16 km, voornamelijk afdalingquote:
Zoals je op het kaartje kunt zien, zo'n 16 kmquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:49 schreef Flappekz het volgende:
Hoeveel km is er nog na de klim?
Die berg is niet zwaar genoeg, 4,1% gemiddeld. Daar kan niemand het verschil maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:54 schreef Sautor het volgende:
Vluchters, met misschien een klassementsman die wat gaat proberen op dat colletje
ja... en nou weer even serieus hè, voor dat soort dingen ga je maar naar ONZquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:15 schreef Ericr het volgende:
Evans in een groepje en dan die laatste col op knallen. Had gisteren toch een goede klim in de benen.
samen met menchov en sastre en kirchen in de aanval, dat zou wat zijn!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:15 schreef Ericr het volgende:
Evans in een groepje en dan die laatste col op knallen. Had gisteren toch een goede klim in de benen.
En daarom juist zie ik bijv. de gebroeders schleck nog wel iets gek proberen op die laatste klim. Juist omdat ze verwachten dat het 1e uur of misschien zelfs langer knetterhard gereden gaat worden, terwijl de klassementsrijders toch echt wel diep zijn gegaan gister en zich eventueel willen sparen vandaag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:55 schreef Beregd het volgende:
Er zal wel weer keihard gereden worden voor de juiste ontsnapping in het begin. Het is voor velen de laatste kans (voor Ventoux en Champs Elysées komt maar een handvol in aanmerking).
Bijna alle Belgen zeiden gisteren in een interview na hun tijdrit op sporza radio vandaag proberen mee te willen zitten. En anderen denken er net zo over wsch.
Met morgen nog in aantocht? Nee lijkt me niet handig en op een berg met maar 5% is dat je eigen graf graven lijkt me. Laten we het wel hopenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En daarom juist zie ik bijv. de gebroeders schleck nog wel iets gek proberen op die laatste klim. Juist omdat ze verwachten dat het 1e uur of misschien zelfs langer knetterhard gereden gaat worden, terwijl de klassementsrijders toch echt wel diep zijn gegaan gister en zich eventueel willen sparen vandaag.
Posthuma ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:00 schreef Sheep91 het volgende:
Ten Dam wil ook weer meezitten vandaag
70% gemiddeldquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:50 schreef Cootz het volgende:
[ afbeelding ]
Toch knap, in de laatste kilometer nog even 700 meter klimmen
Dat is - denk ik - zelfs voor Contador te stijlquote:
En Mart durft het een sprintetappe te noemenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is - denk ik - zelfs voor Contador te stijl
Alleen via ticker: http://www.letour.fr/2009/TDF/LIVE/fr/1900/journal_etape.htmlquote:
Merciquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:10 schreef Cootz het volgende:
[..]
Alleen via ticker: http://www.letour.fr/2009/TDF/LIVE/fr/1900/journal_etape.html
Uitzending begint pas om half 3.
Ik dacht dat Pellizotti al genoeg had, maar vandaag zijn natuurlijk op de laatste berg ook weer 20 punten te verdienen. Als Egoi Martinez overal als eerste bovenkomt, kan ie nog de bollen pakkenquote:13:08 - Le point sur le maillot à pois
En prenant un point au sommet de la première côte du jour, Egoi Martinez s’est rapproché à 77 points de Franco Pellizotti au classement des grimpeurs. Or, il reste exactement 78 points à prendre jusqu’à l’arrivée finale à Paris. Si l’Espagnol passe en tête de tous les sommets, pendant que Pellizotti ne prend aucun point, le hold up est toujours possible !
de prijs van de strijdlust gun ik hem nog meerquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:16 schreef Shoombak het volgende:
EvansLaat hem maar deze etappe winnen, gun ik em wel
Martinez zit niet mee, dus die bolletjestrui zit wel gebakken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef MadMarine het volgende:
liquigas op kop in het peloton... zou pellizotti balen dat ie er niet bij zit?
op welke talen nog meer dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef McDucky het volgende:
[..]
McDucky ziet door deze opmerking in dat je de ticker ook op Engels kunt zetten
Dat gebeurt gewoon, het is niet zo makkelijk als je denkt om met de juiste ontsnapping mee te zittenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:20 schreef FredWielergek het volgende:
Hoe is het mogelijk dat er geen rabo bij zit????
En Liquigas, en Saxo Bank, en Cervelo, etc. etc.quote:
Zeker niet als het eigenlijk gewoon echt 'op' is, fysiek en mentaal...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat gebeurt gewoon, het is niet zo makkelijk als je denkt om met de juiste ontsnapping mee te zitten
denk dat ze ook nog wel een etappewinst willen deze ronde...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:21 schreef Cootz het volgende:
[..]
Martinez zit niet mee, dus die bolletjestrui zit wel gebakken.
Dan geen Italiaansquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:24 schreef Cootz het volgende:
[..]
Deutsch!
http://www.letour.fr/2009/TDF/LIVE/de/1900/journal_etape.html
Inderdaad, maar het zegt toch veel dat in de eerste ontsnapping geen rabo bij zit, dan zijn ze niet goed voorin of zijn ze nog niet wakker.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat gebeurt gewoon, het is niet zo makkelijk als je denkt om met de juiste ontsnapping mee te zitten
Saxo, Euskatel?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:27 schreef Beregd het volgende:
nu een liquigaz mee, wie gaat er nu rijden?
rabo?
Ahh! Daarom moest er in het peloton nog even doorgetrapt worden door Liquigas en Katushaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:26 schreef MarijeH het volgende:
13:25 - Junction At 18km
The six chasers caught the 11 stage leaders at the 18km mark.
13:23 - Six Catch 11...
Six counter-attackers have caught the 11 stage leaders. Those who bridged the gap are: Roche (ALM), Bennati (LIQ), Gutierrez (GCE), Chavanel (QST), Vandenbergh (KAT) and Hivert (SKS).
Lijkt er toch op dat hij in de goede ontsnapping zit. De rappe mannen als Duque en Bennati krijg je er wel af op die 2de categorie col.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:23 schreef MadMarine het volgende:
[..]
ja... en nou weer even serieus hè, voor dat soort dingen ga je maar naar ONZ
Je zou je bijna afvragen of ze echt zo achterlijk zijnquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:35 schreef MarijeH het volgende:
At the 28km mark, the Rabobank and Bbox teams are in pursuit of the 20 escapees who are now 1’20" ahead. The Dutch and French teams have no riders in the move that began to form at the 9km mark.
Een beetje laat vind ik.
Pas maar op, hij wordt achtervolgd door de Rabo'squote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:34 schreef Ericr het volgende:
[..]
Lijkt er toch op dat hij in de goede ontsnapping zit. De rappe mannen als Duque en Bennati krijg je er wel af op die 2de categorie col.
vandenbergh toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:36 schreef knep het volgende:
Geen Nederlander en geen Belg, de lage landen laten zich lekker kennen.
Wat slecht.
Ach die hollen de hele Tour al achter de feiten aan. Gaten dichtrijden wil niet erg lukken deze Tour. Dat groepje voorop is groter dan Rabo en BBOX.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:37 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Pas maar op, hij wordt achtervolgd door de Rabo's
Nee, dat was een foutje van Radio Tour.quote:
Milram helpt ook mee met de achtervolging.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach die hollen de hele Tour al achter de feiten aan. Gaten dichtrijden wil niet erg lukken deze Tour. Dat groepje voorop is groter dan Rabo en BBOX.
Nou en? Alles wat rabo deze tour probeert faalt miserabel. Dat mag best bekritiseerd worden.quote:
Quistep heeft 2 man mee, Silence 1quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:36 schreef knep het volgende:
Geen Nederlander en geen Belg, de lage landen laten zich lekker kennen.
Wat slecht.
Dan zal het lastig worden. Drie ploegen die gaan achtervolgen rijden het gat meestal wel dicht.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Milram helpt ook mee met de achtervolging.
Ook een B-ploeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Milram helpt ook mee met de achtervolging.
Inderdaad, rabo heeft een van de grootste begrotingen van alle ploegen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou en? Alles wat rabo deze tour probeert faalt miserabel. Dat mag best bekritiseerd worden.
Vooral als ze ronduit aankondigen mee te willen zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nou en? Alles wat rabo deze tour probeert faalt miserabel. Dat mag best bekritiseerd worden.
maar dat zijn geen belgen/nederlandersquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Quistep heeft 2 man mee, Silence 1
De nationaliteit van de renners in kwestie teltquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Kritiek mag best, maar het was toch wel erg naief om te geloven dat na de afgelopen 2,5 week Rabo het vandaag wel echt zou maken... Ik was ook kritisch de eerste dagen, maar gehuil dat Menchov gister zo slecht reed in de tijdrit of dat ze er vandaag weer niet bij zitten, dat is gewoon dom Rabo-bashen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je vergeet Milramquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach die hollen de hele Tour al achter de feiten aan. Gaten dichtrijden wil niet erg lukken deze Tour. Dat groepje voorop is groter dan Rabo en BBOX.
Tja, ze willen al de hele tour het tij keren, maar dat lukt al 15 etappes lang niet. Wat moet je dan als Laurens ten Dam, met die camera voor je neus zeggen dat je deze etappe even rustig achterin het peloton gaat zitten uitbollen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:41 schreef knep het volgende:
[..]
Vooral als ze ronduit aankondigen mee te willen zitten.
En daar komt bij dat Jurgen Van Den Broeck zeer attent heeft gereden afgelopen dagenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:39 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Mwoh, vandaag hadden ze er toch echt wel bij mogen zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Kritiek mag best, maar het was toch wel erg naief om te geloven dat na de afgelopen 2,5 week Rabo het vandaag wel echt zou maken... Ik was ook kritisch de eerste dagen, maar gehuil dat Menchov gister zo slecht reed in de tijdrit of dat ze er vandaag weer niet bij zitten, dat is gewoon dom Rabo-bashen.
Het geeft meer blijk dat er blijkbaar niet iemand in de huidige ploeg zit die het tij kan keren en dat de tour leiding toch echt een verkeerde keuze heeft gemaakt wat betreft het team!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Kritiek mag best, maar het was toch wel erg naief om te geloven dat na de afgelopen 2,5 week Rabo het vandaag wel echt zou maken... Ik was ook kritisch de eerste dagen, maar gehuil dat Menchov gister zo slecht reed in de tijdrit of dat ze er vandaag weer niet bij zitten, dat is gewoon dom Rabo-bashen.
Als al twee man uit de ploeg gisteren aangeeft vandaag met een ontsnapping mee te willen zijn. Als dan van alle ploegen er bijna wel iemand mee zit, en van Rabo niet is de kritiek terecht in mijn ogen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:42 schreef Cootz het volgende:
[..]
Volgens mij ontbreekt het af en toe ook aan de juiste wil.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Tja, ze willen al de hele tour het tij keren, maar dat lukt al 15 etappes lang niet. Wat moet je dan als Laurens ten Dam, met die camera voor je neus zeggen dat je deze etappe even rustig achterin het peloton gaat zitten uitbollen?
Ten Dam is helemaal kapot volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:44 schreef knep het volgende:
[..]
Mwoh, vandaag hadden ze er toch echt wel bij mogen zitten.
Daar mag je wat mij betreft best kritisch over zijn.
Laten we het er maar op houden dat ik gewoon volledig geen verwachtingen meer heb wat Rabo betreft. Iets wat overigens het volgen van de etappes stukken leuker maakt!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:44 schreef knep het volgende:
[..]
Mwoh, vandaag hadden ze er toch echt wel bij mogen zitten.
Daar mag je wat mij betreft best kritisch over zijn.
Zeggen dat je je nog klote voelt, hinder ondrevind van je valpartij en zeggen dat je blij bent dat je bijna in Parijs bent. Bij Ten Dam heeft een vrij duidelijke oorzaak dat hij sinds zijn val minder presteert, nog steeds de opvallendste van de Rabo's. Iemand als Posthuma zag ik gisteren in zijn interview voor het eerst deze tour *-)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Tja, ze willen al de hele tour het tij keren, maar dat lukt al 15 etappes lang niet. Wat moet je dan als Laurens ten Dam, met die camera voor je neus zeggen dat je deze etappe even rustig achterin het peloton gaat zitten uitbollen?
Er is blijkbaar geen leider, die zegt: nou kom op, we proberen er toch iets moois van te maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het geeft meer blijk dat er blijkbaar niet iemand in de huidige ploeg zit die het tij kan keren en dat de tour leiding toch echt een verkeerde keuze heeft gemaakt wat betreft het team!
Ten Dam gaat weer een gat dichten zeker?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:48 schreef Beregd het volgende:
nu het colletje, de kans om de sprong te maken
Het ontbreekt wat dat betreft ook wel aan mentale veerkracht, met Menchov wat dat betreft voorop... En als je dat dan als kopman hebt...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:48 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Er is blijkbaar geen leider, die zegt: nou kom op, we proberen er toch iets moois van te maken.
En de teamleiding pakt de groep ook niet goed aan vind ik, te soft.
Hoeft niet, als het gat 20 sec is, kunnen mannen gaan overstreken.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:49 schreef Flappekz het volgende:
He jammer, nu vermoordt RaBo een hele mooie kopgroep
Precies. Net als die mensen die elke bergetappe weer "Menchovquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:47 schreef Cootz het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik gewoon volledig geen verwachtingen meer heb wat Rabo betreft. Iets wat overigens het volgen van de etappes stukken leuker maakt!
of je rot lekker op met je offtopic gezuig?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Evans, Boonen
, Devolder
, van Hummel
, Armstrong
; Voeckler
, Cavendish
Dan hebben we ze meteen allemaal gehad
Evans, Boonen en Devolder rijden/reden toch wel teleurstellend.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:56 schreef MadMarine het volgende:
[..]
of je rot lekker op met je offtopic gezuig?
betekent wsch dat de ontsnapping vrijgeleide krijgtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:56 schreef MarijeH het volgende:
13:54 - Astana Leading Peloton
At the top of the climb, the peloton was behind by 50". The Astana team has now come to the front of the bunch.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:48 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Er is blijkbaar geen leider, die zegt: nou kom op, we proberen er toch iets moois van te maken.
En de teamleiding pakt de groep ook niet goed aan vind ik, te soft.
Ik zou het ook leuk vinden, maar het is gezien de afgelopen drie weken weinig realistisch. Dus vind ik het niet nodig om morgen "Menchovquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:56 schreef Barca het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Menchov morgen de etappe wint.
Nog erger: Evans in de aanvalquote:
Mee eens. Ik zou het echter negeren.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:59 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik zou het ook leuk vinden, maar het is gezien de afgelopen drie weken weinig realistisch. Dus vind ik het niet nodig om morgen "Menchov" te posten als ie moet lossen of op 20 minuten binnenkomt.
Flecha en Niermann zijn toch de wegkapiteins?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:59 schreef knep het volgende:
[..]Koos Moerenhout was DE kapitein geweest die voorop zou gaan in de strijd
.
At the 45km mark, the peloton is 1’15" behind the 20 escapees. The Astana team appears to have nullified the quest of the Milram, Bbox and Rabobank teams to reel in the escape.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:58 schreef Beregd het volgende:
[..]
betekent wsch dat de ontsnapping vrijgeleide krijgt
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:00 schreef Flappekz het volgende:
3 teams zonder ballen die even aan de kant worden geschoven door Astana. Jammer....
Die beschermen de vlucht van Popovych.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:00 schreef Cootz het volgende:
Milram, Bbox en Rabobank laten zich gewoon wegduwen door Astana daar vooraan?
Dat is tenminste een team dat duidelijk laat zien wie de baas is...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef FredWielergek het volgende:
Ik kijk niet meer vanmiddag, ik erger me kapot aan Rabo.
Enige positieve is dat ik een smsje kreeg vandaag van de Rabobank dat mijn salaris binnengekomen is.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef FredWielergek het volgende:
Enige positieve is dat ik een smsje kreeg vandaag van de Rabobank dat mijn salaris binnengekomen is.
Wel relaxt dat je dan een smsje krijgt!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef FredWielergek het volgende:
BBOX heeft zijn etappes al binnen, die zullen het wel best vinden als het niet lukt om het gat te dichten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:02 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Kan ik niet snappen. Je wilt toch in de kopgroep. In Parijs is er 99,99 procent kans op een massasprint en morgen geef ik de vluchters geen kans. Dit was de laatste kans!
Mwa, ik denk dat een Voeckler op dit moment wel een beetje zit te balen dat hij er niet bijzit, maar het is inderdaad aan de andere twee teams om het gat te dichtenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
BBOX heeft zijn etappes al binnen, die zullen het wel best vinden als het niet lukt om het gat te dichten.
Precies, nog drie keer trappen en je bent er! Doe je volgend jaar ook mee?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:05 schreef knep het volgende:
Op 50 seconden blijven hangen en dan opgeven![]()
.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:06 schreef Cootz het volgende:
[..]
Precies, nog drie keer trappen en je bent er! Doe je volgend jaar ook mee?
Ik vind Niermann meer een meesterknecht. Flecha zou het ook kunnen maar echte kapiteit blijft Koosquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:59 schreef Barca het volgende:
Flecha en Niermann zijn toch de wegkapiteins?
Ach zout toch op. Bloed, zweet en tranen wil ik zien. Vooral als het je laatste kans is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:06 schreef Cootz het volgende:
[..]
Precies, nog drie keer trappen en je bent er! Doe je volgend jaar ook mee?
Trussov staat er niet meer bijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef Barca het volgende:
19 renners in de kopgroep? Waar is de 20e gebleven?
Zitten we iig niet in spanning of er eentje van wintquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Leuke kopgroep en zonder Rabo. Dat is helemaal mooi.
Ik verwacht bloed, zweet en tranen op de laatste klim met zo'n kopgroep. Ben blij dat het gat niet dichtgereden is. Hoe Rabobank presteert, boeit me evenveel als hoe Cofidis, Liquigas, AG2R of Euskatel presteert.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef knep het volgende:
[..]
Ach zout toch op. Bloed, zweet en tranen wil ik zien. Vooral als het je laatste kans is.
Die zwemt dus tussen kopgroep en peloton?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:12 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Trussov staat er niet meer bij
Weet niet of dat een foutje is, of dat een eerder foutje hiermee hersteld is, maar er wordt iig niks over gezegd...
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:12 schreef 456 het volgende:
[..]
Zitten we iig niet in spanning of er eentje van wint
En nu moet het verschil groter worden. Net als vorige weekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef FredWielergek het volgende:
Rabo met z'n vijven in achtervolging. Zeker strafesxpeditie van Breukink.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef FredWielergek het volgende:
Rabo met z'n vijven in achtervolging. Zeker strafesxpeditie van Breukink.
Kan nu natuurlijk makkelijk, 5 tegen 20quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:15 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En nu moet het verschil groter worden. Net als vorige week
Tja, bij mij speelt chauvinisme ook wel enigszins een rolquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:12 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik verwacht bloed, zweet en tranen op de laatste klim met zo'n kopgroep. Ben blij dat het gat niet dichtgereden is. Hoe Rabobank presteert, boeit me evenveel als hoe Cofidis, Liquigas, AG2R of Euskatel presteert.
Breukink denkt daar gaat mijn baanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:15 schreef Wilskracht het volgende:
Breukink denkt daar gaat mijn Tour volgend jaar
[..]
2e optie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef 456 het volgende:
Kzie er nog wel een leuke analyse op los komen gaan na de tour:
Rabo: mismanagement van Breukink
Collectief falen
individueel falen
of gewoon geen klasse
Mijn adoptierenner zat ook mee maar met een beetje pech gaat die de uitzending niet eens halen want hij is alweer gelostquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Roche zit weer eens mee.Mijn adoptie renner gaat vandaag winnen.
Ik zeg: grote schoonmaak!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef 456 het volgende:
Kzie er nog wel een leuke analyse op los komen gaan na de tour:
Rabo: mismanagement van Breukink
Collectief falen
individueel falen
of gewoon geen klasse
Dat zal Kirchen wel kunnen waarderen denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef 456 het volgende:
Winnaar komt uit deze groep (of colombia moet het op hun heupen krijgen om de sprintpunten te pakken voor cavendish)
Ik hoop het eerste. Cavendish spaart zijn benen natuurlijk voor Zondag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef 456 het volgende:
Rabo
Winnaar komt uit deze groep (of colombia moet het op hun heupen krijgen om de sprintpunten te pakken voor cavendish)
Die hebben iemand in de kopgroep zitten. En daarnaast wordt Cavendish er in die 2e categorie col er af gereden. De winnaar zit gewoon in de kopgroep.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef 456 het volgende:
Rabo
ja, maar ik denk echt dat een puur Nederlandse ploeg, met een ploegleider type Lubberding, een ploeg maakt die zorgt voor meer spektakel. 't Is nu allemaal zo grijs. En dat voor een ploeg in oranje shirts en blauwe broekjes.quote:
Nee, lijkt me redelijk logisch dat geen enkele ploeg dat gat alleen dichtkrijgt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Is toch niet gek, 5 tegen 20...
(of ben ik nou compleet gestoord)
En in de kopgroep veel verschillende ploegen vertegenwoordigd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee, lijkt me redelijk logisch dat geen enkele ploeg dat gat alleen dichtkrijgt.
Ja, kvroeg me al af waar ze zovanmorgen vroeg naar toe moestquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Barca het volgende:
[..]
ja, maar ik denk echt dat een puur Nederlandse ploeg, met een ploegleider type Lubberding, een ploeg maakt die zorgt voor meer spektakel. 't Is nu allemaal zo grijs. En dat voor een ploeg in oranje shirts en blauwe broekjes.
Ze hebben genoeg kwaliteit om overal vooraan mee te strijden, alleen lukt het deze Tour even niet. Met hun hoofden in wenen waarschijnlijk, een oververmoeide kopman kan ik dat redelijk begrijpen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Barca het volgende:
[..]
ja, maar ik denk echt dat een puur Nederlandse ploeg, met een ploegleider type Lubberding, een ploeg maakt die zorgt voor meer spektakel. 't Is nu allemaal zo grijs. En dat voor een ploeg in oranje shirts en blauwe broekjes.
Freire spaart zich voor morgenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef Palmboom313 het volgende:
Een etappe voor Freiredat is ook bij elke etappe het geval bij Herbert.
Citaat van eigen site: "De renners voor komend seizoen: 1. Robert Gesink, 2. Lars Boom, 3. Theo Bos, 4. Stef Clement, 5. Laurens ten Dam, 6. Sebastiaan Langeveld, 7. Joost Posthuma, 8. Bram Tankink, 9. Pieter Weening. Reserves: Bram de Groot, Bauke Mollema, Kai Reus en Maarten Tjallingii. Ploegleider: Henk Lubberding." Voor algemeen klassement weinig kans op succes. Etappezege(s) behoren denk ik wel tot de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef Wilskracht het volgende:
Dus deze ploeg volgend jaar
Gesink
Ten Dam
Moerenhout
Langeveld
Postuma
Weening
Clement
Tankink
en Theo Bos als hij zich goed ontwikkeld.
Maar ja gaat Rabo hier goed mee presteren?
[..]
Ik bedoel dat de buitenlandse renners nu de Nederlandse renners in de weg zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg kwaliteit om overal vooraan mee te strijden, alleen lukt het deze Tour even niet. Met hun hoofden in wenen waarschijnlijk, een oververmoeide kopman kan ik dat redelijk begrijpen.
Wat een ploeg!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef Wilskracht het volgende:
Dus deze ploeg volgend jaar
Gesink
Ten Dam
Moerenhout
Langeveld
Postuma
Weening
Clement
Tankink
en Theo Bos als hij zich goed ontwikkeld.
Maar ja gaat Rabo hier goed mee presteren?
[..]
Linkje graagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Citaat van eigen site: "De renners voor komend seizoen: 1. Robert Gesink, 2. Lars Boom, 3. Theo Bos, 4. Stef Clement, 5. Laurens ten Dam, 6. Sebastiaan Langeveld, 7. Joost Posthuma, 8. Bram Tankink, 9. Pieter Weening. Reserves: Bram de Groot, Bauke Mollema, Kai Reus en Maarten Tjallingii. Ploegleider: Henk Lubberding." Voor algemeen klassement weinig kans op succes. Etappezege(s) behoren denk ik wel tot de mogelijkheden.
[..]
Ik bedoel dat de buitenlandse renners nu de Nederlandse renners in de weg zitten.
http://emile.web-log.nl/ Ook andere wielercolumns.quote:
Heeft zich misschien ontwikkeld? Een van de meest geschikte Nederlandse renners?quote:
Is Euskaltel mee? Normaal doen die altijd aan straftraining.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef Falco het volgende:
Rabo rijdt niet alsof ze 'eventjes' dat gat dicht gaan rijden.
Punt is dat Rabo regelmatig faalt wanneer het er op aankomt. In de klassiekers kunnen ze het niet brengen, in de Tour niet..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef Ericr het volgende:
Ach dan maar in de Vuelta voor Rabo. Twee grote rondes goed meedoen en falen in de Tour is beter dan een hoop andere ploegen. Maar goed Rabo is het wel aan zijn stand verplicht om het hele jaar door mee te doen om de prijzen.
Is ook maar een select groepje dat slaag in de klassiekers en Rabo heeft daarvoor gewoon de toppers niet in huis. Maar de renners die met een beetje mazzel ook een klassieker pakken. Rabo pakte behoorlijk wat koersen in aanloop naar de Tour, aan overwinningen is geen gebrek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Punt is dat Rabo regelmatig faalt wanneer het er op aankomt. In de klassiekers kunnen ze het niet brengen, in de Tour niet..
Rabo heeft een van de grootste begrotingen. Waar gaat dat geld naar toe?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is ook maar een select groepje dat slaag in de klassiekers en Rabo heeft daarvoor gewoon de toppers niet in huis. Maar de renners die met een beetje mazzel ook een klassieker pakken. Rabo pakte behoorlijk wat koersen in aanloop naar de Tour, aan overwinningen is geen gebrek.
't Is ook vooral die ander die zo irritant is!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef 456 het volgende:
Kvind dijkstra in zijn eentje niet eens heel vervelend !
Volgens mij was Freire ergens tweede?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef Palmboom313 het volgende:
De aanval in de 2e etappe van Clement was dus meteen het hoogtepunt voor Rabo
Maar ze hebben een begroting die bijna gelijk is aan Columbia. Voor dat geld mag je toch wel wat meer verwachten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is ook maar een select groepje dat slaag in de klassiekers en Rabo heeft daarvoor gewoon de toppers niet in huis. Maar de renners die met een beetje mazzel ook een klassieker pakken. Rabo pakte behoorlijk wat koersen in aanloop naar de Tour, aan overwinningen is geen gebrek.
Het begin van de uitzending. Hij heeft materiaal voor een half uur, en de tijd gehad om de koplopers op te zoeken, daarna vervalt ie in herhalingen en als er iets gebeurt moet ie gaan nadenken welke renner in beeld is. En dan gaat het mis.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef 456 het volgende:
Kvind dijkstra in zijn eentje niet eens heel vervelend !
ff lekker hamsterenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:46 schreef McDucky het volgende:
Bevoorrading is altijd wel leuk om te zien wat ze allemaal uit die zakjes halen, en vooral hoe ze dat doen.
Studio bijzaken bij de NOSquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:49 schreef 456 het volgende:
Maarten komt erbij, en we hebben het over geloofwaardigheid en agenda's blablabla
de TOUR jongens, de TOUR svp
Ja en een keer derde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij was Freire ergens tweede?
Giro wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Punt is dat Rabo regelmatig faalt wanneer het er op aankomt. In de klassiekers kunnen ze het niet brengen, in de Tour niet..
tja je kan nu ook niet 3 uur vollullen over de huidige situatie in de koers...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:49 schreef 456 het volgende:
Maarten komt erbij, en we hebben het over geloofwaardigheid en agenda's blablabla
Weet je ook waar het vandaan komt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef 456 het volgende:
[..]
Rabo heeft een van de grootste begrotingen. Waar gaat dat geld naar toe?
Albert Heijn als nieuwe sponsor?quote:
Heeft wel betrekking op de Tour.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:49 schreef 456 het volgende:
Ze kregen de organisatie niet op gang.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:53 schreef 456 het volgende:
HHAHAHAH maarten
'Lang geduurd'
Nee herbert, bij 50seconden zijn ze gaan fietsen!
Mwah, Haussler had Langeveld er echt wel opgelegd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Barca het volgende:
Dat achter bijv. Langeveld aanrijden in een voorjaarsklassieker was nogal sneu.
Ze draaien muziek van haar in de ploegleiderswagen en dat horen ze via de oortjes?quote:
Die was ook moe? Maar goed ... zoals ze het nu deden was ook niet slim. En dat was niet de enige wedstrijd als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, Haussler had Langeveld er echt wel opgelegd.
Nederlanders krijgen wel veel meer betaald dan ze ergens anders zouden krijgen. Zonder dat zouden ze veel betere renners kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef 456 het volgende:
[..]
Rabo heeft een van de grootste begrotingen. Waar gaat dat geld naar toe?
Idd. Wat een domme opmerking van Ducrot.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:53 schreef McDucky het volgende:
Baredo kan er niet rijden, blinde hij rijdt er toch :S
Waarschijnlijk wel, maar zo geef je zo'n jongen toch geen vertrouwen....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dan had je in ieder geval nog een 2e plek. Natuurlijk is Haussler rapper, maar Langeveld is trouwens echt niet traag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Speciaal voor Menchov draaien ze Alicia Keys met Fallingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Ze draaien muziek van haar in de ploegleiderswagen en dat horen ze via de oortjes?
[..]
Die was ook moe? Maar goed ... zoals ze het nu deden was ook niet slim. En dat was niet de enige wedstrijd als ik het me goed herinner.
quote:
't Is Ducrot hè. Mag je niks anders van verwachten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:56 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Idd. Wat een domme opmerking van Ducrot.
Voor Breukink draaien ze af en toe "Complicated" van Avril Lavigne of "Insane" van Cypress Hill.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Speciaal voor Menchov draaien ze Alicia Keys met Falling
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:58 schreef Barca het volgende:
[..]
't Is Ducrot hè. Mag je niks anders van verwachten.
Ah ... de opvolger wordt geïntroduceerd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:01 schreef McDucky het volgende:
Wilfried de Jong vanavond te gast, wordt een boeiendere uitzending dan gistere hoop ik.
Ik vraag me af of hij Popovich kan afschudden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:02 schreef Blik het volgende:
Bij die beklimming gaat Evans er natuurlijk vandoor in de hoop op de etappe-overwinning
Als Popo in zijn wiel blijft, dan is Popo de betere daler?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij Popovich kan afschudden.
Of Kirchenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij Popovich kan afschudden.
Die was bij t begin van de tour al bij de Belg, die komt dus 2 keer snoepenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:01 schreef McDucky het volgende:
Wilfried de Jong vanavond te gast, wordt een boeiendere uitzending dan gistere hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |