen.
Daar was ik dus al bang voor. Heb je dat ook al tegen haar gezegd? Zo ja, wat zei zij erop?
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:03:09 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71314854
quote:
.......en van Parijs naar Bordeaux, op de A10, staat bij elkaar 81 kilometer file.
Ben ik even blij dat we niet zijn gaan rijden

Alternatieve vakantieplan is nu trouwens globaal gezien:
  • morgen familiebezoek + kinderen wegbrengen
  • eerste helft van de week: sport, sauna en een korte stedentrip (Keulen of Amsterdam)
  • tweede helft van de week: sport en opruimen en leuke dingen met de kinderen
  • tweede week: korte kampeervakantie aan Belgische kust (Plopsaland)
  • derde week: verjaardag, opruimen, sport, sollicitatiegesprek etc.
  • Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_71315024
    Heb trouwens mijn lijstjes bijgehouden 2 weken lang

Waar Pain staat, was dat gemiddeld een brood (wit of bruin, wisselde wat er beschikbaar was) van 300 gram, dus 150gram brood per persoon, met beleg dus erbij nog
    Bij een Baguette is het idem denk ik
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik kan geen brood en hazelnoot-/chocopasta meer zien

Maar al met al best netjes Niet veel eetmomenten gehad, dus kwam meestal neer op 3 maaltijden zonder tussendoortjes zal blij zijn als het nu weer allemaal normaal is
    Ja doei.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 15:15:44 #153
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71315206
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 14:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou ja. Dat werkt wel als een tiet. Dat wel. Maar ik weet niet of het in jou geval zo slim is om te adviseren, omdat jij vooral weer een gezonde relatie met eten moet krijgen. Gelukkig kan je dat low carben heel gezond aanpakken en ik ga er toevallig volgende week ook weer mee beginnen (voor even) dus als je vragen hebt.......
    Dit was haar advies:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik snap alleen 500g verse vruchten vs 'geen fruit' niet .
    pi_71315257
    SPOILER
    Ja doei.
    pi_71315283
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
    Sigme, het verbaast mij anders niets dat jij netjes op gewicht blijft, met al je gehol
    Het is ongeacht of ik hol of niet. Ik zit vier dagen / week op kantoor, en dit lánge enden lopen is van de laatste drie weken. Het zou kunnen opvallen dat ik sinds drie weken werkelijk enorme afstanden loop, én drie keer / week fiets (ipv 1 keer), eetpatroon niet aanpas en dat m'n gewicht zich van een noch ander iets aantrekt.

Het enige wat uit lijkt te maken is of ik mij drie a vier maal per week wel of niet vergrijp aan een tienpak snickers, 3 saucijzenbroodjes, pakken kokosmakroon. Als ik mij 3 a 4 maal te buiten ga aan per keer een van bovenstaande uitspattingen, val ik niet af. Anders ongeveer een pond, ongeacht fietsen / rennen etc.
    quote:
    Wat ik me afvraag: aanvankelijk had je een halve hekel aan hardlopen, 'alleen voor de lijn', 'alleen omdat lief meegaat', etc. Vind je het nu wel echt echt echt leuk?
    Nee, dat hollen vind ik weinig aan, maar de omgeving is prachtig en die verkennen vind ik ook leuk en hardlopend heb ik een veel groter bereik dan wandelend, plus dat ik dat wandelen gewoon niet doe, en als ik zeg dat het om te rennen is, wel.
    Ik beschouw het als een soort opgevoerd wandelen, eenmaal in het ritme kost het me niet veel moeite en dan kijk ik graag waar dát pad nou heen zou gaan.
    pi_71315383
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dit was haar advies:

Vraag het haar, want het is inderdaad moeilijk te rijmen.

Wat vind je van haar eetvoorschrift? Veel / weinig / ok? Denk je je eraan te willen houden? Te gaan houden?
    pi_71315418
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dit was haar advies:
    SPOILER

Hmmm. Ik snap haar advies ook niet helemaal. Haar ontbijt bestaat soms wel degelijk uit KH's. (all bran, muesli) Maar dat doet ze misschien voor de vezels. Dat zou kunnen. En qua fruit zegt ze tegenstrijdige dingen. Maar goed. Fruit met weinig carbs: meloen, frambozen, aardbeien en bessen. Bramen ook geloof ik maar die weet ik niet zeker. Dus als je daar van eet kan het geen kwaad. Hoewel 500 gram per dag me wel veel lijkt. Maar voor de rest ziet het er wel goed uit!
    pi_71315419
    Heb je ook niet dat je het nu 'semi-leuk' vindt?

Ik heb inmiddels zoiets van 'het geeft wel een kick om verder te komen/harder te lopen/langer te lopen'. Het is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid (da's eten en koken ) maar het heeft inmiddels ook 'wel wat'
    Ja doei.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 15:25:47 #159
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71315483
    wat is low carb? geen brood, pasta, rijst e.d. ?
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71315523
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
    Heb je ook niet dat je het nu 'semi-leuk' vindt?

Ik heb inmiddels zoiets van 'het geeft wel een kick om verder te komen/harder te lopen/langer te lopen'. Het is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid (da's eten en koken ) maar het heeft inmiddels ook 'wel wat'
    Als variant van wandelen heeft het wel wat, en ik vind het wel lollig om echt lang door te lopen, gewoon, om te kijken of ik het kan. En het verschaft blijkbaar genoeg motivatie om het ook werkelijk te dóen. Ik vind hier over de hei rennen en reetjes te zien, en andere beesten, echt gewéldig. Geweldig geweldig. Ik denk dat ik daarvoor desnoods uit rennen ga.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 15:30:25 #161
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71315604
    Dat zijn geen extreme lijstjes Mo,valt allemaal erg mee..
    Heb je al scheurbuik?

Ik had ook weer willen beginnen met hardlopen maar ik durf gewoon niet meer en je word er zo verrotte moe van
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zaterdag 25 juli 2009 @ 15:30:56 #162
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71315615
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Vraag het haar, want het is inderdaad moeilijk te rijmen.

Wat vind je van haar eetvoorschrift? Veel / weinig / ok? Denk je je eraan te willen houden? Te gaan houden?
    Lastig in de praktijk met geen kookmogelijkheden op het werk.
    pi_71315673
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:30 schreef uniekhoorn het volgende:
    Dat zijn geen extreme lijstjes Mo,valt allemaal erg mee..
    Heb je al scheurbuik?

Ik had ook weer willen beginnen met hardlopen maar ik durf gewoon niet meer en je word er zo verrotte moe van
    Zie, ik word er niet moe van. Ik zweet niet. Ik krijg geen rood hoofd. Ik krijg het er een beetje warmer van . Ik wou dat ik jouw discipline om te wandelen kon opbrengen, ik kan dat alleen op vakantie, als er nu eenmaal gewandeld wordt.
    Je was ook wezen mountainbiken laatst, was dat wat?
    pi_71315681
    Nog even een laatste fotospamding:
    SPOILER
    Ja doei.
    pi_71315793
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Lastig in de praktijk met geen kookmogelijkheden op het werk.

Prima lunch voor op het werk: Stukjes koude kip met een salade. De dressing wel apart meenemen. Die avocado's zijn ook een mogelijkheid. Is er ook geen magnetron? Want dan kan je meegebrachte soep opwarmen. Wat ook lekker is: een salade met plakjes zalm. Of een tonijnsalade die je verdeelt over rauwe witlofbootjes. Werkt ook met kip. Ik zou dus de warme groenten 's avonds nemen en op het werk de koude dingen doen. Ik zit namelijk met hetzelfde. Ik heb wel een koelkast tot mijn beschikking. Jij?
      zaterdag 25 juli 2009 @ 15:39:24 #166
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71315824
    Er staat een brakke koelkast en geen enkele kookvoorziening. Ook geen magnetron dus .
    pi_71315906
    Jij lust toch geen soep, XM?
    pi_71315909
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Er staat een brakke koelkast en geen enkele kookvoorziening. Ook geen magnetron dus .
    Ik heb ook geen magnetron hoor. Dus dan vervalt alleen de soep.

Als je dit goed doet dan val je er erg mee af. Ik vraag me alleen af of je dan kan stoppen. Wat denk je zelf?
      zaterdag 25 juli 2009 @ 15:46:23 #169
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71315995
    Mountenbiken beviel goed, mijn vriend heeft morgen toch weer vroege dienst dus dan pak ik de bike weer en ga dan 50 km ploeteren.
    Voor Cycle dan weer geen afstand, voor mij wel

* uniekhoorn groot stuk meloen pakt met serronoham
    pi_71316030
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
    Mountenbiken beviel goed, mijn vriend heeft morgen toch weer vroege dienst dus dan pak ik de bike weer en ga dan 50 km ploeteren.
    Voor Cycle dan weer geen afstand, voor mij wel

* uniekhoorn groot stuk meloen pakt met serronoham

Lekker!!! En ook een optie voor XM!!
    pi_71316042
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Lekker!!! En ook een optie voor XM!!
    dat dus
    Ja doei.
    pi_71318076
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Zie, ik word er niet moe van. Ik zweet niet. Ik krijg geen rood hoofd. Ik krijg het er een beetje warmer van . Ik wou dat ik jouw discipline om te wandelen kon opbrengen, ik kan dat alleen op vakantie, als er nu eenmaal gewandeld wordt.
    Je was ook wezen mountainbiken laatst, was dat wat?
    Dan heb je echt een goede conditie! Als ik ga hardlopen kom ik (al na een half uurtje!) altijd kleddernat terug, gloeiend heet, met een knalrode kop met zwarte stipjes, want sinds het zomer is stikt het van de kleine vliegjes in het bos, die zich en masse tegen mijn gezicht te pletter vliegen. Dan voel ik me net een auto die terug is van vakantie naar Frankrijk. Het maakt je zo charmant hè, dat rennen
    pi_71319220
    Ik zweet pas sinds ik anderhalf jaar geleden ging hardlopen! Hoe verder ik kwam, hoe meer ik ging zweten. Ik zie er ook niet uit in de sportschool: vuurrood hoofd, compleet bezweet, platgedrukte borsten van m'n sportbeha... Gelukkig heb ik al een vriend, want mannen oppikken daar zou me dus never nooit gaan lukken. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 17:52:12 #174
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71319930
    D&D je lijkt mij wel
    stormy waters...
    sailin'
      zaterdag 25 juli 2009 @ 17:54:11 #175
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71319982
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 15:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb ook geen magnetron hoor. Dus dan vervalt alleen de soep.

Als je dit goed doet dan val je er erg mee af. Ik vraag me alleen af of je dan kan stoppen. Wat denk je zelf?
    't Zal wel moeten. Ben benieuwd of mijn stofwisseling uberhaupt nog wel op gang te krijgen is . Ik denk dat ik nu zo'n beetje aan de 1300-1500 per dag zat. Dat betekent dus gewichtstoename. 1100-1300 is op gewicht blijven en alles daaronder is afvallen. Tja. Ben benieuwd of daar nog wat aan te doen valt. Ik zie het vrij somber in. Maar dat zie ik alles vandaag.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 18:26:01 #176
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71320731
    mag ik vragen hoe dat komt dan XM?
    stormy waters...
    sailin'
      zaterdag 25 juli 2009 @ 18:30:57 #177
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71320850
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 18:26 schreef Belana het volgende:
    mag ik vragen hoe dat komt dan XM?
    Vanaf m'n 12e (ben nu 29) af en aan aan het lijnen. Sonja Bakker, 1000puntendiëten, etc. Alles om maar aan het schoonheidsideaal te voldoen he.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 18:32:51 #178
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71320893
    Stand vandaag:
    O: 2 crackers; 1x aardbeien, 1x pindakaas
    T: -
    L: droog beschuitje
    T: -
    D: 1 kom kippensoep (met vermicelli, maar ja, moet ik dat dan ook eruit gaan gooien met dat lowcarben? )
    pi_71321633
    Hier staan dag 1 tot en met 6 al van mijn vakantie!

Als het goed is kunnen jullie dat lezen
    Ja doei.
      Vis een optie? zaterdag 25 juli 2009 @ 19:06:39 #180
    70532 loveli
    N
    pi_71321849
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
    XM, dat is wel schrikken Juist omdat je voor mijn gevoel de afgelopen weken eindelijk normaal at... en nu? Echt je oude regime oppikken? Dat kan toch niet de oplossing zijn?
    Dat idee had ik ook. Balen, XM

Is er een manier om te kijken wat je bent aangekomen? Vocht of vet, dat scheelt behoorlijk. Als het vocht is, kun je dingen zoals witlof en asperges eten, dat is vochtafdrijvend (en lekker!).
    crap in = crap out
      zaterdag 25 juli 2009 @ 19:08:31 #181
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71321906
    Ik vind beiden echt heel vies loveli . Ik weet niet wat erbij is gekomen, maar spijkerbroek zit strakker en lijk ook dikkere kop te hebben .

Ga me nu wel ff iedere dag wegen, omdat ik wil weten of en hoe het fluctueert.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 19:09:42 #182
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_71321941
    Iemand zei net: "Jij bent wel afgevallen he, minimaal 4 á 5 kg?!".

En volgens de weegschaal ben ik heulemaal niet afgevallen maar ik ben wel sinds 2 weken 3 keer per week aan het bodypumpen en spinnen.. en ik vreet ook nog gewoon als een os. Gaat toch snel dan .
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 19:32:31 #183
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71322528
    lastig XM...

vivi, dat is lekker zeg! sporten helpt he alhoewel ik er nog niet veel van merk, daar baal ik wel van, dat ik ondanks het sporten aan ben gekomen, frustrerend vind ik dat. Je schijnt het niet aan me te zien, dat dan weer niet, maar ik zie die pens wel hoor

overigens zit ik wel tijdelijk vanwege de zomervakantie op 2 keer in de week en dat is ook te weinig, moet eigenlijk echt 3 keer in de week, maar ik trek het niet om 's avonds te gaan, daar heb ik geen zin in. na de zomervakantie pak ik weer 3 keer in de week op.
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71322951
    Ik had een pizza besteld. . Was lekker. .

Tijd om de dvd van Harry Potter 5 erin te stoppen, ter voorbereiding op deel 6 die ik morgen in de bios ga zien. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 19:48:45 #185
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_71322965
    XM: boe, ik wou dat ik je kon helpen! Maar ik weet er niet genoeg van af om wat zinnigs te zeggen ben ik bang... In ieder geval een big-ass virtual hug En laat Duvel je maar goed vertroetelen

Belana: ik ben ook nog geen gram afgevallen geloof ik En ik ging van 0,0 sporten naar minimaal 2 keer per week Het is wel fijn als anderen geen buikje zien Maar je wilt zelf ook tevreden zijn! Nouja, hard door-zumba-en dan maar

Vivi: kick ass! Bodypump en spinnen respcetz! Ik vind spinnen echt naar dus ik heb bewondering voor mensen als jij en XM die dat gewoon met regelmaat vrijwillig doen
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
      zaterdag 25 juli 2009 @ 20:32:34 #186
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71324014
    Mijn daglijstje:

o. duits broodje met jam
    t. -
    l. groot bord gebakken chinese groente + zoetzure soep + 6 kipstukjes met satehsaus + bak glibberpudding met vanillesaus + 5 stukjes gebakken banaan
    t. -
    d. 1/2 dönerteller (döner met rauwkost)
    t. glaasje palo
    pi_71324154
  • bak wetabiks (2)
  • bak cruesli met gezoete yoghurt
  • bak cruesli met melk
  • uurtje rennen
  • grote bak gekookte rode kool, 1 aardappel, stukjes lamsstoofvlees
  • tuinwerk
  • 15 krekkers boter chocopasta stroop
  • 5 boterhammen boter stroop
  • 5 koekjes
  • avondeten: in kipbouillon gekookte rijst met knoflook, uit & olijven, gekookte rode biet met mierikswortel, gebakken plakjes aubergine (uit de kas), stukje op bbq gegaard vlees.
  • 1 pils
  • ik moet verrassend weinig
      zaterdag 25 juli 2009 @ 20:41:40 #188
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71324215
    <plaatje Calimero>
    pi_71324269
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:38 schreef sigme het volgende:
  • bak cruesli met gezoete yoghurt
  • Cruesli is toch al hartstikke zoet ik moet er niet aan denken om dat dan ook nog met zoete yoghurt te eten

Je hebt geloof ik een flinke suikerbehoefte vandaag
    pi_71324277
    Equivalent van een D&D angstaanjagend beest, XM. Oftewel: kan plaatje niet zien .
      zaterdag 25 juli 2009 @ 20:45:24 #191
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71324292
    Het was Calimero..
    pi_71324327
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:44 schreef computergirl het volgende:

[..]

Cruesli is toch al hartstikke zoet ik moet er niet aan denken om dat dan ook nog met zoete yoghurt te eten

Je hebt geloof ik een flinke suikerbehoefte vandaag
    Mierzoet ja. Was wél lekker. Suikereten doet suikereten, geloof ik.
    Je kan aan zo'n lijst vooral afleiden dat ik alleen thuis was. Zelfdiscipline is niet mijn sterkste punt

Maar dat terzijde. Zeg eens, computergirl, ik heb je entree wat gemist. Wie ben je, wat doe je, wat is je plan ?
    pi_71324361
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Het was Calimero..
    Als in "het is niet eerlijk"?

Wa's niet eerlijk, XM? Of ben je klein?
      zaterdag 25 juli 2009 @ 20:50:14 #194
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71324398
    Ik heb gewoon ff een flinke kutdag sigme
    pi_71324453
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Mierzoet ja. Was wél lekker. Suikereten doet suikereten, geloof ik.
    quote:
    Maar dat terzijde. Zeg eens, computergirl, ik heb je entree wat gemist. Wie ben je, wat doe je, wat is je plan ?
    Oh ik lurk al een hele poos mee hiero, maar post maar af en toe.
    Ben zelf paar jaar geleden afgevallen van 70+ naar momenteel 55 (mijn absolute minimum en moet ook niet lager worden), vooral door te letten op de glycemische index van voedsel (was zwaar suikerverslaafd) en ben inmiddels redelijk fanatiek hardloper. Woon in a'dam
    pi_71324484
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ik heb gewoon ff een flinke kutdag sigme
    Ja. Weinig Calimero's aan hmm? Calimero is een domme aansteller; jij niet.
    2,5 Kg erbij omdat je andermans gekwalificeerde advies opvolgt, tegen je gevoel in, dat is geen huilerige aanstellerij. Je bent genept, eigenlijk. Ik vind het dapper van je hoor, dat je toch een nieuw advies voor volgende week aanneemt (en ik hoop dat dit experiment beter werkt).
    pi_71324521
    Grrr..... Huisgenoot heeft lekker appeltaart gebakken, en het valt me maar moeilijk om er vanaf te blijven... Normaal zou ik ook pakken... maar in het kader van de zomerfeesten deze week al 2 grote patat speciaal, een kaassouffle met mayo een McFlurry gehad en aardig wat biertjes gedronken.... Dus toch maar even balanzen.... morgen of overmorgen wel een stukje nemen
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 20:55:54 #198
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71324534
    Als ik naar mezelf zou luisteren zou ik helemaal stoppen met eten geloof ik. Dus dit lijkt me dan iets beter. Ik weet het ook niet meer.
    pi_71324726
    ik ben hier dan niet zo lang en geen idee waar het precies over gaat enzo... maar dat klinkt niet gezond! sterkte
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
    pi_71324820
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Als ik naar mezelf zou luisteren zou ik helemaal stoppen met eten geloof ik. Dus dit lijkt me dan iets beter. Ik weet het ook niet meer.

Ik kan die lijst van haar niet goed op jou toepassen, dus ik vraag het je nog een keer. Wat ze je nu voorschrijft; lijkt je dat : (heel) veel / tamelijk normaal / (lekker) weinig?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')