quote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Okay eaaasy on the smilies. Iets minder hyper mag wel, Maria
quote:
Dat het niet normaal was. Nu streng om die gore kilo's er weer af te krijgen en dan elke maand 1 dingetje toevoegen. Dit was teveel ineens.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:03 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zei de mevrouw ervan en wat heb je erover tegen de mevrouw gezegd? Wat is je plan?
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
CF dat ontbijt van jou!!! Hoe krijg je het weg!!! BRRRRRRR!!
Wel gezond natuurlijk........
Evergreens zijn niet zo nuttig, er zit niets 'goeds' in. Yoghurt en aardbeien, dat is wel een puik planquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:06 schreef Belana het volgende:
je hebt gelijk coldfeet, het is te weinig, wat kan ik er eens aan toevoegen?
Iets van ontbijtkoek of evergreen tussendoor ofzo?
of yoghurt misschien, dat is wel wat denk ik!
edit: met een bakje yoghurt en een bakje aardbeien erbij zit ik weer goed
Erg lekker, merci beaucoupquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Ik heb eigenlijk niet meegekregen hoe het afgelopen is met de keftedes, waren ze lekker?
Ja! Herkenbaar!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:34 schreef Laureline het volgende:
Sowieso kan ik me wel voorstellen dat je schrikt, als je dan na al je goede inzet na 2 weken gaat wegen. Je wil beloond worden, verdorie! Maar die weegschaal is zo'n beperkte momentopname. Voor sommigen zal het best goed zijn die weegmomenten te beperken, omdat het anders een te grote fixatie wordt, maar voor mezelf vind ik het juist interessant me iedere ochtend te wegen. Die verschillen van dag tot dag zijn echt enorm!
een dag zonder of met alcohol: 1 kilo verschil
ongesteld :minstens een kilo erbij
vreetbui met chips: 2 kilo extra, maar vaak pas na 2 dagen![]()
gesport : halve kilo minder
veel frisdrank met koolzuur: halve kilo meer
slapeloze nacht: halve kilo minder
Ook herkenbaar vwb het aankomen en afvallen en zulksquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja! Herkenbaar!
MoBlo, WBGa je je sportregime weer oppakken? En wanneer moet je nou voor de volgende keuring-dinges? Spannend
Totziens, ha, dat is fijn, dat je niet bent aangekomen in die maanden! Wil je er nog veel afhebben?
da's toch juist goed om te weten?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik heb gisteravond alcohol gedronken én ik ben daarnet (voor mijn doen gezien mirena) 'ongesteld' geworden.
Dat kon er ook nog wel weer bij.
2,5 kg? Een kilo misschien. Hooguit.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's toch juist goed om te weten?dan kan het alleen maar meevallen
dan is het gewoon 'door omstandigheden'
He, je vergalt niks. Jouw dag is vergald, en met reden, en dat mag je best hier uitleven.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry Mo, dat zit er vandaag ff niet in. Het voelt alsof ik met een steen in m'n gezicht ben geslagen. Ik laat het verder hier vandaag wel ff bij in het topic, want ik wil de sfeer hier ook niet vergallen.
Tot een andere keer maar weer.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Heb ik overigen nog belangrijke/leuke/trieste/wereldschokkende dingen gemist?![]()
![]()
Ik ook. Ik vind het echt idioot.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
Balen voor je XM. En verbazingwekkend. Maar om eerlijk te zijn sta ik er nog meer versteld van dat ze je zo laat gaan en je weer streng laat dietenZó creeer je eetproblemen. Want je vertrouwen in voedsel zal nu wel helemaal weg zijn. Echt, te gek voor woorden dit. Zo raar dat ik begin te twijfelen aan haar deskundigheid.
Nouja. Het is in ieder geval de enige manier waarop ík snel afval. Misschien werkt het voor jou ook wel XM. Geef het een kans. Zeker omdat je met low-carb vooral ook véél kan eten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mailtje met het advies; low-carb. Great.
Nou ja. Dat werkt wel als een tiet. Dat wel. Maar ik weet niet of het in jou geval zo slim is om te adviseren, omdat jij vooral weer een gezonde relatie met eten moet krijgen. Gelukkig kan je dat low carben heel gezond aanpakken en ik ga er toevallig volgende week ook weer mee beginnen (voor even) dus als je vragen hebt.......quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mailtje met het advies; low-carb. Great.
Daar was ik dus al bang voor. Heb je dat ook al tegen haar gezegd? Zo ja, wat zei zij erop?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga het ook wel proberen. Hoewel ik sterker neig naar maar gewoon helemaal niet meer eten. Maar goed, we gaan het maar doen.
Ben ik even blij dat we niet zijn gaan rijdenquote:.......en van Parijs naar Bordeaux, op de A10, staat bij elkaar 81 kilometer file.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan geen brood en hazelnoot-/chocopasta meer zien![]()
Maar al met al best netjesNiet veel eetmomenten gehad, dus kwam meestal neer op 3 maaltijden zonder tussendoortjes
zal blij zijn als het nu weer allemaal normaal is
Ja doei.
Dit was haar advies:quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja. Dat werkt wel als een tiet. Dat wel. Maar ik weet niet of het in jou geval zo slim is om te adviseren, omdat jij vooral weer een gezonde relatie met eten moet krijgen. Gelukkig kan je dat low carben heel gezond aanpakken en ik ga er toevallig volgende week ook weer mee beginnen (voor even) dus als je vragen hebt.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alleen 500g verse vruchten vs 'geen fruit' niet.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Het is ongeacht of ik hol of niet. Ik zit vier dagen / week op kantoor, en dit lánge enden lopen is van de laatste drie weken. Het zou kunnen opvallen dat ik sinds drie weken werkelijk enorme afstanden loop, én drie keer / week fiets (ipv 1 keer), eetpatroon niet aanpas en dat m'n gewicht zich van een noch ander iets aantrekt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
Sigme, het verbaast mij anders niets dat jij netjes op gewicht blijft, met al je gehol
Nee, dat hollen vind ik weinig aan, maar de omgeving is prachtig en die verkennen vind ik ook leuk en hardlopend heb ik een veel groter bereik dan wandelend, plus dat ik dat wandelen gewoon niet doe, en als ik zeg dat het om te rennen is, wel.quote:Wat ik me afvraag: aanvankelijk had je een halve hekel aan hardlopen, 'alleen voor de lijn', 'alleen omdat lief meegaat', etc. Vind je het nu wel echt echt echt leuk?
Vraag het haar, want het is inderdaad moeilijk te rijmen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit was haar advies:
Ik snap alleen 500g verse vruchten vs 'geen fruit' niet.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dit was haar advies:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alleen 500g verse vruchten vs 'geen fruit' niet.
Hmmm. Ik snap haar advies ook niet helemaal. Haar ontbijt bestaat soms wel degelijk uit KH's. (all bran, muesli) Maar dat doet ze misschien voor de vezels. Dat zou kunnen. En qua fruit zegt ze tegenstrijdige dingen. Maar goed. Fruit met weinig carbs: meloen, frambozen, aardbeien en bessen. Bramen ook geloof ik maar die weet ik niet zeker. Dus als je daar van eet kan het geen kwaad. Hoewel 500 gram per dag me wel veel lijkt. Maar voor de rest ziet het er wel goed uit!
Als variant van wandelen heeft het wel wat, en ik vind het wel lollig om echt lang door te lopen, gewoon, om te kijken of ik het kan. En het verschaft blijkbaar genoeg motivatie om het ook werkelijk te dóen. Ik vind hier over de hei rennen en reetjes te zien, en andere beesten, echt gewéldig. Geweldig geweldig. Ik denk dat ik daarvoor desnoods uit rennen ga.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je ook niet dat je het nu 'semi-leuk' vindt?
Ik heb inmiddels zoiets van 'het geeft wel een kick om verder te komen/harder te lopen/langer te lopen'. Het is nog steeds niet mijn favoriete bezigheid (da's eten en koken) maar het heeft inmiddels ook 'wel wat'
Lastig in de praktijk met geen kookmogelijkheden op het werk.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Vraag het haar, want het is inderdaad moeilijk te rijmen.
Wat vind je van haar eetvoorschrift? Veel / weinig / ok? Denk je je eraan te willen houden? Te gaan houden?
Zie, ik word er niet moe van. Ik zweet niet. Ik krijg geen rood hoofd. Ik krijg het er een beetje warmer vanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat zijn geen extreme lijstjes Mo,valt allemaal erg mee..
Heb je al scheurbuik?
Ik had ook weer willen beginnen met hardlopen maar ik durf gewoon niet meer en je word er zo verrotte moe van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lastig in de praktijk met geen kookmogelijkheden op het werk.
Ik heb ook geen magnetron hoor. Dus dan vervalt alleen de soep.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er staat een brakke koelkast en geen enkele kookvoorziening. Ook geen magnetron dus.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Mountenbiken beviel goed, mijn vriend heeft morgen toch weer vroege dienst dus dan pak ik de bike weer en ga dan 50 km ploeteren.
Voor Cycle dan weer geen afstand, voor mij wel
* uniekhoorn groot stuk meloen pakt met serronoham
dat dusquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Lekker!!!En ook een optie voor XM!!
Dan heb je echt een goede conditie! Als ik ga hardlopen kom ik (al na een half uurtje!) altijd kleddernat terug, gloeiend heet, met een knalrode kop met zwarte stipjes, want sinds het zomer is stikt het van de kleine vliegjes in het bos, die zich en masse tegen mijn gezicht te pletter vliegen. Dan voel ik me net een auto die terug is van vakantie naar Frankrijk. Het maakt je zo charmant hè, dat rennenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Zie, ik word er niet moe van. Ik zweet niet. Ik krijg geen rood hoofd. Ik krijg het er een beetje warmer van. Ik wou dat ik jouw discipline om te wandelen kon opbrengen, ik kan dat alleen op vakantie, als er nu eenmaal gewandeld wordt.
Je was ook wezen mountainbiken laatst, was dat wat?
't Zal wel moeten. Ben benieuwd of mijn stofwisseling uberhaupt nog wel op gang te krijgen isquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook geen magnetron hoor. Dus dan vervalt alleen de soep.![]()
Als je dit goed doet dan val je er erg mee af. Ik vraag me alleen af of je dan kan stoppen. Wat denk je zelf?
Vanaf m'n 12e (ben nu 29) af en aan aan het lijnen. Sonja Bakker, 1000puntendiëten, etc. Alles om maar aan het schoonheidsideaal te voldoen he.quote:
Dat idee had ik ook. Balen, XMquote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
XM, dat is wel schrikkenJuist omdat je voor mijn gevoel de afgelopen weken eindelijk normaal at... en nu? Echt je oude regime oppikken? Dat kan toch niet de oplossing zijn?
Cruesli is toch al hartstikke zoet ik moet er niet aan denken om dat dan ook nog met zoete yoghurt te etenquote:
Mierzoet ja. Was wél lekker. Suikereten doet suikereten, geloof ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Cruesli is toch al hartstikke zoet ik moet er niet aan denken om dat dan ook nog met zoete yoghurt te eten![]()
Je hebt geloof ik een flinke suikerbehoefte vandaag
Als in "het is niet eerlijk"?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het was Calimero..
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Mierzoet ja. Was wél lekker. Suikereten doet suikereten, geloof ik.
Oh ik lurk al een hele poos mee hiero, maar post maar af en toe.quote:Maar dat terzijde. Zeg eens, computergirl, ik heb je entree wat gemist. Wie ben je, wat doe je, wat is je plan?
Ja. Weinig Calimero's aan hmm? Calimero is een domme aansteller; jij niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gewoon ff een flinke kutdag sigme
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik naar mezelf zou luisteren zou ik helemaal stoppen met eten geloof ik. Dus dit lijkt me dan iets beter. Ik weet het ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |