Ik zeg: grote schoonmaak!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef 456 het volgende:
Kzie er nog wel een leuke analyse op los komen gaan na de tour:
Rabo: mismanagement van Breukink
Collectief falen
individueel falen
of gewoon geen klasse
Dat zal Kirchen wel kunnen waarderen denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef 456 het volgende:
Winnaar komt uit deze groep (of colombia moet het op hun heupen krijgen om de sprintpunten te pakken voor cavendish)
Ik hoop het eerste. Cavendish spaart zijn benen natuurlijk voor Zondag.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef 456 het volgende:
Rabo
Winnaar komt uit deze groep (of colombia moet het op hun heupen krijgen om de sprintpunten te pakken voor cavendish)
Die hebben iemand in de kopgroep zitten. En daarnaast wordt Cavendish er in die 2e categorie col er af gereden. De winnaar zit gewoon in de kopgroep.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef 456 het volgende:
Rabo
ja, maar ik denk echt dat een puur Nederlandse ploeg, met een ploegleider type Lubberding, een ploeg maakt die zorgt voor meer spektakel. 't Is nu allemaal zo grijs. En dat voor een ploeg in oranje shirts en blauwe broekjes.quote:
Nee, lijkt me redelijk logisch dat geen enkele ploeg dat gat alleen dichtkrijgt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Is toch niet gek, 5 tegen 20...
(of ben ik nou compleet gestoord)
En in de kopgroep veel verschillende ploegen vertegenwoordigd.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:31 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nee, lijkt me redelijk logisch dat geen enkele ploeg dat gat alleen dichtkrijgt.
Ja, kvroeg me al af waar ze zovanmorgen vroeg naar toe moestquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Barca het volgende:
[..]
ja, maar ik denk echt dat een puur Nederlandse ploeg, met een ploegleider type Lubberding, een ploeg maakt die zorgt voor meer spektakel. 't Is nu allemaal zo grijs. En dat voor een ploeg in oranje shirts en blauwe broekjes.
Ze hebben genoeg kwaliteit om overal vooraan mee te strijden, alleen lukt het deze Tour even niet. Met hun hoofden in wenen waarschijnlijk, een oververmoeide kopman kan ik dat redelijk begrijpen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef Barca het volgende:
[..]
ja, maar ik denk echt dat een puur Nederlandse ploeg, met een ploegleider type Lubberding, een ploeg maakt die zorgt voor meer spektakel. 't Is nu allemaal zo grijs. En dat voor een ploeg in oranje shirts en blauwe broekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |