Ik zeg: grote schoonmaak!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef 456 het volgende:
Kzie er nog wel een leuke analyse op los komen gaan na de tour:
Rabo: mismanagement van Breukink
Collectief falen
individueel falen
of gewoon geen klasse
Dat zal Kirchen wel kunnen waarderen denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef 456 het volgende:
Winnaar komt uit deze groep (of colombia moet het op hun heupen krijgen om de sprintpunten te pakken voor cavendish)
Ik hoop het eerste. Cavendish spaart zijn benen natuurlijk voor Zondag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef 456 het volgende:
Rabo
Winnaar komt uit deze groep (of colombia moet het op hun heupen krijgen om de sprintpunten te pakken voor cavendish)
Die hebben iemand in de kopgroep zitten. En daarnaast wordt Cavendish er in die 2e categorie col er af gereden. De winnaar zit gewoon in de kopgroep.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef 456 het volgende:
Rabo
ja, maar ik denk echt dat een puur Nederlandse ploeg, met een ploegleider type Lubberding, een ploeg maakt die zorgt voor meer spektakel. 't Is nu allemaal zo grijs. En dat voor een ploeg in oranje shirts en blauwe broekjes.quote:
Nee, lijkt me redelijk logisch dat geen enkele ploeg dat gat alleen dichtkrijgt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Is toch niet gek, 5 tegen 20...
(of ben ik nou compleet gestoord)
En in de kopgroep veel verschillende ploegen vertegenwoordigd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee, lijkt me redelijk logisch dat geen enkele ploeg dat gat alleen dichtkrijgt.
Ja, kvroeg me al af waar ze zovanmorgen vroeg naar toe moestquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Barca het volgende:
[..]
ja, maar ik denk echt dat een puur Nederlandse ploeg, met een ploegleider type Lubberding, een ploeg maakt die zorgt voor meer spektakel. 't Is nu allemaal zo grijs. En dat voor een ploeg in oranje shirts en blauwe broekjes.
Ze hebben genoeg kwaliteit om overal vooraan mee te strijden, alleen lukt het deze Tour even niet. Met hun hoofden in wenen waarschijnlijk, een oververmoeide kopman kan ik dat redelijk begrijpen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Barca het volgende:
[..]
ja, maar ik denk echt dat een puur Nederlandse ploeg, met een ploegleider type Lubberding, een ploeg maakt die zorgt voor meer spektakel. 't Is nu allemaal zo grijs. En dat voor een ploeg in oranje shirts en blauwe broekjes.
Freire spaart zich voor morgenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef Palmboom313 het volgende:
Een etappe voor Freiredat is ook bij elke etappe het geval bij Herbert.
Citaat van eigen site: "De renners voor komend seizoen: 1. Robert Gesink, 2. Lars Boom, 3. Theo Bos, 4. Stef Clement, 5. Laurens ten Dam, 6. Sebastiaan Langeveld, 7. Joost Posthuma, 8. Bram Tankink, 9. Pieter Weening. Reserves: Bram de Groot, Bauke Mollema, Kai Reus en Maarten Tjallingii. Ploegleider: Henk Lubberding." Voor algemeen klassement weinig kans op succes. Etappezege(s) behoren denk ik wel tot de mogelijkheden.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef Wilskracht het volgende:
Dus deze ploeg volgend jaar
Gesink
Ten Dam
Moerenhout
Langeveld
Postuma
Weening
Clement
Tankink
en Theo Bos als hij zich goed ontwikkeld.
Maar ja gaat Rabo hier goed mee presteren?
[..]
Ik bedoel dat de buitenlandse renners nu de Nederlandse renners in de weg zitten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg kwaliteit om overal vooraan mee te strijden, alleen lukt het deze Tour even niet. Met hun hoofden in wenen waarschijnlijk, een oververmoeide kopman kan ik dat redelijk begrijpen.
Wat een ploeg!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:35 schreef Wilskracht het volgende:
Dus deze ploeg volgend jaar
Gesink
Ten Dam
Moerenhout
Langeveld
Postuma
Weening
Clement
Tankink
en Theo Bos als hij zich goed ontwikkeld.
Maar ja gaat Rabo hier goed mee presteren?
[..]
Linkje graagquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Citaat van eigen site: "De renners voor komend seizoen: 1. Robert Gesink, 2. Lars Boom, 3. Theo Bos, 4. Stef Clement, 5. Laurens ten Dam, 6. Sebastiaan Langeveld, 7. Joost Posthuma, 8. Bram Tankink, 9. Pieter Weening. Reserves: Bram de Groot, Bauke Mollema, Kai Reus en Maarten Tjallingii. Ploegleider: Henk Lubberding." Voor algemeen klassement weinig kans op succes. Etappezege(s) behoren denk ik wel tot de mogelijkheden.
[..]
Ik bedoel dat de buitenlandse renners nu de Nederlandse renners in de weg zitten.
http://emile.web-log.nl/ Ook andere wielercolumns.quote:
Heeft zich misschien ontwikkeld? Een van de meest geschikte Nederlandse renners?quote:
Is Euskaltel mee? Normaal doen die altijd aan straftraining.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:41 schreef Falco het volgende:
Rabo rijdt niet alsof ze 'eventjes' dat gat dicht gaan rijden.
Punt is dat Rabo regelmatig faalt wanneer het er op aankomt. In de klassiekers kunnen ze het niet brengen, in de Tour niet..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef Ericr het volgende:
Ach dan maar in de Vuelta voor Rabo. Twee grote rondes goed meedoen en falen in de Tour is beter dan een hoop andere ploegen. Maar goed Rabo is het wel aan zijn stand verplicht om het hele jaar door mee te doen om de prijzen.
Is ook maar een select groepje dat slaag in de klassiekers en Rabo heeft daarvoor gewoon de toppers niet in huis. Maar de renners die met een beetje mazzel ook een klassieker pakken. Rabo pakte behoorlijk wat koersen in aanloop naar de Tour, aan overwinningen is geen gebrek.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Punt is dat Rabo regelmatig faalt wanneer het er op aankomt. In de klassiekers kunnen ze het niet brengen, in de Tour niet..
Rabo heeft een van de grootste begrotingen. Waar gaat dat geld naar toe?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:46 schreef Ericr het volgende:
[..]
Is ook maar een select groepje dat slaag in de klassiekers en Rabo heeft daarvoor gewoon de toppers niet in huis. Maar de renners die met een beetje mazzel ook een klassieker pakken. Rabo pakte behoorlijk wat koersen in aanloop naar de Tour, aan overwinningen is geen gebrek.
't Is ook vooral die ander die zo irritant is!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:47 schreef 456 het volgende:
Kvind dijkstra in zijn eentje niet eens heel vervelend !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |