quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:00 schreef Flappekz het volgende:
3 teams zonder ballen die even aan de kant worden geschoven door Astana. Jammer....
Die beschermen de vlucht van Popovych.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:00 schreef Cootz het volgende:
Milram, Bbox en Rabobank laten zich gewoon wegduwen door Astana daar vooraan?
Dat is tenminste een team dat duidelijk laat zien wie de baas is...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef FredWielergek het volgende:
Ik kijk niet meer vanmiddag, ik erger me kapot aan Rabo.
Enige positieve is dat ik een smsje kreeg vandaag van de Rabobank dat mijn salaris binnengekomen is.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef FredWielergek het volgende:
Enige positieve is dat ik een smsje kreeg vandaag van de Rabobank dat mijn salaris binnengekomen is.
Wel relaxt dat je dan een smsje krijgt!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:01 schreef FredWielergek het volgende:
BBOX heeft zijn etappes al binnen, die zullen het wel best vinden als het niet lukt om het gat te dichten.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:02 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Kan ik niet snappen. Je wilt toch in de kopgroep. In Parijs is er 99,99 procent kans op een massasprint en morgen geef ik de vluchters geen kans. Dit was de laatste kans!
Mwa, ik denk dat een Voeckler op dit moment wel een beetje zit te balen dat hij er niet bijzit, maar het is inderdaad aan de andere twee teams om het gat te dichtenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
BBOX heeft zijn etappes al binnen, die zullen het wel best vinden als het niet lukt om het gat te dichten.
Precies, nog drie keer trappen en je bent er! Doe je volgend jaar ook mee?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:05 schreef knep het volgende:
Op 50 seconden blijven hangen en dan opgeven![]()
.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:06 schreef Cootz het volgende:
[..]
Precies, nog drie keer trappen en je bent er! Doe je volgend jaar ook mee?
Ik vind Niermann meer een meesterknecht. Flecha zou het ook kunnen maar echte kapiteit blijft Koosquote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:59 schreef Barca het volgende:
Flecha en Niermann zijn toch de wegkapiteins?
Ach zout toch op. Bloed, zweet en tranen wil ik zien. Vooral als het je laatste kans is.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:06 schreef Cootz het volgende:
[..]
Precies, nog drie keer trappen en je bent er! Doe je volgend jaar ook mee?
Trussov staat er niet meer bijquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef Barca het volgende:
19 renners in de kopgroep? Waar is de 20e gebleven?
Zitten we iig niet in spanning of er eentje van wintquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:11 schreef Palmboom313 het volgende:
Leuke kopgroep en zonder Rabo. Dat is helemaal mooi.
Ik verwacht bloed, zweet en tranen op de laatste klim met zo'n kopgroep. Ben blij dat het gat niet dichtgereden is. Hoe Rabobank presteert, boeit me evenveel als hoe Cofidis, Liquigas, AG2R of Euskatel presteert.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:09 schreef knep het volgende:
[..]
Ach zout toch op. Bloed, zweet en tranen wil ik zien. Vooral als het je laatste kans is.
Die zwemt dus tussen kopgroep en peloton?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:12 schreef MadMarine het volgende:
[..]
Trussov staat er niet meer bij
Weet niet of dat een foutje is, of dat een eerder foutje hiermee hersteld is, maar er wordt iig niks over gezegd...
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:12 schreef 456 het volgende:
[..]
Zitten we iig niet in spanning of er eentje van wint
En nu moet het verschil groter worden. Net als vorige weekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef FredWielergek het volgende:
Rabo met z'n vijven in achtervolging. Zeker strafesxpeditie van Breukink.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:14 schreef FredWielergek het volgende:
Rabo met z'n vijven in achtervolging. Zeker strafesxpeditie van Breukink.
Kan nu natuurlijk makkelijk, 5 tegen 20quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:15 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En nu moet het verschil groter worden. Net als vorige week
Tja, bij mij speelt chauvinisme ook wel enigszins een rolquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:12 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik verwacht bloed, zweet en tranen op de laatste klim met zo'n kopgroep. Ben blij dat het gat niet dichtgereden is. Hoe Rabobank presteert, boeit me evenveel als hoe Cofidis, Liquigas, AG2R of Euskatel presteert.
Breukink denkt daar gaat mijn baanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:15 schreef Wilskracht het volgende:
Breukink denkt daar gaat mijn Tour volgend jaar
[..]
2e optie.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:23 schreef 456 het volgende:
Kzie er nog wel een leuke analyse op los komen gaan na de tour:
Rabo: mismanagement van Breukink
Collectief falen
individueel falen
of gewoon geen klasse
Mijn adoptierenner zat ook mee maar met een beetje pech gaat die de uitzending niet eens halen want hij is alweer gelostquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:21 schreef Sheepcidus het volgende:
Roche zit weer eens mee.Mijn adoptie renner gaat vandaag winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |