Freire spaart zich voor morgenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef Palmboom313 het volgende:
Een etappe voor Freiredat is ook bij elke etappe het geval bij Herbert.
Citaat van eigen site: "De renners voor komend seizoen: 1. Robert Gesink, 2. Lars Boom, 3. Theo Bos, 4. Stef Clement, 5. Laurens ten Dam, 6. Sebastiaan Langeveld, 7. Joost Posthuma, 8. Bram Tankink, 9. Pieter Weening. Reserves: Bram de Groot, Bauke Mollema, Kai Reus en Maarten Tjallingii. Ploegleider: Henk Lubberding." Voor algemeen klassement weinig kans op succes. Etappezege(s) behoren denk ik wel tot de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef Wilskracht het volgende:
Dus deze ploeg volgend jaar
Gesink
Ten Dam
Moerenhout
Langeveld
Postuma
Weening
Clement
Tankink
en Theo Bos als hij zich goed ontwikkeld.
Maar ja gaat Rabo hier goed mee presteren?
[..]
Ik bedoel dat de buitenlandse renners nu de Nederlandse renners in de weg zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg kwaliteit om overal vooraan mee te strijden, alleen lukt het deze Tour even niet. Met hun hoofden in wenen waarschijnlijk, een oververmoeide kopman kan ik dat redelijk begrijpen.
Wat een ploeg!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef Wilskracht het volgende:
Dus deze ploeg volgend jaar
Gesink
Ten Dam
Moerenhout
Langeveld
Postuma
Weening
Clement
Tankink
en Theo Bos als hij zich goed ontwikkeld.
Maar ja gaat Rabo hier goed mee presteren?
[..]
Linkje graagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Citaat van eigen site: "De renners voor komend seizoen: 1. Robert Gesink, 2. Lars Boom, 3. Theo Bos, 4. Stef Clement, 5. Laurens ten Dam, 6. Sebastiaan Langeveld, 7. Joost Posthuma, 8. Bram Tankink, 9. Pieter Weening. Reserves: Bram de Groot, Bauke Mollema, Kai Reus en Maarten Tjallingii. Ploegleider: Henk Lubberding." Voor algemeen klassement weinig kans op succes. Etappezege(s) behoren denk ik wel tot de mogelijkheden.
[..]
Ik bedoel dat de buitenlandse renners nu de Nederlandse renners in de weg zitten.
http://emile.web-log.nl/ Ook andere wielercolumns.quote:
Heeft zich misschien ontwikkeld? Een van de meest geschikte Nederlandse renners?quote:
Is Euskaltel mee? Normaal doen die altijd aan straftraining.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef Falco het volgende:
Rabo rijdt niet alsof ze 'eventjes' dat gat dicht gaan rijden.
Punt is dat Rabo regelmatig faalt wanneer het er op aankomt. In de klassiekers kunnen ze het niet brengen, in de Tour niet..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef Ericr het volgende:
Ach dan maar in de Vuelta voor Rabo. Twee grote rondes goed meedoen en falen in de Tour is beter dan een hoop andere ploegen. Maar goed Rabo is het wel aan zijn stand verplicht om het hele jaar door mee te doen om de prijzen.
Is ook maar een select groepje dat slaag in de klassiekers en Rabo heeft daarvoor gewoon de toppers niet in huis. Maar de renners die met een beetje mazzel ook een klassieker pakken. Rabo pakte behoorlijk wat koersen in aanloop naar de Tour, aan overwinningen is geen gebrek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Punt is dat Rabo regelmatig faalt wanneer het er op aankomt. In de klassiekers kunnen ze het niet brengen, in de Tour niet..
Rabo heeft een van de grootste begrotingen. Waar gaat dat geld naar toe?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is ook maar een select groepje dat slaag in de klassiekers en Rabo heeft daarvoor gewoon de toppers niet in huis. Maar de renners die met een beetje mazzel ook een klassieker pakken. Rabo pakte behoorlijk wat koersen in aanloop naar de Tour, aan overwinningen is geen gebrek.
't Is ook vooral die ander die zo irritant is!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef 456 het volgende:
Kvind dijkstra in zijn eentje niet eens heel vervelend !
Volgens mij was Freire ergens tweede?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef Palmboom313 het volgende:
De aanval in de 2e etappe van Clement was dus meteen het hoogtepunt voor Rabo
Maar ze hebben een begroting die bijna gelijk is aan Columbia. Voor dat geld mag je toch wel wat meer verwachten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is ook maar een select groepje dat slaag in de klassiekers en Rabo heeft daarvoor gewoon de toppers niet in huis. Maar de renners die met een beetje mazzel ook een klassieker pakken. Rabo pakte behoorlijk wat koersen in aanloop naar de Tour, aan overwinningen is geen gebrek.
Het begin van de uitzending. Hij heeft materiaal voor een half uur, en de tijd gehad om de koplopers op te zoeken, daarna vervalt ie in herhalingen en als er iets gebeurt moet ie gaan nadenken welke renner in beeld is. En dan gaat het mis.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef 456 het volgende:
Kvind dijkstra in zijn eentje niet eens heel vervelend !
ff lekker hamsterenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:46 schreef McDucky het volgende:
Bevoorrading is altijd wel leuk om te zien wat ze allemaal uit die zakjes halen, en vooral hoe ze dat doen.
Studio bijzaken bij de NOSquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:49 schreef 456 het volgende:
Maarten komt erbij, en we hebben het over geloofwaardigheid en agenda's blablabla
de TOUR jongens, de TOUR svp
Ja en een keer derde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij was Freire ergens tweede?
Giro wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Punt is dat Rabo regelmatig faalt wanneer het er op aankomt. In de klassiekers kunnen ze het niet brengen, in de Tour niet..
tja je kan nu ook niet 3 uur vollullen over de huidige situatie in de koers...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:49 schreef 456 het volgende:
Maarten komt erbij, en we hebben het over geloofwaardigheid en agenda's blablabla
Weet je ook waar het vandaan komt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef 456 het volgende:
[..]
Rabo heeft een van de grootste begrotingen. Waar gaat dat geld naar toe?
Albert Heijn als nieuwe sponsor?quote:
Heeft wel betrekking op de Tour.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:49 schreef 456 het volgende:
Ze kregen de organisatie niet op gang.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:53 schreef 456 het volgende:
HHAHAHAH maarten
'Lang geduurd'
Nee herbert, bij 50seconden zijn ze gaan fietsen!
Mwah, Haussler had Langeveld er echt wel opgelegd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:50 schreef Barca het volgende:
Dat achter bijv. Langeveld aanrijden in een voorjaarsklassieker was nogal sneu.
Ze draaien muziek van haar in de ploegleiderswagen en dat horen ze via de oortjes?quote:
Die was ook moe? Maar goed ... zoals ze het nu deden was ook niet slim. En dat was niet de enige wedstrijd als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mwah, Haussler had Langeveld er echt wel opgelegd.
Nederlanders krijgen wel veel meer betaald dan ze ergens anders zouden krijgen. Zonder dat zouden ze veel betere renners kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef 456 het volgende:
[..]
Rabo heeft een van de grootste begrotingen. Waar gaat dat geld naar toe?
Idd. Wat een domme opmerking van Ducrot.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:53 schreef McDucky het volgende:
Baredo kan er niet rijden, blinde hij rijdt er toch :S
Waarschijnlijk wel, maar zo geef je zo'n jongen toch geen vertrouwen....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar dan had je in ieder geval nog een 2e plek. Natuurlijk is Haussler rapper, maar Langeveld is trouwens echt niet traag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Speciaal voor Menchov draaien ze Alicia Keys met Fallingquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Ze draaien muziek van haar in de ploegleiderswagen en dat horen ze via de oortjes?
[..]
Die was ook moe? Maar goed ... zoals ze het nu deden was ook niet slim. En dat was niet de enige wedstrijd als ik het me goed herinner.
quote:
't Is Ducrot hè. Mag je niks anders van verwachten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:56 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Idd. Wat een domme opmerking van Ducrot.
Voor Breukink draaien ze af en toe "Complicated" van Avril Lavigne of "Insane" van Cypress Hill.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Speciaal voor Menchov draaien ze Alicia Keys met Falling
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:58 schreef Barca het volgende:
[..]
't Is Ducrot hè. Mag je niks anders van verwachten.
Ah ... de opvolger wordt geïntroduceerd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:01 schreef McDucky het volgende:
Wilfried de Jong vanavond te gast, wordt een boeiendere uitzending dan gistere hoop ik.
Ik vraag me af of hij Popovich kan afschudden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:02 schreef Blik het volgende:
Bij die beklimming gaat Evans er natuurlijk vandoor in de hoop op de etappe-overwinning
Als Popo in zijn wiel blijft, dan is Popo de betere daler?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij Popovich kan afschudden.
Of Kirchenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:03 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij Popovich kan afschudden.
Die was bij t begin van de tour al bij de Belg, die komt dus 2 keer snoepenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:01 schreef McDucky het volgende:
Wilfried de Jong vanavond te gast, wordt een boeiendere uitzending dan gistere hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |